"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Klopt tegenwoordig niet meer. Vroeger was het wel anders. OOT had ik op dinsdag. MM zelfs op maandag. Maar dat is 25 jaar geleden 😂Gynnad schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:40:
[...]
Bij mijn weten worden Nintendo games zelden voor de release datum verkocht
Koop tegenwoordig alles digitaal. Dus wachten tot vrijdag😊
Maar de goede oude tijd naar alle winkels om te kijken of je de game eerder kon krijgen.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 16:23
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Toen ik mijn webshop nog had, moest ik voor Nintendo games heel vaak per titel een verklaring tekenen dat ik bijvoorbeeld, als een game op de 26ste uit kwam, ik hem niet eerder mocht verkopen, maar wel de 25ste op de post mocht doen.Gynnad schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:40:
[...]
Bij mijn weten worden Nintendo games zelden voor de release datum verkocht
Deed ik het wel, dan kon ik een boeten van €10.000,- krijgen kon ik toekomstige titels niet meer voor release binnen krijgen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Exact, de consequenties zijn niet mals.Linksquest schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:18:
[...]
Toen ik mijn webshop nog had, moest ik voor Nintendo games heel vaak per titel een verklaring tekenen dat ik bijvoorbeeld, als een game op de 26ste uit kwam, ik hem niet eerder mocht verkopen, maar wel de 25ste op de post mocht doen.
Deed ik het wel, dan kon ik een boeten van €10.000,- krijgen kon ik toekomstige titels niet meer voor release binnen krijgen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik heb hem daar wel besteld, verwacht donderdag pas een verzendmelding voorbij te zien komen.Zeror schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:36:
Meer mensen die de game besteld hebben bij My Nintendo Store? Is bij jullie de game al verzonden?
Bij mij is de bestelling nog niet verzonden, maar er was een issue met de betaling jammergenoeg (inmiddels wel opgelost). Hopelijk komt de game nog vrijdag binnen.
Ben benieuwd of het tegenwoordig nog steeds maar 10 k is? Bedragen zijn voor bepaalde releases (niet Nintendo) stuk hoger geworden wat ik weet.Linksquest schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:18:
[...]
Toen ik mijn webshop nog had, moest ik voor Nintendo games heel vaak per titel een verklaring tekenen dat ik bijvoorbeeld, als een game op de 26ste uit kwam, ik hem niet eerder mocht verkopen, maar wel de 25ste op de post mocht doen.
Wellicht een domme vraag, maar hoe krijg je het aantal in beeld (xx vd xx tempelmissies behaald)? Is dit dit iets van een DLC ofzo?
Ik heb de game niet besteld bij Nintendo, maar wel wat andere TotK accessoires, die zijn nog niet verstuurd. De TotK OLED kreeg ik de Track&Trace op woensdag en kwam die netjes op de vrijdag dat die uit zou komen binnen, dus ik verwacht eigenlijk dat de bestellingen voor komende vrijdag ergens morgen de deur uit gaan bij Nintendo (afhankelijk van waar het vandaan moet gaan komen).Zeror schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:36:
Meer mensen die de game besteld hebben bij My Nintendo Store? Is bij jullie de game al verzonden?
Bij mij is de bestelling nog niet verzonden, maar er was een issue met de betaling jammergenoeg (inmiddels wel opgelost). Hopelijk komt de game nog vrijdag binnen.
Ja besteld bij Ninty zelf, geen betalings issues etc. en nog geen verzendbevestiging, ziet er allemaal goed uit dus.Zeror schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:36:
Voor een Nederlandse eshop aankoop is het vrijdag om 00:00 uur.flugelisoke schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:38:
Het is me niet helemaal bekend hoe laat de digitale release is, in het algemeen bij Nintendo lees ik 15u, ergens anders weer 0u00, word er niet wijzer van.
Mogelijk dat het eerder kan als je hem koopt via een andere eshop zoals die van Nieuw Zeeland.
Maar geen idee hoe dit werkt bij Nintendo.
Arunia schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:33:
[...]
Ik heb hem daar wel besteld, verwacht donderdag pas een verzendmelding voorbij te zien komen.
Ah mooi. In de mail van het betalingsissue stond dat de releasedatum mogelijk niet gehaald kon worden. Dus ik begon mij al zorgen te maken. Ik ga het zien.cronixx schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:53:
[...]
Ja besteld bij Ninty zelf, geen betalings issues etc. en nog geen verzendbevestiging, ziet er allemaal goed uit dus.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Check: YouTube: Timeline Connection Revealed for Tears of the Kingdom + NEW Story De...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
- Linksquest
Dat durf ik je niet te zeggen, ik ben in 2011 gestopt met de webshop toen mijn vrouw in verwachting was van onze dochter. Ik deed de webshop naast mijn gewone werk en aangezien die niet genoeg opbracht om rond te komen, heb ik die stop gezet. Maar ik heb z'n overeen komst ook van Activision en Ubisoft gehad.-Mike84- schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:01:
[...]
Ben benieuwd of het tegenwoordig nog steeds maar 10 k is? Bedragen zijn voor bepaalde releases (niet Nintendo) stuk hoger geworden wat ik weet.
- Linksquest
Ik heb ook nog niks van Coolblue gehoord, verwacht ook morgen pas een mail dat het op de post gaat, net als de Case van Bol.com en de Amiibo van Tears of the Kingdom. De pro controller staat bij mij nog altijd op de 15de of 16de mei, dus zal hem net als de Switch OLED iets later krijgen van Amazon.deArunia schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:33:
[...]
Ik heb hem daar wel besteld, verwacht donderdag pas een verzendmelding voorbij te zien komen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sh8yqjCkO3qX584qRkmjz0OL.png?f=user_large)
Ik heb qua andere spullen nog niets gehoord van de andere winkels, ik zie het wel. Volgende week puur toevallig de hele week vrij.
- Linksquest
Hij moest dat eigenlijk wel zo doen, omdat het een kleine zaak was. Formaat winkel was grofweg 4 a 5 meter bij 2 meter. Ze verkochten games, hardware, 2e hands, import en merchandise. Vanwege gebrek aan ruimte hadden ze op plafond (van die plafondtegels) merchandise en lege dozen staan.
Helaas voor hem kwam er een gamemania op het zelfde winkelcentrum en was het toen snel over voor hem.
Hoef geen winst te maken, puur iemand gelukkig.
(Nu de Collectors Edition zelf nog)
Zoniet, is er een andere die jullie aanraden?
Mediamarkt heeft hem nog zo te zien en Game Mania ook:James Pond schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:34:
Weet iemand of ik nog ergens zo'n totk carry case kan kopen?
https://www.mediamarkt.nl...gdom-edition-1758616.html
https://www.gamemania.nl/...elda-tears-of-the-kingdom
Wat een baas! Thanks man!cronixx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:41:
[...]
Mediamarkt heeft hem nog zo te zien en Game Mania ook:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Zou maar zo kunnen.Gaiterbrai schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:13:
[...]
Wellicht een domme vraag, maar hoe krijg je het aantal in beeld (xx vd xx tempelmissies behaald)? Is dit dit iets van een DLC ofzo?

Ik verwacht nadat je het spel hebt uitgespeeld (credits geweest), dan komt op de kaart ook het percentage te staan van hoeveel je nog moet ontdekken.Knokkie schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:04:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Zou maar zo kunnen.
worse case even langs een winkel als ze later bezorgen
Tnx! ik heb hem ook nog maar ff besteld. De Zelda Oled heb ik maar geannuleerd. Ik vond die special Edition, Pro controller en Amiibo en normale versie van de game (voor mijn vriendin) toch wel genoeg!cronixx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:41:
[...]
Mediamarkt heeft hem nog zo te zien en Game Mania ook:
Zo een zin in! Helaas heb ik het komend e weekend weinig tot geen tijd!
Ik heb me echt nog nooit druk gemaakt over bezorgtijden, maar nu wel. Heb vrij genomen vrijdag en ik bid dat de bezorger er een beetje op tijd is.Winduu schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 12:13:
bij bol besteld hopelijk optijd binnen.
worse case even langs een winkel als ze later bezorgen
Daarom: ophalen bij NedgameAmbling_Alp schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:21:
[...]
Ik heb me echt nog nooit druk gemaakt over bezorgtijden, maar nu wel. Heb vrij genomen vrijdag en ik bid dat de bezorger er een beetje op tijd is.
Sorry, maar dit is wel erg mager om te knopen aan een timeline voor mij. Er zitten in BOTW zoveel connecties naar alle timelines dat ik niet verwacht dat deze vraag ooit beantwoord gaat worden. Beste antwoord blijft toch dat ze gezien alle timelines onderdeel zijn van de wereld van BOTW, dat de unified timeline de enige optie blijft die logisch is voor mij.Zeror schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 23:42:
Er zijn hints opgedoken over de timeline placement van de game.
Check: YouTube: Timeline Connection Revealed for Tears of the Kingdom + NEW Story De...
spoiler:Mogelijk vallen Breath of the Wild en Tears of the Kingdom in de Fallen timeline.
Ik had nog een cadeaubon, dus dacht: ik doe Bol. Nedgame zit niet in Amsterdam en stel ik pre-order nu bij MM alsnog, is het ook vanaf 14 uur pas ophalen. Dus: fingers crossed.
Noted, ik heb je erop vastgepind.Timothy3000 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:26:
Pin me er niet op vast maar volgens andere fora schijnt Gameresource vandaag al te verzenden.
Dieven…… 😂😂Timothy3000 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:26:
Pin me er niet op vast maar volgens andere fora schijnt Gameresource vandaag al te verzenden.
Je doet je username eer aan.Bizzarro schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:54:
ik wacht gewoon tot vrijdag met spelen hoor, ook al ligt ie morgen al in de bus
Ik wacht ook tot vrijdag. Te mooie kortingsactie bij Amazon gehad om die te annuleren.
[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 10-05-2023 14:02 ]
Game is verzonden bij mij. Krijg net een mailtje binnen.cronixx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:54:
Zojuist een mailtje van Nintendo dat m'n amiibo al onderweg is!
Game + Notitieboek + Verzamelmedaille + Verzamelmunt (is volgens mij hetzelfde als de verzamelmedaille) + Baggagelabel. Ben wel benieuwd of ik nu twee munten/medaille krijg
yes, hier game inmiddles ook (CE+munt+luggage tag)Zeror schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:08:
[...]
Game is verzonden bij mij. Krijg net een mailtje binnen.
Game + Notitieboek + Verzamelmedaille + Verzamelmunt (is volgens mij hetzelfde als de verzamelmedaille) + Baggagelabel. Ben wel benieuwd of ik nu twee munten/medaille krijg
Hier ook.Zeror schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:08:
[...]
Game is verzonden bij mij. Krijg net een mailtje binnen.
Mee eens, dit is gewoon de beste manier om zo'n game tot zijn recht te laten komen op de Nintendo Switch hardware.Ambling_Alp schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 14:59:
Ik vind Zelda: BOTW, meen ik oprecht, nog steeds een van de, of dé mooiste Switch-game, zes jaar later. En dat zal ik ook van TOTK vinden. De artstijl is zo waanzinnig.
Link me even (...onbewuste pun). Ik overweeg Bol te annuleren, ik wil de hele vrijdag kunnen gamen haha.Timothy3000 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:26:
Bij mij ook, verwachting is dat het vrijdag geleverd wordt.cronixx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 10:54:
Zojuist een mailtje van Nintendo dat m'n amiibo al onderweg is!
Mijn bestellingen van de (base)game en de totk etui worden volgens bol.com vrijdag geleverd.
Ik kreeg gisteren een mail van coolblue dat hij daar leverbaar was en vandaag bezorgd zou kunnen worden.James Pond schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:34:
Weet iemand of ik nog ergens zo'n totk carry case kan kopen?
Onder mijn Nintendo mail:Megupe schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 16:03:
[...]
Bij mij ook, verwachting is dat het vrijdag geleverd wordt.
Mijn bestellingen van de (base)game en de totk etui worden volgens bol.com vrijdag geleverd.
[...]
Ik kreeg gisteren een mail van coolblue dat hij daar leverbaar was en vandaag bezorgd zou kunnen worden.
Bezorgmethode
Standaardbezorging
Geleverd binnen 3 - 4 dagen
[ Voor 27% gewijzigd door cronixx op 10-05-2023 19:57 ]
had ik inderdaad ook gezien toen ik hem heb besteld vanmiddag!Zeror schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:44:
Op de Coolblue website veranderd je muiscursor in de TotK Master Sword op elke pagina van een Tears of the kingdom product.
zit zelf helaas op release day bij een bruiloft, maar zodra ik weer thuis ben ga ik 100% los op de game
Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!
DeeBeeGeek! Die volg ik al een aantal jaar, ook een van de enige 2 streamers die ik kijk. Grappig om hier voorbij te zie komen.cronixx schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:23:
Voor de liefhebber een unboxing van de Collectors Edition:
[YouTube: The Tears of the Kingdom Collectors Edition.]
Uit een interview met o.a. Eiji Aonuma van Nintendo zelf is hier het antwoord op gekomen:
"Making a wide variety was pretty challenging. The four Divine Beasts were the dungeons in the last game, and they shared similar designs," Takizawa acknowledged.
"This time, the dungeons are huge and each carry their own regional look and feel, just like traditional The Legend of Zelda games. We think they will provide a satisfying challenge for players. They were certainly a challenge to develop."
Hier het interview trouwens, de stukjes boven kome uit Part 3, part 1 en 2 zijn er uiteraard ookal, Part 4 komt morgen.
https://www.nintendo.com/...rs-of-the-kingdom-part-3/
[ Voor 16% gewijzigd door cronixx op 10-05-2023 21:23 ]
Is dat niet een beetje gevaarlijk voor zo'n winkel om ze eerder te versturen?
Kan me voorstellen dat ze gedoe met Nintendo krijgen als dat regelmatig gebeurd?
Staat er al ‘ontvangen door PostNL’? Als alleen de code is aangemaakt, wil-ie ook weleens zeggen ‘morgen bezorgd’ maar wordt het overmorgen.scrappy.doo schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:48:
Als ik de track en trace van PostNL mag geloven krijg ik hem morgen ook al in de brievenbus.
Kan me voorstellen dat ze gedoe met Nintendo krijgen als dat regelmatig gebeurd?
Yes was gister al, helaas met levering op 23-24 juni pas ipv gewoon de 16e.
@ GameMania is 'ie ook te "reserveren" zelfde prijs voor de 16e.
[ Voor 22% gewijzigd door cronixx op 10-05-2023 21:57 ]
Inmiddels staat er 'ontvangen door PostNL'. Dat was niet meteen zo toen ik de code ontving. Dus ik ben redelijk hoopvol dat ik morgen niet de hele dag ga werkenAmbling_Alp schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:57:
[...]
Staat er al ‘ontvangen door PostNL’? Als alleen de code is aangemaakt, wil-ie ook weleens zeggen ‘morgen bezorgd’ maar wordt het overmorgen.

Mazzelaar! Ugh, ik heb geen geduld meer.scrappy.doo schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:04:
[...]
Inmiddels staat er 'ontvangen door PostNL'. Dat was niet meteen zo toen ik de code ontving. Dus ik ben redelijk hoopvol dat ik morgen niet de hele dag ga werken
Nice, waar heb je hem besteld?scrappy.doo schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 22:04:
[...]
Inmiddels staat er 'ontvangen door PostNL'. Dat was niet meteen zo toen ik de code ontving. Dus ik ben redelijk hoopvol dat ik morgen niet de hele dag ga werken
Dit staat al bijna een week zo bij mijn Collectors Edition van de Media Markt en elke dag wordt het moment opgeschoven.scrappy.doo schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:48:
Als ik de track en trace van PostNL mag geloven krijg ik hem morgen ook al in de brievenbus.
Maar dat pakket is nog niet in handen van PostNL.Jumpman schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 23:02:
[...]
Dit staat al bijna een week zo bij mijn Collectors Edition van de Media Markt en elke dag wordt het moment opgeschoven.
PS: bij Fun lagen ze (het spel) vandaag al te koop
Nu beschikbaar bij Coolblue voor degene die nog de collector's edition willen.
Bedankt, ben meteen all-in gegaanWahWah schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 01:21:
https://www.coolblue.nl/p...m-collectors-edition.html
Nu beschikbaar bij Coolblue voor degene die nog de collector's edition willen.
Zelda TOTK Oled Switch
Zelda TOTK beschermhoes
Zelda TOTK Pro Controller
Zelda TOTK CE
Zelda TOTK Guide CE
- Linksquest
Bedankt voor je tip, die had ik toen ik alles besteld had nog niet kunnen bestellen, dat net ook meteen gedaan.
Mensen die hem ook nog zoeken, Game Mania heeft ze nog voor reservering. Hij verschijnt op 16 juni 2023 en komt in 2 smaken.
Softcover: https://www.gamemania.nl/...official-guide-zelda-totk
Harcover CE: https://www.gamemania.nl/...icial-guide-ce-zelda-totk
Denk niet dat er veel mensen interesse hebbenAmbling_Alp schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:14:
Om 14 uur vervalt embargo. For those interested.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ben er helemaal klaar voor iig

Vind het wel terecht. Ben al best ver in de game en hij paktte mij meteen. Erg goed verhaal ook voor een Zelda game. Voor mij iig GOTY tot zover.Timothy3000 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:08:
Allemaal tienen. Tikkie overdreven vermoedelijk, maar het belooft iig een topgame te worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Cryostorm op 11-05-2023 14:54 ]
Want daar wordt verder niet echt op ingegaan. Het leek me uit de eerste gameplay juist wat ingewikkeld maar dat valt dus mee?Tegelijkertijd is dit vervolg een uitstekende ‘eerste Zelda’, zeker voor kinderen

https://www.twitch.tv/ramiboyslive
Weapon durability is helaas nog steeds een ding en dat was 1 van mijn grootste frustratie punten in BOTW.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Dat had je kunnen weten als je de video over fusion had bekeken.Greatsword schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:29:
Zit nu naar een stream te kijken aangezien hij in New Zealand al uit is.
Weapon durability is helaas nog steeds een ding en dat was 1 van mijn grootste frustratie punten in BOTW.
Door deGreatsword schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:29:
Ben benieuwd of glitches als Dupe Weapons, Transfer Durability etc nog werkenTimothy3000 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:30:
[...]
Door despoiler: spoilerzal de frustratie nu wel minder zijn.fuse mechanic
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ik heb de game zelf niet besteld en ga het morgen ook niet halen. Momenteel genoeg backlog met games zoals Metroid Prime Remastered. Maar komt zeker een keer in huis.
Laat morgen maar komen!
Gek genoeg zijn de games van Nintendo vrijwel altijd af bij release. Nooit gekke dingenL23 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:41:
Mooie tech review van Digital Foundry. Game draait vergelijkbaar zoals we met Breath of the Wild gewend zijn. Hier en daar verbeteringen. Ook een mooie release. De game is gewoon af, vertoond geen rare bugs etc. Dat is bij andere games van dit kaliber helaas niet altijd het geval.
Ik heb de game zelf niet besteld en ga het morgen ook niet halen. Momenteel genoeg backlog met games zoals Metroid Prime Remastered. Maar komt zeker een keer in huis.
Het is er nog wel maar gelukkig zit er iets in de game die het mitigate.Greatsword schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:29:
Hier kan ik mij ook helemaal in vinden.Cryostorm schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:20:
[...]
Vind het wel terecht. Ben al best ver in de game en hij mij paktte meteen. Erg goed verhaal ook voor een Zelda game. Voor mij iig GOTY tot zover.
Komt omdat Nintendo o.a. die AMD Fidelityfx Super Resolution ingebouwd hebben. Die zat er eerder nog niet in blijkbaar. Tenminste als ik de berichten mag geloven.schumi1986 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:25:
Echt goed om te horen dat de performance issues bijna volledig zijn opgelost met de patch
vroege bezorging?scrappy.doo schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:23:
Oef, hij ligt inmiddels op m'n bureau... hoe ga ik godsnaam deze werkdag volkrijgen nu![]()
![]()
mijne komt morgen pas maar krijg vandaag al niks meer gedaan
Ja. Ik kreeg gisteravond een bericht dat hij verstuurd was en vandaag daadwerkelijk in de brievenbus.DHV schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:54:
[...]
vroege bezorging?
mijne komt morgen pas maar krijg vandaag al niks meer gedaan
Patch kun je al downloaden trouwens.
Ik ga verder niks verklappen anders dan dat ik er tot nu toe heel blij van word!
Het is eigenlijk bijna niet te geloven dat ik de laatste tijd nieuwe releases o.a last of us part 1 en Jedi Survivor niet goed draaiend krijg op mijn high end pc (5800x3d & RTX 4090) en dat Nintendo bijna keer op keer goede bug vrije games weet uit te brengen op stokoud hardwareZeror schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:53:
[...]
Komt omdat Nintendo o.a. die AMD Fidelityfx Super Resolution ingebouwd hebben. Die zat er eerder nog niet in blijkbaar. Tenminste als ik de berichten mag geloven.
[ Voor 4% gewijzigd door Danster75 op 11-05-2023 15:29 ]
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic