Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:33
Serena schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:57:
[...]

Mij kun je blij maken met de Mario poster. Ik pieste helaas naast het potje toen ik ze wilde bestellen…
echt NET te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:25
Misschien wel heel off topic,

Maar ben wel benieuwd naar jullie console gameing kamers. Is er een topic voor? kan hem niet goed vinden met de zoek functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05 17:27
Verdorie… Jammer!!!

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhiteHwk schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:59:
Misschien wel heel off topic,

Maar ben wel benieuwd naar jullie console gameing kamers. Is er een topic voor? kan hem niet goed vinden met de zoek functie
Post je gameroom! - deel 3

Als het Switch gerelateerd is niet offtopic hoor. Zelf geen game kamer. Maar ook niet super veel games. Zit nu op 41 fysieke Switch games. Alles in de kast. En op de tv momenteel de Switch en de Xbox One S aangesloten. Niet foto waardig :p

[ Voor 23% gewijzigd door L23 op 10-04-2023 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:25
L23 schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:09:
[...]

Post je gameroom! - deel 3

Als het Switch gerelateerd is niet offtopic hoor. Zelf geen game kamer. Maar ook niet super veel games. Zit nu op 41 fysieke Switch games. Alles in de kast. En op de tv momenteel de Switch en de Xbox One S aangesloten. Niet foto waardig :p
Cool :) Kan niet wachten om anderen te smashen in 4k :) Bedankt voor de link zal daar wel mijn setup plaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ftb2dY0WAAEMzgF?format=jpg&name=large

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:28
hmm.. misschien nieuwe Nintendo hardware. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:01
ShadLink schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 18:19:
En dan gelijk Mario Kart 8 Deluxe DX, Splatoon 3 DX en Animal Crossing New Horizons DX. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Labo VR OLED edition.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 18:31:
[...]

En dan gelijk Mario Kart 8 Deluxe DX, Splatoon 3 DX en Animal Crossing New Horizons DX. :)
Mario Kart 8 Deluxe met track maker ala ModNation Racers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-05 21:03
Edit: Verkeerde topic

[ Voor 79% gewijzigd door cooLopke op 12-04-2023 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op Nintendo Live evenementen zijn doorgaans enkel reeds gereleaste games speelbaar (en heel af en toe een reeds aangekondigde game). Ik zie dit eerder als een voortzetting van Nintendos voorkeur om zoveel mogelijk in eigen handen te houden.

Maar wie weet :+ als er een verrassingslaunch voor de feestdagen zou gebeuren…

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 12-04-2023 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Nintendo is redelijk onvoorspelbaar, en we weten dat de Switch nu 6 jaar oud is. De kans is groot dat er iets aangekondigd gaat worden. Of het dit event zal zijn? Misschien, maar die kans acht ik klein.

Ik denk dat LoZ Tears of the Kingdom de laatste echt grote Switch game zal zijn. En dat Metroid Prime 4 (enige nog zonder release date) vermoedelijk enkel op de opvolger uit gaat komen (mogelijk zelfs als launch game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:23
Dat Nintendo event gebeuren is de laatste weken toch ook in NL? (geweest). In diverse grotere winkelcentra?
Daar kon ik nog niks bij ontdekken wat op een nieuwe console leek... Wie weet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:54
Het zou tijd worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:38
Ik hoop niet dat er nu "al" een nieuwe console komt, in ieder geval voorlopig niet. Heb net de TotK variant besteld! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ha, toch een serieus antwoord: Bij het spelen van games als Xenoblade 3 is het genieten maar vraag ik me toch af hoe tof die game wel niet was geweest op een console met iets meer power. Hetzelfde met die Zelda TOTK gameplay trailer. Het is niet dat de Switch op is maar dat de games toch iets meer verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Arunia schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:33:
Ik hoop niet dat er nu "al" een nieuwe console komt, in ieder geval voorlopig niet. Heb net de TotK variant besteld! :+
Ik ook niet, wij hebben net een paar maand geleden ook een Oled model gekocht :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 16:54

Wom

Sinds afgelopen weekend hebben we een Switch OLED in huis. Mag ik even mijn complimenten geven aan de startpost? Alle vragen die ik had werden daar eigenlijk beantwoord. In ieder geval nu op zoek naar een goede screenprotector, want mijn 5-jarige (die de hoofdgebruiker zal worden) is niet zo heel voorzichting er mee gok ik.

Heb overigens bij de Action een controller (Battletron) voor 15 euro aangeschaft, die het eigenlijk prima doet.

Voor nu hebben we Mario Party Superstars (herkende wat minigames van de N64), Mario Kart zal volgen als hij zijn A-diploma haalt gok ik zo. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:33:
dit kan je natuurlijk wel verwachten als je een 6 jaar oud console (opnieuw) gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aah, betekend dit dat Nintendo Treehouse niet meer is? :'(
Hopelijk bestaat dat nog tijdens Nintendo Live. Daar keek ik toch altijd weer naar uit tijdens de E3.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 09:52:
[...]

Ha, toch een serieus antwoord: Bij het spelen van games als Xenoblade 3 is het genieten maar vraag ik me toch af hoe tof die game wel niet was geweest op een console met iets meer power. Hetzelfde met die Zelda TOTK gameplay trailer. Het is niet dat de Switch op is maar dat de games toch iets meer verdienen.
Zelf verwacht ik niet dat ik er meer van ga genieten als de graphics iets beter zijn, maar uiteraard moet een game wel prima draaien op de hardware. Een game als BOTW vond ik prima spelen, de gameplay trailer van TOTK heb ik zelf niks op aan te merken. Al verwacht ik wel dat we TOTK ook nog op betere Nintendo hardware gaan zien draaien. Een opvolger kan na 6 jaar dat de Switch op de markt is ook niet heel lang meer duren.
Maar heb er zelf geen haast mee. Voordat je het weet is de Switch retro en zit je te klagen dat je oud word :P Voor nu geniet ik er nog van en wacht ik nog steeds op games zoals Hollow Knight Silksong...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:55:
[...]

Aah, betekend dit dat Nintendo Treehouse niet meer is? :'(
Hopelijk bestaat dat nog tijdens Nintendo Live. Daar keek ik toch altijd weer naar uit tijdens de E3.
Dit heeft niks met elkaar te maken. Nintendo Live bestaat in Japan al sinds 2018. Het is meer een community evenement waar Switch games speelbaar zijn voor het grote publiek en waar er bvb. concerten en/of toernooien gehouden worden. Nintendo breidt dit concept nu uit naar een Amerikaanse editie.

Het komt er eigenlijk op neer dat Nintendo het ijzer smeedt terwijl het heet is. Al die mensen die de Mario film gaan kijken kunnen Switch klanten worden die Mario Nintendo games spelen, pretparken bezoeken, merchandise kopen... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 12-04-2023 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:26:
[...]

Zelf verwacht ik niet dat ik er meer van ga genieten als de graphics iets beter zijn, maar uiteraard moet een game wel prima draaien op de hardware. Een game als BOTW vond ik prima spelen, de gameplay trailer van TOTK heb ik zelf niks op aan te merken. Al verwacht ik wel dat we TOTK ook nog op betere Nintendo hardware gaan zien draaien. Een opvolger kan na 6 jaar dat de Switch op de markt is ook niet heel lang meer duren.
Maar heb er zelf geen haast mee. Voordat je het weet is de Switch retro en zit je te klagen dat je oud word :P Voor nu geniet ik er nog van en wacht ik nog steeds op games zoals Hollow Knight Silksong...
Het gaat niet alleen om graphics. BOTW was een launchgame en die had op bepaalde gebieden al enorme framedrops en popin. Hetzelfde met Xenoblade. Dat is gewoon zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:12:
[...]

Het gaat niet alleen om graphics. BOTW was een launchgame en die had op bepaalde gebieden al enorme framedrops en popin. Hetzelfde met Xenoblade. Dat is gewoon zonde.
Ik ben bekend met de framedrops in bepaalde gebieden in BOTW. Zeker zonde, maar zelf niet als een probleem ervaren. Xenoblade heb ik (nog) niet gespeeld. Maar de grens van wat acceptabel is in games is voor iedereen anders. Pokemon Scarlet en Violet lijkt mij persoonlijk onacceptabel, maar daar hoor je ook weer dat anderen het niet als een probleem ervaren.

Afwachten of TOTK vergelijkbare framedrops heeft als BOTW. Wellicht hebben ze het daar opgelost.

Ik verwacht overigens niet dat een opvolger van de Switch framedrops etc. gaat oplossen. Slecht geoptimaliseerde games worden elke generatie uitgebracht.

[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 12-04-2023 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 15:55
[...]

Die waren hoogstwaarschijnlijk vooral te danken aan het feit dat BOTW in eerste instantie gemaakt was voor de WiiU. De aankomende zal hopelijk direct voor de Switch zijn gemaakt en daardoor deze problemen nagenoeg niet meer hebben.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik begrijp dat dit deels subjectieve beleving is maar behalve Korok Forest en echt extreme situaties met honderd duizend effecten tijdens combat heb ik hier erg weinig last van gehad in BOTW :)

Wat me wel meer algemeen opvalt is dat ontwikkelaars het steeds moeilijker lijken te hebben om tijd (/budget) te vinden om hun games te optimaliseren. Dit zie je niet alleen bij games die met een third-party engine gemaakt worden. Een game zoals Elden Ring, dat op de in-house engine van From Software draait, heeft ook gewoon frametime problemen. Het zeer recente Forspoken dropt ook naar 20FPS bij momenten in Quality mode op de PS5 tijdens gameplay. Onafhankelijk van het platform en hoe krachtig het is gaan er altijd beperkingen zijn en zelfs wanneer het budget enorm is moeten er keuzes gemaakt worden. Games zijn nu eenmaal enorm complexe stukken software waarbij zelfs een bugfix of een optimalisatie onverwachte andere effecten kunnen hebben op het spel.

Dat om maar te zeggen dat "gooi er meer power tegenaan" niet altijd het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:18:
[...]

Ik ben bekend met de framedrops in bepaalde gebieden in BOTW. Zeker zonde, maar zelf niet als een probleem ervaren. Xenoblade heb ik (nog) niet gespeeld. Maar de grens van wat acceptabel is in games is voor iedereen anders. Pokemon Scarlet en Violet lijkt mij persoonlijk onacceptabel, maar daar hoor je ook weer dat anderen het niet als een probleem ervaren.

Afwachten of TOTK vergelijkbare framedrops heeft als BOTW. Wellicht hebben ze het daar opgelost.

Ik verwacht overigens niet dat een opvolger van de Switch framedrops etc. gaat oplossen. Slecht geoptimaliseerde games worden elke generatie uitgebracht.
Ik geloof er niet zo in dat Xenoblade en Zelda perse slecht geoptimaliseerd zijn. Eerder dat ze gewoon het uiterste uit de Switch halen en meer niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
JackAvery schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:52:
[...]

Ik begrijp dat dit deels subjectieve beleving is maar behalve Korok Forest en echt extreme situaties met honderd duizend effecten tijdens combat heb ik hier erg weinig last van gehad in BOTW :)

Wat me wel meer algemeen opvalt is dat ontwikkelaars het steeds moeilijker lijken te hebben om tijd (/budget) te vinden om hun games te optimaliseren. Dit zie je niet alleen bij games die met een third-party engine gemaakt worden. Een game zoals Elden Ring, dat op de in-house engine van From Software draait, heeft ook gewoon frametime problemen. Het zeer recente Forspoken dropt ook naar 20FPS bij momenten in Quality mode op de PS5 tijdens gameplay. Onafhankelijk van het platform en hoe krachtig het is gaan er altijd beperkingen zijn en zelfs wanneer het budget enorm is moeten er keuzes gemaakt worden. Games zijn nu eenmaal enorm complexe stukken software waarbij zelfs een bugfix of een optimalisatie onverwachte andere effecten kunnen hebben op het spel.

Dat om maar te zeggen dat "gooi er meer power tegenaan" niet altijd het antwoord is.
Forspoken was all round gewoon een matige game.

Sure, ik snap wat je zegt. Het is moeilijk en tijdrovend om games te optimaliseren maar de zeer verouderde tech van de Switch werkt developers daar ook best in tegen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:56:
[...]

Ik geloof er niet zo in dat de games perse slecht geoptimaliseerd zijn. Eerder dat ze gewoon het uiterste uit de Switch halen en meer niet mogelijk was.
Dat zie ik als hetzelfde. Al klinkt slecht geoptimaliseerd negatiever. Het is een keuze hoe een game uitgebracht wordt op een platform. Bij de opvolger krijg je ook weer games die het uiterste uit de hardware halen en meer niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ja dat absoluut. Het voelt alleen wel zo dat de Switch, die al wat achterliep op PS4 en Xbox One, nu helemaal achteraan meerent. Dat lijkt me voor 3rd party devs ook best lastig. Ik wil niet weten hoe bv een Hogwarts Legacy draait op de Switch straks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:04:
Ja dat absoluut. Het voelt alleen wel zo dat de Switch, die al wat achterliep op PS4 en Xbox One, nu helemaal achteraan meerent. Dat lijkt me voor 3rd party devs ook best lastig. Ik wil niet weten hoe bv een Hogwarts Legacy draait op de Switch straks.
Ben ook benieuwd hoe Hogwarts Legacy gaat zijn. Denk niet dat ik deze game ga kopen voor de Switch. Maar genoeg andere third party games die wel goed draaien op de Switch. Afgelopen jaar was ik onder de indruk van NieR: Automata.

Ik verwacht bij een Switch opvolger logischerwijs weer een boost in third party games die geport worden. Maar verder verwacht ik dat de problemen op de Switch hetzelfde zullen zijn als bij de opvolger. Het geeft meer mogelijkheden, maar ook dan zoeken ontwikkelaars weer de grenzen op en is budget een afweging.
Ik wordt daarom niet gelijk enthousiast van nieuwe hardware en heb er ook geen haast mee eigenlijk. Het zijn meer de games waar ik naar uitkijk, komt er op de opvolger weer een toffe Mario platformer dan haal ik deze zeker in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Timothy3000 Natuurlijk is dat lastiger. De bottlenecks van de Switch zijn ondertussen goed gekend (CPU en geheugenbandbreedte). Het gat met Gen9 games wordt groter wat ports van een specifieke subset van games minder vanzelfsprekend maakt - en Hogwarts Legacy valt zeker onder die groep. Het punt was eerder dat je bij elk platform wel bottlenecks en slecht geoptimaliseerde games gaat tegenkomen. Geef developers meer power en ze zullen wel een andere manier vinden om op die limieten te botsen.

Desondanks komt er een hoop mooi spul uit die tablet die nog geen 10W verbruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Zeror als je nieuwsgierig bent:

[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 12-04-2023 13:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Wom schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:25:
Sinds afgelopen weekend hebben we een Switch OLED in huis. Mag ik even mijn complimenten geven aan de startpost? Alle vragen die ik had werden daar eigenlijk beantwoord. In ieder geval nu op zoek naar een goede screenprotector, wat mijn 5-jarige (die de hoofdgebruiker zal worden) is niet zo heel voorzichting er mee gok ik.
Ik denk dat alle tempered glass screen protectors van dezelfde fabriek uit China komen.

bijvoorbeeld:

https://www.amazon.nl/-/e...2CMLFC&colid=15WLZUHS9IUJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:43

SD5k

>4&X

Ike. schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:47:
[...]

Ik denk dat alle tempered glass screen protectors van dezelfde fabriek uit China komen.

bijvoorbeeld:

https://www.amazon.nl/-/e...2CMLFC&colid=15WLZUHS9IUJ
Ik heb deze toevallig een paar weken geleden gekocht, ik heb hopelijk niet meer dan 1 screen protector nodig maar dat frame wat erbij zit is wel ideaal om de protector goed uit te lijnen. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor de mensen die het Zelda topic niet volgen: morgen om 16:00 komt de volgende Tears of the Kingdom trailer online. Afhankelijlk van of je dit wilt kijken of niet: veel plezier/wees gewaarschuwd dat er meer spoilers komen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:01:
Voor de mensen die het Zelda topic niet volgen: morgen om 16:00 komt de volgende Tears of the Kingdom trailer online. Afhankelijlk van of je dit wilt kijken of niet: veel plezier/wees gewaarschuwd dat er meer spoilers komen :p
Ik denk dat ik net als jij deze niet meer ga kijken. Al denk ik niet dat ik de game op release haal. Maar de game helemaal zonder spoilers en verwachtingen spelen lijkt me wel de tofste ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Is hier nu echt een markt voor? https://store.nintendo.nl...o-plus-000000000010004546

dat pokemon sleeptracker gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:13:
Is hier nu echt een markt voor? https://store.nintendo.nl...o-plus-000000000010004546

Vast wel, mensen kopen ook 50 euro dure N64 controllers. Dus hier zal ook een markt voor zijn :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:14:
[...]

Vast wel, mensen kopen ook 50 euro dure N64 controllers. Dus hier zal ook een markt voor zijn :P
:P

..

Moet zeggen, heb er al 20 uur in zitten met die controller ;-) Money well spent!
Maar dat zei ik ook gister toen ik die ltt backpack bestelde 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:15:
[...]

:P

..

Moet zeggen, heb er al 20 uur in zitten met die controller ;-) Money well spent!
Maar dat zei ik ook gister toen ik die ltt backpack bestelde 8)7
Ben benieuwd, binnenkort eens serieus Mario Kart 64 aanpakken. Van het weekend alle SNES cups (50, 100 en 150CC) vrijgespeeld in Mario Kart Super Circuit op NSO GBA. 150CC is een stuk moeilijker dan bij Mario Kart 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-05 20:32
G_Dragon schreef op woensdag 12 april 2023 @ 10:11:
[...]

Ik ook niet, wij hebben net een paar maand geleden ook een Oled model gekocht :D
Van mij wel... En hopelijk werken de oude spelletjes niet op de nieuwe, dan komt er een mooi aanbod op 2dehands beschikbaar 😁😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
JackAvery schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:01:
Ben benieuwd. Hopelijk krijgen we eindelijk wat nieuwe gebieden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
-knip- Gebruik hiervoor een searchengine... Verder dus niet iets dat we bespreken op het forum...

[ Voor 71% gewijzigd door Geronimous op 13-04-2023 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:38
Timothy3000 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 09:23:
[...]

Ben benieuwd. Hopelijk krijgen we eindelijk wat nieuwe gebieden te zien.
Dungeons graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op woensdag 12 april 2023 @ 20:13:

Volgens mij met name in de Pokemon Go wereld voor nu.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nintendo Switch-Pro-controller en Nintendo Switch Carrying Case van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom nu te pre-orderen op de My Nintendo Store.

[ Voor 49% gewijzigd door L23 op 13-04-2023 12:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 23:05

cronixx

krieuw

L23 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:12:
Nintendo Switch Pro Controller en Nintendo Switch Carrying Case van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom nu te pre-orderen op de My Nintendo Store.
Case = 24,99
https://store.nintendo.nl...mfolie-000000000010009832

Pro Controller = 74,99
https://store.nintendo.nl...dition-000000000010009831

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Super Mario 3D World + Bowser Fury beloningen komende maand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwbBKd04gPPC-_o2z62taUkiVvs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MgdKkf2jDg1ZigBmAW7i6OUu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 12:12:
Nintendo Switch-Pro-controller en Nintendo Switch Carrying Case van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom nu te pre-orderen op de My Nintendo Store.
Controller uitverkocht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Zeror Klopt, hier alle informatie gepost. Vandaag is nog set 1 beschikbaar, vanaf vrijdag set 2.

[ Voor 18% gewijzigd door L23 op 13-04-2023 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Dan ging toch een stuk sneller dan ik verwachte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-05 16:55
Linksquest schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:31:
[...]

Ik heb zelf de Samsung EVO Plus Class 10 gepakt van 256, was bij bol.com net €20,00, doet het prima. Na 6 jaar moest mijn 64GB toch een keer geüpgraded worden :D
Ik lees dit nu net ik de Switch terug heb, nadat ik hem naar Nintendo had opgestuurd vanwege problemen. Nu kreeg ik hem weer terug met de melding dat de opgetreden problemen met de SD kaart te maken hebben. Ik heb er een SanDisk Ultra 128 GB (U1) erin. Nooit problemen gehad en nu ineens starten spellen niet meer op..

Nu geven ze aan dat er een U3 SD kaartje in moet, dat deze problemen ontstaan vanwege de lees/schrijf snelheid van het kaartje en dat het nu pas optreedt omdat het kaartje voller wordt. Ik vind het toch wat vreemd, ook omdat ik nu lees dat het niet zo moeten uitmaken. En als ik kijk dan zou ik op een Extreme kaartje uitkomen..?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sparow schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:41:
[...]

Ik lees dit nu net ik de Switch terug heb, nadat ik hem naar Nintendo had opgestuurd vanwege problemen. Nu kreeg ik hem weer terug met de melding dat de opgetreden problemen met de SD kaart te maken hebben. Ik heb er een SanDisk Ultra 128 GB (U1) erin. Nooit problemen gehad en nu ineens starten spellen niet meer op..

Nu geven ze aan dat er een U3 SD kaartje in moet, dat deze problemen ontstaan vanwege de lees/schrijf snelheid van het kaartje en dat het nu pas optreedt omdat het kaartje voller wordt. Ik vind het toch wat vreemd, ook omdat ik nu lees dat het niet zo moeten uitmaken. En als ik kijk dan zou ik op een Extreme kaartje uitkomen..?
Er moet helemaal geen U3 (UHS-3?) in zitten. Wat gaat er precies fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sparow schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:41:
[...]

Wat voor problemen had je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
L23 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:44:
[...]

Wat voor problemen had je dan?
Spellen konden niet gestart worden omdat de SD kaart niet meer gelezen werd, om diezelfde reden kon er ook niets meer gedownload worden. Hij zag wel dat er een kaartje in zat, maar herkende hem toch niet. De SD kaart was niet corrupt ofzo, kon prima gelezen worden in een ander apparaat. En het kaartje heeft overigens jaren zonder problemen gewerkt.

Het is trouwens wel een 128GB kaartje en ik zie dat ik nu 99,6 GB gebruikt heb. Lijkt wel een grens te zijn..?

Dit is wat ik terug krijg:

"Wij adviseren u om een SD kaart met een hogere schrijfsnelheid (U3) te gebruiken."
JackAvery schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:44:
[...]

Er moet helemaal geen U3 (UHS-3?) in zitten. Wat gaat er precies fout?
Overigens zie ik dat het SanDisk Nintendo kaartje ook wel U3 gekwalificeerd is. Maar dit is wat anders dan UHS-3.

[ Voor 22% gewijzigd door sparow op 13-04-2023 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:31
Ik denk dat je sd card defect is. Sinds release had ik ook een standaard 64 gb sandisk erin zitten, maar afgelopen jaar kon ik ook in ene niets meer doen in de switch. In mijn pc kon ik hem nog wel lezen, maar schrijven en wipen lukte enkel via omweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Awesome.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Tot nu toe nog niet echt enthousiast kunnen worden voor de nieuwe Zelda, maar deze trailer vind ik er toch een stuk beter uit zien! Zitten wat gave stukjes gameplay en mogelijkheden tussen en lijkt toch wel meer dan alleen een DLC te zijn (waar het tot nu toe op leek vond ik).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sparow schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:55:
[...]

Spellen konden niet gestart worden omdat de SD kaart niet meer gelezen werd, om diezelfde reden kon er ook niets meer gedownload worden. Hij zag wel dat er een kaartje in zat, maar herkende hem toch niet. De SD kaart was niet corrupt ofzo, kon prima gelezen worden in een ander apparaat. En het kaartje heeft overigens jaren zonder problemen gewerkt.

Het is trouwens wel een 128GB kaartje en ik zie dat ik nu 99,6 GB gebruikt heb. Lijkt wel een grens te zijn..?

"Wij adviseren u om een SD kaart met een hogere schrijfsnelheid (U3) te gebruiken."

[...]

Overigens zie ik dat het SanDisk Nintendo kaartje ook wel U3 gekwalificeerd is. Maar dit is wat anders dan UHS-3.
Tenzij je een extreem ouderwetse SanDisk Ultra hebt die geen UHS-I ondersteunt lijkt het probleem eerder ergens anders te liggen dan het type kaart. Duizenden mensen gebruiken deze specifieke kaart zonder problemen in hun Switch.

Welke foutmelding krijg je exact?
Wat heeft men precies gerepareerd aan je Switch?

Mogelijk is je kaart gewoon defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-05 19:12
Zeer te spreken over de trailer, heb wel nu meer vragen dan antwoorden gekregen, maar dat is alleen maar goed

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
sparow schreef op donderdag 13 april 2023 @ 15:55:
[...]

[...]

Kans dat Windows hem wel nog gewoon ziet, als Windows hem ziet en je toch een andere SD kaart pakt, en Windows ziet de oude nog, kopieer alles gewoon 1 op 1 over, dan heb je kans dat alles gewoon nog werkt, zo heb ik ook mijn Data overgezet.

Mijne zijn altijd UHS-I geweest, deed het altijd zonder problemen, die ik nu heb is Micro SD 256 GB opslag Schrijfsnelheid: 60 Mb/s Leessnelheid: 130 Mb/s A2, U3, V30, UHS-I, deze word ook op de grote websites aanbevolen. Zie anders ook dit artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
het blijft me verbazen hoe snel de console een fysieke spel leest. binnen 0,1 seconde weet ie wat ik erin zet. ik ben te gewend geraakt aan cd's (spinning) denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 08:26:
het blijft me verbazen hoe snel de console een fysieke spel leest. binnen 0,1 seconde weet ie wat ik erin zet. ik ben te gewend geraakt aan cd's (spinning) denk ik..
Dat had je vroeger op de Sony PSP wel, dat het even duurde. Die draaide op UMD discs. Digitale games op de memory stick gaf een langere accuduur en starten sneller op.
Voor de rest al behoorlijk lang geleden dat een game opstart vanaf de disc, het is tegenwoordig eerst installeren naar de hdd/ssd. Nintendo Switch is de enige console die het spel direct van de gegevensdrager opstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
@L23 Dat is nou juist het probleem van XBOX en PS, de games moeten eerst geïnstalleerd worden. Waar je soms gewoon een half uur zit te wachten (bij grote games) totdat alles van de disc gekopieerd is.

Wat puur is vanwege de traagheid van disc based media.

Cartridges hebben dan weer het probleem dat ze véél duurder zijn per GB dan een Bluray-disc. (Wat dus ook voor duurdere games zorgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ShadLink of games die onvolledig op de cartridge staan… mag je de rest downloaden. Valt gelukkig mee. Maar bijvoorbeeld de reden dat ik de Spyro Reignited Trilogy niet gekocht heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
@L23 Bij die games koop ik gewoon de eShop versie. Als je toch moet downloaden, dan download ik wel de hele game.

En Nintendo's eigen games koop ik via vouchers. Dat scheelt minimaal 20 euro voor 60 euro games. LoZ Tears of the Kingdom is zelfs 70 euro, dus die koop ik ook met een voucher.

[ Voor 43% gewijzigd door ShadLink op 14-04-2023 09:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
ShadLink schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:32:
@L23 Bij die games koop ik gewoon de eShop versie. Als je toch moet downloaden, dan download ik wel de hele game.

En Nintendo's eigen games koop ik via vouchers. Dat scheelt minimaal 20 euro voor 60 euro games. LoZ Tears of the Kingdom is zelfs 70 euro, dus die koop ik ook met een voucher.
Tears of the Kingdom kan je nu voor €52,45 bestellen bij Amazon (met €7,50 kortingscode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ShadLink schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:32:

Waar kan je dat soort vouchers vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Farabi schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:13:
[...]

Waar kan je dat soort vouchers vinden?
In de eShop, je moet een Nintendo Switch Online abonnement hebben. Ze kosten 100 euro voor 2 vouchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
JackAvery schreef op donderdag 13 april 2023 @ 17:46:
[...]

Tenzij je een extreem ouderwetse SanDisk Ultra hebt die geen UHS-I ondersteunt lijkt het probleem eerder ergens anders te liggen dan het type kaart. Duizenden mensen gebruiken deze specifieke kaart zonder problemen in hun Switch.

Welke foutmelding krijg je exact?
Wat heeft men precies gerepareerd aan je Switch?

Mogelijk is je kaart gewoon defect.
Linksquest schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 08:11:
[...]

Kans dat Windows hem wel nog gewoon ziet, als Windows hem ziet en je toch een andere SD kaart pakt, en Windows ziet de oude nog, kopieer alles gewoon 1 op 1 over, dan heb je kans dat alles gewoon nog werkt, zo heb ik ook mijn Data overgezet.

Mijne zijn altijd UHS-I geweest, deed het altijd zonder problemen, die ik nu heb is Micro SD 256 GB opslag Schrijfsnelheid: 60 Mb/s Leessnelheid: 130 Mb/s A2, U3, V30, UHS-I, deze word ook op de grote websites aanbevolen. Zie anders ook dit artikel.
Ze hadden niet wat gerepareerd voor dit issue. Alleen iets van de Joycon rail, omdat die niet goed meer vast klikte. Wat betreft dit issue was het advies om een nieuwe (U3) kaart erin te stoppen.

Het was een nieuwe kaart (2 jaar geleden dan), ging altijd goed, waarschijnlijk dan toch opeens defect geraakt en dat hij in Windows wel gewoon zichtbaar is. Ik ga er morgen achter komen. Gisteren een nieuw kaartje besteld. Was toevallig een kortings actie actief van 7,50 bij Amazon. Geldt vanaf 25 euro dus heb maar de 256 GB besteld en de Switch versie. Moet goed zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
ShadLink schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:18:
[...]

In de eShop, je moet een Nintendo Switch Online abonnement hebben. Ze kosten 100 euro voor 2 vouchers.
Er zijn diverse websites die 10-20% korting op eShop tegoed bieden, waarmee de vouchers nog goedkoper zijn.

Nadeel van de vouchers vind ik (naast dat ik het liefste zoveel mogelijk fysiek heb) dat ze maar een jaar geldig zijn, en je binnen dat jaar dus 2 games moet kopen, terwijl een groot deel van het aanbod ondertussen ook wel eens in de aanbieding is geweest in de eShop en het dus eigenlijk alleen interessant is voor games die tussen 1 jaar geleden en 1 jaar in de toekomst uit komen omdat die voorlopig nog geen korting zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Inderdaad je kan idd op verschillende sites eShop korting vinden.

Verder koop ik eigenlijk alle Nintendo games al een tijdje enkel in de eShop met een voucher. Ik heb nu Zelda en Pikmin 4 op voucher pre-order staan.

Met 70 en 60 euro geeft me dat toch een mooie 30 euro korting, en dan nog 10% korting op het eShop tegoed geeft me 40 euro korting in totaal. Uiteindelijk een stuk goedkoper dan fysieke games. En ik vind download games sowieso fijner (minder cartridges mee te nemen)

Dat ze maar een jaar geldig zijn is voor mij absoluut geen probleem.

[ Voor 44% gewijzigd door ShadLink op 14-04-2023 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ike. schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 09:56:
[...]

Tears of the Kingdom kan je nu voor €52,45 bestellen bij Amazon (met €7,50 kortingscode)
Ik wacht denk ik nog even. Maar heb van de week Metroid Prime Remastered besteld met de kortingscode. Mooie deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

Zojuist leak gezien van een 30 seconde durende TV commercial voor TotK.
Voor de liefhebber:
https://www.reddit.com/r/...unfinished_version_of_the

spoiler:
die 3 koppige draak uit de nieuwe trailer is dus officieel een Gleeok O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13-12-2024
Is de beeldkwaliteit (handheld mode dan dus uiteraard) van de Switch OLED echt aanzienlijk beter dan de normale Switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
Ja. Het is echt OLED dat geeft een goed verschil. Helemaal in games met sterke contrasten in kleuren. Denk bv aan Metroid Prime Remaster, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
ShadLink schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:42:
Ja. Het is echt OLED dat geeft een goed verschil. Helemaal in games met sterke contrasten in kleuren. Denk bv aan Metroid Prime Remaster, etc.
Zit beetje te twijfelen over aanschaf, speel relatief weinig handheld, alleen tijdens het reizen. Heb nu weer paar lange reizen voor de boeg, maar blijft ruim 350 euro...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShadLink
tja, als je al een Switch hebt en vrij weinig handheld speelt, is het niet echt verstandig. Dan zou ik eerder op de opvolger wachten (gezien die binnen een paar jaar gaat verschijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
ShadLink schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:53:
tja, als je al een Switch hebt en vrij weinig handheld speelt, is het niet echt verstandig. Dan zou ik eerder op de opvolger wachten (gezien die binnen een paar jaar gaat verschijnen)
Thnx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Nu online
Er gaan al een paar jaar geruchten over een opvolger, maar tot nu toe is er niets bekend behalve dat het te verwachten is dat we dichter bij de introductie van een opvolger zitten dan bij de introductie van de originele Switch.

Maar als je vrij weinig handheld speelt, is een OLED misschien een beetje zonde, tenzij je je huidige Switch tegen een leuk bedrag bij iemand kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 17:13

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik ben nog even doorgegaan op het vreemde verschijnsel dat ik maar geen classic controllers lijk te kunnen bestellen.

Wat doe ik verkeerd? Goed, toontje aanslaan met klacht indienen zal niet helpen maar de eerdere mails waren duidelijk zat toch?

In mijn Outbox zaten alle bijlagen er telkens bij, geen idee wat er aan hun kant gebeurt natuurlijk maar zelfs als ik de screenshots in de body van de mail doe lijkt het niet bekenen te worden. Ik heb via nintendo.nl op de help knop gedrukt en kwam bij de .DE versie terecht kennelijk maar er wordt in het NL gereageerd.

Onderstaande mails zijn de enige mails die ik met Kimberly heb gehad.

De 1e reactie was na mijn mail over mijn inactieve account die niet inactief is.
Beste ROFLASTC,

Bedankt voor contact op te nemen met het Nintendo Europa Contact Center Team.

Helaas is het voor ons niet helemaal duidelijk waar we u mee kunnen helpen.

Zou u alstublieft de situatie kunnen uitleggen.

Graag horen wij van u.

Met vriendelijke groet,

Kimberley,
Uw Nintendo Europa Contact Center Team.
ROFLASTC:

Hi,

Ik heb in de bijlagen 3 screenshots gedaan. Zoals te zien is heb ik een online account wat ik ook gebruik om content te downloaden of spellen te spelen. Echter zegt de store dat mijn online account inactief is maar dat is niet correct. Omdat de store denkt dat ik niet actief ben kan ik ook geen nieuwe controller kopen.

Wat kan ik hier aan doen?

Mvg
Beste ROFLASTC,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas begrijpen wij alsnog niet wat u precies bedoeld en zijn er geen bestanden in de bijlage te vinden.

Graag horen wij van u.

Met vriendelijke groet,

Kimberley,
ROFLASTC:
Ah my bad. Ik heb de beelden nu in de bijlagen gedaan. Kortgezegd lijkt mijn online account inactief maar mijn account is geldig tot 2024. Hierdoor kan ik nu geen classic controllers kopen. (noot: ik heb mijn outbox gechecked en de screenshots zaten er echt wel in)
Beste ROFLASTC,

Bedankt voor uw bericht.

Helaas begrijpen wij alsnog niet wat u precies bedoeld en zijn er geen bestanden in de bijlage te vinden.

Graag horen wij van u.

Met vriendelijke groet,

Kimberley,
ROFLASTC:
? Ik begin een beetje te twijfelen of ik niet met een geautomatiseerd antwoord te maken heb? Zo ingewikkeld is het niet wat ik nu al dagen aan het zeggen ben. Ik heb de 3 screenshots andermaal als bijlage toegevoegd en nu ook als afbeelding in het bericht gezet. Ik verwacht nu toch wel een beter antwoord dan voorheen want als dat niet lukt moet ik maar een klacht indienen.
Beste Bram,

Bedankt voor uw bericht.

Zoals eerder uitgelegd kan deze niet worden besteld met een gewoon Individueel lidmaatschap, om deze te bestellen is een ander lidmaatschap nodig.

Indien u verdere vragen heeft, neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Kimberley,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMwAn0d0ztLMd0YSDdAln1E2yno=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C9X1HWuKgCbWWTdHRZ5ukZeW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fk88laQhJ7hknDbb8CXXf94CSlg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/siFNqvXidqrudTSEGRahYRbq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2mK_boB_9i9Jf1V5vN2S9VVagA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VNgDXWOaUEcfZwKw0SkAuuKI.jpg?f=fotoalbum_large

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
Transportman schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:43:
[...]

Er gaan al een paar jaar geruchten over een opvolger, maar tot nu toe is er niets bekend behalve dat het te verwachten is dat we dichter bij de introductie van een opvolger zitten dan bij de introductie van de originele Switch.

Maar als je vrij weinig handheld speelt, is een OLED misschien een beetje zonde, tenzij je je huidige Switch tegen een leuk bedrag bij iemand kwijt kan.
Nintendo heeft aangegeven dat de Switch zeker 7 jaar aan ondersteuning heeft. We zitten nu in dat zevende jaar. Er is idd nog niet veel bekend, maar Nintendo weet dat ook redelijk geheim te houden.

Het aantal games zonder release data is nu teruggebracht naar 1: Metroid Prime 4. En ik denk dat die de "Breath of the Wild" van de volgende generatie zal zijn. Maw. een launchtitel die op zowel de Switch als opvolger uitkomt. Ik vermoed dan ook zo rond eind dit jaar een "aankondiging" van de opvolger, en een release Q1-Q2 2024.

Enige wat tussentijds nog kan komen is Metroid Prime 2 en 3 remastered (dit najaar) en wat we al kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-05 21:03
ROFLASTC schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 21:27:
Ik ben nog even doorgegaan op het vreemde verschijnsel dat ik maar geen classic controllers lijk te kunnen bestellen.

Wat doe ik verkeerd? Goed, toontje aanslaan met klacht indienen zal niet helpen maar de eerdere mails waren duidelijk zat toch?

In mijn Outbox zaten alle bijlagen er telkens bij, geen idee wat er aan hun kant gebeurt natuurlijk maar zelfs als ik de screenshots in de body van de mail doe lijkt het niet bekenen te worden. Ik heb via nintendo.nl op de help knop gedrukt en kwam bij de .DE versie terecht kennelijk maar er wordt in het NL gereageerd.

Onderstaande mails zijn de enige mails die ik met Kimberly heb gehad.

De 1e reactie was na mijn mail over mijn inactieve account die niet inactief is.

[...]

ROFLASTC:

Hi,

Ik heb in de bijlagen 3 screenshots gedaan. Zoals te zien is heb ik een online account wat ik ook gebruik om content te downloaden of spellen te spelen. Echter zegt de store dat mijn online account inactief is maar dat is niet correct. Omdat de store denkt dat ik niet actief ben kan ik ook geen nieuwe controller kopen.

Wat kan ik hier aan doen?

Mvg

[...]

ROFLASTC:
Ah my bad. Ik heb de beelden nu in de bijlagen gedaan. Kortgezegd lijkt mijn online account inactief maar mijn account is geldig tot 2024. Hierdoor kan ik nu geen classic controllers kopen. (noot: ik heb mijn outbox gechecked en de screenshots zaten er echt wel in)

[...]

ROFLASTC:
? Ik begin een beetje te twijfelen of ik niet met een geautomatiseerd antwoord te maken heb? Zo ingewikkeld is het niet wat ik nu al dagen aan het zeggen ben. Ik heb de 3 screenshots andermaal als bijlage toegevoegd en nu ook als afbeelding in het bericht gezet. Ik verwacht nu toch wel een beter antwoord dan voorheen want als dat niet lukt moet ik maar een klacht indienen.

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Controleer eens of je Nintendo netwerk account gekoppeld is aan je store account. Via https://accounts.nintendo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:31
cronixx schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 12:29:
Zojuist leak gezien van een 30 seconde durende TV commercial voor TotK.
Voor de liefhebber:
https://www.reddit.com/r/...unfinished_version_of_the

spoiler:
die 3 koppige draak uit de nieuwe trailer is dus officieel een Gleeok O+
Ik vermoed wel wat deze commercial real is. En in dat geval hebben we
spoiler:
minimaal 17 rode hartjes op de bovenste rij, dus 2 meer dan nu
.

En oh crap. Waarom ga ik nu in ene vage/foute dingen denken...
spoiler:
wat als we ook vijanden kunnen fusen.... I wanna fuse Gleeok en Ganondorf (denk dat het dan wel veranderd van G/PG naar NC-17 rating ;)

Zitten trouwens ook kleine easter eggs in die commercial. Stickers van Majora's Mask, Hylian Crest, Moon uit Majora's Mask op bed/kast. Triforce schilderij bij die vader en kind.
spoiler:
En zal die tekst op het display van de wasmachine/dryer iets betekenen? LO74 of L074?

[ Voor 31% gewijzigd door RollieBollie op 15-04-2023 06:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
sparow schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:42:
Gisteren een nieuw kaartje besteld. Was toevallig een kortings actie actief van 7,50 bij Amazon. Geldt vanaf 25 euro dus heb maar de 256 GB besteld en de Switch versie. Moet goed zijn.. :)
En doet deze het wel of nog niet geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 17:13

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

cooLopke schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 00:49:
[...]

Controleer eens of je Nintendo netwerk account gekoppeld is aan je store account. Via https://accounts.nintendo.com
Ik kan daar kiezen voor Google, apple of Nintendo ID. Apple heb ik niet , Google stond al aan en Nintendo ID schijnt alleen voor Wii-u en 3ds te zijn, Op de switch zie ik de stappen niet die hier https://id.nintendo.net/oauth/authorize uitgelegd worden.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Nu online
ShadLink schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 23:44:
[...]

Nintendo heeft aangegeven dat de Switch zeker 7 jaar aan ondersteuning heeft. We zitten nu in dat zevende jaar. Er is idd nog niet veel bekend, maar Nintendo weet dat ook redelijk geheim te houden.
Nintendo weet zaken redelijk goed geheim te houden, maar momenteel lijkt het complete radiostilte rondom een opvolger van de Switch. Voorheen waren er nog wel wat geruchten en leaks, maar tegenwoordig komt de geruchtenmolen niet verder dan herkauwen wat al minimaal een keer herkauwd is, daar komt gewoon niets nieuws uit.
Het aantal games zonder release data is nu teruggebracht naar 1: Metroid Prime 4. En ik denk dat die de "Breath of the Wild" van de volgende generatie zal zijn. Maw. een launchtitel die op zowel de Switch als opvolger uitkomt. Ik vermoed dan ook zo rond eind dit jaar een "aankondiging" van de opvolger, en een release Q1-Q2 2024.

Enige wat tussentijds nog kan komen is Metroid Prime 2 en 3 remastered (dit najaar) en wat we al kennen.
Metroid Prime 4 zou kunnen als een launchtitel zijn van de opvolger, maar ik zie dat niet als DE launchtitel waar de opvolger het van zou moeten hebben, daarvoor heeft de Metroid franchise te weinig aantrekkingskracht. Metroid Dread staat op plaats 38 van best verkochte games op de Switch, de top 10 hebben ieder minimaal 5x zoveel verkocht (cijfers volgens Wikipedia met peildatum 31-12-2022).

Als ik ook kijk naar die top 10, zie ik ook maar weinig franchises met de potentie heeft om een volgende launchtitel te zijn:
  • Mario Kart zie ik geen opvolger voor verschijnen op korte termijn, de huidige Booster Course DLC geeft mij het idee dat ze nog niet weten wat ze met MK9 moeten doen om voldoende vernieuwend te zijn
  • Animal Crossing had volgens mij vooral de wind mee met het moment waarop die uit kwam aan het begin van de pandemie en zie ik ook niet echt als franchise met voldoende power om een console launch te dragen
  • Super Smash Bros. kan alleen als ze Ultimate weten te overtreffen, lijkt mij lastig
  • Legend of Zelda, aangezien Tears of the Kingdom volgende maand uit komt en de opvolger van de Switch niet, zal Zelda geen launch titel zijn tenzij de opvolger van de Switch pas over 6-7 jaar komt
  • Pokémon, we hebben net eind vorig jaar Scarlet en Violet als main games gehad, daar zal op korte termijn geen vervolg voor zijn
  • Super Mario, uit de top 10 is dit de enige waarvoor EN niets is aangekondigd of recent is uitgekomen EN die genoeg aantrekkingskracht heeft om wel een launchtitel te zijn
  • Mario Party en Ring Fit Adventure zijn beide titels voor erbij, die gaan geen mensen trekken naar de opvolger van de Switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik denk dat die opvolger niet eens perse een sterke launch titel naast bv een Metroid Prime nodig heeft zolang hij maar backwards compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:42
Timothy3000 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:55:
Ik denk dat die opvolger niet eens perse een sterke launch titel naast bv een Metroid Prime nodig heeft zolang hij maar backwards compatible is.
Dit.

Daarnaast zal een launchtitel (al is het Metroid 4) vanzelf goed verkopen… honger maakt rauwe bonen zoet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik denk dat zowel @Transportman als @Timothy3000 gelijk hebben; Mario als launch titel (of wellicht cross-platform) en inderdaad een volledig backwards compatibility met de huidige Switch. Lijkt me beide erg logisch klinken!

Al heb je dan nog steeds geen flauw idee wanneer de opvolger zou moeten komen... Kan het nog steeds 2 maanden of 2 jaar zijn :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubledragon
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 28-11-2024
Lange tijd niet zo gehyped geweest over een Limited Edition console launch. Heb mijn normale Switch kaal voor €190 weten te verkopen. Nu wachten op 28 april!!

[ Voor 98% gewijzigd door Doubledragon op 15-04-2023 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadLink
Transportman schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:51:
[...]

Nintendo weet zaken redelijk goed geheim te houden, maar momenteel lijkt het complete radiostilte rondom een opvolger van de Switch. Voorheen waren er nog wel wat geruchten en leaks, maar tegenwoordig komt de geruchtenmolen niet verder dan herkauwen wat al minimaal een keer herkauwd is, daar komt gewoon niets nieuws uit.
Meest recente geruchten zijn dat Nintendo en Nvidia aan een nieuwe SoC werken. Dat moet al voldoende zijn ;)
[...]

Metroid Prime 4 zou kunnen als een launchtitel zijn van de opvolger, maar ik zie dat niet als DE launchtitel waar de opvolger het van zou moeten hebben, daarvoor heeft de Metroid franchise te weinig aantrekkingskracht. Metroid Dread staat op plaats 38 van best verkochte games op de Switch, de top 10 hebben ieder minimaal 5x zoveel verkocht (cijfers volgens Wikipedia met peildatum 31-12-2022).
Dat maakt het juist een sterke vroege launch. Niet rond de feestdagen.

[quote]Als ik ook kijk naar die top 10, zie ik ook maar weinig franchises met de potentie heeft om een volgende launchtitel te zijn:
  • Mario Kart zie ik geen opvolger voor verschijnen op korte termijn, de huidige Booster Course DLC geeft mij het idee dat ze nog niet weten wat ze met MK9 moeten doen om voldoende vernieuwend te zijn
MK9 is Al jaren in ontwikkeling.
• Super Mario, uit de top 10 is dit de enige waarvoor EN niets is aangekondigd of recent is uitgekomen EN die genoeg aantrekkingskracht heeft om wel een launchtitel te zijn
Een launch met Mario en Metroid dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Hopelijk wachten ze nog met een pro/switch 2. Denk dat we nog prima kunnen gamen met huidige hardware, maar dat is mijn mening :)

Een Pro/2 model is natuurlijk welkom, maar of het NU al nodig is? Ik zou zeggen, nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
sderooij schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:18:
Hopelijk wachten ze nog met een pro/switch 2. Denk dat we nog prima kunnen gamen met huidige hardware, maar dat is mijn mening :)

Een Pro/2 model is natuurlijk welkom, maar of het NU al nodig is? Ik zou zeggen, nee.
Deel de mening, ga binnenkort mijn release model na 6 jaar inruilen voor de OLED Zelda editie, geen zin om over 1 jaar weer een nieuwe Nintendo te moeten kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Linksquest schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:21:
[...]

Deel de mening, ga binnenkort mijn release model na 6 jaar inruilen voor de OLED Zelda editie, geen zin om over 1 jaar weer een nieuwe Nintendo te moeten kopen 8)7
Heb de pro controller pre-ordered, was zooooooooo dicht bij om de zelda oled ook te bestellen en de huidige oled te verkopen :P

Maar post je wel wat foto's volgende maand dan, als je de OLED binnen hebt? ;)
Pagina: 1 ... 207 ... 275 Laatste

Let op:
Discussie over de (mogelijke) opvolger van de Switch, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Reacties m.b.t Zelda Echoes of Wisdom graag in het desbetreffende topic: [Switch] The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom topic

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic