Er staat mij bij dat GF daar zelf ook al mee bezig was, om wat andere games dan Pokémon te maken om de mensen wat nieuwe technieken en trucjes te laten leren. Sowieso zal het helpen dat ze in hetzelfde gebouw zitten als Nintendo EPD en zo, dat wisselt toch weer wat makkelijker uit.protoss warrior schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:48:
[...]
de Pokemon IP is 1 van de raarste constructies ooit volgens mij, als je hier bijvoorbeeld leest: https://toucharcade.com/2...n-anyway-its-complicated/
dan is het IP waarschijnlijk voor meer dan de helft van Nintendo, de trademarks zijn volledig van Nintendo maar de constructie met The Pokemon Company en Creatures inc/Gamefreak/Nintendo als co-eigenaren daarvan zorgen ervoor dat het niet heel waarschijnlijk is dat hoofdserie Pokemon spellen ooit door iemand anders gemaakt gaat worden dan Gamefreak en tegelijkertijd is het ook niet heel waarschijnlijk dat pokemon ooit op iets anders uitkomt dan een Nintendo console.
Waar we natuurlijk wel op kunnen hopen is dat Nintendo wat personeel van andere studio's uitleent aan gamefreak om te helpen.
Ik heb hem al sinds vorige week binnen, je kan hem hooguit vergelijken met de eerste Zelda, want het is een verdomd moeilijke game, hoe schattig het uiterlijk ook is. Ik was dan ook wel heel blij dat er toegankelijkheidsopties in zitten waarmee je onoverwinnelijk wordt want anders was het me niet gelukt en had ik hem ook niet aangeschaft.Linksquest schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:26:
Voor mensen die van de klassieke Zelda houd, Tunic komt deze vrijdag uit, dat is wel een dikke aanrader.
Ik heb zelf voor de switch nog nooit een nintendo game gehad en dus ook nooit de *zelda games gespeeld. Met welke *zelda game kan ik het beste beginnen om er een beetje in te komen?
Edit: autocorrect veranderde Zelda.
[ Voor 11% gewijzigd door dm-dutchman op 10-08-2023 12:38 ]
zeldzaam? (bijna) alles is digitaal te koop in de eShopdm-dutchman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:58:
Ik heb zelf voor de switch nog nooit een nintendo game gehad en dus ook nooit de zeldzame games gespeeld. Met welke zelfs game kan ik het beste beginnen om er een beetje in te komen?
Bedoel je 'indie games'?
Bastion
Stardew Valley
Thomas Was Alone
Limbo
Disco Elysium - The Final Cut
Broforce
Child of Light
Dead Cells
Voor digitale games is het slim om te wachten tot de spellen in de aanbieding zijn. De meeste (indie spellen) zijn om de x weken meer dan 50% - 80% goedkoper
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 10-08-2023 10:38 ]
Mario Odyssey en Zelda breath of the wild vond ik heel gaaf!
@Ike. Ik heb het gevoel dat er inplaats van zeldzaam Zelda bedoeld word.
Hoe moeilijk is die precies? Wil hem nog steeds halen maar gezien de prijs en de lastigheid weet ik nog niet op welke console. Waar is die verder mee te vergelijken qua moeilijkheid?Transportman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 08:26:
[...]
Ik heb hem al sinds vorige week binnen, je kan hem hooguit vergelijken met de eerste Zelda, want het is een verdomd moeilijke game, hoe schattig het uiterlijk ook is. Ik was dan ook wel heel blij dat er toegankelijkheidsopties in zitten waarmee je onoverwinnelijk wordt want anders was het me niet gelukt en had ik hem ook niet aangeschaft.
Als die te lastig is heb ik er te snel geen zin in dus dan laat ik hem weer liggen en dan is 30 euro wel wat veel
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Klopt, vond ik zelf ook erg uitdagend, en inderdaad handig dat die mode erin zit. En ja ik bedoelde met Zelda inderdaad de aller eerste Zelda.Transportman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 08:26:
[...]
Ik heb hem al sinds vorige week binnen, je kan hem hooguit vergelijken met de eerste Zelda, want het is een verdomd moeilijke game, hoe schattig het uiterlijk ook is. Ik was dan ook wel heel blij dat er toegankelijkheidsopties in zitten waarmee je onoverwinnelijk wordt want anders was het me niet gelukt en had ik hem ook niet aangeschaft.
@L23 na een nachtje slapen de Fysieke versie voor de Switch toch besteld
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Laatste game die ik 100% heb, was God of War RagnarokL23 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:45:
[...]
Verder wel een mooie fysieke editie van wat ik heb gezien.
Geen idee of het leuke achievements zijn? Soms wel leuk om voor de 1000 punten te gaan. Laatst Planet of Lana helemaal uitgespeeld op Game Pass. Het is me niet duidelijk waarom het een Xbox exclusive is, mocht die later naar andere platforms komen dan zou dat een leuke game zijn voor de Switch. Past in het rijtje thuis van games zoals Limbo en Inside.
Maakt op zich niet uit met welke Zelda game je begint. Eerste Zelda game voor de Switch was The Legend of Zelda: Breath of the Wild. De opvolger die dit jaar uitkwam is The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Beide games hebben een prima introductie voor beginners. Tears of the Kingdom bouwt voort op Breath of the Wild en is daardoor een stuk groter en uitgebreider. Breath of the Wild is mogelijk nieuw en tweedehands goedkoper te krijgen.dm-dutchman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:41:
@L23 en @Ike.
Ik bedoelde inderdaad Zelda, autocorrect maakte er wat anders... toch bedankt voor de tips @Ike.
Verder is er nog The Legend of Zelda: Link's Awakening, een remake van de Game Boy game. En is er The Legend of Zelda: Skyward Sword HD, een remaster van de Wii game.
Voor de liefhebbers een Detective Pikachu Returns Topic
Ik twijfel nog over dit spel, heb het vorige deel namelijk ook nog nooit gespeeld
Ik twijfel nog over dit spel, heb het vorige deel namelijk ook nog nooit gespeeld
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je NSO hebt zou ik eerst de oudere games gaan proberen.dm-dutchman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:58:
Ik heb zelf voor de switch nog nooit een nintendo game gehad en dus ook nooit de *zelda games gespeeld. Met welke *zelda game kan ik het beste beginnen om er een beetje in te komen?
Ik vind dat je de Zelda serie op kunt splitsen in 2 categorieën.
2D: handheld games en de oudere console spellen.
3D: console games N64 tot nu.
Beide staan er verschillende van op NSO.
Beide spelen heel anders en ik denk dat daar het grootste verschil in zit.
Probeer even door de graphics heen te kijken. Vooral bij de eerste 3D games.
Als je weet of het bevalt kun je dan alsnog een game gaan kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Pjotter87 op 10-08-2023 13:19 ]
Qua Zelda game zou ik dan op de Switch met Breath of The Wild beginnen.dm-dutchman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:58:
Luigi's Mansion 3 & Pikmin 4 zijn ook heel tof en vriendelijk voor een beginner.
Legend of Zelda: Skyward Sword HD: Voor iemdand die begint met Zelda zou ik de nooit meteen aanraden.Beide besturings opties zijn niet heel vriendelijk.L23 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:55:
[...]
Maakt op zich niet uit met welke Zelda game je begint. Eerste Zelda game voor de Switch was The Legend of Zelda: Breath of the Wild. De opvolger die dit jaar uitkwam is The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. Beide games hebben een prima introductie voor beginners. Tears of the Kingdom bouwt voort op Breath of the Wild en is daardoor een stuk groter en uitgebreider. Breath of the Wild is mogelijk nieuw en tweedehands goedkoper te krijgen.
Verder is er nog The Legend of Zelda: Link's Awakening, een remake van de Game Boy game. En is er The Legend of Zelda: Skyward Sword HD, een remaster van de Wii game.
Het is een geweldige game hoor.
Ik raad die ook niet aan, ik benoem alleen de Zelda games die te koop zijn.jori040 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:25:
[...]
Legend of Zelda: Skyward Sword HD: Voor iemdand die begint met Zelda zou ik de nooit meteen aanraden.Beide besturings opties zijn niet heel vriendelijk.
Het is een geweldige game hoor.Zelfs speel ik deze HD versie met motion-controls zoals het hoort.
Ik zou zelf beginnen met Breath of the Wild of Tears of the Kingdom, haal je het uiterste uit je Switch. Breath of the Wild was mijn eerste Zelda game. Ik zou zelf niet helemaal bij het begin beginnen en de eerste Zelda games spelen op NSO. Maar goed ik ken een vriendin en die begint een serie graag helemaal bij het begin, vrij laat begonnen met Assassin's Creed en heeft ze nu bijna allemaal gespeeld. Mij niet gezien
Ik zie het nut ook niet om bv met de 1e Zelda te beginnen.Maar Tears of the Kingdom sluit aan op Breath of the wild dus als de beste man van plan is om meer Zelda games te spelen dan lijkt mij het slimmer om Tears of The Kingdom na Breath of The Wild te spelen.L23 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:36:
[...]
Ik raad die ook niet aan, ik benoem alleen de Zelda games die te koop zijn.
Ik zou zelf beginnen met Breath of the Wild of Tears of the Kingdom, haal je het uiterste uit je Switch. Breath of the Wild was mijn eerste Zelda game. Ik zou zelf niet helemaal bij het begin beginnen en de eerste Zelda games spelen op NSO. Maar goed ik ken een vriendin en die begint een serie graag helemaal bij het begin, vrij laat begonnen met Assassin's Creed en heeft ze nu bijna allemaal gespeeld. Mij niet gezienEn daarom vind ik het eigenlijk ook geen gek idee om gewoon gelijk met Tears of the Kingdom te beginnen.
Ik weet niet wat slim voor hem is. Dat mag hij na al onze adviezen gaan overwegenjori040 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:44:
[...]
Ik zie het nut ook niet om bv met de 1e Zelda te beginnen.Maar Tears of the Kingdom sluit aan op Breath of the wild dus als de beste man van plan is om meer Zelda games te spelen dan lijkt mij het slimmer om Tears of The Kingdom na Breath of The Wild te spelen.
Het kan ja.L23 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 14:47:
[...]
Ik weet niet wat slim voor hem is. Dat mag hij na al onze adviezen gaan overwegenIk heb inderdaad benoemt dat Tears of the Kingdom de opvolger is. Maar kan ook genoeg redenen bedenken om gewoon gelijk met Tears of the Kingdom te beginnen.
Nice! bij Coolshop gekocht? Ik heb die van mij zover ik weet nog niet binnen gekregen.meesje schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:47:
Erg blij mee! Wel weer eentje voor de backlog. Vanavond weer met Fenyx verder.
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tracking van Coolshop werkte bij mij niet. Maar de PostNL app geeft bij mij aan dat het vandaag in de brievenbus ligt.G_Dragon schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:47:
[...]
Nice! bij Coolshop gekocht? Ik heb die van mij zover ik weet nog niet binnen gekregen.
Oh nee ik heb nog geen eens een track&trace ontvangen.L23 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:06:
[...]
Tracking van Coolshop werkte bij mij niet. Maar de PostNL app geeft bij mij aan dat het vandaag in de brievenbus ligt.
Dan loop ik achter haha
Als het verstuurd is staat dat op de website bij je bestelling. Neem aan dat het al wel onderweg is, je had volgens mij op hetzelfde moment besteld als ik.G_Dragon schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:07:
[...]
Oh nee ik heb nog geen eens een track&trace ontvangen.
Dan loop ik achter haha
Ik zal thuis even kijken op de website van hun, want hier op het werk kan ik daar niet opkomen.L23 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:10:
[...]
Als het verstuurd is staat dat op de website bij je bestelling. Neem aan dat het al wel onderweg is, je had volgens mij op hetzelfde moment besteld als ik.
Maar als ik inlog bij mijn PostNL staat hij er nog niet tussen.
Yep! Afgelopen maandag om 12:26 uur. Bij mij was er geen overzetting naar de track&trace via PostNL.G_Dragon schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:47:
[...]
Nice! bij Coolshop gekocht? Ik heb die van mij zover ik weet nog niet binnen gekregen.
Ik ga mijn foto niet delen. En ik moet mijn kast herindelen want hij past er niet meer tussenG_Dragon schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 17:07:
@L23 Dit word leuk want wat ligt er wel in de brievenbus?
[Afbeelding]
@G_Dragon Wat voor waarde heeft zo’n PostNL app nog?
Ik vond hem heel moeilijk, en heb halverwege toch wel de ondersteuning aangezet zodat ik niet meer dood ging (en bij een paar boss battles al eerder), maar of ik nou zo een goede gamer ben... Ik zet dingen al vrij snel op de makkelijkste stand als het even niet lukt. Wat betreft moeilijkheidsgraad, denk een beetje niveau Bayonetta 1, Ori and the Blind Forest.Touchdomex schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:54:
[...]
Hoe moeilijk is die precies? Wil hem nog steeds halen maar gezien de prijs en de lastigheid weet ik nog niet op welke console. Waar is die verder mee te vergelijken qua moeilijkheid?
Als die te lastig is heb ik er te snel geen zin in dus dan laat ik hem weer liggen en dan is 30 euro wel wat veel
Ik kan op de Switch nu nog niet zien hoeveel tijd ik erin heb zitten, schat zelf ergens rond de 15-20 uur om hem uit te spelen (wel ook met een aantal guides erbij voor de lastigere puzzels).
De keuze op de Switch is reuze, wat zoek je in een Zelda game? Wil je gigantische vrijheid hebben, kom je eigenlijk bij Breath of the Wild of sequel Tears of the Kingdom uit (ben je wel 150+ uur zoet mee als je voor 100% gaat, of dat nou een beetje in komen is?), maar die zijn ook wel meteen heel anders dan bijna alle Zelda games die ervoor kwamen. Wil je een meer lineaire ervaring dan Skyward Sword (3D) of Link's Awakening (2D) waarbij ik zelf een lichte voorkeur voor Link's Awakening heb.dm-dutchman schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 09:58:
Heb je NSO dan kan je naar de verschillende oudere Zelda's kijken op de NES/SNES/GB(A)/N64. Soms is de besturing wat onhandiger omdat je met een andere controller zit, maar de spellen zijn nog steeds prima speelbaar en door suspend states en rewind mogelijkheden kan je moeilijkere secties ook iets makkelijker doorlopen.
Deze week de demo van Pikmin 4 gespeeld en ik was meteen verkocht. Wat een leuk spel!
Vandaag de fysieke game binnengekregen en heerlijk een paar uur in de hangmat liggen spelen.
Ik ontdek steeds weer nieuwe foefjes en trucjes. Aanrader hoor…
Vandaag de fysieke game binnengekregen en heerlijk een paar uur in de hangmat liggen spelen.
Ik ontdek steeds weer nieuwe foefjes en trucjes. Aanrader hoor…
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
A BIG Non-Open World?! Let's Discuss the New Metroid Prime 4 Rumors
Werkt vaker niet, soms echt een probleem bij hun, nu zijn 2 van de 3 games die ik besteld had op de post, maar kan hem niet volgen want krijg maar geen tracking. Gisteren wel pas op de post gegaan, dus verwacht hem volgende week ergens binnen te krijgen.L23 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:06:
[...]
Tracking van Coolshop werkte bij mij niet. Maar de PostNL app geeft bij mij aan dat het vandaag in de brievenbus ligt.
Aangezien er in het topic van Pokémon: Let's Go, Pikachu! en Let's Go, Eevee! amper nog activiteit is, lijkt me het beter om hier te posten. Ik ben met mijn playthrough in Pokémon Let's Go Eevee nu klaar voor de Pokémon league, alleen nog even door Victory Road heen.
Daarna ga ik voor het compleet maken van de Pokédex zoals ik in Let's Go Pikachu ook heb gedaan
Daarna ga ik voor het compleet maken van de Pokédex zoals ik in Let's Go Pikachu ook heb gedaan
Fanatiek hoor. Mew zit er dan ook bij?G_Dragon schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 10:04:
Aangezien er in het topic van Pokémon: Let's Go, Pikachu! en Let's Go, Eevee! amper nog activiteit is, lijkt me het beter om hier te posten. Ik ben met mijn playthrough in Pokémon Let's Go Eevee nu klaar voor de Pokémon league, alleen nog even door Victory Road heen.
Ja die zit er ook bij, want toen wij onze eerste Nintendo Switch kochten hebben we er een Pokéball plus bij gekocht. Daarmee kreeg je Mew, die mijn vriendin op haar playthrough heeft staan. Dus even heen en weer ruilen voor de Pokédex registratie en dan wanneer ik de shiny charm heb wil ik de legendarische vogels Articuno, Zapdos, en Moltres gaan shiny hunten.
Wauw, review klinkt wel heel erg goed. Bij nintendolife net zo positief. Ook over deel 1 overigens, dat nu te koop is voor 3,29 euro. Ook al is het geremasterd, ziet het er in mijn ogen toch erg gedateerd uit.
Ik denk leuk voor de liefhebber die het nu lekker mobiel kan spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 11-08-2023 18:20 ]
Tof hoor, die remasters. Brengt hoop jeugd sentiment met zich mee.
bedankt voor alle reacties mbt mijn Zelda vraag. Zelda is voor mijn gevoeld één van de grotere Nintendo games. En ik wil vooral graag weten waarom Zelda nou zo geniaal is, dat is voor mij niet perse door de graphics maar vooral het verhaal van Zelda. Daarintegen zijn goede graphics altijd wel weer fijn om naar te kijken.
Voor nu heb ik Breath of the wild op mijn pricewatch gezet en als die voor mij aanslaat ga ik verder kijken. Waarschijnlijk daarna Tears of the Kingdome.
Ik twijfel toch nog om eerst te beginnen met Skyward Sword of Links awaking, voor UHD 4k prachtige pixels start ik eerder mijn pc of ps5 op. IMHO is een nintendo nog nooit fantastisch geweest wat graphics betreft, maar storytelling en gameplay zijn vaak wel fantastisch.
Voor nu heb ik Breath of the wild op mijn pricewatch gezet en als die voor mij aanslaat ga ik verder kijken. Waarschijnlijk daarna Tears of the Kingdome.
Ik twijfel toch nog om eerst te beginnen met Skyward Sword of Links awaking, voor UHD 4k prachtige pixels start ik eerder mijn pc of ps5 op. IMHO is een nintendo nog nooit fantastisch geweest wat graphics betreft, maar storytelling en gameplay zijn vaak wel fantastisch.
[ Voor 22% gewijzigd door dm-dutchman op 11-08-2023 22:42 ]
Leuk dat je met een Zelda game gaat beginnen.Hoop hier je ervaring te lezen.dm-dutchman schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:34:
bedankt voor alle reacties mbt mijn Zelda vraag. Zelda is voor mijn gevoeld één van de grotere Nintendo games. En ik wil vooral graag weten waarom Zelda nou zo geniaal is, dat is voor mij niet perse door de graphics maar vooral het verhaal van Zelda. Daarintegen zijn goede graphics altijd wel weer fijn om naar te kijken.
Wat gebruiken jullie in de Nintendo pro controller op te laden?
Zou ik dat bijvoorbeeld ook de USB-C charger van mijn iPad voor kunnen gebruiken? Gaat dat goed qua voltages etc?
Zou ik dat bijvoorbeeld ook de USB-C charger van mijn iPad voor kunnen gebruiken? Gaat dat goed qua voltages etc?
Ja gaat goed. Ik gebruik die van mijn Macbook.PdeBie schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 08:57:
Ik heb bij Temu een kabel gekocht met drie uitgangen ( USB-C, Micro USb, Apple Lightning) en die kabel verwerkt in een la waar ik alles (controllers, headset, ipad) uit het zicht kan opladen.PdeBie schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 08:57:
[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 12-08-2023 10:45 ]
Ik hang die gewoon aan de dock met de bijgeleverde kabel. Maar ja een reputabele USB-C lader is geen probleem. Laders met proprietaire quick charge technologieën (zoals de laders van OnePlus) werken niet altijd.PdeBie schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 08:57:
En tenslotte: gebruik geen goedkope rommel om je apparaten op te laden. Er moet maar eens ééntje tussen zitten die een veiligheidsgevaar vormt.
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 12-08-2023 10:01 ]
Dan beginnen met Links Awakening! Skyward Sword is vrij verouderd (en was sowieso niet zo heel goed imo).dm-dutchman schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:34:
Ik vind Nintendo juist briljant wat graphics betreft. Graphics zijn imo dan ook meer dan FPS, aantal polygonen, pixels of resolutie.dm-dutchman schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:34:
De sfeer die ze weten neer te zetten bij Nintendo en de manier hoe ze dingen optimaliseren is van hoog niveau.
Skyward Sword HD verouderd noemen vind ik wat te ver gaan.Qua verhaal is het in mijn ogen de beste Zelda.[neem aan dat je de HD versie bedoeld]Timothy3000 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 10:04:
[...]
Dan beginnen met Links Awakening! Skyward Sword is vrij verouderd (en was sowieso niet zo heel goed imo).
Omdat de game qua besturing altijd al apart is geweest zou ik hem puur om die reden niet als instap Zelda aanraden.
Eigenlijk vind ik dat elke Zelda game zich goed staande weet te houden.
Links Awakening is een prima Zelda game om mee te beginnen en qua design meer tijdloos dan SS.
De muziek in SS is trouwens ook geweldig.
Tip:@dm-dutchman SS is in basis ontworpen rondom motion-controls dus mocht je hem ooit gaan spelen doe het dan op die manier.
Iedereen zijn/haar mening uiteraard, maar mijn top 5 zelda games is:
1. Tears of the kingdom
2. Breath of the wild
3. Skyward Sword
4. Links Awakening
5. Ocarina of Time 3d (3ds)
Skyward Sword ivm muziek en verhaal, geniaal meesterwerk buiten totk/botw.
1. Tears of the kingdom
2. Breath of the wild
3. Skyward Sword
4. Links Awakening
5. Ocarina of Time 3d (3ds)
Skyward Sword ivm muziek en verhaal, geniaal meesterwerk buiten totk/botw.
1. Ocarina of Time
2. Majora's Mask
3. Wind Waker
4. Links Awakening
5. BOTW
Is mijn top 5.
2. Majora's Mask
3. Wind Waker
4. Links Awakening
5. BOTW
Is mijn top 5.
Tears of the Kingdom nog niet gespeeld? Of haalt deze je top 5 niet?Timothy3000 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:11:
1. Ocarina of Time
2. Majora's Mask
3. Wind Waker
4. Links Awakening
5. BOTW
Is mijn top 5.
Haalt de top 5 net niet. Ik genoot tot halverwege en had het toen allemaal wel een beetje gehad. Komt ook omdat ik recentelijk BOTW nog had gespeeld.L23 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:13:
[...]
Tears of the Kingdom nog niet gespeeld? Of haalt deze je top 5 niet?
Wellicht dat ik hem over een jaar of wat weer uit de kast haal en dat hij dan wel de top 5 in vliegt.
1.WindWaker
2.Breath of The Wild
3.Skyword Sword
4.The Minish Cap
5.Links Awakening
Tears of The kingdom: Laatst een paar uur gespeeld maar gezien ik een beetje open-wereld moe ben kon ik er niet goed inkomen.Geef hem de komende maanden natuurlijk nog een kans.
2.Breath of The Wild
3.Skyword Sword
4.The Minish Cap
5.Links Awakening
Tears of The kingdom: Laatst een paar uur gespeeld maar gezien ik een beetje open-wereld moe ben kon ik er niet goed inkomen.Geef hem de komende maanden natuurlijk nog een kans.
ik meng me ook even in de top 5 zelda's:
1. Twilight Princess
2. Wind Waker.
3. Ocarina of time.
4. Majora's mask.
5. Minish cap.
BOTW en TOTK zijn geweldige games maar persoonlijk vindt ik ze toch niet helemaal passen ofzo, ik speel ze met plezier en geniet met volle teugen ervan maar de oudere games met de echte dungeons vallen toch beter in de smaak.
Edit: ook opvallend dat zoveel mensen TP vaak toch een mindere game vinden, ik vond de meer duistere style en het "realisme" toch wel echt heel vet.
1. Twilight Princess
2. Wind Waker.
3. Ocarina of time.
4. Majora's mask.
5. Minish cap.
BOTW en TOTK zijn geweldige games maar persoonlijk vindt ik ze toch niet helemaal passen ofzo, ik speel ze met plezier en geniet met volle teugen ervan maar de oudere games met de echte dungeons vallen toch beter in de smaak.
Edit: ook opvallend dat zoveel mensen TP vaak toch een mindere game vinden, ik vond de meer duistere style en het "realisme" toch wel echt heel vet.
[ Voor 17% gewijzigd door energydrank op 12-08-2023 11:35 ]
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
TP wil ik nog spelen, kan er helaas niks over zeggen. Nooit een Wii of Wii U gehad helaas, ik wacht met smart tot deze wordt geport naar de Switch.energydrank schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:32:
1. Twilight Princess
2. Wind Waker.
3. Ocarina of time.
4. Majora's mask.
5. Minish cap.
1. A Link to the Past
2. Ocarina of Time
3. Wind Waker
4. Twilight Princess
5. Minish Cap
...
...
1000. Spirit Tracks
2. Ocarina of Time
3. Wind Waker
4. Twilight Princess
5. Minish Cap
...
...
1000. Spirit Tracks
Ik vond dat meer een Ocarina of time 2.WindWaker deed met zijn visuele stijl iets nieuws.energydrank schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 11:32:
1. Twilight Princess
2. Wind Waker.
3. Ocarina of time.
4. Majora's mask.
5. Minish cap.
Phantom Hourglass:Deze haalt net niet mijn top 5.Hoe je deze game op de DS speelt is heel tof gedaan.
Phantom hourglass en Spirit tracks waren IMO ook zeker hele toffe DS games, deze zou ik ook nog wel eens remastered/remade willen zien, net zoals oracle of ages en seasons en dan het liefste in de stijl van link's awakening op de switch, die was erg tof, hoewel ik dan wel mijn twijfels heb hoe ze sommige DS puzzels en functionaliteit willen overbrengen naar de switch, het is niet echt alsof je je switch kan dichtklappen voor de Famous map trickjori040 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:02:
[...]
Ik vond dat meer een Ocarina of time 2.WindWaker deed met zijn visuele stijl iets nieuws.
Phantom Hourglass:Deze haalt net niet mijn top 5.Hoe je deze game op de DS speelt is heel tof gedaan.
De vergelijking van OOT2 hoor ik vaker, ik snap de vergelijking opzich wel maar toch kan ik het niet helemaal eens zijn ermee, persoonlijk vind ik het toch net niet helemaal te vergelijken ofzo, maar dat kan ook pure nostalgie zijn.
van mij mag nintendo de hele zelda reeks remasteren en naar de switch (of switch 2) brengen, gewoon een mooi compleet pakket met alle zelda games tot nog toe (- BOTW, TOTK en SS indien het op de switch zou komen) maarja, dat is en blijft hoogstwaarschijnlijk een droom.
[ Voor 8% gewijzigd door energydrank op 12-08-2023 15:19 ]
@energydrank
Hoor van veel mensen dat zij TW hoog hebben zitten.
Het feit dat ik Tears of The Kingdom hier nu in een hoek laat liggen wil duidelijk zeggen dat ik meer verlang naar een traditionele[old-school] Zelda game.
Breath of The Wild is in mijn ogen uniek omdat het de beste open-wereld game is.Dat hoeft niet 2x
Hoor van veel mensen dat zij TW hoog hebben zitten.
Het feit dat ik Tears of The Kingdom hier nu in een hoek laat liggen wil duidelijk zeggen dat ik meer verlang naar een traditionele[old-school] Zelda game.
Breath of The Wild is in mijn ogen uniek omdat het de beste open-wereld game is.Dat hoeft niet 2x
Een vraag aan de mensen die groot fan zijn van Breath of The Wild/Tears of The Kingdom: Zouden jullie nog een 3e game willen in deze vorm ?
Of is dit hoe een moderne Zelda moet zijn ?
Of is dit hoe een moderne Zelda moet zijn ?
[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 12-08-2023 15:53 ]
100% met je eens hier, ik verlang ook wel weer naar een lekkere traditioneel Zelda avontuur.jori040 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:41:
Gamescom zit er ook weer aan te komen en met Nintendo van de partij hoop ik toch stiekem wel een beetje op een port van TP HD of WW HD naar de switch.
ben ook wel benieuwd wat voor de rest de wensen zijn met announcements voor switch titels op gamescom, stiekem zou ik nog zo'n cringe Wii Music announcement wel echt geniaal vinden.
Oke ik wist niet dat ze op Gamecom zouden staan.
Ja met die ports daar moeten ze nu eens mee gaan komen.
Ja met die ports daar moeten ze nu eens mee gaan komen.
[ Voor 38% gewijzigd door jori040 op 12-08-2023 15:57 ]
Absoluut, zolang Nintendo denkt dat men er nieuwe dingen mee kan doen. Tears is een héél andere game dan BOTW ondanks dat men Hyrule "hergebruikt." Ik zie het formaat graag terugkomen in een volledig nieuwe wereld - die mag zelfs wat kleiner zijn. Het zijn twee zeer sterke games waarbij player agency centraal staat, maar er is voldoende ruimte om een aantal dingen weer volledig anders aan te pakken.jori040 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:52:
Een vraag aan de mensen die groot fan zijn van Breath of The Wild/Tears of The Kingdom: Zouden jullie nog een 3e game willen in deze vorm ?
Wat Twilight Princess betreft: dit is voor mij de keer dat Nintendo de Zelda wou geven waar de fans om vroegen. Een epischere, grotere versie van Ocarina of Time. Kan niks foutgaan toch?
TP voelde helaas vaak aan alsof men Ocarina of Time heeft genomen, de wereld 2x groter heeft gemaakt maar eigenlijk geen redenen had toegevoegd om die grotere wereld te verantwoorden. Exploratie - voor mij een heel belangrijk element in de serie - was niet leuk in TP De wereld voelde voor mij vaak doods aan op een manier waardoor ik moeite had om door het spel te komen.
Desondanks doet de game een hoop dingen wel goed. Dungeon design is bij momenten zeer sterk, de soundtrack is top en het verhaal is zeker entertainend genoeg.
Al bij al is het een degelijke game, maar een middle-of-the-road Zelda game. Niet eentje waarbij ik de neiging heb om hem regelmatig opnieuw uit te spelen. Geef mij dan maar Wind Waker - net zo goed een game met een aantal minpunten maar waarbij het totaalplaatje veel meer is dan de som van de individuele elementen van het spel.
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 12-08-2023 16:00 ]
@JackAvery
Thnx voor de reactie.
Waarom ik niet goed in Tears of The Kindom kan komem is voor mezelf ook wat vaag.Misschien komt het omdat ik Breath of The wild nog recent voor de 2e keer gespeeld heb.
Tears of The Kindom:Toen ik uit dat tutorial gebied kwam had ik heel erg het gevoel van ik heb hier alles al gedaan.
En zelfs de toffe bouw mechaniek kan er niet voor zorgen dat ik dit nu ga spelen.
Pikmin 4: Dat ik een Zelda game hier voor laat liggen vind ik van mezelf bizar.
Thnx voor de reactie.
Waarom ik niet goed in Tears of The Kindom kan komem is voor mezelf ook wat vaag.Misschien komt het omdat ik Breath of The wild nog recent voor de 2e keer gespeeld heb.
Tears of The Kindom:Toen ik uit dat tutorial gebied kwam had ik heel erg het gevoel van ik heb hier alles al gedaan.
En zelfs de toffe bouw mechaniek kan er niet voor zorgen dat ik dit nu ga spelen.
Pikmin 4: Dat ik een Zelda game hier voor laat liggen vind ik van mezelf bizar.
Ik heb expres BOTW niet herspeeld om dit te voorkomen... maar ik merk dat ik het net leuk vind dat ik zoveel dingen herken uit het vorige spel - die tegelijkertijd weer veranderd zijn. Dit zorgt er in mijn geval voor dat je meer in Hyrule geïnvesteerd bentjori040 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:10:
@JackAvery
Thnx voor de reactie.
Misschien heb je gewoon wat tijd nodig met het spel. Maar kan altijd dat het gewoon niet klikt.
Ik hoop vooral dat we niet weer iedereen horen "voorspellen" dat nu toch echt de opvolger van de Switch wordt aangekondigd, of de iedere keer weer terugkomende gerichten rondom TP en WW remasters, en iedere keer weer dezelfde mensen die teleurgesteld zijn dat die weer niet aangekondigd zijn. Nintendo trekt hun eigen plan, we zien vanzelf wel wat ze aankondigen.energydrank schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:54:
[...]
100% met je eens hier, ik verlang ook wel weer naar een lekkere traditioneel Zelda avontuur.
Gamescom zit er ook weer aan te komen en met Nintendo van de partij hoop ik toch stiekem wel een beetje op een port van TP HD of WW HD naar de switch.
ben ook wel benieuwd wat voor de rest de wensen zijn met announcements voor switch titels op gamescom, stiekem zou ik nog zo'n cringe Wii Music announcement wel echt geniaal vinden.
TP en SS zijn de slechtste Zelda's die er zijn. Enorm handholdy, enorm trage en saaie openingsuren, ontzettende cringe cutscenes die doen alsof ze hoogstaand/episch zijn maar eigenlijk het niveau kleuter tekenfilm niet ontstijgen.
BOTW/TOTK zijn niet helemaal mijn ding maar wel ontzettend blij dat ze durfden te vernieuwen en van het TP/SS pad afgegaan zijn. Hopelijk is de volgende vernieuwing wel 100% raak.
BOTW/TOTK zijn niet helemaal mijn ding maar wel ontzettend blij dat ze durfden te vernieuwen en van het TP/SS pad afgegaan zijn. Hopelijk is de volgende vernieuwing wel 100% raak.
Welke Zelda is dan wel top in u ogen ?Dubbeldooier schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:28:
TP en SS zijn de slechtste Zelda's die er zijn. Enorm handholdy, enorm trage en saaie openingsuren, ontzettende cringe cutscenes die doen alsof ze hoogstaand/episch zijn maar eigenlijk het niveau kleuter tekenfilm niet ontstijgen.
OOT, MM, WW.
Zal een heel pak nostalgie bij zitten maar de formule werkte daar nog. In TP en SS hebben ze die formule veder en verder 'geperfectioneeerd' wat mijnsinziens gedrochten van games opgeleverd heeft.
Tel naast de genoemde zaken nog de wolf delen in TP, of de eindeloze herhaling van dezelfde gameplay in SS... snap niet dat die games zo gewaardeerd worden.
LA, LttP, Z1 en Z2 etc. vind ik overigens ook prima games:)
Zal een heel pak nostalgie bij zitten maar de formule werkte daar nog. In TP en SS hebben ze die formule veder en verder 'geperfectioneeerd' wat mijnsinziens gedrochten van games opgeleverd heeft.
Tel naast de genoemde zaken nog de wolf delen in TP, of de eindeloze herhaling van dezelfde gameplay in SS... snap niet dat die games zo gewaardeerd worden.
Kan ik me niet helemaal in vinden. Op de powers na is het spelverloop exact hetzelfde. Van de main quests (iig die ik gespeeld heb), tot de enemies, tot de towers. Het is lichtelijk anders, maar toch ook echt wel BOTW 2.0 imo.JackAvery schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 15:59:
[...]
Tears is een héél andere game dan BOTW ondanks dat men Hyrule "hergebruikt."
Het tempo in SS was zeker in begin idd heel traag maar ik vind dat die game zeker meer ziel heeft dan TP.TP was in mijn ogen in weinig tot niets uniek.Dubbeldooier schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:46:
OOT, MM, WW.
Ben bij dat Nintendo in de Super Mario serie wat meet subtiel is qua veranderingen dan in Zelda het geval is.
Odyssey was ook totaal anders dan de games die daarvoor kwamen. Juist dat innovatieve is zo tof.jori040 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:02:
[...]
Het tempo in SS was zeker in begin idd heel traag maar ik vind dat die game zeker meer ziel heeft dan TP.TP was in mijn ogen in weinig tot niets uniek.
Ben bij dat Nintendo in de Super Mario serie wat meet subtiel is qua veranderingen dan in Zelda het geval is.
Agree to disagree. Ondanks dat er herkenbaarheid is in de structuur, voelt Tears als een heel andere game voor mij. Het enige déjà vu dat ik als herhalend ervaar is het gebruik van shrines. Hoewel ik ze inhoudelijk zeker apprecieer en ze qua game design belangrijk zijn, is het voor mij een feature die in een volgende game op de schop mag.Timothy3000 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:59:
[...]
Kan ik me niet helemaal in vinden. Op de powers na is het spelverloop exact hetzelfde. Van de main quests (iig die ik gespeeld heb), tot de enemies, tot de towers. Het is lichtelijk anders, maar toch ook echt wel BOTW 2.0 imo.
Dat het spelverloop hetzelfde lijkt (het blijft een sequel), doet er voor mij niet toe als je inhoudelijk heel andere dingen tijdens dat spelverloop doet. Ik speel Tears eigenlijk op een redelijk andere manier dan BOTW - behalve dat ik nog steeds allerlei andere dingen doe dan bedoeld.
Ninteno bewandelt het pad qua vernieuweng in de Mario games op een goede manier in mij beleving.Dat er geen dungeons zijn in Breath of the Wild vond ik ook net wat te ver gaan.Timothy3000 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 18:03:
[...]
Odyssey was ook totaal anders dan de games die daarvoor kwamen. Juist dat innovatieve is zo tof.
War wil ik zien in een nieuwe moderne Zelda game:
- Dungeons!!!
- Verhaal op een cinematische manier in beeld
- Uitgebreider combat systeem [ook hier wat meer cinematisch]
- Vanuit een hub naar kleine/grote gebieden
- Met moderne hardware nu een kans om een een soort van realistische stijl te gaan gebruiken
- Dungeons!!!
- Verhaal op een cinematische manier in beeld
- Uitgebreider combat systeem [ook hier wat meer cinematisch]
- Vanuit een hub naar kleine/grote gebieden
- Met moderne hardware nu een kans om een een soort van realistische stijl te gaan gebruiken
Dit heb ik ook heel erg.jori040 schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 16:10:
@JackAvery
Thnx voor de reactie.
Wel de game uitgespeeld maar nog erg veel side-quests open staan waar ik eigenlijk totaal geen zin in heb, vooral omdat de beloning vaak mèh is.
Als ik zou moeten kiezen zou ik eerder weer helemaal opnieuw beginnen met BOTW dan doorgaan met TotK.
Zeker genoten van TotK en een prachtige game maar BotW heeft me toch meer geraakt, misschien mede omdat toen alles nieuw voor me was.
Breath of the Wild was mijn eerste Zelda game sinds A Link tot the past op de GBA.
Misschien ooit eens beginnen met de eerdere 3D Zelda games, maar visuele stijl spreekt me eigenlijk totaal niet aan…
pssst, er zijn Het 'Legend of Zelda' topic en The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom om over Zelda te praten
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Oopsy, inderdaad, sorry daar voorGeronimous schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:11:
[mbr] pssst, er zijn Het 'Legend of Zelda' topic en The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom om over Zelda te praten ;)[/mbr]
Ben eigenlijk nieuwsgierig wat er in dit topic in augustus/september qua nieuwe games gekocht wordt. Zelf ben ik aan het twijfelen over Sea of Stars. Dit ziet er een toppertje uit, maar de backlog is lang
Releases zoals Quake II, Blasphemous II en Vampire Survivors maken me ook best blij... en ik emen me te herinneren dat sommigen hier ook op Bomb Rush Cyberfunk wachten die volgende week releast.
Alleen Tunic voor de Switch, en nog een shooter voor de Xbox Series X, WW1: Isonzo: Deluxe Edition, van een Nederlandse StudioJackAvery schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:41:
Ben eigenlijk nieuwsgierig wat er in dit topic in augustus/september qua nieuwe games gekocht wordt. Zelf ben ik aan het twijfelen over Sea of Stars. Dit ziet er een toppertje uit, maar de backlog is langReleases zoals Quake II, Blasphemous II en Vampire Survivors maken me ook best blij... en ik emen me te herinneren dat sommigen hier ook op Bomb Rush Cyberfunk wachten die volgende week releast.
Mijn volgende ongeplande aankoop wordt waarschijnlijk weer een aanbieding getipt door @meesje.JackAvery schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:41:
Ben eigenlijk nieuwsgierig wat er in dit topic in augustus/september qua nieuwe games gekocht wordt. Zelf ben ik aan het twijfelen over Sea of Stars. Dit ziet er een toppertje uit, maar de backlog is langReleases zoals Quake II, Blasphemous II en Vampire Survivors maken me ook best blij... en ik emen me te herinneren dat sommigen hier ook op Bomb Rush Cyberfunk wachten die volgende week releast.
Ik kijk in ieder geval uit naar Bomb Rush Cyberfunk (18 augustus) en COCOON (29 september), maar daar zijn (nog) geen fysieke versies van. Ook benieuwd hoe de Rayman in the Phantom Show DLC voor Mario + Rabbids Sparks of Hope (30 augustus) ontvangen word.
Verder aanbiedingen in de gaten houden van Link's Awakening en Kirby and the Forgotten Land. Maar op zich geen plannen om iets te kopen. Nog genoeg te gamen op mijn Nintendo Switch en Xbox One S.
[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 13-08-2023 13:26 ]
nieuwe releases die ik dit jaar nog wil aanschaffen:JackAvery schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:41:
Trine 5
Super Mario Bros. Wonder
Star Ocean: The Second Story R
Super Mario RPG
Van Sea of Stars moet ik de demo eerst nog even spelen.
Wacht nog steeds op een aanbieding voor de season pass van Mario + Rabbids Sparks of Hope… ik had beter de Gold Edition kunnen aanschaffen toen die in de aanbieding was ipv de standaard release 😔
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 13-08-2023 15:41 ]
Baten Kaitos, en dat is het wel voor dit jaar.
Dat was bij Kingdom Battle ook zo. Gold Edition vaak in de aanbieding vanaf het begin. Season Pass pas later in de aanbieding.Ike. schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 15:35:
Wacht nog steeds op een aanbieding voor de season pass van Mario + Rabbids Sparks of Hope… ik had beter de Gold Edition kunnen aanschaffen toen die in de aanbieding was ipv de standaard release 😔
Ik claim begin september mijn gold points en hoop dan dat de season pass binnen een jaar een keer in de aanbieding is.
- Pikmin 1+2 [Sep/fysieke release]JackAvery schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:41:
- Super Mario Bros. Wonder [Okt]
- Super Mario RPG [Nov]
- Sonic Superstars [Ben nog niet 100% overtuigd]
Vanmiddag even een middagje bezig geweest met Pokémon Let's Go Eevee, moest mijn team nog 15 levels hoger hebben voordat ik aan de Pokémon League ging beginnen. Alleen het levelen bracht mij ook nog eens twee nieuwe shinies!
:strip_exif()/f/image/Y7s8nxBagvTDIwXJ4FFuvaml.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HfIhuR86vusQKjUYolN1b52g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y7s8nxBagvTDIwXJ4FFuvaml.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HfIhuR86vusQKjUYolN1b52g.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerst de reviews afwachten, maar van wat ik gezien heb wel positief. Maar koop die pas in de aanbieding.jori040 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 16:33:
- Sonic Superstars [Ben nog niet 100% overtuigd]
Eerst zit je jaren te wachten op een Sonic game en dan komen ze vlak na elkaar uit. Vermaak me voorlopig nog wel even met Sonic Origins Plus.
Dit type game wil ik het liefst op een Nintendo systeem spelen.De grote vraag voor mij is of Sega dit in 60fps kan laten draaien op de Switch.L23 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 18:37:
[...]
Eerst de reviews afwachten, maar van wat ik gezien heb wel positief. Maar koop die pas in de aanbieding.
Eerst zit je jaren te wachten op een Sonic game en dan komen ze vlak na elkaar uit. Vermaak me voorlopig nog wel even met Sonic Origins Plus.
Bij Nintendo weet je bijna 100% zeker dat zij een 2D platformer in 60fps kunnen laten draaien.
De lagere resolutie tov de andere consoles zou me een worst wezen.
Hier ook net Tunic gekocht. Verder even inhouden met aankopen gezien ik net ook nog een aantal andere limited editions heb besteld.
Je moet nog wel even zie ik. Echt een fantastische game inderdaad ik heb hem op 100% gezet en dan blijkt het allemaal ook nog best diep te gaan, past qua look and feel prima bij de switch wat mij betreft.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja absoluut de moeite waard om die op 1000 points te zetten!L23 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:45:
[...]
Verder wel een mooie fysieke editie van wat ik heb gezien.
Geen idee of het leuke achievements zijn? Soms wel leuk om voor de 1000 punten te gaan. Laatst Planet of Lana helemaal uitgespeeld op Game Pass. Het is me niet duidelijk waarom het een Xbox exclusive is, mocht die later naar andere platforms komen dan zou dat een leuke game zijn voor de Switch. Past in het rijtje thuis van games zoals Limbo en Inside.
Ja daar liep ik ook tegenaan, dat is wel erg 2017 inderdaad.sderooij schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:00:
[...]
Ik vind het nog steeds bizar dat je geen password kan instellen op de switch
Starfield!! en omdat we het hier over de switch hebben Red deadJackAvery schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:41:
Limited editions of Limited Run?martin_v_z schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:53:
Hier ook net Tunic gekocht. Verder even inhouden met aankopen gezien ik net ook nog een aantal andere limited editions heb besteld.
Algemene limited edities. Vooral een aantal van Strictly Limited. Ik heb alleen de fout gemaakt om bij mijn tweede bestelling ook een preorder te maken. Dus die krijg ik pas als de preorder is geleverd. Wel heb ik de Wonder Boy collectors edition binnen. Vind hun uitgaven wel echt de moeite waard. Komt in een mooie doos, met fysieke soundtrack en een mooi hardcover boek met artwork en history van de spellen.
Die Strictly Limited release van de Wonder Boy collectie is inderdaad mooimartin_v_z schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 00:04:
[...]
Algemene limited edities. Vooral een aantal van Strictly Limited. Ik heb alleen de fout gemaakt om bij mijn tweede bestelling ook een preorder te maken. Dus die krijg ik pas als de preorder is geleverd. Wel heb ik de Wonder Boy collectors edition binnen. Vind hun uitgaven wel echt de moeite waard. Komt in een mooie doos, met fysieke soundtrack en een mooi hardcover boek met artwork en history van de spellen.
Over de beperkte releases gesproken, dit is de Signature Edition van die nieuwe release van Dead Cells :
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/mPBHG65anumN8NyYtSF1RrgR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v1qzB0xzutolQilEmupYIHiP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FfWJd70BlD70vgbOWGCgJfKg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P2024NfcZWaLnldIatmNeYg7.jpg?f=fotoalbum_large)