• linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:16

Beleef een episch avontuur op het land van en in de lucht boven Hyrule. In dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild bepaal je zelf welk pad je aflegt door de prachtige landschappen van Hyrule en op de mysterieuze eilanden die in de lucht zweven. Weet jij het met Links nieuwe vaardigheden op te nemen tegen het kwaad dat het koninkrijk bedreigt? Ook wordt er een nieuw amiibo-figuurtje van Link (los verkrijgbaar) uitgebracht waarmee je materialen, wapens en een speciale stof voor Links zweefzeil kunt krijgen. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom wordt op 12 mei uitgebracht voor de Nintendo Switch.

Teaser uit 2019

Teaser uit 2021

Trailer 1 (uit 2022)

Trailer 2 (uit 2023)

The Legend of Zelda Tears of The Kingdom: Collectors Edition

Er is naast de main game ook een Collector's Edition te krijgen. Deze uitgave bevat de volledige game plus exclusieve bonus verzamelitems voor de ultieme Zelda ervaring! In dit vervolg op The Legend of Zelda: Breath of the Wild bepaal je zelf welk pad je aflegt door de prachtige landschappen van Hyrule en op de mysterieuze eilanden die in de lucht zweven.

Weet jij het met Links nieuwe vaardigheden op te nemen tegen het kwaad dat het koninkrijk bedreigt?

Inhoud collector's edition-doos

Gamecard van de game
Een artbook met conceptstart
Een Steelbook®
Een stalen Iconart TM-poster
Een set van vier speldjes

Tears of The Kingdom Link Amiibo

Er is ook nog een speciale Link Amiibo gebaseerd op Tears of The Kingdom, deze bied weer speciale in game extra's, ook andere Zelda Amiibo's kunnen gebruikt worden.

Ga jij deze game op 12 mei 2023 halen en wat vind jij tot nu toe van dit spel?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:54
Art van de nieuwe Bokoblins:

Nieuwsgierig naar wat het verhaal hier achter is :P

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-03 07:18
ik ben erg benieuwd naar deze game, paar jaar geleden mijn switch verkocht om een pc te bouwen, maar met die nieuwe trailer begint het toch wel weer te kriebelen om er een te kopen, al is het puur en alleen voor deze game.

erg benieuwd in hoe verre ze de wereld gaan veranderen/aanpassen ten opzichte van breath of the wild en natuurlijk het hele verhaal.

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:14

Cybergamer

Wanna Play a Game?

energydrank schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:03:
erg benieuwd in hoe verre ze de wereld gaan veranderen/aanpassen ten opzichte van breath of the wild en natuurlijk het hele verhaal.
Same here! CE al ge-preordered :)

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

• linksquest
Cybergamer schreef op zondag 12 februari 2023 @ 17:09:
[...]

Same here! CE al ge-preordered :)
Netjes, ook de Amiibo?

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | MaakJeSmaak | YouTube | Twitch

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15:31
Heb er zin in, hoop op iets meer varhalende cutscenes, die van Age of Calamity bevielen me wel.

Heb iig ook de CE en Amiibo gepreordered en hoop stiekem nog op een OLED special edition.

Daarnaast ben ik benieuwd of we de Champions (en hun abilities)nog weer gaan zien, in wat voor een vorm dan ook.

• linksquest
Ik twijfel of ik hem zou pakken als die uit komt, mijn release Switch doet het nog en ik weet ook niet wat Nintendo eventueel gaat doen met een opvolger, maar goed, even afwachten.

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-03 22:44
Ben erg benieuwd naar het nieuwe deel.
Hoop erg dat er weer dungeons inzitten met gave bazen zoals in oot. En wapens die wat langer mee gaan. Dat was erg irritant in botw.

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
linksquest schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:32:
Ik twijfel of ik hem zou pakken als die uit komt, mijn release Switch doet het nog en ik weet ook niet wat Nintendo eventueel gaat doen met een opvolger, maar goed, even afwachten.
Je doelt op een TotK OLED Switch? De zogenaamde leaks zien er wel erg tof uit!

• linksquest
Nee ik bedoel zeg maar een Switch 2 of hoe hij ook gaat heten :P

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

linksquest schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:14:
Nee ik bedoel zeg maar een Switch 2 of hoe hij ook gaat heten :P
Hou toch op, voorlopig komt die er niet. Geniet gewoon van hetgeen wat er nu is.

• linksquest
Ik geniet ook van wat er is, ik zeg alleen dat ik twijfel of ik nu een Switch OLED zou kopen of erop gok dat mijne het nog blijft werken totdat eventueel een opvolger komt, we gaan toch tegen het 6de jaar aan.

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

linksquest schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:27:
Ik geniet ook van wat er is, ik zeg alleen dat ik twijfel of ik nu een Switch OLED zou kopen of erop gok dat mijne het nog blijft werken totdat eventueel een opvolger komt, we gaan toch tegen het 6de jaar aan.
Ahh, op die manier. Waarom zou je denken dat je Switch defect zou raken?

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Cybergamer schreef op zondag 12 februari 2023 @ 22:32:
[...]

Ahh, op die manier. Waarom zou je denken dat je Switch defect zou raken?
Is er een speciaal TotK-topic, gaat er een discussie over Nintendo-hardware.. daar is nu juist het Nintendo-topic voor!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:08
Voor wie de CE van Tears of the Kingdom nog wil bestellen: hij is nu beschikbaar bij bol.com. De bijbehorende amiibo is daar nu ook voor te bestellen. Volgens mij is dit allemaal op veel plekken al uitverkocht.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:00

Tarin

Just plain weird.

Meister Sachs schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:02:
Voor wie de CE van Tears of the Kingdom nog wil bestellen: hij is nu beschikbaar bij bol.com. De bijbehorende amiibo is daar nu ook voor te bestellen. Volgens mij is dit allemaal op veel plekken al uitverkocht.
Hij is via de directe link wel te zien, maar niet via de zoekfunctie te vinden, dus hierbij:

https://www.bol.com/nl/nl...-switch/9300000141805611/

Hoewel er eerst een foutmelding kwam (werd bij het afrekenen uit mijn winkelwagentje verwijderd) lukte het de tweede keer wel.

Wel even slikken, voor de CE van Links Awakening heb ik 84,95 betaald :X. Dure poster + pins, maar waarschijnlijk meer gameplay (hoewel ik LA minstens 10 keer uit heb gespeeld verdeeld over GB, pc-emulator, GBC, (3)DS-VC, Zelda-Game&Watch en Switch). Tenzij het net zo gaat als met Majoras Mask, die ik inmiddels 3 keer heb maar nog geen enkele keer langer dan 3 kwartier gespeeld heb omdat ik gestressed raak door die stomme klok. Binnenkort opniew proberen nu de Gamecube via HDMI aan de TV hangt.

[Voor 26% gewijzigd door Tarin op 13-02-2023 10:28]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:08
Tarin schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Hij is via de directe link wel te zien, maar niet via de zoekfunctie te vinden, dus hierbij:

Hoewel er eerst een foutmelding kwam (werd bij het afrekenen uit mijn winkelwagentje verwijderd) lukte het de tweede keer wel.

Wel even slikken, voor de CE van Links Awakening heb ik 84,95 betaald :X. Dure poster + pins, maar waarschijnlijk meer gameplay (hoewel ik LA minstens 10 keer uit heb gespeeld verdeeld over GB, pc-emulator, GBC, (3)DS-VC, Zelda-Game&Watch en Switch). Tenzij het net zo gaat als met Majoras Mask, die ik inmiddels 3 keer heb maar nog geen enkele keer langer dan 3 kwartier gespeeld heb omdat ik gestressed raak door die stomme klok. Binnenkort opniew proberen nu de Gamecube via HDMI aan de TV hangt.
Ja, is al een poosje een trend dat CE's duurder worden. Toch maar gedaan, want ik was aangenaam verrast toen ik afgelopen week de CE van Fire Emblem Engage binnenkreeg. Toch wel een mooie art book van bijna A4-formaat (formaat landscape overigens). Meestal zijn deze art books hetzelfde formaat als een hoes van een dvd of blu-ray. Dat is altijd zo miezerig.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• linksquest
Tarin schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Ik weet nog goed dat ik voor de Wind Waker HD rond de €80,00 heb betaald, en dat was game + beeltje.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:35
Zoals in het Zelda topic al aangegeven, ga de gewone versie van het spel halen. Nog niet besteld overigens om niet verklaarbare reden. :P Wel de Amiibo al besteld en de TotK Switch gaat er zeker komen. Heb wel een launch Switch die gewoon goed werkt, maar die zal gesoftmod worden en de nieuwe zal mijn hoofd Switch worden.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:22
Ik kocht pas een switch toen het 2019 model er was, dus BOTW was ook al ff uit. Ik had toen gelijk een BOTW versie waar de DLC bij zaten, dat was wel prettig eigenlijk, kon zo in 1 keer door.
Toch denk ik in mei gelijk TotK te gaan kopen en overweeg ik een amiibo...

• Kodar
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:59
Ik las dat BotW in 900p word weergegeven. Zal TotK wel in full HD worden gepresenteerd nu ze geen rekening meer hoeven te houden met de hardware van de Wii U?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• linksquest
Ze hebben het over betere grafics, maar kan even niet vinden of die ook 1080p draait

https://kotaku.com/zelda-...s-improvements-1850108255

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:54
Kodar schreef op zondag 12 maart 2023 @ 21:34:
Ik las dat BotW in 900p word weergegeven. Zal TotK wel in full HD worden gepresenteerd nu ze geen rekening meer hoeven te houden met de hardware van de Wii U?
Het is te vroeg om hier iets heel zinnigs over te zeggen op basis van enkele YouTube beelden - al zal dat voor professionals misschien anders zijn. Mijn gok is dat Nintendo eerder inzet op een solidere framerate en het toevoegen van andere features dan op een “echte”verhoging van de resolutie. Monolith Software, dat meewerkt aan ToTK, heeft in Xenoblade Chronicles 3 onder andere TAA (docked) en supersampling (handheld) toegepast om de beeldkwaliteit en de outputresolutie te verbeteren. Ik verwacht dus eerder iets in die richting.

[Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 13-03-2023 06:43]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee