Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:19
Mede-auteur:
  • Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:52

Zeror

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ms9x08S5cBtqTaZuiOG96zqPeA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PV8Z5zKdaeZDkhhaluKzV4wM.jpg?f=fotoalbum_large

Beleef een episch avontuur op het land van en in de lucht boven Hyrule. In dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild bepaal je zelf welk pad je aflegt door de prachtige landschappen van Hyrule en op de mysterieuze eilanden die in de lucht zweven. Weet jij het met Links nieuwe vaardigheden op te nemen tegen het kwaad dat het koninkrijk bedreigt? Ook wordt er een nieuw amiibo-figuurtje van Link (los verkrijgbaar) uitgebracht waarmee je materialen, wapens en een speciale stof voor Links zweefzeil kunt krijgen. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom wordt op 12 mei 2023 uitgebracht voor de Nintendo Switch.

Teaser uit 2019

Teaser uit 2021

Trailer 1 (uit 2022)

Trailer 2 (uit 2023)

Trailer 3 (uit april 2023)

The Legend of Zelda Tears of The Kingdom: Collectors Edition

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1RSRlyI7KYAKfXjlbo_MDDkhcFE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/n1jEu9GtKaXqoMnMUNAeV3he.webp?f=fotoalbum_large

Er is naast de main game ook een Collector's Edition te krijgen. Deze uitgave bevat de volledige game plus exclusieve bonus verzamelitems voor de ultieme Zelda ervaring! In dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild bepaal je zelf welk pad je aflegt door de prachtige landschappen van Hyrule en op de mysterieuze eilanden die in de lucht zweven.

Weet jij het met Links nieuwe vaardigheden op te nemen tegen het kwaad dat het koninkrijk bedreigt?

Inhoud collector's edition-doos

Gamecard van de game
Een artbook met conceptstart
Een Steelbook®
Een stalen Iconart TM-poster
Een set van vier speldjes

Tears of The Kingdom Link Amiibo

Er is ook nog een speciale Link Amiibo gebaseerd op Tears of The Kingdom, deze bied weer speciale in game extra's, ook andere Zelda Amiibo's kunnen gebruikt worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7BdSeuRkSVN6de2mMpSYR88Ufck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R7c5wLeiGkowWYoKkDxmqYG3.webp?f=fotoalbum_large

Op 21 juni 2023 kondigde Nintendo 2 nieuwe Amiibo figuurtjes aan.

Unboxing Tears of the Kingdom OLED Switch

Unboxing Collectors Edition

Unboxing Travel Case

Unboxing Pro Controller

Unboxing Link Amiibo

Release Datum: 12 Mei 2023.. Inmiddels zijn er ook verschillende reviews online, LET OP, deze kunnen Spoilers bevatten. Maar deel hier gerust jouw mening over de game.

[ Voor 16% gewijzigd door Linksquest op 23-09-2023 05:11 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:39
Art van de nieuwe Bokoblins:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Foo4FdtWIAMgH50?format=jpg&name=medium

Nieuwsgierig naar wat het verhaal hier achter is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-04 07:48
ik ben erg benieuwd naar deze game, paar jaar geleden mijn switch verkocht om een pc te bouwen, maar met die nieuwe trailer begint het toch wel weer te kriebelen om er een te kopen, al is het puur en alleen voor deze game.

erg benieuwd in hoe verre ze de wereld gaan veranderen/aanpassen ten opzichte van breath of the wild en natuurlijk het hele verhaal.

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-03 13:08

Cybergamer

Wanna Play a Game?

energydrank schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:03:
erg benieuwd in hoe verre ze de wereld gaan veranderen/aanpassen ten opzichte van breath of the wild en natuurlijk het hele verhaal.
Same here! CE al ge-preordered :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cybergamer schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:09:
[...]

Same here! CE al ge-preordered :)
Netjes, ook de Amiibo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Yes!

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-04 18:10
Heb er zin in, hoop op iets meer varhalende cutscenes, die van Age of Calamity bevielen me wel.

Heb iig ook de CE en Amiibo gepreordered en hoop stiekem nog op een OLED special edition.

Daarnaast ben ik benieuwd of we de Champions (en hun abilities)nog weer gaan zien, in wat voor een vorm dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel of ik hem zou pakken als die uit komt, mijn release Switch doet het nog en ik weet ook niet wat Nintendo eventueel gaat doen met een opvolger, maar goed, even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:45
Ben erg benieuwd naar het nieuwe deel.
Hoop erg dat er weer dungeons inzitten met gave bazen zoals in oot. En wapens die wat langer mee gaan. Dat was erg irritant in botw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:32:
Ik twijfel of ik hem zou pakken als die uit komt, mijn release Switch doet het nog en ik weet ook niet wat Nintendo eventueel gaat doen met een opvolger, maar goed, even afwachten.
Je doelt op een TotK OLED Switch? De zogenaamde leaks zien er wel erg tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ik bedoel zeg maar een Switch 2 of hoe hij ook gaat heten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Linksquest schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:14:
Nee ik bedoel zeg maar een Switch 2 of hoe hij ook gaat heten :P
Hou toch op, voorlopig komt die er niet. Geniet gewoon van hetgeen wat er nu is.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geniet ook van wat er is, ik zeg alleen dat ik twijfel of ik nu een Switch OLED zou kopen of erop gok dat mijne het nog blijft werken totdat eventueel een opvolger komt, we gaan toch tegen het 6de jaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Linksquest schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:27:
Ik geniet ook van wat er is, ik zeg alleen dat ik twijfel of ik nu een Switch OLED zou kopen of erop gok dat mijne het nog blijft werken totdat eventueel een opvolger komt, we gaan toch tegen het 6de jaar aan.
Ahh, op die manier. Waarom zou je denken dat je Switch defect zou raken?

cybergamers.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Cybergamer schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:32:
[...]

Ahh, op die manier. Waarom zou je denken dat je Switch defect zou raken?
Is er een speciaal TotK-topic, gaat er een discussie over Nintendo-hardware.. daar is nu juist het Nintendo-topic voor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 18:02
Voor wie de CE van Tears of the Kingdom nog wil bestellen: hij is nu beschikbaar bij bol.com. De bijbehorende amiibo is daar nu ook voor te bestellen. Volgens mij is dit allemaal op veel plekken al uitverkocht.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:29

Tarin

Just plain weird.

Meister Sachs schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:02:
Voor wie de CE van Tears of the Kingdom nog wil bestellen: hij is nu beschikbaar bij bol.com. De bijbehorende amiibo is daar nu ook voor te bestellen. Volgens mij is dit allemaal op veel plekken al uitverkocht.
Hij is via de directe link wel te zien, maar niet via de zoekfunctie te vinden, dus hierbij:

https://www.bol.com/nl/nl...-switch/9300000141805611/

Hoewel er eerst een foutmelding kwam (werd bij het afrekenen uit mijn winkelwagentje verwijderd) lukte het de tweede keer wel.

Wel even slikken, voor de CE van Links Awakening heb ik 84,95 betaald :X. Dure poster + pins, maar waarschijnlijk meer gameplay (hoewel ik LA minstens 10 keer uit heb gespeeld verdeeld over GB, pc-emulator, GBC, (3)DS-VC, Zelda-Game&Watch en Switch). Tenzij het net zo gaat als met Majoras Mask, die ik inmiddels 3 keer heb maar nog geen enkele keer langer dan 3 kwartier gespeeld heb omdat ik gestressed raak door die stomme klok. Binnenkort opniew proberen nu de Gamecube via HDMI aan de TV hangt.

[ Voor 26% gewijzigd door Tarin op 13-02-2023 10:28 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 18:02
Tarin schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Hij is via de directe link wel te zien, maar niet via de zoekfunctie te vinden, dus hierbij:

Hoewel er eerst een foutmelding kwam (werd bij het afrekenen uit mijn winkelwagentje verwijderd) lukte het de tweede keer wel.

Wel even slikken, voor de CE van Links Awakening heb ik 84,95 betaald :X. Dure poster + pins, maar waarschijnlijk meer gameplay (hoewel ik LA minstens 10 keer uit heb gespeeld verdeeld over GB, pc-emulator, GBC, (3)DS-VC, Zelda-Game&Watch en Switch). Tenzij het net zo gaat als met Majoras Mask, die ik inmiddels 3 keer heb maar nog geen enkele keer langer dan 3 kwartier gespeeld heb omdat ik gestressed raak door die stomme klok. Binnenkort opniew proberen nu de Gamecube via HDMI aan de TV hangt.
Ja, is al een poosje een trend dat CE's duurder worden. Toch maar gedaan, want ik was aangenaam verrast toen ik afgelopen week de CE van Fire Emblem Engage binnenkreeg. Toch wel een mooie art book van bijna A4-formaat (formaat landscape overigens). Meestal zijn deze art books hetzelfde formaat als een hoes van een dvd of blu-ray. Dat is altijd zo miezerig.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tarin schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Ik weet nog goed dat ik voor de Wind Waker HD rond de €80,00 heb betaald, en dat was game + beeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:27
Zoals in het Zelda topic al aangegeven, ga de gewone versie van het spel halen. Nog niet besteld overigens om niet verklaarbare reden. :P Wel de Amiibo al besteld en de TotK Switch gaat er zeker komen. Heb wel een launch Switch die gewoon goed werkt, maar die zal gesoftmod worden en de nieuwe zal mijn hoofd Switch worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:57
Ik kocht pas een switch toen het 2019 model er was, dus BOTW was ook al ff uit. Ik had toen gelijk een BOTW versie waar de DLC bij zaten, dat was wel prettig eigenlijk, kon zo in 1 keer door.
Toch denk ik in mei gelijk TotK te gaan kopen en overweeg ik een amiibo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1456976

Ik las dat BotW in 900p word weergegeven. Zal TotK wel in full HD worden gepresenteerd nu ze geen rekening meer hoeven te houden met de hardware van de Wii U?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze hebben het over betere grafics, maar kan even niet vinden of die ook 1080p draait

https://kotaku.com/zelda-...s-improvements-1850108255

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Anoniem: 1456976 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:34:
Ik las dat BotW in 900p word weergegeven. Zal TotK wel in full HD worden gepresenteerd nu ze geen rekening meer hoeven te houden met de hardware van de Wii U?
Het is te vroeg om hier iets heel zinnigs over te zeggen op basis van enkele YouTube beelden - al zal dat voor professionals misschien anders zijn. Mijn gok is dat Nintendo eerder inzet op een solidere framerate en het toevoegen van andere features dan op een “echte”verhoging van de resolutie. Monolith Software, dat meewerkt aan ToTK, heeft in Xenoblade Chronicles 3 onder andere TAA (docked) en supersampling (handheld) toegepast om de beeldkwaliteit en de outputresolutie te verbeteren. Ik verwacht dus eerder iets in die richting.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 13-03-2023 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Goede video die de 10 minuten gameplay ontleedt:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaiterbrai
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:23
Ziet er tof uit, toch twijfel ik of ik deze ga spelen. Bij Botw begin je je op een gegeven moment te vervelen door herhaling van zetten (ondanks dat omgevingen anders zijn, tempels andere puzzels geven etc). Dit ziet er toch weer veel van hetzelfde uit met wat extra toevoegingen (die er dan wel weer leuk uitzien). Even de launch afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk wel dat we in deze meer afwisseling krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lautje
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 27-11-2024

Lautje

Never waste a breath

Super vet! Ik hoop echt dat de game als een nieuwe Zelda aan gaat voelen in plaats van een DLC van BOTW. Ben ook benieuwd of er nu wel dungeons komen 😁

By the power of the stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lautje schreef op maandag 3 april 2023 @ 01:18:
Super vet! Ik hoop echt dat de game als een nieuwe Zelda aan gaat voelen in plaats van een DLC van BOTW. Ben ook benieuwd of er nu wel dungeons komen 😁
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, word inderdaad afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:45

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

JackAvery schreef op maandag 13 maart 2023 @ 06:39:
[...]

Het is te vroeg om hier iets heel zinnigs over te zeggen op basis van enkele YouTube beelden - al zal dat voor professionals misschien anders zijn. Mijn gok is dat Nintendo eerder inzet op een solidere framerate en het toevoegen van andere features dan op een “echte”verhoging van de resolutie. Monolith Software, dat meewerkt aan ToTK, heeft in Xenoblade Chronicles 3 onder andere TAA (docked) en supersampling (handheld) toegepast om de beeldkwaliteit en de outputresolutie te verbeteren. Ik verwacht dus eerder iets in die richting.
Ik ben echt wel benieuwd, ben nu een replay aan het doen in Master Mode maar de slowdowns en de drops zijn wel echt intens vaak en veel. Gelukkig niet tijdens combat maar verder voelt het verre van soepel en dat is stiekem best zonde :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Touchdomex schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:08:
[...]

Ik ben echt wel benieuwd, ben nu een replay aan het doen in Master Mode maar de slowdowns en de drops zijn wel echt intens vaak en veel. Gelukkig niet tijdens combat maar verder voelt het verre van soepel en dat is stiekem best zonde :X
Nja zoals ik al zei, moeilijk in te schatten. Ze voegen een hoop gameplay elementen toe in de engine en we weten niet hoe intensief dat op de CPU is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azure
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-04 21:14
Pre-order voor de game en de Zelda Pro Controller zijn een feit. De eerste Zelda voor de switch - BotW was natuurlijk een Wii U game ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:57
Pre-order hier ook gedaan! Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog minder dan 4 weken te gaan, het aftellen kan langzaam beginne :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier is trailer 3, die was ik vergeten toe te voegen.

[ Voor 31% gewijzigd door Linksquest op 16-04-2023 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:16

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Goede video! Vooral met de close zoom op de map.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
En Zeltik heeft ook een uitgebreide analysis van de 3e trailer (Let op: bevat spoilers!!):
YouTube: Tears of the Kingdom - FINAL Trailer Analysis (Zelda)

En hier is ook nog mooie video met '15 gemiste details' van Looygi Bros. (Let op: bevat spoilers!!):
YouTube: 15 Cool Things you might have missed in the Final Trailer - Zelda: T...

Met deze analysis en detail video en wat ander speculaties heb ik inmiddels wel een idee wat het verhaal waarschijnlijk is van de game. Maar zeker weten doe ik het nog niet. Kan niet wachten tot 12 mei.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Om een idee te geven van wat, ik denk, dat er afspeelt in deze game (spoiler-warning!). Lezen op eigen risico :P

spoiler:
Deze game gaat heel erg lijken op een kruising tussen Skyward Sword met een vleugje Ocarina of Time in openwereldvorm.

Die tears, uit de titel van de game, moet Link gaan verzamelen en zijn de equivalent van de Medallions van de sages uit OoT. Princess Zelda, valt dus naar beneden in de afgrond en vraagt om redding van Goddes Hylia. Hylia red haar en plaatst Zelda in het verleden in een oud Hyrule. Vanuit het verleden laat Princess Zelda hints achter naar de tears aangezien dat het enige is wat zij voor Link kan doen. Link moet in de moderne tijd met de hints de tears opzoeken en overhandigen aan de nieuwe sages.
Ganon die natuurlijk doorheeft dat Link hem wederom dwars gaat zitten, doet er alles aan om de zoektocht van Link te blokkeren door zijn dark army op pad te sturen om Link te doden. Daarnaast weet ook Ganon een tear te bemachtigen en de kracht ervan uit te buiten.

Als Link voldoende tears verzamelt heeft, kan hij naar het verleden gaan om een nieuwe Master Sword op te halen bij Zelda. Vervolgens kan hij de strijd met Ganon/Demise aan voor de laatste tear. Met de laatste tear kunnen de nieuwe sages Princess Zelda terughalen naar het 'moderne' Hyrule. Ganon/Demise kan gesealed worden en de triforce is gered. The End.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:34:
Om een idee te geven van wat, ik denk, dat er afspeelt in deze game (spoiler-warning!). Lezen op eigen risico :P

spoiler:
Deze game gaat heel erg lijken op een kruising tussen Skyward Sword met een vleugje Ocarina of Time in openwereldvorm.

Die tears, uit de titel van de game, moet Link gaan verzamelen en zijn de equivalent van de Medallions van de sages uit OoT. Princess Zelda, valt dus naar beneden in de afgrond en vraagt om redding van Goddes Hylia. Hylia red haar en plaatst Zelda in het verleden in een oud Hyrule. Vanuit het verleden laat Princess Zelda hints achter naar de tears aangezien dat het enige is wat zij voor Link kan doen. Link moet in de moderne tijd met de hints de tears opzoeken en overhandigen aan de nieuwe sages.
Ganon die natuurlijk doorheeft dat Link hem wederom dwars gaat zitten, doet er alles aan om de zoektocht van Link te blokkeren door zijn dark army op pad te sturen om Link te doden. Daarnaast weet ook Ganon een tear te bemachtigen en de kracht ervan uit te buiten.

Als Link voldoende tears verzamelt heeft, kan hij naar het verleden gaan om een nieuwe Master Sword op te halen bij Zelda. Vervolgens kan hij de strijd met Ganon/Demise aan voor de laatste tear. Met de laatste tear kunnen de nieuwe sages Princess Zelda terughalen naar het 'moderne' Hyrule. Ganon/Demise kan gesealed worden en de triforce is gered. The End.
Ik ben erg benieuwd, gelukkig kunnen we hier straks onze beleving delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Het digitale download card voor TotK in Japan heeft wat extra beeldmateriaal wat nog niet eerder getoond is.

Het gaat om...
spoiler:
...de twee mysterieuze figuren die we in de trailer zagen. Wie zijn zij???

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A2T0zYa_fLBBc93Q0mFwx_AiJj4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9BA35nbO6yb0wDLMh6Z2OhDH.jpg?f=user_large

Check de tweet: https://twitter.com/Kirbt.../1647289284884570113?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:45
Zeror schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:34:

spoiler:

Klinkt erg goed.
spoiler:
Hopelijk dat je de tears dan ook in dungeons met verslaan van de eindbazen moet verkrijgen. Mogelijk krijg je daar ook i.p.v. items bepaalde krachten zoals we hebben gezien in de gameplay trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
-Mike84- schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:18:
[...]

Klinkt erg goed.
spoiler:
Hopelijk dat je de tears dan ook in dungeons met verslaan van de eindbazen moet verkrijgen. Mogelijk krijg je daar ook i.p.v. items bepaalde krachten zoals we hebben gezien in de gameplay trailer.
Dat idee heb ik wel, ja.

edit: Hier nog een nieuwe look van
spoiler:
Ganondorf.

Gedeeld door een franse gamesite.
https://twitter.com/Micromania_Fr/status/1647929879105769473

PS.: Sorry voor al die zwarte blokken. Maakt het topic niet bepaald mooier. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 17-04-2023 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Op dezelfde dag als de 3e trailer was er blijkbaar ook een commerical video uitgelekt.
Hier de link:
https://www.reddit.com/r/...nfinished_version_of_the/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:24:
[...]

Dat idee heb ik wel, ja.

edit: Hier nog een nieuwe look van
spoiler:
Ganondorf.

Gedeeld door een franse gamesite.
https://twitter.com/Micromania_Fr/status/1647929879105769473

PS.: Sorry voor al die zwarte blokken. Maakt het topic niet bepaald mooier. :P
Het is even niet anders, je wilt ook niet te veel spoilen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:59

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Net van bol.com een 2 euro voucher gekregen ter compensatie van een prijsverschil... Geen idee wat en hoe, maar 2 euro is 2 euro.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 06:17
Hmm, ik heb die mail ook gekregen. Had nog niet betaald. Maar je hebt gelijk 2 euro is 2 euro. :D
Omdat de prijs van The Legend of Zelda - Tears of the Kingdom - Nintendo Switch is verlaagd, willen we je graag een compensatie ter waarde van het prijsverschil aanbieden. Daarom krijg je van ons een cadeaubon ter waarde van €2,-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga er van uit dat jullie het gewone spel hadden gekocht bij bol.com? Ik heb namelijk de collectors Edition bij Coolblue gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Yep. Ik heb de gewone versie gekocht, omdat ik het prijsverschil met de ce te groot vond voor wat je erbij krijgt.

Ik zit nu trouwens even te kijken vanwege die 2 euro bon. De prijs is verlaagd, maar de prijs die in mijn bestelling staat is nog wel de oude prijs en ik vermoed dus dat ik straks de oude prijs ook betaal. Vind het wel netjes dat ze die 2 euro bon geven, omdat ik ook had kunnen annuleren.

[ Voor 56% gewijzigd door RollieBollie op 21-04-2023 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb hem pre-ordered bij Nintendo zelf met zo'n munt en notitieboekje erbij.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 21-04-2023 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Let op, bevat eventueel spoilers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-04 20:21
Ben benieuwd of er wat mooie grote dungeons in zitten met een eigen thema, zoals we ze kennen van de games voor BoTW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror

Een componist, die naar eigen zeggen gewerkt heeft aan meer dan 250 producties wereldwijd, doet een reactievideo op de muziek van trailer 3 van TotK en de trailer van BotW. Erg interessant dat het datgene wat hij beschrijft en opvangt in de muziek perfect overeenkomt met wat wij als speler meemaken. Laat maar weer eens zien hoe goed de muziek van Zelda/Nintendo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:50:
[YouTube: I compared Zelda Tears of the Kingdome #3 Trailer Music to 2017 Trailer and It's NEXT LEVEL!!]

Een componist, die naar eigen zeggen gewerkt heeft aan meer dan 250 producties wereldwijd, doet een reactievideo op de muziek van trailer 3 van TotK en de trailer van BotW. Erg interessant dat het datgene wat hij beschrijft en opvangt in de muziek perfect overeenkomt met wat wij als speler meemaken. Laat maar weer eens zien hoe goed de muziek van Zelda/Nintendo is.
In mijn kijklijst gezet, vanavond even op me gemak naar kijken, bedankt voor het delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dubbel.... 8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Linksquest op 25-04-2023 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Hier nog een video met interessante vergelijkingen tussen BotW en TotK. Let op: spoilers!

YouTube: 13 Other Cool Things you might have missed in the Final Trailer - Ze...

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 24-04-2023 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:57
Net mail van bol.com gehad. Oled switch totk editie dag uitgesteld naar nu zaterdag 29 -4.

[ Voor 3% gewijzigd door Megupe op 25-04-2023 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Megupe schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:39:
Net mail van vol gehad. Oled switch totk editie dag uitgesteld naar nu zaterdag 29 -4.
Ik heb nog altijd 4 mei leverdatum staan :? Maar goed, op die paar dagen komt het zich ook niet, een video maken ervan doe ik hoe dan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-04 22:54

cronixx

krieuw

Linksquest schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:58:
[...]

Ik heb nog altijd 4 mei leverdatum staan :? Maar goed, op die paar dagen komt het zich ook niet, een video maken ervan doe ik hoe dan ook :P
huh, 4 Mei?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZWaxpfM6qHfOCYr4X7vyaplndo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/sh8yqjCkO3qX584qRkmjz0OL.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgX9ZwHMT6jdy6Dha4TFRYpZjRI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/6zwPQvxA9LjVQLsHZIiUCgwt.png?f=fotoalbum_tile

Kijk maar, ook de datum van de controller meteen erbij gepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Linksquest schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:12:
[...]

[Afbeelding][Afbeelding]

Kijk maar, ook de datum van de controller meteen erbij gepakt.
Ohh, ging van bol.com uit, maar is Amazon zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Tears of the Kingdom previews live vanaf morgen 15:00 (onze tijd), als ik het nieuws een beetje moet geloven.

[ Voor 9% gewijzigd door cronixx op 25-04-2023 15:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cronixx schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:58:
Tears of the Kingdom previews live vanaf morgen 15:00 (onze tijd), als ik het nieuws een beetje moet geloven.
Die laat ik even aan mij voorbij gaan, weet nu niet voldoende om flink gemotiveerd aan de game te beginnen, maar wil geen flinke spoilers gaan zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cronixx schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 14:24:
[...]

Ohh, ging van bol.com uit, maar is Amazon zie ik.
Achteraf had ik het daar ook willen pakken, maar je weet soms niet of je iets makkelijk of niet makkelijk kunt vinden, en Amazon.de was de eerste winkel die hem op voorraad had en ik wilde gewoon zeker ervan zijn dat ik eentje kreeg. Volgende keer doe ik wel met Creditcard, dan kan ik nog makkelijk annuleren, nu met ideal betaald. Plus ik kwam erachter dat in Duitsland maar 1 jaar garantie is en niet 2 zoals in Nederland, tenminste als ik de Duitse Media Markt medewerker mag geloven.

[ Voor 13% gewijzigd door Linksquest op 25-04-2023 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Linksquest schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 17:53:
[...]

Die laat ik even aan mij voorbij gaan, weet nu niet voldoende om flink gemotiveerd aan de game te beginnen, maar wil geen flinke spoilers gaan zien.
Zoals ik het een beetje begrijp is de verwachting dat het om (p)review copies gaat, met maar een klein stukje game.. Beetje Great Plateau-achtig denk ik.

Ik ga wel even rondkijken en op basis van de youtube titel zoek ik er eentje die net genoeg spoilers heeft / spoilervrij is voor mijn taste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-04 13:30
Ik had altijd het idee dat er bij een speciale editie switch de game er bij werd geleverd?
Dit is bij deze Zelda editie niet het geval toch?

Heb momenteel geen switch en zou graag de OLED willen kopen maar dan moet de game dus apart aangeschaft worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Rotinomm schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:12:
Ik had altijd het idee dat er bij een speciale editie switch de game er bij werd geleverd?

Heb momenteel geen switch en zou graag de OLED willen kopen maar dan moet de game dus apart aangeschaft worden?
Ja klopt, dit doen ze wel vaker.
Ik zelf ben trouwens iemand die dat wel fijn vind, op die manier kan ik namelijk zelf bepalen welke versie van de game ik wil kopen, in mijn geval is dat de Collectors Edition.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rotinomm schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:12:

De laatste die ik me kan herinneren wat de New Nintendo 3DS XL Majora's Mask Editie, daar zat de game gewoon digitaal erbij. En klopt, bij deze zit hij er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotinomm
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-04 13:30
Linksquest schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:17:
[...]

De laatste die ik me kan herinneren wat de New Nintendo 3DS XL Majora's Mask Editie, daar zat de game gewoon digitaal erbij. En klopt, bij deze zit hij er niet bij.
Thanks! Dat wordt dan een losse OLED en dan de game ook maar los bemachtigen.

Echter heb ik BOTW nooit gespeeld, is dit echt een must voor dat ik aan deze begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een vervolg, dus handig is het wel, voor nu nog onbekend of er een back story aanwezig is in Tears of the Kingdom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Rotinomm schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:20:
[...]

Echter heb ik BOTW nooit gespeeld, is dit echt een must voor dat ik aan deze begin?
Hij is ooit begonnen als een Sequel voor BotW en ondanks dat ik zelf denk dat je dit deel kan spelen (en snappen) zonder dat je BotW perse gespeeld moet hebben (let op: dit denk ik alleen, is een gevoel nergens op gebasseerd) denk ik ook dat het voor de volledige experience wel beter zou zijn als je eerst BotW speelt.

Vanuit een wat algemenere view op de zaken is het sowieso geen straf om BotW eens te spelen, is een geweldige game, volgens sommigen zelfs een van de betere/beste van de afgelopen tijd/ooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
cronixx schreef op woensdag 26 april 2023 @ 10:22:
[...]

Hij is ooit begonnen als een Sequel voor BotW en ondanks dat ik zelf denk dat je dit deel kan spelen (en snappen) zonder dat je BotW perse gespeeld moet hebben (let op: dit denk ik alleen, is een gevoel nergens op gebasseerd) denk ik ook dat het voor de volledige experience wel beter zou zijn als je eerst BotW speelt.

Vanuit een wat algemenere view op de zaken is het sowieso geen straf om BotW eens te spelen, is een geweldige game, volgens sommigen zelfs een van de betere/beste van de afgelopen tijd/ooit.
Mocht je geen zin/tijd hebben om BotW helemaal door te spelen voor TotK uitkomt kan je altijd nog een story recap opzoeken op Youtube. Die zijn er in overvloed en dan weet je in ieder geval de achtergrond. Risico is natuurlijk wel dat als je ooit BotW wil gaan spelen je het verhaal al kent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jobius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:43
[...]

Ik verwacht persoonlijk dat je weinig mist als je BOTW niet hebt gespeeld. De story is nou niet echt de main reden om die game te spelen namelijk, vrij voor de hand liggend als je ooit een ander Zelda spel hebt gespeeld.

Dat gezegd hebbende is BOTW wel een van mn favo games aller tijden en zeker het spelen waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Yes yes, yeeesssss. Gelukkig is er 1 ding geupdate in TotK ten opzichte van BotW.
spoiler:
cookbook ingame

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-04 17:21
[...]

Niet echt. Een verhaal is vrijwel afwezig in BOTW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Timothy3000 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:25:
[...]

Niet echt. Een verhaal is vrijwel afwezig in BOTW.
Dan heb je het spel niet goed gespeeld :P Want het zit boordevol verhaal.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Touchdomex schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:28:
[...]
Dan heb je het spel niet goed gespeeld :P Want het zit boordevol verhaal.
Kan ik me niet in vinden. Op die memories na was er weinig verhaal en het verhaal dat er was stelde weinig voor.

BOTW was fantastisch maar om het verhaal hoef je hem imo niet te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 18:34
Leuke first impressions video van Skill Up:

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Timothy3000 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:30:
[...]

Kan ik me niet in vinden. Op die memories na was er weinig verhaal en het verhaal dat er was stelde weinig voor.

BOTW was fantastisch maar om het verhaal hoef je hem imo niet te spelen.
Het is een beetje ook hoe het verhaal verstopt zit in Horizon Zero dawn. Overal vind je kleine flarden van het verhaal. Das door de hele wereld. Dus niet alleen de cutscenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Touchdomex schreef op woensdag 26 april 2023 @ 16:35:
[...]

Het is een beetje ook hoe het verhaal verstopt zit in Horizon Zero dawn. Overal vind je kleine flarden van het verhaal. Das door de hele wereld. Dus niet alleen de cutscenes.
I know, maar dat vond ik in BOTW dus vrij weinig voorstellen. Geen reden om de game voor door te spelen zo voor TOTK imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga de preview later even lezen en/of de video bekijken, maar hopelijk zit er niet te veel spoilers in :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Zit nu de verschillende previews te kijken. Zitten leuke dingen in de game.

Ik hoop trouwens dat we
spoiler:
net als die npc een emmer als hoofddeksel kunnen krijgen
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
RollieBollie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:26:
Yes yes, yeeesssss. Gelukkig is er 1 ding geupdate in TotK ten opzichte van BotW.
spoiler:
cookbook ingame
Check hier: YouTube: The Menus in Tears of the Kingdom are a Huge Improvement!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Weet wie er trouwens ook in deze game zit?

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/jsBMha8AmeynZRLUwqpiitqJ.jpg

Jawel de Koroks zijn terug en je mag ze weer gaan opzoeken :+ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:35:
Weet wie er trouwens ook in deze game zit?

spoiler:
[Afbeelding]

Jawel de Koroks zijn terug en je mag ze weer gaan opzoeken :+ 8)
spoiler:
dat word weer volop zoeken als dat zo is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Linksquest schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:40:
[...]

spoiler:
dat word weer volop zoeken als dat zo is
Ja, zeker. Al had ik het ook wel leuk gevonden als...

spoiler:
de Minish die rol zouden overnemen in deze game.

Maar het kan natuurlijk dat minish wel in de game zitten, maar een compleet andere rol hebben.

Concept:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hN12PAVSyvMvu-fg2ZwtfOJQd0E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/62nZWeX1S8CDEqRi1UuBczgy.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op donderdag 27 april 2023 @ 12:00:
[...]

Ja, zeker. Al had ik het ook wel leuk gevonden als...

spoiler:
de Minish die rol zouden overnemen in deze game.

Maar het kan natuurlijk dat minish wel in de game zitten, maar een compleet andere rol hebben.

Concept:

[Afbeelding]
Dat zou wel vet zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nog eentje. Nintendo wil eigenlijk niet dat dit al naar buiten komt. Dit was hoe dan ook gelekt via IGN Japan en gaat nu rond via Youtube. Maar...
spoiler:
Er is nog een extra ability die samengaat met Ultrahand. Dit is Autobuild. Hiermee kun je een bouwwerk wat je gemaakt hebt met Ultrahand opnieuw maken zonder dat je handmatig alle onderdelen opnieuw moet plaatsen. Een Quality of Life feature dus. Als je naar de video van Tweakers kijkt, is dit dat paarse icoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 28-04-2023 11:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 22-04 16:55
Ik weet niet waarom Nintendo dat zo graag geheim wilt houden. Ik vind het juist fijn om dat te weten.
Als ik de previews een beetje volg gaan die allemaal zoveel over het bouwen dat de game meer begint te lijken op een soort van minecraft dan op een adventure game.
Af en toe een systeem bouwen is misschien niet zo erg maar ik wil wel gewoon lekker door kunnen gaan met het behalen van mijn missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het is gebeurd. Tears of the Kingdom is gelekt. Wie spoilervrij wilt blijven, kijk uit met youtube enzo de komende weken. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 29-04-2023 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:36
Wat is eigenlijk de functie van dit topic? Aangezien er tegelijkertijd in het algemene Legend of Zelda-topic over TotK gepraat wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
DCNY schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:25:
Wat is eigenlijk de functie van dit topic? Aangezien er tegelijkertijd in het algemene Legend of Zelda-topic over TotK gepraat wordt?
Om specifiek over deze game te praten. Omdat sommige mensen spoilervrij willen blijven, kiezen sommige ervoor om dit topic te vermijden. Die kunnen nog wel terecht in het algemene Zelda topic om over andere Zelda games te praten of het algemene Nintendo Switch topic om over de switch te praten. Zo wordt niemand op basis van hun eigen keuze buitengesloten. Een stukje respect voor de mensen voor wie graag zelf alles willen ontdekken ipv spoilers tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-04 16:45

grimson

domeingrommer

https://media.discordapp....ed_1756111334833184-1.mp4
Eén van de eerste gameplay filmpjes buiten de officiële kanalen om?

[ Voor 7% gewijzigd door grimson op 01-05-2023 12:47 ]

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22:07
Ik ben er waarschijnlijk al veel te laat mee maar zou er nog ergens een CE te verkrijgen zijn? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 06:41
MVA. schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:44:
Ik ben er waarschijnlijk al veel te laat mee maar zou er nog ergens een CE te verkrijgen zijn? :X
Even googlen zegt me dat er in elk geval voorraad is bij Nedgame, Bol, Coolblue en waarschijnlijk nog vele anderen, dus: Ja zeker, nog makkelijk te bestellen, morgen kun je m in huis hebben

Edit: sorry, je bedoelde de CE van de game en niet de OLED switch natuurlijk... Daar heb ik al een tijdje niets meer over gehoord, ben bang dat de kans klein gaat zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door evil_lemon op 01-05-2023 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En als, dan zal de vraagprijs een stuk hoger liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-04 21:16
Zeror schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:29:
Het is gebeurd. Tears of the Kingdom is gelekt. Wie spoilervrij wilt blijven, kijk uit met youtube enzo de komende weken. ;)
Dat kan ik bevestigen :>
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Let op:
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic