Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

RollieBollie schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:22:
[...]

De vlag, alle zaadjes en alle 10 purple coins. En geen stempel.

Dan is er een 2e exit.
Bij een 2de exit zou er toch 3 zaadjes moeten zijn toch?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:50
RollieBollie schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:22:
[...]

De vlag, alle zaadjes en alle 10 purple coins. En geen stempel.

Dan is er een 2e exit.
Okay dan zit die heel goed verstopt? Of moet je eerst het spel uitspelen en dat je dan extra ability hebt om 100 % in eedere levels te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
MetalSonic schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:39:
[...]

Okay dan zit die heel goed verstopt? Of moet je eerst het spel uitspelen en dat je dan extra ability hebt om 100 % in eedere levels te halen?
Nee, kan zijn dat je ‘drilmario’ of olifant nodig hebt om de secret te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Ike. schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:43:
[...]

Nee, kan zijn dat je ‘drilmario’ of olifant nodig hebt om de secret te vinden.
Ah ok die heb ik nog niet. Heb alleen nog de zweef badge en extra coin badge. Ik kom later wel terug.

Heerlijk spel. Vorige mario platformgame die mij zoveel fun gaf was Mario 3D World.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:57
Linksquest schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 21:37:
[...]

Bij een 2de exit zou er toch 3 zaadjes moeten zijn toch?
Klopt. De game laat voordat je de secret exit hebt gevonden zien dat er 2 wonder seeds zijn. Voor dit level heb je trouwens geen bijzondere badges of power ups nodig om de secret exit te halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:38
MetalSonic schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:28:
[...]

Ah ok die heb ik nog niet. Heb alleen nog de zweef badge en extra coin badge. Ik kom later wel terug.

Heerlijk spel. Vorige mario platformgame die mij zoveel fun gaf was Mario 3D World.
Drill Mario of Olifant zijn geen badges maar powerups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Verhaal uitgespeeld en bleek alleen in world 1.een geheim niet gevonden te hebben waardoor ik nog 3 levels op vraagteken had, die inmiddels ook gehaald, nu de special wereld nog en dan kijken voor alle paarden munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
2 weken geleden deze game gekocht, mijn eerste 2D Mario game sinds het SNES tijdperk.

Na iets meer dan 20 uur heb ik alle "normale" levels uitgespeeld.

Nu nog de gemiste paarse coins vinden en me daarna wagen aan de Special World.

Ik vind het echt een supertoffe game, mede door de effecten van de Wonder Flowers.

Online spelen is erg geinig, maar ik had het na de 2e wereld toch maar uitgezet, omdat het een beetje als "cheaten" voelde om tot leven gewekt te worden door iemands standee. Zal het weer aanzetten zodra ik alle levels zelf minimaal 1x heb gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Piranha plant parade secret exit gevonden. Eerlijkheidshalve, niet zelf maar Youtube.

Nadat ik voor de 10de keer erdoor heen ging waarbij ik een aantal dingen had geprobeerd (in elke pipe proberen te gaan dus ook boven je), alle piranha's of in elk geval zoveel mogelijk killen, overal in de lucht springen in de hoop op geheime blokjes etc etc nog niet maar op Youtube gekeken.

Vond 'm erg flauw, heb geen spijt van dat ik had gespiekt. Zal er nu rekening mee houden voor later in het spel.

-spoiler met hint/ verwijzing, niet lezen als je het volledig zelf wil ontdekken-
spoiler:
En ja ik weet dat je bij Mario Bros ook bovenaan het level kon lopen. Maar daar kon je het zien. Verder kon je op verschillende momenten in de Bowser levels daar komen, hoefde je niet te wachten tot een special event was afgelopen

@Aryawn Ik laat het voorlopig nog aanstaan, vooral omdat ik het wel gezellig vind O+

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 11-11-2023 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
“Op hol geslagen Bulrushes” kwam in diverse reviews al naar voren. Erg leuk gedaan 10/10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-tWD7sQAtMyhchnQJsh8Ltggjsc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SlAQ1QdYHYRyD4CdDY0klO95.jpg?f=fotoalbum_large
Dood, dood, nog eens dood. En koppig blijven proberen. Heerlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MetalSonic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nbHclqqaQbyAp_Pqe8MIfgKRBBk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xEBBw4XxlzdCHXvgHqdzx1h8.jpg?f=fotoalbum_large

Oef hardcore! Ik mopperde wel eens dat sommige mario games te simpel waren. Deze heeft gelukkig weer de hardcore platform stukjes. Heerlijk als het dan lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
RollieBollie schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:28:
[...]

Ach. Ik heb 4 a 5 keer 99 levens plus wat er nog bijkomt dankzij 1ups van muntjes er door gejaagd. Je springt in dit level tegen en op platforms die er nog niet zijn en na enkele seconden verdwijnen. Ben je dus te snel dan spring je door de lucht. Ben je te langzaam val je naar beneden.

Oh. En er loopt een timer en er komt lava omhoog.

Maar het ergste dat mag je zelf ontdekken. 😱
Ik heb hem gehaald. Maar het heeft mij 30 1 ups gekost. Hij is echt hardcore en je hebt focus nodig van begin tot einde maar het is te doen. Paar tips als ik zo vrij mag zijn. Voor je wall jump als je tegen het muurtje rechts van je springt houd je het pookje naar rechts als je het muurtje raakt. Leuke is dat je dan ongeveer een seconde adem pauze krijgt. Je springt tegen het muurtje en drukt meteen op a maar je kan dus ook kort wachten.

Begin van het level kan je op je gemakje doen maar zodra je ter hoogte bent van ongeveer de eerste coin is het racen voor je leven. Niet nadenken gewoon uit je hoofd leren welk blokje waar komt en gaaaaaaaan. En dan zul je zien dat je steeds iets verder komt. _/-\o_

Tussentijdse beoordeling:
Dit spel is echt een dikke 10. Het schopt Mario Odissey echt omver en gaat dapper de concurrentie aan met 3D Mario World. En dat is al een dik compliment voor dit spel. Zelfs als je de hardcore levels niet doet zijn de levels alleen maar een genot om te doen. Steeds weer een andere gameplay twist en audiovisueel genot. Respect voor de creatieve developers van dit ontwikkel team _/-\o_

Ik las al in reacties onder Youtube reviews dat sommige mensen al zeiden. "Dit spel herinner je je over 10 jaar nog of 20 jaar en dat je terug kijkt dat dit een parel was. Dat ga ik hier ook voor hebben"

[ Voor 19% gewijzigd door MetalSonic op 12-11-2023 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
MetalSonic schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:15:
[Afbeelding]

Oef hardcore! Ik mopperde wel eens dat sommige mario games te simpel waren. Deze heeft gelukkig weer de hardcore platform stukjes. Heerlijk als het dan lukt!
Deze is enorm pittig, maar zo'n voldaan gevoel nadat ik het haalde.
Is mij trouwens niet gelukt om in dezelfde run en de paarse coins en het level te halen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

MetalSonic schreef op zondag 12 november 2023 @ 21:15:
[Afbeelding]

Mee eens, soms wel even tot 10 tellen, maar het is uiteindelijk prima te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Ook hier heb ik dit spel gekocht, eindelijk weer eens een spel die je ff tussendoor kan spelen zonder uren kwijt te zijn. Co-op is ook goed geslaagd, met de Yoshi's en/of Nabbit kunnen ze goed meespelen al zijn sommige levels wel net even te lastig voor hen.

Ook fijn dat het grafisch het spel er prima uit ziet, ik speel eigenlijk altijd via de dock en soms zijn de games op wat 'fuzzy' maar dit spel ziet er gewoon superscherp uit op mijn TV.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
vhal schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:37:
Ook hier heb ik dit spel gekocht, eindelijk weer eens een spel die je ff tussendoor kan spelen zonder uren kwijt te zijn. Co-op is ook goed geslaagd, met de Yoshi's en/of Nabbit kunnen ze goed meespelen al zijn sommige levels wel net even te lastig voor hen.

Ook fijn dat het grafisch het spel er prima uit ziet, ik speel eigenlijk altijd via de dock en soms zijn de games op wat 'fuzzy' maar dit spel ziet er gewoon superscherp uit op mijn TV.
Ja dat is ook een heerlijk pluspunt, je pakt het zo op en je hebt meteen fun. Maakt ook niet uit of je nou een uur of een paar uur speelt.

Hoe anders is Red Dead Redemption 2? Wil ik eigenlijk mee verder maar dat stel ik steeds uit want dan moet ik echt weer even in het verhaal duiken en even nadenken wat er ook alweer aan de hand was en wat ik aan het doen was. (verder geniaal spel natuurlijk/ offtopic).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:26
Toch maar weer een Nintendo Switch gekocht om dit spel te kunnen spelen :p om helemaal in de stemming te komen is het de Mario Red Switch geworden.. komt morgen binnen ben benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aryawn
Ik moet er (voorlopig) maar vrede mee hebben dat ik de game niet 100% kan uitspelen.

Het is me na 2 uur proberen nog steeds niet gelukt om het allerlaatste level te halen. Vooral het laatste segment is zooo frustrerend. Degenen die het level gespeeld hebben, weten vast wat ik bedoel ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Ja, het laatste gedeelte van dat level kan frustrerend zijn, persoonlijk had ik wat meer moeite met de bouncy badge. Iig toch gehaald in ongeveer een 30-40 levens, dus Wonder ook hier voor de volle 100% uitgespeeld.

Mocht er ooit een Mario Maker 3 komen dan hoop ik dat ze Wonder erin zetten om zelf levels mee te maken, met bloemen en al :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Wat een prachtige game. _O_ Die grafische stijl is top drawer. Echt perfectie. Gameplay is erg verbeterd tegenover de new mario u games, remmen van mario bijv is ontzettend verbeterd. Veel leuke nieuwe gameplay elementen. Prachtig level design. Echte Nintendo kwaliteit dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
Akaendra schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:06:
Ja, het laatste gedeelte van dat level kan frustrerend zijn, persoonlijk had ik wat meer moeite met de bouncy badge. Iig toch gehaald in ongeveer een 30-40 levens, dus Wonder ook hier voor de volle 100% uitgespeeld.

Mocht er ooit een Mario Maker 3 komen dan hoop ik dat ze Wonder erin zetten om zelf levels mee te maken, met bloemen en al :P
Na weer een uur proberen en ook iets van 30 levens verder, is het me dan eindelijk ook gelukt. Bij het laatste stuk heb ik constant emotes lopen spammen om mij enigszins te kunnen oriënteren B)

Nu dus ook 100% uitgespeeld.

Toffe game, zal het waarschijnlijk over een tijdje opnieuw spelen, maar dan online en met een ander personage (heb nu alles met Blue Toad gedaan)

• Adam1980
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:18
Is er iemand die dit spel met z'n kinderen speelt? Ik wilde Sint Hogwarts laten bezorgen, maar daar zit een rating van 12 jaar en ouder op. En ik zag een paar screenshots waardoor ik dacht dat dat ook wel terecht is. Aangezien ik erg veel waarde hecht aan een goede nachtrust, vraag ik Sint om wat anders te bezorgen. Toen moest ik hieraan denken na het zien van een advertentie.
Is dit een leuk/geschikt spel om met kinderen van 9 en 11 te spelen? Zowel alleen als met z'n allen, ben ik bebouwd benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Adam1980 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 00:46:
Is er iemand die dit spel met z'n kinderen speelt? Ik wilde Sint Hogwarts laten bezorgen, maar daar zit een rating van 12 jaar en ouder op. En ik zag een paar screenshots waardoor ik dacht dat dat ook wel terecht is. Aangezien ik erg veel waarde hecht aan een goede nachtrust, vraag ik Sint om wat anders te bezorgen. Toen moest ik hieraan denken na het zien van een advertentie.
Is dit een leuk/geschikt spel om met kinderen van 9 en 11 te spelen? Zowel alleen als met z'n allen, ben ik bebouwd benieuwd naar.
Ik denk dat Mario Wonder zeer geschikt is voor die leeftijden.
Hogwarts Legacy zal nog te eng en moeilijk zijn denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Ligt het aan mij of is deze Mario (minder) verslavend dan de vorige delen.
Ik heb bij dit deel niet constant de drang om te spelen.
Maar kan ook komen dat ik Spider-man 2 & CoD MW3 heb gekocht O-) (en te weinig tijd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb nu 4 special levels gehaald, dam die waren best een uitdaging, maar goed, nu de laatste paar nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-09 11:54
Gisteravond het laatste level uitgespeeld. Heeft me vreemd genoeg maar 20 levens gekocht (Terwijl een ander special world level dit zeker 40+ was
spoiler:
Wall jump special world level

Vond het zelf een hele leuke game met een aantal pittige stukjes, ongeveer 20 uur bezig geweest en lekker rustig aan gedaan. Sommige wonder flower stukjes waren ook geweldig en onverwachts. Nu is het aan mijn vriendin om hem uit te spelen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XxJQpJ8c5CU9q2n5emaNuVOj0GA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TsAa3j4NJskA9s9l9QIuuJQi.jpg?f=fotoalbum_large

Hell Yeah, alle levels en ook special world van Super Mario Bros. World uitgespeeld 🤩 nu nog een keer proberen die laatste paar gemiste paarse munten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is er een manier om de 5 sterren levels te skippen? gisteren 9 levens verspild door deze onzin en maar even gestopt :'(

ik kan niet verder lopen als ik het niet uitspeel, dus ben bang...

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 20-11-2023 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:27:
is er een manier om de 5 sterren levels te skippen? gisteren 9 levens verspild door deze onzin en maar even gestopt :'(

ik kan niet verder lopen als ik het niet uitspeel, dus ben bang...
Bij welk level ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
waar een 'paarse lava' onder de level naar boven komt en je continue naar boven moet springen.

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 20-11-2023 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Farabi schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:36:
[...]

waar een 'paarse lava' onder de level naar boven komt en je continue naar boven moet springen.
dat is toch een (2e) special level.
Ik vond het ook een lastig level, heb het wel gehaald, maar volgens mij niet perse noodzakelijk om door te gaan en het spel uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Megupe schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:52:
[...]

dat is toch een (2e) special level.
Ik vond het ook een lastig level, heb het wel gehaald, maar volgens mij niet perse noodzakelijk om door te gaan en het spel uit te spelen.
gelukkig, ik vind de map sowieso verwarrend. de 3D map van bowser's fury was een stuk overzichtelijker.

• MetalSonic
Farabi schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:36:
[...]

Kan je skippen. Dat is een special world level. Die kan je parkeren voor als je de maingame hebt uitgespeeld. Ik ben in dat level zeer vaak dood gegaan. Moet je echt met full focus voor zitten, heel vaak herhalen en uiteindelijk lukt het maar je gaat dood, en nog eens en nog eens en nog heel vaak.

Maar dan wordt de beloning extra groot als je hem wel haalt. Succes (ooit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Starscreamer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:37:
Maar kan ook komen dat ik Spider-man 2 & CoD MW3 heb gekocht O-) (en te weinig tijd)
Ligt aan jou denk ik. Ik vind dit spel veel verslavender dan de vorige Mario game. Dit spel is zeer easy pick up and play en ik kan het daarna met plezier uren achter elkaar spelen waar de special world levels al een heerlijke uitdaging zijn. En in de normale levels vind ik het soms ook een leuke uitdaging om alle muntjes te verzamelen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Starscreamer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:37:
ik had in het begin snel lol. maar ik merk dat ik al die vernieuwingen niks vind. super mario deluxe u had een betere balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:38
MetalSonic schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:04:
[...]

Ligt aan jou denk ik. Ik vind dit spel veel verslavender dan de vorige Mario game. Dit spel is zeer easy pick up and play en ik kan het daarna met plezier uren achter elkaar spelen waar de special world levels al een heerlijke uitdaging zijn. En in de normale levels vind ik het soms ook een leuke uitdaging om alle muntjes te verzamelen _O_
Ja, same. Beste Mario platformer ooit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Farabi schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 14:53:
[...]

ik had in het begin snel lol. maar ik merk dat ik al die vernieuwingen niks vind. super mario deluxe u had een betere balans.
Ik vond de balans persoonlijk wel goed, en voor mijn gevoel kwam ik ook iets beter door Wonder heen dan bij Deluxe U. Maar goed smaken verschillen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Linksquest schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 10:40:
[...]

Ik vond de balans persoonlijk wel goed, en voor mijn gevoel kwam ik ook iets beter door Wonder heen dan bij Deluxe U. Maar goed smaken verschillen natuurlijk.
Dit toch, fijn dat je nu als platform liefhebber meerdere Mario games hebt om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

MetalSonic schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:22:
[...]

Dit toch, fijn dat je nu als platform liefhebber meerdere Mario games hebt om uit te kiezen.
Je kunt anders ook nog altijd Mario Maker 2 spelen en zelf een level naar smaak maken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Linksquest schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:59:
[Afbeelding]

Hell Yeah, alle levels en ook special world van Super Mario Bros. World uitgespeeld 🤩 nu nog een keer proberen die laatste paar gemiste paarse munten te halen.
Dit is de enige die ik nog moet doen, en het gebrek aan powerups nekt mij wel moet ik zeggen, al 20 levens kwijt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

carpebios schreef op zondag 26 november 2023 @ 10:53:
[...]

Dit is de enige die ik nog moet doen, en het gebrek aan powerups nekt mij wel moet ik zeggen, al 20 levens kwijt.
Ik weet er alles van, vooral als ik kijk naar mijn 87 levens die ik had voor ik begon aan de special levels. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Linksquest schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:47:
[...]

Je kunt anders ook nog altijd Mario Maker 2 spelen en zelf een level naar smaak maken :D
Teveel werk en je hebt eigenlijk nooit de presentatie/ feeling van de echte "artiesten" de professionele developers. Zie het zo, je kan een gebakje kopen bij een echte goede taartenbakker en daarvan genieten of zelf wat aankloten, iets dat lijkt op een taart maar bij lange na niet in de buurt komt. Ook al heb je alle ingrediënten tot je beschikking. Je mist de kennis en kunde.

Meeste levels in Mario Maker is eigenlijk gewoon troep :+ Zelfde had ik vroeger ook bij veel levels van RTS map editors.

Uiteraard is het mooi dat het er is, want hier en daar blijkt dat er wél mensen met aanleg zijn en die kunnen uiteraard verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
soms hebben de kinderen hier wonderzaadjes te weinig om naar de volgende level te kunnen. hoe pakken jullie dit aan? is de enige mogelijkheid opnieuw laten spelen en vinden? of kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Linksquest schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:36:
[...]

Ik weet er alles van, vooral als ik kijk naar mijn 87 levens die ik had voor ik begon aan de special levels. 8)7
Dit is echt mijn nachtmerrie

Ik kom hier gewoon niet voorbij.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Farabi schreef op zondag 26 november 2023 @ 18:42:
soms hebben de kinderen hier wonderzaadjes te weinig om naar de volgende level te kunnen. hoe pakken jullie dit aan? is de enige mogelijkheid opnieuw laten spelen en vinden? of kopen?
Kopen kan alleen soms in een shop, en dat koop je er 1, dus vooral opnieuw spelen anders kom je inderdaad niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 26 november 2023 @ 19:15:
[...]

Kopen kan alleen soms in een shop, en dat koop je er 1, dus vooral opnieuw spelen anders kom je inderdaad niet verder.
Redt je het niet als je gewoon minimaal 1 zaadje vindt in elke level? Heb je er soms 2 nodig?

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 26-11-2023 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Sommige special world levels zijn best makkelijk. Andere online helpen is echt een dik en onderscheidend pluspunt van Wonder.

Net bewust tijdje bij een ravijn gewacht zodat spookjes via mij tot leven kwamen. Kon daar geen bord plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Wat... kan je ook zelf borden plaatsen?

Toevoeging: Ik dacht dat het iets van geautomatiseerde save points waren... :o

[ Voor 51% gewijzigd door patrieckske op 27-11-2023 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Edit vraag verplaatst.

[ Voor 103% gewijzigd door Farabi op 27-11-2023 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik had inderdaad bij dat onzichtbaar gedeelte ook wel even moeite, maar uiteindelijk wel gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Linksquest schreef op maandag 27 november 2023 @ 09:22:
[...]

Ik had inderdaad bij dat onzichtbaar gedeelte ook wel even moeite, maar uiteindelijk wel gelukt.
Gelukkig ging dat sneller dan dat springen. Maar ben wel 75 levens of zo kwijt. Goeiedag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Linksquest schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 10:59:
[Afbeelding]

Deze net ook uitgespeeld, pittig maar wel "fair" uiteraard inclusief alle items.

Tip voor wie hier nu vast zit. Ga eerst via "levels" naar het eerste level, zodat je een olifant actief hebt en olifant in de back up. Mocht je dood gaan probeer dan ook de olifant te pakken. Verder nog wat andere tips maar die zal ik ff in de spoiler zetten.
spoiler:
1) beetje op het midden van de buis staan en dan lekker blijven zwiepen met de slurf
2) bij het stukken met blokken die kapot gaan, als je olifant bent spring je er zo doorheen, bij de 2 naar boven springen big shells moet je klein maken en boven langs
3) waar de volgens uit het ravijn komen zweefsprong maken (ja das mijn badge)
4) stuk op het schip gewoon goed kijken waar de bliksem in gaat slaan zal je keer helemaal naar rechts moeten
5) rennen, wanneeer grote stuiterbal komt, kies de hoge grond en dan pak je daar de laatste paarse munt
Nu ben je er eigenlijk wel, steeds de star en naar rechts gaan

Ik vond dat wonder level waarbij je achter elkaar via precieze sprongen naar boven moet terwijl er van onder naar boven dodelijk spul komt toch wel moeilijker. Had een hoger frustratie gehalte :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
patrieckske schreef op maandag 27 november 2023 @ 08:46:
Wat... kan je ook zelf borden plaatsen?

Toevoeging: Ik dacht dat het iets van geautomatiseerde save points waren... :o
Yup en hoe meer je plaatst in de online muds hoe meer punten je krijgt want grotere kans dat ze vaker gebruikt worden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
MetalSonic schreef op zondag 3 december 2023 @ 21:34:
[...]

Yup en hoe meer je plaatst in de online muds hoe meer punten je krijgt want grotere kans dat ze vaker gebruikt worden O+
Als je zon bord plaatst verdwijnt de vorige die je in dat zelfde level had geplaatst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Ike. schreef op zondag 3 december 2023 @ 22:06:
[...]

Als je zon bord plaatst verdwijnt de vorige die je in dat zelfde level had geplaatst
Klopt, maar ik bedoel in verschillende levels steeds weer een plaatsen. Mja maakt ook weinig uit ik vind het vooral leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Holy shit :o

Ik ben hier nu ook, probeer het een andere keer nog maar. Ik heb wel eens van die Mario maker filmpjes gezien maar dit doet mij echt daar aan denken. Ik was al trots toen ik het vlaggetje haalde met 2 purple coins en toen kwam de echte grootste nachtmerrie. Ben één keer gekomen tot het stuk waar 3 van die vuur stokken staan die naar links zwiepen daar ergens dood gegaan maar toen was de energie ook al op.

Paar dingen die ik mij afvraag.
Yoshi en Nabbit gaan niet dood is dat ook daar zo?
Helpt het nog als je bij dit stuk met een power up komt of is ook de grote mario in één keer dood door de draaiende vuur dingen?

Heb iets van 70 levens verloren. Ik moet even afkoelen en een andere keer nog eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
MetalSonic schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:30:
[...]

Holy shit :o

Ik ben hier nu ook, probeer het een andere keer nog maar. Ik heb wel eens van die Mario maker filmpjes gezien maar dit doet mij echt daar aan denken. Ik was al trots toen ik het vlaggetje haalde met 2 purple coins en toen kwam de echte grootste nachtmerrie. Ben één keer gekomen tot het stuk waar 3 van die vuur stokken staan die naar links zwiepen daar ergens dood gegaan maar toen was de energie ook al op.

Paar dingen die ik mij afvraag.
Yoshi en Nabbit gaan niet dood is dat ook daar zo?
Helpt het nog als je bij dit stuk met een power up komt of is ook de grote mario in één keer dood door de draaiende vuur dingen?

Heb iets van 70 levens verloren. Ik moet even afkoelen en een andere keer nog eens proberen.
Dat stuk heeft mij zoveel levens gekost! En daarna moet je er 4 doen zonder checkpoint, maar die gaan wel sneller, behalve de laatste, onzichtbaar en dan springen op opgeblazen vissen....

Maar die vuurstokken, mijn god, ik weet waar je doorheen gaat. Ik had het een dagje laten rusten.
Power up kan niet, want je krijgt namelijk daar een badge toegevoegd. Ik denk dat Yoshi nog steeds dood kan gaan hier, maar dat weet ik niet zeker!

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 04-12-2023 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
carpebios schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:48:
[...]

Dat stuk heeft mij zoveel levens gekost! En daarna moet je er 4 doen zonder checkpoint, maar die gaan wel sneller, behalve de laatste, onzichtbaar en dan springen op opgeblazen vissen....

Maar die vuurstokken, mijn god, ik weet waar je doorheen gaat. Ik had het een dagje laten rusten.
Power up kan niet, want je krijgt namelijk daar een badge toegevoegd. Ik denk dat Yoshi nog steeds dood kan gaan hier, maar dat weet ik niet zeker!
Ik zal het wellicht zelfs eens proberen. Een verkenners rondje via Yoshi. Als hij onoverwinnelijk is dan is het uiteraard niet noemenswaardig om met hem het level te halen. Ik heb hiervoor nog geen enkel level met iemand anders dan Mario gedaan :7

Die vuurstokken, vreselijk die ga ik in mijn dromen zien :( .....

En toch, ze draaien altijd op dezelfde snelheid en ze staan altijd op dezelfde plek. Je moet onthouden wanneer je moet gaan en dat bij elk stuk.

In de sectie daarvoor moet je via de wall jump omhoog. Bij het begin daarvan moet je eerst wachten op een plantje die pitjes schiet. Ik weet daar nu van dat ik tot 2 kan tellen en dan springen. En het zelfde voor de plant die iets daarboven weer pitjes schiet en die je naar de overkant helpt. Ook weer 2 seconden tellen en dan springen en dan heb je die sectie eigenlijk vrij makkelijk te halen.

Zag in de Youtube link van jou dat die gast probeert om je te laten gaan als de vuurstok op een bepaalde plek is. Denk ook wel dat dat de truuk is. Gewoon een moment voor jezelf weten en dan niet nadenken en naar rechts springen. Wellicht betekent het wel nog tientallen keren dood gaan. :+

Als dit een pc game was had ik na elke vuurstok even een QUICK SAVE gedaan :X

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 04-12-2023 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
MetalSonic schreef op maandag 4 december 2023 @ 23:17:
[...]

Ik zal het wellicht zelfs eens proberen. Een verkenners rondje via Yoshi. Als hij onoverwinnelijk is dan is het uiteraard niet noemenswaardig om met hem het level te halen. Ik heb hiervoor nog geen enkel level met iemand anders dan Mario gedaan :7

Die vuurstokken, vreselijk die ga ik in mijn dromen zien :( .....

En toch, ze draaien altijd op dezelfde snelheid en ze staan altijd op dezelfde plek. Je moet onthouden wanneer je moet gaan en dat bij elk stuk.

In de sectie daarvoor moet je via de wall jump omhoog. Bij het begin daarvan moet je eerst wachten op een plantje die pitjes schiet. Ik weet daar nu van dat ik tot 2 kan tellen en dan springen. En het zelfde voor de plant die iets daarboven weer pitjes schiet en die je naar de overkant helpt. Ook weer 2 seconden tellen en dan springen en dan heb je die sectie eigenlijk vrij makkelijk te halen.

Zag in de Youtube link van jou dat die gast probeert om je te laten gaan als de vuurstok op een bepaalde plek is. Denk ook wel dat dat de truuk is. Gewoon een moment voor jezelf weten en dan niet nadenken en naar rechts springen. Wellicht betekent het wel nog tientallen keren dood gaan. :+

Als dit een pc game was had ik na elke vuurstok even een QUICK SAVE gedaan :X
Tot die vuurstok kwam ik uiteindelijk wel makkelijk, omdat ik het al zo vaak gedaan had zat het wel in mijn geheugen, maar het lukte mij wel door te wachten tot die boven was, dan naar de 2e vuurlat te springen, daarna omhoog en daarna weer twee over te slaan. Ik was zoooooo blij dat ik hem kon saven toen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Poh wat een level, maar wel met veel voldoening afgerond.
Ik begon met 90 levens, waarvan ik de meeste bij de vuurstokken bij kwijtgeraakt. Uiteindelijk gameover in de onzichtbare fase, maar dus wel telkens met muntjes minen, dus ik denk 150 levens...
Daarna eigenlijk het hele level vrij soepel doorgekomen en makkelijk gehaald.

Misschien meest frustrerende level is diegene waarmee je op de beat omhoog moet komen waarbij dat dodelijke spul telkens omhoog komt.

Of nee, nog frustrerender is om zoveel paarse muntjes te halen dat je alle standee's kan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Final badge nog een tip, ga er heen als olifant ofzo en met een power up. Als je olifant bent of grote mario dan ben je niet in één keer dood door de vuurstokken. Laat je je maar raken in de laatste paar stukjes maar kom je er wel doorheen.

Ok deze badge gaat er voorlopig niet van worden. Na heel veel gekloot en restarts eindelijk bij het onzichtbare gedeelte gekomen. Als ik daar mocht beginnen met een save had ik het nog wel geaccepteerd maar dat onzichtbaar doen nee ik weet wanneer iets te zwaar is. Vooral het stuk dat je onzichtbaar over een luchtballon moet gaan, dat vind ik zichtbaar al pittig genoeg. :F

[ Voor 43% gewijzigd door MetalSonic op 14-12-2023 20:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Gistermiddag het spel uit mogen spelen met mijn zoontje van 4 (bijna 5 jaar oud) en wat was dit een geweldig avontuur! Hij als Yoshi en ik als Luigi en samen vooral veel lachen en doorzetten, met als uiteindelijke overwinning Bowser verslaan. 8) :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGjgHrPXCVY1_YEQ70p73NYMZg0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nYE790Lp8iw7MFqgPjxqQTg7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8T6l5QQ2xZsvSccvYFYtawoarE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ob85DXjKwDsTO57hLIHcxRxg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBazme4Zz2iHQ2AKEoYqpAv-zWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HzqmaFFzP2Si024d7YiWOJWC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8m1cwNqXpERi7YQOOvmm0KZuFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iR9GFBfAimFhOtxMAGQBlUWY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lly5CcRlU6Goyn7y6iQWcs2boGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oFmxf1JJViJOg7WLSgMh4EDZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJGdTVZGl16PJbsrFKb90o7d38A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CUCVow38eOt15PmsE0uXbh0l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FBpNJmWh6cKHoR_HXbfUj1_-NiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZrNRBiCetnHSRZeqVtG7iIL6.jpg?f=fotoalbum_large

‘Wonder’ staat, wat mij betreft, vanaf nu bovenaan in het lijstje ‘Leukste Mario-spellen!’ (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

Wat een gedoe maar goed, gelukkig gehaald na 3 kwartier aankloten. Ik word echt te oud voor dit soort fratsen en dan te bedenken dat het nog erger kan (die je er na krijgt in de special world :X )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_YeKvFgqBv7D-h01tvKSETsX5rE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q4wYZSSwEgK1gAzWdirdqn0R.jpg?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door vhal op 19-12-2023 10:52 ]

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 20:37
Erg leuke mario is dit.Sommige levels heel simpel en andere dan weer enorm lastig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik heb het spel uitgespeeld. Heb nog een hoop wonderzaadjes over. Wat kan ik hier nu mee? Ik ga nu met de speciale 5 sterren levels aan de slag

Iemand nog tips met de level hemelse ritmes? Ik doe iets verkeerd met springen. Ik glijd er meteen van af.

[ Voor 49% gewijzigd door Farabi op 04-01-2024 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 00:56:
Ik heb het spel uitgespeeld. Heb nog een hoop wonderzaadjes over. Wat kan ik hier nu mee? Ik ga nu met de speciale 5 sterren levels aan de slag
Heb je alle (secret) levels al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 12:01:
[...]

Heb je alle (secret) levels al gevonden?
Nee, hoe vind je die trouwens? Het viel me gisteren al op dat die 'onvindbaar' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 13:46:
[...]

Nee, hoe vind je die trouwens? Het viel me gisteren al op dat die 'onvindbaar' zijn.
Ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld…
Je hebt een scherm waarbij je alle levels kan zien, er kunnen ‘lege vakjes’ tussen zitten. Dit zijn de levels die je nog niet gespeeld hebt.
Er zijn een aantal levels met een ‘secret 2e’ einde. Als je nog niet alle seeds in een levels hebt gevonden is het mogelijk dat dat level een geheim einde heeft.
In het woestijn gebied zijn er ook een aantal levels goed verstopt 🤪

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 04-01-2024 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:20:
[...]

Ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld…
Je hebt een scherm waarbij je alle levels kan zien, er kunnen ‘lege vakjes’ tussen zitten. Dit zijn de levels die je nog niet gespeeld hebt.
Er zijn een aantal levels met een ‘secret 2e’ einde. Als je nog niet alle seeds in een levels hebt gevonden is het mogelijk dat dat level een geheim einde heeft.
In het woestijn gebied zijn er ook een aantal levels goed verstopt 🤪
Klopt, die woestijn ging makkelijk. Maar de rest is best wel lastig om te vinden. Ik kijk wel een keer op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Takashi Tezuka, de producent van Super Mario Bros. Wonder, heeft in een interview met Famitsu laten weten dat ze overwogen hadden Yoshi met eieren te laten gooien, maar dit toch geskipt hebben.

https://nintendoeverythin...-yoshi-scrapped-mechanic/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:52

Rhapsody

In Metal We Trust

Dat moment wanneer je de final badge-challenge hebt gehaald.... en dan net niet hoog genoeg springt bij de vlag :'(

Ik heb me echt super vermaakt met dit spel. (Vooral nadat die vlag halen alsnog gelukt is!)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Rhapsody schreef op maandag 8 januari 2024 @ 23:05:
Dat moment wanneer je de final badge-challenge hebt gehaald.... en dan net niet hoog genoeg springt bij de vlag :'(

Ik heb me echt super vermaakt met dit spel. (Vooral nadat die vlag halen alsnog gelukt is!)
Knap hoor, voor mij was het onzichtbaar springen op bewegende dingen in de lucht (ver verwijderd van een checkpoint) even een sprong te ver (pun intended). Kudos voor de platform masters die het wel kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 09-01-2024 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:52

Rhapsody

In Metal We Trust

MetalSonic schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:31:
[...]

Knap hoor, voor mij was het onzichtbaar springen op bewegende dingen in de lucht (ver verwijderd van een checkpoint) even een sprong te ver (pun intended). Kudos voor de platform masters die het wel kunnen.
Een trucje is om in handheld te focussen op de plek waar Mario staat als het beeld beweegt (d.w.z. als je normaal zou lopen). Door daarop te focussen kun je beter inschatten waar je bent.

Ik speel meestal in handheld modus.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wie heeft hier de level hemelse ritmes kunnen uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:54:
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Heb je wat tips voor me? Ik glijd meteen direct na de 2e balk weg. Ik doe iets verkeerds. Dit heeft verder niets met een badge te maken denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Farabi schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:54:
Ken de levels alleen in het Engels dus geen idee welk het is. Maar ik heb alle levels uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 20:21:
[...]

Heb je wat tips voor me? Ik glijd meteen direct na de 2e balk weg. Ik doe iets verkeerds. Dit heeft verder niets met een badge te maken denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Niet deze, dit is appeltje eitje naast wat ik bedoel. Misschien heb ik de verkeerde naam gegeven. Het gaat om deze level:

YouTube: Super Mario Bros Wonder - Fluff-Puff Peaks Special Climb to the Beat...

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 11-01-2024 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Farabi schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 21:39:
[...]

Niet deze, dit is appeltje eitje naast wat ik bedoel. Misschien heb ik de verkeerde naam gegeven. Het gaat om deze level:

YouTube: Super Mario Bros Wonder - Fluff-Puff Peaks Special Climb to the Beat...
Die is wel pittig. Heb ik wel >100x over gedaan, misschien wel het lastigste level.
Veel doen en oefenen. Volgens mij had ik de perk dat je hoger en verder kon springen.
Vooral het laatste stukje is ff pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 14-09 15:19
Megupe schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 22:43:
[...]

Die is wel pittig. Heb ik wel >100x over gedaan, misschien wel het lastigste level.
Veel doen en oefenen. Volgens mij had ik de perk dat je hoger en verder kon springen.
Vooral het laatste stukje is ff pittig
Ik heb hem ook gehaald na een keer of 100 proberen. Wat mij heeft geholpen is de badge kiezen waarbij je een mushroom krijgt bij de start van het level. Op de een of andere manier voelde het voor mij veel beter om te springen met grote mario ipv met kleine mario.

Als je in het begin al doodgaat moet je misschien meer letten op het springen op het tempo van de muziek. In het begin is de maat relatief traag en moet je soms juist even wachten voor je de volgende sprong maakt. Succes ermee iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb alle levels gespeeld, had hem 100% 2 maanden geleden, wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Ik glijd te snel van die balken af. Hoe hangen jullie aan die dingen? Wat doen jullie precies met die knoppen? Ik ga direct na 5 sec al af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
Farabi schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:01:
Ik glijd te snel van die balken af. Hoe hangen jullie aan die dingen? Wat doen jullie precies met die knoppen? Ik ga direct na 5 sec al af.
Als je het over een verticale balk heb en je voor het gemak gesteld van af links komt:
Je loopt/rent naar rechts, springt en blijft naar rechts ingeduwd houden. Als je dan tegen de balk komt, blijf je plakken(glijdt wel langzaam naar beneden) tot je loslaat, springt of door iets geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Megupe schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:06:
[...]

Als je het over een verticale balk heb en je voor het gemak gesteld van af links komt:
Je loopt/rent naar rechts, springt en blijft naar rechts ingeduwd houden. Als je dan tegen de balk komt, blijf je plakken(glijdt wel langzaam naar beneden) tot je loslaat, springt of door iets geraakt wordt.
ik zal het de volgende keer proberen. volgens sommige komt het door de brakke knoppen-combinatie van nintendo, waarom mensen eerst 100x dood moeten gaan voordat ze het onder de knie hebben. zit ook wel wat in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evil_lemon
Farabi schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:39:
[...]

ik zal het de volgende keer proberen. volgens sommige komt het door de brakke knoppen-combinatie van nintendo, waarom mensen eerst 100x dood moeten gaan voordat ze het onder de knie hebben. zit ook wel wat in.
Dat gevoel heb ik echt geen enkele keer gehad... wat mij betreft speelt de game super responsief en prettig. Ik heb geen enkele keer het gevoel gehad dat ik doodging door slechte controls of iets dergelijks, heb altijd het gevoel gehad dat het aan mezelf lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
De tips hebben goed geholpen. Ik wist de level bijna uit te spelen. Mn pols is verminkt en ik voel mijn vingers even niet. Later nog een keer dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Farabi schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:39:
[...]

Je kunt ook een beetje stoeien met die badges, misschien dat er een badge bij zit die jij fijn vind en het net wat makkelijker voor je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 22:51:
[...]

Je kunt ook een beetje stoeien met die badges, misschien dat er een badge bij zit die jij fijn vind en het net wat makkelijker voor je maakt.
Paddenstoel helpt goed. Maar de level voelt bijna oneerlijk aan. Niet te doen lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb die jump boost gebruikt, en ik heb het ook met de Pro controller moeten doen, in handheld mode lukte het me ook niet. Met de Jump boost, rustig blijven en de Pro controller is het me uiteindelijk wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Daar heb ik ook wel een 15x over gedaan en dan alsmaar tot het einde bijna en te laat… wel met de console zelf. Vooral het ritme vond ik lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Vonden jullie dit wel de moeilijkste level? Of zijn er moeilijkere volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dit was voor mij wel een van de pittigste inderdaad, er waren 2 special levels waar ik zo doorheen fietste, maar deze heeft me ook wel een poging of 45 zoet gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
Farabi schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:44:
Vonden jullie dit wel de moeilijkste level? Of zijn er moeilijkere volgens jullie?
Buiten het allerlaatste level (dat heb ik nog niet gehaald, maar ook nog niet heel vaak geprobeerd) was deze voor mij zeker het lastigste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dit was 1 van de lastigste normale levels ja. Het allerlaatste level…. Daar heb ik wel 75/80x over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 09:30:
Dit was 1 van de lastigste normale levels ja. Het allerlaatste level…. Daar heb ik wel 75/80x over gedaan.
Bedoel je tegen bowser?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Nee het laatste level om de 100% te halen in de speciale wereld. Heb ik hier in dit topic het al eens over gehad met een voorbeeld naar YouTube. Maar dat is al weer even geleden.

Het level tegen Bowser is grappig gedaan, maar wel heel simpel.

[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 13-01-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
evil_lemon schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 20:43:
[...]

Dat gevoel heb ik echt geen enkele keer gehad... wat mij betreft speelt de game super responsief en prettig. Ik heb geen enkele keer het gevoel gehad dat ik doodging door slechte controls of iets dergelijks, heb altijd het gevoel gehad dat het aan mezelf lag.
Dat gevoel heb ik dus nu wel. Tuurlijk, bij de normale levels merk je het niet. Maar bij de intensievere, waarbij teveel gevraagd wordt van de controller, laat het de wensen over helaas. Dat heb ik nu wel gemerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Level eindelijk kunnen uitspelen met gele toad. Deze springt iets hoger dan de rest. Daarna nog 2 speciale levels weten uit te spelen. Na de level hemelse ritmes lijkt alles een appeltje eitje opeens.

[ Voor 215% gewijzigd door Farabi op 13-01-2024 15:56 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste