Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
sderooij schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:23:
[...]

Heb de pro controller pre-ordered, was zooooooooo dicht bij om de zelda oled ook te bestellen en de huidige oled te verkopen :P

Maar post je wel wat foto's volgende maand dan, als je de OLED binnen hebt? ;)
Ik heb gewoon een te groot zwak voor Zelda, dus OLED, Pro controller, amiibo, Collectors Edition, Travel case 8)7

Buiten de Majora's Mask New 3DS XL heb ik me nooit zo met die consoles bezig gehouden, console vond ik eigenlijk altijd prima, maar nu heb ik door het later overhalen van mijn vrouw hem toch gepakt :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:58
sderooij schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:18:
Hopelijk wachten ze nog met een pro/switch 2. Denk dat we nog prima kunnen gamen met huidige hardware, maar dat is mijn mening :)

Een Pro/2 model is natuurlijk welkom, maar of het NU al nodig is? Ik zou zeggen, nee.
Het is meer dan 6 jaar geleden en de Switch loopt inmiddels enorm achter imo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Aangezien Tears of the Kingdom binnenkort uitkomt, is dit het topic waar je over de game kunt praten.

• Wil je over de nieuwe Zelda praten, ga je naar (Let op: mogelijk spoilers!!!):
The Legend of Zelda Tears of The Kingdom

• Volledig spoilervrij blijven? Ga naar:
Het 'Legend of Zelda' topic

[ Voor 66% gewijzigd door Zeror op 16-04-2023 12:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:23:
[...]

Heb de pro controller pre-ordered, was zooooooooo dicht bij om de zelda oled ook te bestellen en de huidige oled te verkopen :P

Maar post je wel wat foto's volgende maand dan, als je de OLED binnen hebt? ;)
Je huidige OLED is mooier hoor. Alleen het dock is nog wel mooi in combinatie met de witte Joy-cons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:53:
Ik heb voor iedereen twee opties m.b.t. Tears of the Kingdom:

• Wil je spoilervrij blijven, ga je naar:

• Wil je wel lekker over de inhoud van de nieuwe Zelda praten, ga je naar:
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (spoilers!)
Hoe definieer je spoilervrjj? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 16:37:
[...]

Hoe definieer je spoilervrjj? O-)
Praten over de inhoud beperken of via spoiler-tag.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:53:
Ik heb voor iedereen twee opties m.b.t. Tears of the Kingdom:

• Wil je spoilervrij blijven, ga je naar:

• Wil je wel lekker over de inhoud van de nieuwe Zelda praten, ga je naar:
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (spoilers!)
Niet teveel topics nu? Hoe gaat het met de topicstart? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:45:
[...]

Het is meer dan 6 jaar geleden en de Switch loopt inmiddels enorm achter imo.
Waarmee lopen ze achter? Nog steeds de beste hybride console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 17:07:
[...]
Waarmee lopen ze achter? Nog steeds de beste hybride console.
Het wordt dan een beetje dezelfde discussie als een paar dagen terug, maar op het gebied van laadtijden en fps loopt de Switch gewoon achter imo.

De beste hybride console is Steam Deck imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 17:37:
[...]

Het wordt dan een beetje dezelfde discussie als een paar dagen terug, maar op het gebied van laadtijden en fps loopt de Switch gewoon achter imo.

De beste hybride console is Steam Deck imo.
Ik probeerde het een beetje te relativeren :P

Steam Deck vind ik meer een handheld, maar klopt dat je die ook op een scherm kan aansluiten. Steam Deck heeft een beter scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
En is ook op de tv aan te sluiten!

Niet een beter scherm dan de OLED imo maar qua gaming is hij verder voor mij wel beter.

Grafisch hoef ik geen Switch 2 want games als Oddysey blijven de mooiste games, maar iets snellere laadtijden en een stabielere (of hogere) framerate zou ik wel voor tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 17:44:
En is ook op de tv aan te sluiten!
Ik ontken dat nergens. Met PC bedoelde ik scherm of tv, zal het ff aanpassen...

Verder prima hoor, maar klinkt zo negatief als er aangegeven wordt dat het behoorlijk achterloopt. Het doet behoorlijk wat dingen goed.

[ Voor 37% gewijzigd door L23 op 15-04-2023 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Het doet absoluut veel dingen goed, kun je je voorstellen hoe goed de opvolger zijn. ;)

Maar zonder gekheid: De Switch is een fantastisch apparaat natuurlijk. Nog steeds blij mee. Ik ben alleen wel toe aan een opvolger. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als daar ook toffe games op uitkomen dan ben ik zeker benieuwd naar de opvolger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:27
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 17:50:
Het doet absoluut veel dingen goed, kun je je voorstellen hoe goed de opvolger zijn. ;)

Maar zonder gekheid: De Switch is een fantastisch apparaat natuurlijk. Nog steeds blij mee. Ik ben alleen wel toe aan een opvolger. :)
Weet nog wel in 2017, dat ik een switch kocht rond Juli 2017 met Odyssey, DAMN wat een grafische kracht voor een tablet! En odyssey ziet er vandaag de dag nog steeds fantastisch uit, naast luigis mansion 3 :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:04
Heb weer een uur of 10 uur gestopt in één van de meest gewaarde Switch games. Ik heb het uiteraard over Zelda Botw. Ik begin gewoon even met de drie dingen waar ik mij echt aan erger, dingen waardoor ik spellen als OOT, Link to the past en zelfs Links Awakening nog even iets hoger in aanzien heb.

Voedsel & drankjes
Nee, nee, en nee ik heb echt veel uren geprobeerd om het leuk te vinden en als je dan 15 goede maaltijden hebt dan voelt het ergens wel goed maar nee toch niet. Ingrediënten zoeken voor maaltijden en dan een plek zoeken om te koken het voelt als werk. Ik haal er geen fun uit. Over de drankjes moet ik maar helemaal niet beginnen. Af en toe maak ik per ongeluk een goede potion maar vaak mislukken ze. Voedsel en drankjes, ik vind het maar niks.

Gelukkig zijn er guide's
De wereld is gigantisch en er zijn ook heel veel dingen te verzamelen en doen. Maar waar zijn de seeds? waar zijn de shrines? ik voel mij toch wel gedwongen om guides te gebruiken. Wellicht als je meer vrije tijd wil vrij maken of hebt dat dit punt een stuk zwakker is.

Ik zie de charmes van dit spel
Ik begrijp waarom sommige er lyrisch over zijn. Gigantische wereld, prachtige presentatie en de gameplay is echt 2.0, fris, een revolutie. Voor mij is het echter te open world. Ik verlies interesse, ik had dit ook bij Skyrim om maar even een bekende andere open world game te noemen. Bij Zelda Botw voelt het voor mij echt als werk als ik er aan denk dat als ik naar de ijswereld moet of de vulkaan dat ik eerst kleding moet vinden/ kopen, genoeg potions/ maaltijden, en dan nog de juiste zwaarden en schilden.

Om positief te eindigen
Veel creatieve nieuwe ideëen, veel shrines zijn leuk gedaan, presentatie van veel omgevingen is mooi en hier en daar gelukkig knipogen naar oudere Zelda games. Het achterliggende verhaal is wat duister/ serieus en dat is zeker een pluspunt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@MetalSonic Altijd leuk om te lezen hoe anderen BOTW ervaren. Ik heb zelf geen guides gebruikt behalve als het gaat om de kleding en wapens. Als het om shrines gaat lijkt het me dat je dan op een gegeven moment helemaal niet meer aan verkennen bent, maar een lijstje afwerkt? Het verkennen vond ik juist zo leuk. Maar vrije tijd kan inderdaad een probleem zijn.
Dat je een guide gebruikt voor de Korok seeds verbaast me. Er zijn er een heleboel van in het spel en je hebt er maar een fractie van nodig. Je komt tijdens het spelen genoeg hints tegen dat er ergens een Korok seed verstopt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
L23 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:11:
@MetalSonic Altijd leuk om te lezen hoe anderen BOTW ervaren. Ik heb zelf geen guides gebruikt behalve als het gaat om de kleding en wapens. Als het om shrines gaat lijkt het me dat je dan op een gegeven moment helemaal niet meer aan verkennen bent, maar een lijstje afwerkt? Het verkennen vond ik juist zo leuk. Maar vrije tijd kan inderdaad een probleem zijn.
Dat je een guide gebruikt voor de Korok seeds verbaast me. Er zijn er een heleboel van in het spel en je hebt er maar een fractie van nodig. Je komt tijdens het spelen genoeg hints tegen dat er ergens een Korok seed verstopt zit.
Ik denk dat als ik Zelda wil spelen ik van dungeon naar dungeon wil gaan. Veel actie, paar puzzels per dungeon en dan richting eindbaas. Botw is totaal anders daarin alhoewel je ook hierin natuurlijk kan focussen op de main quest.

Wellicht dat ik Zelda Botw in de toekomst in een 2de playtrough meer waardeer voor zijn charmes en sterktes maar nu heb ik het vaak niet echt. Het afwerken van een lijstje is inderdaad een correcte beschrijving. Gedaan voor het vinden van wat shrines, voor het bemachtigen van de Master sword (moest minimaal 1 wapen hebben die niet snel stuk gaat) en ja de seeds ook. Ik kan uren rond lopen zonder dat ik een seed vind. Pas als ik een ballon zie of een formatie stenen in het water word ik getriggerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Seeds zijn niet perse noodzakelijk.

Je haalt een hoop van de BOTW magie weg door bij playthrough 1 guides te gebruiken imo want juist verdwalen en de ontdekkingstocht is de grootste kracht van het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MetalSonic schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:21:
Ik denk dat als ik Zelda wil spelen ik van dungeon naar dungeon wil gaan. Veel actie, paar puzzels per dungeon en dan richting eindbaas. Botw is totaal anders daarin alhoewel je ook hierin natuurlijk kan focussen op de main quest.
Iedereen speelt games anders. En als je er een guide bij wilt pakken ook gewoon doen. Het moet leuk blijven. Maar van wat ik begrijp onderscheid BOTW zich ten opzichte van andere Zelda games dat je echt kan verkennen. Ga je alles via guides volgen dan haal je de magie weg en wordt het lijstjes afwerken. Dan kan ik me ook wel voorstellen dat je andere Zelda games hoger hebt zitten.

Ik kan zelf niet over de andere Zelda games praten, heb alleen BOTW (uit)gespeeld. Maar het verkennen en gewoon dingen uitproberen vond ik zelf geweldig. Wel vond ik BOTW in eerste instantie wat moeilijk inkomen. Wellicht ook omdat ik juist het handje vasthouden zo gewend ben. Maar toen ik het verkennen onder de knie had vond ik het een van de beste games ooit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sderooij
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:22:

Je haalt een hoop van de BOTW magie weg door bij playthrough 1 guides te gebruiken imo want juist verdwalen en de ontdekkingstocht is de grootste kracht van het spel.
Ik denk dat ik van de 120 shrines, voor 2 daarvan een guide heb gebruikt om ze te vinden...na dagen en dagen zoeken lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zeror schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 16:48:
[...]

Praten over de inhoud beperken of via spoiler-tag.
Ik bedoelde eerder waar trek je de lijn - en ik vraag het puur uit eigen belang omdat ik ondertussen al twee trailers niet gekeken heb en ze zelf dus als "spoilers" beschouw O-)
MetalSonic schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:21:
[...]

Grappig hoe mensen Zelda allemaal anders beleven. Het hele punt van BOTW is dat je kan doen wat je wilt. Er staan geen icoontjes op de map, geen lange to-do lists. Als je het toch zo ervaart... ja dan kan ik me voorstellen dat het niet altijd leuk is. Voor mij was dat net een verademing. Je kiest 100% zelf wat je wel en niet belangrijk vindt, wat je wel/niet wilt doen. Hele andere instelling dan de typische "We spelen deze game en we moeten alle achievements gehaald hebben etc.

Exploratie is voor mij altijd de kern van Zelda geweest. Zeer weinig games doen dit beter dan BOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
JackAvery schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:30:

Ik bedoelde eerder waar trek je de lijn - en ik vraag het puur uit eigen belang omdat ik ondertussen al twee trailers niet gekeken heb en ze zelf dus als "spoilers" beschouw O-)
Is het dan niet wijs voor nu sowieso het topic even te vermijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 20:58:
[...]

Is het dan niet wijs voor nu sowieso het topic even te vermijden?
Wat denk je dat ik aan het doen ben? :) Ik vraag net om te kijken of ik het onnodig vermijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik bedoel meer in beide topics. Er is kans dat mensen toch openlijk over trailers enzo spreken. Het zou vervelend zijn als je toch per ongeluk spoilers leest. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:16
MetalSonic schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:04:
Heb weer een uur of 10 uur gestopt in één van de meest gewaarde Switch games. Ik heb het uiteraard over Zelda Botw. Ik begin gewoon even met de drie dingen waar ik mij echt aan erger, dingen waardoor ik spellen als OOT, Link to the past en zelfs Links Awakening nog even iets hoger in aanzien heb.

Voedsel & drankjes
Nee, nee, en nee ik heb echt veel uren geprobeerd om het leuk te vinden en als je dan 15 goede maaltijden hebt dan voelt het ergens wel goed maar nee toch niet. Ingrediënten zoeken voor maaltijden en dan een plek zoeken om te koken het voelt als werk. Ik haal er geen fun uit. Over de drankjes moet ik maar helemaal niet beginnen. Af en toe maak ik per ongeluk een goede potion maar vaak mislukken ze. Voedsel en drankjes, ik vind het maar niks.
Gelukkig kan je dit grotendeels negeren, en al helemaal als je verder bent in het spel, omdat je dan geen voordeel meer hebt van de effecten (je hebt er al kleding voor of hebt al zoveel hartjes dat veel bonushartjes niets meer toevoegen). Het enige voedsel dat ik dan nog heb is een paar bonus hartjes omdat je daar eigenlijk full heal mee hebt, en wat defensieve maaltijden voor de echt sterke tegenstanders (ik deed master mode, dan zijn sommige tegenstanders wel heel pittig), maar daar heb ik niet veel van nodig, dus ik ben niet continu bezig om dat voedsel te krijgen.
Gelukkig zijn er guide's
De wereld is gigantisch en er zijn ook heel veel dingen te verzamelen en doen. Maar waar zijn de seeds? waar zijn de shrines? ik voel mij toch wel gedwongen om guides te gebruiken. Wellicht als je meer vrije tijd wil vrij maken of hebt dat dit punt een stuk zwakker is.
Als je de DLC hebt is er een masker dat geluid maakt als er een seed in de buurt is, maar ook zonder dat masker moet je er best een flink aantal kunnen vinden als je een beetje naar de omgeving kijkt, want alles dat er afwijkend uit ziet of wat een bijzondere locatie is (pieken en dalen, doodlopende paden) daar kan je er wel vanuit gaan dat er eentje is. Je hebt ook maar ongeveer 50% nodig voor alle upgrades, en zelfs die heb je eigenlijk niet allemaal nodig.

Shrines is het idee dat je ze ontdekt door vanaf hoge punten de wereld te bekijken of gewoon het geluid van de Sheikah Sensor te volgen als je in de buurt bent. Maar BotW is er wel op gericht dat je de wereld ontdekt, in de volgorde die je zelf bedenkt.
Ik zie de charmes van dit spel
Ik begrijp waarom sommige er lyrisch over zijn. Gigantische wereld, prachtige presentatie en de gameplay is echt 2.0, fris, een revolutie. Voor mij is het echter te open world. Ik verlies interesse, ik had dit ook bij Skyrim om maar even een bekende andere open world game te noemen. Bij Zelda Botw voelt het voor mij echt als werk als ik er aan denk dat als ik naar de ijswereld moet of de vulkaan dat ik eerst kleding moet vinden/ kopen, genoeg potions/ maaltijden, en dan nog de juiste zwaarden en schilden.
Is het niet eigenlijk dat je een afvinklijst wilt hebben die je gewoon af wilt lopen? Dan gaat BotW inderdaad tegenvallen, want die reikt je op dat vlak weinig tot niets aan. Maar ik vond juist het ontdekken zonder druk een bepaalde kant op en zonder 100 icoontjes op de kaart als ik een toren beklom juist heerlijk rustgevend, al die icoontjes triggeren bij mij juist het gevoel ze af te moeten lopen en dat voelt voor mij dan weer als werk.

Ik denk ook dat je er meer uit kan halen als je de guides juist aan de kant legt en geniet van de wereld, en alleen de guides pakt voor de punten die je echt irritant vindt, wat voor tips ze daarvoor geven. Als je geen rekening wilt hoeven houden met kleding en eten, zoek dan specifiek naar hoe je zo snel mogelijk bepaalde kleding kan verkrijgen voor die specifieke omgeving, in plaats van alles via de guide te doen. Want als je alles via een guide doet, gaat het spel echt niet leuk worden, omdat je dan overal waar je komt er tegenaan gaat lopen dat je geen geld/resources hebt, waardoor je die weer speciaal moet gaan halen terwijl je dat anders tijdens het ontdekken meteen had meegenomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
@Transportman maar ook de andere, bedankt voor de uitgebreide reacties.

Ik ben blij dat mijn post gelezen is zoals hij bedoeld is. Dat ik kritisch kijk naar een aantal punten, volledig subjectief maar absoluut niet bedoelt als afkraken!. Beter zelfs ik wil dit spel spelen op de manier dat het bedoeld is om er zoveel mogelijk van te genieten want de developers hebben er veel tijd en energie in gestopt.

Ik zie in meerdere reacties de tip terugkomen om geen guide's te gebruiken dus dat probeer ik nu ook meer. Heb gisteravond laat een uur of twee gespeeld in de omgeving van de "lost woods" wat quests gedaan en rond gekeken en dat beviel mij goed. Ik zal proberen om het meer "verkennen georiënteerd ipv missie georiënteerd" te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@MetalSonic speel vooral op de manier die jou het meest aanstaat! En het is ook ok om BOTW niet goed te vinden als het je ding niet is :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Vandaag The Touryst uitgespeeld. Leuk spel met een mooie pixel art stijl. Over het algemeen een vrij relaxt spel waarin je foto's moet verzamelen, items zoeken en minigames voltooien. Helaas een paar platforming puzzels die onnodig frustrerend kunnen zijn omdat de besturing wat houterig is en je vanwege de camerahoek niet goed de diepte kan inschatten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrAMicRHjwmRjZ8kJ4NsTlBFNWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NYKrNdNvFnwQnSmfzdR7lXsL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door L23 op 16-04-2023 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:44
Wij hebben met vrienden al dagen lol met het spel SongPop. Nu in de aanbieding in de eStore. Heel leuk!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06 15:36
L23 schreef op zondag 16 april 2023 @ 20:49:
Vandaag The Touryst uitgespeeld.
Die was inderdaad ook heel leuk. Al tijdje terug uitgespeeld. Ik ben afgelopen weekend begonnen in The Last Campfire (in de aanbieding op de eShop voor €2,99). Ook zo'n relaxte game met een aantal leuke puzzels erin. Ben al een aardig eindje op weg en de stijl van de game plus de puzzels spreken me zeker aan. Aanrader voor mensen die een rustige game zoeken die mooi is vormgegeven.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 27-08-2024
Even een vraag, hebben jullie ook moeite om de cartridge slot te openen op het oled model?. Ik moet letterlijk een naald of papier pakke, een pinpas past er niet tussen. Mijn vrouw krijgt het ook. niet open met haar nagels :/ .. |:(

[ Voor 20% gewijzigd door EstiematiesEnzo op 17-04-2023 09:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19:52
EstiematiesEnzo schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:34:
Even een vraag, hebben jullie ook moeite om de cartridge slot te openen op het oled model?. Ik moet letterlijk een naald of papier pakke, een pinpas past er niet tussen. Mijn vrouw krijgt het ook. niet open met haar nagels :/ .. |:(
Bij het gewone model geen probleem. Vanaf 28 april heb ik een OLED, dan kan ik het proberen. Hoewel ik dan van 12 mei TotK in gaat en die er de.komende maanden toch niet uit komt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 15:50

SD5k

>4&X

De eerste paar keer ging het wat stroef, maar sindsdien geen problemen mee. Ik heb zelf ook een OLED model, nu ongeveer 1,5 maand oud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-06 16:46
Linksquest schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 07:51:
[...]

En doet deze het wel of nog niet geprobeerd?
Yes, dit werkt. Data van de oude kaart erop gezet, nieuwe kaart erin, en gaan...

Blijkbaar die andere toch defect gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
MetalSonic schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:04:

Voedsel & drankjes

Gelukkig zijn er guide's
Heb het ook keer op keer geprobeerd leuk te vinden, duurde een half jaar ofzo voordat ik het spel kon waarderen.

Maaltijden:
I dont care, gooi gewoon vlees op de pit en klaar. Hitte potions is ook simpel, gooi peppers op het vuur en klaar. Waar ik me wel aan irrieteer is het feit dat ik nu een inventory vol heb en niet gelijk 5x hetzelfde recept op het vuur kan gooien.

Guides:
Niet nodig als je geduldig bent, lange tijd geen koroks kunnen vinden maar gaande weg geleerd om ze beter te herkennen. Ik doe geen moeite nu en heb denk 4 extra wapen slots gekocht, is meer dan voldoende.

Ik erger me nog steeds aan het feit dat wapens kapot gaan, net een eindbaas verslagen, toffe wapen gekregen en nu al stuk. Je kan deze speciale wapens repareren/opnieuw kopen maar dat ga je gewoon niet doen. Heb de master sword glitch gebruikt om in ieder geval 1 wapen te hebben die ik bijv kan gebruiken on kratten stuk te maken/minen. Dit wapen herstelt zichzelf om de 20m geloof ik.

Ik zie je punt zeker maar ik vond het waard het toch te blijven proberen. Hele andere mindset moeten aanleren voor het spel omdat je daadwerkelijk physics hebt en moet nadenken wat andere games gewoon niet meer van je vragen.

Nu zeg ik wel, geen guides nodig maar ik zat echt op een punt dat alles mij oneshotte omdat ik de great fairy miste en kon mn armour niet upgraden -_-. Zo ook waar de koroks man heen is gevlucht.. twee ultra belangrijke dingen naar mijn mening die wat duidelijker hadden kunnen zijn voor nieuwkomers e.g. had niet iets zijn dat ik moest zoeken op een enorme map.

[ Voor 6% gewijzigd door EstiematiesEnzo op 17-04-2023 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:55
Ik vind hem hier juist te makkelijk te openen, ben bang dat hij niet lang meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zit ie wellicht te krap. Misschien dat je het randje waar ie klemt heel lichtjes met een schuurpapiertje wat kan slijten ofzo. Geen idee. Proberen op eigen risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:36
Knielen schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:48:
[...]

Ik vind hem hier juist te makkelijk te openen, ben bang dat hij niet lang meegaat.
Ik vind amper kunnen openen van de gamecard slot -als je geen lange nagels hebt - echt het allergrootste nadeel van de Oled. Want een bizar dom ontwerp is dat zeg. Alleen mijn vriendin krijgt hem open en hij zit niet te strak oid, zonder nagels (ik hou mijn nagels lekker kortgeknipt) is het gewoon niet met je vingers te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 07:03
YdieresiS schreef op maandag 17 april 2023 @ 07:55:
[...]

Die was inderdaad ook heel leuk. Al tijdje terug uitgespeeld. Ik ben afgelopen weekend begonnen in The Last Campfire (in de aanbieding op de eShop voor €2,99). Ook zo'n relaxte game met een aantal leuke puzzels erin. Ben al een aardig eindje op weg en de stijl van de game plus de puzzels spreken me zeker aan. Aanrader voor mensen die een rustige game zoeken die mooi is vormgegeven.
The Last Campfire is inderdaad erg goed. Ik vind het zelfs 1 van de betere Switch titels.
Mocht iemand tips hebben voor vergelijkbare games - ik hoor het graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knielen schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:48:
[...]

Ook het OLED model dan? Of heb je lange nagels?
Toen ik het OLED model twee jaar terug in huis had moest ik een schroevendraaier pakken om de cartridge slot te openen. Dat was bij de vorige Switch geen enkel probleem.
Dit soort deurtjes voelen inderdaad wat goedkoop. Bij mijn Sony camera ging een vergelijkbare USB slot opening na een tijd stuk. Bij de Switch doe ik het nooit helemaal dicht, kan dan ook makkelijker de cartridge wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
EstiematiesEnzo schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:42:
[...]

Heb het ook keer op keer geprobeerd leuk te vinden, duurde een half jaar ofzo voordat ik het spel kon waarderen.

Maaltijden:
I dont care, gooi gewoon vlees op de pit en klaar. Hitte potions is ook simpel, gooi peppers op het vuur en klaar. Waar ik me wel aan irrieteer is het feit dat ik nu een inventory vol heb en niet gelijk 5x hetzelfde recept op het vuur kan gooien.
Herkenbaar, de menu's rondom koken (maar ook upgrades) zitten niet helemaal lekker in elkaar.
Guides:
Niet nodig als je geduldig bent, lange tijd geen koroks kunnen vinden maar gaande weg geleerd om ze beter te herkennen. Ik doe geen moeite nu en heb denk 4 extra wapen slots gekocht, is meer dan voldoende.

Ik erger me nog steeds aan het feit dat wapens kapot gaan, net een eindbaas verslagen, toffe wapen gekregen en nu al stuk. Je kan deze speciale wapens repareren/opnieuw kopen maar dat ga je gewoon niet doen. Heb de master sword glitch gebruikt om in ieder geval 1 wapen te hebben die ik bijv kan gebruiken on kratten stuk te maken/minen. Dit wapen herstelt zichzelf om de 20m geloof ik.
Die toffe wapens heb ik in mijn huis opgehangen (op de neppe na, daar was geen plaats meer voor).
Nu zeg ik wel, geen guides nodig maar ik zat echt op een punt dat alles mij oneshotte omdat ik de great fairy miste en kon mn armour niet upgraden -_-. Zo ook waar de koroks man heen is gevlucht.. twee ultra belangrijke dingen naar mijn mening die wat duidelijker hadden kunnen zijn voor nieuwkomers e.g. had niet iets zijn dat ik moest zoeken op een enorme map.
Great fairies wordt je voor 3 van de 4 best wel naar toe gestuurd via quests, er is er maar 1 waar je niet expliciet heen gestuurd wordt maar die je bijna gegarandeerd wel langs komt omdat die redelijk vol in het zicht ligt als je naar Tarrey Town teleporteert.

Hestu geeft aan waar die heen vlucht, maar als je de tekst gemist hebt is het lastig om hem weer terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
EstiematiesEnzo schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:42:
[...]

Maaltijden:

Guides:

Ik zie je punt zeker maar ik vond het waard het toch te blijven proberen. Hele andere mindset moeten aanleren voor het spel omdat je daadwerkelijk physics hebt en moet nadenken wat andere games gewoon niet meer van je vragen.

Maaltijden gaan hier inderdaad goed. Mislukken bijna nooit. Het zijn vooral de potions. En wat is een monster ingrediënt? En hoe maak ik dan een kleurstof voor mijn pak? In sommige dingen vind ik het spel alles behalve gebruiksvriendelijk en dat zeg ik als iemand die al heel lang video games speelt. Hoe moeten nieuwkomers dit dan beleven?

Ben het met je eens dat het gaar is dat je niet even snel kan vinden waar Korkoks zit. Ik wist btw niet eens dat je je armour kan upgraden??? Moet je dan een speciaal pak kiezen en waar kan dat dan? ik dacht dat je alleen betere pakjes kon kopen/ vinden maar blijkbaar kan je je def verhogen?

Ik heb uiteindelijk ook maar de Master sword glitch gebruikt, had 11 harten en wilde 'm gewoon hebben. Toen ik 13 harten had uiteraard alsnog het lege zwaard eruit getrokken voor de missie complete :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
Transportman schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:49:

Great fairies wordt je voor 3 van de 4 best wel naar toe gestuurd via quests, er is er maar 1 waar je niet expliciet heen gestuurd wordt maar die je bijna gegarandeerd wel langs komt omdat die redelijk vol in het zicht ligt als je naar Tarrey Town teleporteert.

Hestu geeft aan waar die heen vlucht, maar als je de tekst gemist hebt is het lastig om hem weer terug te vinden.
Ik heb er pas twee gevonden en de eerste waar je de korok man voor het eerst tegen komt was niet duidelijk voor mij. Vast wel text gemist maar dit had gewoon een quest moeten zijn. Wil je 1 van de andere 3 vinden dan zal je toch wel echt een upgrade voor je armour moeten hebben want alles one-shot jouw gewoon. Na 50 uur spelen wou ik het spel op marktplaats zetten ivm dit dus.

De tweede fairy was makkelijk, goed te zien vannuit een uitkijk toren. Dat was tenminste leuk. De map exploren is opzich wel leuk maar de quests die je "ergens" laten zoeken zijn niet al te makkelijk ivm 80% van de map toch leeg is. Krijg niet echt een incentive om te gaan zoeken voor 50 ruppies ofzo :D

Maarja! ben nu een avid zelda ennjoyer!.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
MetalSonic schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:57:
[...]

Ben het met je eens dat het gaar is dat je niet even snel kan vinden waar Korkoks zit. Ik wist btw niet eens dat je je armour kan upgraden??? Moet je dan een speciaal pak kiezen en waar kan dat dan? ik dacht dat je alleen betere pakjes kon kopen/ vinden maar blijkbaar kan je je def verhogen?
Google great fairies, thank me later <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!
EstiematiesEnzo schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:29:
[...]

Ik heb er pas twee gevonden en de eerste waar je de korok man voor het eerst tegen komt was niet duidelijk voor mij.
De koroks zijn echt niet moeilijk om te vinden. Je moet kijken naar dingen die niet kloppen of waar je een reeks/puzzel/spel kunt afmaken etc..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
[...]

Ik heb er pas twee gevonden en de eerste waar je de korok man voor het eerst tegen komt was niet duidelijk voor mij. Vast wel text gemist maar dit had gewoon een quest moeten zijn. Wil je 1 van de andere 3 vinden dan zal je toch wel echt een upgrade voor je armour moeten hebben want alles one-shot jouw gewoon. Na 50 uur spelen wou ik het spel op marktplaats zetten ivm dit dus.

De tweede fairy was makkelijk, goed te zien vannuit een uitkijk toren. Dat was tenminste leuk. De map exploren is opzich wel leuk maar de quests die je "ergens" laten zoeken zijn niet al te makkelijk ivm 80% van de map toch leeg is. Krijg niet echt een incentive om te gaan zoeken voor 50 ruppies ofzo :D

Moet je naar verschillende great fayries voor andere upgrades? via de main quest kom je er al snel één tegen boven de shrine bij kakariko village kan je dan niet alles daar doen?

Verder word ik ook door sommige enemys ge one shot killed. Mijn defense moet echt omhoog, lijkt net Instagib van UT99

[ Voor 5% gewijzigd door MetalSonic op 17-04-2023 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:13
MetalSonic schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:43:
[...]

Moet je naar verschillende great fayries voor andere upgrades? via de main quest kom je er al snel één tegen boven de shrine bij kakariko village kan je dan niet alles daar doen?
Hoe meer fairy's je hebt bezocht hoe verder je je kleding kunt verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor dingen zoals de fairy's heb ik ook een guide gebruikt. En de locatie van de items die je nodig hebt om de kleding te upgraden. Bij TOTK wel van plan niet tot minder guides te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:39:
[...]

De koroks zijn echt niet moeilijk om te vinden. Je moet kijken naar dingen die niet kloppen of waar je een reeks/puzzel/spel kunt afmaken etc..
Ja verbaasd me een beetje :P Ik vind het qua gamedesign ook zo knap dat je moet kijken naar dingen die niet kloppen. Dat betekent dat de rest van de omgeving wel natuurlijk overkomt en dat in een computerspel. En wat mijn ervaring was dat eigenlijk elke nieuwsgierigheid werd beloond met een Korok seed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Heb ff gegoogld (voor mijzelf maar wellicht vinden anderen het ook interessant)

Handige pagina gevonden met daarin uitleg over upgrade systeem en ook locaties. Maar even in de spoiler

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:32
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 18:22:

Mijn ervaring is inderdaad ook door veel te lopen in het begin en alle torens vrij te spelen (en daarbij van de paden af te wijken) ontdek je al heel veel zelf (mede door nieuwsgierigheid). Ik heb nu er nu 95 uur in zitten en gebruik nu de interactieve map om de overige Shrines te vinden. Ik moet alleen Ganon nog verslaan, en heb de DLC ook afgerond (op de mastersword quest na).

Leuk om te lezen hoe andere het ervaren :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EstiematiesEnzo
Zeror schreef op maandag 17 april 2023 @ 12:39:
[...]

Bedoelde 2 great fairies, repliede op de fairies zelf. Koroks zijn vrij easy, vind het best leuk ivm er super veel beschikbaar zijn op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Cyrax0508 schreef op maandag 17 april 2023 @ 10:54:
[...]

Ik vind amper kunnen openen van de gamecard slot -als je geen lange nagels hebt - echt het allergrootste nadeel van de Oled. Want een bizar dom ontwerp is dat zeg. Alleen mijn vriendin krijgt hem open en hij zit niet te strak oid, zonder nagels (ik hou mijn nagels lekker kortgeknipt) is het gewoon niet met je vingers te openen.
precies, het lijkt wel of ze mensen naar digitaal willen overhalen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
[...]

De eerste is wel een expliciete quest voor (maak er een foto van voor de schilder), die bij de toren is een quest voor, in de woestijn is ook een quest die daar in de buurt eindigt (wordt alleen niet expliciet benoemt bij het aannemen van de quest dat je bij een great fairy eindigt), de laatste is geen quest of iets voor maar die ligt op het pad van een shrine naar Tarrey Town en is niet te missen (want je zal vaak naar Tarrey Town gaan voor quests).

50 rupees is de moeite inderdaad niet, dan is het vooral voor het afronden van de quest leuk (al zijn er ook wel quests die meer geven).
hk12nl schreef op maandag 17 april 2023 @ 13:29:
[...]

Mijn ervaring is inderdaad ook door veel te lopen in het begin en alle torens vrij te spelen (en daarbij van de paden af te wijken) ontdek je al heel veel zelf (mede door nieuwsgierigheid). Ik heb nu er nu 95 uur in zitten en gebruik nu de interactieve map om de overige Shrines te vinden. Ik moet alleen Ganon nog verslaan, en heb de DLC ook afgerond (op de mastersword quest na).

Leuk om te lezen hoe andere het ervaren :)
Voor de Master Sword quest, ik heb die uiteindelijk via glitches gedaan, waardoor ik grote delen heb kunnen skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlupWoofer
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:56
MetalSonic schreef op maandag 17 april 2023 @ 11:57:
[...]
Maaltijden gaan hier inderdaad goed. Mislukken bijna nooit. Het zijn vooral de potions. En wat is een monster ingrediënt?
Wanneer je door je inventory scrollt zie je ook uitleg bij items. Bij ingrediënten zie je dan ook staan of het item geschikt is voor een maaltijd of een potion/drankje.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-06 17:44
Is het misschien een optie om een Zelda topic te openen?
Begrijp me niet verkeerd, maar heb echt het gevoel dat de overige berichten volledig ondersneeuwen hierdoor…

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
BlupWoofer schreef op maandag 17 april 2023 @ 17:08:
[...]

Wanneer je door je inventory scrollt zie je ook uitleg bij items. Bij ingrediënten zie je dan ook staan of het item geschikt is voor een maaltijd of een potion/drankje.
Ja ik zie het staan maar doe een paar dingen bij elkaar waarbij staat dat het geschikt is voor een potion en het mislukt 09 van de 10 keer. Terwijl als ik een paar dingen bij elkaar doe voor een maaltijd het 09 van de 10 keer lukt. Zal wel aan mij liggen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Serena schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:28:
Begrijp me niet verkeerd, maar heb echt het gevoel dat de overige berichten volledig ondersneeuwen hierdoor…
Fair point, ik zal wat rustiger aan doen met de Zelda reacties in dit topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Serena schreef op maandag 17 april 2023 @ 18:28:
@MetalSonic

In het algemene Zelda topic kun je alle Zelda titels bespreken

;)

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 17-04-2023 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:10
sparow schreef op maandag 17 april 2023 @ 09:41:
[...]

Yes, dit werkt. Data van de oude kaart erop gezet, nieuwe kaart erin, en gaan...

Blijkbaar die andere toch defect gegaan.
Gelukkig dat alles weer werkt, Game On!!!!

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Is it finally time to sing the (silk)song of our people? :+

Psst, vrijdag komt Advance Wars

En blijkbaar zelfs in het Nederlands:

[ Voor 36% gewijzigd door JackAvery op 18-04-2023 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 20:41:
Het is dat jij er over begint :+ Ik heb geen verwachtingen meer, zie het wel ooit verschijnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
[...]

pfff ik hoop het. Zou echt enorm leuk zijn om dat grijs te spelen tot aan totk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:50
Gelukkig heb ik m'n Switch op het Engels ingesteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tot grote verrassing heeft de Xenoblade 3 story DLC plots een release datum… en het is volgende week 25 april al.

Trailer bevat spoilers. Kijk op eigen risico als je XC3 nog niet hebt uitgespeeld.

XC3 is een topgame. Zeer benieuwd, al indiceert de vroege low key release mogelijk dat dit een kleinere expansie is dan Torna.

Ook hebben de Pyra en Mythra amiibo een release date (21/7) en zijn er amiibo van Noah en Mio aangekondigd.

Oh, en er zijn vier nieuwe Mega Drive games op het abonnement aangekondigd

[ Voor 77% gewijzigd door JackAvery op 19-04-2023 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
JackAvery schreef op woensdag 19 april 2023 @ 06:13:
Tot grote verrassing heeft de Xenoblade 3 story DLC plots een release datum… en het is volgende week 25 april al.

Trailer bevat spoilers. Kijk op eigen risico als je XC3 nog niet hebt uitgespeeld.

XC3 is een topgame. Zeer benieuwd, al indiceert de vroege low key release mogelijk dat dit een kleinere expansie is dan Torna.

Ook hebben de Pyra en Mythra amiibo een release date (21/7) en zijn er amiibo van Noah en Mio aangekondigd.

Oh, en er zijn vier nieuwe Mega Drive games op het abonnement aangekondigd

[Video: April 2023 Genesis updates – Nintendo Switch Online + Expansion Pack]
Ik ben inderdaad verrast, ik had hem iets later in het jaar verwacht (rond het moment dat de OST uit zou komen), maar aan de andere kant, dit zou precies de tijd tot TotK op moeten kunnen vullen, dus stiekem komt het mij wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Transportman schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:51:
[...]

Ik ben inderdaad verrast, ik had hem iets later in het jaar verwacht (rond het moment dat de OST uit zou komen), maar aan de andere kant, dit zou precies de tijd tot TotK op moeten kunnen vullen, dus stiekem komt het mij wel goed uit.
Hier niet, ik moet chapter 6/7 nog doen :p

Ik vermoed dat Nintendo nu releast omdat Japan geen Advance Wars krijgt en ze zo toch een game hebben voor april. Anyway, veel content tijdens de eerste helft van het jaar in 2023…

Overigens is ook de key art voor de soundtrack gereleased Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RL6ucmqbxmyqmnEg8Z-YqmNSHTg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/osJLe1KO9kkWOFMY2Cf8Zgwa.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door JackAvery op 19-04-2023 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik vond Xenoblade 3 de minste van de 3 eigenlijk. De combat was fantastisch maar het verhaal en characters vond ik persoonlijk te saai om me echt te kunnen boeien. Met name door die ellenlange cutscenes. Heb de game op 2/3 van de story verkocht.

Misschien toch nog maar eens een kans geven binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoSugar
  • Laatst online: 10-07-2023
Heeft iemand zijn joycons al opgestuurd ter reparatie? Hoe lang waren jullie ze kwijt? Heb maar 1 paar. Met drift op de linker stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:21
[...]

Psst, vrijdag komt Advance Wars

[YouTube: Advance Wars 1+2: Re-Boot Camp – Introducing Orange Star – Nintendo Switch]

En blijkbaar zelfs in het Nederlands: [Twitter]
Ze hebben een jaar extra ontwikkeltijd gehad, gelukkig hebben ze deze tijd goed gebruikt. Of het zat er initieel al in natuurlijk. :+

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-06 15:41
ShadLink schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 11:39:
Inderdaad je kan idd op verschillende sites eShop korting vinden.

Verder koop ik eigenlijk alle Nintendo games al een tijdje enkel in de eShop met een voucher. Ik heb nu Zelda en Pikmin 4 op voucher pre-order staan.

Met 70 en 60 euro geeft me dat toch een mooie 30 euro korting, en dan nog 10% korting op het eShop tegoed geeft me 40 euro korting in totaal. Uiteindelijk een stuk goedkoper dan fysieke games. En ik vind download games sowieso fijner (minder cartridges mee te nemen)

Dat ze maar een jaar geldig zijn is voor mij absoluut geen probleem.
Ik ben ook aan het kijken naar de vouchers. Waar krijg je op dit moment nog 10% korting op eshop tegoed? Voorheen kocht ik dat via Nintendo Life, maar die actie lijkt gestopt. Switchup biedt 5%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38
NoSugar schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:27:
Heeft iemand zijn joycons al opgestuurd ter reparatie? Hoe lang waren jullie ze kwijt? Heb maar 1 paar. Met drift op de linker stick.
posttoast schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 13:27:
Stick drift RMA update: ik heb op 5 januari mijn twee (neon gele) joycons naar Nintendo verstuurd en heb gisteren (20 januari) twee nieuwe joycons (in dezelfde kleur) terug ontvangen. Duurt dus eventjes, maar wel netjes opgelost!
:)

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22:23
Ik, een paar jaar geleden wel al, maar voor zover ik hoor is het nu nog redelijk hetzelfde. Ik had ze toen na een week terug, volgens mij moet je ongeveer 1 a 2 weken tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
weet iemand de reden waarom ik altijd op ZL (linker joycon) moet drukken als ik mijn switch aanzet? waarom pakt hij deze nooit automatisch zoals de rechterkant van de joycon?

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 19-04-2023 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:12:
weet iemand de reden waarom ik altijd op ZL (linker joycon) moet drukken als ik mijn switch aanzet? waarom pakt hij deze nooit automatisch zoals de rechterkant van de joycon?
De rechter joycon gaat niet automatisch, daar druk je de homeknop in om de Switch aan te zetten. Linker Joy-con kan elke knop zijn om de Joy-con te activeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Ik had er eentje die niet meer vastklikte. Deze op maandag opgestuurd en op donderdag had ik de vervanging binnen.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:32:
[...]

De rechter joycon gaat niet automatisch, daar druk je de homeknop in om de Switch aan te zetten. Linker Joy-con kan elke knop zijn om de Joy-con te activeren.
oke, dus dat is bij iedereen zo? af en toe dacht ik dat het een soort defect was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
  • Laatst online: 00:50
Woodsy schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:46:
[...]

Ik ben ook aan het kijken naar de vouchers. Waar krijg je op dit moment nog 10% korting op eshop tegoed? Voorheen kocht ik dat via Nintendo Life, maar die actie lijkt gestopt. Switchup biedt 5%.
Ik had die toen ook via Nintendolife gekocht. Ze hebben de actie regelmatig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:29
Farabi schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:50:
[...]

oke, dus dat is bij iedereen zo? af en toe dacht ik dat het een soort defect was.
Omdat je met home op die joycon je switch aan zet, gaat die al "automatisch" aan.
De andere niet, dat doe je door een knop in te drukken. alhoewel ik soms wel het idee heb dat het hit or miss is met het reageren, maar goed. Gewoon wat knoppen drukken, komt het goed. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik Advance Wars vandaag al mag verwachten. Ben benieuwd! Op de GBA altijd erg leuk gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Anoniem: 316512 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 10:53:
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik Advance Wars vandaag al mag verwachten. Ben benieuwd! Op de GBA altijd erg leuk gevonden.
Van wie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 08:26

cronixx

krieuw

Denk van de bezorgdienst... wel interessant waar je hem dan hebt gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
cronixx schreef op woensdag 19 april 2023 @ 11:56:
[...]

Denk van de bezorgdienst... wel interessant waar je hem dan hebt gekocht?
Bij de meeste shops waar ik iets online koop krijg ik een mail als een artikel aan de bezorgdienst is meegegeven. Maar toch bedankt voor je wijsheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Coolblue :)

Ik heb hem ook daadwerkelijk gekregen. Meteen een paar missies gespeeld. Leuk spel! Ik was bang dat de nostalgie misschien van korte duur zou zijn, maar ik vermaak mij er weer prima mee.

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 20-04-2023 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 07:59:
Ik vond Xenoblade 3 de minste van de 3 eigenlijk. De combat was fantastisch maar het verhaal en characters vond ik persoonlijk te saai om me echt te kunnen boeien. Met name door die ellenlange cutscenes. Heb de game op 2/3 van de story verkocht.

Misschien toch nog maar eens een kans geven binnenkort.
YMMV natuurlijk en XC3 gaat op bepaalde momenten redelijk de clichés in, maar daar is meestal een goede reden voor. De main party is echter allemaal vrij diepgaand geschreven dus ik kan me zeker niet vinden in ”saai” :) maar goed altijd persoonlijk zoiets.

Dat de cutscenes lang zijn gaat niemand ontkennen. Maar dat is een beetje eigen aan de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-06 14:30
YdieresiS schreef op maandag 17 april 2023 @ 07:55:
[...]

Ik moet hier vaker lezen... 😅 Aanbieding verlopen voor The Last Campfire

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06 15:36
superiscch schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:17:
[...]

Ik moet hier vaker lezen... 😅 Aanbieding verlopen voor The Last Campfire
Hij is de afgelopen tijd vaker afgeprijsd geweest, dus grote kans dat dat binnenkort nog wel een keer komt:
https://www.dekudeals.com/items/the-last-campfire

Je kan je op bovenstaande site ook aanmelden om een melding te ontvangen als deze weer in de sale is ;)

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 08:26

cronixx

krieuw

Cyrax0508 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 12:30:
[...]

Bij de meeste shops waar ik iets online koop krijg ik een mail als een artikel aan de bezorgdienst is meegegeven. Maar toch bedankt voor je wijsheid.
Dat snap ik, maar dat een pakket is meegegeven zegt niet altijd iets over wanneer je het precies ontvangt.
Dus ik neem aan dat het gaat om een bericht van de bezorgdienst, omdat dit me wat meer accuraat lijkt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 19-04-2023 18:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Veel kwaliteit in deze Indie World, inclusief een paar zeer lang verwachte games.

Lijstjestijd:
  • Mineko's Night Market - 26.09.2023
  • My Time at Sandrock - zomer 2023
  • PlateUp! - 10.2023
  • Quilts and Cats of Calico - herfst 2023
  • Rift of the NecroDancer - 2023
  • A Little to the Left: Cupboards and Drawers DLC - 06.2023
  • Shovel Knight Pocket Dungeon Puzzler's Pack DLC - lente 2023
  • Cult of the Lamb - Relics of the Old Faith update (gratis) - 24.04.2023
  • Animal Well - early 2024
  • Crime O'Clock - 30.06.2023
  • Teslagrad 2 - release vandaag
  • Teslagrad Remasterd - release vandaag
  • Shadows Over Loathing - release vandaag (fysiek: herfst 2023)
  • Blasphemous II - zomer 2023
  • OXENFREE II: Lost Signals - 12.07.2023
  • Paper Trail - 08.2023
  • Littel Kitty, Big City - 2024
  • Chants of Sennaar - 5.09.2023
  • Brotato - 2023
  • Escape Academy: The Complete Edition - herfst 2023
  • Five Nights at Freddy's: Securty Breach - release vandaag
  • Bomb Rush Cyberfunk - 18.08.2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben wel benieuwd naar Bomb Rush Cyberfunk. Ziet er leuk uit. Game hebben we al eerder gezien in een Indie World in 2021.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-06 14:30
YdieresiS schreef op woensdag 19 april 2023 @ 14:19:
[...]

Hij is de afgelopen tijd vaker afgeprijsd geweest, dus grote kans dat dat binnenkort nog wel een keer komt:
https://www.dekudeals.com/items/the-last-campfire

Je kan je op bovenstaande site ook aanmelden om een melding te ontvangen als deze weer in de sale is ;)
Bedankt voor de tip! 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
niks van silksong? heb helaas moeten missen ivm ouderavond... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond deze Indie World helaas niet zo bijzonder. Het is ook maar net wat je ligt natuurlijk.
Ben wel benieuwd naar Animal Well en Blasphemous II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20:07
Heeft iemand ervaring met de joy cons die te gemakkelijk los schieten tijdens het gamen. De switch is een paar keer gevallen, maar op het oog valt er moet veel te zien qua schade. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik de switch in handheld modes hem lomp vast heb.

PSN : Geraedus

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geraedus schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:12:
Heeft iemand ervaring met de joy cons die te gemakkelijk los schieten tijdens het gamen. De switch is een paar keer gevallen, maar op het oog valt er moet veel te zien qua schade. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik de switch in handheld modes hem lomp vast heb.
De lock mechanisme in de Joy-con is van plastic. Deze is beschadigd tijdens de val. Daardoor gaan de Joy-cons makkelijk los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Geraedus schreef op donderdag 20 april 2023 @ 09:12:
Ik had er eentje (switch is nooit gevallen) en deze heb ik opgestuurd naar nintendo. Binnen 4 dagen had ik hem weer terug.

©2004

Pagina: 1 ... 208 ... 275 Laatste

Let op:
Discussie over de (mogelijke) opvolger van de Switch, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Reacties m.b.t Zelda Echoes of Wisdom graag in het desbetreffende topic: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic