Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
Er is dus al een creatieveling geweest die een 8bit Mario Wonder game heeft gemaakt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Heb hem gisteren besteld via Bol.com.
Eigenlijk nu gratis van de cadeaubon van werk dus dan is het sowieso geen slechte koop.
We gaan het zien :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

THE_BASE schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 22:47:
Goh. Ik heb dus een Switch OLED gekocht op aanraden van wederhelft omdat ik mij nog wel eens verveelde. Ik ben iemand die niet zo’n lange aandachtspanne heeft.

Laatste tijd veel bezig geweest met Mario Odessey en vond 3D echt tof. Een keer Paper Mario gedaan en dan is dat toch even anders.

Sinds vanavond Mario Wonders in huis en wat een feestje: de geluiden (normaal staat geluid vrijwel niet aan), de gesproken teksten, het visuele, alles is creatief en leuk. En wellicht iets te makkelijk zonder timer. Maar ach, als het maar een feestje is. En dat zoiets gewoon nog altijd soepeltjes draait op die processor. Fantastisch.

Veel plezier aan en aangezien ik hooguit elke keer een kwartiertje speel duurt het wel even voor ik het uit heb gespeeld. :)
Oh, dit nodigt wel uit om de game te kopen. Ik heb een switch voor mijn zoontjes en voor mario en nu krijg ik toch wel een beetje jeuk… :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Gister avond het eerst uurtje gespeeld, man die game is echt goed, en de humor wat er meteen al inzit, gewoon geweldig :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
Gisteren mijn eerste geheime einde gevonden, wel ouderwets eureka momentje :)
(ook wel een ouderwetse manier om er te komen :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:57
Zo. Hier nu ook SMBW binnen. En cool gedaan met de hd rumble die geluid maakt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:21
Hier ook nu net voor 21.00 bij mediamarkt is er een erg leuk setje gehaald…. Vrouwlief heeft voor mij de knoop doorgehakt, en opgehaald…. O+ Oled switch Mario edition,SMBW, en een switch pro controller.

Twijfelde al een poosje…. Heb ik het geld er voor?, jawel… heb ik het er ook voorover? Daar zat de twijfel..
Eigenlijk best erg, want het gaat me maar om 2 games. SMBW en SMBWU Deluxe, en dus primair om wonder.

Had een hele verzameling old school consoles en games, maar allemaal gefaseerd weg gedaan…
Heb nu een Xbox one, een xbox 360, en een crystal OG Xbox met HDMI mod, en natuurlijk een MISTer.(Atari 2600, nes, snes, N64. SG100, master system, megadrive, 32x, Sega cd, Sega Saturn.) …..en dus nu ook een switch….

Ontopic
Net terug van werk en alles geïnstalleerd en weggewerkt, even een uurtje gespeeld, Erg tof spel, snap de lovende reviews wel.. het is idd de opvolger van SMW op de snes…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XVlLEOuzQSg54dgaid8warOGJfs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i45AJvYCqqLrpb3nz93b5G4J.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door PsYgHo op 28-10-2023 02:56 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Deze Mario game is echt een top platformer. En de graphics zijn ook erg leuk zoals Elephant Mario die een deur of pijp in gaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 07:59
Er riep hier laatst iemand dat de levels wel erg makkelijk zijn. Nou…
Heb net een uur lang geprobeerd twee levels te halen.
Muurspring 4 sterren, niet te doen.
Iets met geheime plekjes, ook niet te doen. Van frustratie maar even uitgezet…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:01

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Serena schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:42:
Volgens mij zit ik ook op het zelfde level 'vast'.
Hier ook maar even uitgezet

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:06
De mensen die het makkelijk vinden gaan zsm naar de vlag, dat is in de meeste levels ook niet zo moeilijk.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik ga ook "snel" door de game heen. Toch probeer ik wel zoveel mogelijk flags, secrets etc etc doen. Mijn prioriteit is Bowser verslaan. Daarna ga ik voor 100%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
48,95 bij amazon.nl. installeer de app, gebruik de code `app75` en je betaald 41,45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb nu 2 uurtjes in totaal pas kunnen spelen, maar het spel is echt tof en speelt heerlijk weg. Echt geen moment spijt van tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-09 07:47
Voor de gamers die met hun jongere kids spelen, hoe doen jullie dit?
Ik wil eigenlijk gewoon de game doorspelen, maar soms willen de kids meedoen en dan weer niet.

Een aparte save doen voor mezelf en gewoon solo door mee gaan, en 1 save voor samen met de kids?
Hoe doen jullie dat...?
😶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Het spel gisteren gekocht via Amazon, moest wel even een nieuw account aanmaken om kortingscode APP75 in de app te kunnen gebruiken maar uiteindelijk was ik €41,45 kwijt voor Super Mario Bros. Wonder

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 29-10-2023 11:22 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:33
G_Dragon schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:21:
Het spel gisteren gekocht via Amazon, moest wel even een nieuw account aanmaken om kortingscode APP75 in de app te kunnen gebruiken maar uiteindelijk was ik €41,45 kwijt voor Super Mario Bros. Wonder
Dank voor de tip, daar kan ik m niet voor laten liggen ;)

Benieuwd! Heb eigenlijk niet veel met 2D Mario’s maar alle lovende kritieken (en bovenstaande reactie) hebben me overgehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

DCNY schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:31:
[...]

Dank voor de tip, daar kan ik m niet voor laten liggen ;)

Benieuwd! Heb eigenlijk niet veel met 2D Mario’s maar alle lovende kritieken (en bovenstaande reactie) hebben me overgehaald :)
Ah wat fijn om te horen!
Ja voor die prijs kon ik hem ook niet laten liggen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 15:33
Vandaag (bijna) uitgespeeld! Moet alleen nog het allerlaatste level halen, ben een heel eind gekomen, maar na HEEL VEEL pogingen helaas nog niet gelukt het level uit te spelen, ben wel bijna op het einde gok ik….

Vrij weinig moeite gehad met de meeste levels, sommige 5 sterren zijn wel pittig, maar dit is wel een hele opgave!

Zal er niet al te veel over spoilen…maar het is dus het laatste level om 100% te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Qweridee schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 02:27:
Vandaag (bijna) uitgespeeld! Moet alleen nog het allerlaatste level halen, ben een heel eind gekomen, maar na HEEL VEEL pogingen helaas nog niet gelukt het level uit te spelen, ben wel bijna op het einde gok ik….

Vrij weinig moeite gehad met de meeste levels, sommige 5 sterren zijn wel pittig, maar dit is wel een hele opgave!

Zal er niet al te veel over spoilen…maar het is dus het laatste level om 100% te halen
Je kunt altijd nog Yoshi of Nabit pakken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Smok3yNL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:55:
Ik wil eigenlijk gewoon de game doorspelen, maar soms willen de kids meedoen en dan weer niet.

Een aparte save doen voor mezelf en gewoon solo door mee gaan, en 1 save voor samen met de kids?
Hoe doen jullie dat...?
😶
voor dat heb ik een aparte offline account aangemaakt op de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
een youtube walkthroughtje doet al gauw wonderen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 07:59
Farabi schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:56:
[...]

een youtube walkthroughtje doet al gauw wonderen :P
En dat heeft idd geholpen met de geheime plekjes.

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:45

Hoe doen jullie dat...?
😶
Hier twee saves. Enige nadeel is dat één zoon het stom vindt als papa verder is dan hij dus ik moet me inhouden. Wat lastig is, gezien hoe goed het spel is. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
Linksquest schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 07:44:
[...]

Je kunt altijd nog Yoshi of Nabit pakken 8)7
Dat zou kunnen, maar dan hoef ik het net zo goed niet te doen, het is namelijk wel te doen allemaal!

Was als tiener er vast al wel doorheen gekomen, maar ben ook alweer bijna 40, dus moet nu meer op patronen ipv pure reflexen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Serena schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:39:
[...]

En dat heeft idd geholpen met de geheime plekjes.
dat vind ik het minste aan de mario's tegenwoordig, dat je vast blijft te zitten omdat je een geheime plekje niet weet. volgens mij was dat voeger niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Vandaag Mario Wonder 100% gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1OPU5M4-n5o7XbVns-7nk107tU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oTuIbq83lL2L3EXGtsqO2Avg.png?f=fotoalbum_large

Het laatste level (The Final-Final Test Badge Marathon) was erg pittig maar te doen na véél ‘trial en error’, alleen het laatste gedeelte met de Invisibility badge was niet leuk. Het allerlaatste stuk van het level (met die ballonnen) is gewoon net één keer goed geluk hebben en dan daarna niet de top van de vlag missen :P . Gelukkig heeft het level een aantal checkpoints maar het is erg frustrerend dat de laatste checkpoint zover voor de laatste badge trial is want daar zal iedereen tig keer KO gaan |:( |:( |:(

Bowser Final boss level vond ik niets aan.
Mijn gevoel zegt dat Mario Wonder minder levels heeft dan New Super Mario Bros. voor de Switch. Al die kleine korte levels en huisjes waar je één wonder seed krijgt vond ik weinig toevoegen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik krijg het spel als het goed is morgen binnen!
@Ike. Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ozzie schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:54:
[...]

De mensen die het makkelijk vinden gaan zsm naar de vlag, dat is in de meeste levels ook niet zo moeilijk.
Nee hoor, ik ga juist voor de volle 100% en was een van "die mensen" die het makkelijk vond.
Sta ik nog steeds achter overigens, leuke game maar er zijn Mario's veel pittiger.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Hoe doen jullie dat...?
😶
Ja losse savegame inderdaad. Mijn kleine (4,5) is dan Joshi en ik bungel er een beetje achteraan en zorg dat er nog een beetje punten gehaald worden :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
Ike. schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:58:

Het laatste level (The Final-Final Test Badge Marathon) was erg pittig maar te doen na véél ‘trial en error’, alleen het laatste gedeelte met de Invisibility badge was niet leuk.

***members only***
Daar ben ik nu dus inderdaad…Invisibility gedeelte, ben al aantal keer dood gegaan om alleen al de paarse coin te krijgen en toen was ik er wel even klaar mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Qweridee schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:28:
[...]

Daar ben ik nu dus inderdaad…Invisibility gedeelte, ben al aantal keer dood gegaan om alleen al de paarse coin te krijgen en toen was ik er wel even klaar mee
Negeer al die kleine paarse munten. Pak alleen de 3 grote paarse munten in dit level, deze zijn niet heel lastig te pakken.
Als je een grote paarse munt hebt en je gaat daarna KO dan hoef je deze niet opnieuw te pakken (pauze scherm laat zien welke van de 3 je al hebt). Yoshi’s ‘zweef / fladder’ skill zou ook goed kunnen helpen bij het laatste gedeelte.

Een (Youtube) video van iemand die het level helemaal speelt kan ook erg helpen.

Ik begon het laatste level met 68 levens, ik had er nog maar 33 nadat ik het level gehaald had en dan krijg je nog redelijk wat 1-ups voor 100 coins als je vaak KO gaat na de laatste checkpoint :+

Tip: koop geen ‘standees’ voor 10 paarse munten in de shop. Wacht tot je bij secret world bent en gebruik de 30 paarse munten optie. Als je er één koopt voor 10 paarse munten dan heb je een grote kans dat je standees krijgt die je al hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 30-10-2023 15:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qweridee
Het probleem is dat ik dat opblaas monstertje steeds mis, dus net voorbij die bumpers…die timing is al lastig, laat staan als je ook nog eens niet heel goed ziet waar je bent!

De 3 gebieden er voor gaan vrij probleemloos gelukkig, maar het is elke keer wel een gedoe, het is ook gewoon niet leuk dat laatste stukje, dit voelt niet echt skill based meer zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wat heb ik aan badges?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:45
Het gameplay effect dat er bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:38
Final Badge Exam is door de vele herhaling echt moeilijk imo. Rest van de game was goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 01:04:
[...]

Het gameplay effect dat er bij staat.
wat voor effect precies? sorry, ik ben te enthousiast begonnen waardoor ik niet heb opgelet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:11
Farabi schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:49:
[...]

wat voor effect precies? sorry, ik ben te enthousiast begonnen waardoor ik niet heb opgelet :9
Druk op R in een laadscherm of wanneer je rondloopt en werelden kan kiezen. Daar staan al je badges en uitleg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:49:
[...]

google?

kijk eens in het badge menu... staat duidelijk uitgelegd.
één badge laat je hoger springen de ander zweven met je hoed etc..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:46
Leuke grappige details in Wonder:

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1dtrSb_hEfzmkifqMelW1FUdRmM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aLlel56TkbOuPoUwas2FK7NY.jpg?f=fotoalbum_large

Binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoop deze week weer tijd te hebben om te spelen, de baas heeft de Switch momenteel ingepikt omdat ze opeens Animal Crossing wilde gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Donderdag besteld, sindsdien schuift verwachte levering elke dag op.

Onderzoek gestart naar PostNL. Duurt 4 dagen, en ik wil zo graag spelen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

NeHoX schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 20:23:
Donderdag besteld, sindsdien schuift verwachte levering elke dag op.

Onderzoek gestart naar PostNL. Duurt 4 dagen, en ik wil zo graag spelen.
Dat is zuur man, waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Linksquest schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 21:07:
[...]

Dat is zuur man, waar heb je hem besteld?
Bol Select, same day delivery |:(

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

NeHoX schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 21:31:
[...]

Dat is heel zuur, en zeker wachten totdat het onderzoek afgerond is voor ze pas een vervangend exemplaar opsturen. Moet zeggen dat het bij Coolblue toen ze mijn God of War Ragnarock kwijt geraakt waren, werd na 2 dagen niet geleverd gewoon een nieuwe opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
NeHoX schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 21:31:
[...]

Misschien dat je dan beter kan annuleren en opnieuw bestellen. Als die geannuleerde dan alsnog binnenkomt kan je die natuurlijk terugsturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Gisterenavond samen 5 levels gespeeld, wat een verrassend goed spel zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op woensdag 1 november 2023 @ 11:07:
Gisterenavond samen 5 levels gespeeld, wat een verrassend goed spel zeg!
Klinkt alsof je achteraf toch geen spijt hebt 😝

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:47
PsYgHo schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 02:54:
Hier ook nu net voor 21.00 bij mediamarkt is er een erg leuk setje gehaald…. Vrouwlief heeft voor mij de knoop doorgehakt, en opgehaald…. O+ Oled switch Mario edition,SMBW, en een switch pro controller.

Twijfelde al een poosje…. Heb ik het geld er voor?, jawel… heb ik het er ook voorover? Daar zat de twijfel..
Eigenlijk best erg, want het gaat me maar om 2 games. SMBW en SMBWU Deluxe, en dus primair om wonder.

[Afbeelding]
Gefeliciteerd met je aankoop. Het lijkt erop alsof je geen interesse hebt in 3D games. Maar mag ik toch een warme aanbeveling doen voor Odyssee en Bowser's Fury (onderdeel van Super Mario 3D world).

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:24
Farabi schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:43:
[...]

dat vind ik het minste aan de mario's tegenwoordig, dat je vast blijft te zitten omdat je een geheime plekje niet weet. volgens mij was dat voeger niet.
Wat bedoel je precies? Je komt in deze Mario game toch ook nergens echt "vast te zitten" omdat je een geheim plekje niet weet? Ik heb geen moment gehad dat ik te weinig wonderseeds had om het volgende level te kunnen activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Gisteravond het tweede kasteel met mijn zoontje ‘gecleared’ en dat was erg gaaf! Mannetje van vier die gewoon als Mario zo’n level door banjert. Kost wel wat geduld, maar we hebben erg veel plezier samen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:54:
[...]

Wat bedoel je precies? Je komt in deze Mario game toch ook nergens echt "vast te zitten" omdat je een geheim plekje niet weet? Ik heb geen moment gehad dat ik te weinig wonderseeds had om het volgende level te kunnen activeren.
jawel, bij zo'n ''bonusleveltje''. Waar je die 4 munten moet vinden. maar weet niet zeker of het impact heeft op het mainverhaal. toch jammer dat ik een walkthroughtje nodig had om het te kunnen completen. in mijn situatie onmogelijk om de laatste munt te vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Farabi op 02-11-2023 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Yeah. Bowser is weer verslagen.

spoiler:
Cool. De credits zijn ook een minigame. Alleen kwam ik daar pas aan het eind achter. :(

[ Voor 20% gewijzigd door RollieBollie op 02-11-2023 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Ik heb dit spel met een vriend maandag voor het eerst geprobeerd, maar bij de 1e levels hadden we beiden iets van "wtf is deze (simpele) chaos". We zijn groot fan van de 2D Mario's en kunnen die echt eindeloos blijven spelen, Wonder is dan toch wel ff wennen.. er gebeurd onwijs veel, maar tegelijkertijd niks want je wandelt er gewoon tussendoor (het begin). Bij dat muurspringen begon het pas wat leuker te worden (met z'n 2'en wel makkelijker dan solo).
Ik ben benieuwd naar de volgende lvl's ik kan me goed voorstellen dat het nu pas begint. Bij de andere 2D Mario's zijn de simpele lvl's alsnog leuk omdat je er zo hard doorheen kan rennen (wel met de 3 sterren).

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:47
Vuvuzela schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:08:
[...]

Ik heb dit spel met een vriend maandag voor het eerst geprobeerd, maar bij de 1e levels hadden we beiden iets van "wtf is deze (simpele) chaos". We zijn groot fan van de 2D Mario's en kunnen die echt eindeloos blijven spelen, Wonder is dan toch wel ff wennen.. er gebeurd onwijs veel, maar tegelijkertijd niks want je wandelt er gewoon tussendoor (het begin). Bij dat muurspringen begon het pas wat leuker te worden (met z'n 2'en wel makkelijker dan solo).
Ik ben benieuwd naar de volgende lvl's ik kan me goed voorstellen dat het nu pas begint. Bij de andere 2D Mario's zijn de simpele lvl's alsnog leuk omdat je er zo hard doorheen kan rennen (wel met de 3 sterren).
Ik had hetzelfde gevoel in World 1, het wordt wel uitdagender, gelukkig!

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:24
Farabi schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:03:
[...]

jawel, bij zo'n ''bonusleveltje''. Waar je die 4 munten moet vinden. maar weet niet zeker of het impact heeft op het mainverhaal. toch jammer dat ik een walkthroughtje nodig had om het te kunnen completen. in mijn situatie onmogelijk om de laatste munt te vinden.
Aaaah, ik snap wat je bedoelt. Die levels zijn inderdaad ook niet mijn favoriet. Je krijgt er 1 enkele wonderseed voor, dus je hebt ze niet echt nodig om verdere levels te kunnen unlocken. Verhoudingsgewijs krijg je zoveel en zo makkelijk wonderseeds dat het me stug lijkt dat je ooit vast komt te zitten omdat je een tekort aan die wonderseeds hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
TheIbex schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:19:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop. Het lijkt erop alsof je geen interesse hebt in 3D games. Maar mag ik toch een warme aanbeveling doen voor Odyssee en Bowser's Fury (onderdeel van Super Mario 3D world).
Ben zeker een fan van platformers, en puzzelers in 2D en 2.5D
Hoeveel bijvoorbeeld de game series Spyro, en Crash Bandicoot, ook wel te doen is.
Neem je aanbeveling mee…. Mochten alle genoemde games op 1 game zitten dan is de kans vrij groot dat ik de gok wel durf te nemen…. ;)

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Aaargggh. Special World 2 is een nachtmerrie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
RollieBollie schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:47:
Aaargggh. Special World 2 is een nachtmerrie.
Dat 'spring' level? Ja die is erg lastig! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:17
TheIbex schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:19:
[...]

Odyssee is echt een fantastische game. Heel lang getwijfeld of ik hem wilde spelen, omdat ik altijd meer 2d mario liefhebber was. Maar echt een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Crap. Heb alle levels 100% gedaan met uitzondering van Special World 2 en daardoor is een volgend level (vermoed laatste) gelocked. Lukt me in ieder geval al om de 3 purple coins te pakken. Rottige aan dit level is dat je soms te snel gaat en soms te langzaam. En het lijkt er soms ook op dat de jump knop niet lekker pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Inmiddels weer 1,5 uur gespeeld en net World 3 afgerond, erg leuk spel.

Had ook de special word ontdekt, maar daar moet ik me even rustig voor zetten, want in de handheld mode vind ik hem vrij pittig, dus na mijn vakantie met de pro controller proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 16:03:
Inmiddels weer 1,5 uur gespeeld en net World 3 afgerond, erg leuk spel.

Had ook de special word ontdekt, maar daar moet ik me even rustig voor zetten, want in de handheld mode vind ik hem vrij pittig, dus na mijn vakantie met de pro controller proberen
Bewaar de special world voor na de final boss. 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
RollieBollie schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 12:14:
Crap. Heb alle levels 100% gedaan met uitzondering van Special World 2 en daardoor is een volgend level (vermoed laatste) gelocked. Lukt me in ieder geval al om de 3 purple coins te pakken. Rottige aan dit level is dat je soms te snel gaat en soms te langzaam. En het lijkt er soms ook op dat de jump knop niet lekker pakt.
Yoshi, die fladder kan handig zijn of de Floating High Jump badge gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ike. schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:56:
[...]

Bewaar de special world voor na de final boss. 🙂
Zal ik doen, probleem is dat ik die knoppen van de Joy-cons wat te klein zijn, wil een keer andere Joy-Cons halen met grotere knoppen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Ike. schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:00:
[...]

Yoshi, die fladder kan handig zijn of de Floating High Jump badge gebruiken?
Thanks. Dat zijn goede tips. Ben al iets verder gekomen met de FHJ badge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYgHo
Linksquest schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:06:
[...]

Zal ik doen, probleem is dat ik die knoppen van de Joy-cons wat te klein zijn, wil een keer andere Joy-Cons halen met grotere knoppen
Als je docked of table only speelt:
Daarom hier meteen de pro controller gekocht… zelfde verhaal toen eerdaags met de wiiu. Ook daar vanaf dag 1 de pro controller erbij..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Oh crap. Special World 2 heb ik bijna gered. Dankzij de tips moet ik alleen de laatste jump nog doen naar veiligheid.

Wel grappig dat ik vanochtend een enquete kreeg van Nintendo over Super Mario Bros Wonder. Kom ik uit bij de vraag wat ik niet leuk vind aan Wonder. Tsja. Mijn antwoord: Special World 2. Dit is voor het eerst in 35+ jaar aan gamen dat ik meer dan 200 levens nodig heb om een level uit te spelen.

Zit nu trouwens op meer dan 300 levens voor dat horror level. Moet ik wel eerlijk zijn. Het is wel een leuk level, maar zit op de grens van frustrerend mijn conroller tegen mijn tv gooien of nog een keer proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

RollieBollie schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:45:
Oh crap. Special World 2 heb ik bijna gered. Dankzij de tips moet ik alleen de laatste jump nog doen naar veiligheid.

Wel grappig dat ik vanochtend een enquete kreeg van Nintendo over Super Mario Bros Wonder. Kom ik uit bij de vraag wat ik niet leuk vind aan Wonder. Tsja. Mijn antwoord: Special World 2. Dit is voor het eerst in 35+ jaar aan gamen dat ik meer dan 200 levens nodig heb om een level uit te spelen.

Zit nu trouwens op meer dan 300 levens voor dat horror level. Moet ik wel eerlijk zijn. Het is wel een leuk level, maar zit op de grens van frustrerend mijn conroller tegen mijn tv gooien of nog een keer proberen.
Ik had ook moeite met dat level, vooral op dat laatste stuk verprutste ik het vrij vaak.

Heb nu alle levels 100% met uitzondering van de Final Final Test, ziet er naar uit dat die we ook wel een paar honderd levens gaat kosten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

PsYgHo schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:54:
[...]

Als je docked of table only speelt:
Daarom hier meteen de pro controller gekocht… zelfde verhaal toen eerdaags met de wiiu. Ook daar vanaf dag 1 de pro controller erbij..
Ik speel alleen handheld als ik hem onderweg zou meenemen, zoals toevallig nu bij het weekendje center Parcs, thuis speel ik alleen in tv mode (in de dock) en gebruik dan standaard een pro controller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Yeah. Mijn nachtmerrie is voorbij. Special World 2 is done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

RollieBollie schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:14:
Yeah. Mijn nachtmerrie is voorbij. Special World 2 is done.
Was die zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Is best pittig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RollieBollie
Ach. Ik heb 4 a 5 keer 99 levens plus wat er nog bijkomt dankzij 1ups van muntjes er door gejaagd. Je springt in dit level tegen en op platforms die er nog niet zijn en na enkele seconden verdwijnen. Ben je dus te snel dan spring je door de lucht. Ben je te langzaam val je naar beneden.

Oh. En er loopt een timer en er komt lava omhoog.

Maar het ergste dat mag je zelf ontdekken. 😱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ben ik de enige die de level verloop chaotisch vind? nadat ik een paar levels heb uitgespeeld word ik geforceerd om naar een richting te lopen, terwijl ik de andere kant op wil want = nog niet alle levels gehad in dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
Hi allen, ik ben aan het kijken voor een switch-spel voor mijn 2 jongens (7 en 10j oud). Ik heb al switch sports in promotie gevonden maar is dit een spel voor die leeftijd? Of eerder naar een Bros gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-09 15:19
Derbiss schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:53:
Hi allen, ik ben aan het kijken voor een switch-spel voor mijn 2 jongens (7 en 10j oud). Ik heb al switch sports in promotie gevonden maar is dit een spel voor die leeftijd? Of eerder naar een Bros gaan?
Ik denk dat je bij deze twee spellen vooral moet kijken naar wat ze leuk vinden. Mario en switch sports zijn in principe allebei prima geschikt voor die leeftijd in mijn ogen, maar het zijn echt twee totaal verschillende dingen. Misschien kun je eens een youtube filmpje opzoeken over wat verschillende games zodat je een wat beter beeld erbij krijgt? Je weet waarschijnlijk zelf het beste welk soort dingen ze leuk vinden. Of zijn er andere games die ze allebei graag spelen en wil je iets vergelijkbaars? Dan kunnen we hier op het forum misschien helpen zoeken, maar alleen op basis van leeftijd zijn er heel veel mogelijkheden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
Zelf inmiddels al in wereld 5, overal tot nog toe groene checkmarks.
Zelfs Special World 2 vrij makkelijk kunnen doen (onder de 10 levens iig)
Moet zeggen dat de levels niet super moeilijk zijn, maar wel leuk barstensvol creativiteit zitten en dat doet me meer dan de moeilijkheidsgraad eerlijk gezegd.
Die 100% die gaan we wel halen denk ik zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dan heb ik nog wat om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 09:56
evil_lemon schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:10:
[...]

Ik denk dat je bij deze twee spellen vooral moet kijken naar wat ze leuk vinden. Mario en switch sports zijn in principe allebei prima geschikt voor die leeftijd in mijn ogen, maar het zijn echt twee totaal verschillende dingen. Misschien kun je eens een youtube filmpje opzoeken over wat verschillende games zodat je een wat beter beeld erbij krijgt? Je weet waarschijnlijk zelf het beste welk soort dingen ze leuk vinden. Of zijn er andere games die ze allebei graag spelen en wil je iets vergelijkbaars? Dan kunnen we hier op het forum misschien helpen zoeken, maar alleen op basis van leeftijd zijn er heel veel mogelijkheden
Ik snap je punt wel; ik ga me er nog eens in verdiepen. Misschien koop ik wonder dan wel voor mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
RollieBollie schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:45:

35+ :o Ik dacht dat ik oud was met 41 jaar O-) speel Mario sinds mijn 1e NES (December 1990 op mijn verjaardag gekregen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Starscreamer schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:53:
[...]

35+ :o Ik dacht dat ik oud was met 41 jaar O-) speel Mario sinds mijn 1e NES (December 1990 op mijn verjaardag gekregen)
Oh. Ik ben 44. Maar tsja Game dus ongeveer mijn 9e verjaardag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Alleen Bowser nog, de rest is tot nog allemaal gedaan met een green checkmark, dus ook de special world tot nu toe. Zal ongetwijfeld nog wel wat extras zijn na Bowser, maar dat zal dan een level zijn na de Final Test :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:50
Zojuist ook maar dit spel besteld. Heb wel weer zin in een vrolijke platform game. En leuk om in huis te hebben voor als mijn nichtjes met kerst langs komen.

Ik ben heel erg benieuwd of deze is vergeleleken met bijvoorbeeld Super Mario World 3D of juist Mario Odissey. Dit is straks mijn 3de Mario platform game voor de Switch.

Twijfelde nog even tussen deze en Sonic Superstars, ik denk dat de Mario game in prijs gelijk blijft tot het einde terwijl Sonic volgend jaar ineens 2 tientjes goedkoper is dus dan haal ik die wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
MetalSonic schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:22:
Zojuist ook maar dit spel besteld. Heb wel weer zin in een vrolijke platform game. En leuk om in huis te hebben voor als mijn nichtjes met kerst langs komen.

Ik ben heel erg benieuwd of deze is vergeleleken met bijvoorbeeld Super Mario World 3D of juist Mario Odissey. Dit is straks mijn 3de Mario platform game voor de Switch.

Twijfelde nog even tussen deze en Sonic Superstars, ik denk dat de Mario game in prijs gelijk blijft tot het einde terwijl Sonic volgend jaar ineens 2 tientjes goedkoper is dus dan haal ik die wel.
Is niet te vergelijken met een 3D mario game.

Kijk eens naar New Super Mario Bros. U Deluxe als je Wonder leuk vind :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
En het spel is binnen. Heb het kort gespeeld (ongeveer 10 minuten) en de eerste indruk is zeer goed! Heb natuurlijk wel een paar reviews gezien. Die hebben gelijk!

Presentatie/ graphix:
Kleuren spatten van je scherm op de televisie, of in handeld mode, helemaal met een Oled Switch ga je hiervan genieten. Maar op tv, echt prima. Het ziet er mooi uit, klinkt ook erg goed allemaal. Een vrolijke Nintendo vibe voor iedereen. En voor mij heel fijn tussen de games zoals Alan Wake, Resident Evil etc. Beetje afwisseling dus.

Gameplay (eerste indruk)
Ook niks dan lof, het is gewoon simpele 2d actie die goed aanvoelt en dat bedoel ik positief. Mario reageert precies wanneer ik dat wil en zoals ik dat wil. Spring je tegen een tegenstander aan of in een afgrond ja dan is het gewoon je eigen schuld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb nu alle 6 de werelden uitgespeeld en alle zaadjes verzameld, hierna nog Bowser en de special wereld. Wil daarna ook nog proberen alle paarse munten en hoge vlaggen te behalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Linksquest schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:59:
Ik heb nu alle 6 de werelden uitgespeeld en alle zaadjes verzameld, hierna nog Bowser en de special wereld. Wil daarna ook nog proberen alle paarse munten en hoge vlaggen te behalen
Bevat elk level 2 zaadjes? En is dat de belangrijkste collectible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
MetalSonic schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:17:
[...]

Twee, soms drie. Dat en de drie paarse munten zijn de belangrijkste collectibles. En vergeet niet elke bovenkant van de vlag te raken voor 100 procent!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Derbiss schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:53:
Mario Bros deluxe is eigenlijk niet zo’n best spel (coop duw je elkaar steeds van platforms of blokkeer je elkaar sprongen en savegames gaan per tussenbaas waardoor je als je af gaat een deel weer opnieuw moet doen). Ik zou dan eerder voor 3D world gaan, veel instapvriendelijker.
Wonder staat voor mijn kinderen op de Sint lijst, dus dat duurt nog even…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Dubbel…

[ Voor 96% gewijzigd door Smobbo op 10-11-2023 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

MetalSonic schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:17:
[...]

Soms ook 3, dan zijn er ook 2 exits, 1 normale en een soort van geheime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 19:24:
[...]

Twee, soms drie. Dat en de drie paarse munten zijn de belangrijkste collectibles. En vergeet niet elke bovenkant van de vlag te raken voor 100 procent!
wat heb je aan die zaadjes dan? en heeft elk level 2 paarse collectibles? ik heb nu twee levels uitgespeeld maar kan niet zo zien hoeveel ik bijvoorbeeld mis van welke collectibles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
3 paarse munten. En met die zaadjes unlock je levels. Je moet alles verzamelen om alles te kunnen spelen uiteindelijk. Houdt de game ook wat spannend want heel moeilijk is hij, als je weinig verzameld, niet

Volgens mij kun je het in de levelmap checken. Rode stempel met vinkje (als ik me goed herinner) betekent level helemaal completed.

[ Voor 98% gewijzigd door Timothy3000 op 10-11-2023 20:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Timothy3000 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:28:
3 paarse munten. En met die zaadjes unlock je levels. Je moet alles verzamelen om alles te kunnen spelen uiteindelijk. Houdt de game ook wat spannend want heel moeilijk is hij, als je weinig verzameld, niet

Volgens mij kun je het in de levelmap checken. Rode stempel met vinkje (als ik me goed herinner) betekent level helemaal completed.
Groene stempel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Online spelen is ook leuk. Voelt bijna als multiplayer als je de spookjes van de anderen ziet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXosjRzE-oaow5dYrngzwo5Q2eo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8V7KraRrFzdvQjQO4oibxcrH.jpg?f=fotoalbum_large
Heb de vlag, zaadjes en paarse muntjes. Maar geen stempel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
MetalSonic schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:05:
[Afbeelding]
Heb de vlag, zaadjes en paarse muntjes. Maar geen stempel?
De vlag, alle zaadjes en alle 10 purple coins. En geen stempel.

Dan is er een 2e exit.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste