• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:12
NukaWorldNL schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 21:27:
Waarschijnlijk voor veel mensen veel te laat, maar ik heb toch dit weekend na laaaaaang twijfelen toch ook een switch gekocht. Man wanneer ik voor het laatst een Nintendo console heb gehad (dat was toen de SNES die ik van mijn moeder had gekregen met Super Mario World)

Hij zal voornamelijk gebruikt worden voor Mario spellen. Het eerste spel wat ik erbij heb gekocht is Mario Kart 8. Het lijkt me gewoon weer supertof om vanouds Mario Kart te spelen zoals ik vroeger deed op de SNES _/-\o_
Leuk man, heel veel plezier ermee, als nog game tips zoekt, vraag gerust.

En je noemt de Super Nintendo, als je Nintendo online neemt / hebt, dan kun je o.a. de Super Nintendo app downloaden die veel leuke spellen hebben, en als klap op de vuurpijl, kun je ook in de Nintendo store een Super Nintendo controller voor de Switch kopen. Hoe dan ook, Game On!!!

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Linksquest
elaho schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:41:
Vraagje ik heb vanavond een switch Lite besteld. Mijn nichtjes hebben de gewone switch. We hebben allemaal Mario Kart. Kan ik mijn Lite ook met de gewone switch verbinden zodat we tegen elkaar kunnen spelen? Of kan dat niet.
Elke Switch kan met elkaar spelen, wel is het niet zo dat je met 1 game card met meerdere man kunt spelen, zoals dat bij de Nintendo 3DS kon, dus iedere Switch moet een kopie van het zelfde spel hebben.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik heb een Switch gekocht, met daarop een game gekoppeld aan het account/email van de oude eigenaar.
In principe zijn we overeengekomen dat ik het account overneem (nieuwe mail koppelen) om zo ook de game over te kopen.
Verkoper is echter de login vergeten en recovery via de email is so far nog niet gelukt.

Wat zijn de mogelijkheden? Los van de game los kopen á 20-30 euro.
mitsumark schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:41:
Ik heb een Switch gekocht, met daarop een game gekoppeld aan het account/email van de oude eigenaar.
In principe zijn we overeengekomen dat ik het account overneem (nieuwe mail koppelen) om zo ook de game over te kopen.
Verkoper is echter de login vergeten en recovery via de email is so far nog niet gelukt.

Wat zijn de mogelijkheden? Los van de game los kopen á 20-30 euro.
Lijkt me dat dan de enige mogelijkheid is om de Switch zonder game te kopen? Als het niet lukt dan lukt het niet :P Zonder game mogelijk een betere deal, wat je dan bespaart kan je dan weer een game van kopen.
Geen hype voor Super Mario Wonder hier? Of is het gewoon een game waar mensen wel naar uitkijken maar niet echt over praten? Lijkt zowaar een creatief pareltje te worden. Ik heb toevallig de week erna vakantie dus ik ben benieuwd.

Sinds eergisteren staan er previews van het spel online. Er staat ook al even gameplay op YouTube van het beurzencircuit. Zo was Super Mario Bros Wonder al speelbaar op Made in Asia in Brussel en op GameForce. Over een dikke week is het speelbaar op FACTS in Gent voor zij die niet op dag 1 gaan starten maar wel eens willen proberen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:22:
Geen hype voor Super Mario Wonder hier? Of is het gewoon een game waar mensen wel naar uitkijken maar niet echt over praten? Lijkt zowaar een creatief pareltje te worden. Ik heb toevallig de week erna vakantie dus ik ben benieuwd.
Ik heb het nooit zo extreem op dit soort mario's. Weet niet eens of ik deze ga halen of stiekem direct voor Pikmin 4 ga :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Sinds eergisteren staan er previews van het spel online. Er staat ook al even gameplay op YouTube van het beurzencircuit. Zo was Super Mario Bros Wonder al speelbaar op Made in Asia in Brussel en op GameForce. Over een dikke week is het speelbaar op FACTS in Gent voor zij die niet op dag 1 gaan starten maar wel eens willen proberen.
Zeker benieuwd naar, maar geen hype. Zoveel games te spelen. Momenteel bezig met Link's Awakening die alweer 4 jaar oud is. Super Mario Wonder koop ik op een later moment als er een mooie aanbieding is en/of de updates op de cartridge staan. Maar ik zou zelf ook meer gehyped zijn voor een Mario 3D platformer.

Ik las dat je in America sinds deze week een demo kan spelen in de winkel zoals Walmart en Best Buy, ben benieuwd of we zoiets ook gaan zien in Nederland. Maar je zou verwachten dat als er een demo is van de game deze later ook wel een keer in de eshop verschijnt.

Maar vindt het zeker interessant om hier meer te lezen over de game. Als de reviews online komen zal ik die hier ook plaatsen.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:23

Met een mooie korting kunnen kopen dus hij komt op release maar op basis van de previews verwacht ik er persoonlijk niet teveel van.
Timothy3000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:09:
[...]

Met een mooie korting kunnen kopen dus hij komt op release maar op basis van de previews verwacht ik er persoonlijk niet teveel van.
Wel kopen, maar niet teveel van verwachten? :P

• Timothy3000
L23 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:13:
[...]
Wel kopen, maar niet teveel van verwachten? :P
Ja, is niet zo gek toch? Lijkt me een vermakelijke platformer waar ik wel een paar daagjes zoet mee ga zijn maar niet veel meer dan dat. Die 38,- die ik ervoor betaald heb wel waard iig.
Timothy3000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:14:
[...]

Ja, is niet zo gek toch? Lijkt me een vermakelijke platformer waar ik wel een paar daagjes zoet mee ga zijn maar niet veel meer dan dat. Die 38,- die ik ervoor betaald heb wel waard iig.
Ik vind het juist wel gek klinken zoals je het zei. Maar het lijkt me inderdaad gewoon een vermakelijke platformer waar je een paar daagjes zoet mee bent. Meer dan dat zou ik ook niet verwachten, of zijn er 2D platformers die meer bieden? Mooie prijs inderdaad.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:40

Christiano007

Ich bin der champion

Timothy3000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:14:
[...]

Waar heb jij die gekocht voor dat bedrag?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Linksquest

Zeker weten van wel, echter momenteel met 7 games tegelijk bezig, dus ik wacht nog heel even om eerst eens bij te gamen, maar zeker hoog op mijn lijstje.

• Timothy3000
Amazon met een kortingscode.
L23 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:17:
[...]

