Wel leuk dat je bij de Switch kan zien in een mooi overzicht hoeveel uur je in welk spel hebt gestopt. Vroeger zag ik dat sowieso vaak in games, de playtime. (Steam doet het uiteraard ook)
Heb ff gekeken van minste naar meeste...
Sonic Mania: , 10 uur, heerlijk spel maar al kapot gespeeld op de Xbox in het verleden. in die 10 uur heb ik hem nog eens uitgespeeld en alle emeralds verzameld voor Super Sonic. Voor een paar euro was het het zeker waard om opnieuw te kopen voor de Switch.
Mario odissey & Mario 3d world: beide op 25 uur. Eerste viel wat tegen tweede was heerlijk, en bij de 2de moet ik Bowsers fury nog spelen dus daar kan ik zo 10 uur bij optellen voor de toekomst
Smash Brothers Ultimate: 30 uur, ja is Smash brothers, leuk spel, gewoon een must have. Heeft mij niet verrast maar valt ook niet tegen.
Links Awakening: 35 uur, heerlijk, top 3 Zelda game voor mij .....
SNES games library: 60 uur, denk hiervan iets van 20 uur voor Links Awakening maar ook veel Starwing gespeeld, erg gaaf om oude SNES games te spelen.
Zelda BOTW: 100 uur, en dit is interessant, dit spel dat ik heb geleend van een vriend heeft de afgelopen maand heel veel uren gemaakt. Heeft lang geduurd maar ik ben er eindelijk de charmes van gaan inzien en gaan genieten. Hoe meer ik denk "dit is geen traditionele Zelda game maar een tof avontuur"hoe meer fun.
Fire Emblem 3 houses 
: laatste maar niet de minste, 195 uur, en daar zit hij op omdat ik het heb uitgeleend aan een vriend van mij. Meerdere playtroughs. Voor mij de "system seller" en voor mij de leukste, meest verslavende Fire Emblem game ooit. Alleen Awakening komt in de buurt maar dan is meer een klassieke FE (Engage komt hier uiteraard ook nog)