Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-09 11:31
L23 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:21:
[...

De lock mechanisme in de Joy-con is van plastic. Deze is beschadigd tijdens de val. Daardoor gaan de Joy-cons makkelijk los.
Bedankt voor je reactie, dat wordt voor mij 2 nieuwe joy cons bestellen.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geraedus schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:26:
[...]

Is op zich vrij makkelijk zelf te repareren en mogelijk repareert Nintendo het zelfs gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:08
[...]

En goed vasthouden he? :+ Niet gooien als het niet lukt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 14:28
Mijn dochter vind Five Night of Freddy wel een must have, jammer dat ze daar meteen €40,00 voor vragen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toffe nieuwe trial voor de NSO abonnees:
Een week lang speelbaar vanaf de 26ste.

Gisteren werd ook een nieuwe Picross aangekondigd:

[ Voor 36% gewijzigd door JackAvery op 21-04-2023 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 05:12:
Toffe nieuwe trial voor de NSO abonnees:
[Embed] Een week lang speelbaar vanaf de 26ste.
In Amerika hebben Republic Conmando, die had ik zelf iets interessanter gevonden. Maar dat is ook juist omdat ik net deze week met Fast RMX ben begonnen. Tof spel. Wel een stuk pittiger dan Mario Kart, maar begin er langzaam aan steeds beter in te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 09:04:
[...]

In Amerika hebben Republic Conmando, die had ik zelf iets interessanter gevonden. Maar dat is ook juist omdat ik net deze week met Fast RMX ben begonnen. Tof spel. Wel een stuk pittiger dan Mario Kart, maar begin er langzaam aan steeds beter in te worden.
Ik zag het. Republic commando is tof maar kan je echt op 10 uur uitspelen, aparte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 10:02:
[...]

Ik zag het. Republic commando is tof maar kan je echt op 10 uur uitspelen, aparte keuze.
Leek me daarom wel ideaal als game trial. Verder geen nostalgie met de game en ik koop voorlopig ook geen Aspyr games meer. Maar gratis lijkt het me zeker leuk om uit te proberen.
Fast RMX lijkt me wel lastig om in een weekje uit te spelen. Best uitgebreide game. Ben nu bijna klaar met de Novice Championships, maar er is een boel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
Vraagje, wil met een vriendin in amerika samen mario kart gaan spelen.

Echter moet ik een switch kopen, kan ik gewoon hier in nederland een switch kopen en het nederlands spel. Kun je dan samen in andere regio's spelen? of moet je een switch importeren dan en het spel? hoe werkt dit precies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gatygun schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:14:
Vraagje, wil met een vriendin in amerika samen mario kart gaan spelen.

Echter moet ik een switch kopen, kan ik gewoon hier in nederland een switch kopen en het nederlands spel. Kun je dan samen in andere regio's spelen? of moet je een switch importeren dan en het spel? hoe werkt dit precies.
Dit is gelukkig allemaal niet nodig. Jullie moeten bevriend zijn door friend codes uit te wisselen en elkaar dus als vrienden toe te voegen op systeemniveau. Dan open je in Mario Kart Online Play -> Kies je de optie Vrienden, en dan maak je een kamer aan. Iedereen op je vriendenlijst kan dan in die kamer joinen. De andere persoon doet hetzelfde, maar i.p.v. een lobby te maken kiest ze gewoon de kamer die ze wilt joinen waar vrienden in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
[...]

Ik had helaas hetzelfde probleem. De kinderen had de boel op de grond laten knikkeren toen ze een de eindbaas van Kirby hadden verslagen.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kleine reminder voor de metroidvania fans dat deze morgen releast:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
JackAvery schreef op maandag 24 april 2023 @ 07:41:
Kleine reminder voor de metroidvania fans dat deze morgen releast:

[YouTube: Afterimage - Release Date Trailer]
Dank. Nog geen reviews he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie inderdaad nog niks staan op Metacritic en kan ook geen reviews vinden op Youtube. Zal morgen wel verschijnen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 16:25

cronixx

krieuw

Nouuuu dat is wel uit de categorie dat je dan beter dit hele topic kan vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cronixx schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:36:
[...]

Daar heb je een punt, had in dit topic inderdaad niet gehoeven.
Maar neemt niet weg dat wij blijkbaar heel erg van mening verschillen van wat wel en niet een spoilertag o.i.d.waardig is.

Puur uit interesse: wat hebben die 3 plaatjes nu precies gespoiled?
Voor mij geen probleem hoor. Lijkt me alleen een kleine moeite om rekening met elkaar te houden. Om nou 2,5 weken @JackAvery in dit topic te moeten missen terwijl hij mogelijk interessante financiële cijfers en grafieken wil delen :P Maar je hebt gelijk dat het zo vlak voor release oppassen is voor spoilers en dat je dat ook niet altijd kan voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

L23 schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:43:
[...]

Voor mij geen probleem hoor. Lijkt me alleen een kleine moeite om rekening met elkaar te houden. Om nou 2,5 weken @JackAvery in dit topic te moeten missen terwijl hij mogelijk interessante financiële cijfers en grafieken wil delen :P Maar je hebt gelijk dat het zo vlak voor release oppassen is voor spoilers en dat je dat ook niet altijd kan voorkomen.
Dat ben ik in de basis ook wel met je eens hoor, ik ben dus denk ik alleen van mening dat @Linksquest daar al aan voldeed. zo van: het moet ook allemaal niet te gek worden. Voor m'n gevoel is de volgende stap dat we de game nog Z*ld* moeten gaan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:43
Ben met name bang dat het spel zelf al binnen een week of iets beschikbaar zal zijn via torrents, en dan kunnen we beter de computers maar uit laten, want dan komt het overal :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cronixx schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:46:
[...]

