Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Eigenlijk nu gratis van de cadeaubon van werk dus dan is het sowieso geen slechte koop.
We gaan het zien
Oh, dit nodigt wel uit om de game te kopen. Ik heb een switch voor mijn zoontjes en voor mario en nu krijg ik toch wel een beetje jeuk…THE_BASE schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:47:
Goh. Ik heb dus een Switch OLED gekocht op aanraden van wederhelft omdat ik mij nog wel eens verveelde. Ik ben iemand die niet zo’n lange aandachtspanne heeft.
Laatste tijd veel bezig geweest met Mario Odessey en vond 3D echt tof. Een keer Paper Mario gedaan en dan is dat toch even anders.
Sinds vanavond Mario Wonders in huis en wat een feestje: de geluiden (normaal staat geluid vrijwel niet aan), de gesproken teksten, het visuele, alles is creatief en leuk. En wellicht iets te makkelijk zonder timer. Maar ach, als het maar een feestje is. En dat zoiets gewoon nog altijd soepeltjes draait op die processor. Fantastisch.
Veel plezier aan en aangezien ik hooguit elke keer een kwartiertje speel duurt het wel even voor ik het uit heb gespeeld.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
(ook wel een ouderwetse manier om er te komen
Twijfelde al een poosje…. Heb ik het geld er voor?, jawel… heb ik het er ook voorover? Daar zat de twijfel..
Eigenlijk best erg, want het gaat me maar om 2 games. SMBW en SMBWU Deluxe, en dus primair om wonder.
Had een hele verzameling old school consoles en games, maar allemaal gefaseerd weg gedaan…
Heb nu een Xbox one, een xbox 360, en een crystal OG Xbox met HDMI mod, en natuurlijk een MISTer.(Atari 2600, nes, snes, N64. SG100, master system, megadrive, 32x, Sega cd, Sega Saturn.) …..en dus nu ook een switch….
Ontopic
Net terug van werk en alles geïnstalleerd en weggewerkt, even een uurtje gespeeld, Erg tof spel, snap de lovende reviews wel.. het is idd de opvolger van SMW op de snes…
:strip_exif()/f/image/i45AJvYCqqLrpb3nz93b5G4J.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door PsYgHo op 28-10-2023 02:56 ]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Heb net een uur lang geprobeerd twee levels te halen.
Muurspring 4 sterren, niet te doen.
Iets met geheime plekjes, ook niet te doen. Van frustratie maar even uitgezet…
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Volgens mij zit ik ook op het zelfde level 'vast'.Serena schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:42:
Er riep hier laatst iemand dat de levels wel erg makkelijk zijn. Nou…
Hier ook maar even uitgezet
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
De mensen die het makkelijk vinden gaan zsm naar de vlag, dat is in de meeste levels ook niet zo moeilijk.Serena schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:42:
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Ik wil eigenlijk gewoon de game doorspelen, maar soms willen de kids meedoen en dan weer niet.
Een aparte save doen voor mezelf en gewoon solo door mee gaan, en 1 save voor samen met de kids?
Hoe doen jullie dat...?
😶
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 29-10-2023 11:22 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dank voor de tip, daar kan ik m niet voor laten liggenG_Dragon schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:21:
Het spel gisteren gekocht via Amazon, moest wel even een nieuw account aanmaken om kortingscode APP75 in de app te kunnen gebruiken maar uiteindelijk was ik €41,45 kwijt voor Super Mario Bros. Wonder
Benieuwd! Heb eigenlijk niet veel met 2D Mario’s maar alle lovende kritieken (en bovenstaande reactie) hebben me overgehaald
Ah wat fijn om te horen!DCNY schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:31:
[...]
Dank voor de tip, daar kan ik m niet voor laten liggen![]()
Benieuwd! Heb eigenlijk niet veel met 2D Mario’s maar alle lovende kritieken (en bovenstaande reactie) hebben me overgehaald
Ja voor die prijs kon ik hem ook niet laten liggen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vrij weinig moeite gehad met de meeste levels, sommige 5 sterren zijn wel pittig, maar dit is wel een hele opgave!
Zal er niet al te veel over spoilen…maar het is dus het laatste level om 100% te halen
Je kunt altijd nog Yoshi of Nabit pakkenQweridee schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 02:27:
Vandaag (bijna) uitgespeeld! Moet alleen nog het allerlaatste level halen, ben een heel eind gekomen, maar na HEEL VEEL pogingen helaas nog niet gelukt het level uit te spelen, ben wel bijna op het einde gok ik….
Vrij weinig moeite gehad met de meeste levels, sommige 5 sterren zijn wel pittig, maar dit is wel een hele opgave!
Zal er niet al te veel over spoilen…maar het is dus het laatste level om 100% te halen

voor dat heb ik een aparte offline account aangemaakt op de Switch.Smok3yNL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:55:
Voor de gamers die met hun jongere kids spelen, hoe doen jullie dit?
Ik wil eigenlijk gewoon de game doorspelen, maar soms willen de kids meedoen en dan weer niet.
Een aparte save doen voor mezelf en gewoon solo door mee gaan, en 1 save voor samen met de kids?
Hoe doen jullie dat...?
😶
een youtube walkthroughtje doet al gauw wonderenSerena schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:42:
En dat heeft idd geholpen met de geheime plekjes.Farabi schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:56:
[...]
een youtube walkthroughtje doet al gauw wonderen
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Hier twee saves. Enige nadeel is dat één zoon het stom vindt als papa verder is dan hij dus ik moet me inhouden. Wat lastig is, gezien hoe goed het spel is.Smok3yNL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:55:
Hoe doen jullie dat...?
😶
Dat zou kunnen, maar dan hoef ik het net zo goed niet te doen, het is namelijk wel te doen allemaal!Linksquest schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 07:44:
[...]
Je kunt altijd nog Yoshi of Nabit pakken
Was als tiener er vast al wel doorheen gekomen, maar ben ook alweer bijna 40, dus moet nu meer op patronen ipv pure reflexen 😉
dat vind ik het minste aan de mario's tegenwoordig, dat je vast blijft te zitten omdat je een geheime plekje niet weet. volgens mij was dat voeger niet.Serena schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:39:
[...]
En dat heeft idd geholpen met de geheime plekjes.
/f/image/oTuIbq83lL2L3EXGtsqO2Avg.png?f=fotoalbum_large)
Het laatste level (The Final-Final Test Badge Marathon) was erg pittig maar te doen na véél ‘trial en error’, alleen het laatste gedeelte met de Invisibility badge was niet leuk. Het allerlaatste stuk van het level (met die ballonnen) is gewoon net één keer goed geluk hebben en dan daarna niet de top van de vlag missen

Bowser Final boss level vond ik niets aan.
Mijn gevoel zegt dat Mario Wonder minder levels heeft dan New Super Mario Bros. voor de Switch. Al die kleine korte levels en huisjes waar je één wonder seed krijgt vond ik weinig toevoegen.
@Ike. Respect!
Nee hoor, ik ga juist voor de volle 100% en was een van "die mensen" die het makkelijk vond.Ozzie schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:54:
[...]
De mensen die het makkelijk vinden gaan zsm naar de vlag, dat is in de meeste levels ook niet zo moeilijk.
Sta ik nog steeds achter overigens, leuke game maar er zijn Mario's veel pittiger.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja losse savegame inderdaad. Mijn kleine (4,5) is dan Joshi en ik bungel er een beetje achteraan en zorg dat er nog een beetje punten gehaald wordenSmok3yNL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:55:
Hoe doen jullie dat...?
😶
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Daar ben ik nu dus inderdaad…Invisibility gedeelte, ben al aantal keer dood gegaan om alleen al de paarse coin te krijgen en toen was ik er wel even klaar meeIke. schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:58:
Het laatste level (The Final-Final Test Badge Marathon) was erg pittig maar te doen na véél ‘trial en error’, alleen het laatste gedeelte met de Invisibility badge was niet leuk.
***members only***
Negeer al die kleine paarse munten. Pak alleen de 3 grote paarse munten in dit level, deze zijn niet heel lastig te pakken.Qweridee schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:28:
[...]
Daar ben ik nu dus inderdaad…Invisibility gedeelte, ben al aantal keer dood gegaan om alleen al de paarse coin te krijgen en toen was ik er wel even klaar mee
Als je een grote paarse munt hebt en je gaat daarna KO dan hoef je deze niet opnieuw te pakken (pauze scherm laat zien welke van de 3 je al hebt). Yoshi’s ‘zweef / fladder’ skill zou ook goed kunnen helpen bij het laatste gedeelte.
Een (Youtube) video van iemand die het level helemaal speelt kan ook erg helpen.
Ik begon het laatste level met 68 levens, ik had er nog maar 33 nadat ik het level gehaald had en dan krijg je nog redelijk wat 1-ups voor 100 coins als je vaak KO gaat na de laatste checkpoint
Tip: koop geen ‘standees’ voor 10 paarse munten in de shop. Wacht tot je bij secret world bent en gebruik de 30 paarse munten optie. Als je er één koopt voor 10 paarse munten dan heb je een grote kans dat je standees krijgt die je al hebt.
[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 30-10-2023 15:32 ]
De 3 gebieden er voor gaan vrij probleemloos gelukkig, maar het is elke keer wel een gedoe, het is ook gewoon niet leuk dat laatste stukje, dit voelt niet echt skill based meer zeg maar
Het gameplay effect dat er bij staat.Farabi schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 23:05:
Wat heb ik aan badges?
Druk op R in een laadscherm of wanneer je rondloopt en werelden kan kiezen. Daar staan al je badges en uitleg.Farabi schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:49:
[...]
wat voor effect precies? sorry, ik ben te enthousiast begonnen waardoor ik niet heb opgelet
google?Farabi schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:49:
[...]
wat voor effect precies? sorry, ik ben te enthousiast begonnen waardoor ik niet heb opgelet
kijk eens in het badge menu... staat duidelijk uitgelegd.
één badge laat je hoger springen de ander zweven met je hoed etc..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Onderzoek gestart naar PostNL. Duurt 4 dagen, en ik wil zo graag spelen.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Dat is zuur man, waar heb je hem besteld?NeHoX schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 20:23:
Donderdag besteld, sindsdien schuift verwachte levering elke dag op.
Onderzoek gestart naar PostNL. Duurt 4 dagen, en ik wil zo graag spelen.
Bol Select, same day deliveryLinksquest schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 21:07:
[...]
Dat is zuur man, waar heb je hem besteld?

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Dat is heel zuur, en zeker wachten totdat het onderzoek afgerond is voor ze pas een vervangend exemplaar opsturen. Moet zeggen dat het bij Coolblue toen ze mijn God of War Ragnarock kwijt geraakt waren, werd na 2 dagen niet geleverd gewoon een nieuwe opgestuurd.
Misschien dat je dan beter kan annuleren en opnieuw bestellen. Als die geannuleerde dan alsnog binnenkomt kan je die natuurlijk terugsturen.
Klinkt alsof je achteraf toch geen spijt hebt 😝G_Dragon schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:07:
Gisterenavond samen 5 levels gespeeld, wat een verrassend goed spel zeg!
Gefeliciteerd met je aankoop. Het lijkt erop alsof je geen interesse hebt in 3D games. Maar mag ik toch een warme aanbeveling doen voor Odyssee en Bowser's Fury (onderdeel van Super Mario 3D world).PsYgHo schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 02:54:
Hier ook nu net voor 21.00 bij mediamarkt is er een erg leuk setje gehaald…. Vrouwlief heeft voor mij de knoop doorgehakt, en opgehaald….Oled switch Mario edition,SMBW, en een switch pro controller.
Twijfelde al een poosje…. Heb ik het geld er voor?, jawel… heb ik het er ook voorover? Daar zat de twijfel..
Eigenlijk best erg, want het gaat me maar om 2 games. SMBW en SMBWU Deluxe, en dus primair om wonder.
[Afbeelding]
Interpolis, glashelder!
Wat bedoel je precies? Je komt in deze Mario game toch ook nergens echt "vast te zitten" omdat je een geheim plekje niet weet? Ik heb geen moment gehad dat ik te weinig wonderseeds had om het volgende level te kunnen activeren.Farabi schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:43:
[...]
dat vind ik het minste aan de mario's tegenwoordig, dat je vast blijft te zitten omdat je een geheime plekje niet weet. volgens mij was dat voeger niet.
jawel, bij zo'n ''bonusleveltje''. Waar je die 4 munten moet vinden. maar weet niet zeker of het impact heeft op het mainverhaal. toch jammer dat ik een walkthroughtje nodig had om het te kunnen completen. in mijn situatie onmogelijk om de laatste munt te vinden.Cyrax0508 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:54:
[...]
Wat bedoel je precies? Je komt in deze Mario game toch ook nergens echt "vast te zitten" omdat je een geheim plekje niet weet? Ik heb geen moment gehad dat ik te weinig wonderseeds had om het volgende level te kunnen activeren.
[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 02-11-2023 11:06 ]
[ Voor 20% gewijzigd door RollieBollie op 02-11-2023 11:07 ]
Ik heb dit spel met een vriend maandag voor het eerst geprobeerd, maar bij de 1e levels hadden we beiden iets van "wtf is deze (simpele) chaos". We zijn groot fan van de 2D Mario's en kunnen die echt eindeloos blijven spelen, Wonder is dan toch wel ff wennen.. er gebeurd onwijs veel, maar tegelijkertijd niks want je wandelt er gewoon tussendoor (het begin). Bij dat muurspringen begon het pas wat leuker te worden (met z'n 2'en wel makkelijker dan solo).Serena schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:42:
Ik ben benieuwd naar de volgende lvl's ik kan me goed voorstellen dat het nu pas begint. Bij de andere 2D Mario's zijn de simpele lvl's alsnog leuk omdat je er zo hard doorheen kan rennen (wel met de 3 sterren).
I served in a company of heroes.
Ik had hetzelfde gevoel in World 1, het wordt wel uitdagender, gelukkig!Vuvuzela schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:08:
[...]
Ik heb dit spel met een vriend maandag voor het eerst geprobeerd, maar bij de 1e levels hadden we beiden iets van "wtf is deze (simpele) chaos". We zijn groot fan van de 2D Mario's en kunnen die echt eindeloos blijven spelen, Wonder is dan toch wel ff wennen.. er gebeurd onwijs veel, maar tegelijkertijd niks want je wandelt er gewoon tussendoor (het begin). Bij dat muurspringen begon het pas wat leuker te worden (met z'n 2'en wel makkelijker dan solo).
Ik ben benieuwd naar de volgende lvl's ik kan me goed voorstellen dat het nu pas begint. Bij de andere 2D Mario's zijn de simpele lvl's alsnog leuk omdat je er zo hard doorheen kan rennen (wel met de 3 sterren).
Interpolis, glashelder!
Aaaah, ik snap wat je bedoelt. Die levels zijn inderdaad ook niet mijn favoriet. Je krijgt er 1 enkele wonderseed voor, dus je hebt ze niet echt nodig om verdere levels te kunnen unlocken. Verhoudingsgewijs krijg je zoveel en zo makkelijk wonderseeds dat het me stug lijkt dat je ooit vast komt te zitten omdat je een tekort aan die wonderseeds hebt.Farabi schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:03:
[...]
jawel, bij zo'n ''bonusleveltje''. Waar je die 4 munten moet vinden. maar weet niet zeker of het impact heeft op het mainverhaal. toch jammer dat ik een walkthroughtje nodig had om het te kunnen completen. in mijn situatie onmogelijk om de laatste munt te vinden.
Ben zeker een fan van platformers, en puzzelers in 2D en 2.5DTheIbex schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:19:
[...]
Gefeliciteerd met je aankoop. Het lijkt erop alsof je geen interesse hebt in 3D games. Maar mag ik toch een warme aanbeveling doen voor Odyssee en Bowser's Fury (onderdeel van Super Mario 3D world).
Hoeveel bijvoorbeeld de game series Spyro, en Crash Bandicoot, ook wel te doen is.
Neem je aanbeveling mee…. Mochten alle genoemde games op 1 game zitten dan is de kans vrij groot dat ik de gok wel durf te nemen….
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Dat 'spring' level? Ja die is erg lastig!RollieBollie schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:47:
Aaargggh. Special World 2 is een nachtmerrie.

Odyssee is echt een fantastische game. Heel lang getwijfeld of ik hem wilde spelen, omdat ik altijd meer 2d mario liefhebber was. Maar echt een leuk spel.TheIbex schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:19:
[...]
Gefeliciteerd met je aankoop. Het lijkt erop alsof je geen interesse hebt in 3D games. Maar mag ik toch een warme aanbeveling doen voor Odyssee en Bowser's Fury (onderdeel van Super Mario 3D world).
Had ook de special word ontdekt, maar daar moet ik me even rustig voor zetten, want in de handheld mode vind ik hem vrij pittig, dus na mijn vakantie met de pro controller proberen
Bewaar de special world voor na de final boss. 🙂Linksquest schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:03:
Inmiddels weer 1,5 uur gespeeld en net World 3 afgerond, erg leuk spel.
Had ook de special word ontdekt, maar daar moet ik me even rustig voor zetten, want in de handheld mode vind ik hem vrij pittig, dus na mijn vakantie met de pro controller proberen
Yoshi, die fladder kan handig zijn of de Floating High Jump badge gebruiken?RollieBollie schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:14:
Crap. Heb alle levels 100% gedaan met uitzondering van Special World 2 en daardoor is een volgend level (vermoed laatste) gelocked. Lukt me in ieder geval al om de 3 purple coins te pakken. Rottige aan dit level is dat je soms te snel gaat en soms te langzaam. En het lijkt er soms ook op dat de jump knop niet lekker pakt.
Zal ik doen, probleem is dat ik die knoppen van de Joy-cons wat te klein zijn, wil een keer andere Joy-Cons halen met grotere knoppenIke. schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:56:
[...]
Bewaar de special world voor na de final boss. 🙂
Thanks. Dat zijn goede tips. Ben al iets verder gekomen met de FHJ badge.Ike. schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:00:
[...]
Yoshi, die fladder kan handig zijn of de Floating High Jump badge gebruiken?
Als je docked of table only speelt:Linksquest schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:06:
[...]
Zal ik doen, probleem is dat ik die knoppen van de Joy-cons wat te klein zijn, wil een keer andere Joy-Cons halen met grotere knoppen
Daarom hier meteen de pro controller gekocht… zelfde verhaal toen eerdaags met de wiiu. Ook daar vanaf dag 1 de pro controller erbij..
Wel grappig dat ik vanochtend een enquete kreeg van Nintendo over Super Mario Bros Wonder. Kom ik uit bij de vraag wat ik niet leuk vind aan Wonder. Tsja. Mijn antwoord: Special World 2. Dit is voor het eerst in 35+ jaar aan gamen dat ik meer dan 200 levens nodig heb om een level uit te spelen.
Zit nu trouwens op meer dan 300 levens voor dat horror level. Moet ik wel eerlijk zijn. Het is wel een leuk level, maar zit op de grens van frustrerend mijn conroller tegen mijn tv gooien of nog een keer proberen.
Ik had ook moeite met dat level, vooral op dat laatste stuk verprutste ik het vrij vaak.RollieBollie schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:45:
Oh crap. Special World 2 heb ik bijna gered. Dankzij de tips moet ik alleen de laatste jump nog doen naar veiligheid.
Wel grappig dat ik vanochtend een enquete kreeg van Nintendo over Super Mario Bros Wonder. Kom ik uit bij de vraag wat ik niet leuk vind aan Wonder. Tsja. Mijn antwoord: Special World 2. Dit is voor het eerst in 35+ jaar aan gamen dat ik meer dan 200 levens nodig heb om een level uit te spelen.
Zit nu trouwens op meer dan 300 levens voor dat horror level. Moet ik wel eerlijk zijn. Het is wel een leuk level, maar zit op de grens van frustrerend mijn conroller tegen mijn tv gooien of nog een keer proberen.
Heb nu alle levels 100% met uitzondering van de Final Final Test, ziet er naar uit dat die we ook wel een paar honderd levens gaat kosten.
Ik speel alleen handheld als ik hem onderweg zou meenemen, zoals toevallig nu bij het weekendje center Parcs, thuis speel ik alleen in tv mode (in de dock) en gebruik dan standaard een pro controller.PsYgHo schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:54:
[...]
Als je docked of table only speelt:
Daarom hier meteen de pro controller gekocht… zelfde verhaal toen eerdaags met de wiiu. Ook daar vanaf dag 1 de pro controller erbij..
Was die zo erg?RollieBollie schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:14:
Yeah. Mijn nachtmerrie is voorbij. Special World 2 is done.
Ach. Ik heb 4 a 5 keer 99 levens plus wat er nog bijkomt dankzij 1ups van muntjes er door gejaagd. Je springt in dit level tegen en op platforms die er nog niet zijn en na enkele seconden verdwijnen. Ben je dus te snel dan spring je door de lucht. Ben je te langzaam val je naar beneden.
Oh. En er loopt een timer en er komt lava omhoog.
Maar het ergste dat mag je zelf ontdekken. 😱
Ik denk dat je bij deze twee spellen vooral moet kijken naar wat ze leuk vinden. Mario en switch sports zijn in principe allebei prima geschikt voor die leeftijd in mijn ogen, maar het zijn echt twee totaal verschillende dingen. Misschien kun je eens een youtube filmpje opzoeken over wat verschillende games zodat je een wat beter beeld erbij krijgt? Je weet waarschijnlijk zelf het beste welk soort dingen ze leuk vinden. Of zijn er andere games die ze allebei graag spelen en wil je iets vergelijkbaars? Dan kunnen we hier op het forum misschien helpen zoeken, maar alleen op basis van leeftijd zijn er heel veel mogelijkhedenDerbiss schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:53:
Hi allen, ik ben aan het kijken voor een switch-spel voor mijn 2 jongens (7 en 10j oud). Ik heb al switch sports in promotie gevonden maar is dit een spel voor die leeftijd? Of eerder naar een Bros gaan?
Zelfs Special World 2 vrij makkelijk kunnen doen (onder de 10 levens iig)
Moet zeggen dat de levels niet super moeilijk zijn, maar wel leuk barstensvol creativiteit zitten en dat doet me meer dan de moeilijkheidsgraad eerlijk gezegd.
Die 100% die gaan we wel halen denk ik zo
Dan heb ik nog wat om naar uit te kijken.
Ik snap je punt wel; ik ga me er nog eens in verdiepen. Misschien koop ik wonder dan wel voor mezelfevil_lemon schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:10:
[...]
Ik denk dat je bij deze twee spellen vooral moet kijken naar wat ze leuk vinden. Mario en switch sports zijn in principe allebei prima geschikt voor die leeftijd in mijn ogen, maar het zijn echt twee totaal verschillende dingen. Misschien kun je eens een youtube filmpje opzoeken over wat verschillende games zodat je een wat beter beeld erbij krijgt? Je weet waarschijnlijk zelf het beste welk soort dingen ze leuk vinden. Of zijn er andere games die ze allebei graag spelen en wil je iets vergelijkbaars? Dan kunnen we hier op het forum misschien helpen zoeken, maar alleen op basis van leeftijd zijn er heel veel mogelijkheden
35+RollieBollie schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:45:
Oh crap. Special World 2 heb ik bijna gered. Dankzij de tips moet ik alleen de laatste jump nog doen naar veiligheid.

Oh. Ik ben 44. Maar tsja Game dus ongeveer mijn 9e verjaardag.Starscreamer schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:53:
[...]
35+Ik dacht dat ik oud was met 41 jaar
speel Mario sinds mijn 1e NES (December 1990 op mijn verjaardag gekregen)
Ik ben heel erg benieuwd of deze is vergeleleken met bijvoorbeeld Super Mario World 3D of juist Mario Odissey. Dit is straks mijn 3de Mario platform game voor de Switch.
Twijfelde nog even tussen deze en Sonic Superstars, ik denk dat de Mario game in prijs gelijk blijft tot het einde terwijl Sonic volgend jaar ineens 2 tientjes goedkoper is dus dan haal ik die wel.
Is niet te vergelijken met een 3D mario game.MetalSonic schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:22:
Zojuist ook maar dit spel besteld. Heb wel weer zin in een vrolijke platform game. En leuk om in huis te hebben voor als mijn nichtjes met kerst langs komen.
Ik ben heel erg benieuwd of deze is vergeleleken met bijvoorbeeld Super Mario World 3D of juist Mario Odissey. Dit is straks mijn 3de Mario platform game voor de Switch.
Twijfelde nog even tussen deze en Sonic Superstars, ik denk dat de Mario game in prijs gelijk blijft tot het einde terwijl Sonic volgend jaar ineens 2 tientjes goedkoper is dus dan haal ik die wel.
Kijk eens naar New Super Mario Bros. U Deluxe als je Wonder leuk vind
Presentatie/ graphix:
Kleuren spatten van je scherm op de televisie, of in handeld mode, helemaal met een Oled Switch ga je hiervan genieten. Maar op tv, echt prima. Het ziet er mooi uit, klinkt ook erg goed allemaal. Een vrolijke Nintendo vibe voor iedereen. En voor mij heel fijn tussen de games zoals Alan Wake, Resident Evil etc. Beetje afwisseling dus.
Gameplay (eerste indruk)
Ook niks dan lof, het is gewoon simpele 2d actie die goed aanvoelt en dat bedoel ik positief. Mario reageert precies wanneer ik dat wil en zoals ik dat wil. Spring je tegen een tegenstander aan of in een afgrond ja dan is het gewoon je eigen schuld.
Bevat elk level 2 zaadjes? En is dat de belangrijkste collectible?Linksquest schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:59:
Ik heb nu alle 6 de werelden uitgespeeld en alle zaadjes verzameld, hierna nog Bowser en de special wereld. Wil daarna ook nog proberen alle paarse munten en hoge vlaggen te behalen
Twee, soms drie. Dat en de drie paarse munten zijn de belangrijkste collectibles. En vergeet niet elke bovenkant van de vlag te raken voor 100 procent!MetalSonic schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:17:
[...]
Bevat elk level 2 zaadjes? En is dat de belangrijkste collectible?
Mario Bros deluxe is eigenlijk niet zo’n best spel (coop duw je elkaar steeds van platforms of blokkeer je elkaar sprongen en savegames gaan per tussenbaas waardoor je als je af gaat een deel weer opnieuw moet doen). Ik zou dan eerder voor 3D world gaan, veel instapvriendelijker.Derbiss schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:53:
Hi allen, ik ben aan het kijken voor een switch-spel voor mijn 2 jongens (7 en 10j oud). Ik heb al switch sports in promotie gevonden maar is dit een spel voor die leeftijd? Of eerder naar een Bros gaan?
Wonder staat voor mijn kinderen op de Sint lijst, dus dat duurt nog even…
[ Voor 96% gewijzigd door Smobbo op 10-11-2023 19:26 ]
Soms ook 3, dan zijn er ook 2 exits, 1 normale en een soort van geheime.MetalSonic schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:17:
[...]
Bevat elk level 2 zaadjes? En is dat de belangrijkste collectible?
wat heb je aan die zaadjes dan? en heeft elk level 2 paarse collectibles? ik heb nu twee levels uitgespeeld maar kan niet zo zien hoeveel ik bijvoorbeeld mis van welke collectibles.Timothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:24:
[...]
Twee, soms drie. Dat en de drie paarse munten zijn de belangrijkste collectibles. En vergeet niet elke bovenkant van de vlag te raken voor 100 procent!
Volgens mij kun je het in de levelmap checken. Rode stempel met vinkje (als ik me goed herinner) betekent level helemaal completed.
[ Voor 98% gewijzigd door Timothy3000 op 10-11-2023 20:31 ]
Groene stempelTimothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:28:
3 paarse munten. En met die zaadjes unlock je levels. Je moet alles verzamelen om alles te kunnen spelen uiteindelijk. Houdt de game ook wat spannend want heel moeilijk is hij, als je weinig verzameld, niet
Volgens mij kun je het in de levelmap checken. Rode stempel met vinkje (als ik me goed herinner) betekent level helemaal completed.
De vlag, alle zaadjes en alle 10 purple coins. En geen stempel.MetalSonic schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:05:
[Afbeelding]
Heb de vlag, zaadjes en paarse muntjes. Maar geen stempel?
Dan is er een 2e exit.