Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat blijf ik het profiel-systeempje geweldig vinden van de nintendo. kunnen de andere consoles niet hiervan pikken? ik vind het zo vermoeiend om bij de PS een nieuw profiel aan te maken/switchen.

gewoon klikken op het spel, alle profielen tevoorschijn, kiezen en gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Megupe schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:37:
Maar wellicht kan ik (heb alleen paar uur zelda op de nieuwe switch) de saves van Zelda in de cloud zetten, dan de switch terug naar fabrieksinstellingen en dan alsnog jouw methode doen.
Dat vanavond maar eens proberen. Is toch stuk eenvoudiger dan alles met de hand installeren.
Ja dat moet lukken. :) Kijk wel even goed of je nieuwe save data van Zelda in de cloud staat en niet die van je oude Switch. Kan zijn dat je eerst een conflict moet oplossen voordat het weer automatisch een cloud backup maakt.

[ Voor 19% gewijzigd door L23 op 03-05-2023 14:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:27
En hier ook eindelijk binnen :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQe_MkMT8oCptKS0GagQizKya5w=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lbfasZAbHZQBGvKrpRbLMSni.jpg?f=user_large

Een review en unboxing zullen nog volgen O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Linksquest op 03-05-2023 20:47 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:36:
[...]

Dat is inderdaad de beste manier. Worden instellingen, save data en gespeelde uren overgezet.

Je gebruikersgegevens overdragen
Wat ze er niet bij vermelden is dat je alles van je SD kaartje even naar een PC moet kopieren 8)7 had alles omgezet, zoals ik dat al eerder had gedaan, plug de SD kaartje erin, moet hij hem eerst formatteren. Dus nu even 56 GB naar de laptop kopiëren (uurtje werk) SD kaar in de Switch, laten formatteren en dan weer alles terug kopiëren :O :O :O Beetje wat werk, maar goed, dan heb je ook wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:46:
[...]

Wat ze er niet bij vermelden is dat je alles van je SD kaartje even naar een PC moet kopieren 8)7 had alles omgezet, zoals ik dat al eerder had gedaan, plug de SD kaartje erin, moet hij hem eerst formatteren. Dus nu even 56 GB naar de laptop kopiëren (uurtje werk) SD kaar in de Switch, laten formatteren en dan weer alles terug kopiëren :O :O :O Beetje wat werk, maar goed, dan heb je ook wat.
Maar had ik wel gezegd, het zet instellingen, save data en speeluren over :P Foto's en video's moet je ook apart overzetten, die verdwijnen overigens niet als de SD kaart geformatteerd word.

Software moet je volgens mij gewoon opnieuw downloaden, is namelijk een ander apparaat. Je kan wel via de computer van SD kaart naar SD kaart kopiëren, maar dan moet het wel om dezelfde Switch gaan. Maar gezien je als bezig bent ben ik benieuwd naar je bevindingen.

Maar goed, ga je vanavond al die 56GB aan games spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:15:
[...]

Maar had ik wel gezegd, het zet instellingen, save data en speeluren over :P Foto's en video's moet je ook apart overzetten, die verdwijnen overigens niet als de SD kaart geformatteerd word.

Software moet je volgens mij gewoon opnieuw downloaden, is namelijk een ander apparaat. Je kan wel via de computer van SD kaart naar SD kaart kopiëren, maar dan moet het wel om dezelfde Switch gaan. Maar gezien je als bezig bent ben ik benieuwd naar je bevindingen.

Maar goed, ga je vanavond al die 56GB aan games spelen?
Nee dat niet, dus je zegt eigenlijk dat kopieren geen zin heeft, dus SD kaart gegevens van 2017 Switch naar SD kaart OLED via de PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:20:
[...]

Nee dat niet, dus je zegt eigenlijk dat kopieren geen zin heeft, dus SD kaart gegevens van 2017 Switch naar SD kaart OLED via de PC?
Klopt, zover ik weet heeft dat geen zin. het is niet voor niets dat het de software wist als je de SD kaart in een andere Switch doet. Dus kan je daar ook niet omheen werken. Ik heb ook elke keer software en updates opnieuw gedownload bij een nieuwe Switch console.

Xbox doet dat beter, daar kan je wel daadwerkelijk een backup maken van je software. En die software op een externe hdd kan je op elke Xbox aansluiten. Maakt dan ook niet uit welk account daar gebruik van maakt als het maar de games heeft gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 21:24:
[...]

Klopt, zover ik weet heeft dat geen zin. het is niet voor niets dat het de software wist als je de SD kaart in een andere Switch doet. Dus kan je daar ook niet omheen werken. Ik heb ook elke keer software en updates opnieuw gedownload bij een nieuwe Switch console.

Xbox doet dat beter, daar kan je wel daadwerkelijk een backup maken van je software. En die software op een externe hdd kan je op elke Xbox aansluiten. Maakt dan ook niet uit welk account daar gebruik van maakt als het maar de games heeft gekocht.
Had al z'n vermoeden, maar dit bespaart me dan weer wat werk, en op 1 spel na geloof ik staan ook alle save files in de cloud, bedankt voor de toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Maar nog even over het overzetten van gegevens, dit staat er op die pagina van Nintendo:

"Er moet een Nintendo-account gekoppeld zijn aan de gebruikersaccount die je wilt overdragen vanaf het oorspronkelijke systeem. Deze Nintendo-account kan niet gekoppeld zijn aan een gebruikersaccount op het doelsysteem wanneer je met de overdracht begint."

Wat bedoelen ze daar nou precies mee? Moet ik mijn nintendo account nog niet inloggen op de nieuwe switch (waar ik de gegevens dus naartoe wil zetten) voordat ik de gegevens heb overgedragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:21
Timbox88 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 06:49:
Maar nog even over het overzetten van gegevens, dit staat er op die pagina van Nintendo:

"Er moet een Nintendo-account gekoppeld zijn aan de gebruikersaccount die je wilt overdragen vanaf het oorspronkelijke systeem. Deze Nintendo-account kan niet gekoppeld zijn aan een gebruikersaccount op het doelsysteem wanneer je met de overdracht begint."

Wat bedoelen ze daar nou precies mee? Moet ik mijn nintendo account nog niet inloggen op de nieuwe switch (waar ik de gegevens dus naartoe wil zetten) voordat ik de gegevens heb overgedragen?
Dat klopt.
Dat is bij mij fout gegaan. Dus ik ga snel een factory reset doen en dan alsnog hopelijk alles overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32
Dit lijkt me wel een leuke game. Ik ben alleen zelf niet iemand die veel dungeons zou maken. Het is dat ik vanaf volgende week teveel (nah, dit is onmogelijk voor een Zelda game) tijd in Hyrule ga doorbrengen, maar dat is ook wel handig. Kan ik over enkele maanden eens kijken of de community leeft en dungeons oplevert.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
Gisteren de nieuwe Switch op kunnen halen bij het postagentschap.
Gisterenavond de screenprotector geplakt (met ding om hem recht te plakken en toch nog scheef met wat stof eronder... Hoe dan! :+).
Meteen mijn account en saves overgezet. Na opstarten en begin instellen wordt dat meteen gevraagd, dus dat ook meteen maar gedaan. Daarna alle download games aan gezet om te downloaden en alle cartridges even in de Switch gemoffeld zodat ik die ook updates kon laten draaien. Toen dat gedaan was, de Switch in het dock gezet om rustig zijn ding te laten doen.

Binnenkort beginnen met spelen!
Hij is wel ontzettend mooi geworden moet ik zeggen.

Mijn launch Switch gaat hoogstwaarschijnlijk in de verkoop.

Die super dungeon maker ziet er wel leuk uit. Zal ik vast nog wel een keer gaan kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Arunia op 04-05-2023 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Megupe schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 06:52:
[...]

Dat klopt.
Dat is bij mij fout gegaan. Dus ik ga snel een factory reset doen en dan alsnog hopelijk alles overzetten.
Dus ik moet de nieuwe switch gewoon alleen ff aanzetten en dan meteen alles overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:11
Timbox88 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:07:
[...]

Dus ik moet de nieuwe switch gewoon alleen ff aanzetten en dan meteen alles overzetten?
Bij de installatie/eerste start van de nieuwe kon je vanzelf langs de stap om een gebruiker te importeren, dat moet je gelijk doen of je moet een tijdelijke gebruiker maken en het later overzetten (waarbij speeltijd en dergelijke van de tijdelijke gebruiker dus niet samengevoegd kan worden), maar die paar minuten die het overzetten duurt zou ik het meteen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik heb mijn Zelda hardware pre-orders toch weer geannuleerd. Bedacht me dat ik 95% docked (in een kast met deurtjes) speel en daardoor weinig vooruitgang zal voelen. Het geld houd ik mooi apart voor de Switch 2 begin volgend jaar O-)

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Transportman schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:27:
[...]

Bij de installatie/eerste start van de nieuwe kon je vanzelf langs de stap om een gebruiker te importeren, dat moet je gelijk doen of je moet een tijdelijke gebruiker maken en het later overzetten (waarbij speeltijd en dergelijke van de tijdelijke gebruiker dus niet samengevoegd kan worden), maar die paar minuten die het overzetten duurt zou ik het meteen doen.
Ahhh ja perfect, dat doe ik dan meteen idd! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:41
Arunia schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:34:
Gisteren de nieuwe Switch op kunnen halen bij het postagentschap.
Gisterenavond de screenprotector geplakt (met ding om hem recht te plakken en toch nog scheef met wat stof eronder... Hoe dan! :+).
Daarom heb ik er nog geen opgeplakt. Ik ben daar ook zo slecht mee, met telefoons krijg ik altijd luchtbellen en stofjes eronder. mocht iemand tips hebben hiervoor dan wordt dat zeer gewaardeerd :*)

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
bambam1979 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:43:
[...]

Daarom heb ik er nog geen opgeplakt. Ik ben daar ook zo slecht mee, met telefoons krijg ik altijd luchtbellen en stofjes eronder. mocht iemand tips hebben hiervoor dan wordt dat zeer gewaardeerd :*)
Ik denk dat ik er sowieso geen protector op doe. Krast het snel? Valt denk ik best mee? Of is de dock killing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bambam1979
Timbox88 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:45:
[...]

Ik denk dat ik er sowieso geen protector op doe. Krast het snel? Valt denk ik best mee? Of is de dock killing?
Geen idee of het snel krast, de Zelda TOTK Switch is mijn allereerste Switch. Nou speel ik wel voornamelijk via de TV, maar had wel gelezen dat je voorzichtig moet zijn met de Switch in de dock te schuiven, want dat kan krasjes opleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Mog schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:33:
Ik heb mijn Zelda hardware pre-orders toch weer geannuleerd. Bedacht me dat ik 95% docked (in een kast met deurtjes) speel en daardoor weinig vooruitgang zal voelen. Het geld houd ik mooi apart voor de Switch 2 begin volgend jaar O-)
Idem, mooi apparaat die OLED maar weinig meerwaarde als je voornamelijk docked speelt.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Linksquest
Voor de liefhebbers, een rustige Zelda OLED unboxing, zoals beloofd :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:45:
[...]

Ik heb er wel een screenprotector op, van iVoler.
Krassen valt wel mee. Meer een geruststelling, maar niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Mijn dochter en zoontje hebben samen een nintendo switch oled. Echter ben ik nu opzoek naar een draadloze controler voor hun.
Alleen de prijzen lopen sterk uiteen. En 2 joycons kosten 80€ wat fors is.
Mensen hier ervaring met andere controlers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Coldbullet schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:34:
Mijn dochter en zoontje hebben samen een nintendo switch oled. Echter ben ik nu opzoek naar een draadloze controler voor hun.
zeker, staan genoeg ervaringen in dit topic met diverse controllers uit diverse prijsklassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Laatst online: 13:12
Ik heb een Nintendo switch (oudere) want in het eerste jaar na release gekocht.

Ik merkte gisteren dat de stock linker joy-con niet goed werkt. Kan vaak niet naar links sturen met de stick en als ik naar boven ga blijft hij naar boven gaan.

Alles schoon gespoten met lucht, ook getest zonder dat hij op de switch vast zit, zelfde resultaat.

Nieuwe joy-con besteld, komt net binnen. Erop gezet en merk vrijwel wel hetzelfde, de stick reageert slecht of als ik bijvoorbeeld naar links stuur, dan blijft hij naar rechts gaan (zoals harde drift) zelfde met naar boven. Kortom iets andere ervaring maar nog steeds niet te gebruiken.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Goedddd, tot zover de ambities om Zelda direct op 12 mei te gaan spelen. Gister begonnen aan Persona 5 royal op de Switch, dus ik kan wel weer even 100+ uur verder. Echt tof om deze game handheld te kunnen spelen nu. Goede port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vecodo schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:49:
Ik heb een Nintendo switch (oudere) want in het eerste jaar na release gekocht.

Ik merkte gisteren dat de stock linker joy-con niet goed werkt. Kan vaak niet naar links sturen met de stick en als ik naar boven ga blijft hij naar boven gaan.

Alles schoon gespoten met lucht, ook getest zonder dat hij op de switch vast zit, zelfde resultaat.

Nieuwe joy-con besteld, komt net binnen. Erop gezet en merk vrijwel wel hetzelfde, de stick reageert slecht of als ik bijvoorbeeld naar links stuur, dan blijft hij naar rechts gaan (zoals harde drift) zelfde met naar boven. Kortom iets andere ervaring maar nog steeds niet te gebruiken.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Merk je dit zowel aangesloten op de Switch als draadloos? En welk spel speel je? Is het bij alle spellen een probleem?

Mario Kart aan het spelen met gyroscope aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
L23 schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:55:
[...]

Merk je dit zowel aangesloten op de Switch als draadloos? En welk spel speel je? Is het bij alle spellen een probleem?

Mario Kart aan het spelen met gyroscope aan?
Yes correct, aangesloten en draadloos. Verschillende speller, maar test het voornamelijk in het hoofd scherm. Overal een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vecodo schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:20:
[...]

Yes correct, aangesloten en draadloos. Verschillende speller, maar test het voornamelijk in het hoofd scherm. Overal een probleem.
Ik hoopte het een en ander uit te kunnen sluiten. Maar zou niet weten waar het probleem ligt. Vooral apart dat het zowel aangesloten als draadloos hetzelfde probleem vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambam1979
Vecodo schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:20:
[...]

Heb er zelf nog niet zoveel ervaring mee, maar ik zag dat je in het menu van de Switch je sticks kan calibreren. Heb je dat al geprobeerd?

https://www.nintendo.com/ph/support/qa/detail/35164

[ Voor 6% gewijzigd door bambam1979 op 04-05-2023 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32
Wat je ook nog kan proberen: heb je dit probleem ook op een andere switch? En eventueel de switch resetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
L23 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:41:
[...]

Ja dat moet lukken. :) Kijk wel even goed of je nieuwe save data van Zelda in de cloud staat en niet die van je oude Switch. Kan zijn dat je eerst een conflict moet oplossen voordat het weer automatisch een cloud backup maakt.
Net gedaan en ging eigenlijk vrij snel en simpel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13:42
RollieBollie schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 07:08:
Dit lijkt me wel een leuke game. Ik ben alleen zelf niet iemand die veel dungeons zou maken. Het is dat ik vanaf volgende week teveel (nah, dit is onmogelijk voor een Zelda game) tijd in Hyrule ga doorbrengen, maar dat is ook wel handig. Kan ik over enkele maanden eens kijken of de community leeft en dungeons oplevert.

[YouTube: Super Dungeon Maker - Launch Trailer - Nintendo Switch]
Doet me denken aan de dungeons die je kan maken in Zelda a links awakening op de switch. Dat was wel een toffe toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In de UK verkoopt de Zelda OLED editie alvast goed. Analist Chris Dring ziet een verandering in de curve van de dalende verkoopcijfers.

Dinsdag krijgen we de financiële resultaten van het volledige afgelopen boekjaar van Nintendo, tot en met 31 maart 2023. Het zal interessant zijn om hun voorspelling voor de periode 2023-24 te zien. Een Zelda OLED effect zal al in die voorspelling zitten.

[ Voor 38% gewijzigd door JackAvery op 05-05-2023 06:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 09:46
[...]

Ik heb toevallig deze week mijn screenprotector vervangen omdat er stof onder zat.
Heb nu gekozen voor die van Spigen. Ideaal, zit namelijk een mal bij waardoor deze perfect geplaatst wordt.
Prachtig glanzend scherm nu!
[...]

Geen screenprotector wil je niet. Door het in en uit de dock halen kun je echt krassen op je scherm krijgen. Dat is wel het laatste wat ik wil!
Coldbullet schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:34:
Haal die van Battletron bij de Action. € 14,99 en ding doet het echt prima!

[ Voor 6% gewijzigd door Serena op 05-05-2023 07:20 ]

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
Serena schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 07:19:
[...]!

[...]

Geen screenprotector wil je niet. Door het in en uit de dock halen kun je echt krassen op je scherm krijgen. Dat is wel het laatste wat ik wil!

[...]
Heb oled sinds release zonder screen protector en let niet op bij het in en uitschuiven in de Dock (ook nog eens gekke hoek) en er is nog geen krasje te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambam1979
[...]

Ik heb toevallig deze week mijn screenprotector vervangen omdat er stof onder zat.
Heb nu gekozen voor die van Spigen. Ideaal, zit namelijk een mal bij waardoor deze perfect geplaatst wordt.
Bedankt voor de tip, zal er eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
[...]

[...]

[...]

https://www.amazon.nl/Spi...d=pla-1485655675864&psc=1

Is dat deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k9kdbp7PKnjJ7T4riD_tzfG79Ps=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uLhOerJpR92cGvkPFO6XO1zd.jpg?f=fotoalbum_large

Veel zin in! Ben benieuwd hoe die is vergeleken met eerdere FE games en vooral hoe het engage systeem werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
MetalSonic schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:32:
[Afbeelding]

Veel zin in! Ben benieuwd hoe die is vergeleken met eerdere FE games en vooral hoe het engage systeem werkt
Nice! Ik twijfel nu heel erg toevallig over óf Fire Emblem Three Houses, Fire Emblem Engage of Persona 5 Royal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
L23 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:52:
[...]

Ja klopt. Nu toch wel een screen protector kopen?
Thanks!

Ik twijfel haha: had op mijn oude switch een protector maar die zat er nooit heel mooi op en dat stoorde altijd een beetje. Nu gisteren de OLED gehaald en zie toch best veel verhalen van mensen die zeggen geen krassen te hebben (zonder protector en bij normaal gebruik, inclusief dock). Dus ja, liever niet, maar krassen zouden zonde zijn haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:55:
[...]

Thanks!

Ik twijfel haha: had op mijn oude switch een protector maar die zat er nooit heel mooi op en dat stoorde altijd een beetje. Nu gisteren de OLED gehaald en zie toch best veel verhalen van mensen die zeggen geen krassen te hebben (zonder protector en bij normaal gebruik, inclusief dock). Dus ja, liever niet, maar krassen zouden zonde zijn haha
Kijk maar even welke je haalt, maar raad dan inderdaad een aan met een mal. Ging bij mij perfect en de screen protector valt ook niet op.

Ik zie hier ook geen verhalen voorbij komen van mensen die krassen hebben, maar juist iedereen die bang is om krassen te krijgen en daarom maar een screen protector koopt. Bij de Switch V1 in 2017 waren er verhalen dat het dock krassen veroorzaakte, dat is met latere modellen wel aangepakt. Met de Switch V2 uit 2019 had ik persoonlijk geen krassen na twee jaar gebruik. Nu toch een screen protector op de OLED, maak ik me er in ieder geval niet druk om :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
L23 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:04:
[...]