Ik vind het juist wel gek klinken zoals je het zei. Maar het lijkt me inderdaad gewoon een vermakelijke platformer waar je een paar daagjes zoet mee bent. Meer dan dat zou ik ook niet verwachten, of zijn er 2D platformers die meer bieden?
Ik zie een hoop andere fora enorm hyped zijn om de gimmick van deze game met de verwachting dat het 2d platformers op de kop gaan zetten haha. Vandaar die opmerking.
Timothy3000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:20:

[...]

Ik zie een hoop andere fora enorm hyped zijn om de gimmick van deze game met de verwachting dat het 2d platformers op de kop gaan zetten haha. Vandaar die opmerking.
Ik heb tot nu toe bij bijna elke Amazon kortingscode wel een Switch game gekocht :P

Het ziet er wel vernieuwend uit ten opzichte van de vorige Mario 2D platformer. Maar geen idee of het de 2D platformers op de kop gaat zetten. Die hype heb ik zelf ook niet.

• Timothy3000
L23 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:26:
[...]

Ik heb tot nu toe bij bijna elke Amazon kortingscode wel een Switch game gekocht :P
Ja same. Uitgespeeld op Marktplaats en je hebt hem zo "gratis" gespeeld haha.
Timothy3000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:46:
[...]

Ja same. Uitgespeeld op Marktplaats en je hebt hem zo "gratis" gespeeld haha.
Ik verkoop ze meestal niet, probeer een leuke collectie op te bouwen. Maar de paar keer dat ik ze weer verkocht heb voor het hetzelfde bedrag kunnen verkopen of zelfs een beetje winst.
Touchdomex schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:39:
[...]

Ik heb het nooit zo extreem op dit soort mario's. Weet niet eens of ik deze ga halen of stiekem direct voor Pikmin 4 ga :+
Gewoon halen waar je zin in hebt natuurlijk. Pikmin 4 hoor ik bijna alleen maar positieve dingen over, al heb ik m zelf niet.
Timothy3000 schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:20:

[...]

ik denk niet dat de “gimmick” zelf er toe doet - al vraag ik me af wat exact je er onder verstaat want er zijn best wat nieuwe elementen.

Level design en filosofie klinken algemeen gewoon alsof ze teruggrijpen naar een hoop elementen die voor mij Super Mario Bros 3 en World zo goed maakten :)

Overigens heb ik ook van dezelfde korting gebruik gemaakt. Goedkoop genoeg om snel te proberen zo.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 11-10-2023 13:33 ]

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 12:38

Ik vindt dit deel er nogal 'mwa' uitzien. Ik denk dat ik toch liever de Super Mario Bross U Deluxe blijf spelen. Het feit dat Mario in een olifant kan veranderen en nog wat andere dingetjes zoals de 'easy' variant van Yoshi staan mij persoonlijk iets te haaks op het hele concept. Daarnaast ziet het er grafisch ook een beetje vreemd uit. Voor mijn gevoel voelt dit wel een beetje als het gehandicapte broertje van.. Maar goed dat is mijn mening, de game zal als warme broodjes verkopen dat is in ieder geval zeker.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Redax schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:05:
[...]

Ik vindt dit deel er nogal 'mwa' uitzien. Ik denk dat ik toch liever de Super Mario Bross U Deluxe blijf spelen. Het feit dat Mario in een olifant kan veranderen en nog wat andere dingetjes zoals de 'easy' variant van Yoshi staan mij persoonlijk iets te haaks op het hele concept. Daarnaast ziet het er grafisch ook een beetje vreemd uit. Voor mijn gevoel voelt dit wel een beetje als het gehandicapte broertje van.. Maar goed dat is mijn mening, de game zal als warme broodjes verkopen dat is in ieder geval zeker.
Ja dat is heel subjectief natuurlijk. Ik vind de look net een hele verbetering van de ietswat steriele New serie (zelfs al is de engine eigenlijk hetzelfde). Duidelijk veel aandacht voor de animaties deze keer.
Nintendolife had vorige week al een review geschreven van COCOON, maar daar is nu eindelijk ook een videoreview van.

Het bekijken van de videoreview vind ik in dit geval interessanter omdat het een idee geeft hoe de game draait op de Switch en of dit acceptabel voor je is. De game draait prima op de Switch, maar de frame rate dipt wat in bij de levels met water. Ik heb zelf de Xbox One versie gespeeld en daar vond ik het laadscherm tijdens het opstarten van de game aan de lange kant, maar eenmaal in het spel zijn er geen laadtijden.

Zelf de game in een weekendje uitgespeeld. Een zeer toffe puzzel adventure game van Jeppe Carlsen, de lead gameplay designer of LIMBO and INSIDE. Dat zie je ook wel terug in de game, dat het dezelfde afgewerkte kwaliteit heeft als LIMBO en INSIDE. Ook kenmerkend is dat de game aan de korte kant is en vrij prijzig voor €22,99. Ik vind het een van de betere games die ik dit jaar gespeeld heb. Een unieke puzzel game. Maar misschien beter even wachten tot het in de aanbieding is voor 10 a 15 euro. Ik hoop dat er nog een fysieke release gaat komen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58

De game is al te downloaden, dus er zal snel meer gameplay materiaal komen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:49
Geen hype voor Super Mario Wonder hier?
Heb er zeker wel zin in. Moet alleen ff kijken wanneer ik de game aan ga schaffen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:56
Gisteren samen met mijn zoontje (4 jaar) ‘Link’s Awakening’ uitgespeeld. Een fantastisch avontuur! :D

Vanochtend meteen ‘Super Mario Wonders’ besteld, want die ziet er ook weer erg leuk uit!

Trouwens, wat zijn een beetje leuke controllers voor kinderen van die leeftijd? Volgens mij kom ik dan toch al snel bij de 8Bits uit, toch?
Yonix schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:30:
Gisteren samen met mijn zoontje (4 jaar) ‘Link’s Awakening’ uitgespeeld. Een fantastisch avontuur! :D

Vanochtend meteen ‘Super Mario Wonders’ besteld, want die ziet er ook weer erg leuk uit!

Trouwens, wat zijn een beetje leuke controllers voor kinderen van die leeftijd? Volgens mij kom ik dan toch al snel bij de 8Bits uit, toch?
Met welke controller heeft je zoontje dan Link's Awakening gespeeld? Mijn neefje van 5 speelt Sonic Origins met de Pro controller. Het is mij niet helemaal duidelijk wat een leuke controller voor kinderen van die leeftijd moet zijn. Als het kleiner moet voorzien de Joy-cons daar dan niet in? 8BitDo heeft in ieder geval veel keuze uit verschillende formaten controllers.

• Yonix
L23 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 09:58:
[...]

Met welke controller heeft je zoontje dan Link's Awakening gespeeld? Mijn neefje van 5 speelt Sonic Origins met de Pro controller. Het is mij niet helemaal duidelijk wat een leuke controller voor kinderen van die leeftijd moet zijn. Als het kleiner moet voorzien de Joy-cons daar dan niet in? 8BitDo heeft in ieder geval veel keuze uit verschillende formaten controllers.
Eigenlijk iets er tussenin, want de JoyCons vind ik te klein / onhandig (door de layout) en de Pro Controller is weer net te groot (hebben we ook liggen). :)
Yonix schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 10:00:
[...]

Eigenlijk iets er tussenin, want de JoyCons vind ik te klein / onhandig (door de layout) en de Pro Controller is weer net te groot (hebben we ook liggen). :)
Zelf geen ervaring met third party controllers. En je levert dan altijd in op features. Maar even zitten googlen en dan lijkt de HORIPAD Mini ideaal voor kleine handjes. Leuke prijs. Maar is bedraad en heeft geen rumble en gyro.

Verder zie ik de PowerA Nano, die is wel draadloos. Heeft geen rumble, maar wel gyro.

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 15-10-2023 11:46 ]

Verwijderd

Hogwarts Legacy hoe zal die lopen op de switch?

• Linksquest
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 12:00:
Hogwarts Legacy hoe zal die lopen op de switch?
Wat ik zo lees, goed: https://screenrant.com/ho...0much%20more%20convenient.

Dat artikel gaat alleen over dat de type gameplay geschikt is voor korte speelsessies op een handheld.

Hoe het grafisch gaat draaien is afwachten. De game kwam eerst uit op de PS5/Xbox Series X/S. Is daarna uitstekend geport naar de PS4/Xbox One. Ben benieuwd of ze nogmaals uitstekend/prima kunnen porten naar minder krachtigere hardware. Dat ze er ruim de tijd voor nemen lijkt me in ieder geval positief.

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-11 11:43
L23 schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 11:39:
[...]

Zelf geen ervaring met third party controllers. En je levert dan altijd in op features. Maar even zitten googlen en dan lijkt de HORIPAD Mini ideaal voor kleine handjes. Leuke prijs. Maar is bedraad en heeft geen rumble en gyro.

Verder zie ik de PowerA Nano, die is wel draadloos. Heeft geen rumble, maar wel gyro.
Horipad mini werkt prima voor kinderen. Draad is iets minder, maar wel zeer lang. Ligt wel goed in de hand.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:02
Net even gezocht in het NSO+ aanbod op side scrolling shooters. In het MD aanbod kwam ik Thunder Force tegen. Zijn er nog meer spellen van dit genre in het NSO+ aanbod?

Edit: Gradius gevonden.

Edit 2: een ander genre, maar verdorie ik zie gewoon Gunstar Heroes! En ja, ik was dat enige kindje dat vroeger een Sega had ipv een Nintendo. :)

[ Voor 34% gewijzigd door meesje op 15-10-2023 19:47 ]

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:48
Paar dagen geleden een Switch Oled gekocht. Leuk ding, maar de joycons en ik kunnen niet echt vrienden worden. Ze zijn me echt te klein en houden ook echt niet lekker vast.
Nu zag ik die dingen van Hori, stukje groter, maar die zijn weer niet bruikbaar als wireless set.
In de afgelopen dagen gebruik ik de Switch docked en handheld en af en toe ook table top.

Normaal gesproken game ik op een PS5. Ik heb al "eeuwen" Playstations en ben erg aan de button configuratie gewend. Nu kan ik, om wireless te gamen in docked mode, een 8Bitdo Pro 2 aanschaffen met die configuratie. Maar joycons in die config heb ik nog niet kunnen vinden.
Iemand hier een idee of die uberhaupt bestaan?
Poops_McGhee schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 01:47:
Paar dagen geleden een Switch Oled gekocht. Leuk ding, maar de joycons en ik kunnen niet echt vrienden worden. Ze zijn me echt te klein en houden ook echt niet lekker vast.
Nu zag ik die dingen van Hori, stukje groter, maar die zijn weer niet bruikbaar als wireless set.
In de afgelopen dagen gebruik ik de Switch docked en handheld en af en toe ook table top.

Normaal gesproken game ik op een PS5. Ik heb al "eeuwen" Playstations en ben erg aan de button configuratie gewend. Nu kan ik, om wireless te gamen in docked mode, een 8Bitdo Pro 2 aanschaffen met die configuratie.
Vergeet niet dat je met een mayfash of 8bitdo stick ook je ps4/5 controllers kan aansluiten.
Maar joycons in die config heb ik nog niet kunnen vinden.
Iemand hier een idee of die uberhaupt bestaan?
Het is zeldzaam maar het bestaat. Geen idee over de kwaliteit of de featureset die daarbij mogelijk is. Ik heb er een gezien die op een grip lijkt bvb op Amazon US.

Zelf zou ik aanraden om te wennen aan de asymmetrische layout ;) dit geeft je veel meer opties zoals grips of allerlei third party merken. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 16-10-2023 07:03 ]

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:21
Even noob vraag: ik heb een switch gehaald en ik ben aan het kijken naar een online lidmaatschap en ik zie degene van 19,- maar is dat genoeg om dan met anderen online te gamen zoals een Mario platformer of Kart games of anderen?

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:15
Beatz schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:56:
Even noob vraag: ik heb een switch gehaald en ik ben aan het kijken naar een online lidmaatschap en ik zie degene van 19,- maar is dat genoeg om dan met anderen online te gamen zoals een Mario platformer of Kart games of anderen?
Voor online gamen heb je inderdaad voldoende aan het standaard abonnement van €19,-.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:21
Raem schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:59:
[...]

Voor online gamen heb je inderdaad voldoende aan het standaard abonnement van €19,-.
Top thanks voor de reactie!

• Poops_McGhee
JackAvery schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 06:58:
[...]
Vergeet niet dat je met een mayfash of 8bitdo stick ook je ps4/5 controllers kan aansluiten.

[...]
Het is zeldzaam maar het bestaat. Geen idee over de kwaliteit of de featureset die daarbij mogelijk is. Ik heb er een gezien die op een grip lijkt bvb op Amazon US.

Zelf zou ik aanraden om te wennen aan de asymmetrische layout ;) dit geeft je veel meer opties zoals grips of allerlei third party merken. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Ja, die had ik ook gezien. Die vind ik dan weer iets te bulky, mede door de hele casing. Ik heb nu deze besteld. Die lijken wat op de Hori pads, maar dan met de console flush met de joy cons en voorzien van rumble (niet HD), wel wireless en motion control. Maarja, zo te zien komt het uit China vandaan, dus die zullen niet morgen op de deurmat liggen. Ik zal het nog even met die vervelende originele joycons moeten doen.

Over de 8bitdo stick: ik heb veel gelezen dat de PS4 controller nou net niet wil pairen, alsmede ook de Xbox controllers niet. Dus heb ik de keuze voor dat dingetje niet verder overwogen.
Poops_McGhee schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:39:
[...]

Ik heb nu deze besteld. Die lijken wat op de Hori pads, maar dan met de console flush met de joy cons en voorzien van rumble (niet HD), wel wireless en motion control. Maarja, zo te zien komt het uit China vandaan, dus die zullen niet morgen op de deurmat liggen.
die hebben toch ook geen symmetrische lay-out? :p
Ik zal het nog even met die vervelende originele joycons moeten doen.
Een grip kan je al een hoop helpen als ze te klein voor je zijn.
Over de 8bitdo stick: ik heb veel gelezen dat de PS4 controller nou net niet wil pairen, alsmede ook de Xbox controllers niet. Dus heb ik de keuze voor dat dingetje niet verder overwogen.
Normaal zou het toch echt moeten werken maar ik heb ze zelf niet dus ik kan het niet voor je testen :p

• Poops_McGhee
JackAvery schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:58:
[...]
die hebben toch ook geen symmetrische lay-out? :p

[...]

Een grip kan je al een hoop helpen als ze te klein voor je zijn.

[...]

Normaal zou het toch echt moeten werken maar ik heb ze zelf niet dus ik kan het niet voor je testen :p
lol, de layout is inderdaad niet PS config, maar ze zijn een stuk groter dan de Nintendo joy cons. Dan wordt het wennen aan de asymmetrische config iets makkelijker. Als ik nu op de B knop moet drukken, dan zit ik altijd met m'n vingers tegen de stick aan te drukken. Heel irritant. Een grip gaat daar niet bij helpen, ben ik bang.
Er zit bij de IIne oy cons meer ruimte tussen de knoppen. En als het niet wennen wil, dan moet ik voor een andere oplossing zorgen.

Voor zover ik gelezen heb is het geen probleem om de PS4 controller met een PC te pairen, via de 8bitdo stick. Maar de Switch blijkt dat niet te willen.
Ik ga het, voor nu, proberen met die IIne joy cons, zowel handheld als wireless. Moet niet teveel gedoe worden voor een uurtje of wat per dag op de Switch :P

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik heb de 8Bitdo stick zelf i.c.m. een Xbox Series controller op de Switch gebruikt. Ik heb hem een paar maanden geleden uitgeleend aan mijn zwager en die gebruikt hem om één van zijn PS5 controller met de Switch te verbinden. Of een PS4 controller werkt kan ik wel eens voor je uitproberen.

• camelrulez
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-11 08:49
Beatz schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 12:00:
[...]

Top thanks voor de reactie!
Let op. Dit geldt dan voor één account. Heb je meerdere gebruikers op je switch die online willen kost dit 35,- als ik het goed onthouden heb.
Met Kirby en de Vergeten Wereld inmiddels de 50 fysieke Switch games aangetikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9PKzHFWdkP3xRS72_b6ucZrjao=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/eyRK47FW9xlgaJgnqWS28MQQ.gif?f=fotoalbum_large

• Raem
L23 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:35:

[Afbeelding]
Mooie collectie! Ik wist helemaal niet dat Okami ook voor de Switch is uitgekomen. Is dat een Japanse uitgave?

• Linksquest
Nice man, ik zelf zit momenteel op 45 stuks, heb er een tijd geleden een paar verkocht.

Raem schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:22:
[...]

Mooie collectie! Ik wist helemaal niet dat Okami ook voor de Switch is uitgekomen. Is dat een Japanse uitgave?
Ja klopt, volgens mij was het in 2018. Hier digitaal, enkel in Japan fysiek uitgebracht. Game is gewoon in het Engels te spelen.
Linksquest schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:49:
Nice man, ik zelf zit momenteel op 45 stuks, heb er een tijd geleden een paar verkocht.
Welke games heb je verkocht? Geen spijt van? :P Ik heb inmiddels weer Captain Toad Treasure Tracker in bezit. Mario Maker 2 en Luigi's Mansion 3 wil ik ook weer terug.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 22:28
L23 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 20:35:

[Afbeelding]
Zitten leuke games tussen, netjes ;)

dit herinnert mij eraan dat ik nog NieR: Automata moet scoren

79 Switch games hier, maar daarvan is kwart import dus dan tikt het wat sneller aan.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:47

Oxigeon

En zo is dat!

Aangezien het bijna 5 december is en onze kiddies in een leeftijd (5 jaar) komen waar ze graag willen "gamen" wil ik graag een Switch voor ze kopen.

Vrienden en een collega van de vrouw bieden beide een Switch aan. Heb van beide nog geen idee welk model het precies betreft. Zijn er Switch versies welke ik bijvoorbeeld niet moet nemen? Ik kan me voorstellen dat ik moet wegblijven bij de 1e versie Switch maar een model van 2019 moet toch al de verbeterde versie zijn. De vrienden geven aan dat het model ongeveer 2 jaar oud is. Dit zou dus als het goed is de V2 moeten zijn?

Van de collega weten we het niet.

Wat zouden jullie in dit geval doen? En welk spel is geschikt voor jonge kids. Zelf zit ik te denken aan bijvoorbeeld Mario Kart 8 en Mario Maker 2 ofzo?

Edit: zelf moet ik er natuurlijk ook soms gebruik van kunnen maken haha

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 17-10-2023 07:14 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:59
(jarig!)
Oxigeon schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 07:13:
Aangezien het bijna 5 december is en onze kiddies in een leeftijd (5 jaar) komen waar ze graag willen "gamen" wil ik graag een Switch voor ze kopen.

Vrienden en een collega van de vrouw bieden beide een Switch aan. Heb van beide nog geen idee welk model het precies betreft. Zijn er Switch versies welke ik bijvoorbeeld niet moet nemen? Ik kan me voorstellen dat ik moet wegblijven bij de 1e versie Switch maar een model van 2019 moet toch al de verbeterde versie zijn. De vrienden geven aan dat het model ongeveer 2 jaar oud is. Dit zou dus als het goed is de V2 moeten zijn?

Wat zouden jullie in dit geval doen? En welk spel is geschikt voor jonge kids. Zelf zit ik te denken aan bijvoorbeeld Mario Kart 8 en Mario Maker 2 ofzo?

Mijn kinderen zijn toch altijd wel vrij snel uitgekeken op een spel. Ik koop dus ook geen 'premium' games meer voor ze, maar alleen leuke aanbiedingen in de Nintendo Shop. LEGO Marvel series wordt hier veel gespeeld, was een paar euro. Tip dus om de shop eens te bekijken voor je spellen van 50 euro gaat kopen.
Mizgala28 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 01:58:
[...]

Zitten leuke games tussen, netjes ;)

dit herinnert mij eraan dat ik nog NieR: Automata moet scoren

79 Switch games hier, maar daarvan is kwart import dus dan tikt het wat sneller aan.
Wat voor games importeer je dan?

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Depends. Ik heb de Switch sinds 2018 en die versie is gewoon goed. Wil je handheld spelen dan raad ik je aan om de nieuwere versie te kiezen deze heeft een langere accuduur.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• wht_nl
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-11 12:20

Mario Kart 8, zeker een aanrader. Mijn kind van 6 is daar al echt goed in en die van 4 begint het ook al te leren. En ze kunnen met elkaar gamen. Sowieso is Mario Kart goed geschikt om het te leren aangezien je automatisch gas geven en automatisch sturen kan aanzetten.

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-11 20:22

Yoshi's crafted world is ook een aanrader. Couch co-op, dus samen spelen. Mijn kinderen zijn 5 en 7 en hebben papa er niet meer bij nodig. Ze hebben de grootste lol, erg leuk om te zien.

De revisie “V2” bestaat sinds 2019. Je kan ze herkennen aan de andere verpakking. De revisie heeft een rode doos - zoals hier.

Een andere manier om ze te identificeren is het serienummer of het modeltype.

Dat modeltype is HAC-001 voor een v1, HAC-001(-01) voor een v2. De OLED heeft modeltype HEG-001.

Tenzij je met homebrew wilt gaan prutsen is er geen enkele reden om voor een ouder model te kiezen. Als je veel handheld gaat spelen, is een OLED model zeker de moeite waard - maar kijk natuurlijk ook naar je budget :)

• Raem
@Oxigeon Het kan ook nog zijn dat je vrienden een Switch Lite hebben. Die kun je niet op de tv aansluiten, dus let daar ook op.

Qua games doen Mario (Kart), Yoshi en Kirby het aantal wel goed bij kinderen. (Ook bij volwassenen trouwens :P)

[ Voor 3% gewijzigd door Raem op 17-10-2023 10:34 ]

• Linksquest
L23 schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 22:04:
[...]

Welke games heb je verkocht? Geen spijt van? :P Ik heb inmiddels weer Captain Toad Treasure Tracker in bezit. Mario Maker 2 en Luigi's Mansion 3 wil ik ook weer terug.
Waren een paar van die hele simpele spelletjes die ik voor een paar euro gekocht hebt, maar ook Skyrim, die heb ik namelijk op de Xbox Series X als Anniversary Edition. Maar ook Pokémon Scarlet en Let's Go Eevee, vond die niet zo leuk.

Tot nu toe geen spijt van, wil games bewaren waar ik ook iets mee van een herinnering heb, Skyrim wel over getwijfeld, maar aangezien ik voor 99,9% in tv mode speel, vond ik de Xbox versie leuker.

Linksquest schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 11:42:
[...]

Waren een paar van die hele simpele spelletjes die ik voor een paar euro gekocht hebt, maar ook Skyrim, die heb ik namelijk op de Xbox Series X als Anniversary Edition. Maar ook Pokémon Scarlet en Let's Go Eevee, vond die niet zo leuk.

Tot nu toe geen spijt van, wil games bewaren waar ik ook iets mee van een herinnering heb, Skyrim wel over getwijfeld, maar aangezien ik voor 99,9% in tv mode speel, vond ik de Xbox versie leuker.
Starlink: Battle for Atlas had ik vrij goedkoop bij de Action gekocht en na het uitspelen gelijk weer verkocht, dat was een impuls miskoop :P Van de Pokemon games die ik geleend heb tot nu toe alleen Pokemon Let's Go Pikachu uitgespeeld. Die vond ik wel vermakelijk, maar vooralsnog te duur om voor mezelf aan te schaffen.

Skyrim kan ik begrijpen waarom je daar over twijfelt. Vind dat wel een hele mooie release. Ik speel die zowel handheld als docked. Maar als je het alleen docked speelt kan je idd net zo goed op de Xbox Series X spelen.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Raem schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:33:
@Oxigeon Het kan ook nog zijn dat je vrienden een Switch Lite hebben. Die kun je niet op de tv aansluiten, dus let daar ook op.

Qua games doen Mario (Kart), Yoshi en Kirby het aantal wel goed bij kinderen. (Ook bij volwassenen trouwens :P)
Nee is zeker geen lite. Dat heeft de vrouw al nagevraagd

• Zerora
Nu Pac-man 99 niet meer online is, ligt er een open gat voor de Pac-man fans.
Die wordt nu opgevuld met: PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Linksquest
L23 schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 12:12:
[...]

Starlink: Battle for Atlas had ik vrij goedkoop bij de Action gekocht en na het uitspelen gelijk weer verkocht, dat was een impuls miskoop :P Van de Pokemon games die ik geleend heb tot nu toe alleen Pokemon Let's Go Pikachu uitgespeeld. Die vond ik wel vermakelijk, maar vooralsnog te duur om voor mezelf aan te schaffen.

Skyrim kan ik begrijpen waarom je daar over twijfelt. Vind dat wel een hele mooie release. Ik speel die zowel handheld als docked. Maar als je het alleen docked speelt kan je idd net zo goed op de Xbox Series X spelen.
Starlink ook gehad, en inderdaad na het uitspelen ook verkocht, heb er toen nog voor een Youtube kanaal die helaas niet meer bestaat een hele uitgebreide video review gedaan 8)7

• Zerora
De oorspronkelijke reveal trailer van Nintendo Switch is privé gezet op het officiële Nintendo youtube kanaal, volgens Switchforce. Ik heb net even gecheckt en de video is inderdaad weg.

Er komt dus waarschijnlijk een nieuwe trailer een deze dagen, maar van wat? :?

• Raem
Zerora schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:05:
De oorspronkelijke reveal trailer van Nintendo Switch is privé gezet op het officiële Nintendo youtube kanaal, volgens Switchforce. Ik heb net even gecheckt en de video is inderdaad weg.

Er komt dus waarschijnlijk een nieuwe trailer een deze dagen, maar van wat? :?
Zal eerder met verlopen licenties te maken hebben voor de muziek die in de trailer werd gebruikt.

Ik zat te wachten op de videoreview van Sonic Superstars, daar heeft Nintendo Life al een review over geschreven en krijgt uitstekende beoordelingen.

Maar de videoreview van Super Mario Bros. Wonder is er eerder.

Geschreven review van Nintendo Life.

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 18-10-2023 15:17 ]

• Raem
https://opencritic.com/game/15123/super-mario-bros-wonder

Meer reviews voor Super Mario Wonder. Mooi scores! :)

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:29

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Super Mario Bros. Wonder Reviews:
  • Eurogamer - 10/10
  • Metro - 10/10
  • Daily Mirror - 10/10
  • CGMagazine - 10/10
  • VGC - 10/10
  • We Got This Covered - 10/10
  • Wccftech - 9.5/10
  • Stevivor - 9.5/10
  • IGN - 9/10
  • GameSpot - 9/10
  • Destructoid - 9/10
  • Checkpoint - 9/10
  • Dexerto - 8/10

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:09
Deze game komt toch de 21e pas uit? (Wonder)
Ah, dan weet ik wat mij te doen staat als het de 21e regent :+

[ Voor 42% gewijzigd door Megupe op 18-10-2023 18:24 . Reden: nav bericht hieronder ]

• Poops_McGhee
Vandaag m'n 8BitDo Pro 2 controller binnen gekregen. Wat een verademing tov die verrekte originele joycons, zeg. De IIne joycons zijn ook onderweg naar NL, dus die verwacht ik met een dag of 5 wel in huis te hebben. Dan kunnen die ondingen van Nintendo de doos in om nooit meer gezien te worden :D

Maarja, er is nu niet heel veel tijd om op de Switch te spelen, want Diablo IV s2 is net aan de gang.

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KPkKE6O3LziHg3A6kdZ7_wQtOT8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IWm0LXvC0hxx1YXmxbZWfGaT.jpg?f=fotoalbum_large

Klaar met Kirby! :) Erg leuke game met op het eind ook nog wat uitdaging in de colloseum.

• Yonix
G_Dragon schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:46:
Super Mario Bros. Wonder Reviews:
  • Eurogamer - 10/10
  • Metro - 10/10
  • Daily Mirror - 10/10
  • CGMagazine - 10/10
  • VGC - 10/10
  • We Got This Covered - 10/10
  • Wccftech - 9.5/10
  • Stevivor - 9.5/10
  • IGN - 9/10
  • GameSpot - 9/10
  • Destructoid - 9/10
  • Checkpoint - 9/10
  • Dexerto - 8/10
Zin in! Samen met Spider-Man 2 en Alan Wake 2 belooft oktober dé ‘gaming-maand’ van 2023 te worden. 8)

• Zerora
OMG! In Super Mario Bros Wonder in level 1-2 zitten zingende Piranha Plants O+ Veel te cute

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:01
L23 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 17:49:
[...]

Nee, vrijdag 20 oktober.
Oeh, morgen gelijk naar de winkel!
PdeBie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 17:58:
[...]

Oeh, morgen gelijk naar de winkel!
Maar zaterdag kan ook nog!

Ook wel zin in, maar wacht nog even. Nog genoeg te gamen en deze week net Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords gekocht. En volgende week komt waarschijnlijk Shin Chan: Me and the Professor on Summer Vacation binnen.

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:06
Hier is die al binnen! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1HtN1wiGbhPD8rj5zPior3uJcsc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NtbrsTj6hW7hFz3wOf8P38xg.jpg?f=fotoalbum_large

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

JackAvery schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:16:
[...]

De revisie “V2” bestaat sinds 2019. Je kan ze herkennen aan de andere verpakking. De revisie heeft een rode doos - zoals hier.

Een andere manier om ze te identificeren is het serienummer of het modeltype.

Dat modeltype is HAC-001 voor een v1, HAC-001(-01) voor een v2. De OLED heeft modeltype HEG-001.

Tenzij je met homebrew wilt gaan prutsen is er geen enkele reden om voor een ouder model te kiezen. Als je veel handheld gaat spelen, is een OLED model zeker de moeite waard - maar kijk natuurlijk ook naar je budget :)
Om hier even op terug te komen. Heb inmiddels een aanvraag gedaan bij de vrienden. Komt erop neer dat het een grijze switch is met artikelnummer 10002431 volgens mij betreft dit gewoon de 2019 versie?

Wat komt erbij
- Grijze switch met bovenstaand artikelnummer
- pro controller
- 2 stuurtjes
- etui
- fifa 21 22 en 23
- Mario Odysey
- mario en Sonic Olympics

Alles bij elkaar voor een bedrag van €225. Is dit dan een goede prijs of zeggen jullie kijk aub verder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9fwJq2OjeckoX6p-5ESxDjPQJOk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sAFaIUFZqLETFqR1UwZTvlHM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Oxigeon op 19-10-2023 19:31 ]

• Linksquest
Zerora schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 15:16:
OMG! In Super Mario Bros Wonder in level 1-2 zitten zingende Piranha Plants O+ Veel te cute
Jij hebt hem al binnen zo te horen 🤪 veel speel plezier. Ik koop hem volgende maand.

Oxigeon schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 18:45:
[...]

Om hier even op terug te komen. Heb inmiddels een aanvraag gedaan bij de vrienden. Komt erop neer dat het een grijze switch is met artikelnummer 10002431 volgens mij betreft dit gewoon de 2019 versie?

Wat komt erbij
- Grijze switch met bovenstaand artikelnummer
- pro controller
- 2 stuurtjes
- etui
- fifa 21 22 en 23
- Mario Odysey
- mario en Sonic Olympics

Alles bij elkaar voor een bedrag van €225. Is dit dan een goede prijs of zeggen jullie kijk aub verder.

[Afbeelding]
Klopt, gaat inderdaad om de 2019 versie. De foto die je erbij geplaatst hebt vind ik wel handig om te zien. Kan best zijn dat het een Pro controller word genoemd, maar het gaat hier niet om de Pro controller van Nintendo zelf, maar om een third party controller.
Alle games zijn digitaal? Super Mario Odyssey is in ieder geval een topper. 3 Fifa games is niet zo interessant, ze zijn alle 3 hetzelfde op wat roosterwijzigingen na.
Qua accessoires is een etui altijd handig om te hebben. Waarvoor zijn de stuurtjes gebruikt? Er zit geen Mario Kart bij?

Lijkt me een prima deal. Mits alles naar behoren werkt ben je op Marktplaats ook al gauw €225 kwijt aan alleen een Nintendo Switch (2019), Super Mario Odyssey en etui. Ook wel relaxt dat je het van vrienden overneemt.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

L23 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:56:
[...]

Klopt, gaat inderdaad om de 2019 versie. De foto die je erbij geplaatst hebt vind ik wel handig om te zien. Kan best zijn dat het een Pro controller word genoemd, maar het gaat hier niet om de Pro controller van Nintendo zelf, maar om een third party controller.
Alle games zijn digitaal? Super Mario Odyssey is in ieder geval een topper. 3 Fifa games is niet zo interessant, ze zijn alle 3 hetzelfde op wat roosterwijzigingen na.
Qua accessoires is een etui altijd handig om te hebben. Waarvoor zijn de stuurtjes gebruikt? Er zit geen Mario Kart bij?

Lijkt me een prima deal. Mits alles naar behoren werkt ben je op Marktplaats ook al gauw €225 kwijt aan alleen een Nintendo Switch (2019), Super Mario Odyssey en etui. Ook wel relaxt dat je het van vrienden overneemt.
Nee de games zijn fysiek. Wat met de stuurtjes is gebeurd weet ik niet. Gok dat de huidige eigenaar Mario Kart ofzo gespeeld heeft. Al moet ik zeggen dat hij sommige spellen volgens mij al verkocht heeft. Kan goed zijn dat mario kart dus al verkocht is eerder en daar de stuurtjes voor gebruikt zijn

• Zerora
Linksquest schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:32:
[...]

Jij hebt hem al binnen zo te horen 🤪 veel speel plezier. Ik koop hem volgende maand.
Nee, zat een stream te kijken. Maar morgen komt ie binnen, ja. :P

• Linksquest
Zerora schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 20:40:
[...]

Nee, zat een stream te kijken. Maar morgen komt ie binnen, ja. 😜
A Oke, zag al mensen die hem hadden, dus dacht dat jij hem ook al het spelen was. Ik haal hem voordat ik het weekend Centerpark met het gezin ga, tenminste daar het savonds wat te doen 8)7

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:41
Ik heb Mario wonder ff gespeeld. Was er vandaag opeens. Snap de extreem positieve reviews iets minder. Leuke game, maar toch 2D Mario in the end.
giantgiantus schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 23:32:
Ik heb Mario wonder ff gespeeld. Was er vandaag opeens. Snap de extreem positieve reviews iets minder. Leuke game, maar toch 2D Mario in the end.
Als je dit wilt snappen: misschien kan je een beetje meer spelen, en dan wat reviews inhoudelijk lezen. Daarna kan je onderbouwen waarom het voor jou niet speciaal is.

Het is niet omdat reviews goed zijn dat een game met jou persoonlijk gaat klikken tenslotte.

Mijn vermoeden: SMBW bulkt van de creativiteit in combinatie met het typische kwalitatieve 2D Mario platforming en een goede afwerking. Verder weinig bugs, geen microtransacties,… Dit ligt goed bij veel reviewers voor wie Mario nostalgie is en die dagelijks veel minder geïnspireerde games op hun bord krijgen.

Edit: ondertussen staat mijn kopie van het spel op “wordt 27-28 oktober geleverd” :'(

[ Voor 29% gewijzigd door JackAvery op 20-10-2023 07:16 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:09
JackAvery schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 06:54:
[...]

Als je dit wilt snappen: misschien kan je een beetje meer spelen, en dan wat reviews inhoudelijk lezen. Daarna kan je onderbouwen waarom het voor jou niet speciaal is.

Het is niet omdat reviews goed zijn dat een game met jou persoonlijk gaat klikken tenslotte.

Mijn vermoeden: SMBW bulkt van de creativiteit in combinatie met het typische kwalitatieve 2D Mario platforming en een goede afwerking. Verder weinig bugs, geen microtransacties,… Dit ligt goed bij veel reviewers voor wie Mario nostalgie is en die dagelijks veel minder geïnspireerde games op hun bord krijgen.

Edit: ondertussen staat mijn kopie van het spel op “wordt 27-28 oktober geleverd” :'(
Mijne is met de brievenbuspost onderweg, preorder van gameresource.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oxigeon schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 20:13:
[...]

Nee de games zijn fysiek. Wat met de stuurtjes is gebeurd weet ik niet. Gok dat de huidige eigenaar Mario Kart ofzo gespeeld heeft. Al moet ik zeggen dat hij sommige spellen volgens mij al verkocht heeft. Kan goed zijn dat mario kart dus al verkocht is eerder en daar de stuurtjes voor gebruikt zijn
Inmiddels de aankoop bevestigd en ga vanavond eventjes kijken. Als het scherm er nog prima uit ziet neem ik hem mee. Wel nog een enkel vraagje.

Nu wil ik op de switch 2 profielen aanmaken. 1 voor de Kids en 1 voor mezelf als dit kan. Kan ik dan vooruit met een gewoon switch online abbo? Of moet ik dan een family hebben?

Heb op nintendo gekeken maar daar wordt ik er niet echt wijs uit. Of is een family abbo alleen nodig als ik meerdere switchs in huis heb?

Zag trouwens op cd Keys dat een abbo daar ietses goedkoper is. Dit kan gewoon dmv een code geactiveerd worden neem ik aan dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 20-10-2023 08:11 ]

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Super Mario Bros. Wonder kwam bij ons eergisteren aan, gisteren hebben we een paar levels gespeeld (in co-op).
Geen spoilers, maar onze mening tot nu toe:

Plus: Erg mooi, heel creatief, voelt goed aan.
Min: Co-op is niet zoals New Super Mario Bros: in plaats van *met* elkaar speel je *naast* elkaar, dus je staat elkaar niet in de weg maar loopt door elkaar heen, kan niet op elkaars hoofd springen, maar vooral: er is een hoofdspeler, en het scherm focust op diegene; als je achterblijft word je naar de hoofdspeler gevlogen die je weer moet activeren. In NSMB zoomde het beeld een (flink) stuk uit als een van de spelers op ontdekkingstocht ging of een stukje achterbleef. In SMBW gaat het eigenlijk op dezelfde manier als in de Yoshi-games, en dat past niet bij onze speelstijl (samen een level ontdekken zonder dat je per se op precies dezelfde platformpje moet springen; op elkaars hoofd springen om dat een platform wat extra hoog hangt te bereiken). Het speeltempo - en vooral de dynamiek van versnellen en vertragen - wordt voor ons gevoel vrijwel volledig bepaald door de speler met het kroontje.

Wellicht worden we er nog warm mee, maar na vergelijkbare ervaring met Pikmin 4 (waar we deel 3 helemaal kapotgespeeld hebben) en Kirby and the Forgotten Land (het dynamiek-probleem van hierboven ook speelt, maar dan nog in een extra bewegingsrichting, want 3D) zijn we in eerste instatie niet zo enthousiast als we met NSMB en NSMB:U/NSL:U (beiden minstens 5 keer uitgespeeld in co-op) waren en dat is jammer, want we zaten echt uit te kijken naar een nieuwe co-op-hit.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Oxigeon schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:11:
[...]

Inmiddels de aankoop bevestigd en ga vanavond eventjes kijken. Als het scherm er nog prima uit ziet neem ik hem mee. Wel nog een enkel vraagje.

Nu wil ik op de switch 2 profielen aanmaken. 1 voor de Kids en 1 voor mezelf als dit kan. Kan ik dan vooruit met een gewoon switch online abbo? Of moet ik dan een family hebben?

Heb op nintendo gekeken maar daar wordt ik er niet echt wijs uit. Of is een family abbo alleen nodig als ik meerdere switchs in huis heb?

Zag trouwens op cd Keys dat een abbo daar ietses goedkoper is. Dit kan gewoon dmv een code geactiveerd worden neem ik aan dan?
Je hebt per profiel/account een abonnement nodig. Dus wil je dat zowel voor je kids als jezelf dan is een familie abonnement voordeliger.

Kan je inderdaad ook op CDkeys kopen.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:24
Super Mario bros;Wonder, een verfrissende game. Heerlijke chaos zodra je zo'n wonderbloem mag pakken, als je een wonderbloem hebt gemist hebt, is de kans groot dat je de level opnieuw wilt gaan spelen groot. Ben nu bij wereld twee, de eerste indrukken zijn goed. Afwisselend, de ene keer moet je zoeken naar items (dat is dan je opdracht) en de andere keer zoveel mogelijk muntjes gaan verzamelen in choas :) Een aangename toevoeging; snelheid maken in water d.m.v. het gebruik van badges.

Hoefde niet te wennen aan de 'nieuwe' stemmetjes. De stijl + nieuwe Animaties zijn geweldig.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

L23 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:13:
[...]

Je hebt per profiel/account een abonnement nodig. Dus wil je dat zowel voor je kids als jezelf dan is een familie abonnement voordeliger.

Kan je inderdaad ook op CDkeys kopen.
Thanks. Moet ik dan ook voor alles een aparte mail gebruiken of kan ik ze wel aan 1 mailadres koppelen? Veel vragen maar vind er online niet snel iets over terug

Oxigeon schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:25:
[...]

Thanks. Moet ik dan ook voor alles een aparte mail gebruiken of kan ik ze wel aan 1 mailadres koppelen? Veel vragen maar vind er online niet snel iets over terug
Ik zou het volgende even doorlezen:

https://www.nintendo.nl/S...%20te%20worden%20gebruikt.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar lijkt er op dat je voor je kind geen apart email adres nodig hebt.

• Timothy3000
Tarin schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:11:
Super Mario Bros. Wonder kwam bij ons eergisteren aan, gisteren hebben we een paar levels gespeeld (in co-op).

Min: Co-op is niet zoals New Super Mario Bros: in plaats van *met* elkaar speel je *naast* elkaar, dus je staat elkaar niet in de weg maar loopt door elkaar heen, kan niet op elkaars hoofd springen, maar vooral: er is een hoofdspeler, en het scherm focust op diegene; als je achterblijft word je naar de hoofdspeler gevlogen die je weer moet activeren. In NSMB zoomde het beeld een (flink) stuk uit als een van de spelers op ontdekkingstocht ging of een stukje achterbleef. In SMBW gaat het eigenlijk op dezelfde manier als in de Yoshi-games, en dat past niet bij onze speelstijl (samen een level ontdekken zonder dat je per se op precies dezelfde platformpje moet springen; op elkaars hoofd springen om dat een platform wat extra hoog hangt te bereiken). Het speeltempo - en vooral de dynamiek van versnellen en vertragen - wordt voor ons gevoel vrijwel volledig bepaald door de speler met het kroontje.

Wellicht worden we er nog warm mee, maar na vergelijkbare ervaring met Pikmin 4 (waar we deel 3 helemaal kapotgespeeld hebben) en Kirby and the Forgotten Land (het dynamiek-probleem van hierboven ook speelt, maar dan nog in een extra bewegingsrichting, want 3D) zijn we in eerste instatie niet zo enthousiast als we met NSMB en NSMB:U/NSL:U (beiden minstens 5 keer uitgespeeld in co-op) waren en dat is jammer, want we zaten echt uit te kijken naar een nieuwe co-op-hit.
Thanks voor deze post! Had me enorm verheugd op co-op, jammer dat het niks voorstelt deze keer.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-11 10:27

SD5k

>4&X

Tarin schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:11:

Ik had dezelfde ervaring met Kirby, voor player 2 was het een heel stuk minder leuk, spijtig te horen dat dat bij SMB Wonder ook zo is. :/
Met de release van Super Mario Bros. Wonder kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 17 november. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YDXFzXqsCK-S3WR5-0qc08NMuVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TPobmreQoBMITXokQWcYjwLM.jpg?f=fotoalbum_large
SD5k schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:43:
[...]

Ik had dezelfde ervaring met Kirby, voor player 2 was het een heel stuk minder leuk, spijtig te horen dat dat bij SMB Wonder ook zo is. :/
Welke Kirby game heb je het over? Kirby en de Vergeten Wereld? Daar is het inderdaad jammer dat de tweede speler geen Kirby is en dus al die transformaties niet kan uitvoeren.

Maar New Super Mario Bros. U Deluxe lijkt mij juist niet leuk om co-op te spelen omdat je elkaar steeds in de weg zit. Naar mijn idee werkt co-op in Super Mario 3D World het beste omdat je daar achter elkaar langs kan lopen. Maar goed, het kunnen samenwerken door op elkaars hoofd te springen etc. kan wel leuk zijn en dan inderdaad jammer als die interactie helemaal mist. Verder denk ik dat co-op gewoon moeilijk toe te passen is als alles op 1 scherm moet gebeuren inplaats van splitscreen. Er zijn altijd wel nadelen.
Co-op met 4 spelers werd groots aangekondigd bij Sonic Superstars, maar daar werkt het ook niet goed. Ik zal dit soort games voornamelijk single player spelen.

• Yonix
Gisteravond snel even gedownload vanuit de Store, zodat we deze ochtend meteen los konden gaan. Wat een heerlijk spel! Mijn zoontje en ik hebben al meermaals dubbel gelegen van het lachen. _/-\o_ :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-e7K0u_Vd06UqmO-4HPLCkCpUAw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CL4Q7kzB7hPfZRuVD6LK4R7k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x42CoCISt_ppEX-ec8c2Srxvpjs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qprcfQu9EDL7r62LbZ6GVrUJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b31ykl5OVnKsHZCvzLScUvKdqMY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hHGcJsBl0v7GMJYli81sTgyR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Amle4JjTZKXkriif0c-NpUfP3Vk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Ok5NPZ9PXWvDnZWmSdeZkGf.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 232 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic