Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Er werd nergens echt teveel gevraagd van de controller imo. De game speelde voor mij altijd juist erg soepel en fijn weg.Farabi schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 12:31:
[...]
Dat gevoel heb ik dus nu wel. Tuurlijk, bij de normale levels merk je het niet. Maar bij de intensievere, waarbij teveel gevraagd wordt van de controller, laat het de wensen over helaas. Dat heb ik nu wel gemerkt.
Ik had eigenlijk alleen bij dat jump level Fluff Peaks (omdat ik alles wilde collecten) en het één na laatste en allerlaatste "extra" level dat ik de game echt moeilijk vond en af ging. Samen met de korte speelduur de enige minpuntjes van de game ook voor mij. Het had allemaal wel wat moeilijker gemogen. De iets lastigere levels (als het jump level) waren wat mij betreft ook meteen de leukste.
Wat vonden jullie?
Alsnog wel 1 van mijn GOTY's van 2023. Misschien ook wel de beste Mario platformer ooit.
[ Voor 49% gewijzigd door Timothy3000 op 14-01-2024 08:27 ]
Super leuk spel. Als 43 jarige herinner ik me nog vaag dat ik als 7 of 8 jarige ongeveer in de plaatselijke speelgoedwinkel stond en voor het eerst mario zag op NES. Fast forward 35 jaar later zit ik met mn dochter van bijna 5 op de bank mario te spelen en beleven we daar samen veel plezier aan.
Alle speciale werelden uitgespeeld. Had nooit gedacht dat ik het zou halen. Mijn trauma zal de level 'hemelse ritmes' blijven. De rest was verder goed te doen.
[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 22-01-2024 19:02 ]
Mensen!
Ik zit al een poosje in de eindlevel badge-marathon. Bij de vijfde badge (tegen de muur omhoog springen) lukt het mij niet om direct in het begin letterlijk hoger te springen op die gekke pitjes die die bloem uitspuugt. Inmiddels denk ik dat ik de level zo'n 600x gedaan heb en volgens mij is het mij (per ongeluk) een stuk op 5x gelukt om letterlijk hoger te springen op zo'n pitje.. Iemand enig idee wat ik fout doe? Op het einde van deze badge-level moet ik sowieso op die pitjes omhoog springen en dat lukt dus eigenlijk ook nagenoeg niet, daar heb ik geen andere keuze namelijk..
Het is voor mij nu zelfs makkelijker geworden om dat hele stuk over te springen (zonder die pitjes te raken) en dan langs de blokjes omhoog te springen. Dat doe ik dus maar, omdat dat simpelweg wél wat vaker lukt...
Het wordt een beetje een frustratie namelijk...
Tips zijn heeeeel erg welkom!
Ik zit al een poosje in de eindlevel badge-marathon. Bij de vijfde badge (tegen de muur omhoog springen) lukt het mij niet om direct in het begin letterlijk hoger te springen op die gekke pitjes die die bloem uitspuugt. Inmiddels denk ik dat ik de level zo'n 600x gedaan heb en volgens mij is het mij (per ongeluk) een stuk op 5x gelukt om letterlijk hoger te springen op zo'n pitje.. Iemand enig idee wat ik fout doe? Op het einde van deze badge-level moet ik sowieso op die pitjes omhoog springen en dat lukt dus eigenlijk ook nagenoeg niet, daar heb ik geen andere keuze namelijk..
Het is voor mij nu zelfs makkelijker geworden om dat hele stuk over te springen (zonder die pitjes te raken) en dan langs de blokjes omhoog te springen. Dat doe ik dus maar, omdat dat simpelweg wél wat vaker lukt...
Het wordt een beetje een frustratie namelijk...
[ Voor 9% gewijzigd door Ceesie op 05-02-2024 19:29 ]
Moet je niet op het moment dat je op de zaadjes springt opnieuw springen? Zoals je ook op bv goombas doet?Ceesie schreef op maandag 5 februari 2024 @ 19:24:
Mensen!
Het wordt een beetje een frustratie namelijk...![]()
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar wij hebben sinds 2 weken een Switch. Leuk om weer old-school games samen thuis te kunnen spelen! Mario Kart is bijvoorbeeld erg leuk.
Wij zijn op zoek naar nog een andere Mario Game. Wonder ziet er leuk uit, maar gezien de prijzen wil ik hier wel goed over nadenken.
Het liefst spelen we met z'n tweeën. Iemand tips voor een leuke must-have Mario Game?!
Wij zijn op zoek naar nog een andere Mario Game. Wonder ziet er leuk uit, maar gezien de prijzen wil ik hier wel goed over nadenken.
Het liefst spelen we met z'n tweeën. Iemand tips voor een leuke must-have Mario Game?!
Je kunt het evt in het algemene Nintendo Switch topic vragen, maar als je met z'n 2en wilt spelen zou ik persoonlijk zeker kiezen voor Wonder!turkeyhakan schreef op maandag 19 februari 2024 @ 09:53:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar wij hebben sinds 2 weken een Switch. Leuk om weer old-school games samen thuis te kunnen spelen! Mario Kart is bijvoorbeeld erg leuk.