Kijk maar even welke je haalt, maar raad dan inderdaad een aan met een mal. Ging bij mij perfect en de screen protector valt ook niet op.

Ik zie hier ook geen verhalen voorbij komen van mensen die krassen hebben, maar juist iedereen die bang is om krassen te krijgen en daarom maar een screen protector koopt. Bij de Switch V1 in 2017 waren er verhalen dat het dock krassen veroorzaakte, dat is met latere modellen wel aangepakt. Met de Switch V2 uit 2019 had ik persoonlijk geen krassen na twee jaar gebruik. Nu toch een screen protector op de OLED, maak ik me er in ieder geval niet druk om :P
Haha jep, fair enough! Zo'n mal helpt met hem er recht op zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 09:46

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:15:
[...]

Haha jep, fair enough! Zo'n mal helpt met hem er recht op zetten?
Ja, die mal past om de Switch heen. Screen protector leg je er dan in en dan zit het automatisch recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
MetalSonic schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:32:
[Afbeelding]

In ieder geval veel beter dan Three Houses als je het mij vraagt. Deze game draait meer on de gevechten en minder om het 'gedoe' er om heen. Natuurlijk kun je nog steeds diverse trainingen e.d. doen maar het draait duidelijk om de gevechten. Tot dusver vond ik Awakening de beste Fire Emblem maar deze komt daar wel heel dichtbij. Prachtige game!

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
L23 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:20:
[...]

Ja, die mal past om de Switch heen. Screen protector leg je er dan in en dan zit het automatisch recht.
Of als je het doet zoals ik, dan is hij niet recht. Kreeg hem niet meer op. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Arunia schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:10:
[...]

oeps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:10:
[...]

Dan kan je het nog driemaal overdoen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
L23 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:38:
[...]

Dan kan je het nog driemaal overdoen :p
Minder, ik had de set voor de switch van mijn dochter besteld. :P

Ach, ik overleef het wel denk ik en anders hebben we als mijn vrouw een nieuwe koopt er nog eentje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
RollieBollie schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 14:07:
Wat je ook nog kan proberen: heb je dit probleem ook op een andere switch? En eventueel de switch resetten.
Kalibratie geprobeerd, geen verschil
Op andere switch dezelfde problemen (die normaal goed werkt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Timbox88 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:50:
[...]

Nice! Ik twijfel nu heel erg toevallig over óf Fire Emblem Three Houses, Fire Emblem Engage of Persona 5 Royal...
Als Persona en Fire embleem je aanspreken dan is Three houses de beste combo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
Redax schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 12:57:
[...]

In ieder geval veel beter dan Three Houses als je het mij vraagt. Deze game draait meer on de gevechten en minder om het 'gedoe' er om heen. Natuurlijk kun je nog steeds diverse trainingen e.d. doen maar het draait duidelijk om de gevechten. Tot dusver vond ik Awakening de beste Fire Emblem maar deze komt daar wel heel dichtbij. Prachtige game!
Fire Emblem Awakening is een meesterwerk. Daarvoor heb ik toen een 3DS gekocht ik hoop dat hij ooit nog een port krijgt. Heerlijke combat en voor mij de beste soundtrack ooit.

Toch staat three houses iets erboven voor mij. In de eerste playtrough niet omvergeblazen maar daarna nog meerdere keren uitgespeeld. Ook op moeilijkere niveaus en dan merk je dat de keuzes in de monastry ontzettend belangrijk zijn. Dan kan je echt beloond of “afgestraft” worden voor wat je daar doet. 195 uur playtime en dat gaat nog flink omhoog in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vecodo schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:39:
[...]

Kalibratie geprobeerd, geen verschil
Op andere switch dezelfde problemen (die normaal goed werkt).
Dan zou je zeggen dat het probleem ook bij de nieuwe Joy-con ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
L23 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 14:47:
[...]

Dan zou je zeggen dat het probleem ook bij de nieuwe Joy-con ligt.
Dacht ik ook, nieuwe besteld en deze gaat terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 23:56

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

[...]

Daar ga ik eens naar kijken! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10
Batboy. Een spel geïnspireerd door o.a. Mega Man en Shovel Knight.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:19
Vroeger speelde ik vaak NBA 2K games (vooral omdat ik zelf basket speelde), hoe is NBA 2K23 op de Switch?

En waar zou ik die op cartridge kunnen vinden ☺️ ik zie enkel download codes, zelfs in MM enzo

[ Voor 32% gewijzigd door superiscch op 06-05-2023 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
superiscch schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 17:47:
Vroeger speelde ik vaak NBA 2K games (vooral omdat ik zelf basket speelde), hoe is NBA 2K23 op de Switch?

En waar zou ik die op cartridge kunnen vinden ☺️ ik zie enkel download codes, zelfs in MM enzo
Lijkt er op dat ze bij 23 overgestapt zijn op download codes, geen cartridge meer. Maar begreep dat je bij 22 en eerder ondanks de cartridge ook nog een boel extra moest downloaden.

Edit: Nedgame heeft volgens mij fysiek (cartridge).

https://www.nedgame.nl/nintendo-switch/nba-2k23/4847998052/

Verwacht alsnog een enorme download als je de game gaat spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door L23 op 06-05-2023 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
L23 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:51:
[...]

Lijkt er op dat ze bij 23 overgestapt zijn op download codes, geen cartridge meer. Maar begreep dat je bij 22 en eerder ondanks de cartridge ook nog een boel extra moest downloaden.

Edit: Nedgame heeft volgens mij fysiek (cartridge).

https://www.nedgame.nl/nintendo-switch/nba-2k23/4847998052/

Verwacht alsnog een enorme download als je de game gaat spelen.
Ik las 46GB aan download ja, da's niet niks. 😁

Bij nedgame wel meer dan dubbel zo duur als bij MM. Download code is goed in dat geval ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
superiscch schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:06:
[...]

Ik las 46GB aan download ja, da's niet niks. 😁

Bij nedgame wel meer dan dubbel zo duur als bij MM. Download code is goed in dat geval ☺️
Lijkt me wel echt een game die je liever op PS of Xbox speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timbox88 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:08:
[...]

Playstation en Xbox geven een betere handheld ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Timbox88 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:08:
[...]

Die heb ik niet en ben ik niet van plan om te kopen 😅 de Switch staat hier voor de dochter. 😉

Maar vroeger vaak op de pc gespeeld en nu wat als nostalgie terug tegen gekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
L23 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:10:
[...]

Playstation en Xbox geven een betere handheld ervaring?
Je begrijpt best wat ik bedoel toch. Reviews van alle sportgames voor de switch zijn zeer negatief, simpelweg omdat ze zo gigantisch veel onderdoen voor de andere consoles. No hard feelings: snap best als je handheld wil spelen, maar met dit soort games lijkt het mij gewoon niet de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
superiscch schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:11:
[...]

Die heb ik niet en ben ik niet van plan om te kopen 😅 de Switch staat hier voor de dochter. 😉

Maar vroeger vaak op de pc gespeeld en nu wat als nostalgie terug tegen gekomen
Snap ik heel goed! Maar check mijn reactie hierboven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:16:
[...]

Je begrijpt best wat ik bedoel toch. Reviews van alle sportgames voor de switch zijn zeer negatief, simpelweg omdat ze zo gigantisch veel onderdoen voor de andere consoles. No hard feelings: snap best als je handheld wil spelen, maar met dit soort games lijkt het mij gewoon niet de moeite waard.
Ik heb deze game niet gespeeld. Maar volgens mij een prima game. Kritiek bij reviews is voornamelijk dat de games net als Fifa jaar op jaar niet echt vernieuwend zijn. Maar de games zijn niet onspeelbaar of zo.

Verder weinig (geen) keuze in basketbal games op de Switch…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timbox88
L23 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:18:
[...]

Ik heb deze game niet gespeeld. Maar volgens mij een prima game. Kritiek bij reviews is voornamelijk dat de games net als Fifa jaar op jaar niet echt vernieuwend zijn. Maar de games zijn niet onspeelbaar of zo.

Verder weinig (geen) keuze in basketbal games op de Switch…
Nope, de kritiek op de sportgames (geldt voor voetbal en basketbal) is dat ze op de switch lijken op de PS/Xbox versies van de jaren 2015/2016/2017. Echt heel erg achterhaald dus.

Again: als mensen er plezier mee hebben vooral lekker doen! Maar hij vraagt wat de ervaringen zijn en dan denk ik dat het goed is om hiervan op de hoogte te zijn ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timbox88 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:19:
[...]

Nope, de kritiek op de sportgames (geldt voor voetbal en basketbal) is dat ze op de switch lijken op de PS/Xbox versies van de jaren 2015/2016/2017. Echt heel erg achterhaald dus.

Again: als mensen er plezier mee hebben vooral lekker doen! Maar hij vraagt wat de ervaringen zijn en dan denk ik dat het goed is om hiervan op de hoogte te zijn ;-)
Ja opzich goed om te weten. Maar die games waren in 2015 wel leuk om te spelen, maar een paar jaar later niet meer omdat nu graphics te oud zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:05
Een beetje aanhakend op hierboven. FIFA is op de Switch na 19 niet meer vernieuwd (behalve de bekende updates). Toch hebben we ons met 20 en later 23 prima vermaakt en vermaken we ons nog steeds mee. In handheld vind ik het er prima uitzien. Op het grote scherm zie je het er wat gedateerder uit, maar ja in het heetst van het spel letten we daar echt niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superiscch
Alvast bedankt voor al jullie feedback! Ik denk dat ik zoals meesje het spel vooral voor de fun en uit sentement zal spelen dus dan zijn de graphics niet zo belangrijk in mijn ogen. En aangezien ik de oudere versies niet gespeeld heb kan ik het alvast niet vergelijken 😁

Ik vermoed van niet, maar van de US website kunnen we niks kopen waarschijnlijk. Daar staat hij in promo voor 9$ ☺️

[ Voor 18% gewijzigd door superiscch op 06-05-2023 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb NBA 2k21 (fysiek, maar ook met forse download). Daar kun je niet meer mee online (per eind dec 22, ruim 2 jaar na release), gok dat dit voor latere versies ook zo gaat zijn.

Game opzich speelt goed/soepel, leuk vermaak voor de €15,- die ik toen betaald heb. Ik vind het er goed genoeg uitzien. Dat een PS4/5 of X-Box versie beter zou zijn, is voor mij een nonissue, want ik heb die consoles niet.

Wat wel een beetje irritant kan zijn zijn al die realisme analyses tijdens rust, waarvan ik niet heb gevonden hoe je uit zet (maar je kunt wegklikken, dus zo erg is het niet).

Omdat doorverkoopwaarde heel laag is, zou ik niet meer voor fysieke betalen.

Daarnaast heb ik de gamemodes waar microtranscties in zitten nooit gespeeld (ook niet toen het nog kon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17:29
L23 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 19:22:
[...]

Ja opzich goed om te weten. Maar die games waren in 2015 wel leuk om te spelen, maar een paar jaar later niet meer omdat nu graphics te oud zijn?
Bij Fifa is het probleem vooral dat ze sinds 2017 (of 18?) elk jaar exact dezelfde game uitbrengen met als enig verschil actuele teams. Nul komma nul verandering in gameplay of toevoegingen qua modes. Maar wel elk jaar gewoon 40 euro vragen. Daar is de kritiek wel terecht imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 08:24:
[...]

Bij Fifa is het probleem vooral dat ze sinds 2017 (of 18?) elk jaar exact dezelfde game uitbrengen met als enig verschil actuele teams. Nul komma nul verandering in gameplay of toevoegingen qua modes. Maar wel elk jaar gewoon 40 euro vragen. Daar is de kritiek wel terecht imo.
Ja klopt. Ook mooi dat IGN de review van Fifa 20 volledig hergebruikt heeft voor 21, zelfde game, zelfde review.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
L23 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 08:38:
[...]

Ja klopt. Ook mooi dat IGN de review van Fifa 20 volledig hergebruikt heeft voor 21, zelfde game, zelfde review.
Waarmee meteen je eigen vraag van gisteren beantwoord is:

"Ja opzich goed om te weten. Maar die games waren in 2015 wel leuk om te spelen, maar een paar jaar later niet meer omdat nu graphics te oud zijn?"

;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timbox88 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 08:48:
[...]

Waarmee meteen je eigen vraag van gisteren beantwoord is:

"Ja opzich goed om te weten. Maar die games waren in 2015 wel leuk om te spelen, maar een paar jaar later niet meer omdat nu graphics te oud zijn?"

;-)
Wat een rare discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Timothy3000 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 08:24:
Volgens mij klopt dit niet helemaal.

2019 had nog wijzigingen tov 2018 (al liep die
al wel achter op de andere consoles). 2020 is de eerste 'legacy edition'. Daarna is het inderdaad alleen roster and kit update.

Wanneer je de echter gelijk (digitaal) upgrade, kost het geen €40 (maar volgens mij €20 tot €25 *); die €40 is dus voor nieuwe gebruikers, dat is dus vergelijkbaar met heel veel games op de Switch: je betaalt makkelijk €40 voor 4-5 jaar oude games.

(*) Als kit/roster upgrade vind ik dat nog steeds erg fors (maar ja: het verkoopt blijkbaar), maar dat is imo een andere discussie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Het is vooral zo zonde dat ze 0 moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Timothy3000 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 09:28:
Het is vooral zo zonde dat ze 0 moeite doen.
Maar echt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 21:43
nog een klein weekje, TotK!
Ben benieuwd, zijn er veel mensen hier die de collectors edition editie van het spel hebben aangeschaft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
Even over getwijfeld maar vond het de meerprijs niet waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timbox88
sderooij schreef op zondag 7 mei 2023 @ 11:36:
Ben benieuwd, zijn er veel mensen hier die de collectors edition editie van het spel hebben aangeschaft?
Ik haal vrijdag gewoon de normale editie! Wordt mijn eerste Zelda, dus ben heel erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
Allebei heb ik besteld. :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Collectors edition editie blijft geseald?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik was aan het twijfelen maar heb uiteindelijk besloten om met het extra geld dat de CE kost, dit aan te schaffen

Afbeeldingslocatie: https://www.sideshow.com/cdn-cgi/image/quality=90,f=auto/https://www.sideshow.com/storage/product-images/905882/the-legend-of-zelda-breath-of-the-wild-creating-a-champion-heros-edition_the-legend-of-zelda_silo.png

Prachtig boek en ik ben een sucker voor mooie kaarten.

Ik hoop vooral dat mijn game op tijd aankomt. Anders ga ik nog in de verleiding raken om het 2x te kopen...

[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 07-05-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
JackAvery schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:07:
[...]

Ik was aan het twijfelen maar heb uiteindelijk besloten om met het extra geld dat de CE kost, dit aan te schaffen

[Afbeelding]

Prachtig boek en ik ben een sucker voor mooie kaarten.

Ik hoop vooral dat mijn game op tijd aankomt. Anders ga ik nog in de verleiding raken om het 2x te kopen...
oooeh dat is een mooie aankoop! Gefeliciteerd! Hoe heb je die weten te scoren? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@sderooij je geeft bol.com of een andere winkel geld en dan sturen ze het naar je op ;) Deze editie is nog relatief makkelijk te vinden, er is een nieuwe print geweest.

De "Champion's Edition" daarentegen ga je enkel voor heel veel geld op Ebay vinden denk ik. Dat was een winkel-exclusieve editie in de USA. Maar die heeft dan weer deze kaart van Hyrule niet. Die hebben ze vervangen door het "wandtapijt" dat je in BOTW ziet met Calamity Ganon enzo er op.

[ Voor 47% gewijzigd door JackAvery op 07-05-2023 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackAvery schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:12:
@sderooij je geeft bol.com of een andere winkel geld en dan sturen ze het naar je op ;) Deze editie is nog relatief makkelijk te vinden, er is een nieuwe print geweest.

De "Champion's Edition" daarentegen ga je enkel voor heel veel geld op Ebay vinden denk ik. Dat was een winkel-exclusieve editie in de USA. Maar die heeft dan weer deze kaart van Hyrule niet.
Welke editie is dat hier boven dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Kun je 'm eigenlijk een beetje spelen zonder BotW gespeeld te hebben? As said, wordt mn eerste Zelda maar geen idee dus of dat werkt zonder de voorgaande delen gespeeld te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timbox88 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:15:
Kun je 'm eigenlijk een beetje spelen zonder BotW gespeeld te hebben? As said, wordt mn eerste Zelda maar geen idee dus of dat werkt zonder de voorgaande delen gespeeld te hebben.
Lijkt me geen probleem. Ik vraag me andersom ook af hoe leuk BOTW nog blijft als TOTK dezelfde wereld en meer heeft en in alle opzichten uitgebreider is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
JackAvery schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:12:

De "Champion's Edition" daarentegen ga je enkel voor heel veel geld op Ebay vinden denk ik. Dat was een winkel-exclusieve editie in de USA. Maar die heeft dan weer deze kaart van Hyrule niet. Die hebben ze vervangen door het "wandtapijt" dat je in BOTW ziet met Calamity Ganon enzo er op.
Ik zal is even gaan kijken, thanks! Wist ik echt niet :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@L23 de Creating a Champion - Hero's Edition.

@Timbox88 om het kort te houden, ik denk dat dat geen probleem gaat zijn maar dat je dan wel een dimensie van het spel mist omdat je geen herinneringen van BOTW hebt.

Overigens, voor de mensen die deze maand geen Zelda willen spelen... Cassette Beasts ziet er erg leuk uit voor de Pokémon fans, en reviewt goed. Release op 25 mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik denk dat dat prima kan. Er is nu een story recap trailer op Youtube vinden. En tussen ons, het verhaal in BOTW was nou niet echt jevanhet haha. De exploration was de ster van dat spel en dat lijkt in deel 2 nog gaver te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
L23 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:02:
[...]

Collectors edition editie blijft geseald?
Denk het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Heb de CE besteld twijfel nog of ik hem dicht laat.
Als ik hem dicht laat dan besteld ik waarschijnlijk nog de digital editie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18:11
Ik verwacht dat het prima zal kunnen, het is alleen wel een sequel dus het helpt wel als je een beetje op hoofdlijnen weet wat het verhaal van BotW was en wie de belangrijke karakters zijn (en welke rol ze hebben en wat hun relatie met Link is) aangezien een aantal wel terug zal keren.

En je zal natuurlijk wat verwijzingen en ontwikkeling van de wereld niet meekrijgen, maar of dat erg gaat zijn? Als je niet weet wat je mist, kan je het dan echt missen?
Hier de CE aangeschaft, en die ga ik vrijdag uit de verpakking halen. En daarna gaat de gamecard de Switch in en ga ik gelijk flink wat uren erin steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Transportman schreef op zondag 7 mei 2023 @ 17:48:
[...]

Ik verwacht dat het prima zal kunnen, het is alleen wel een sequel dus het helpt wel als je een beetje op hoofdlijnen weet wat het verhaal van BotW was en wie de belangrijke karakters zijn (en welke rol ze hebben en wat hun relatie met Link is) aangezien een aantal wel terug zal keren.

En je zal natuurlijk wat verwijzingen en ontwikkeling van de wereld niet meekrijgen, maar of dat erg gaat zijn? Als je niet weet wat je mist, kan je het dan echt missen?

[...]

Hier de CE aangeschaft, en die ga ik vrijdag uit de verpakking halen. En daarna gaat de gamecard de Switch in en ga ik gelijk flink wat uren erin steken.
same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
.

[ Voor 99% gewijzigd door superiscch op 07-05-2023 19:59 ]

Pagina: 1 ... 211 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic