Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Naja, co-op is ook weer niet helemaal prut; we hebben er ons bij neergelegd dat het een nieuwe game is en het wellicht went, maar de multiplayer was destijds bij NSMB enorm verrassend goed, en dat te toppen is inderdaad lastig. En juist voor ons thuis is het een tijd geleden dat we echt fijn in een goede co-op-game konden duiken - NSMB(:U) en Pikmin 3 waren perfect voor ons, Luigis Mansion was best leuk (misschien gaan we daar maar weer mee verder). Bij de Yoshi-games en Kirby and the Forgotten World knapten we helaas toch echt af op de speeldynamiek.Timothy3000 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:46:
[...]
Thanks voor deze post! Had me enorm verheugd op co-op, jammer dat het niks voorstelt deze keer.
Ik vond de balans tussen elkaar in de weg zitten en elkaar helpen voor onze speelwijze super, maar kan me herinneren dat we ook even een leercurve hadden, destijds. Is ook logisch. Hopelijk krijgen we hem met SMBW ook nog te pakkenL23 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:59:
[...]
Welke Kirby game heb je het over? Kirby en de Vergeten Wereld? Daar is het inderdaad jammer dat de tweede speler geen Kirby is en dus al die transformaties niet kan uitvoeren.
Maar New Super Mario Bros. U Deluxe lijkt mij juist niet leuk om co-op te spelen omdat je elkaar steeds in de weg zit. Naar mijn idee werkt co-op in Super Mario 3D World het beste omdat je daar achter elkaar langs kan lopen. Maar goed, het kunnen samenwerken door op elkaars hoofd te springen etc. kan wel leuk zijn en dan inderdaad jammer als die interactie helemaal mist. Verder denk ik dat co-op gewoon moeilijk toe te passen is als alles op 1 scherm moet gebeuren inplaats van splitscreen. Er zijn altijd wel nadelen.
Co-op met 4 spelers werd groots aangekondigd bij Sonic Superstars, maar daar werkt het ook niet goed. Ik zal dit soort games voornamelijk single player spelen.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ja, op de WiiU, maar die vond mijn vrouw wat minder leuk, ze vindt (hectische) 3D-games minder leuk, hoewel dat sinds ze de Pokemons voor de Switch gespeeld is de drempel misschien wat lager, dan slingeren we die gewoon weer eens aan.
Even offtopic, maar als ik je een tip mag geven voor een leuke couch co-up game dan zou ik Disney Illusion Island een keer een kans gegeven. Vond ik alleen erg leuk maar ook co-up met mijn vriendin. Is niet te moeilijk, maar heel erg tof.Tarin schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 11:20:
[...]
Ja, op de WiiU, maar die vond mijn vrouw wat minder leuk, ze vindt (hectische) 3D-games minder leuk, hoewel dat sinds ze de Pokemons voor de Switch gespeeld is de drempel misschien wat lager, dan slingeren we die gewoon weer eens aan.
Ontopic:
Ik speel Mario games het liefst gewoon alleen, dus de mindere co-up in de game is voor mij geen probleem. Hij is onderweg met de PostNL dus als ze het goed doen vandaag dan kan ik vanavond ook lekker aan de gang.
Zo erg als bij Pikmin 4 of Super Mario Galaxy is het niet voor de 2e speler, daar is het echt weinig meer dan meekijken. Maar de 'hoofdspeler' (wat niet per se P1 is, het kroontje wisselt als diegene af valt of de ander de wonderbloemzone start) bepaalt wel volledig het tempo, niet degene die vooraan loopt.SD5k schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:43:
[...]
Ik had dezelfde ervaring met Kirby, voor player 2 was het een heel stuk minder leuk, spijtig te horen dat dat bij SMB Wonder ook zo is.
[ Voor 7% gewijzigd door Tarin op 20-10-2023 14:24 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Zerora op 20-10-2023 14:24 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Kan je de Nederlandse versie ook op Engels zetten?Zerora schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 14:24:
Ok, die pratende bloemen in Mario Wonder in het nederlands is te erg
Geen idee of Mario Wonder een taalinstelling heeft, maar als dit niet zo is dan kan je de systeemtaal van je switch aanpassen.
Hij pakt standaard je systeemtaal van je Switch. Je kan handmatig de taal van die bloemen ook aanpassen in de instellingen.BurnsMM schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:15:
[...]
Kan je de Nederlandse versie ook op Engels zetten?
[ Voor 22% gewijzigd door Zerora op 20-10-2023 17:03 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja dat kan, je kan ook uitzetten dat die bloemen praten.BurnsMM schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:15:
[...]
Kan je de Nederlandse versie ook op Engels zetten?
Unravel Two is ook een aanrader voor goede co-op gameplay. Regelmatig voor een erg lage prijs verkrijgbaar.Tarin schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:46:
[...]
Naja, co-op is ook weer niet helemaal prut; we hebben er ons bij neergelegd dat het een nieuwe game is en het wellicht went, maar de multiplayer was destijds bij NSMB enorm verrassend goed, en dat te toppen is inderdaad lastig. En juist voor ons thuis is het een tijd geleden dat we echt fijn in een goede co-op-game konden duiken - NSMB(:U) en Pikmin 3 waren perfect voor ons, Luigis Mansion was best leuk (misschien gaan we daar maar weer mee verder). Bij de Yoshi-games en Kirby and the Forgotten World knapten we helaas toch echt af op de speeldynamiek.
[...]
Ik vond de balans tussen elkaar in de weg zitten en elkaar helpen voor onze speelwijze super, maar kan me herinneren dat we ook even een leercurve hadden, destijds. Is ook logisch. Hopelijk krijgen we hem met SMBW ook nog te pakken.
Hebben we, is erg mooi maar een beetje deprimerend. It takes two staat op het lijstje maar is ook niet echt een vrolijk thema. Overcooked is een hoop lol maar wordt op een gegeven moment behoorlijk hectisch als je pixelprecies rauwe vis naar elkaar moet gaan lopen gooien. Moving Out is te melig. We zijn verder niet lastig, hoorStraat_Joekel schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 21:24:
[...]
Unravel Two is ook een aanrader voor goede co-op gameplay. Regelmatig voor een erg lage prijs verkrijgbaar.
Vooral games die geen fysieke variant hebben in het westen, maar die ik graag fysiek wil hebben (meestal games die ik al ken)
En vrijwel altijd hebben ze gewoon Engelse taal optie (op een enkele game na)
vooral visual novels en rpgs
YouTube: We're already modding Super Mario Bros. Wonder
Ha lol! Ik heb net het level opnieuw gespeeld, omdat ik twijfelde of ze nou echt die tekst aan het zingen waren. Niet dus. (Gemiste kans van Nintendo!)Zerora schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 19:57:
Iemand heeft lyrics bij de zingende piranha plants gezet. Echt fantastisch
[YouTube: Piranha Plants On Parade WITH LYRICS - Super Mario Bros. Wonder Cover]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Erbij zaten een aantal games. Fifa 20-21 en 22 heb ik inmiddels verkocht voor 27euro bij elkaar.
Wel heb ik nog Mario Oddesey, Mario en Sonic en de olympische spelen en fifa 23 gehouden.
Nu wil ik bovenstaande voor sinterklaas geven aan onze kiddo's. Nu wil ik eigenlijk nog Mario Kart 8 aanschaffen en eventueel een 2d Mario omdat deze makkelijker te spelen is (denk ik) dan een 3d Mario zoals Oddesey.
Welke spelletje raden jullie dan aan voor de jongere kids (2 en 5 jaar)? Die van 2 zie ik nog helemaal niet veel doen om de Switch maar die andere kan aardig overweg met een controller.
Mario Kart komt er sowieso in maar wat erbij?
Zat zelf al te denken aan:
Mario Maker 2
Mario Bros Deluxe (kan ook met 2 personen)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat worden natuurlijk dezelfde antwoorden als toen je de vraag begin deze week stelde...Oxigeon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:56:
Hier dus afgelopen vrijdag een 2de hands Switch op de kop getikt. Nog enkele vraagjes.
Erbij zaten een aantal games. Fifa 20-21 en 22 heb ik inmiddels verkocht voor 27euro bij elkaar.
Wel heb ik nog Mario Oddesey, Mario en Sonic en de olympische spelen en fifa 23 gehouden.
Nu wil ik bovenstaande voor sinterklaas geven aan onze kiddo's. Nu wil ik eigenlijk nog Mario Kart 8 aanschaffen en eventueel een 2d Mario omdat deze makkelijker te spelen is (denk ik) dan een 3d Mario zoals Oddesey.
Welke spelletje raden jullie dan aan voor de jongere kids (2 en 5 jaar)? Die van 2 zie ik nog helemaal niet veel doen om de Switch maar die andere kan aardig overweg met een controller.
Mario Maker 2
Daar is alleen de game Yoshi uitgekomen. Kan toch niet zo zijn dat dat de enigste game is?Knielen schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:01:
[...]
Dat worden natuurlijk dezelfde antwoorden als toen je de vraag begin deze week stelde...
Verder dat MK8 het altijd goed doet bij de Kids.
Die van mij is 5 maar doet 90% van de tijd Mario Kart, dat is gewoon super eenvoudig (en leuk) dankzij alle hulpmiddelen.Oxigeon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:05:
[...]
Daar is alleen de game Yoshi uitgekomen. Kan toch niet zo zijn dat dat de enigste game is?
Verder dat MK8 het altijd goed doet bij de Kids.
Mario lukt haar nog niet goed genoeg, Yoshi gaat wel OK en daarnaast PAW Patrol on a Rol. Dat spel is echt gemaakt voor 4+ en is heel goed te doen! Alleen vind ze die gewoon wat minder spannend... Verder nog wat simpele spelletjes uit de store, voornamelijk kleuren.
Ik denk dat je voor deze leeftijd nog niet ontzettend veel hebt dus, al verschilt dat uiteraard van kind tot kind!
Niet een Nintendo exclusive, maar LEGO City is enorm leuk. Dat heeft onze, inmiddels 7yo, geleerd om te gamen.Oxigeon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:56:
Hier dus afgelopen vrijdag een 2de hands Switch op de kop getikt. Nog enkele vraagjes.
Mario Maker 2
Verder vinden ze Donkey Kong ook leuk als platformer. Volgens mij zit er ook zo'n 'Super-aap'-modus in die het spel voor je speelt als je een level meermaals niet haalt, dus dan toch verder kunt. Maar weet niet zeker of dat in deze of die van de Wii zat.
En in principe zijn alle Mario en Sonic platformer prima.
Maker heb ik geen ervaring mee, maar lijkt me geen ideale platform instapper.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Hier wordt het nog steeds gespeeld en verveeld eigenlijk nooit. Soms gaat mij zoon gewoon lekker cruisen door de stad en verzint zijn eigen opdrachtjes.
Je moet de eshop goed in de gaten houden want vaak zijn de Lego games erg aantrekkelijk geprijsd (€15 bijv.)
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
[ Voor 44% gewijzigd door renzo4000 op 22-10-2023 11:32 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
LEGO City Undercover is erg vet, gespeeld op de Wii U, is zeg maar de GTA game onder de LEGO spellen.renzo4000 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 11:26:
Ik dacht ik zal zelf even kijken of er wat aanbiedingen zijn voor de lego games... nou die zijn er hoor, ik zou zeker lego city kopen voor die paar euro en misschien nog een paar erbij... heb zelf de incredibles ook maar aangeschaft
[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat maakt kinderen echt niet uit hoor.L23 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:29:
Alleen jammer dat de performance van Lego City Undercover kantje boord is. Van de spellen die ik gespeeld heb draaien Marvel Super Heroes en Star Wars Skywalker Saga een stuk beter.
Dat denk ik ook niet inderdaad. Daarmee bedoel ik kantje boord, het is nog steeds een leuke game om op de Switch te spelen. Of het voor pa leuk is om de game co-op te spelen, waarbij de performance het nog meer te verduren krijgt, heb ik mijn twijfels bij. Dan raad ik eerder de Playstation/Xbox versie aan.giantgiantus schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:27:
[...]
Dat maakt kinderen echt niet uit hoor.
Marvel Super Heroes heeft ook een stad te verkennen.
Lego Island draaide in de jaren 90 een stuk slechter op onze PC en dat vond ik toen als kind geweldig
[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 22-10-2023 14:00 ]
Mario Maker 2 raad ik af voor kinderen. Dit is denk ik te moeilijk voor ze. Of jijzelf moet deze graag willen.....Oxigeon schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 09:56:
-knip-
Mario Maker 2
Super Mario Bros U Deluxe is zeker een leuke. Kirby (Kirby en de vergeten wereld specifiek) en de LEGO games is ook leuk voor de kinderen. Yoshi's Crafted World of Luigi's Mansion is ook nog een leuke.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Top. Ik zie dat topic nu pas voor het eerst. Topic was nog eerder aangekondigd in dit topic ook, vandaar dat ik (en anderen wellicht ook) gemist heb. Drop ik m'n Wonder-posts wel daar in het vervolg.Geronimous schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:14:
[mbr]pssst, er is ook een heel eigen topic voor [Switch] Super Mario Bros. Wonder ;)[/mbr]
[ Voor 13% gewijzigd door Zerora op 22-10-2023 18:02 ]
Op de Switch niet goed? Ik heb de Wii U versie gespeeld en vond die best goed lopen.L23 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:29:
Alleen jammer dat de performance van Lego City Undercover kantje boord is. Van de spellen die ik gespeeld heb draaien Marvel Super Heroes en Star Wars Skywalker Saga een stuk beter.
Ik zei kantje boord. Ik heb geen ervaring met de Wii U versie. De Switch versie heb ik met plezier uitgespeeld, maar dipt duidelijk onder de 30 fps als je door de stad rijd.Linksquest schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:34:
[...]
Op de Switch niet goed? Ik heb de Wii U versie gespeeld en vond die best goed lopen.
Of het goed loopt is ook persoonlijk. Op het internet zie ik reacties van mensen die het niet opvallen en het uitstekend vinden spelen en ik zie reacties van mensen die het onspeelbaar vinden. Ik vond het zelf net acceptabel.
De Wii U versie loopt op een lagere resolutie en met een kortere draw distance. Niet helemaal vergelijkbaar.Linksquest schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:34:
[...]
Op de Switch niet goed? Ik heb de Wii U versie gespeeld en vond die best goed lopen.
Ik kan het accepteren voor op de Switch, maar daar heb ik dan toch ook andere verwachtingen van dan op mijn PC. Wel echt te zien dus.
Maar heel leuk om met de kleine te spelen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Paw Patrol heeft die al kapot gespeeld op de ps4/ps5. Bedankt voor de tipelaho schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:43:
@Oxigeon je zou Paw Patrol kunnen proberen voor je jonge kids.☺️
[ Voor 84% gewijzigd door Oxigeon op 23-10-2023 14:31 ]
Die kan ook coop? Dan is die zeker de moeite waard voor 15euro.Koldur schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:43:
Toevallig nu Lego City Undercover aan het doen met mijn zoontje, ik zie dat er af en toe slow downs zijn. Valt wel op, maar gebeurt gelukkig niet te vaak.
Ik kan het accepteren voor op de Switch, maar daar heb ik dan toch ook andere verwachtingen van dan op mijn PC. Wel echt te zien dus.
Maar heel leuk om met de kleine te spelen.
PS. Vanavond ga ik hem maar eens aan de tand voelen.
Heb inmiddels een nintendo account gemaakt en daarop een kinderaccount gemaakt. Ga er vanuit dat ik met beide kan inloggen op de switch zonder steeds een wachtwoord te hoeven invullen. Dan kan ik hem die keren dat ik eventjes wil Switchen van de kids zijn account halen en op mijn eigen zetten zodat ik geen saves overschrijf haha
[ Voor 27% gewijzigd door Oxigeon op 23-10-2023 14:31 ]
https://www.google.com/se...ego+city+undercover+co+opOxigeon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:30:
[...]
Die kan ook coop? Dan is die zeker de moeite waard voor 15euro.
PS. Vanavond ga ik hem maar eens aan de tand voelen.
Heb inmiddels een nintendo account gemaakt en daarop een kinderaccount gemaakt. Ga er vanuit dat ik met beide kan inloggen op de switch zonder steeds een wachtwoord te hoeven invullen. Dan kan ik hem die keren dat ik eventjes wil Switchen van de kids zijn account halen en op mijn eigen zetten zodat ik geen saves overschrijf haha
Kan dus, hier zie je wat het inhoudt.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lijkt me exclusief. Niet vergelijkbaar, maar ik zie op bol wel een Hori Split Pad controller met dezelfde print in een andere kleur?G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:51:
[Afbeelding]
Toch hier maar even vragen want is Target echt het enige verkooppunt die deze controller verkoopt?
Ja klopt maar wij willen echt die andereJackAvery schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:16:
[...]
Lijkt me exclusief. Niet vergelijkbaar, maar ik zie op bol wel een Hori Split Pad controller met dezelfde print in een andere kleur?
[Afbeelding]
Ja dat begrijp ik. Maar wou zelf eerst achterhalen om welk model controller het ging om zo mogelijk andere designs van die controller te vinden bij dezelfde winkel. Bijvoorbeeld die Horipad Yoshi controller heeft een iets andere behuizing.
Edit, ik dacht dat je op mij reageerde, maar het was de like
[ Voor 19% gewijzigd door L23 op 23-10-2023 19:41 ]
Veel plezier ermee 👍L23 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:05:
Weer een game binnen, ben benieuwd. Wou Shin Chan al een tijd spelen.
[Afbeelding]
Ebay?G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:51:
[Afbeelding]
Toch hier maar even vragen want is Target echt het enige verkooppunt die deze controller verkoopt?
https://www.ebay.com/itm/...3D%7Ctkp%3ABk9SR8ijouvrYg
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Held! Die ga ik thuis in de groep gooien, hopelijk zitten in die hoge verzendkosten ook de inklaringskosten meegerekend
Ik zie 90 dollar en 30 dollar verzendkosten? Dan ben je wel Pokemon fanG_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:01:
[...]
Held! Die ga ik thuis in de groep gooien, hopelijk zitten in die hoge verzendkosten ook de inklaringskosten meegerekend
Ik heb de vraag bij mijn vriendin neergelegd of ze de controller €144.32 waard vind, want zij wil hem graag.L23 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:17:
[...]
Ik zie 90 dollar en 30 dollar verzendkosten? Dan ben je wel Pokemon fan
Denk het niet:G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:01:
[...]
hopelijk zitten in die hoge verzendkosten ook de inklaringskosten meegerekend
This item may be subject to duties and taxes upon delivery
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
https://gamer.nl/nieuws/n...p-rogue-city-geannuleerd/
Dan laat je beter zelf een controller maken denk ikG_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:44:
[...]
Ik heb de vraag bij mijn vriendin neergelegd of ze de controller €144.32 waard vind, want zij wil hem graag.
Je zou kunnen overwegen om een decal skin te halen en een controller zelf te 'modden'.G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:44:
[...]
Ik heb de vraag bij mijn vriendin neergelegd of ze de controller €144.32 waard vind, want zij wil hem graag.
https://www.etsy.com/nl/m...kin?ref=pagination&page=2
Goeie tip! Alleen kom ik ook op hoge prijzen uit, Zie en zie of ik doe iets foutNitai schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:57:
[...]
Je zou kunnen overwegen om een decal skin te halen en een controller zelf te 'modden'.
https://www.etsy.com/nl/m...kin?ref=pagination&page=2
Geen familie of andere bekenden die binnenkort een bezoekje aan de VS brengen?G_Dragon schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 18:51:
[Afbeelding]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus lees je wel goed in. Maar wellicht is het goedkoper dan wanneer je de controller via ebay koopt.
Dat zijn al gemodde controllers (geverfd, custom buttons etc.) en niet alleen de skin. Zo'n skin zal wel rond 15 euro zijn? Zou ook AliExpress checken en eventueel zelf in de wereld van custom modding controllers stappenG_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:22:
[...]
Goeie tip! Alleen kom ik ook op hoge prijzen uit, Zie en zie of ik doe iets fout.
[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 24-10-2023 10:30 ]
True, ik zal wel even rond gaan zoeken. Al ben ik wel bang dat van die Eevee controller niet snel een skin te vinden is..Nitai schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:28:
[...]
Dat zijn al gemodde controllers (geverfd, custom buttons etc.) en niet alleen de skin. Zo'n skin zal wel rond 15 euro zijn? Zou ook AliExpress checken en eventueel zelf in de wereld van custom modding controllers stappenWe zijn niet voor niets Tweakers...
Nee niet zover ik nu weethcQd schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:24:
[...]
Geen familie of andere bekenden die binnenkort een bezoekje aan de VS brengen?
Bedankt voor de tip, zal het wel even goed doorlezen en wie weet is het goedkoper!Raem schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:28:
@G_Dragon Er zijn ook partijen die pakketten vanuit een Amerikaans adres kunnen doorsturen. Bijvoorbeeld https://www.myus.com/
Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus lees je wel goed in. Maar wellicht is het goedkoper dan wanneer je de controller via ebay koopt.
Via het werk nog eens 12% korting, dus daarnet in huis gehaald voor €44. Eerste cadeau voor de feestdagen in binnen 😅 al zal die wel niet zo lang blijven liggen 🙈😁
[ Voor 41% gewijzigd door superiscch op 24-10-2023 14:16 ]
Met de volgende link krijg je $10 korting op je eerste zending: https://www.stackry.com/register?referral=7790998
Je krijgt direct een Amerikaans adres wat je kan gebruiken, en voor extra services kun je extra betalen, zoals het beter in laten pakken voor internationaal verzenden, maar dat hoeft niet altijd. Ze maken gratis 2 foto's van je pakje als het aankomt, dus dat kun je dan nog beslissen.
[ Voor 38% gewijzigd door ID5 op 24-10-2023 11:44 ]
oh my... ik ga hier vanavond gelijk even naar kijken en hopelijk bespaar je er een hoop geld mee!ID5 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:40:
@G_Dragon Ik heb zelf recent stackry wel gebruikt voor iets uit de VS, werkt goed en je heb geen abonnement nodig.
Met de volgende link krijg je $10 korting op je eerste zending: https://www.stackry.com/register?referral=7790998
Je krijgt direct een Amerikaans adres wat je kan gebruiken, en voor extra services kun je extra betalen, zoals het beter in laten pakken voor internationaal verzenden, maar dat hoeft niet altijd. Ze maken gratis 2 foto's van je pakje als het aankomt, dus dat kun je dan nog beslissen.
Want die controller gaat er hoe dan ook komen
Als je nog vragen heb over m'n ervaring, stuur maar een berichtje.G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:47:
[...]
oh my... ik ga hier vanavond gelijk even naar kijken en hopelijk bespaar je er een hoop geld mee!
Want die controller gaat er hoe dan ook komen
Top! Ik heb een account gemaakt en mijn Paypal gekoppeld nu even uitvogelen hoe het werktID5 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:55:
[...]
Als je nog vragen heb over m'n ervaring, stuur maar een berichtje.
Wat een heerlijk spel, het speelt lekker weg, verveelt niet door de afwisselende levels en daym wat een fantasie is er gebruikt! Doe mij maar meer van dit soort mario's, 2D of 3D, met zo'n heerlijke afwisseling en vernieuwing.
Ik speel voornamelijk alleen, even kort samen gespeeld maar daar vond ik het enige minpunt (zoals ook al door anderen aangegeven) dat het scherm niet groter wordt en maar met 1 persoon meebeweegd.
Maar om eerlijk te zijn, heb de laatste tijd alleen F-Zero 99 en Pinball-FX 3 gespeeld op de Switch, dus hoog tijd voor weer een dikke game. Misschien volgende maand nog Mario RPG.
Ik speel elk weekendje wel een half uur tot een uurtje F-Zero 99. Nu ergens level 15 en B+. Ik kom tot nu toe niet verder dan de enerlaatste race van de grand prix.Linksquest schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:38:
Zo, net Super Mario Bros. Wonder besteld, weer een tijdje geleden dat ik een Mario Game heb gespeeld, buiten Mario kart en Mario Party
Maar om eerlijk te zijn, heb de laatste tijd alleen F-Zero 99 en Pinball-FX 3 gespeeld op de Switch, dus hoog tijd voor weer een dikke game. Misschien volgende maand nog Mario RPG.
Level moet ik je even schuldig blijven, ben meen ik nu A-. Beste plaats tot nu toe is 7de en en grand prix tot de laatste race gekomen.L23 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:41:
[...]
Ik speel elk weekendje wel een half uur tot een uurtje F-Zero 99. Nu ergens level 15 en B+. Ik kom tot nu toe niet verder dan de enerlaatste race van de grand prix.
Bij het invoeren van een naam kwam ik er al achter dat dit vrij lastig ging. Bij het indrukken van Mario Oddesey merkte ik hetzelfde. Mario rent vanzelf.
Ik heb dus een controller met stickdrift. Heb hem meteen aangemeld voor reparatie. Ben inmiddels aan het wachten op een bevestigingsmail. Ben benieuwd wanneer ik een gerepareerde terug krijg
Ik heb mijn Joy-Cons toen het kon meteen ingestuurd, had toen maar lichte problemen, maar het was gratis, dat meteen gedaan, net iets meer dan 2 weken was ik ze kwijt.Oxigeon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:14:
Hier vandaag de overgekochte switch maar eens uitgepakt en aangesloten.
Bij het invoeren van een naam kwam ik er al achter dat dit vrij lastig ging. Bij het indrukken van Mario Oddesey merkte ik hetzelfde. Mario rent vanzelf.
Ik heb dus een controller met stickdrift. Heb hem meteen aangemeld voor reparatie. Ben inmiddels aan het wachten op een bevestigingsmail. Ben benieuwd wanneer ik een gerepareerde terug krijg
Hier helaas ook drift gehad, waren bij mij in een week terug dus ging vrij rapOxigeon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:14:
Hier vandaag de overgekochte switch maar eens uitgepakt en aangesloten.
Wel balen als je 'm net hebt!
Helaas niets aan te doen. Zou binnen een uurtje reactie krijgen van Nintendo maar die liggen al op een oor geloof ik.tekken4111 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:26:
[...]
Hier helaas ook drift gehad, waren bij mij in een week terug dus ging vrij rap
Wel balen als je 'm net hebt!
Edit: ze praten in de eerste teksten over controller terug sturen en niet je systeem. Bedoelen ze nu met je controller beide joycons of echt alleen maar de joycon wat de drift heeft
[ Voor 20% gewijzigd door Oxigeon op 24-10-2023 22:29 ]
Hoe heb je het aangemeld voor reparatie dan? Want je geeft daar toch op of het om de linker of rechter joy-con gaat? Je stuurt alleen de controller op met drift.Oxigeon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:28:
[...]
Helaas niets aan te doen. Zou binnen een uurtje reactie krijgen van Nintendo maar die liggen al op een oor geloof ik.
Edit: ze praten in de eerste teksten over controller terug sturen en niet je systeem. Bedoelen ze nu met je controller beide joycons of echt alleen maar de joycon wat de drift heeft
Heb aangegeven de linker joycon. Was ook alleen van plan doe op te sturen hoorL23 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:46:
[...]
Hoe heb je het aangemeld voor reparatie dan? Want je geeft daar toch op of het om de linker of rechter joy-con gaat? Je stuurt alleen de controller op met drift.
Square Enix Asia just uploaded trailers for an Asian release of Dragon Quest X Offline in spring 2024, which *could* mean a western English release is about to be announced.
— Gematsu (@gematsu) 25 oktober 2023
The Asian trailers only list PS5, PS4, and Steam as platforms, which could indicate that Nintendo is… pic.twitter.com/V1YzzSXUDF
Fingers crossed!
Aan alle leden van #NintendoSwitchOnline: jullie kunnen #CultOfTheLamb nu downloaden en tot 31 oktober gratis spelen!
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 25 oktober 2023
Download de game: https://t.co/IZmT3PnC8y pic.twitter.com/XmacsDQSFq
Lijkt me een mooie combo, maar jammer dat je dan HD Rumble mist.sderooij schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:57:
Snes controller met mario wonder: de perfecte combo, een wonder
Sinds deze week te koop in Nederland. Mooie deal want inclusief game.
De Switch Lite zelf kost dan ongeveer 165 euro.
Toch geen idee hoe lang het nog duurt voordat er mogelijk ook een Lite versie komt van de volgende Switch 2.
Maar aan de achterkant zijn van een metalen grille alle gaten dicht. Op internet zie ik foto's van open grills en soms lijken ze dicht. Is dit soms een productiefout? Nu kan ik nog ruilen.
Dit is een 2023 model en het is onze eerste Switch Lite.
De ‘closed’ versie is niet gesloten. Je ziet daar toch ook kleine gaatjes? Het enige verschil dat ik zie, is licht grijs en heel donker grijs/zwart. Maar dat heeft wellicht ook te maken met de hoek waarin is gefotografeerd?CR2032 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:49:
De Switch Lite is binnen. Bevalt heel goed en de special edition ziet er prachtig uit.
Maar aan de achterkant zijn van een metalen grille alle gaten dicht. Op internet zie ik foto's van open grills en soms lijken ze dicht. Is dit soms een productiefout? Nu kan ik nog ruilen.
Dit is een 2023 model en het is onze eerste Switch Lite.![]()
[Afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door meesje op 27-10-2023 10:47 ]
Hoort zo. Is bij mijn blauwe Switch Lite ookCR2032 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:49:
De Switch Lite is binnen. Bevalt heel goed en de special edition ziet er prachtig uit.
Dit is een 2023 model en het is onze eerste Switch Lite.![]()
[Afbeelding]
⚠️Als je de firmware van je Steam-controller aanpast⚠️, dan is het antwoord ja.superiscch schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:17:
Kun je een Steam controller aansluiten op een Switch?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Thnx!
Blijkbaar zijn er verschillen in de modeljaren, want je ziet ook foto's met beide air vents open.
Ik vond net ook deze post op reddit met precies hetzelfde.
https://www.reddit.com/r/...n_the_right_looks_closed/
Scheelt mij weer een overbodige retour. 👍
Die zou vandaag uit moeten komen dacht ik maar ben benieuwd of het een beetje draait.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pB3tDyx8Tgo7GvpyVwhKcahZ.webp?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/8Akg9WKd4uCkSpN8RC6ye1kk.jpg?f=fotoalbum_large)