Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter

[Switch] Super Mario Bros. Wonder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiXn3w0nm9vRYkcuBa5PTEl-5mU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hyT2KF0qilEgwzuSRSz4LZWi.png?f=user_large

Ontwikkelaar: Nintendo EPD

Uitgever: Nintendo

Platforms: Nintendo Switch

Release-datum: 20 oktober 2023

Super Mario Bros. Wonder is een aankomende 2D zijwaartsscrollende platformgame voor de Nintendo Switch, gepland voor release op 20 oktober 2023. In dit nieuwe Mario-avontuur kunnen spelers kiezen uit bekende personages zoals Mario, Luigi, Peach, Daisy, Yoshi, en Toad. Wat het spel onderscheidt van eerdere Mario-games is de toevoeging van "Wonder Flowers" en andere unieke power-ups. Deze Wonder Flowers kunnen spectaculaire effecten in de game teweegbrengen, zoals buizen die tot leven komen of Mario die transformeert in verschillende vormen, zoals een olifant of een stekelbal. De game ondersteunt lokale multiplayer, waardoor tot vier spelers tegelijkertijd kunnen spelen en samenwerken om levels te voltooien en de vele geheimen te ontdekken die de game te bieden heeft.

Aankondigingstrailer

Nintendo Direct

Gaat op 30 augustus 2023 om 16:00 live

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8gaCcC_wTDuAxqbAVpyDCfjwi3c=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/dIIbyLcB0mSZEKzeJmhWG3FU.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OH351OdvBVqhHgxGmwwmSGpI-PU=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/na2N71EZQPchwS5TJ3wazpx8.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4SVuNXsd11OsIYY5RGsvrH0J2KY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/of2ZerufjbOvMDDaolIoXBIT.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pY-lEOxQiP5SXQ2cHHlO-HmkUZQ=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/K4OmT9yBTXhis5nT32OEv5Ld.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GN-oC9vkJ7yQLNBoKYp39T4Nfi0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/OQZGr3vZPWs93Lz4ul2hbmaC.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QfV55NlddaaTnVVTKqDdqoPSALg=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/kGmTfJGAvcG1R2vuhIpbhbEJ.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/481ROhMQNMpZ7Pr4hzWxdDyaxy0=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/BHw1VRPqChfCUFWPmz03hSbN.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIlIFp80RwgJuox708QyQL-PKwA=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/dEyCjMl3Ob13q6g1lqAZCgyN.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jGDrV6KPty0P7fs8i6G1ZJCvOVk=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/luWK8JmclGKyZiAILsLWSfZK.webp?f=fotoalbum_tile

Wil je mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
↑ Naar boven ↑

[ Voor 1% gewijzigd door Mog op 30-08-2023 12:24 . Reden: Nintendo Direct embed toegevoegd ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Reminder: over 1 uur start de Super Mario Bros. Wonder-Direct:

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:46
Weinig hype hier. Ziet er toch top uit? :)

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:05
Al lang besteld :) Nog een maandje.

Wie niet kan wachten en graag eens naar Brussel gaat, kan een demo spelen dit weekend op Heroes Comic Con Belgium trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Heel weinig hype hier. Ik heb de game inmiddels besteld. Nog 9 dagen wachten. Gisteren de hands on van Kinda Funny Games gekeken en daar werd ik heel enthousiast van. Eindelijk geen timer meer! Evenveel platform, maar meer exploten. Klinkt super tof.

Gameplay van drie van de eerste vier levels:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:06
Ik ga hem ook bestellen, lijkt me echt vet. Heb New Super Mario Bros U Deluxe inmiddels wel aardig grijs gedraaid dus tijd voor een nieuwe :)

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-09 12:54
Ik heb hier ook zin in! Vroeg gisteren bij de lokale speelgoedwinkel of ze hem al hadden omdat er een billboard buiten stond maar helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Ik vroeg 3 weken geleden op de werk chat ook al of iemand hem al had, maar toen kwam ik erachter dat die pas volgende week uitkomt :) Beetje te enthousiast.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FHeEHXDq4DQn-K0ez-wiWioFTF8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gTN7VpsocGgl2lkr7PskbUev.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb hem net binnen! Vanavond lekker spelen! Woohoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Opgeduveld schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 18:32:
[Afbeelding]

Ik heb hem net binnen! Vanavond lekker spelen! Woohoo
Hoe wat waar?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:05
Spel is online geleaked...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
Ik wacht nog wel even tot de echte release dan, nog paar dagen te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aah das top, ik zit vrijdag 13 uur in een vliegtuig en baalde al dat ik dan thuis de game pas kon proberen.

Edit: Eerste leveltjes gespeeld en hier ga ik zeker plezier mee beleven. Het oogt lekker modern maar speelt toch weer super soepel. Wel even onwennig wat ik nou moet verzamelen etc, normale muntjes, paarse muntjes, wonderzaadjes, Ik ben ineens een olifant, het geeft je wel een beetje Fomo allemaal.

Ik ga stiekem een beetje verder met deze en dan schakel ik vrijdag over naar de cartridge :)

Edit2: Die Nederlandse stemmen zijn wel vreselijk zeg, althans voor mij dan mijn kleine vond het juist super leuk.

[ Voor 75% gewijzigd door Donstil op 15-10-2023 05:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:05
Ik denk dat ik deze leuk ga vinden, maar het gevoel wat ik op basis van de video's wel krijg, is dat alles te druk is waardoor ik me denk ik moeilijk kan concentreren op wat er gebeurt. Veel kleuren, drukke achtergronden, veel bewegende elementen. Word ik gewoon oud? :'( Ik had met Super Mario Bros. 1, 2 en 3 in ieder geval nooit moeite op de NES :9 Ook New Super Mario Bros. op de Wii oogde voor mijn gevoel rustiger.

Ik lees ook dat het spel relatief makkelijk is. Dat vind ik dan zelf weer niet zo erg, hoewel ik kan begrijpen dat fans van oude Mario games toch van wat meer pit houden.

[ Voor 25% gewijzigd door vickypollard op 16-10-2023 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vickypollard schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:02:

Ik lees ook dat het spel relatief makkelijk is. Dat vind ik dan zelf weer niet zo erg, hoewel ik kan begrijpen dat fans van oude Mario games toch van wat meer pit houden.
Ik heb al best wat gespeeld maar kan hier wel inkomen. Het is inderdaad niet echt moeilijk en doordat je geen tijdslimiet hebt kan je ook blijven proberen.

Ik vind dat zelf wel lekker. Ben geen doorgewinterde Mario speler dus heb er om die reden af en toe toch wat uitdaging van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
New Super Mario Bros. U Deluxe is ook niet een moeilijke platformer, maar om het spel 100% te behalen zonder Nabbit te gebruiken vond ik nog best pittig. :+

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 17-10-2023 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ik heb hem gekocht, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:41
Vanavond 18.00 zouden de reviews toch komen?

Ander embargo kan ik niet vinden :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
Buddha_ schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:15:
Vanavond 18.00 zouden de reviews toch komen?

Ander embargo kan ik niet vinden :)
Reviews zijn al online, mooie scores hoor

https://opencritic.com/game/15123/super-mario-bros-wonder

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Moeilijkheidsgraad kun je zelf kiezen. Als je met Yoshi speelt bijvoorbeeld kun je niet dood gaan door vijanden, alleen door in een ravijn te vallen. En Yoshi heeft ook wat moves die Mario niet kan maken die handig zijn in het spel. Ik vind het zelf wel slim om op die manier onderscheid te maken.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:21
Mario games worden vaak post game pas moeilijker. Ik weet niet of de reviewers ook zover gespeeld hebben, is daar iets over bekend?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Ben benieuwd of hij morgen al te vinden is in een MediaMarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Had stille hoop dat Amazon hem te vroeg zou versturen en dat ik hem vandaag of morgen al kon spelen, maar nog niks in aantocht voor zover ik weet.

Hopelijk hem ik hem wel gewoon vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Raem schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:47:
[...]

Mario games worden vaak post game pas moeilijker. Ik weet niet of de reviewers ook zover gespeeld hebben, is daar iets over bekend?
Is dat zo? Ik heb niet superveel ervaring met Mario games, maar heb vroeger veel de Mario's op de NES gespeeld (deel 3... <3) en die werden per wereld een stukje pittiger. Ook Mario Galaxy werd voor mijn gevoel wat moeilijker naarmate je vorderde. Hebben ze dat concept er op gegeven moment uitgesloopt?

Overigens vind ik het zelf dus totaal niet erg als het niet moeilijk is. Ik ben niet meer zo van moeilijk om het moeilijk zijn. Ik zet gerust games op de makkelijkste stand om erdoorheen te komen, want dat geworstel en de bijbehorende frustratie hoeven van mij niet meer zo.

[ Voor 21% gewijzigd door vickypollard op 18-10-2023 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
vickypollard schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 22:35:
[...]

Is dat zo? Ik heb niet superveel ervaring met Mario games, maar heb vroeger veel de Mario's op de NES gespeeld (deel 3... <3) en die werden per wereld een stukje pittiger. Ook Mario Galaxy werd voor mijn gevoel wat moeilijker naarmate je vorderde. Hebben ze dat concept er op gegeven moment uitgesloopt?

Overigens vind ik het zelf dus totaal niet erg als het niet moeilijk is. Ik ben niet meer zo van moeilijk om het moeilijk zijn. Ik zet gerust games op de makkelijkste stand om erdoorheen te komen, want dat geworstel en de bijbehorende frustratie hoeven van mij niet meer zo.
Nee, bij New Super Mario Bros U. Deluxe word het aan het eind ook echt moeilijk, zeker het laatste level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Mijn bestelling is verzonden, dus morgen komt die binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
Ozzie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:25:
Mijn bestelling is verzonden, dus morgen komt die binnen :)
hier ook! Bij Bol besteld, dus kan er morgen op de vrije dag mooi mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Iemand hem al binnen? 👀 Ik denk dat ik hem morgen pas krijg, aangezien alles wat via de briefpost komt hier altijd een dag vertraging lijkt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Vandaag gaan we hem kopen bij óf de MediaMarkt of Gameshoptwente (liefst bij de laatste, want daar istie goedkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir BVR
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12-09 17:05
Vanmorgen om 9:00 bij de lokale intertoys even gevraagd en ze hadden hem gelukkig dusbhijbkan mee op vakantie straks:-). Eerste indruk is echt goed erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beloki
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 08:10
Sir BVR schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:22:
Vanmorgen om 9:00 bij de lokale intertoys even gevraagd en ze hadden hem gelukkig dusbhijbkan mee op vakantie straks:-). Eerste indruk is echt goed erg leuk!
voor hoeveel heb je het daar opgehaald, online kost het daar 60 euro, lijkt mij teveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Ik heb hem net opgehaald bij de GameMania, ben vanavond niet thuis en meestal bezorgd Amazon pas laat dus dan zou ik morgen pas kunnen spelen :)

En kon daar Pokemon Let's Go inleveren voor korting dus nu kostte die uiteindelijk maar 35 euro. Morgen alleen even de Amazon bestelling terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Warempel de briefpost lekker vroeg op de dag. Vanavond maar eens spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hier al een uurtje bezig. heerlijk spel weer, maar weet iemand wat ik nu precies met een ''wonderzaadje'' kan doen? dat gedeelte heb ik even gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir BVR
  • Laatst online: 12-09 17:05
Beloki schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:28:
[...]
59 inderdaad maar als je hem wil hebben voor vertrek moet je even kiezen 😉

voor hoeveel heb je het daar opgehaald, online kost het daar 60 euro, lijkt mij teveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 17:18

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Farabi schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:44:
hier al een uurtje bezig. heerlijk spel weer, maar weet iemand wat ik nu precies met een ''wonderzaadje'' kan doen? dat gedeelte heb ik even gemist.
Volgens mij kun je er zelf niet zo veel mee, anders dan dat er een rare "twist" gebeurt als je zo'n zaadje pakt

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 15:44:
Je hebt er een X aantal nodig om nieuwe levels te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 12:09
Ik vind helemaal mooi.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEOcEjEdi-gpAqSzs3BKHKxB5SQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oRcHny5rjgmKY5hB5w7htV0M.jpg?f=fotoalbum_large

Ik dacht dat ik die bloemen irritant zou gaan vinden, maar in Nederlands zijn ze best grappig.

“Gaan ze zingen? Oh ja hoor ze gaan zingen.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ben nu in het tweede gedeelte. Vind het tot nu toe best simpel nog, maar er zaten wat bij die wat pittiger werden dan de eerste levels, dus ik ben benieuwd of dat doorzet. Verder zitten er veel grappige elementen in en ziet het er allemaal prachtig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Zit er ook een makkelijke modus in. Wil onze 7 jarige kennis laten maken met Mario games. Maar ze is niet zo (zeg maar slecht ) in spelletjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JKay
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Zeker, je kan als Yoshi en Nabbit spelen en dan kan je in principe niet geraakt worden. Er is ook geen tijd dus alle ruimte voor ontdekken en eindeloos proberen. Wel kan je dan geen special power-ups gebruiken.. maar prima om mee te beginnen. Mijn 5-jarige vind het geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• walterwhite
  • Laatst online: 03-09 12:54
JKay schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 10:13:
Zeker, je kan als Yoshi en Nabbit spelen en dan kan je in principe niet geraakt worden. Er is ook geen tijd dus alle ruimte voor ontdekken en eindeloos proberen. Wel kan je dan geen special power-ups gebruiken.. maar prima om mee te beginnen. Mijn 5-jarige vind het geweldig.
Haha dit wist ik helemaal niet, ik speel als Yoshi en dacht al waarom ga ik nooit dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wat is het nut van de olifant precies? Alleen water spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:57
Farabi schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:11:
Ik heb de game helaas nog niet gespeeld, maar ik zou denken dat als je op vijanden springt sommige niet in 1 keer dood zijn. En als je een olifant bent waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Farabi schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:11:
En slaan. En volgens mij zware dingen kapotmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-07 08:48
Tof spel :) heel veel nieuwe dingen, vind ik wel fijn. 2D-mario is zeker nog niet dood!

Ik ben trouwens verast dat mijn pro controller ook geluid maakt als ik over de geluidsblokjes loop??? Wist niet dat dat ding geluid kon maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
MVA. schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 14:40:
Tof spel :) heel veel nieuwe dingen, vind ik wel fijn. 2D-mario is zeker nog niet dood!

Ik ben trouwens verast dat mijn pro controller ook geluid maakt als ik over de geluidsblokjes loop??? Wist niet dat dat ding geluid kon maken
dat wist ik ook niet. zal eens opletten de volgende keer. kan je het geluid van de controller harder zetten in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:24

vliegnerd

Nintendo fan.

Farabi schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:31:
[...]

dat wist ik ook niet. zal eens opletten de volgende keer. kan je het geluid van de controller harder zetten in de instellingen?
Dat doet de pro controller met de trilmotor.
Zag een YouTube filmpje maar kan duet niet zo terugvinden.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Goed en creatief spel. Veeel beter dan de New Super Mario bros. wat gewoon een kopie is van oude games. Deze is lekker vernieuwend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 08:50
Ik heb hem gisteren al binnen en ik hoop wel dat het nog wat moeilijker gaat worden. Tot nu toe kan je gewoon keihard rennen en soms springen en heb je een level uitgespeeld.

Mijn zoontje pakt zelfs geen enkel muntje en knalt zo door de levels heen :-)

[ Voor 18% gewijzigd door isomis op 22-10-2023 11:51 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Laatst online: 21:29
Ik krijg hem hopelijk morgen, uiterlijk dinsdag binnen. Ben erg benieuwd wat voor nieuwe dingen er allemaal staan te wachten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
vliegnerd schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:35:
[...]

Dat doet de pro controller met de trilmotor.
Zag een YouTube filmpje maar kan duet niet zo terugvinden.
hoorde het net ook inderdaad, gek. wist dit ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
isomis schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 11:50:
Ik heb hem gisteren al binnen en ik hoop wel dat het nog wat moeilijker gaat worden. Tot nu toe kan je gewoon keihard rennen en soms springen en heb je een level uitgespeeld.

Je krijgt wel steeds vaker een level van een hoger niveau, maar écht lastig is het mij tot nu toe nog niet geworden. Ik speel overigens niet met Yoshi, dat zou het nog makkelijker maken namelijk :p

Ik verbaas me vooral over hoeveel UPs je krijgt of kan kopen. Je hoeft je niet druk te maken dat je ooit een stuk opnieuw hoeft te doen wat dat betreft.

Mijn ervaring to nu toe: ik vermaak me goed en het speelt lekker door, maar het had pittiger gemogen. En dat komt van iemand die eigenlijk helemaal niet van lastige games houdt.

Ik heb de 'verborgen wereld' die ik tegenkwam nog even bewaard. Daar begon het eerste level op niveau 5, dus ben benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door vickypollard op 22-10-2023 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Ik vind het een heerlijke game. En dat Piranha Plant liedje zit sinds donderdag, nadat ik het in een stream zag, continu in m'n hoofd :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 08:38
Leuk spel maar veel te makkelijk en gevoelsmatig kortere levels dan normaal in 2d mario. Ook vind ik de bosses tegenvallen, ik had gehoopt op bosses als in yoshi's island. Gemiste kans. Wel onbegrijpelijk dat het spel op een paar punten afgeraffeld voelt daardoor terwijl ik las dat de developers geen deadline hadden. Het spel is wel stukken leuker dan the new super mario bros series maar helaas haalt deze het niveau van super mario world en yoshi's island niet. Dat zijn mijn all time favoriete 2d mario games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14
Frappant dat je op veel plaatsen leest dat het te eenvoudig wordt ervaren. Had deze game eerst aan me voorbij laten gaan omdat ik de 2D Mario Bros games op de Wii/Switch te moeilijk vond. Misschien toch deze eens opscharrelen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Wat een super leuke game zeg! En die timer waarbij je de muziek moet volgen om te springen was wel echt lastig, die heb ik wel 10x opnieuw moeten doen, de rest is relatief simpel maar wel leuk!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:42
Chocovla schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:38:
Frappant dat je op veel plaatsen leest dat het te eenvoudig wordt ervaren. Had deze game eerst aan me voorbij laten gaan omdat ik de 2D Mario Bros games op de Wii/Switch te moeilijk vond. Misschien toch deze eens opscharrelen.
De gewone levels zijn goed te doen, zeker met een Boost badge actief (en die krijg je vrij snel in het spel).

spoiler:
De Special World levels zijn wel pittig, heb er tot nu toe 3 geprobeerd, eentje ging redelijk simpel, eentje met wat hulp van een badge, en eentje nog niet voltooid (die waar je op de beat moet klimmen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
cj1181 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:06:
Leuk spel maar veel te makkelijk en gevoelsmatig kortere levels dan normaal in 2d mario. Ook vind ik de bosses tegenvallen, ik had gehoopt op bosses als in yoshi's island. Gemiste kans. Wel onbegrijpelijk dat het spel op een paar punten afgeraffeld voelt daardoor terwijl ik las dat de developers geen deadline hadden. Het spel is wel stukken leuker dan the new super mario bros series maar helaas haalt deze het niveau van super mario world en yoshi's island niet. Dat zijn mijn all time favoriete 2d mario games.
Korter vind ik de levels niet hoor. En de 4 en 5 sterren levels zijn echt wel een leuke uitdaging. Vind het spel er helemaal niet afgeraffeld uit zien ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br00d
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik heb de game zelf niet. Ik zag op Marktplaats dat de game verkocht werd omdat die al 100% uitgespeeld was, volgens de beschrijving van de advertentie. Kan je de game echt zo snel 100% uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23:42
Br00d schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:45:
Ik heb de game zelf niet. Ik zag op Marktplaats dat de game verkocht werd omdat die al 100% uitgespeeld was, volgens de beschrijving van de advertentie. Kan je de game echt zo snel 100% uitspelen?
Ik zit nu in wereld 5 van de 6, het gaat redelijk snel, dus het kan zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Ja dat kan. Volgens https://howlongtobeat.com/game/130444 ligt de gemiddelde speeltijd op 8,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Zit er multiplayer/ coop in om samen met iemand in huis te kunnen spelen?

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:52

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

De review op de Frontpage zegt van wel :p

Interessant om te halen dus!

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Ligt het aan mij of is dat muur klimmen best lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Nou ik ben blijkbaar niet zo pro als sommige want ik vind sommige levels echt best moeilijk. Dat zwem level heb ik echt vaak opnieuw gedaan voordat ik hem gehaald had en dat level waar je op de muziek moet springen is ook niet echt mijn ding dus die heb ik voor nu even overgeslagen.

Mijn dochter van 4 is helemaal weg van de peach-olifant in ieder geval, en met haar samen ga je toch 100x dood dus dan duurt het helemaal langer dan 8,5 uur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
isomis schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 11:50:

Tja, Mario platform games moeten voor iedereen speelbaar zijn. Je hebt zaadjes nodig om latere levels te kunnen unlocken. Als je overal doorheen rent, dan houdt het vanzelf op en kom je op een gegeven moment niet meer verder.

Om het leuk te houden voor kids heb je overigens niet alle zaadjes die je had kunnen vinden nodig, maar een x aantal. Anders zou het spel een heel stuk lastiger zijn geweest en langer zijn geweest.

Ik hoor wel vaker de opmerking dat het makkelijk is, die Mario platformers. Maar de moeilijkheid in dergelijke games zit hem in het verzamelen. Wil je alles verzamelen, alle challenges halen dan is het allemaal niet zo heel gemakkelijk.

@Chocovla: de game is niet makkelijker dan eerdere 2D mario games hoor. Maar mensen rennen door de levels heen en begrijpen maar niet dat de moeilijkheid 'm zit in het alles verzamelen en de special world levels. Als je alles in de game compleet wil hebben dan is het niet constant een walk in the park. Soms kan het best even lastig zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Cyrax0508 op 23-10-2023 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Zojuist iig van mijn werk een 50 euro bon gehad dus denk dat ik deze eens ga bestellen :)
Voor een euro of 7 zal ik hier geen bult aan kunnen vallen wat dat betreft :)
Plus van wat ik gezien heb doet het meer denken aan de oude mario dan NSMB, maar dat ben ik wellicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Het enige wat ik jammer vind is dat mijn zoontje van 4, die kan nog niet zo goed met de controller overweg en speelt dus met Yoshi of die andere, maar dat je dood gaat als je in een gat valt. Had gehoopt dat je dan gewoon omhoog zou stuiteren ofzo.

Nu moet ik hem nog veel helpen met springen over gaten heen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
Christiano007 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:33:
Het enige wat ik jammer vind is dat mijn zoontje van 4, die kan nog niet zo goed met de controller overweg en speelt dus met Yoshi of die andere, maar dat je dood gaat als je in een gat valt. Had gehoopt dat je dan gewoon omhoog zou stuiteren ofzo.

Ja dat probleem heb ik ook met mijn dochter, bij New Super Mario Bros tilde ik haar figuurtje dan gewoon op maar dat kan niet meer in Wonder.

Ach ze leert vanzelf dat ze moet springen denk ik maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Je kunt volgens mij een hele hoop games in 1 weekend uitspelen, het is toch niet heel nieuw dat games na een dag al te koop staan op Marktplaats? Daarbij, want is 100% uitgespeeld? Sommigen vinden dat als je door alle levels heen rent en de (eerste) eindbaas hebt verslagen, dat je hem dan 100% hebt uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Gisteren trouwens met wat vrienden Mario Wonder in local co-op gespeeld. Werkt een stuk beter als vorige 2D games. Je kan veel makkelijker als groep doorspelen. De speler achterblijft gaat gewoon dood en wordt een geestje als ie buiten het scherm valt. Zo houd je elkaar tenminste niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:39
Ik heb gister toevallig wat van deze game gezien (al jaren geen Nintendo meer in bezit). En moet zeggen dat ik dit er toch wel heel erg leuk vond uitzien. Heb me als klein kind altijd goed vermaakt met Mario op de GameBoy en SNES.
Snap nog steeds het concept van de Switch niet en geen idee wat zoiets nu kost. Misschien maar eens in verdiepen. 8)7

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ozzie
VincentG schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:44:
Ik heb gister toevallig wat van deze game gezien (al jaren geen Nintendo meer in bezit). En moet zeggen dat ik dit er toch wel heel erg leuk vond uitzien. Heb me als klein kind altijd goed vermaakt met Mario op de GameBoy en SNES.
Snap nog steeds het concept van de Switch niet en geen idee wat zoiets nu kost. Misschien maar eens in verdiepen. 8)7
Het 'concept' van de switch is niet zo moeilijk hoor. Je kan hem op je tv aansluiten en daarop spelen of zonder tv op de switch zelf, zo ingewikkeld is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Christiano007 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:33:

Er is wel een badge waarmee je steeds uit een gat/lava/etc. stuitert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

vickypollard schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:11:
[...]

Er is wel een badge waarmee je steeds uit een gat/lava/etc. stuitert.
Ja maar die heb ik nog niet :P En ik weet niet of badges wél werken bij Yoshi en die andere? Omdat upgrades ook niets doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
Christiano007 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 14:12:
[...]

Ja maar die heb ik nog niet :P En ik weet niet of badges wél werken bij Yoshi en die andere? Omdat upgrades ook niets doen
Badges wel denk ik, maar nog niet geprobeerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 09:46

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

_O-

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 07:59
Vandaag aangeschaft. Mijn kindertijd herleeft!!!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Vind het spel toch wel een beetje wennen.
Alsof Mario paddo's eet bij het blauwe bloemetje :X
Leuk is het wel maar het is toch weer een beetje anders O-)
Heb overig alle Mario's in bezit (vanaf 1990 mijn eerste NES)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Starscreamer schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:51:
Vind het spel toch wel een beetje wennen.
Alsof Mario paddo's eet bij het blauwe bloemetje :X
Leuk is het wel maar het is toch weer een beetje anders O-)
Heb overig alle Mario's in bezit (vanaf 1990 mijn eerste NES)
Het onverwachte effect van de Wonder Flowers vind ik juist het leukste aspect van het spel. Vind het echt een heerlijke game tot nu toe, het barst van de creativiteit, en de afwisseling tussen makkelijke en iets lastigere levels bevalt me ook wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
Tot nu toe zijn de levels veel te makkelijk. Heb er nu een uur ongeveer ingestoken en de levels met 4 sterren zijn het hoogste wat ik ben tegengekomen en daar vlieg je doorheen. Hopelijk wordt het nog wel wat uitdagender, want de creativiteit van dit spel is wel echt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 07:59
Ik probeer gewoon in ieder level alle bloemen etc te halen. Vind het leuk om te kijken of ik echt ALLES kan halen. Dat resulteert in mijn geval in dat ik er juist niet doorheen vlieg, maar een aantal levels meerdere malen gespeeld heb om alle geheime plekjes te ontdekken.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Topicstarter
Dingdong schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:00:
Tot nu toe zijn de levels veel te makkelijk. Heb er nu een uur ongeveer ingestoken en de levels met 4 sterren zijn het hoogste wat ik ben tegengekomen en daar vlieg je doorheen. Hopelijk wordt het nog wel wat uitdagender, want de creativiteit van dit spel is wel echt heerlijk.
Haal je alle paarse munten? Alle wonder seeds? En de "gouden" vlag? Je mag pas daarna door naar het volgende level he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Mog schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

Haal je alle paarse munten? Alle wonder seeds? En de "gouden" vlag? Je mag pas daarna door naar het volgende level he?
Om een level 100% te halen hoef je niet alle kleine paarse flower munten te verzamelen, alleen de 3 grote.

Gouden vlag
Alle wonder seeds
3 grote paarse 10 flower munten
secret exit (als een level er één heeft)

Als je alles hebt behaald staat er een groene 'checkmark'.

Afbeeldingslocatie: https://dotesports.com/wp-content/uploads/2023/10/SMB-wonder-flower-kingdom-checkmark.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 24-10-2023 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dingdong
Mog schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

Ik zal mij er eens wat meer in verdiepen, want ik focus mij daar eigenlijk niet zo op (die paarse munten). Wel op het verder levelen, en tot nu toe kan ik ook gewoon steeds door naar het volgende level. Die wonder seeds haal ik wel steeds tot nu toe en de gouden vlag ook. Met het olifantje en de parachute is dat makkelijk te doen. Tot nu toe althans.
Ike. schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:05:
[...]

Om een level 100% te halen hoef je niet alle kleine paarse flower munten te verzamelen, alleen de 3 grote.

Gouden vlag
Alle wonder seeds
3 grote paarse 10 flower munten
secret exit

Als je alles hebt behaald staat er een groene 'checkmark'.

[Afbeelding]
Top, dat overzichtje in de foto heb ik mij niet eens gerealiseerd. Zal vanavond eens kijken of ik dat wel allemaal gehaald heb bij de levels.

[ Voor 34% gewijzigd door Dingdong op 24-10-2023 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik twijfel heel erg over dit spel, is het wat?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:13:
Lees de tweakers review :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ike. schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:05:
[...]

Lees de tweakers review :+
Gelezen! Klinkt erg positief, maar ben na alle reacties als nog benieuwd naar nog meer user ervaringen :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb de game net bij bol.com voor €50,95 besteld, wilde eigenlijk pas volgende week hem bestellen, maar nu hij in prijs omlaag gegaan is, waarom ook niet :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 23:38
Beste Mario platform game imo. Elk level is een feest van creativiteit. Niet twijfelen, kopen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Dingdong schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:08:
[...]

Ik zal mij er eens wat meer in verdiepen, want ik focus mij daar eigenlijk niet zo op (die paarse munten). Wel op het verder levelen, en tot nu toe kan ik ook gewoon steeds door naar het volgende level. Die wonder seeds haal ik wel steeds tot nu toe en de gouden vlag ook. Met het olifantje en de parachute is dat makkelijk te doen. Tot nu toe althans.
In het halen van die drie paarse munten zit vaak best wat moeilijkheid. Ze zitten soms goed verstopt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyrax0508
:+ Wat een vraag hahaha. Is het wat. Ik ben een oude man, game al 35 jaar, maar deze komt absoluut in de buurt van Super Mario World. Misschien zelfs op gelijke hoogte.

Geweldig en creatief, ik ben blij dat er nog ruimte is voor games waar plezier en ver(wonder)ing nog voorop staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Cyrax0508 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:11:
[...]

:+ Wat een vraag hahaha. Is het wat. Ik ben een oude man, game al 35 jaar, maar deze komt absoluut in de buurt van Super Mario World. Misschien zelfs op gelijke hoogte.

Geweldig en creatief, ik ben blij dat er nog ruimte is voor games waar plezier en ver(wonder)ing nog voorop staan.
Haha sorry :o
Omdat het Mario is betekend niet dat het automatisch goed is, daarom dat ik vraag O-). Maar sinds mijn vraag heb ik al verschillende reacties gehad die allemaal dezelfde conclusie trekken, dat het een erg goed spel is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dingdong
Timothy3000 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 04:45:
[...]

In het halen van die drie paarse munten zit vaak best wat moeilijkheid. Ze zitten soms goed verstopt!
Klopt, heb nu enkele levels al overnieuw moeten doen omdat ik er voorbij rende, of niet kon vinden waar ik precies moest zijn. Maakt het spel in ieder geval leuker en uitdagender! Deze Mario bevalt mij goed :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Antwoord is simpel: JA!

Alleen heeft in mijn beleving wel een belangrijke kanttekening, het is (zoals hierboven ook al genoemd) niet heel moeilijk, ook de "moeilijke" levels loop je zo doorheen, af en toe even opnieuw doen omdat je een items gemist hebt maar dat is ook wel weer leuk.

Waar ik zelf alleen wel moeite mee heb is het vasthouden van mijn interesse in deze (of dit soort) games. Ja ik vind het waanzinnig leuk als ik het aan het doen ben maar na een half uurtje heb ik dan toch weer de aantrekking om een game te gaan spelen met wat meer diepgang. Geeft niet want zo doe ik langer met de titel maar vond het wel opvallend. Met een titel als Zelda of Starfield heb ik dat helemaal niet en zit ik zo uren te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik heb dat normaal ook maar Wonder kan ik zo 2u achtereen spelen haha. Fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:28:
[...]

Haha sorry :o
Omdat het Mario is betekend niet dat het automatisch goed is, daarom dat ik vraag O-). Maar sinds mijn vraag heb ik al verschillende reacties gehad die allemaal dezelfde conclusie trekken, dat het een erg goed spel is!
Nou, dat is niet altijd waar, zijn zeker ook minder leuke Mario games, maar hoor inderdaad te veel goede dingen over deze game, vandaag is hij helaas niet binnen gekomen, vertraging bij de post, hoop morgen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Goh. Ik heb dus een Switch OLED gekocht op aanraden van wederhelft omdat ik mij nog wel eens verveelde. Ik ben iemand die niet zo’n lange aandachtspanne heeft.

Laatste tijd veel bezig geweest met Mario Odessey en vond 3D echt tof. Een keer Paper Mario gedaan en dan is dat toch even anders.

Sinds vanavond Mario Wonders in huis en wat een feestje: de geluiden (normaal staat geluid vrijwel niet aan), de gesproken teksten, het visuele, alles is creatief en leuk. En wellicht iets te makkelijk zonder timer. Maar ach, als het maar een feestje is. En dat zoiets gewoon nog altijd soepeltjes draait op die processor. Fantastisch.

Veel plezier aan en aangezien ik hooguit elke keer een kwartiertje speel duurt het wel even voor ik het uit heb gespeeld. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Pagina: 1 2 3 4 Laatste