Dat ben ik in de basis ook wel met je eens hoor, ik ben dus denk ik alleen van mening dat @Linksquest daar al aan voldeed. zo van: het moet ook allemaal niet te gek worden. Voor m'n gevoel is de volgende stap dat we de game nog Z*ld* moeten gaan noemen.
Ja daar heb je ook weer gelijk in. Zo zat ik een tijdje terug in het Xbox Series topic Mass Effect 3 spoilers te vertellen. Ik dacht dat heeft iedereen 10 jaar later wel een keer uitgespeeld. :P Maar toch mijn bericht even aangepast nadat iemand over de spoilers begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

sderooij schreef op maandag 24 april 2023 @ 13:47:
Ben met name bang dat het spel zelf al binnen een week of iets beschikbaar zal zijn via torrents, en dan kunnen we beter de computers maar uit laten, want dan komt het overal :(
Yep, lijkt me ook meer een gegronde angst. Zodra er 1 exemplaar geleaked is dan is het hek van de dam.
Ik leef zelf een beetje tussen dat ik wel ietsje meer info zou willen, maar ook niet te veel gespoiled wil worden.

Dus dat wordt nog even kijken hoe ik dat het beste kan aanpakken als het zover is.

Even een spoiler-vrije (echte) preview lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit zal sowieso gebeuren, helaas.

Algemeen:

Ik ben de eerste om toe te geven dat ik heel streng ben op spoilers in dit geval maar tegelijkertijd vind ik dat er genoeg plekken zijn om pre release op Tweakers over Zelda te praten die niet dit topic zijn :)

YouTube thumbnails zijn helaas een heel typische manier om spoilers tegen te komen. Ik zet zelf tegenwoordig intentioneel ook Xenoblade story trailers en dergelijke niet in een embed. Het algoritme heb ik al even aangeleerd dat ik geen tears of the kingdom video’s wil krijgen :p

Anyway als ik ook dit topic ga moeten mijden dan so be it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28
Ik wil ook zo min mogelijk van Zelda meekrijgen sinds de 3e trailer tot ik de game zelf heb.
Maar wat is er zo evident gespoild dat direct zichtbaar is?
Bijvoorbeeld die 3 reclames moet je op klikken als je ze wilt zien, dus dan klik ik er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Iemand enig idee of fight crab fysiek (recent gereleased) ook ergens via een Nederlandse winkel wordt geleverd? Ik zag wel iets op Amazon, maar dat is 2ehands import en geen idee of dat betrouwbaar is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:14
Megupe schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:28:
Ik wil ook zo min mogelijk van Zelda meekrijgen sinds de 3e trailer tot ik de game zelf heb.
Bijvoorbeeld die 3 reclames moet je op klikken als je ze wilt zien, dus dan klik ik er niet op.
Die thumbnails bevatten geen spoilers dus op deze trailers hoeven imo geen spoilertag.

Wel eens met Jack dat eventuele spoilers in thumbnails vermijden wel iets om op te letten is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
JackAvery schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:22:
[...]
Anyway als ik ook dit topic ga moeten mijden dan so be it.
Heb even het verzoek uitgezet bij de mods om de topicwarning uit te breiden.

Ik denk dat het goed is als vanaf nu de discussie over Tear of the Kingdom wordt gehouden in het Tears of the Kingdom topic:
The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom

Dit topic kan dan gewoon vrij blijven van die discussie en kun je gebruiken om over de rest van de Nintendo Switch te praten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Megupe schreef op maandag 24 april 2023 @ 14:28:
Ik zei al dat ik erg streng was, maar gezien ik de derde trailer niet gezien heb waren die thumbnails voor mij wel (lichte) spoilers :P

@Zeror met dank :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:42
Carel schreef op maandag 24 april 2023 @ 19:19:
Iemand enig idee of fight crab fysiek (recent gereleased) ook ergens via een Nederlandse winkel wordt geleverd? Ik zag wel iets op Amazon, maar dat is 2ehands import en geen idee of dat betrouwbaar is.
Amazon Japan heeft hem zelf, levering op 29 april als je vandaag bestelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Carel Amazon Japan verkoopt m inderdaad zelf. BTW zal in de verzending inbegrepen zijn dus geen miserie met douane. Veel simpeler kan import niet. Ze leveren ook vrij snel gewoonlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 24-04-2023 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan geen Japans, maar bij de Japanse Indie World was er meer gameplay te zien van Bomb Rush Cyberfunk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 24 april 2023 @ 22:11:
Ik kan geen Japans, maar bij de Japanse Indie World was er meer gameplay te zien van Bomb Rush Cyberfunk.

[YouTube: Bomb Rush Cyberfunk [Indie World 2023.4.20]]
Zonder in detail te treden, het is een high-level overzicht van de features in het spel. Als er iets specifieks is dat je wilt weten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op maandag 24 april 2023 @ 22:42:
[...]

Zonder in detail te treden, het is een high-level overzicht van de features in het spel. Als er iets specifieks is dat je wilt weten…
In het algemeen is het me nog een beetje een raadsel wat de gameplay precies inhoud. Jet Set Radio vroeger ook niet gespeeld, maar wel altijd nieuwsgierig naar geweest. Begrijp in ieder geval dat graffiti spuiten een belangrijk onderdeel is. Ook tof dat de componist van Jet Set Radio, Hideki Naganuma, weer de muziek doet.
Ik heb me in ieder geval erg goed vermaakt met Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2. Speel momenteel ook Tony Hawk's Pro Skater 2 op de Game Boy Advance :P En volgens mij sluit deze game daar goed op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op maandag 24 april 2023 @ 22:58:
[...]

In het algemeen is het me nog een beetje een raadsel wat de gameplay precies inhoud. Jet Set Radio vroeger ook niet gespeeld, maar wel altijd nieuwsgierig naar geweest. Begrijp in ieder geval dat graffiti spuiten een belangrijk onderdeel is. Ook tof dat de componist van Jet Set Radio, Hideki Naganuma, weer de muziek doet.
Ik heb me in ieder geval erg goed vermaakt met Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2. Speel momenteel ook Tony Hawk's Pro Skater 2 op de Game Boy Advance :P En volgens mij sluit deze game daar goed op aan.
Je kan altijd je stoute schoenen aantrekken en het de ontwikkelaars in Hilversum gaan vragen…

Ik kan vanavond nog eens luisteren maar van wat ik in de vlugte heb opgepikt, ging de uitleg over gelijkaardige punten als je in de Steam beschrijving van het spel kan lezen. De Japanse trailer toont alleszins een beetje meer wat de gameplay is dan de Engelstalige trailers…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Reacties m.b.t Zelda TOTK graag in het eigen topic: The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom. Het is een grote game die niet voor niets een eigen topic heeft. En dat maakt het ook gemakkelijker om spoilers te ontlopen

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27
Kak net een mailtje van Bol, levering dag vertraagd van de Zelda totk switch oled 🙃

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Af en toe vind ik nog wat oude Nintendo Club codes in tweedehandsproducten met seal. Maar die codes werken zelden tot nooit. Wat is vervaldatum voor die producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
SpoekGTi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:36:
Kak net een mailtje van Bol, levering dag vertraagd van de Zelda totk switch oled 🙃
Koningsdag. Ik heb hetzelfde mailtje gehad. Ook mijn bestelling bij Nintendo zelf is nog niet verzonden, dat gaat hem ook niet worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Een email uit 2015:
RayNbow, Club Nintendo wordt op 30 september stopgezet, dus gebruik voor die tijd de sterren die je nog hebt!

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 08:44:
[...]

Je kan altijd je stoute schoenen aantrekken en het de ontwikkelaars in Hilversum gaan vragen…

Ik kan vanavond nog eens luisteren maar van wat ik in de vlugte heb opgepikt, ging de uitleg over gelijkaardige punten als je in de Steam beschrijving van het spel kan lezen. De Japanse trailer toont alleszins een beetje meer wat de gameplay is dan de Engelstalige trailers…
Wist niet dat het een Nederlandse studio was, leuk.

De Steam beschrijving heb ik gezien. Bij system requirements staat daar bij sound card: Naganuma compatible :P
Game komt zowel uit op de Switch en Steam. Ik vind het netjes dat de trailer daadwerkelijk beelden laat zien van de Switch versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
SpoekGTi schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 12:36:
Ik dacht dat die ook pas 12 mei uit zouden komen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
sderooij schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:12:
[...]

Ik dacht dat die ook pas 12 mei uit zouden komen? :o
28 april. De rest van de spullen (spel, hoes, pro controller) komen rond 12 mei uit.
Verbaasde me er zelf toen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Arunia schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:34:
[...]

28 april. De rest van de spullen (spel, hoes, pro controller) komen rond 12 mei uit.
OP 12 mei uit... zeg nou geen "rond" anders komtie ook een dag later :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
cronixx schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 13:45:
[...]

OP 12 mei uit... zeg nou geen "rond" anders komtie ook een dag later :9
ok, ok! Exact op 12 mei komt alles uit! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
[...]

Was ook met de Splatoon Oled zo. Eerst de console en tijdje later de game/controller/hoes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
[...]

pfffff was even heel blij, want dat zou die procontroller die ik had besteld, een dag na mijn verjaardag komen (28e)! :D

maar we wachten gewoon even |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is de eerste keer sinds 2019 dat Nintendo terugkeert naar Gamescom.

Weer een retro collectie voor de verzamelaars. Een hoop Jurassic Park gespeeld op de SNES destijds…

[ Voor 39% gewijzigd door JackAvery op 26-04-2023 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe bevalt Advance Wars 1 + 2 Re-Boot Camp? Inmiddels een weekje uit, maar niemand hier bespreekt de game. Ben ook benieuwd hoe de rest van de Nederlands ingesproken teksten zijn, maar kan er op Youtube niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braek
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-09 02:07
Is het nog de moeite om de Switch OLED aan te schaffen of beter wachten op de "Switch 2"?

Ben hard in verleiding om mijn Switch Lite na 3 jaar te upgraden naar een OLED, maar zou wat zonde zijn van het geld als de nieuwe "Switch 2" er aan komt... De Switch zit bijna aan het einde van zijn lifespan als je kijkt naar de release van Nintendo-consoles in het verleden.

Wil vooral upgraden voor de nieuwe Zelda en zou graag ook mijn QHD-scherm gebruiken als output.

MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
L23 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 19:43:
Hoe bevalt Advance Wars 1 + 2 Re-Boot Camp? Inmiddels een weekje uit, maar niemand hier bespreekt de game. Ben ook benieuwd hoe de rest van de Nederlands ingesproken teksten zijn, maar kan er op Youtube niks over vinden.
Mijn mening terzijde vind ik ze “redelijk”

Alleen dat “Goed zo!” dat een bepaalde karakter roept, klinkt alsof ze dat tegen een hond roept.

Mijn Switch staat op engels dus zelf geen last van.

De game zelf is erg leuk, dubbel zo leuk als je de originelen hebt gespeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 26-04-2023 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
braek schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:36:
Is het nog de moeite om de Switch OLED aan te schaffen of beter wachten op de "Switch 2"?

Ben hard in verleiding om mijn Switch Lite na 3 jaar te upgraden naar een OLED, maar zou wat zonde zijn van het geld als de nieuwe "Switch 2" er aan komt... De Switch zit bijna aan het einde van zijn lifespan als je kijkt naar de release van Nintendo-consoles in het verleden.

Wil vooral upgraden voor de nieuwe Zelda en zou graag ook mijn QHD-scherm gebruiken als output.
Die vraag wordt behoorlijk vaak gesteld en is ook geen eenduidig antwoord op te geven. Speel je veel games op de Switch dan lijkt het me zeker de moeite waard. En die games kan je ook blijven spelen nadat de opvolger uit is.

Het is inderdaad aannemelijk dat we tegen het einde aan lopen, maar dat kan best nog een dik jaar of langer duren. Ook kan je eventueel je Switch verkopen als de opvolger uit is. In de tussentijd heb je wel de nieuwe Zelda dan docked kunnen spelen en op een mooiere handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mizgala28 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:37:
[...]

Mijn mening terzijde vind ik ze “redelijk”

Alleen dat “Goed zo!” dat een bepaalde karakter roept, klinkt alsof ze dat tegen een hond roept.

Mijn Switch staat op engels dus zelf geen last van.

De game zelf is erg leuk, dubbel zo leuk als je de originelen hebt gespeeld.
Engels lijkt me ook de betere optie :P Verder zag ik in een Digital Foundry video dat de game niet altijd soepel loopt? Al lijkt me dat bij dit soort games niet een probleem, apart is het wel gezien het grafisch geen zware game lijkt te zijn.
Waarom dubbel zo leuk als je de originelen hebt gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 06:26

Jij verwacht dat er hier mensen zijn met een glazen bol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:57

Mauz1978

Console War Veteran

L23 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 19:43:
Geen idee hoe het Nederlands is, maar de game is ouderwets goed. Echt strategisch moet je zijn, bij de 4e missie had ik al 3 pogingen nodig haha. Heb ook nog de oude versies hier liggen :). Heb zelf nog geen last van stutter of lag gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 26-04-2023 21:00 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000

Ik zou er nu voor de zekerheid toch tot Gamescom even mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• braek
Exo81 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:44:
[...]
Jij verwacht dat er hier mensen zijn met een glazen bol?
Helemaal niet, maar misschien wel mensen die beter op de hoogte zijn van nieuwtjes (en geruchten). :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:44:
Verder zag ik in een Digital Foundry video dat de game niet altijd soepel loopt? Al lijkt me dat bij dit soort games niet een probleem, apart is het wel gezien het grafisch geen zware game lijkt te zijn.
Een game op Unity bouwen heeft bepaalde technische implicaties (o.a. de manier waarop de frame limiter van de engine werkt) die al snel tot problemen kunnen leiden. WayForward is over het algemeen erg goed hiermee om gegaan voor zover ik hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
braek schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:02:
[...]

Helemaal niet, maar misschien wel mensen die beter op de hoogte zijn van nieuwtjes (en geruchten). :)
Het kan een half jaar duren, het kan nog 18 maanden duren. De SoC zou min of meer "af" moeten zijn als de verschillende lekken kloppen, maar wie weet welke factoren er nog meer meespelen.

Ik zou je aankoop niet baseren op wat er in de toekomst komt, maar op of je nu graag een OLED wilt of niet. Een Zelda OLED gaat zijn waarde ook redelijk goed behouden als je m plots 'moet' vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
L23 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:44:
[...]

Engels lijkt me ook de betere optie :P Verder zag ik in een Digital Foundry video dat de game niet altijd soepel loopt? Al lijkt me dat bij dit soort games niet een probleem, apart is het wel gezien het grafisch geen zware game lijkt te zijn.
Waarom dubbel zo leuk als je de originelen hebt gespeeld?
Moeilijk uit te leggen, maar in mijn geval komt het door nostalgie met de originele games en het feit dat de remake veel over heeft genomen van de oorspronkelijke releases, en het in een nieuw jasje heeft gestopt.

Betreffende de performance, die drops vallen veel minder op vanwege het type spel, een Zelda, race games of zelfs in shooters zouden die drops meer opvallen en irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:16
Timothy3000 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:00:
[...]

Niet eens. Wachten op nieuwe hardware is zonde. Dan ga je nu toch echt nog een jaar moeten wachten op een nieuw device. Das met een beetje geluk 1/80e van je leven 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:36
Timothy3000 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:00:
[...]

En na Gamescom is er wel weer een andere reden om te wachten als een opvolger daar niet aangekondigd wordt. Geruchten over een opvolger van de Switch komen om de paar maanden weer naar voren als er weer eens een aankondiging is dat Nintendo iets gaat presenteren.

@braek : Je kan ook kijken of je een tweedehands OLED op de kop kan tikken van mensen die nu net een special edition gekocht hebben als je wat wilt besparen, maar wachten op een Switch 2/Pro/U is koffiedik kijken wanneer die gaat komen. Dus als je nu een OLED wilt hebben, gewoon doen, zelfs als er volgende maand een opvolger wordt aangekondigd, kan je nog steeds best lang van de OLED genieten met de huidige games en er zal nog genoeg komen voor de Switch omdat publishers die afzetmarkt niet willen mislopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:15:
[...]

Niet eens. Wachten op nieuwe hardware is zonde. Dan ga je nu toch echt nog een jaar moeten wachten op een nieuw device. Das met een beetje geluk 1/80e van je leven 😜
Ik ben het er ook niet mee eens om te wachten. Wacht je tot eind augustus dan ben je alweer een halfjaar verder. Wordt er dan niks aangekondigd ga je dan nog langer wachten? Uiteindelijk ben je dan mogelijk een jaar verder en had je al die tijd kunnen genieten.
Daarnaast is er de interesse in de games die nu verkrijgbaar zijn en zover we kunnen weten draaien deze games alleen op de huidige hardware. Je kan er vanuit gaan dat de opvolger betere hardware heeft, maar welke games daar op uitkomen en of dat leuke games gaan worden is niks over bekend. Wachten is geen garantie op een betere game ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:21
Transportman schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:25:
[...]

En na Gamescom is er wel weer een andere reden om te wachten als een opvolger daar niet aangekondigd wordt. Geruchten over een opvolger van de Switch komen om de paar maanden weer naar voren als er weer eens een aankondiging is dat Nintendo iets gaat presenteren.
Ik heb mijn Switch eind 2019 gekocht en toen twijfelde ik al omdat er sprake zou zijn van een Pro model. Zou een lange zit geweest zijn als ik daarop zou blijven wachten, zat ik nu nog zonder Switch. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• braek
Transportman schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:25:
[...]

@braek : Je kan ook kijken of je een tweedehands OLED op de kop kan tikken van mensen die nu net een special edition gekocht hebben als je wat wilt besparen, maar wachten op een Switch 2/Pro/U is koffiedik kijken wanneer die gaat komen. Dus als je nu een OLED wilt hebben, gewoon doen, zelfs als er volgende maand een opvolger wordt aangekondigd, kan je nog steeds best lang van de OLED genieten met de huidige games en er zal nog genoeg komen voor de Switch omdat publishers die afzetmarkt niet willen mislopen.
Ik heb 5 minuten geleden een witte Switch OLED besteld op Amazon. :-) Ik was al even in verleiding, maar voor 313 euro op Amazon BE kon ik het niet meer laten. Ik heb mij 3 jaar lang geamuseerd met de Switch Lite en vind dat nog altijd een fantastische handheld, maar enkele dingen begonnen mij toch te storen:
  1. Ik kreeg meer en meer moeite met het kleine scherm van de Switch Lite en begon toch echt te verlangen naar iets beter.
  2. Soms toch ook eens fijn als je op TV kan spelen of op mijn QHD-scherm: het feit dat de Switch ook mooi kan schalen naar QHD door resolution setting op 720p telt voor mij ook mee. Gaat nog altijd een beter resultaat zijn dan 1080p schalen naar QHD...
  3. Tafelstijl is ook een setup die ik begin te missen t.o.v. de Switch Lite. Je kan wel een kickstand kopen voor de Switch met USB-poorten, maar is ook weer een extra investering. De Switch OLED heeft ook gewoon een veel betere kickstand dan de standaard Switch.
  4. Ik heb ook echt nood aan een betere controller dan de Switch Lite en dan denk ik aan een Switch Pro Controller of Battle Pad.
Ik kijk ernaar uit om de Switch OLED te testen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FYI, review copies zijn ondertussen in het wild maar ze krijgen de game digitaal. Reviewer moet dus al dom zijn om iets te lekken, maar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 23:26:
[...]
Je kan er vanuit gaan dat de opvolger betere hardware heeft, maar welke games daar op uitkomen en of dat leuke games gaan worden is niks over bekend.
Bij Nintendo weet je eigenlijk altijd wel wat je kunt verwachten. Een hoop ports en een hoop fantastische nieuwe Nintendo games. Daar zit je altijd wel goed.

Als je een Switch wil hebben en je hebt een lijstje games die je graag wil hebben ben ik het eens en zou ik ook niet wachten. Maar als je al een Lite hebt en de games al kan spelen zou ik persoonlijk nu niet zo snel meer upgraden.

Edit: Al zijn alle redenen van Braek goede redenen om te upgraden natuurlijk. Mooi prijsje ook. Pro controller is een aanrader @braek !

[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 27-04-2023 08:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:12
Let er ook op dat de Oled wat groter is. Ik heb een Oled maar in een opwelling later een Lite gekocht.
Lite gebruik ik eigenlijk altijd als handheld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Volgens mij is de kans dat er op korte termijn een opvolger voor de Switch komt klein, want nu is alle focus op Zelda TotK.

Het kán natuurlijk wel, bijv. een Pro versie (maar ik denk niet dat er nog een Pro versie komt) of een opvolger waarop 1st Party games gewoon goed draaien. Maar ik denk dat zo nog wel minimaal 6 maanden wachten met aankondiging.

Ultieme cluster-**** zou natuurlijk zijn: opvolger switch uitbrengen die niet backwards compatible is, maar wél doodleuk Zelda TotK nog een keer uitbrengen, maar op nieuwe draait ie (dlss) 4k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik zou het echt een bizarre keuze vinden als de opvolger niet backwards compatible is.

Voor het najaar zijn vrijwel geen grote releases meer gepland, dus ik hou de hoop op een Switch opvolger eind 2023 / begin 2024.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik verwacht zelf dat de Switch 2 dit jaar nog aangekondigd wordt. De aankondiging van de huidige Switch is dan 7 jaar geleden en na Tears of the Kingdom komt alleen Pikmin 4 nog uit qua Nintendo exclusives.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 08:11:
Bij Nintendo weet je eigenlijk altijd wel wat je kunt verwachten. Een hoop ports en een hoop fantastische nieuwe Nintendo games. Daar zit je altijd wel goed.
Wachten is geen garantie op een betere game ervaring stukje knip je weg :p
Een hoop ports daarin is de Switch best wel uniek qua third party support. Natuurlijk hoop ik dat de opvolger dat ook weer gaat krijgen. Maar bij de Wii U was dat niet het geval.
Qua fantastische nieuwe Nintendo games zit het historisch gezien wel goed inderdaad. Al kan het soms wel lang wachten zijn. Maar daar hebben ze bij de Wii U van geleerd en de Switch had fantastisch launch titels in de eerste maanden. Logisch zou zijn als dat straks ook weer zo is, maar geen garantie :p Het evenaren van de Switch zal niet vanzelfsprekend zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 27-04-2023 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op donderdag 27 april 2023 @ 09:16:
Ik verwacht zelf dat de Switch 2 dit jaar nog aangekondigd wordt. De aankondiging van de huidige Switch is dan 7 jaar geleden en na Tears of the Kingdom komt alleen Pikmin 4 nog uit qua Nintendo exclusives.
Nintendo kan vrij kort voor release een nieuwe game aankondigen. Zoals Paper Mario, dat was volgens mij 4 maanden voor release pas bekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 09:22:
[...]

Nintendo kan vrij kort voor release een nieuwe game aankondigen. Zoals Paper Mario, dat was volgens mij 4 maanden voor release pas bekend.
Of een console, zoals met de Switch. (Oktober bekend, maart gereleased).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Timothy3000 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 08:48:
Ik zou het echt een bizarre keuze vinden als de opvolger niet backwards compatible is.
Dat zou inderdaad superstom zijn, maar als de SoC teveel afwijkt, dan kan het best zijn dat spellen niet zonder meer (gelijk) goed draaien (en er toch een patch nodig is). Voor 1st party kunnen ze dat vrij makkelijk realiseren, maar voor 3th partij hangt dat m.i. erg af of Nintendo een goede/simpele dev-kit maakt om game te updaten; dan is er natuurlijk best veel kans dat dit bij veel games zal gebeuren.

Hoe meer van de huidige titels gewoon werken op de opvolger, hoe beter.
Voor het najaar zijn vrijwel geen grote releases meer gepland, dus ik hou de hoop op een Switch opvolger eind 2023 / begin 2024.
Nintendo blijft Nintendo natuurlijk, maar het lijkt mij niet dat ze nog op tijd gaan zijn voor de kerstverkopen 2023 (daarmee bedoel ik: aankondigen én in grote getalen in de winkel), maar je weet het nooit.

Switch is ook eind oktober 2016 aangekondigd, maar daarna stortte de verkoop van de Wii U in... ow, wacht :+
Heel misschien Metroid Prime 4, maar als die nog voor Switch gaat uitkomen zal die wel ook voor een opvolger worden uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

L23 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 09:22:
[...]

Klopt. Maar dat zijn de AA Nintendo games. Nintendo kondigt haar AAA games (Zelda, main Mario, Animal Crossing, Mario Kart, Metroid Prime etc.) altijd ruim van te voren aan. Dat soort games zie ik niet meer exclusief voor de huidige Switch uitkomen (na Tears of the Kingdom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op donderdag 27 april 2023 @ 10:35:
[...]

Klopt. Maar dat zijn de AA Nintendo games. Nintendo kondigt haar AAA games (Zelda, main Mario, Animal Crossing, Mario Kart, Metroid Prime etc.) altijd ruim van te voren aan. Dat soort games zie ik niet meer exclusief voor de huidige Switch uitkomen (na Tears of the Kingdom).
Dat zei je er niet bij :-p En er is niks mis met AA Nintendo games.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor, 2024 wordt een interessant jaar. Maar je weet het nooit met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:19:
[...]

Alien Isolation valt me ook op, met 50% korting de laagste prijs ooit. Van wat ik van reviews heb gezien een goede game maar ook een erg goede port, beter dan de Xbox One/PS4 versie. Enige kritiek schijnt de input lag te zijn, zelf heb ik het spel nog niet dus geen idee of het storend zal zijn. Ik hoop nog steeds ooit dat het een fysieke release krijgt. En digitaal is het voor mij nog net geen impuls aankoop.
Daar is ie dan. Nu nog bedenken of ik wel zin heb om bij LRG te bestellen. Maar tof dat het alsnog een fysieke release krijgt. Digitaal is de game nog steeds niet in de aanbieding geweest voor 10 euro of lager, dus nog steeds niet gekocht voor de Switch.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-YYo6SOGYxXioyzxSJvcdZAf4dU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uyzEyZTiULQLhAAaXFHmZUe6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toffe aankondiging dit, mensen herinneren zich deze versie van Might and Magic misschien wel van de DS:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Br00d
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik ben altijd verbaasd als mensen spreken over een Switch 2. Mijn verwachting is juist dat Nintendo een nieuw soort game console gaat uitbrengen, want de Switch bestaat al!

[ Voor 1% gewijzigd door Br00d op 27-04-2023 19:20 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Ik hoop ook echt dat ze met meer power komen dit keer. Als de nieuwste Mario film me iets duidelijk heeft gemaakt is hoe mooi Mario bijvoorbeeld zou kunnen zijn als ze de power hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:41

Wom

Mario Strikers, klopt het dat dit best een pittige game is of ben ik er gewoon reteslecht in? :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Br00d schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:18:
[...]

Ik ben altijd verbaasd als mensen spreken over een Switch 2. Mijn verwachting is juist dat Nintendo een nieuw soort game console gaat uitbrengen, want de Switch bestaat al!
De Switch heeft de perfecte vormfactor. Ze zouden gek zijn om geen vervolg te maken. Bij de Wii was men klaar met motion controls aan het einde. Bij de Switch zie ik dat niet om me heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wom schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:49:
Mario Strikers, klopt het dat dit best een pittige game is of ben ik er gewoon reteslecht in? :+
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-09 08:04
Mog schreef op donderdag 27 april 2023 @ 20:17:
[...]

De Switch heeft de perfecte vormfactor. Ze zouden gek zijn om geen vervolg te maken. Bij de Wii was men klaar met motion controls aan het einde. Bij de Switch zie ik dat niet om me heen.
Nouja. De grips en knoppen mogen wat groter. Erg op Japanse kinderhandjes ontworpen, lijkt het.

Ik krijg kramp als ik handheld met joycons speel. Zonder Hori splitpad krijg ik geen lange speelsessies voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren een vriend die twijfelde over 3 spellen die van ons laten proberen.
Mario + Rabbids deeltje 1, Luigi's Mansion 3 en Mario Odyssey.
Uiteindelijk is het de laatste geworden wat ik al verwacht had eigenlijk.

[ Voor 84% gewijzigd door Arunia op 28-04-2023 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
JackAvery schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 21:09:
[...]

Dit is gelukkig allemaal niet nodig. Jullie moeten bevriend zijn door friend codes uit te wisselen en elkaar dus als vrienden toe te voegen op systeemniveau. Dan open je in Mario Kart Online Play -> Kies je de optie Vrienden, en dan maak je een kamer aan. Iedereen op je vriendenlijst kan dan in die kamer joinen. De andere persoon doet hetzelfde, maar i.p.v. een lobby te maken kiest ze gewoon de kamer die ze wilt joinen waar vrienden in zitten.
Super bedankt man.

Heb de oled witte besteld met een lading spelen.

Mario kart 8 deluxe
mario party
mario odyssey
mario bowser 3D
Luigi mansion 3
Zelda breath of the wild
Zelda tears of the world
1 jaar internet verbinding en screen protector + hardcase
Iemand nog een goed idee omtrent iets wat je erbij kan kopen of niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gatygun schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:58:
[...]

Super bedankt man.

Heb de oled witte besteld met een lading spelen.

Mario kart 8 deluxe
mario party
mario odyssey
mario bowser 3D
Luigi mansion 3
Zelda breath of the wild
Zelda tears of the world
1 jaar internet verbinding en screen protector + hardcase
Iemand nog een goed idee omtrent iets wat je erbij kan kopen of niet
Een Pro Controller wellicht? Maar verder ben je qua games wel even zoet zo te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
Arunia schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:28:
Gisteren een vriend die twijfelde over 3 spellen die van ons laten proberen.
Mario + Rabbids deeltje 1, Luigi's Mansion 3 en Mario Odyssey.
Uiteindelijk is het de laatste geworden wat ik al verwacht had eigenlijk.
Mario+Rabbids is ook regelmatig in de aanbieding, dus als hij die ook leuk vond (maar de prijs het niet waard), kan hij best even wachten op een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
L23 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:03:
[...]

Een Pro Controller wellicht? Maar verder ben je qua games wel even zoet zo te zien.
Zijn die joycons te verdragen dan? of zijn het echt super kleine dingetjes? heb aardig grote handen, goed punt misschien er eventjes bij bestellen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Gatygun schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:22:
[...]

Zijn die joycons te verdragen dan? of zijn het echt super kleine dingetjes? heb aardig grote handen, goed punt misschien er eventjes bij bestellen dan.
De Joycons in handheld mode zijn wel aan de kleine kant. Joycons in de grip-controller zijn wel prima. Maar met pro controller speelt het verreweg wel het fijnste.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Daar gaan de meningen erg over verschillen. Ik heb ze jaren lang kunnen verdragen en pas vrij laat een Pro Controller gekocht. Pro Controller is wel een stuk beter als je gaat gamen voor de tv. Maar vind zelf de Joy-cons geen ramp. Je kan het ook even aankijken en later de Pro Controller aanschaffen als er een aanbieding voorbij komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Laatst online: 16-09 11:31
[...]

Ik gebruik hoofdzakelijk de joy cons, wel ervaar ik na een tijdje pijn aan de handen. De pro controller is echt ideaal, zeker geen miskoop mocht je deze gaan aanschaffen.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Flozem schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 07:20:
[...]

Nouja. De grips en knoppen mogen wat groter. Erg op Japanse kinderhandjes ontworpen, lijkt het.

Ik krijg kramp als ik handheld met joycons speel. Zonder Hori splitpad krijg ik geen lange speelsessies voor elkaar
Ik krijg eerder kramp in m'n armen (of slapende handen) dan dat ik echt last van de joycons zelf heb. In die zin zou ik een houder om het scherm voor je neus te hangen en dan gewoon met pro controller spelen nog het lekkerst vinden. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16-09 07:26
[...]

Ik heb zelf best kleine handen (want vrouw), en kan op zich prima spelen met de joycon, maar de pro controller is wat mij betreft een van de prettigste controllers waar ik ooit op heb gespeeld. Zeker als je van plan bent om veel docked te gaan spelen zou ik deze wel echt aanraden. Ik gebruik zelf de joycon alleen nog aan de switch vast in handheld mode (en bij spellen als mario party of als we met meer mensen zijn dan ik gewone controllers heb). Dus het hoeft niet, maar als je echt voor het complete pakket wilt gaan (en dat lijkt wel zo als je naar al je aankopen kijkt) dan zou ik zéker de pro controller aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Ik vind de joy cons iets prettiger als ik NES/SNES games speel omdat de D pad beter onder mijn vinger ligt, maar ik merk dan wel dat ik niet zulke lange sessies kan spelen als met de Pro Controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09 12:18
Br00d schreef op donderdag 27 april 2023 @ 19:18:
[...]

Nintendo heeft nu een niche te pakken die perfect voor ze uitpakt. Natuurlijk moet je durven innoveren, maar als ik Nintendo was zou ik echt in grote lijnen op de huidige koers voortborduren.

Ze zitten natuurlijk wel met de uitdaging hoe je een handheld meer power geeft zonder dat het ding uit de kluiten gaat groeien (door grotere accu, meer koeling, etc.).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:27:
Ze zitten natuurlijk wel met de uitdaging hoe je een handheld meer power geeft zonder dat het ding uit de kluiten gaat groeien (door grotere accu, meer koeling, etc.).
En voor de consument om de verwachtingen te temperen. Veel mensen hebben totaal geen idee wat er bij komt kijken om een compacte handheld te bouwen met prima accuduur die niet te warm word. En het moet ook niet te duur worden anders krijg je er geen 100 miljoen van verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:27:
[...]

Nintendo heeft nu een niche te pakken die perfect voor ze uitpakt. Natuurlijk moet je durven innoveren, maar als ik Nintendo was zou ik echt in grote lijnen op de huidige koers voortborduren.
Nintendo's niche van 122 miljoen+ gebruikers :+

De SoC die geleakt is lijkt alvast te suggereren dat er op de huidige koers verder gegaan wordt... maar het blijft Nintendo, dus wie weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier al mensen die Fast RMX uitgeprobeerd hebben met games op proef?
Ik was er vorige week al mee begonnen en inmiddels de championships op Novice en Advanced voltooid. Gameplay begint pas echt leuk te worden op Advanced, dan gaat alles een stuk sneller. Met Expert ben ik nog bezig, maar dat gaat me te snel :p
Leukste vind ik het online racen als je de gameplay een beetje onder de knie hebt. Volgens mij is online normaal gesproken dood, niet gek voor een 6 jaar oude game. Maar momenteel zijn er veel nieuwe spelers waar je tegen kan racen.

Verder is het grafisch een mooie game, draait vloeiend 60fps. Wel merk je in een paar levels in handheld dat resolutie wat aan de lage kant is, voornamelijk dat level waar het regent. Maar daar heb je docked geen last van en is alles in 1080P.
Zeker het proberen waard en momenteel in de aanbieding voor 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
L23 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 19:23:
Hier al mensen die Fast RMX uitgeprobeerd hebben met games op proef?
Ik was er vorige week al mee begonnen en inmiddels de championships op Novice en Advanced voltooid. Gameplay begint pas echt leuk te worden op Advanced, dan gaat alles een stuk sneller. Met Expert ben ik nog bezig, maar dat gaat me te snel :p
Leukste vind ik het online racen als je de gameplay een beetje onder de knie hebt. Volgens mij is online normaal gesproken dood, niet gek voor een 6 jaar oude game. Maar momenteel zijn er veel nieuwe spelers waar je tegen kan racen.

Verder is het grafisch een mooie game, draait vloeiend 60fps. Wel merk je in een paar levels in handheld dat resolutie wat aan de lage kant is, voornamelijk dat level waar het regent. Maar daar heb je docked geen last van en is alles in 1080P.
Zeker het proberen waard en momenteel in de aanbieding voor 10 euro.
Ik wil hem van het weekend even proberen, maar als het er zo snel gaat als ik uit de trailers kan halen, gaat het niets voor mij zijn, ik ben niet zo geweldig met snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Transportman schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 19:54:
[...]

Ik wil hem van het weekend even proberen, maar als het er zo snel gaat als ik uit de trailers kan halen, gaat het niets voor mij zijn, ik ben niet zo geweldig met snelheid.
Snelheid op Novice valt mee en dan krijg je het langzaamaan onder de knie.
Pagina: 1 ... 209 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic