• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ike. schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:33:
[...]

Lijkt me niet. Switch hardware kan alle retro NSO spellen gewoon afspelen. Nintendo heeft een redelijk goede line-up de komende maanden met o. a. Wonder, Mario RPG. misschien dat ze wachten met Golden Sun tot begin 2024?
Ik verwacht ook niet dat GS enkel op de nieuwe Switch beschikbaar wordt, maar meer dat de game pas wordt aangekondigd als ook de Switch 2 wordt aangekondigd of uit is gekomen. Mogelijk zodat ze Golden Sun dan direct als Launch game kunnen meepakken.

Anders hadden ze GS tijdens deze Direct toch een release date kunnen geven, er zijn meerdere games voor 2024 aangekondigd, maar van Golden Sun weten we nu nog steeds geen datum.

Golden Sun komt sowieso in NSO op de huidige Swtich natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door ReVision. op 21-09-2023 12:40 ]

hoi

ReVision. schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:39:
[...]

Ik verwacht ook niet dat GS enkel op de nieuwe Switch beschikbaar wordt, maar meer dat de game pas wordt aangekondigd als ook de Switch 2 wordt aangekondigd of uit is gekomen. Mogelijk zodat ze Golden Sun dan direct als Launch game kunnen meepakken.

Anders hadden ze GS tijdens deze Direct toch een release date kunnen geven, er zijn meerdere games voor 2024 aangekondigd, maar van Golden Sun weten we nu nog steeds geen datum.

Golden Sun komt sowieso in NSO op de huidige Swtich natuurlijk.
Dat lijkt me wel heel lang wachten. Maar je weet het maar nooit met Nintendo :P Golden Sun ben ik ook benieuwd naar en wacht ik net zoals F-Zero Maximum Velocity al een tijdje op. Denk niet dat ze specifiek voor een release datum het in een Direct gaan aankondigen, maar dat het gewoon op een random moment beschikbaar komt.
@L23 @ReVision. Ninrendo leest mee, ze hebben net de volgende GBA game aangekondigd. Komt de 29ste online:

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 22-09-2023 06:50 ]

• ReVision.
  • Niet online
@JackAvery

Nice! Die ga ik in de toekomst ook zeker wel spelen, ben wel fan van old school Kirby. Ik wacht echter nog steeds op Golden Sun, want pas als die gereleased wordt neem ik de NSO Expansion Pack. Voor nu houd ik het dus nog even bij het standaard NSO abonnement.

Overigens ben ik sinds een week toevallig ook bezig met Kirby Return to Dreamland Deluxe en die is echt heel leuk. Ik heb The Forgotten Land ook gespeeld maar ik merk toch dat ik de 2d variant zelf een stuk leuker vind.

hoi

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:11
ReVision. schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:17:
@JackAvery

Nice! Die ga ik in de toekomst ook zeker wel spelen, ben wel fan van old school Kirby. Ik wacht echter nog steeds op Golden Sun, want pas als die gereleased wordt neem ik de NSO Expansion Pack. Voor nu houd ik het dus nog even bij het standaard NSO abonnement.

Overigens ben ik sinds een week toevallig ook bezig met Kirby Return to Dreamland Deluxe en die is echt heel leuk. Ik heb The Forgotten Land ook gespeeld maar ik merk toch dat ik de 2d variant zelf een stuk leuker vind.
Echt? Grappig hoe ik dat totaal anders heb. Hoewel ik de 2D Kriby's leuke games vind, werd ik weggeblazen door Forgotten Land, dat vond ik echt zoveel leuker dan de 2D Kirby's op de Switch.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 13:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zIyXW7OjTM_8UTRqqlFW6K7G74Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dvExNjB3DQTzHiS5iWUZbjD3.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan na bijna 40 uur spelen wel zeggen dat ik Pikmin 4 100% heb uitgespeeld 🤩

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-07 10:58
JackAvery schreef op donderdag 21 september 2023 @ 07:16:
Deze update is beetje onder de radar gevlogen: Nintendo accounts ondersteunen nu Passkeys om in te loggen. Op de Amerikaanse Nintendo site staat een FAQ.

Passkeys worden enkel ondersteund met de volgende toestellen:

[...]

Wie niet weet wat een Passkey is kan bijvoorbeeld dit Tweakers artikel lezen: review: Sterven wachtwoorden uit? - Passkeys moeten nieuwe inlogstandaard worden
Inmiddels heb ik een e-mail gehad hierover van Nintendo Nederland.
Alleen lukt het niet om het te implementeren. Mijn wachtwoordmanager, Proton Pass, is er blijkbaar niet geschikt voor.

Keuzes maken de Mens

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:27
Super Mario Wonder overview trailer
= samenvatting Super Mario Wonder Direct van pasgeleden btw

[ Voor 18% gewijzigd door Zerora op 22-09-2023 15:53 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Linksquest
Dit is wel een game die ik zeker ga halen, moet alleen even kijken of het met release word, denk het wel.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
Iemand ervaring van Quake 2 split-screen coop? Ik dacht even leuk met een maat te spelen, zodoende zijn Nintendo account toegevoegd etc. Toch lukt het dan niet om split screen te spelen, is het serieus echt de bedoeling dat je dus die game per user moet kopen? Internet zelf is onduidelijk, maar zou haast denken dat het juist wel zonder aankoop kan.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:09
Carel schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:23:
Iemand ervaring van Quake 2 split-screen coop? Ik dacht even leuk met een maat te spelen, zodoende zijn Nintendo account toegevoegd etc. Toch lukt het dan niet om split screen te spelen, is het serieus echt de bedoeling dat je dus die game per user moet kopen? Internet zelf is onduidelijk, maar zou haast denken dat het juist wel zonder aankoop kan.
Ik luister mee. Destijds toen ik met mijn zoontje samen Fifa ging spelen, moest er een tweede gebruiker aangemaakt worden. Hieraan hoefde geen Nintendo Id gelinkt te worden.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-11 16:35
meesje schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 17:56:
[...]

Ik luister mee. Destijds toen ik met mijn zoontje samen Fifa ging spelen, moest er een tweede gebruiker aangemaakt worden. Hieraan hoefde geen Nintendo Id gelinkt te worden.
Klopt, dat was plan A, dat werkte niet. Plan B was een extra bestaand Nintendo account toevoegen (die geen Q2 had).

• ReVision.
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:57:

Echt? Grappig hoe ik dat totaal anders heb. Hoewel ik de 2D Kriby's leuke games vind, werd ik weggeblazen door Forgotten Land, dat vond ik echt zoveel leuker dan de 2D Kirby's op de Switch.
Ja ik ben een beetje een apart verhaal denk ik. Ik kocht de Switch OLED bij launch en kocht daarbij BOTW en Mario Odyssey en op een gegeven moment Kirby Forgotten Land maar ik merkte al snel dat ik die open world games eigenlijk wel al zat was.(denk teveel open world games gespeeld op de X360 en PS4.

Heb toen na 6 maanden mijn Switch maar verkocht omdat hij gewoon niet gebruikt werd. Fastforward naar anderhalve maand geleden, toch weer een nieuwe Switch OLED gekocht omdat het weer erg kriebelde maar besloten om andere games te spelen en tevens volledig overgestapt van Docked naar Handheld (speel met de Hyperion controller)

Sindsdien speel ik heel veel op de switch en alles in Handheld (heb de dock en kabels niet eens uitgepakt)
In plaats van BOTW, Odyssey en Forgotten Land speel ik nu Link's Awakening, 3D World + Bowsers Fury en Dreamland Deluxe (plus nog wat andere games) en ik merk dat dit veel beter bij mij past en nu ook echt daadwerkelijk veel game op mijn Switch.

Ik heb dus ook nog een Series X staan die ik een jaar geleden heb gekocht, maar die wordt eigenlijk ook vrijwel niet gebruikt, die hoop ik overigens wel weer te gaan gebruiken met de nieuwe Forza Motorsport

hoi

ReVision. schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:06:
Ja ik ben een beetje een apart verhaal denk ik. Ik kocht de Switch OLED bij launch en kocht daarbij BOTW en Mario Odyssey en op een gegeven moment Kirby Forgotten Land maar ik merkte al snel dat ik die open world games eigenlijk wel al zat was.(denk teveel open world games gespeeld op de X360 en PS4.
Ik zou Mario Odyssey geen open world game noemen, al zijn de verschillende werelden waar je heen vliegt met de luchtballon redelijk groot.
Kirby en de Vergeten Wereld is ook een 3D platformer, maar best wel lineair en heeft meer weg van games zoals Mario 3D World.

Ik kan zelf een 2D game Kirby niet echt vergelijken. Wel eens geprobeerd, maar nooit uitgespeeld. Kirby en de Vergeten Wereld was ik na de demo wat sceptisch over, bang dat het te weinig uitdaging had. Maar van een vriend kunnen lenen en in vrij korte tijd uitgespeeld. Vond de 2D naar 3D transformatie erg goed gelukt. Goede besturing wat niet altijd vanzelfsprekend is. Gameplay zit goed in elkaar en uiteindelijk ook nog best uitdagend. Ik wacht nu op een leuke aanbieding om het spel zelf aan mijn collectie toe te voegen.

Maar ik ben zelf ook meer fan van de 3D platformers dan 2D platformers. Zelfde heb ik bij Mario.

[ Voor 31% gewijzigd door L23 op 22-09-2023 19:22 ]

• ReVision.
  • Niet online
L23 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:13:
[...]

Ik zou Mario Odyssey geen open world game noemen, al zijn de verschillende werelden waar je heen vliegt met de luchtballon redelijk groot.
Kirby en de Vergeten Wereld is ook een 3D platformer, maar best wel lineair en heeft meer weg van games zoals Mario 3D World.
Misschien is open world niet helemaal een goede beschrijving, het zijn vooral de open levels en tevens games met langere speelduur die een probleem zijn voor mij tegenwoordig. Ik merk dat ik gewoon regelmatig kort half uurtje wil gamen en dan het idee heb daar ik daadwerkelijk progress heb gemaakt en het later ook weer gemakkelijk op pak.

Ik wil ook helemaal geen 20/30+ uur meer bezig zijn met dezelfde game, doe mij maar lekker een spel van 5 tot misschien 10 uur en dan speel ik de game ook uit voor het me gaat vervelen. Dat is vrijwel altijd de reden geweest dat ik spellen niet heb uitgespeeld op de PS4 en bij mijn eerste Switch.

Vroeger was dit precies tegenovergesteld en kon er niet genoeg content en uren in een game zitten. Maar ik merk echt dat ik met leeftijd erg ben veranderd hierin.

hoi

ReVision. schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 19:26:
[...]

Misschien is open world niet helemaal een goede beschrijving, het zijn vooral de open levels en tevens games met langere speelduur die een probleem zijn voor mij tegenwoordig. Ik merk dat ik gewoon regelmatig kort half uurtje wil gamen en dan het idee heb daar ik daadwerkelijk progress heb gemaakt en het later ook weer gemakkelijk op pak.

Ik wil ook helemaal geen 20/30+ uur meer bezig zijn met dezelfde game, doe mij maar lekker een spel van 5 tot misschien 10 uur en dan speel ik de game ook uit voor het me gaat vervelen. Dat is vrijwel altijd de reden geweest dat ik spellen niet heb uitgespeeld op de PS4 en bij mijn eerste Switch.

Vroeger was dit precies tegenovergesteld en kon er niet genoeg content en uren in een game zitten. Maar ik merk echt dat ik met leeftijd erg ben veranderd hierin.
Dat begrijp ik hoor. Maar juist Mario Odyssey vond ik best wel goed ontworpen voor de Nintendo Switch en is zowel geschikt voor op de grote tv als op de korte momenten dat je even de handheld pakt. Bij Mario Odyssey kan je prima een kort halfuurtje spelen en 1 of 2 manen verzamelen.

En zoals ik al zei vond ik Kirby en de Vergeten Wereld vergelijkbaar met Mario 3D World. Maar goed, het moet je bij de eerste indruk net liggen. Zelf Bowser's Fury vrij vlot uitgespeeld en vond ik erg tof, bij Super Mario 3D World ben ik volgens mij nog lang niet op de helft. Bij 2D Mario games moet ik mijn best doen om ze uit te spelen.

De open wereld games heb ik zelf ook moeite mee. Vind ze wel leuk en speel ze ook wel uit. Maar het zijn er wat mij betreft teveel. BOTW ook vrij lang over gedaan om uit te spelen, vond het uiteindelijk wel een hele toffe ervaring. Tears of the Kingdom ga ik ook zeker een keer spelen, maar tot nu toe nog niet de behoefte gehad om de game te kopen. Speel momenteel liever de wat kortere games.

[ Voor 11% gewijzigd door L23 op 22-09-2023 19:36 ]

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:33
Bij de Nintendo Store kun je in geval van de reguliere versie van Mario Wonder duidelijk kiezen voor digitaal of fysiek. In geval van digitaal krijg je de fysieke bonusitems natuurlijk thuis bezorgd. Tot zo ver duidelijk.

Heeft iemand een idee hoe dit zit voor de megabundel? Hierbij kun je niet kiezen. Ik wil graag een fysieke game voor de verjaardag van mijn zoontje in november. Maar wanneer deze opeens 20 oktober automatisch wordt gedownload is dat niet handig.

PSN ID = Jorco

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:44
[...]

Heb toen na 6 maanden mijn Switch maar verkocht omdat hij gewoon niet gebruikt werd. Fastforward naar anderhalve maand geleden, toch weer een nieuwe Switch OLED gekocht omdat het weer erg kriebelde maar besloten om andere games te spelen en tevens volledig overgestapt van Docked naar Handheld (speel met de Hyperion controller)

Sindsdien speel ik heel veel op de switch en alles in Handheld (heb de dock en kabels niet eens uitgepakt)
In plaats van BOTW, Odyssey en Forgotten Land speel ik nu Link's Awakening, 3D World + Bowsers Fury en Dreamland Deluxe (plus nog wat andere games) en ik merk dat dit veel beter bij mij past en nu ook echt daadwerkelijk veel game op mijn Switch.

Ik heb dus ook nog een Series X staan die ik een jaar geleden heb gekocht, maar die wordt eigenlijk ook vrijwel niet gebruikt, die hoop ik overigens wel weer te gaan gebruiken met de nieuwe Forza Motorsport
Ergens wel herkenbaar, BotW/TotK en Odyssey leggen de nadruk toch wel erg op ontdekken (BotW/TotK meer als Odyssey, Kirby kan ik niet over oordelen want daar heb ik alleen de demo van gespeeld) dan voelt het soms alsof je weinig vooruitgang aan het maken bent omdat er altijd wel wat te doen is. En hoewel ik het geweldige games vind, zit ik ook niet altijd te wachten op een 100+ uur om het spel uit te spelen, soms is een 15-20 uur ook prima omdat je dan in een paar uur toch ook echte voortgang hebt en alles in een bepaald gebied volledig gedaan kan hebben.
Jorco schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 21:07:
Bij de Nintendo Store kun je in geval van de reguliere versie van Mario Wonder duidelijk kiezen voor digitaal of fysiek. In geval van digitaal krijg je de fysieke bonusitems natuurlijk thuis bezorgd. Tot zo ver duidelijk.

Heeft iemand een idee hoe dit zit voor de megabundel? Hierbij kun je niet kiezen. Ik wil graag een fysieke game voor de verjaardag van mijn zoontje in november. Maar wanneer deze opeens 20 oktober automatisch wordt gedownload is dat niet handig.
Ik zou zeggen dat het de fysieke game is, die staat namelijk in beeld bij de foto's van de megabundel.
Shiren the Wanderer 6 was tijdens de Japanse Nintendo Direct reeds aangekondigd. Nu is door een Canadese retailer bevestigd dat er een lokalisatie komt. Het spel releast op 27 februari!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F6p1_X4WQAAWeNr?format=jpg&name=large

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 23-09-2023 07:32 ]

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:55
[...] ik merkte al snel dat ik die open world games eigenlijk wel al zat was.
Ik vind open world games leuk, maar ze kunnen na een tijdje ook te groot worden met betrekking tot wat je kan doen.

Ik kan snel overprikkeld raken en kan hyperfocus een probleem zijn. En ik vergeet vaak ook wat ik aan het doen was. Ga ik dan enige tijd iets anders doen ben soms helemaal kwijt wat ik doe en waar ik ben.

Kijkend naar Botw en Totk. Als je begint is er heel veel te doen en kan je snel grote stappen maken. Na een tijdje moet je vaak lange stukken lopen/vliegen/whatever voordat je weer iets nuttigs kan doen. En dan heb je ook nog gerichte dingen zoals questen en shrines, maar als je ook alle koroks wilt heb je zelfs met het korok masker nog een flinke kluif.

Ik heb ook een paar keer World of Warcraft gespeeld. En elke keer dat ik er weer aan begin ga ik ook echt vanaf het begin weer aan de start, omdat ik de controls ben vergeten en er natuurlijk veel nieuwe dingen zijn bijgekomen. Daar ga je in het begin ook snel vooruit qua levels en kennis, maar heb je na een tijdje dat je naar hele andere werelddelen moet voordat je weer verder kan in het huidige gebied.

• Linksquest
RollieBollie schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:46:
[...]

Ik vind open world games leuk, maar ze kunnen na een tijdje ook te groot worden met betrekking tot wat je kan doen.

Ik kan snel overprikkeld raken en kan hyperfocus een probleem zijn. En ik vergeet vaak ook wat ik aan het doen was. Ga ik dan enige tijd iets anders doen ben soms helemaal kwijt wat ik doe en waar ik ben.

Kijkend naar Botw en Totk. Als je begint is er heel veel te doen en kan je snel grote stappen maken. Na een tijdje moet je vaak lange stukken lopen/vliegen/whatever voordat je weer iets nuttigs kan doen. En dan heb je ook nog gerichte dingen zoals questen en shrines, maar als je ook alle koroks wilt heb je zelfs met het korok masker nog een flinke kluif.
Ik snap de reactie wel, zeker zijn open wereld games leuk en je noemt het al, soms worden ze gewoon te groot. Maar ik denk ook dat mensnen het langzaam moe zijn omdat we ze de laatste jaren te vaak krijgen en ze steeds groter en groter worden. Ik had al egens gelezen dat de plannen van GTA6 waren om 3x groter te worden dan GTA5, en dan vraag ik me af, willen we dit wel zo groot? Breath of the Wild vind ik prima, Tears was voor mijn gevoel net iets te groot, mede doordat je nog een ondergrond en bovengrond wereld hebt. Assassin's Creed Valhalla is ook z'n voorbeeld van te groot en hierdoor vlug saai. Maar goed, even kijken waar het op uit komt.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:55
Precies. En ik wil een game ook graag uitspelen en een nieuwe game spelen. DLC kan dan wel helpen om nog even die game te blijven spelen, maar het blijft dezelfde game.

WoW vond ik leuk toen het uitkwam, maar ik ben toen niet op max level gekomen met 2 a 3 jaar spelen naast mijn werk en andere dingen. Heb toen de 1e expansion gekocht waardoor er weer wat meer tijd in ging vanwege nieuwe dingen. En toen dus een paar jaar gestopt. Uiteindelijk wel weer de kriebel gekregen en opnieuw begonnen. Dat dus een paar keer gehad.

En toen ze dus kwamen met Wow classic dacht ik er bijna aan weer te beginnen, maar ben blij dat niet te hebben gedaan. Ik had toen ook al gelijk een vermoeden dat het niet bij Wow classic zou blijven en dat er weer expansions zouden komen.

Het zijn vaak ook games waar veel tijd in gaat zitten en met overprikkeling, hyperfocus en soms een soort van verslaving kan het ook gevaarlijk zijn. Ik vergeet vaak de tijd en vergeet soms dingen te doen.

Botw is nog prima en Totk heb je gelijk in dat het eigenlijk te groot is. En dat weten ze ook bij Nintendo. De depths hebben ze ook afgeraffeld vind ik. De map is een copy/paste van de surface en daar hebben ze de rest in gepleurd.

[ Voor 11% gewijzigd door RollieBollie op 23-09-2023 12:23 ]

Er is o.a. een Switch versie aangekondigd van Trails through Daybreak (Kuro no Kiseki) - de 11de (nouja, eigenlijk 15de als we spin-offs meetellen) game in de langlopende Trails JRPG serie, en de 5de game die op Switch te spelen is

Deze westerse release is te verwachten in de zomer van 2024.

• blaatkipje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-11 20:21
Mijn kinderen zijn dolgelukkig met hun switch, ik zit nu naar tweedehands games te kijken voor 5/12.

Ik zie hier wel vaak dat games worden aangeboden zonder doosje op zich geen probleem maar weet iemand of deze origineel zijn?

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
blaatkipje schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:08:
Mijn kinderen zijn dolgelukkig met hun switch, ik zit nu naar tweedehands games te kijken voor 5/12.

Ik zie hier wel vaak dat games worden aangeboden zonder doosje op zich geen probleem maar weet iemand of deze origineel zijn?
Zover ik weet zijn er geen namaak Switch cartridges die speelbaar zijn.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:36

vliegnerd

Nintendo fan.

blaatkipje schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:08:

Je hoeft niet bang te zijn dat de cartridges niet origineel zijn.
Ze werken vast wel. Maar de afkomst KAN twijfelachtig zijn: Je koopt een game en stuurt het lege doosje terug. Je "vindt" een switch met wat spellen erbij in de hoes en verkoopt die. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat iemand de hoesjes weggooit.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• blaatkipje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-11 20:21
Top, ik was eigenlijk bang voor namaak cartridge’s . Voor de rest blijft het naar de reputatie van de verkoper kijken.
blaatkipje schreef op maandag 25 september 2023 @ 14:39:
Top, ik was eigenlijk bang voor namaak cartridge’s . Voor de rest blijft het naar de reputatie van de verkoper kijken.
Wat in theorie wel nog kan is dat iemand fraude pleegt door de case van één cartridge op de hardware van een andere game te plakken. Geen idee of dat veel voorkomt.
Dit weekend een nieuw Tetris 99 thema te scoren:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Zerora
ReVision. schreef op donderdag 21 september 2023 @ 12:39:
[...]

Zou wel mooi zijn als ze een vage teaser van Golden Sun in de revealtrailer van Switch 2 stoppen, een beetje net zoals ze dit met Mario Odyssey hebben gedaan toen. :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

F-Zero 99 krijgt morgen 5 nieuwe tracks.

• Zerora
Cool. Heb echt veel plezier met F-Zero :)

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 20:49
Weet iemand of Just dance op de Nintendo switch ook werkt als je alleen de controllers hebt zonder die koordjes of zit er een beveiliging op dat het niet werkt zonder koordjes? Die ben ik kwijt namelijk

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Locolau
  • Laatst online: 14:58
FireFoz schreef op donderdag 28 september 2023 @ 21:17:
Weet iemand of Just dance op de Nintendo switch ook werkt als je alleen de controllers hebt zonder die koordjes of zit er een beveiliging op dat het niet werkt zonder koordjes? Die ben ik kwijt namelijk
Werkt prima zonder koortjes! Je kan het ook met je telefoon spelen trouwens.

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:54
L23 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 11:46:
F-Zero 99 krijgt morgen 5 nieuwe tracks.

[Twitter]
Zijn deze circuits dan al beschikbaar? In Japan lopen ze namelijk flink voorop qua tijd.
Comp_Lex schreef op donderdag 28 september 2023 @ 22:45:
[...]

Zijn deze circuits dan al beschikbaar? In Japan lopen ze namelijk flink voorop qua tijd.
Denk niet dat ze in Japan al gelijk om 12 uur nachts beschikbaar waren, maar geen idee.

Edit:

[ Voor 12% gewijzigd door L23 op 29-09-2023 07:48 ]

6 oktober komt Detective Pikachu Returns uit en om dat te vieren kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en volgende week vrijdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 27 oktober. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ncQ7AeGAvhNNzRyCkCYEyYqxxoI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Afb2DG8BqdZYxH4QSBmz6cv.jpg?f=fotoalbum_large

• Zerora
Ik stuitte op de volgende game: Gravity Circuit

Dit is een game voor de fans van Mega Man-achtige games. De game is sinds afgelopen juli verkrijgbaar. Heb deze game, volgens mij, niet voorbij zien komen in een Indie World en heb de game daardoor eerder gemist. Maar het ziet er wel uit als een game die zeker de moeite waard is. Van wat er van lees is de game redelijk pittig ook. Dus je hebt hier een mooie uitdaging.

https://www.nintendo.nl/G...vity-Circuit-2418444.html

[ Voor 34% gewijzigd door Zerora op 29-09-2023 12:24 ]

L23 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:03:
6 oktober komt Detective Pikachu Returns uit en om dat te vieren kan er de komende weken gespaard worden voor afbeeldingsstukjes van de game. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en volgende week vrijdag komen er nieuwe voor in de plaats tot 27 oktober. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

[Afbeelding]
Hopelijk een koffieverslaafde Pikachu binnnekort.
JackAvery schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:21:
[...]

Hopelijk een koffieverslaafde Pikachu binnnekort.
Kunnen wel leuke afbeeldingen bij zitten. Al zou ik graag wat meer afbeeldingen buiten Pokemon, Mario, Zelda en Splatoon zien. En hopelijk komen die NSO + Uitbreidingspakket afbeeldingen van de N64 nog een keer terug.

• Zerora
L23 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:36:
[...]

Kunnen wel leuke afbeeldingen bij zitten. Al zou ik graag wat meer afbeeldingen buiten Pokemon, Mario, Zelda en Splatoon zien. En hopelijk komen die NSO + Uitbreidingspakket afbeeldingen van de N64 nog een keer terug.
Het zou gaaf zijn als ontwikkelaars/uitgevers, met goedkeuring van Nintendo natuurlijk, met elke game extra avatars kunnen toevoegen aan de Switch. Dus als je dan een game koopt, voegt de avatars van die game toe.

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 29-09-2023 13:43 ]

• ReVision.
  • Niet online
Oeps verkeerde topic :)

[ Voor 93% gewijzigd door ReVision. op 29-09-2023 13:51 ]

hoi

Zerora schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:42:
[...]

Het zou gaaf zijn als ontwikkelaars/uitgevers, met goedkeuring van Nintendo natuurlijk, met elke game extra avatars kunnen toevoegen aan de Switch. Dus als je dan een game koopt, voegt de avatars van die game toe.
Dat zou zeker tof zijn. Zo had je destijds bij de Xbox 360 van elke game wel profielafbeeldingen die je kon downloaden.
Ik had buiten de Nintendo figuren inmiddels ook wel Sonic verwacht vanwege de NSO Megadrive app.

En op dit moment had ik graag Zelda Link's Awakening afbeeldingen gehad. Speel die momenteel, tof spel.

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:54
Ik heb zelf Outer Worlds op mijn Switch. Het was een bagger release in het begin, maar ze hebben er flink aan getimmerd. Het is nu stukken beter dan dat het was, ook al is het geen locked 30 FPS. Ik ben wel blij met mijn aankoop. Ik heb gegokt dat ze het beter zouden maken en ik denk dat ik gewonnen heb :)

Ik heb ook Civ 6 op mijn Switch, maar die hebben ze verkloot met de Leader Pass. Overal bugs. Ze hebben het spel niet goed getest.

[ Voor 10% gewijzigd door Comp_Lex op 29-09-2023 21:22 ]

Ik heb nog geen Switch review kunnen vinden. Ik speel het momenteel op de Xbox One, een hele toffe game.

• Linksquest
Net aan F-Zero 99 begonnen, erg leuk spel, dit is zeker al een leuk begin van (hopelijk) een F-Zero Come Back.

• Zerora
Ik durf te wedden dat jij de IR reader ook nog nooit gebruikt hebt. Of misschien een enkele keer.

• Linksquest
Zerora schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:15:
Ik durf te wedden dat jij de IR reader ook nog nooit gebruikt hebt. Of misschien een enkele keer.

[YouTube: I Played EVERY Nintendo Switch IR Camera Game...]
Klopt, ik heb hem inderdaad ook nog nooit gebruikt :P

• Transportman
  • Laatst online: 00:44
Zerora schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:15:

[YouTube: I Played EVERY Nintendo Switch IR Camera Game...]
Ik wist niet eens dat er een IR camera in zat, en maar 11 titels die er gebruik van maken is ook wel heel weinig...
Ik weet al jaren van het bestaan van de IR-camera... :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Nu ook een Engelstalige trailer van Shiren 6:

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:53
origami king gisteravond helemaal uitgespeeld, is me erg goed bevallen. Absolute aanrader voor de liefhebber van de reeks. Het is geen ttyd, maar een goede 2e plaats in de serie.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
sderooij schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 07:52:
origami king gisteravond helemaal uitgespeeld, is me erg goed bevallen. Absolute aanrader voor de liefhebber van de reeks. Het is geen ttyd, maar een goede 2e plaats in de serie.
Ik moet hem nog steeds uitspelen. Had mijn interesse erin na een paar uur alweer verloren, blijft gewoon jammer van de richting die ze zijn opgegaan met de serie. Paper Mario 64 en Super Paper Mario zou ik zelf op nr2 en 3 zetten.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:43
Vandaag de cart versie van Bayonetta binnen gekregen. Import versie uiteraard.
Mijn vrouw heeft Cereza gekocht en vind het een leuk spel. Wilde Bayonetta ook wel zien. Maar gaf net aan dat ik hem moet gaan spelen waarschijnlijk. Gaat te snel voor haar.

• Zerora
Animal crossing LEGO

• Linksquest
Dit zal mijn dochter wel leuk vinden. Maar als ik kijk hoeveel ze nu met de LEGO Mario doet, dan vraag ik me af of ze het wel wilt

Linksquest schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:06:
Dit zal mijn dochter wel leuk vinden. Maar als ik kijk hoeveel ze nu met de LEGO Mario doet, dan vraag ik me af of ze het wel wilt
Lego Mario is wel heel anders, spel element.
Bij Animal Crossing zijn het minifiguren en waarschijnlijk sets waar je huisjes bouwt etc.

• Raem
  • Nu online
Mooie aanbieding voor Kirby and the forgotten world, €30 bij Amazon.

https://www.amazon.nl/Kir...ie-Nintendo/dp/B09TQ7JGQF

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:24:

Dit blijft echt een top-game voor jongere kinderen en een leuke start op de switch. Hier thuis wordt de game 'grijs' gespeeld door kids van 6 & 4 (als de 2e speler)

• Raem
  • Nu online
Sander schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:40:
[...]

Dit blijft echt een top-game voor jongere kinderen en een leuke start op de switch. Hier thuis wordt de game 'grijs' gespeeld door kids van 6 & 4 (als de 2e speler)
Oh.. ik heb hem eigenlijk voor mezelf besteld. :o :P

Raem schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:42:
[...]

Ook top voor oude mensen hoor :P Ik heb hem ook besteld, stond al een tijdje op mijn verlanglijstje nadat ik hem geleend had van een vriend.

• Sander
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:42:
[...]

Ik heb hem zelf ook gespeeld, leuke game en zoals vaak bij Nintendo moeilijkheidsgraad bepaal je zelf door meer van de side-missions te doen en minder assists aan te hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Sander op 06-10-2023 12:36 ]

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:53
animal crossing lego-> scalpers paradise? :X

• meesje
sderooij schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:26:
animal crossing lego-> scalpers paradise? :X
Dat verwacht ik niet bij vijf setjes met relatieve lage prijzen en beperkt aantal steentjes.
https://www.bricktastic.n...g-officieel-aangekondigd/

• Ike.
  • Niet online
meesje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:30:
[...]

Dat verwacht ik niet bij vijf setjes met relatieve lage prijzen en beperkt aantal steentjes.
https://www.bricktastic.n...g-officieel-aangekondigd/
off-topic:
Ik denk het wel. De waarde zit altijd in de minifigures.

• meesje
Zojuist een jaartje NSO+uitbreiding gekocht (via cdkeys) en geactiveerd. Ik ben toch erg benieuwd naar de N64 spellen. Zelf deze console nooit gehad. Ik denk dat het op een klein scherm van de Switch Lite er nog prima uitziet.
Klopt het dat je tot (en met?) 8 oktober nog een tegoed krijgt?

• PdeBie
  • Laatst online: 16:33
Raem schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:24:

Als ik op de link klik zie ik €49,99 :’(

• meesje
PdeBie schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

Als ik op de link klik zie ik €49,99 :’(
Was in de loop van gisteren al het geval. Voor aanbiedingen check regelmatig de bekende websites (budgetgaming, pepper en dekudeals). Bij budgetgaming wil er nog wel iemand de Coolshop pricematch voor de aanbiedingsprijs verkopen (zie daar in het meeneem kostprijs topic).

[ Voor 19% gewijzigd door meesje op 07-10-2023 13:10 ]

meesje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:48:
Zojuist een jaartje NSO+uitbreiding gekocht (via cdkeys) en geactiveerd. Ik ben toch erg benieuwd naar de N64 spellen. Zelf deze console nooit gehad. Ik denk dat het op een klein scherm van de Switch Lite er nog prima uitziet.
Klopt het dat je tot (en met?) 8 oktober nog een tegoed krijgt?
Dat klopt, maar geldt dat ook voor codes gekocht buiten de Nintendo website of eshop om? Dat is mij niet duidelijk. Maar gouden punten worden binnen ongeveer een maand na aankoop of verlenging bijgeschreven.

• TripleQ
  • Niet online
Vandaag de joycons maar weer eens opgestuurd naar Nintendo. Tweede keer al dat ze de hele tijd driften... Wel tof dat ze dat nog gratis aanbieden terwijl ik deze switch 6 jaar geleden heb gekocht

• Ike.
  • Niet online
L23 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:52:
[...]

Dat klopt, maar geldt dat ook voor codes gekocht buiten de Nintendo website of eshop om? Dat is mij niet duidelijk. Maar gouden punten worden binnen ongeveer een maand na aankoop of verlenging bijgeschreven.
Ik kreeg mijn gouden munten binnen 24 uur na verlenging (via eShop) van mijn Nintendo Switch Online abbo

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-11 21:56

B2

wa' seggie?

TripleQ schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:55:
Vandaag de joycons maar weer eens opgestuurd naar Nintendo. Tweede keer al dat ze de hele tijd driften... Wel tof dat ze dat nog gratis aanbieden terwijl ik deze switch 6 jaar geleden heb gekocht
Leuk ja, behalve als je ze opstuurt en ‘opeens’ de R knop ook kapot blijkt te zijn en je even 35 euro mag betalen.

Want ze repareren geen drift als er ook iets anders kapot is. Wat dus niet zo was.

[ Voor 9% gewijzigd door B2 op 07-10-2023 14:18 ]

• meesje
[...]

Ik zie onderstaande staan op de website van Nintendo. Cdkeys betreft een download code. Ik zie het morgen wel. ;)

Je verdient gouden punten wanneer je je lidmaatschap direct in de Nintendo eShop of op deze website koopt, het lidmaatschap automatisch verlengt of een downloadcode inwisselt. Je kunt je gouden punten vervolgens gebruiken om korting te krijgen op je volgende aankoop in de Nintendo eShop (1 gouden punt staat gelijk aan € 0,01 korting).

• TripleQ
  • Niet online
B2 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:17:
[...]

Leuk ja, behalve als je ze opstuurt en ‘opeens’ de R knop ook kapot blijkt te zijn en je even 35 euro mag betalen.

Want ze repareren geen drift als er ook iets anders kapot is. Wat dus niet zo was.
Ow dat zou balen zijn, maar heb het idee dat er verder niks mis mee is.
[...]

Dat klopt, maar geldt dat ook voor codes gekocht buiten de Nintendo website of eshop om? Dat is mij niet duidelijk.
Ik heb dit gedaan met een gekochte code en kan bevestigen dat ik punten heb gekregen. Dit heeft wel eventjes geduurd - meer dan 24u denk ik.
Maar gouden punten worden binnen ongeveer een maand na aankoop of verlenging bijgeschreven.
Dus dat bevestigt ook dat het niet instant was :)

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 07-10-2023 16:01 ]

JackAvery schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:01:
[...]
Ik heb dit gedaan met een gekochte code en kan bevestigen dat ik punten heb gekregen. Dit heeft wel eventjes geduurd - meer dan 24u denk ik.

[...]

Dus dat bevestigt ook dat het niet instant was :)
Zo stond het op de Nintendo site, een maand klinkt ook wel heel ruim :P

Hier ook even geïnformeerd omdat ik in een familieabonnement zit, maar loopt nog tot maart. De beheerder gaat er geen gebruik van maken. Wel mooie deal.
L23 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:51:
[...]

Zo stond het op de Nintendo site, een maand klinkt ook wel heel ruim :P

Hier ook even geïnformeerd omdat ik in een familieabonnement zit, maar loopt nog tot maart. De beheerder gaat er geen gebruik van maken. Wel mooie deal.
Die abonnementen stacken tot een periode van 3 jaar. Als men later toch gaat verlengen, kan men het stiekem net zo goed nu doen :) Maar ja enkel de beheerder profiteert ervan.
JackAvery schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:53:
[...]

Die abonnementen stacken tot een periode van 3 jaar. Als men later toch gaat verlengen, kan men het stiekem net zo goed nu doen :) Maar ja enkel de beheerder profiteert ervan.
Klopt inderdaad. Het is dat ik die gouden punten niet krijg, anders zou ik er wel gebruik van maken. Al heb ik ook moeite die gouden punten uit te geven gezien ik vrijwel alles fysiek koop.
L23 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:56:
[...]

Klopt inderdaad. Het is dat ik die gouden punten niet krijg, anders zou ik er wel gebruik van maken. Al heb ik ook moeite die gouden punten uit te geven gezien ik vrijwel alles fysiek koop.
Klinkt bekend. Ik ben nu aan het denken welke game er echt onmisbaar is en onder de 25 euro kost op de eShop :+

• !ceman7
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:52
L23 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:56:
[...]

Je kunt altijd iets moois uitzoeken in een sale middels https://www.dekudeals.com/ ;)
!ceman7 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:58:
[...]

Je kunt altijd iets moois uitzoeken in een sale middels https://www.dekudeals.com/ ;)
Kan zeker, maar dat is dan kopen om het kopen :P
JackAvery schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 16:57:
[...]

Klinkt bekend. Ik ben nu aan het denken welke game er echt onmisbaar is en onder de 25 euro kost op de eShop :+
Misschien toch nog ooit een keer Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords kopen ondanks dat ik niet blij ben met de beloofde DLC die gecanceld is. Toch wel een goede RPG en niet een spel waar ik de meerprijs van een fysieke release de moeite waard vind.

• meesje
Yes! De 800 gouden munten zijn al bijgeschreven!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_5NyNcMpe7Y1Afrv8TvkFZWAyng=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RSTprDng9b0DRissA71517K8.jpg?f=fotoalbum_large

Deze gouden munten kun je dus gebruiken bij eshop aankopen? Ik zie in de geschiedenis dat een paar maanden 125 gouden munten zijn vervallen.
Wat kun eigenlijk met de platina munten?
meesje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:06:
Yes! De 800 gouden munten zijn al bijgeschreven!
[Afbeelding]

Deze gouden munten kun je dus gebruiken bij eshop aankopen? Ik zie in de geschiedenis dat een paar maanden 125 gouden munten zijn vervallen.
Wat kun eigenlijk met de zilveren munten?
Die kan je inderdaad gebruiken voor aankopen, Zijn een jaar houdbaar. Zilveren munten zijn voor afbeeldingsstukjes en je kan er producten mee bestellen op de Nintendo website.

• meesje
L23 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:07:
[...]

Die kan je inderdaad gebruiken voor aankopen, Zijn een jaar houdbaar. Zilveren munten zijn voor afbeeldingsstukjes en je kan er producten mee bestellen op de Nintendo website.
Thanks! Ik lees nu op de website onderstaande.

Met fysieke games verdien je een vijfde van de gouden punten die je met de downloadversie van diezelfde game zou verdienen. (Om een voorbeeld te geven: als je voor een downloadversie van een game 60 gouden punten krijgt, verdien je met de gamecardversie van die game 12 gouden punten.)

Dit gaan we ook maar eens doen. Nog nooit gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 07-10-2023 17:12 ]

FYI @meesje - die punten die je voor fysieke games krijgt, kan je slechts twee jaar vanaf de lanceerdatum claimen.
meesje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:11:
[...]

Thanks! Ik lees nu op de website onderstaande.

Met fysieke games verdien je een vijfde van de gouden punten die je met de downloadversie van diezelfde game zou verdienen. (Om een voorbeeld te geven: als je voor een downloadversie van een game 60 gouden punten krijgt, verdien je met de gamecardversie van die game 12 gouden punten.)

Dit gaan we ook maar eens doen. Nog nooit gedaan.
Ik hoop dan niet dat je een hoop gouden punten gemist hebt. Het zijn volgens mij 60 gouden punten bij een fysieke game die 60 euro kost, bij de digitale aankoop zou het dan 300 gouden punten zijn. En 60 gouden punten is 60 cent waard, veel is het niet, maar leuk extraatje.
Bij fysieke games kan je tot 2 jaar na de release deze gouden punten claimen, mits deze nog niet eerder geclaimd zijn. Bij bijvoorbeeld Kirby en de Vergeten Wereld kan dat dan nog tot 25 maart 2024.

Ik wacht altijd even met claimen tot ik zeker weet dat ik ze kan gebruiken. Nu iets van 400 gouden punten bij elkaar verzameld die ik mogelijk komend jaar ga gebruiken voor de season pass van Sparks of Hope.

• meesje
L23 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:23:
[...]

Ik hoop dan niet dat je een hoop gouden punten gemist hebt. Het zijn volgens mij 60 gouden punten bij een fysieke game die 60 euro kost, bij de digitale aankoop zou het dan 300 gouden punten zijn. En 60 gouden punten is 60 cent waard, veel is het niet, maar leuk extraatje.
Bij fysieke games kan je tot 2 jaar na de release deze gouden punten claimen, mits deze nog niet eerder geclaimd zijn. Bij bijvoorbeeld Kirby en de Vergeten Wereld kan dat dan nog tot 25 maart 2024.

Ik wacht altijd even met claimen tot ik zeker weet dat ik ze kan gebruiken. Nu iets van 400 gouden punten bij elkaar verzameld die ik mogelijk komend jaar ga gebruiken voor de season pass van Sparks of Hope.
Vanavond maar even via de Nintendo website kijken wat de release date was. Ik zie dat ik bv Mario Party Superstars nog net zou kunnen claimen (29-10-2021). Vanavond maar even verder kijken. Voor die max 60 cent liggen we ook niet wakker van. De 8 euro van NSO+uitbreiding vind ik wel aanzienlijk. Kun je leuke (indie) games voor kopen.

• meesje
Gisteravond even Super Mario 64 (via NSO) gespeeld. Dit oogt nog een dikke prima. Ik vind het eerlijk gezegd wel even puzzelen welke knoppen ik precies moet gebruiken. Bij de uitleg in de teksten op het scherm worden de oorspronkelijke knoppen genoemd en niet die van de Switch (Lite) zelf.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:43
meesje schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:11:
Gisteravond even Super Mario 64 (via NSO) gespeeld. Dit oogt nog een dikke prima. Ik vind het eerlijk gezegd wel even puzzelen welke knoppen ik precies moet gebruiken. Bij de uitleg in de teksten op het scherm worden de oorspronkelijke knoppen genoemd en niet die van de Switch (Lite) zelf.
Dat is inderdaad wennen. Heb zelf de N64 controllers besteld. Ook om zeer uiteindelijk op de originele te gebruiken.

• meesje
Arunia schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 11:23:
[...]

Dat is inderdaad wennen. Heb zelf de N64 controllers besteld. Ook om zeer uiteindelijk op de originele te gebruiken.
Ik ga sowieso deze aanpassing doorvoeren.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-11 23:49
Waarschijnlijk voor veel mensen veel te laat, maar ik heb toch dit weekend na laaaaaang twijfelen toch ook een switch gekocht. Man wanneer ik voor het laatst een Nintendo console heb gehad (dat was toen de SNES die ik van mijn moeder had gekregen met Super Mario World)

Hij zal voornamelijk gebruikt worden voor Mario spellen. Het eerste spel wat ik erbij heb gekocht is Mario Kart 8. Het lijkt me gewoon weer supertof om vanouds Mario Kart te spelen zoals ik vroeger deed op de SNES _/-\o_

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:10
Vraagje ik heb vanavond een switch Lite besteld. Mijn nichtjes hebben de gewone switch. We hebben allemaal Mario Kart. Kan ik mijn Lite ook met de gewone switch verbinden zodat we tegen elkaar kunnen spelen? Of kan dat niet.
elaho schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 22:41:
Vraagje ik heb vanavond een switch Lite besteld. Mijn nichtjes hebben de gewone switch. We hebben allemaal Mario Kart. Kan ik mijn Lite ook met de gewone switch verbinden zodat we tegen elkaar kunnen spelen? Of kan dat niet.
Ja dat kan.
Pagina: 1 ... 231 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic