Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-07 16:29
Aanvankelijk was de game zelf nog niet online gelekt, maar alleen nog maar in handen van sommige mensen. Sinds een paar uur echter daadwerkelijk te piraten, dus dat wordt goed uitkijken de komende tijd :/

Nintendo lijkt er wel flink bovenop te zitten en elke Twitch-stream die start of Youtube video is in een paar minuten alweer weg of geblokkeerd, maar dat is natuurlijk een hopeloze strijd. Flink uitkijken dus de komende tijd, genoeg trolls die er plezier uit halen de boel voor andere te vergallen met spoilers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:10
slijkie schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:18:
[...]

Dat kan ik bevestigen :>
👍bevestigd
O+ :X Steamdeck

[ Voor 6% gewijzigd door Frez op 01-05-2023 22:04 ]

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 03-07 08:48
Heb de CE gevonden op amazon japan, met shipping erbij ongeveer dezelfde prijs! En een gratis lepel erbij :D Hopelijk direct speelbaar in engels en niet zoals bij BOTW dat het enkele maanden duurde tegen er update kwam...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:55
Frez schreef op maandag 1 mei 2023 @ 21:28:
[...]

👍bevestigd
O+ :X Steamdeck
Same :+ zelfs in het Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Word een leuke maand vanaf de 12de :P

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57
Is iemand er inmiddels mee bekend of er
spoiler:
dungeons
in de game zitten?

Ik probeer verder alles te vermijden qua spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 25-06 09:01

W99

flugelisoke schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 13:58:
Is iemand er inmiddels mee bekend of er
spoiler:
dungeons
in de game zitten?

Ik probeer verder alles te vermijden qua spoilers.
Ja op de Totk reddit heb ik daar wel wat voorbij zien komen. Gelukkig ook want dat miste ik wel in botw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zouden inderdaad wat ik gehoord heb wat meer temples in voor komen, maar ook ik probeer zo veel mogelijk spoilers te mijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 22:57

RMX

Ben het momenteel aan het spelen, en het speelt lekker weg. Ik zie het nog steeds meer als DLC. Alleen die antialiasing is echt niet meer iets van 2023 eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:37
@RMX Bedoel je niet aliasing? Ofwel, kartelrandjes?
antialiasing gaat dit tegen namelijk.

Moet zeggen dat ik het op de pc meestal wel uit zet om de performance hit tegen te gaan. Stoor me er eigenlijk niet aan. Maar dat is ieder voor zich.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RMX schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 23:09:
Ben het momenteel aan het spelen, en het speelt lekker weg. Ik zie het nog steeds meer als DLC. Alleen die antialiasing is echt niet meer iets van 2023 eigenlijk..
Probeer tot 12 mei AUB nog niets te verraden, veel van ons willen met een frisse blik eraan beginnen als hij officieel uitkomt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:24
Linksquest schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Probeer tot 12 mei AUB nog niets te verraden, veel van ons willen met een frisse blik eraan beginnen als hij officieel uitkomt. ;)
Ook na 12 mei neem ik aan? Of gaat iedereen de game binnen 1 dag helemaal uitspelen? :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:13
MVA. schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:44:
Ik ben er waarschijnlijk al veel te laat mee maar zou er nog ergens een CE te verkrijgen zijn? :X
https://www.allyourgames....the-k.html?source=beslist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRinus
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 21:30
Nog 8 dagen mensen!!

Dit keer probeer ik er blind (op de trailer na) aan te beginnen. Ik weet nog dat ik bij BotW The Great Plateau al uit me duimpje kende door alle YouTube filmpjes van mensen die de demo gespeeld hadden.

Het blijft wel lastig om niet te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-07 22:57

RMX

Arunia schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:51:
@RMX Bedoel je niet aliasing? Ofwel, kartelrandjes?
antialiasing gaat dit tegen namelijk.

Moet zeggen dat ik het op de pc meestal wel uit zet om de performance hit tegen te gaan. Stoor me er eigenlijk niet aan. Maar dat is ieder voor zich.
Het gebrek aan goede anti-aliasing.
Maar het went wel hoor

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:01
Linksquest schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Ik wil hem ook graag gewoon legaal kopen als hij uitkomt. Met mensen die hem heel stoer op andere wijze spelen heb ik totaal niets. Ik vind dat oprecht respectloos naar de makers en ik noem dat ook geen gamers. Kijken hoe leuk zij het zouden vinden als ze ergens jaren aan hebben gewerkt en het wordt gejat al voordat het gereleased is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:03
Cyrax0508 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 14:24:
[...]

Ik wil hem ook graag gewoon legaal kopen als hij uitkomt. Met mensen die hem heel stoer op andere wijze spelen heb ik totaal niets. Ik vind dat oprecht respectloos naar de makers en ik noem dat ook geen gamers. Kijken hoe leuk zij het zouden vinden als ze ergens jaren aan hebben gewerkt en het wordt gejat al voordat het gereleased is.
Helemaal mee eens. En vervolgens klagen over hoe het spel er uit ziet waar ze 0 euro aan uit hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 08:47
Piraterij is niet 100% verkeerd, het houdt de aanbieders scherp. Ik denk dat als het aan de muziek/film/game industrie had gelegen, we nog alle content op schijfjes hadden moeten kopen voor een veelvoud van wat het nu kost.
En ondanks piraterij is er nog nooit zoveel aanbod geweest van nieuwe content. Ontwikkelaars moeten maar hun best doen om mensen over te halen wel games te kopen en daar zijn ze prima toe in staat.

Dat is ook het succes v/d switch: de beste ervaring krijg je op de Switch en die is dermate goed beveiligd dat je de game wel moet kopen voor de beste ervaring. Nadeeltje is dan natuurlijk wel dat je op verouderde hardware zit te gamen. Mijn Switch voelt ook een beetje als een stuk DRM waar ik nog geld voor betaald heb ook. Ik klaag hier niet over overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
friketje1 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 20:41:
Piraterij is niet 100% verkeerd, het houdt de aanbieders scherp. Ik denk dat als het aan de muziek/film/game industrie had gelegen, we nog alle content op schijfjes hadden moeten kopen voor een veelvoud van wat het nu kost.
En ondanks piraterij is er nog nooit zoveel aanbod geweest van nieuwe content. Ontwikkelaars moeten maar hun best doen om mensen over te halen wel games te kopen en daar zijn ze prima toe in staat.

Dat is ook het succes v/d switch: de beste ervaring krijg je op de Switch en die is dermate goed beveiligd dat je de game wel moet kopen voor de beste ervaring. Nadeeltje is dan natuurlijk wel dat je op verouderde hardware zit te gamen. Mijn Switch voelt ook een beetje als een stuk DRM waar ik nog geld voor betaald heb ook. Ik klaag hier niet over overigens.
Piraterij is alleen voor archivering goed, of als je liever via een rom speelt omdat je oude hardware niet meer goed werkt en je het orgineel wel hebt.

De rest is een verzinsel om het goed te praten.

Maar we gaan nu erg offtopic.

Lijkt me meer dan logisch dat we de inhoud van een 'gelekt' spel hier niet gaan bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:35:
[...]

Ook na 12 mei neem ik aan? Of gaat iedereen de game binnen 1 dag helemaal uitspelen? :P
Ook dan natuurlijk, en anders onder spoiler 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 08:47
TomBraamhaar schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 21:36:
[...]

Piraterij is alleen voor archivering goed, of als je liever via een rom speelt omdat je oude hardware niet meer goed werkt en je het orgineel wel hebt.

De rest is een verzinsel om het goed te praten.

Maar we gaan nu erg offtopic.

Lijkt me meer dan logisch dat we de inhoud van een 'gelekt' spel hier niet gaan bespreken.
Off topic, maar toch even een opmerking:

Uitgevers en consumenten hebben tegengestelde belangen.
Uitgevers willen zoveel mogelijk geld verdienen. Consumenten een divers aanbod aan leuke games en willen daar het liefst zo min mogelijk voor betalen. Beiden hebben gelijk.
Zo zullen uitgevers de winsten bijvoorbeeld laten prefereren boven de kwaliteit. Dat kan door allerlei microtransacties of p2p games. Maar Nintendo doet dat ook. Ze kiezen ervoor om hun games uit te brengen op een verouderd platform, omdat dat voor hen het meeste geld oplevert (vind ik prima, moeten ze vooral doen). Gamers zullen dan weer niet voor elke prijs of kwaliteit een game willen kopen. Je kunt de game niet spelen, of zoeken naar een alternatief omdat je het legale aanbod niet aanspreekt.
Piraterij geeft de consument wat meer macht. Er is een alternatief en dat is goed voor de prijs en aanbod van games.
Zonder piraterij had je nu geen budgetbakken met redelijk recente games gehad en zou je voor elke game een AAA prijs betalen totdat deze echt verouderd is. Zo was het bijvoorbeeld wel in de jaren 80. Als er uitsluitend legaal aanbod van games zou zijn worden die gewoon elk jaar 5 euro duurder en wordt de onzin om gamers geld uit de zakken te kloppen elk jaar gekker. (je ziet dit overigens nu ook gebeuren bij pc games doordat denuvo meer gebruikt wordt en beter werkt, de prijzen schieten soms al door naar 70 euro, dat vind ik persoonlijk niet redelijk meer).
Steam en de hele online distrubutie van games: was er nooit geweest zonder piraterij: als het aan uitgevers had gelegen kochten we games nog steeds voor veel op schijfjes, dat levert het meeste op.
En juist door een platform als steam krijgen ook kleine ontwikkelaars een kans om tegen weinig kosten games uit te brengen, vinden meer mensen werk in de game industrie en is er een groter aanbod van games.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TomBraamhaar
friketje1 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 07:32:
[...]

Uitgevers willen zoveel mogelijk geld verdienen. Consumenten een divers aanbod aan leuke games en willen daar het liefst zo min mogelijk voor betalen. Beiden hebben gelijk.
Zo zullen uitgevers de winsten bijvoorbeeld laten prefereren boven de kwaliteit. Dat kan door allerlei microtransacties of p2p games. Maar Nintendo doet dat ook. Ze kiezen ervoor om hun games uit te brengen op een verouderd platform, omdat dat voor hen het meeste geld oplevert (vind ik prima, moeten ze vooral doen). Gamers zullen dan weer niet voor elke prijs of kwaliteit een game willen kopen. Je kunt de game niet spelen, of zoeken naar een alternatief omdat je het legale aanbod niet aanspreekt.
Piraterij geeft de consument wat meer macht. Er is een alternatief en dat is goed voor de prijs en aanbod van games.
Zonder piraterij had je nu geen budgetbakken met redelijk recente games gehad en zou je voor elke game een AAA prijs betalen totdat deze echt verouderd is. Zo was het bijvoorbeeld wel in de jaren 80. Als er uitsluitend legaal aanbod van games zou zijn worden die gewoon elk jaar 5 euro duurder en wordt de onzin om gamers geld uit de zakken te kloppen elk jaar gekker. (je ziet dit overigens nu ook gebeuren bij pc games doordat denuvo meer gebruikt wordt en beter werkt, de prijzen schieten soms al door naar 70 euro, dat vind ik persoonlijk niet redelijk meer).
Steam en de hele online distrubutie van games: was er nooit geweest zonder piraterij: als het aan uitgevers had gelegen kochten we games nog steeds voor veel op schijfjes, dat levert het meeste op.
En juist door een platform als steam krijgen ook kleine ontwikkelaars een kans om tegen weinig kosten games uit te brengen, vinden meer mensen werk in de game industrie en is er een groter aanbod van games.
Het is een heel lang verhaal, maar ik zie geen enkele waarom het goed zou zijn om de game eerder te lekken. Het bedrijf, het team en de fans zijn benadeeld. En het zorgt er in de toekomst alleen maar voor dat er nog extremere maatregelen worden genomen door bedrijven om hun ip te beschermen. Wat weer in het nadeel is voor de goedwillende fans. Nou, bedankt hoor.

Nintendo is een bedrijf en geen filantropische instelling. Zij mogen zelf weten hoe ze hun waren verhandelen. Het blijft imo dan ook vrij simpel, heb je het geld er niet voor (over), dan koop je het niet en ga je wat anders doen. Maken ze games te duur, ga je naar de concurrent. Dat heet marktwerking. En dat is niet ontstaan door piraterij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2cAIb-T9yE7BGUeSPx7Q4RJeC0U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sk58xCaFi3Z6pK8hXhV2rKil.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toevallig volgende week vrijdag vrij van werken, dus kan die dag, mits de game een beetje op tijd binnen komt, zeker al een dikke 3 uur spelen, heb er zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 17:11
Ik heb er zo ontzéttend veel zin in. Ik houd mezelf tegen verdere spoilers tegen te komen/op te zoeken. Maar alles wat ik tot nu toe gehoord, gelezen en gezien heb....een week is echt nog te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ambling_Alp schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:51:
Ik heb er zo ontzéttend veel zin in. Ik houd mezelf tegen verdere spoilers tegen te komen/op te zoeken. Maar alles wat ik tot nu toe gehoord, gelezen en gezien heb....een week is echt nog te lang.
Ik vind het vooral vervelend dat die zo ver in het voren gelekt is en dus ook massaal gespeeld lijkt te worden... :/

Ik wil namelijk ook beginnen maar dat kan heel duidelijk nog niet... :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:41
Linksquest schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:20:
Toevallig volgende week vrijdag vrij van werken, dus kan die dag, mits de game een beetje op tijd binnen komt, zeker al een dikke 3 uur spelen, heb er zin in.
Same here, ga hem bij de lokale Intertoys halen, dus vanaf 09:05 heb ik 3 uur de tijd om te spelen. Zin in!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 17:08
Linksquest schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 10:20:
Ik heb vrij genomen van 11 t/m 14 mei aangezien leverdatum soms 1 dag eerder is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 15:58
In between jobs momenteel. Dus ik heb alle tijd om te gamen. Heb er zin in om weer lekker vol er tegenaan te gaan met Zelda.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 15:50
Cyrax0508 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 14:24:
[...]

Sorry hoor maar je kan hem gewoon kopen, en nu al spelen. Daar is niets mis mee.

Zeker niet gezien de gare performance op de normale Switch.

Ik heb wel een ToTk OLED gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
TomBraamhaar schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 21:36:
[...]

Maar als die een dag of twee eerder in de winkels ligt is er niets mis mee? Raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
TomBraamhaar schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:02:
[...]

Maken ze games te duur, ga je naar de concurrent. Dat heet marktwerking. En dat is niet ontstaan door piraterij.
Sorry hoor maar arbitrair de games naar 70€ verhogen terwijl ze omkomen in de miljoenen gaat er bij mij niet in.

En de concurrentie heeft ook games van 70€, en daarnaast hebben zij geen Nintendo titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik hoop trouwens ook dat we Terrako het wandelende surprise eitje gaan zien in TotK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
James Pond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:37:
[...]

Sorry hoor maar arbitrair de games naar 70€ verhogen terwijl ze omkomen in de miljoenen gaat er bij mij niet in.

En de concurrentie heeft ook games van 70€, en daarnaast hebben zij geen Nintendo titels.
Dan koop je hem niet, die bedrijven zijn je niets verschuldigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-06 15:05
friketje1 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 07:32:
[...]

Lang verhaal(onzin) om piraterij(diefstal) goed te praten.
Op geen enkele manier is dit goed. Enige wat helpt is concurrentie op de markt wat zorgt voor betere producten etc. Verder zijn games niet veel duurder geworden als je dit vergelijkt met de jaren 80/90.

Voorbeeld Donkey Country was toen 149 á 169 gulden uit mijn hoofd. Met de inflatie van 20 á 30 jaar en veel duurdere ontwikkelingskosten is 70 euro niet hoog.
James Pond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:35:
[...]

Sorry hoor maar je kan hem gewoon kopen, en nu al spelen. Daar is niets mis mee.

Zeker niet gezien de gare performance op de normale Switch.

Ik heb wel een ToTk OLED gekocht.
De hardware in de normale en Oled switch zijn hetzelfde. Zie de meerwaarde op het gebied van performance dan niet echt voor de Oled.
James Pond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:37:
[...]

Nintendo heeft tot nu toe maar één titel zo geprijsd welke je ook makkelijk voor 50 kunt krijgen als je voor de digitale versie gaat. In de winkel zijn ze ook vaak nog makkelijk voor minder te scoren. Dus zie het probleem niet.
Daarnaast heeft Nintendo alle recht om dit te doen. Het is eigendom van Nintendo en één van de grootste merken van het bedrijf. Dat staat totaal los of het bedrijf al miljarden heeft.
Schiet al op. Jammer dat ik die dag een overleg van 9 tot 17 heb waar ik niet onderuit kan. Anders was ik ook vrij geweest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
https://gonintendo.com/co...elda-tears-of-the-kingdom

Jammer dat we in Nederland niet zoiets hebben -O-

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:27
Vroeger of later maakt iemand dat wel na op Etsy.com

Vraag me alleen af waarom je een hippack uberhaupt wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psyonara schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 18:40:
[...]

Vroeger of later maakt iemand dat wel na op Etsy.com

Vraag me alleen af waarom je een hippack uberhaupt wil.
Ik ook niet. 😛 Haha. Het is meer het idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• James Pond
-Mike84- schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 17:10:
[...]

De hardware in de normale en Oled switch zijn hetzelfde. Zie de meerwaarde op het gebied van performance dan niet echt voor de Oled.
[...]
Er is geen meerwaarde, maar ik had mijn vorige normale Switch al een tijd geleden verkocht, maar deze past wel lekker bij mn Majoras Mask 3DSXL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
James Pond schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 20:52:
[...]

Er is geen meerwaarde, maar ik had mijn vorige normale Switch al een tijd geleden verkocht, maar deze past wel lekker bij mn Majoras Mask 3DSXL :)
Dan is het wel top. Zeker als je hem wel eens in handheld modus gebruikt, behalve bij deze Zelda schijnt het.

Had mij even verdiept na je bericht over de performance. Maar dat schijnt meer een probleem te zijn in handheld modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad erg jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-07 18:26
Ik kijk echt zo enorm naar uit! Hier gaat vrouwlief een weekendje weg met de 3 kleine kids. Vanaf zaterdagochtend tot zondagavond het hele huis voor mijzelf, al zal ik niet veel meer nodig hebben dan bank, bed en oven.

Heb hem gepreordered maar bedenk nav een eerdere reactie hier dat ik hem misschien beter 's ochtends in de winkel kan halen. Misschien komt de bezorger pas 's avonds. Nou ja dan speel ik Fallout 4 nog even op de Deck...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-07 19:35
prutsger schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 16:52:
Ik kijk echt zo enorm naar uit! Hier gaat vrouwlief een weekendje weg met de 3 kleine kids. Vanaf zaterdagochtend tot zondagavond het hele huis voor mijzelf,
OMG, jaloers! Ik zal dat weekend gewoon door moeten mét kids én vrouwlief.

Dus dat wordt hoogstens een paar uurtjes in de avonduren. Overdag gamen met kids is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutsger schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 16:52:
Ik kijk echt zo enorm naar uit! Hier gaat vrouwlief een weekendje weg met de 3 kleine kids. Vanaf zaterdagochtend tot zondagavond het hele huis voor mijzelf, al zal ik niet veel meer nodig hebben dan bank, bed en oven.

Heb hem gepreordered maar bedenk nav een eerdere reactie hier dat ik hem misschien beter 's ochtends in de winkel kan halen. Misschien komt de bezorger pas 's avonds. Nou ja dan speel ik Fallout 4 nog even op de Deck...
Helaas weekend werken en nog een meterkast aanpassen dat weekend voor de airconunits die eraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Het pakt me meer dan BOTW, zoveel vrijheid en mogelijkheden naast het sterke verhaal. Alleen die FPS, echt schandalig gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
shoombak schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:43:
Het pakt me meer dan BOTW, zoveel vrijheid en mogelijkheden naast het sterke verhaal. Alleen die FPS, echt schandalig gewoon
Leuk voor je…. Is dat met of zonder patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
shoombak schreef op zondag 7 mei 2023 @ 14:43:
Slechter dan BOTW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Hier wordt sinds vrijdag gespeeld. Zeker slechter qua fps dan BOTW. Met update en dan zie je de framerate nog inkakken regelmatig.
Maar maakt het speelplezier (vooral voor de kinderen) niet minder. Als het verhaal/gameplay goed is doen de fps er minder toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flrs
ThunderStorm schreef op zondag 7 mei 2023 @ 17:11:
Hier wordt sinds vrijdag gespeeld. Zeker slechter qua fps dan BOTW. Met update en dan zie je de framerate nog inkakken regelmatig.
Maar maakt het speelplezier (vooral voor de kinderen) niet minder. Als het verhaal/gameplay goed is doen de fps er minder toe.
Ja zo is het maar net.

Alles is relatief. Zojuist OoT op de n64 uitgespeeld. Die framerate is tegenwoordig ook niet acceptabel. Maar spel blijft geniaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Hier ook last van de schommelende FPS, maar dat is nog wel mijn minste zorg.

Ik ga zeker niet spoilen, maar wat ik "merk" is dat de wereld nog steeds een beetje leeg aanvoelt. De inhoud is goed, plek A is prima, plek B is ook prima, maar als je dan een quest krijgt "ga van A naar B" dan voelt de wereld een beetje kaal. Dit had ik ook in BoTW.
BoTW met veel liefde en plezier gespeeld en zal ToTK ook net zo beleven. Vernieuwing zit er genoeg in, en hele "puzzle" mechanisme is hartstikke tof.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Die leegte heb ik nooit gevoeld in BotW. Integendeel, hoe vaak ik wel niet werd afgeleid als ik van A naar B wou. Meestal was het een kort stukje maar deed ik er een paar uur over omdat er telkens wat te doen was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 08:39
Speel hem ook al sinds vrijdag en ik vond het begin vooral erg indrukwekkend. Ik weet alleen niet wat ik moet vinden van het nieuwe manier van bouwen. Vooral bij het oplossen van een puzzel kan het nog een beetje pielerig aanvoelen. Soms dan maak je een onderdeel net niet lekker vast en dan moet hij weer los etc. Of je draait hem net niet lekker. Zal denk ik wennen zijn maar goed. Tot nu toe ontzettend leuke game, of hij beter is dan BOTK weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Ja, als iemand BotW leeg vond, dan maak ik me geen zorgen over de kritiek dat TotK ook leeg aanvoelt. Ik vond die leegte zo’n enorme kracht in BotW, het voelde echt eenzaam soms, en er was nog steeds ongelofelijk veel te verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:04
-Mike84- schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 17:10:
[...]

Lang verhaal(onzin) om piraterij(diefstal) goed te praten.
Op geen enkele manier is dit goed. Enige wat helpt is concurrentie op de markt wat zorgt voor betere producten etc. Verder zijn games niet veel duurder geworden als je dit vergelijkt met de jaren 80/90.

Voorbeeld Donkey Country was toen 149 á 169 gulden uit mijn hoofd. Met de inflatie van 20 á 30 jaar en veel duurdere ontwikkelingskosten is 70 euro niet hoog.
Dit dus, sommige N64 games waren zelfs 219 gulden. Gangbaar was 129 gulden en veel games waren 169/179 gulden. Echt een pak duurder dan games op andere platforms toentertijd. Games zijn tegenwoordig een stuk goedkoper geworden. De afzetmarkt is ook velen malen groter.

Als je gamen te duur vindt, koop je het niet/2e hands, maar je gaat het iig niet stelen.

Anyway, TotK staat hier in de preorder voor m'n vriendin. Ze heeft een Switch Lite en vindt dat prachtig. Persoonlijk vind ik de Lite te klein om dergelijke grote games lekker op te kunnen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 08-05-2023 13:58 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06 10:14

cronixx

krieuw

Hulleman schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:57:
[...]

Dit dus, sommige N64 games waren zelfs 219 gulden. Gangbaar was 129 gulden en veel games waren 169/179 gulden. Echt een pak duurder dan games op andere platforms toentertijd. Games zijn tegenwoordig een stuk goedkoper geworden. De afzetmarkt is ook velen malen groter.

Als je gamen te duur vindt, koop je het niet/2e hands, maar je gaat het iig niet stelen.

Anyway, TotK staat hier in de preorder voor m'n vriendin. Ze heeft een Switch Lite en vindt dat prachtig. Persoonlijk vind ik de Lite te klein om dergelijke grote games lekker op te kunnen spelen.
Haal die tears of the kingdom OLED joh ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Kunnen de ervaringen van mensen die de gelekte release al spelen uit het topic blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
TomBraamhaar schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:11:
Kunnen de ervaringen van mensen die de gelekte release al spelen uit het topic blijven?
En dit, ja. Ksst, ga lekker je leak spelen. Ik probeer tot vrijdag niets mee te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:04
cronixx schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:01:
[...]

Haal die tears of the kingdom OLED joh ;)
Wellicht de Switch 2. Een Lite, een PS5 en XSX vond ik wel even genoeg :p

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Hulleman schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:29:
[...]

Wellicht de Switch 2. Een Lite, een PS5 en XSX vond ik wel even genoeg :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMubzVghEAXlitcFcYIx0mizwpw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HaIxeNYjX5XEQKsN2VRQK4En.gif?f=user_large

[ Voor 29% gewijzigd door cronixx op 08-05-2023 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 08:39
Speel de leak niet. Heb een retail versie, maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Cyrax0508 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 15:57:
[...]

Leuk voor je…. Is dat met of zonder patch?
Er is geen patch die de performance verbeterd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knokkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06 19:44
Hoi.
Mijn zoontje van 8 gaat vrijdag beginnen met de nieuwe Zelda. Nou wil hij graag botw eerst uitspelen en heeft hij alles gedaan (incl. DLC) op drie tempelmissies na. Is er iemand die een Nederlands lijstje van de tempelmissies heeft zodat we kunnen zien welke we missen.
Heb me echt rot gezocht, ook op de kaart waar alle tempels op staan kan ik ze niet vinden. Heb wel een engelse lijst maar die vertaling klopt niet helemaal, waardoor ik ze nog niet gevonden heb.
Zijn (en mijn) dank is groot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Knokkie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 16:10:
Hoi.
Mijn zoontje van 8 gaat vrijdag beginnen met de nieuwe Zelda. Nou wil hij graag botw eerst uitspelen en heeft hij alles gedaan (incl. DLC) op drie tempelmissies na. Is er iemand die een Nederlands lijstje van de tempelmissies heeft zodat we kunnen zien welke we missen.
Heb me echt rot gezocht, ook op de kaart waar alle tempels op staan kan ik ze niet vinden. Heb wel een engelse lijst maar die vertaling klopt niet helemaal, waardoor ik ze nog niet gevonden heb.
Ik weet geen Nederlandse website, heb tot 10 jaar terug een Nederlandse Zelda website gerund, maar door tijd gebrek overgegeven aan iemand anders die het helaas verknalt heeft.

Maar weet wel een hele goede Engelse website die ook erg duidelijk is,
https://www.zeldadungeon.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Knokkie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 16:10:
Hoi.
Ik heb daarvoor een kaart gepakt en heb die naast mijn spel gehouden en ben zo gaan kijken. Heb niet de namen gecontroleerd of nodig gehad.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knokkie
Bedankt.
We hebben met z'n drieën ik weet niet hoe lang met kaart naar het scherm zitten turen. Ik kan er echt geen meer vinden en toch zegt het menu dat hij er drie mist. (39/42}

[ Voor 4% gewijzigd door Knokkie op 08-05-2023 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb je een foto van de kaart? Wil wel eens met een scheel oog mee kijken of ik het eventueel voor je kan zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 18:10

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Knokkie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:11:
Bedankt.
We hebben met z'n drieën ik weet niet hoe lang met kaart naar het scherm zitten turen. Ik kan er echt geen meer vinden en toch zegt het menu dat hij er drie mist. (39/42}
Ik vond dit; https://play.google.com/s...areNotion.BreathCompanion een hele fijne hulp om voortgang bij te houden/af te vinken.

Zal wel ff een werkje zijn om reeds gedane zaken af te vinken in jouw geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Bizzarro schreef op maandag 8 mei 2023 @ 17:37:
[...]

Ik vond dit; https://play.google.com/s...areNotion.BreathCompanion een hele fijne hulp om voortgang bij te houden/af te vinken.

Zal wel ff een werkje zijn om reeds gedane zaken af te vinken in jouw geval
Thanks voor de tip, ik moet ook nog een paar shrines. Hoop ze voor vrijdag klaar te hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knokkie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/55r7dbwIpJDfJoi9c9E_0CZ-2Kg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TbOnyNV49Jf9IpXDGFfHeZfR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3IOK58koOj0brtZe0924gOXd8k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pJRPAryC84KZfSVlwNYuV0Y1.jpg?f=fotoalbum_large

Eerste keer dat ik een foto plaats, kijken of dat goed gaat.
Mijn oudste zoon (10) zegt dat hij dat weg vinken al gedaan heeft en dat we alles hebben. Kan het dat we tempels hebben gedaan zonder eerst de missie geactiveerd te hebben of zo.?
Hij zei net dat die gast waar je die heldenbollen van krijgt, tegen hem zei dat hij ze allemaal heeft. Zonder tegen hem te hoeven vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knokkie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ef7moZWUrd3aUruffvSyMfu4vU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wqsr85Z0W8OH0NX5InjTNgAu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Waarschijnlijk is de tempel al gedaan, maar is de missie niet afgevinkt omdat je nog niet met de juiste persoon hebt gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knokkie
hcQd schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:18:
Waarschijnlijk is de tempel al gedaan, maar is de missie niet afgevinkt omdat je nog niet met de juiste persoon hebt gesproken.
Ok, dus dat is een mogelijkheid.
Dat zou hij dan kunnen zien als hij een Nederlands tempelmissies lijstje zou hebben. Ik zoek me rot, maar kan dat nog niet vinden. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Knokkie schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:26:
[...]

Ok, dus dat is een mogelijkheid.
Dat zou hij dan kunnen zien als hij een Nederlands tempelmissies lijstje zou hebben. Ik zoek me rot, maar kan dat nog niet vinden. :?
Je kunt ook een Engelse lijst gebruiken, en dan matchen op persoon en regio in plaats van de naam van de missie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knokkie
hcQd schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:28:
[...]

Je kunt ook een Engelse lijst gebruiken, en dan matchen op persoon en regio in plaats van de naam van de missie.
Goeie tip, dat gaan we proberen. Thnxs. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:06
TomBraamhaar schreef op maandag 8 mei 2023 @ 14:11:
Waarom? Ik vind het wel prettig om alvast wat user ervaringen te lezen. Helemaal gezien de reviews van recensenten bij Nintendogames altijd net íets te positief zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 18:53:
[...]

Waarom? Ik vind het wel prettig om alvast wat user ervaringen te lezen. Helemaal gezien de reviews van recensenten bij Nintendogames altijd net íets te positief zijn.
Omdat een emulator toch anders is dan een Switch exemplaar zelf. Word hier straks verkocht dat het spel super slecht draait, mensen een Pokèmon Dejavu krijgen en de game op de originele hardware gewoon goed loopt. Spoilers zijn zeker niet te vermijden en mocht er iemand die een review exemplaar al heeft iets willen delen, prima, maar gebruik de dan spoiler functie, maar een gehackte pc versie aub niet hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
[...]

Waarom? Omdat de mensen die hier 5 jaar netjes op hebben zitten te wachten er ook fris en open in willen gaan. Dan zie ik hier liever geen spoilers, maar als ze dan toch hun ervaring willen delen, doe het dan iig in een spoiler tag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
TomBraamhaar schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:08:
[...]

Waarom? Omdat de mensen die hier 5 jaar netjes op hebben zitten te wachten er ook fris en open in willen gaan. Dan zie ik hier liever geen spoilers, maar als ze dan toch hun ervaring willen delen, doe het dan iig in een spoiler tag.
Er staan hier nog nergens spoilers in posts van mensen met de game toch?

@Linksquest om performance issues moeten we inderdaad wat heenlezen (al zou het me niets verbazen als TOTK niet super draait), maar ik vind de early ervaringen lezen iig wel erg waardevol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Over ervaringen gesproken: Wanneer lift het reviewembargo eigenlijk? Kan dat zo 123 niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-07 15:40
Spoilers worden sowieso nooit gewaardeerd. Dat staat los van geleakte versie spelen of een gekochte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
Timothy3000 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:16:
Over ervaringen gesproken: Wanneer lift het reviewembargo eigenlijk? Kan dat zo 123 niet vinden.
Voor zover ik weet donderdag pas. Was met BotW overigens ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:58

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ambling_Alp schreef op maandag 8 mei 2023 @ 21:11:
[...]

Voor zover ik weet donderdag pas. Was met BotW overigens ook zo.
Reken maar dat er behoorlijk wat uitgebreidere reviews beschikbaar komen. Zeker nu het spel al is uitgelekt en met emulators goed is te spelen.

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:24
Vanavond in Pathe draaide ze voorafgaand aan de film trailer 3 van TotK (een edit ervan). Gaaf hoor, om de trailer zo op groot scherm te zien. Zin in vrijdag! :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Raem schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 01:21:
Vanavond in Pathe draaide ze voorafgaand aan de film trailer 3 van TotK (een edit ervan). Gaaf hoor, om de trailer zo op groot scherm te zien. Zin in vrijdag! :)
Yes, die had ik vorige week ook in de IMAX bij Guardians 3, was wel ff genieten op het grote scherm.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RollieBollie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9aQKIw5BTCv_fgQDKbbkH6Ug_VA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yjHLgnxYBtmt1GV0Xs9fTREx.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Linksquest schreef op maandag 8 mei 2023 @ 19:06:
[...]

Omdat een emulator toch anders is dan een Switch exemplaar zelf. Word hier straks verkocht dat het spel super slecht draait, mensen een Pokèmon Dejavu krijgen en de game op de originele hardware gewoon goed loopt.
Een kleine nuance. Je hebt 2 manieren om ToTK nu te spelen.
- Via een emulator, gewoon op je PC.
- Via een softwaremodded Switch, en dan kan je hem native op je Switch draaien door de games gewoon te sideloaden. Dit verschilt dus werkelijk niets tov een originele versie die men aanschaft. Het enige wat anders is is dat het een release is waar de day 0 patch mist (al is deze ook al beschikbaar), en dus mogelijk FPS issues oplost

Wat je zegt klopt dus deels, maar ondergetekende heeft ervaring via beide manieren. De pc performance is beter (als je systeem het toelaat) maar toont ook echt flinke FPS drops op punten waar de Switch deze drops ook heeft. Denk hierbij aan hoog-over over het gebied heen kijken.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyrax0508
enira schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 10:19:
[...]

Een kleine nuance. Je hebt 2 manieren om ToTK nu te spelen.
- Via een emulator, gewoon op je PC.
- Via een softwaremodded Switch, en dan kan je hem native op je Switch draaien door de games gewoon te sideloaden. Dit verschilt dus werkelijk niets tov een originele versie die men aanschaft. Het enige wat anders is is dat het een release is waar de day 0 patch mist (al is deze ook al beschikbaar), en dus mogelijk FPS issues oplost

Wat je zegt klopt dus deels, maar ondergetekende heeft ervaring via beide manieren. De pc performance is beter (als je systeem het toelaat) maar toont ook echt flinke FPS drops op punten waar de Switch deze drops ook heeft. Denk hierbij aan hoog-over over het gebied heen kijken.
Een kleine nuance, er zijn 3 manieren. Je kunt ook de fysieke game al hebben en dus al met patch spelen. En die mensen mogen hun mondje roeren over de performance. De mensen die stelen en dan klagen over het gestolen product zijn lachwekkend. Gelukkig zijn er ook nog echte gamers die waarderen wat ze krijgen en zorgen dat de industrie blijft draaien door het spel daadwerkelijk te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Cyrax0508 op 09-05-2023 12:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• James Pond
Wie is er hier aan het klagen dan? Jeetje wat een vijandigheid in dit topic zeg.

Feiten benoemen is toch geen klagen?
Gelukkig zijn er ook nog echte gamers die waarderen wat ze krijgen
Haha jezus man. Dus als je het koopt, en je baalt van de performance, dan ben je geen ekte ekte gamer?

Doe even niet zo vreemd.

[ Voor 67% gewijzigd door James Pond op 09-05-2023 15:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• James Pond
[...]

Ook dat inderdaad. Er is niets mis met ervaringen delen, mits deze spoiler vrij zijn.

Als je zegt dat je van het spel geniet, is daar toch ook niets mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
James Pond schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:39:
Wie is er hier aan het klagen dan? Jeetje wat een vijandigheid in dit topic zeg.

[...]

Haha jezus man. Dus als je het koopt, en je baalt van de performance, dan ben je geen ekte ekte gamer?

Doe even niet zo vreemd.
Wat hij zegt is dat alleen mensen die voor de game betaald hebben mogen klagen over de performance. Opzich wel mee eens, al heb ik hier niemand die de game al speelt zien klagen. Eerder gewoon de FPS zien benoemen. Net als in de previews door de pers werd gedaan.

Dat de game vermoedelijk matig loopt komt iig voor mij niet echt als een verrassing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cyrax0508
James Pond schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 15:39:

[...]

Doe even niet zo vreemd.
Klagen over een gestolen product dat je illegaal hebt verkregen zonder patch is geen feit, maar gewoon dom.

Nee, zonder gamers die een spel daadwerkelijk kopen kunnen anderen niet illegaal profiteren want als iedereen zou stelen zou de wereld er anders uitzien en kunnen ze geen Zelda's maken. Dat is wat ik zeg. Je hebt inderdaad geen recht om te klagen als je steelt.

Over het hele internet wordt geklaagd over de performance en dat zijn dan veelal degene die de game illegaal bezitten en zonder patch spelen. Dat vind ik lame inderdaad.

@Timothy3000

Dan wil je alleen lezen wat je wil lezen. Ook in dit topic zelf zitten mensen te klagen over de framerate. Dat kun je zelf toch ook gewoon lezen? Waarom dan doen alsof niemand klaagt? Raar

[ Voor 20% gewijzigd door Cyrax0508 op 09-05-2023 16:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik zie niet echt geklaag om eerlijk te zijn. Vooral mensen die benoemen dat de fps niet best is maar de game wel leuk.

Klagen is voor mij echt als mensen roepen dat de game onspeelbaar is of dat het de pret bederft. Dat gebeurt hier niet. Je ziet mensen hier alleen het feit even benoemen. Ik zie het probleem niet zo. Alle previews benoemden dit ook al.

Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die verwachten dat het als een zonnetje draait. Maar wat doet het ertoe als de game gewoon leuk is? ;) :)

Er zal wel niemand zijn die zijn preorder erom cancelt dus ik zou me er niet te druk om maken. :)

Edit: Ik had het specifiek over Tweakers trouwens. Andere fora vermijdt ik ivm spoilers.

[ Voor 83% gewijzigd door Timothy3000 op 09-05-2023 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
Cyrax0508 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 16:11:
[...]

Klagen over een gestolen product dat je illegaal hebt verkregen zonder patch is geen feit, maar gewoon dom.

Nee, zonder gamers die een spel daadwerkelijk kopen kunnen anderen niet illegaal profiteren want als iedereen zou stelen zou de wereld er anders uitzien en kunnen ze geen Zelda's maken. Dat is wat ik zeg. Je hebt inderdaad geen recht om te klagen als je steelt.

Over het hele internet wordt geklaagd over de performance en dat zijn dan veelal degene die de game illegaal bezitten en zonder patch spelen. Dat vind ik lame inderdaad.

@Timothy3000

Dan wil je alleen lezen wat je wil lezen. Ook in dit topic zelf zitten mensen te klagen over de framerate. Dat kun je zelf toch ook gewoon lezen? Waarom dan doen alsof niemand klaagt? Raar
Als ik het spel op vrijdag koop, wat heb ik dan gestolen? Sorry hoor.
Ook in dit topic zelf zitten mensen te klagen over de framerate.
Wat is volgens jou klagen? Wanneer je iets benoemd?

Overigens semantiek maar.. :

Afbeeldingslocatie: https://www.devtopics.com/wp-content/uploads/2008/08/piracyisnottheft.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door James Pond op 09-05-2023 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
Ben heel benieuwd naar iedereen's Fuse creaties hier overigens!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:45
Cyrax0508 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 16:11:
Ik heb het zonder en met patch gespeeld op de Switch en ik vond het allemaal prima draaien. Had het niet beter of slechter verwacht, gewoon " OK".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
James Pond schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 16:40:
[...]

Als ik het spel op vrijdag koop, wat heb ik dan gestolen? Sorry hoor.

[...]

Wat is volgens jou klagen? Wanneer je iets benoemd?

Overigens semantiek maar.. :

[Afbeelding]
Serieus? Ik maak toch het onderscheid en heb het steeds over illegaal het spel spelen? Als je een fysieke versie eerder kan spelen, dan heb je hem toch gekocht? Dat is geen stelen en ook helemaal mijn punt niet. Het is echt niet zo moeilijk allemaal.

Als je het spel illegaal speelt op hardware die er niet eens voor bedoelt is dan is elke benoeming over de framerate klagen wat mij betreft en heb je niets maar dan ook niets te zeggen.

Ik vind het stelen en profiteren van de mensen die wel de makers belonen en het spel kopen. Zeker als het gaat om een nieuw spel (dat in dat geval nog niet eens officieel uit is). Dat jij jezelf in slaap sust met leugens moet je zelf weten.

Ik walg van dergelijke praktijken zoals met TotK en mensen die het illegaal spelen op hardware anders dan waar het voor bedoelt is, zeker in dit geval waarbij de game officieel nog niet eens uit is.

Zonder betalende klanten kunnen anderen ook niet illegaal een game spelen. Dus als iemand zegt dat ik me niet druk moet maken omdat niemand nu zijn CE gaat cancellen zegt dat genoeg. Gelukkig maar anders kunnen anderen niet meer illegaal gratis games spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyrax0508 op 09-05-2023 18:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
@Cyrax0508 Ik ga eerlijk bekennen dat ik ook dit spel speel op hardware wat er niet voor bedoeld is. Echter heb ik wel de originele switch spel in preorder staan. Dus die komt vrijdag binnen. En ik hoop dat meerdere mensen dit zullen doen die het op de pc spelen of een ander platform.

Niet iedereen heeft slechte bedoelingen die met een emulator dit spel spelen.

Dit omdat ik dit spel gewoon origineel wil hebben net zoals botw. Deze zijn hier meerdere 100en uren gespeeld door het hele gezin.
Botw speel ik ook liever op de Steam Deck. Het loopt wat soepeler en de bediening vind ik fijner van de Steam Deck. Maar beide versies zijn het geld meer dan waard om te kopen.

De Switch heb ik vorige week speciaal voor totk aangepakt door er 2 gulikit hall joysticks te monteren. Geen stick drift problemen meer hier.

[ Voor 9% gewijzigd door Yamy_Daffy op 09-05-2023 19:09 ]

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Cyrax0508 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 17:55:
Dus als iemand zegt dat ik me niet druk moet maken omdat niemand nu zijn CE gaat cancellen zegt dat genoeg. Gelukkig maar anders kunnen anderen niet meer illegaal gratis games spelen.
Nintendo verkoopt er vrijwel geen game minder om denk ik. Grote kans dat het grootste gedeelte van de mensen die hem nu eerder spelen vrijdag het spel binnenkrijgen, net als @James Pond en @Yamy_Daffy. Mensen kunnen gewoon niet wachten en spelen daarom eerder haha.

En ik zei
Dus als iemand zegt dat ik me niet druk moet maken omdat niemand nu zijn CE gaat cancellen zegt dat genoeg
dat in een eerdere comment omdat er eerder hier posts waren van mensen waren die bang waren dat kritiek op de fps nav de ervaringen van nu mensen af zouden schrikken. Kans lijkt me nihil dat daar 1 preorder om gecanceld wordt. :)

Verder met je eens dat echt klagen over een niet gekochte game apart is, maar dat gebeurt hier gelukkig niet echt.

Maar zullen we die offtopic discussie over piraterij kappen en het hier gewoon over de ervaringen over TOTK hebben? Ik lees graag nog wat user ervaringen. Vrijdag valt ie op de mat, alvast wat user reviews lezen zorgt voor voorpret haha.

Heel nieuwsgierig naar de game. Ik hoop dat de focus niet teveel op fuse en godhand gaat liggen, want dat spreekt me persoonlijk niet zo aan. Ik hoop op echte dungeons, meer shrines en een hoop nieuwe gebieden om te exploren. Dat en een goeie soundtrack. Dan ben ik echt meer dan tevreden. :) Hoop dat Amazon deze keer weer op release of zaterdag de game op de mat gooit.

[ Voor 43% gewijzigd door Timothy3000 op 09-05-2023 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Meer mensen die de game besteld hebben bij My Nintendo Store? Is bij jullie de game al verzonden?

Bij mij is de bestelling nog niet verzonden, maar er was een issue met de betaling jammergenoeg (inmiddels wel opgelost). Hopelijk komt de game nog vrijdag binnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -Mike84-
Nog maar iets meer dan 52 uur en hij is digitaal al te spelen 😁

Zullen nu langzaam ook wel normale retail versies in omloop zijn. Vroeger leverde Nintendo zover ik weet de games op maandag/dinsdag bij de gameshops.
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Let op:
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic