✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Super tof! 17 augustus digitaal. 13 oktober fysiek.
[ Voor 13% gewijzigd door L23 op 07-08-2023 16:05 ]
Ik wacht wel de eerste reviews af… GTA was toch super slecht (technisch)?Estylicious schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:07:
Echt vet. Ik weet wat Sinterklaas mij kan brengen.
€49.99 is pittig voor een port zonder verbeteringen.L23 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:02:
[YouTube: Red Dead Redemption – Verschijnt op 17 augustus! (Nintendo Switch)]
Maar aan de andere kant, het is een goed spel dus men moet voor zichzelf bepalen of het wel waard is.
Ben benieuwd of de fysieke versie die 13 oktober uitkomt volledig op de cartridge zit, of dat ze net als met LA Noire je een fors stuk van het spel laten downloaden.
Fysiek zal het vast ook wel ergens een tientje goedkoper te vinden zijn. En anders wachten op een aanbieding.Mizgala28 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:44:
[...]
€49.99 is pittig voor een port zonder verbeteringen.
Maar aan de andere kant, het is een goed spel dus men moet voor zichzelf bepalen of het wel waard is.
Ben benieuwd of de fysieke versie die 13 oktober uitkomt volledig op de cartridge zit, of dat ze net als met LA Noire je een fors stuk van het spel laten downloaden.
Ik ben ook benieuwd naar of het volledig op de cartridge staat. LA Noire en ook bij Grand Theft Auto: The Trilogy was dat niet het geval...
Dit visuele stijltje vind ik verschrikkelijk voor op een Switch.Sowieso vind ik dit type game vind niet op een Switch thuis horen.L23 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:02:
En dan 50 Euro WAUW!
Ok.jori040 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:52:
[...]
Dit visuele stijltje vind ik verschrikkelijk voor op een Switch.Dit type game vind ik echt niet op een Switch thuis horen.
En dan 50 Euro WAUW!
Het blijft veel geld, ondanks dat de GTA Trilogie een “matige remaster” is, 3 “geremasterde” games voor €10 meer (launch prijs) vs 1:1 port van 1 game.L23 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:47:
[...]
Fysiek zal het vast ook wel ergens een tientje goedkoper te vinden zijn. En anders wachten op een aanbieding.
Ik ben ook benieuwd naar of het volledig op de cartridge staat. LA Noire en ook bij Grand Theft Auto: The Trilogy was dat niet het geval...
Dit had €29,99 moeten wezen max, maar ze weten dat het verkoopt omdat in tegenstelling tot GTA, je deze spel moeilijker op huidige platforms (tenzij Xbox) kunt spelen.
Prijs ben ik met je eens. Maar waarom zou dit niet thuis horen op de Switch?jori040 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:52:
[...]
Dit visuele stijltje vind ik verschrikkelijk voor op een Switch.Sowieso vind ik dit type game vind niet op een Switch thuis horen.
En dan 50 Euro WAUW!
Omdat dit alles doet wat Nintendo zelf niet doet.Voor de andere consoles past dit beter en komt het visueel en qua ervaring ook beter tot zijn recht.Raem schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:58:
[...]
Prijs ben ik met je eens. Maar waarom zou dit niet thuis horen op de Switch?
En verder heeft Rockstar altijd een soort van clunky besturing in hun games.En hun personages zijn zo overdreven cool dat ik het niet voel.
En ik heb elke game van hun een kans gegeven.Max Payne 3 vind ik nog hun beste project.
[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 07-08-2023 17:12 ]
Als er op de Switch alleen games uit zouden komen zoals Nintendo ze maakt mis je toch een hoop toppers hoor, zou zonde zijn.jori040 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:08:
[...]
Omdat dit alles doet wat Nintendo zelf niet doet.Voor de andere consoles past dit beter en komt het visueel en qua ervaring ook beter tot zijn recht.
En verder heeft Rockstar altijd een soort van clunky besturing in hun games.En hun personages zijn zo overdreven cool dat ik het niet voel.
En ik heb elke game van hun een kans gegeven.Max Payne 3 vind ik nog hun beste project.
Je andere twee alineas klinkt als algemene afkeer tegen Rockstar games, staat verder los van de Switch.
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze op hun Nintendo console spelen. Overigens prima als je de game zelf niet van plan bent te halen.jori040 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:08:
Omdat dit alles doet wat Nintendo zelf niet doet.Voor de andere consoles past dit beter en komt het visueel en qua ervaring ook beter tot zijn recht.
Als je ziet hoe weinig werk hun in Grand Theft Auto: The Trilogy hebben gestoken dan kan ik weinig respect voor hun opbrengen.Raem schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:29:
[...]
Als er op de Switch alleen games uit zouden komen zoals Nintendo ze maakt mis je toch een hoop toppers hoor, zou zonde zijn.
Je andere twee alineas klinkt als algemene afkeer tegen Rockstar games, staat verder los van de Switch.
Als je ziet wat die games financieel opgeleverd hebben dan zouden zij in wezen de beste remake moeten maken.
En ja een Ori game past wel goed op de Switch in mijn ogen.
Dat moet ook zeker iedereen zelf bepalen.L23 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:34:
[...]
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze op hun Nintendo console spelen. Overigens prima als je de game zelf niet van plan bent te halen.
Geef je gelijk hoor. Al moet ik zeggen dat de GTA Trilogie mij een tientje ook niet waard zou zijn. Hoe ze dat toen hebben gelanceerd vond ik schandalig en dan ben ik er ook klaar mee. Maar door de jaren heen de games al te vaak gespeeld.Mizgala28 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:56:
[...]
Het blijft veel geld, ondanks dat de GTA Trilogie een “matige remaster” is, 3 “geremasterde” games voor €10 meer (launch prijs) vs 1:1 port van 1 game.
Dit had €29,99 moeten wezen max, maar ze weten dat het verkoopt omdat in tegenstelling tot GTA, je deze spel moeilijker op huidige platforms (tenzij Xbox) kunt spelen.
30 euro klinkt inderdaad schappelijker. Maar over de prijs had ik nog niet eens nagedacht. Vind het tof dat we zoveel toppers uit het Xbox 360/PS3 tijdperk krijgen. Dat waren voor mij toch wel de interessantere game jaren met games als Skyrim, Bioshock, Portal, en Assassin's Creed. Ik mis nu voornamelijk nog Mass Effect.
Denk ook niet dat ik de game gelijk haal, nog genoeg te gamen.
je kan mensen ook zelf laten bepalen wat voor reactie ze hier in deze topic willen neerzetten. je hoeft bijv. niet op alles te reageren.L23 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:34:
[...]
Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze op hun Nintendo console spelen.
hij maakt een goed punt die ik graag lees.
[ Voor 6% gewijzigd door Farabi op 07-08-2023 17:53 ]
Klopt inderdaad. Ik lees jouw reacties ook graag.Farabi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:48:
[...]
je kan mensen ook zelf laten bepalen wat voor reactie ze hier in deze topic willen neerzetten. je hoeft bijv. niet op alles te reageren.
[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 07-08-2023 17:55 ]
Deze keer positief verrast. Er stonden twee lege hoesjes in het schap, maar we kregen een geseald exemplaar mee! Geeft toch een ander gevoel dan dat er uit een lade een card wordt gehaald en in een leeg hoesje wordt gestopt. Dan kan ik net goed via MP een spel kopen (bij wijze van).
dat doen ze al jaren. laatst wanneer ik dat heb meegemaakt was 15 jaar terug ofzo.meesje schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:26:
Eind van de middag bij de Intertoys langs gegaan. Mijn zoontje had nog bonnen en hij wilde graag Minecraft hebben. Natuurlijk ben je bij Intertoys een paar euro duurder uit, maar zelf iets kopen in de winkel is een andere beleving dan dat papa of mama iets online bestellen. Het mooie is dat het spel volledig Nederlands is. Hij kan het dus lekker zelfstandig spelen.
Deze keer positief verrast. Er stonden twee lege hoesjes in het schap, maar we kregen een geseald exemplaar mee! Geeft toch een ander gevoel dan dat er uit een lade een card wordt gehaald en in een leeg hoesje wordt gestopt. Dan kan ik net goed via MP een spel kopen (bij wijze van).
Dat doen ze al jaren…. Card in hoesje doen of geseald exemplaar? Dit laatste was voor mij nieuw. De laatste keer kregen we een card uit een lade dat in het hoesje werd gedaan. Dat voelt een beetje als tweedehands of als (voor de ouderen onder ons) Free Record Shop.Farabi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:32:
[...]
dat doen ze al jaren. laatst wanneer ik dat heb meegemaakt was 15 jaar terug ofzo.
geseald exemplaar geven doen ze al jaren (gelukkig) bij meerdere winkels. spel uit het laatje is echt lang geleden. wanneer heb je voor het laatst een spel gekocht dan in de winkel?meesje schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:35:
[...]
Dat doen ze al jaren…. Card in hoesje doen of geseald exemplaar? Dit laatste was voor mij nieuw. De laatste keer kregen we een card uit een lade dat in het hoesje werd gedaan. Dat voelt een beetje als tweedehands of als (voor de ouderen onder ons) Free Record Shop.
Ik had een paar jaar terug Mario Kart DS gekocht bij de Intertoys, zat toen geen seal omheen. Komt dus vaker voor bij Intertoys. En wellicht verschilt het per filiaal?Farabi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:38:
[...]
geseald exemplaar geven doen ze al jaren (gelukkig) bij meerdere winkels. spel uit het laatje is echt lang geleden. wanneer heb je voor het laatst een spel gekocht dan in de winkel?
Een jaar geleden. Maar zoals aangegeven, dit betreft specifiek Intertoys. Zij hanteren lege doosjes in het schap. En als er dan nog zelfs twee lege doosjes van hetzelfde spel (in dit geval Minecraft) in het schap staan, heb ik weinig verwachting van een geseald exemplaar. Vandaar dus mijn verbazing.Farabi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:38:
[...]
geseald exemplaar geven doen ze al jaren (gelukkig) bij meerdere winkels. spel uit het laatje is echt lang geleden. wanneer heb je voor het laatst een spel gekocht dan in de winkel?
Sowieso snap ik niet waarom meerdere lege doosjes van hetzelfde spel in het schap? Doe er dan gewoon eentje.
Mijn ervaring is dat dit een beetje een Intertoys beleid is. Het alternatief is dat het spel in een of andere doorzichtige beveiliging zit en wat weer flink wat meer ruimte in het schap in neemt.L23 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:40:
[...]
Ik had een paar jaar terug Mario Kart DS gekocht bij de Intertoys, zat toen geen seal omheen. Komt dus vaker voor bij Intertoys. En wellicht verschilt het per filiaal?
Ik koop niet vaak bij Intertoys. Maar las inderdaad op Budgetgaming dat dit het Intertoys beleid is.Toen ik in 2020/2021 die mooie Mario Kart DS deal voorbij zag komen klaagden er meerdere mensen op Budgetgaming over.meesje schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:46:
[...]
Mijn ervaring is dat dit een beetje een Intertoys beleid is. Het alternatief is dat het spel in een of andere doorzichtige beveiliging zit en wat weer flink wat meer ruimte in het schap in neemt.
Ik kom al jaren bij verschillende vestigingen van de Intertoys, en je krijgt geen geseald exemplaar maar het spel uit een lade.Farabi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:38:
[...]
Voor wie meer info wilt: de resolutie zou 720p handheld en 1080p docked zijn, 30 FPS - geen idee of we het over dynamische resoluties hebben. Studio die de port ontwikkelt is Double Eleven, met ontwikkelaars van het voormalige Rockstar Leeds.L23 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:02:
We’re thrilled to be working with Rockstar Games to help bring Red Dead Redemption to these new platforms!🤠 https://t.co/QtCfFjx0Uw
— Double Eleven (@DoubleElevenLtd) 7 augustus 2023
@meesje , Dead Cells werd in 2019-2020 en eerder hier best besproken.
[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 07-08-2023 21:01 ]
Zelf vind ik 40 euro voor deze versie met alle DLC op card best een goede prijs. Wel zonde voor degene die de eerdere GOTY editie al hadden gekocht.
[ Voor 13% gewijzigd door meesje op 07-08-2023 21:08 ]
[ Voor 97% gewijzigd door meesje op 07-08-2023 22:00 ]
Deze snap ik even niet, dat het alles doet wat Nintendo zelf niet doet is toch juist een uniek selling point? Beter dan de dertiende in een dozijn qua gameplayjori040 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 17:08:
[...]
Ik juich persoonlijk alleen maar toe dat er zoveel mogelijk uitgevers uiteindelijk ook porten naar de switch. Of ik het spel zelf nou wel of niet koop, des te meer uitgevers, des te groter het switch platform.
Dat het goed is om veel uitgevers aan boord te hebben daar ben ik het 100% over eens.Dat ik bepaalde games niet vind passen op een Nintendo console is iets persoonlijks.tekken4111 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 21:47:
[...]
Deze snap ik even niet, dat het alles doet wat Nintendo zelf niet doet is toch juist een uniek selling point? Beter dan de dertiende in een dozijn qua gameplay![]()
Ik juich persoonlijk alleen maar toe dat er zoveel mogelijk uitgevers uiteindelijk ook porten naar de switch. Of ik het spel zelf nou wel of niet koop, des te meer uitgevers, des te groter het switch platform.
Lijkt wel of dit spel hier meer liefde krijgt dan Pikmin 4!
[ Voor 22% gewijzigd door jori040 op 07-08-2023 22:51 ]
Zo gaat dat toch altijd? Volledig geseald spel uit de lade…meesje schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:26:
Eind van de middag bij de Intertoys langs gegaan. Mijn zoontje had nog bonnen en hij wilde graag Minecraft hebben. Natuurlijk ben je bij Intertoys een paar euro duurder uit, maar zelf iets kopen in de winkel is een andere beleving dan dat papa of mama iets online bestellen. Het mooie is dat het spel volledig Nederlands is. Hij kan het dus lekker zelfstandig spelen.
Doosje dat je mee naar de kassa nam weer terug de winkel in.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Neeee, niet bij Intertoys. Zie ook voorgaande reacties.Serena schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:52:
[...]
Zo gaat dat toch altijd? Volledig geseald spel uit de lade…
Doosje dat je mee naar de kassa nam weer terug de winkel in.
Hetzelfde ervaring tot half jaar terug (laatste keer dat ik iets in een Intertoys kocht, hier houden ze de prijzen tegenwoordig erg hoog)Cyrax0508 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 19:40:
[...]
Ik kom al jaren bij verschillende vestigingen van de Intertoys, en je krijgt geen geseald exemplaar maar het spel uit een lade.
En ik ben in vele Intertoys winkels geweest, je pakt een hoesje uit het vak en bij de kassa komen ze met de game en eventueel papierwerk dat erin hoort, daarom kocht ik soms een bepaalde game niet als ik zag dat een hoesje zwaar versleten was (wat vaker de norm was met Nintendo hun eigen games).
Wel bij de spellen die ik hier kocht…meesje schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 23:08:
[...]
Neeee, niet bij Intertoys. Zie ook voorgaande reacties.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Veel van die Intertoys winkels hebben geen grote voorraad van (oudere) games en dan zijn de winkel exemplaren de enige die ze hebben, is er meer voorraad dan de open exemplaren dan krijg je uiteraard gewoon een gesealde versie mee.
[ Voor 65% gewijzigd door Donstil op 08-08-2023 09:53 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Games koop ik al jaren niet meer in de winkel, alles digitaal, maar BRD nog wel - en dan meestal bij de Boekenvoordeel, die hebben het merkrecht van de Free Record Shop overgenomen en dus nog zo'n muur vol doosjes staan, lekker old-school.Farabi schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 18:38:
[...]
Die doen nog wel aan schijfjes los in een la, al wisselt het nogal, vooral nieuwe releases zijn vaak ook gewoon nog gesealed.
Ik heb daar in het verleden nog wel slechte ervaringen mee gehad - ten tijde van de GameCube toen Nintendo een actie had dat als je drie vouchers uit de doosjes van bepaalde games opstuurde, je de Zelda collector's edition disc thuisgestuurd kreeg. Moet je vooral gaan shoppen bij winkels die dus die doosjes openmaken en de schijfjes - en de vouchers - in een envelopje in een la stoppen. Heb heel wat winkels gehad voor ik er ééntje trof waar die vouchers nog gewoon meegeleverd werden.
En inmiddels binnen!PdeBie schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 11:59:
En we gaan verder met de backlog opbouwen
Inmiddels Mario Strikers Battle League Football via MP gekocht. Verwacht hem morgen/overmorgen binnen te hebben.
Nu is het wel even klaar met de aankopen. In 3 weken tijd een console, een pro controller en 7 games kopen is niet goed voor de spaarpot
Vergeet niet de limited edition joycons om die te sparenPdeBie schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:13:
[...]
En inmiddels binnen!
Nu is het wel even klaar met de aankopen. In 3 weken tijd een console, een pro controller en 7 games kopen is niet goed voor de spaarpot
En ook de NSO dienst en bijbehorende controllers ...
:strip_exif()/f/image/6V8gspEZqzSa6LdSSU74Kxfg.png?f=user_large)
Detective Pikachu 2 komt dus uit op 6 Oktober 2023 en is nu te pre-orderen in de Estore
[YouTube: Detective Pikachu Returns with a Bolt of Brilliance]
[ Voor 82% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2023 15:45 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- Pikmin 1+2
- Super Mario Bros Wonder
- Super Mario RPG
Wel hoop ik dat Pikmin 4 nog iets van DLC krijgt.
helaas dus geen pokemon blue/red/yellowG_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:11:
[Afbeelding]
Detective Pikachu 2 komt dus uit op 6 Oktober 2023 en is nu te pre-orderen in de Estore
[Afbeelding]
Returns hè, niet 2.G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Misschien toch maar weer eens NSO afsluiten, en deze keer met expansion.
Wordt wel toegevoegd aan de backlog, want nu bezig met Immortals Fenyx Rising. Ik ben al niet zo’n super goede gamer en dan lijkt me spellen door elkaar spelen niet echt handig. Ik merk dat ik bij Immortals nu iets meer handigheid er in krijg. Erg leuk om een puzzel op te lossen of monster te verslaan. Gisteren wel dood gegaan, doordat ik een vliegend monster met zwaard te lijf wilde gaan…. Toen ik dood was, dacht ik van goh, ik heb ook een pijl en boog.
Bestelt gisteren, blijkt hij nu pas in september leverbaar te zijn. Als ik dat had geweten had ik hem voor 3 euro meer bij de MM gekocht
Ter land, ter zee en in de kroeg
Als ik alles had geweten, had mijn leven er anders uit gezien.Christiano007 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:36:
[...]
Bestelt gisteren, blijkt hij nu pas in september leverbaar te zijn. Als ik dat had geweten had ik hem voor 3 euro meer bij de MM gekocht
Bij sommige dingen moet je snel bij kunnen zijn. En anders gewoon pech gehad. Tja, dat is het leven. M.i. geen boze smiley waard.
Bij MM overigens ook gewoon 25 euro. De enige voorwaarde is dat je clublid moet zijn. Dat lijkt me een kleine moeite, want je adres is toch al bij MM bekend als je daar iets bestelt.
Als het een beetje mee zit, wordt de mijne morgen/deze week bezorgd. Het is overigens een Engels hoesje. Dat vind ik meer waarde hebben dan een NL hoesje. Dus extra blij er mee. Maar dit doet me wel beseffen dat ik in een sneltreinvaart een backlog aan het creëren ben.
Ooh het was meer een smilie van teleurstellingmeesje schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:48:
[...]
Als ik alles had geweten, had mijn leven er anders uit gezien.
Bij sommige dingen moet je snel bij kunnen zijn. En anders gewoon pech gehad. Tja, dat is het leven. M.i. geen boze smiley waard.
Bij MM overigens ook gewoon 25 euro. De enige voorwaarde is dat je clublid moet zijn. Dat lijkt me een kleine moeite, want je adres is toch al jij MM bekend als je daar iets bestelt.
Als het een beetje mee zit, wordt de mijne morgen/deze week bezorgd. Het is overigens een Engels hoesje. Dat vind ik meer waarde hebben dan een NL hoesje. Dus extra blij er mee. Maar dit doet me wel beseffen dat ik in een sneltreinvaart een backlog aan het creëren ben.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Haha. Teleurstelling kan ik me heel goed voorstellen!Christiano007 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:49:
[...]
Ooh het was meer een smilie van teleurstellingWant had het spel graag voor mijn vakantie gehad wat er nu niet in zit.
Voor wie geen hele livestream wilt inhalen:G_Dragon schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:11:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[YouTube: Explore beyond Paldea's borders in The Hidden Treasure of Area Zero! 🗺️]
[ Voor 30% gewijzigd door JackAvery op 08-08-2023 21:02 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Die NSO games druppelen wel heel langzaam binnen. Pokemon TCG was 6 maanden geleden al aangekondigd en ik begrijp dat Pokemon Stadium 2 11 maanden geleden was aangekondigd. Natuurlijk gaven ze aan dat deze titels later beschikbaar zouden komen. Maar zit meer tijd tussen aankondiging en release dan ik van Nintendo gewend ben.
Voor de Game Boy nu alles uitgekomen wat aangekondigd is. Voor de Game Boy Advance missen Kirby & The Amazing Mirror, F-Zero Maximum Velocity en Golden Sun nog.
Vergeet niet dat er ook nog drie N64 games aankomen: Mario Party 3, 1080º Snowboarding en Excitebike 64. Maar ja ze nemen hun tijd.L23 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:53:
[...]
Die NSO games druppelen wel heel langzaam binnen. Pokemon TCG was 6 maanden geleden al aangekondigd en ik begrijp dat Pokemon Stadium 2 11 maanden geleden was aangekondigd. Natuurlijk gaven ze aan dat deze titels later beschikbaar zouden komen. Maar zit meer tijd tussen aankondiging en release dan ik van Nintendo gewend ben.
Voor de Game Boy nu alles uitgekomen wat aangekondigd is. Voor de Game Boy Advance missen Kirby & The Amazing Mirror, F-Zero Maximum Velocity en Golden Sun nog.
Kan best zijn dat er volgend jaar of het jaar er op nog een mainline of remake uitkomt op de Switch. Kijk maar naar Black 2 and White 2 en Ultra Sun and Ultra Moon. Dan maar hopen dat de opvolger backwards compatible is en/of dat ze de game op beide platforms uitbrengen.jori040 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:56:
Een nieuwe mainline of remake had ik op deze Switch ook niet meer graag gezien.Sowieso denk ik dat Game Freak meer tijd voor hun games moet nemen.
Dan kan idd nog ja.Mocht de Switch eind 2024 een release krijgen dan zal Nintendo zeker niet meteen doei zeggen tegen al die Switch gebruikers.L23 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:36:
[...]
Kan best zijn dat er volgend jaar of het jaar er op nog een mainline of remake uitkomt op de Switch. Kijk maar naar Black 2 and White 2 en Ultra Sun and Ultra Moon. Dan maar hopen dat de opvolger backwards compatible is en/of dat ze de game op beide platforms uitbrengen.
Star Fox Zero[WiiU]: De wens dat Nintendo deze game nog eens voorziet van een reparatie heb ik ook nog.jori040 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:03:
Een nieuwe 1080º of Wave Race zou ik nog eens graag zien!
Het maakt qua game bar weinig uit, als je geen problemen met spoilers hebt voor welke Pokémon version exclusive zijn, dan zou ik daar naar kijken.sderooij schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 22:54:
Wat zouden jullie aanraden, als violet of scarlet?
Praktisch gezien heb ik wel het idee dat er veel meer Violet spelers actief zijn dan Scarlet spelers, waardoor je bij het ruilen van mons vaak tegen het probleem aan loopt dat je wel kan aangeven welk paartje je wil ruilen (er wordt online gebruik gemaakt van een cijfercode om aan te geven welke mons je wil ruilen) maar dat dat niet een officiële functie is, dus de game checkt alleen of anderen ook die code ingevoerd hebben en linkt je daarmee, maar checkt niet of de mons die aangeboden worden ook echt die nummers hebben.
Daardoor komt het heel veel voor dat je een Violet-exclusive aanbiedt en de Scarlet-equivalent vraagt, maar dat je door tientallen aanbiedingen moet klikken voordat je eindelijk iemand vindt die ook echt die Scarlet mon aanbiedt, in plaats van dezelfde Violet als die je zelf ook al hebt.
Geen idee of dat inmiddels verbeterd is, maar dat was de eerste maanden zeker een dingetje, dus dan zou Scarlet het je wel iets makkelijker maken. Then again, met wat geduld en doorzettingsvermogen krijg je uiteindelijk alles wel voor elkaar, en anders is er ook hier op Tweakers nog een trade board geloof ik.
Of gewoon een geheel andere studio, als je het mij vraagt. Kijkende naar de Pokémongames van de afgelopen jaren is wel op meerdere vlakken gebleken dat niet enkel tijd een limiterende factor was.jori040 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:56:
Een nieuwe mainline of remake had ik op deze Switch ook niet meer graag gezien.Sowieso denk ik dat Game Freak meer tijd voor hun games moet nemen.
Ben ik het zeker mee eens.Heb je dan een studio binnen Nintendo in gedachten ?RangedNeedles schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:43:
[...]
Of gewoon een geheel andere studio, als je het mij vraagt. Kijkende naar de Pokémongames van de afgelopen jaren is wel op meerdere vlakken gebleken dat niet enkel tijd een limiterende factor was.
Ik denk zelf ook dat de huidige studio gewoon niet goed genoeg is.
Maar goed Nintendo heeft er in dit geval niet alles over te zeggen.
Bij mijn weten heeft Nintendo daar helemaal niets over te zeggen. De core IP is bij mijn weten namelijk nog steeds gewoon van Game Freak. Okay, The Pokémon Company verzorgt alles eromheen, van licenties met derden, promotie, marketing, uitgave en de hele mikmak, maar de games zijn gewoon van GameFreak, en die zijn nog altijd gewoon een zelfstandig bedrijf, ook al zitten ze letterlijk in het gebouw van en met Nintendo.jori040 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:53:
[...]
Ben ik het zeker mee eens.Heb je dan een studio binnen Nintendo in gedachten ?
Ik denk zelf ook dat de huidige studio gewoon niet goed genoeg is.
Maar goed Nintendo heeft er in dit geval niet alles over te zeggen.
Dus nee, ik verwacht buiten de smartphones niet ineens Pokémon titels op andere platforms dan die van Nintendo, maar aan de andere kant kan Nintendo niet besluiten dat de development ineens door Nintendo EPD wordt overgenomen - daar zal GameFreak altijd toestemming voor moeten geven.
Damn, da's wel jammer dan.Seal64 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:23:
[...]
Bij mijn weten heeft Nintendo daar helemaal niets over te zeggen. De core IP is bij mijn weten namelijk nog steeds gewoon van Game Freak. Okay, The Pokémon Company verzorgt alles eromheen, van licenties met derden, promotie, marketing, uitgave en de hele mikmak, maar de games zijn gewoon van GameFreak, en die zijn nog altijd gewoon een zelfstandig bedrijf, ook al zitten ze letterlijk in het gebouw van en met Nintendo.
Dus nee, ik verwacht buiten de smartphones niet ineens Pokémon titels op andere platforms dan die van Nintendo, maar aan de andere kant kan Nintendo niet besluiten dat de development ineens door Nintendo EPD wordt overgenomen - daar zal GameFreak altijd toestemming voor moeten geven.
Da's gewoon niet willen of kunnen toegeven dat je het niet langer trekt, en het dan ook niet uit handen willen geven aan derden die het dan in jouw plaats kunnen ontwikkelen.
Als ze zo redeneren vanuit bijvoorbeeld "imagoverlies", kunnen ze zich die zorg besparen want da's namelijk nu al het geval
@jori040 Geen idee wie ik het als studio dan wél zou willen zien doen. Zolang het eindproduct degelijk draait, de grootste fouten eruit zijn en de overige gefixt worden (dus niet enkel afkomen met beloftes) en het geheel gewoon wat gepolished oogt, is het allemaal oké voor mij. We praten hier immers niet over een kleine, onbekende IP die nog momentum moet vergaren eer het bekend is bij het grote publiek...
Nieuwe Switch gebruiker hier. Wat kan je hiermee?L23 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 09:28:
Er kan weer gespaard worden voor nieuwe afbeeldingsstukjes van Pokémon Scarlet en Pokémon Violet. Tof dat Mew en Mewtwo er nu ook bijzitten. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke woensdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 18 september. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.
[Afbeelding]
Zie link. Zijn profielafbeeldingen. Ik vind het zelf wel leuk om regelmatig de afbeelding aan te passen. Verder voegt het niks toe. Deze afbeeldingen kan je alleen sparen met een Nintendo Switch Online abonnement.PdeBie schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:59:
[...]
Nieuwe Switch gebruiker hier. Wat kan je hiermee?
Geen idee of ze het niet langer trekken. Ik vind het alleen wel apart waarom ze hun eigen grens opzoeken en er zelfs overheen gaan. Als 3D minder goed lukt, waarom dan niet een mooie top down Pokemon game die uitstekend draait?RangedNeedles schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:38:
[...]
Damn, da's wel jammer dan.
Da's gewoon niet willen of kunnen toegeven dat je het niet langer trekt, en het dan ook niet uit handen willen geven aan derden die het dan in jouw plaats kunnen ontwikkelen.
Als ze zo redeneren vanuit bijvoorbeeld "imagoverlies", kunnen ze zich die zorg besparen want da's namelijk nu al het gevalBeter goed gedelegeerd, dan slecht zelf gedaan, of zoiets
@jori040 Geen idee wie ik het als studio dan wél zou willen zien doen. Zolang het eindproduct degelijk draait, de grootste fouten eruit zijn en de overige gefixt worden (dus niet enkel afkomen met beloftes) en het geheel gewoon wat gepolished oogt, is het allemaal oké voor mij. We praten hier immers niet over een kleine, onbekende IP die nog momentum moet vergaren eer het bekend is bij het grote publiek...
Maar goed, de games blijven zeer goed verkopen. Dus ik zie het niet gebeuren dat er een andere studio op wordt gezet. Financieel gezien is er niks aan de hand met de Pokemon games.
Ik heb zelf gewoon geaccepteerd dat ik er uit gegroeid ben. Er zijn wat mij betreft zoveel leukere en betere games op de Switch beschikbaar. En qua nostalgie speel ik dan af en toe de oudere Game Boy games weer. Wel zou ik het logisch vinden voor de kwaliteit van de games dat ze minder titels uitbrengen en langer werken aan een titel. Financieel gezien verwacht ik dat er met de games niks aan de huidige situatie gaat veranderen.
Mogelijk sla je hier eigenlijk de nagel op de kop. Misschien moet ik het inderdaad "los laten" en stoppen met me druk te maken over wat voor bizarre keuzes ze blijven makenL23 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:13:
Ik heb zelf gewoon geaccepteerd dat ik er uit gegroeid ben. Er zijn wat mij betreft zoveel leukere en betere games op de Switch beschikbaar. En qua nostalgie speel ik dan af en toe de oudere Game Boy games weer. Wel zou ik het logisch vinden voor de kwaliteit van de games dat ze minder titels uitbrengen en langer werken aan een titel. Financieel gezien verwacht ik dat er met de games niks aan de huidige situatie gaat veranderen.
Uiteindelijk zit er ook wel een limiet op het aantal keer dat je oudere games kan herspelen voor je alle dialogen van buiten droomt
Puur door het verkoopsucces dat een nieuw spel elke keer is, gaat er inderdaad maar weinig aan de koers die ze varen, veranderen.
Moet zeggen dat ik Legends de beste 3D Pokemon game vindt.
NietsPdeBie schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:59:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Werkt hetzelfde als je GoT forum avatarPdeBie schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:59:
[...]
Waar heb je die besteld?G_Dragon schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:44:
Binnen!(@Zerora)
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kleiner dan ik had verwacht, maar wat een fijne dingen zeg!
PSN: McMillan0984
de Pokemon IP is 1 van de raarste constructies ooit volgens mij, als je hier bijvoorbeeld leest: https://toucharcade.com/2...n-anyway-its-complicated/Seal64 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:23:
[...]
Bij mijn weten heeft Nintendo daar helemaal niets over te zeggen. De core IP is bij mijn weten namelijk nog steeds gewoon van Game Freak. Okay, The Pokémon Company verzorgt alles eromheen, van licenties met derden, promotie, marketing, uitgave en de hele mikmak, maar de games zijn gewoon van GameFreak, en die zijn nog altijd gewoon een zelfstandig bedrijf, ook al zitten ze letterlijk in het gebouw van en met Nintendo.
dan is het IP waarschijnlijk voor meer dan de helft van Nintendo, de trademarks zijn volledig van Nintendo maar de constructie met The Pokemon Company en Creatures inc/Gamefreak/Nintendo als co-eigenaren daarvan zorgen ervoor dat het niet heel waarschijnlijk is dat hoofdserie Pokemon spellen ooit door iemand anders gemaakt gaat worden dan Gamefreak en tegelijkertijd is het ook niet heel waarschijnlijk dat pokemon ooit op iets anders uitkomt dan een Nintendo console.
Waar we natuurlijk wel op kunnen hopen is dat Nintendo wat personeel van andere studio's uitleent aan gamefreak om te helpen.
Ja dat zou wel zonde zijn, wij bewaren de spellen zo netjes opgeborgen in huis. Als we op reis gaan nemen we niet alles meeL23 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:48:
@G_Dragon Je neemt hopelijk niet 24 fysieke games mee onderweg? Zou zonde zijn als je in 1 klap alles kwijt bent.
Meerdere keren op Reddit gelezen dat iemand zo een case had verloren. En dan eigenlijk vrij suf omdat je toch niet zoveel games tegelijk kan spelen (anders maar digitaal gaan). Voor thuis inderdaad wel handigG_Dragon schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:51:
[...]
Ja dat zou wel zonde zijn, wij bewaren de spellen zo netjes opgeborgen in huis. Als we op reis gaan nemen we niet alles mee
Ik vind het nog steeds bizar dat je geen password kan instellen op de switchL23 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 14:48:
@G_Dragon Je neemt hopelijk niet 24 fysieke games mee onderweg? Zou zonde zijn als je in 1 klap alles kwijt bent.
Je Nintendo account is gelukkig wel met een wachtwoord beschermdsderooij schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 17:00:
[...]
Ik vind het nog steeds bizar dat je geen password kan instellen op de switch
Dat is waar, maar de dingen die je al wel kunt doen zonder WW is toch best veel. Savegames verwijderen en ook uit cloud etc....JackAvery schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 18:29:
[...]
Je Nintendo account is gelukkig wel met een wachtwoord beschermd
Ik gebruik parental controls als wachtwoord.sderooij schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 18:48:
[...]
Dat is waar, maar de dingen die je al wel kunt doen zonder WW is toch best veel. Savegames verwijderen en ook uit cloud etc....
Dat ga ik maar eens instellen. De Switch gaat nu voor het eerst mee op vakantie. Daarnaast inderdaad ook even kritisch kijken welke spellen mee moeten.
Da's een goeie zeg, die ga ik ook is instellen.
@sderooij Je zet de Play Time Limit voor elke dag op 0 minuten in de Switch Parental Controls app op je smartphone. Dan wordt er gelijk om een wachtwoord gevraagd als je de Switch wil gebruiken. Ook voor savegames verwijderen wordt er om een wachtwoord gevraagd.meesje schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 19:25:
[...]
Dat ga ik maar eens instellen. De Switch gaat nu voor het eerst mee op vakantie. Daarnaast inderdaad ook even kritisch kijken welke spellen mee moeten.
Het is niet perfect. Er is een PIN Reset Tool, maar het maakt misbruik een stukje moeilijker.
Kritisch kijken welke spellen mee moeten helpt ook wel om te focussen op welke games je gaat uitspelen. Daarom vind ik fysiek sowieso fijner.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Fysiek bedoel je? Op welk platform heb je Tunic gespeeld?Linksquest schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:26:
Voor mensen die van de klassieke Zelda houd, Tunic komt deze vrijdag uit, dat is wel een dikke aanrader.
Ja komt fysiek. Ik heb hem vorig jaar met Xbox Game Pass op de Xbox Series X gespeeld. Heb er inderdaad zag ik geen review van geschreven, weet ik dat ik hem leuk vond, maar zou hem weer moeten spelen om een review voor jullie te kunnen schrijven.L23 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:27:
[...]
Fysiek bedoel je? Op welk platform heb je Tunic gespeeld?
Linksquest schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:34:
[...]
Ja komt fysiek. Ik heb hem vorig jaar met Xbox Game Pass op de Xbox Series X gespeeld. Heb er inderdaad zag ik geen review van geschreven, weet ik dat ik hem leuk vond, maar zou hem weer moeten spelen om een review voor jullie te kunnen schrijven.
Ik heb het kort gespeeld met Game Pass, ziet er inderdaad uit als een leuke game. Maar van wat ik gezien heb ziet de Switch versie er wat wazig uit. Om die reden niet gelijk enthousiast om Tunic fysiek voor de Switch te halen.
Waar zijn de overige 750 punten?
Verder wel een mooie fysieke editie van wat ik heb gezien.Linksquest schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:41:
Whahaha, die moet ik nog een keer halen, ga doe video eens bekijken, misschien dat ik hem op Xbox wel houd 🙈
Geen idee of het leuke achievements zijn? Soms wel leuk om voor de 1000 punten te gaan. Laatst Planet of Lana helemaal uitgespeeld op Game Pass. Het is me niet duidelijk waarom het een Xbox exclusive is, mocht die later naar andere platforms komen dan zou dat een leuke game zijn voor de Switch. Past in het rijtje thuis van games zoals Limbo en Inside.
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/G7LKiYEC4alF7UXlXNy7gKeu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uu6PvtGReUoUPMxiSJY6oMz3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xO0RvuXMFePVGmJrwZGXTLoi.jpg?f=fotoalbum_large)