• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:46
MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:27:
[...]

De beste, dat is een flink compliment. Ik vind dat moeilijk om te doen. Vooral omdat ik praktisch elke Mario game gespeeld heb. Super Mario 3D world zit in elk geval in de top 10 wellicht zelfs top 5. De concurrentie is echter wel zwaarder dan ooit. Mario World natuurlijk, maar ook Mario Allstars, Mario land (nostalgie) , de Galaxy games (zeer goed) .. Mario 64 O+

Weet in elk geval dat ik mario sunshine en mario odissey niet in de top 10 zie voor mij.
Het gaat om 3D Mario's. :+
3D World mag/moet je ook vergelijken met de 2D Mario’s vind ik :p

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-02 21:11
Heb je post even terug gelezen, ik zie het nu ja :+

• Cyrax0508
L23 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:46:
[...]

Degene die de opmerking maakte over de beste Mario zei dat 3D World de beste 3D Mario was, vandaar :+

Het kan beide, je kunt hem ook als 2D Mario zien inderdaad. Zelf zie ik het toch meer als een 3D variant, maar je kunt er alle kanten mee op.

[Voor 20% gewijzigd door Cyrax0508 op 04-01-2023 10:51]

Cyrax0508 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:43:
Maar ik denk dat toch 3D World mijn favoriete 3D Mario is. Dan komt Odysee en dan komt Sunshine.
Waarom Sunshine op 3, wat vond je leuk aan die game? Ik heb zelf pas Mario 64, Sunshine en galaxy gespeeld met de 3D All Stars collectie op de Switch en vond Sunshine ook het leukst. Sunshine deed me qua gameplay erg denken aan Odyssey. Galaxy heeft weer meer weg van Mario 64.

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-02 20:17
MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:24:
[...]

Veel plezier dan met al die games. Ik zou lekker de tijd nemen voor elke game dus leg de rest op zij. Zonder om topgames te rushen. En tussen die titels zie ik alleen maar topgames!

SM3Dworld speelt inderdaad relaxed. Leuk dat je ook zelf keuzes kan maken hoe je door de werelden gaat en of of je alleen een level uitspeelt of dat je ook alles gaat verzamelen. Het verzamelen is precies leuk. Sommige groene sterren zijn wat meer verstopt terwijl andere redelijk makkelijk te pakken zijn.
Dank je wel. Ik had de laatste twee weken van december vrij, en ik heb me dus niet verveeld. Maar alle games krijgen de nodige aandacht, ik vind het ook niet leuk om door te spelen als ik nog iets mis of niet alles heb verzameld. Zoals het er nu naar uitziet is alleen New Super Mario Bros. U Deluxe een game die ik niet uit ga spelen. Die is om eerlijk te zijn soms gewoon even te lastig, en je moet een beetje voortgang boeken voordat je weer eens kan saven.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 DE | Nintendo Switch OLED | RTX 3080

• Cyrax0508
L23 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:51:
[...]

Waarom Sunshine op 3, wat vond je leuk aan die game? Ik heb zelf pas Mario 64, Sunshine en galaxy gespeeld met de 3D All Stars collectie op de Switch en vond Sunshine ook het leukst. Sunshine deed me qua gameplay erg denken aan Odyssey. Galaxy heeft weer meer weg van Mario 64.
Sunshine was voor mij een frisse wind in de franchise. Ik had Galaxy niet gespeeld omdat ik geen Wii had. Ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan motion controls, dan laat ik zelfs een Nintendo console staan. Het mag er best bij zitten, maar het moet zeker niet de mainfeature zijn.

Sunshine had zeker moeilijke stukken die onnodig moeilijk waren, maar de wereld vond ik geweldig en de gameplaymechanics waren ook zeer tof. Het is misschien ook een stukje nostalgie want ik hield van mijn GameCube en toen woonde ik net op mezelf en speelde ik nachtenlang Sunshine samen met mijn vriendin.

De 3D All Stars Collectie heeft bevestigd dat ik de game ook nu nog steeds geweldig vind. Ik heb hem (als enige van de 3 games op de collectie) volledig uitgespeeld. SM64 is gewoon niet meer lekker speelbaar naar de maatstaven van nu en Galaxy vind ik het minst vanwege de setting en omdat ik blijkbaar moeite heb met de manier van bewegen (ik kan er moeilijk aan wennen dat je zo rond kan gaan, ik raak gedesorienteerd en ook na tig uren blijf ik dat houden).

Ik ben ook wel een retrogamer, met de kantekening dat dit vooral 2D games betreft. 3D in de tijd van de N64/PSX zijn voor mij nu echt niet meer speelbaar. Vooral als het om platformers gaat. Ik vind het vet om SM64 speelbaar te hebben op mijn Switch, maar ik heb niet heel veel plezier meer met die game. Terwijl ik een Super Mario World of Super Mario 3 nog steeds met veel plezier kan spelen.

[Voor 5% gewijzigd door Cyrax0508 op 04-01-2023 11:02]

ZesBarkiePK schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:56:
Zoals het er nu naar uitziet is alleen New Super Mario Bros. U Deluxe een game die ik niet uit ga spelen. Die is om eerlijk te zijn soms gewoon even te lastig, en je moet een beetje voortgang boeken voordat je weer eens kan saven.
Je kan wel na elk level saven, je moet alleen niet al je levens kwijt raken, dan ben je inderdaad wat voortgang kwijt.
Zoek eens op 99 lives, wellicht maakt dat de game minder lastig en dus leuker om uit te spelen.

• MetalSonic
L23 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:46:
[...]

Ik vergelijk 3D world wel met 2D mario games. En dan is het ook nog eens zo dat Mario 3D world voor mij een soort "er tussen in zit" qua 2d/ 3d. Er zijn immers heel veel 2d secties in deze "3d game".... Ik vind een mario 64 of galaxy "meer 3d" dan Mario 3D world. (Ondanks dat mario 64 veel 2d sprites heeft :$, check de boompjes maar)

Los van de verschillen zijn het voor mij allemaal Mario platform games. Voor mij voor de fun maakt het ook weinig uit of ik dan Mario World erin zou stoppen of mario 3d world. Als ik wil timen en springen voldoen ze allebei!

Ik vind het leuk dat het nu zo vaak in elkaar over loopt. Bij Mario Galaxy deed Nintendo dit al met nostalgische "2d secties!"..... Een van de weinige pluspunten voor mij van Mario Sunshine waren de "hardcore 3d platform stukken" Geen spuitbus maaar wel pure skill _/-\o_ _/-\o_ (ik hoopte nog op deze hardcore platform stukken in Odissey, helaas)..

[Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 04-01-2023 11:22]

MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:19:
Een van de weinige pluspunten voor mij van Mario Sunshine waren de "hardcore 3d platform stukken" Geen spuitbus en pure skill _/-\o_ _/-\o_ (ik hoopte nog op deze hardcore platform stukken in Odissey, helaas)..
Darker Side of the Moon in Odyssey was niet hardcore genoeg?

• MetalSonic
L23 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:23:
[...]

Darker Side of the Moon in Odyssey was niet hardcore genoeg?
Ik heb het uitgespeeld en daarna met een telefoon met een guide nog wat lopen zoeken. Maar het voelde veels te veel als werk. Het deed mij denken aan het zoeken naar schatten onder water in Wind Waker. Even leuk maar daarna meer saai en "verplicht" dan fun en uitdagend.

Ik heb geen spijt van Mario Odyssey en hij krijgt voor mij ook een solide zeven . Waren echt wel een paar levels waar ik met een grijns rond liep. Vooral in Donkey City. Als ik het spel opstart en ik heb als mindset "ik ga alleen maar lekker rond lopen en naar schatten zoeken dat ik het dan al weer veel meer kan waarderen"...

Darkside of the moon wel eens van gehoord maar volgens mij niet gespeeld.

• Retro
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10:11
Mario Sunshine hier ook favoriet. Heb hem nog een keer uitgespeeld op de Switch. Ik kijk ook met een nostalgische bril. Op bepaalde momenten tijdens het gamen en bij bepaalde soundtracks krijg ik letterlijk flashbacks naar 2002. Dan zie ik mijzelf weer zitten op mijn slaapkamer met mijn zuurverdiende, paarse launch-GameCube. Dat nostalgische beïnvloedt mijn objectiviteit sowieso.

• Cyrax0508
MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:28:
[...]

Ik heb het uitgespeeld en daarna met een telefoon met een guide nog wat lopen zoeken. Maar het voelde veels te veel als werk. Het deed mij denken aan het zoeken naar schatten onder water in Wind Waker. Even leuk maar daarna meer saai en "verplicht" dan fun en uitdagend.

Ik heb geen spijt van Mario Odyssey en hij krijgt voor mij ook een solide zeven . Waren echt wel een paar levels waar ik met een grijns rond liep. Vooral in Donkey City. Als ik het spel opstart en ik heb als mindset "ik ga alleen maar lekker rond lopen en naar schatten zoeken dat ik het dan al weer veel meer kan waarderen"...

Darkside of the moon wel eens van gehoord maar volgens mij niet gespeeld.
Dan mag je niet zeggen dat je hem uitgespeeld en dat hij niet hardcore genoeg is :+

Ik vond dat wel moeilijk (en leuk). Ik zoek nu nog steeds af en toe wat maantjes trouwens. Die zijn voor mij optioneel, dus het cijfer is daar niet van afhankelijk wat mij betreft. Ik vind wel dat het er veel te veel zijn en dat het daarom kan voelen als opvulling. Dat heeft deze game helemaal niet nodig.

• MetalSonic
Cyrax0508 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:53:
[...]

Dan mag je niet zeggen dat je hem uitgespeeld en dat hij niet hardcore genoeg is :+

Ik vond dat wel moeilijk (en leuk). Ik zoek nu nog steeds af en toe wat maantjes trouwens. Die zijn voor mij optioneel, dus het cijfer is daar niet van afhankelijk wat mij betreft. Ik vind wel dat het er veel te veel zijn en dat het daarom kan voelen als opvulling. Dat heeft deze game helemaal niet nodig.
Uitspelen betekent voor mij doorspelen tot je de credits ziet. Niet tot je als een completionist alles hebt gedaan wat je kan doen. Als Mario Odyssey wilde laten zien dat het ook uitdagende platforming heeft dan het spel dat mij moeten laten zien voor ik de credits over mijn scherm zag rollen.

En als je het spel hebt uitgespeeld kan je daarna natuurlijk nog meer doen bij een spel. Een niveau hoger of lager, alles verzamelen, jagen op achievements/ challenges etc etc...

Mario Odyssey heb ik dus uitgespeeld. Toen ik de credits over mijn scherm zag rollen ben ik wellicht één of twee keer dood gegaan in totaal. Dat vind ik te weinig voor een Mario platform game. Ik beoordeel dit spel dus ook op een "run/ play" tot de credits. Doe ik ook met alle andere videogames.

Om de naam genoot erbij te pakken. Toen ik Super Mario World op de SNES had uitgespeeld had ik al iets van "zozo ik heb een paar pittige levels gedaan" en toen had ik nog geen eens de Special star stages gedaan" O-)

Gelukkig voor mij is Super Mario 3D world meer als Mario World dan als Mario Odyssey!. Logisch ook gezien de naam natuurlijk.

Ik ben kritisch op Mario Odyssey en dat komt voor een gedeelte omdat ik previews heb gezien die zeer lovend waren en waarvan sommige het zelfs een spel noemenden die zoals Mario 64 is maar dan nog beter. Ja dan is de "hype train" wel in volle vaart. Mario 64 was in zijn tijd een revolutie, mijn eerste 3d Mario game ooit en er waren dingen die nu niet meer goed zijn maar WOW.... Mario 64 had al binnen 10 uur spelen diverse pittige platform stukjes. Eerste bowser stage kon je best dood gaan om even snel wat erbij te pakken.

[Voor 22% gewijzigd door MetalSonic op 04-01-2023 12:35]

@MetalSonic Heb het gevoel dat het verkennen en ontdekken niet jouw ding is in Mario 3D platformers, je gaf al aan dat het voelt als werken. Als je het met je telefoon en guide geforceerd gaat lopen zoeken dan is daar inderdaad niks aan. Ik vind het zelf juist leuk in 3D platformers om elk hoekje te verkennen en te ontdekken. Dat maakt of breekt de game wel gezien de game zoveel manen heeft.

Ik snap je punt over uitdagende platforming. Maar vindt het juist ook wel mooi dat Mario Odyssey zo toegankelijk is. Iedereen kan de game op zijn eigen gemak uitspelen. Wil je meer uitdaging dan komen er na de credits nog een boel toffe hardcore platform levels bij.

Al begonnen met Bowser's Fury? Die vond ik zelf ook erg tof, maar jammer dat daar na de credits nog niet wat uitdagende platform levels bij komen.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-02 07:03
Gisteren zat ik een video te kijken van iemand met wat redenen waarom hij BOTW geen topper vindt. Het laat me namelijk niet los; iedereen is er zo lovend over, maar ik kan er mijn draai niet in vinden. Hoe komt dat dan? En hoe kan ik hiervan "leren" om games te vinden welke wel bij mij passen?

Ik kon mijn vinger er niet op leggen, totdat hij wat zaken opsomde waarin ik mezelf erg herkende. De punten die ik persoonlijk ook zo ervaar:

- Weinig variatie in vijanden (ik kwam zo vaak dezelfde vijanden tegen, dat dat me onbewust tegen is gaan staan?)
- Weersysteem (regent in mijn beleving elke speelsessie wel een paar keer, dat vind ik zonde van mijn spelbeleving)
- Wapensysteem (vergaat na x hits, voelt niet goed)
- Grote open wereld voelt leeg aan (ook hier heb ik nu wat meer over nagedacht en inderdaad; heel veel open vlaktes zonder vijanden of leven)

En dan las ik er nog 1 ergens:
- Niets te craften, behalve eten.(dit is wat me bijvoorbeeld in GW weer beviel; het craften van zaken en maken van armor of items, meer het gevoel dat je ergens voor werkt denk ik?)

Ik wil hier zeker geen discussie starten, maar ik vond het wel bijzonder dat ik zelf niet kon bepalen waarom ik het niet leuk vond om BOTW te spelen. Als ik deze argumenten (en nog andere ook, in mindere mate) dan lees, ik toch een paar "a ha" momenten had.

Uit bovenstaande blijkt dus, dat ik niet alle open world links hoef te laten liggen, maar dat ik gewoon iets moet zoeken/vinden wat beter bij mijn smaak past.

• Cyrax0508
MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:29:
[...]

Uitspelen betekent voor mij doorspelen tot je de credits ziet. Niet tot je als een completionist alles hebt gedaan wat je kan doen.

En als je het spel hebt uitgespeeld kan je daarna natuurlijk nog meer doen bij een spel. Een niveau hoger of lager, alles verzamelen, jagen op achievements/ challenges etc etc...

Mario Odyssey heb ik dus uitgespeeld. Toen ik de credits over mijn scherm zag rollen ben ik wellicht één of twee keer dood gegaan in totaal. Dat vind ik te weinig voor een Mario platform game. Ik beoordeel dit spel dus ook op een "run/ play" tot de credits. Doe ik ook met alle andere videogames.

Om de naam genoot erbij te pakken. Toen ik Super Mario World op de SNES had uitgespeeld had ik al iets van "zozo ik heb een paar pittige levels gedaan" en toen had ik nog geen eens de Special star stages gedaan" O-)
Ik ben verre van een complemist hoor, ik geef niet zoveel om verzamelen om het verzamelen. Maar in Odysee en Super Mario 3D World zijn er echt levels speelbaar, nieuwe levels. Dus niet dezelfde levels maar dan moeilijker maar een hele nieuwe rits aan levels. En het is ook niet een klein stukje aan nieuwe levels. het zijn er vaak nog best heel veel ook.

Het is algemeen bekend dat in 3D Mario's de credits niet altijd niet het echte einde is.

Jouw definitie van "uitspelen" is blijkbaar anders dan die van mij. Maar je kunt gewoon niet zeggen dat er geen hardcore platform levels in Odysee zitten als je een groot gedeelte van de game links laat liggen omdat je vindt dat na de credits het spel afgelopen is.

Super Mario 3D World is overigens nog makkelijker dan Odysee, zeker als we jouw definitie van uitspelen hanteren. Pas na de credits wordt het spel moeilijker. Maar daar is het dan geen minpunt en in Odysee wel.

[Voor 5% gewijzigd door Cyrax0508 op 04-01-2023 12:50]

• MetalSonic
L23 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:47:
@MetalSonic Heb het gevoel dat het verkennen en ontdekken niet jouw ding is in Mario 3D platformers, je gaf al aan dat het voelt als werken. Als je het met je telefoon en guide geforceerd gaat lopen zoeken dan is daar inderdaad niks aan. Ik vind het zelf juist leuk in 3D platformers om elk hoekje te verkennen en te ontdekken. Dat maakt of breekt de game wel gezien de game zoveel manen heeft.

Ik snap je punt over uitdagende platforming. Maar vindt het juist ook wel mooi dat Mario Odyssey zo toegankelijk is. Iedereen kan de game op zijn eigen gemak uitspelen. Wil je meer uitdaging dan komen er na de credits nog een boel toffe hardcore platform levels bij.

Al begonnen met Bowser's Fury? Die vond ik zelf ook erg tof, maar jammer dat daar na de credits nog niet wat uitdagende platform levels bij komen.
Dik gedrukte is generaliserend. Niet alle 3D mario platform games zijn hetzelfde. Alleen in Mario Odyssey voelt het voor mij als werk om maantjes te zoeken. Veel hubs/ werelden spraken mij niet zo aan. In de meeste andere mario platform games heb ik met veel plezier alles verzameld. In elk geval van Mario 64 heb ik alle 121 (?) sterren verzameld en in Mario Galaxy 1 heb ik ook alles verzameld. Zaten leuke uitdagingen bij aan het einde.

Het is allemaal mijn mening. Welke werelden meer aanspreken is smaak. Bijna net zoveel smaak als dat de één liever chocoladesmaak heeft en een andere gaat voor vanille. Kan allemaal.

Ik zit nu in de 5de wereld van Mario 3d World! Hoorde van een vriend dat er in deze game later ook nog wat meer geheime levels komen en daarna kan ik nog de uitbreiding spelen. Ik geniet volop...... _/-\o_

Grafisch is Mario Odyssey uiteraard erg mooi gemaakt en de werelden zijn via de personages die rondwerven natuurlijk leuk met elkaar verbonden.

• MetalSonic
Cyrax0508 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:48:
[...]

Ik ben verre van een complemist hoor, ik geef niet zoveel om verzamelen om het verzamelen. Maar in Odysee en Super Mario 3D World zijn er echt levels speelbaar, nieuwe levels. Dus niet dezelfde levels maar dan moeilijker maar een hele nieuwe rits aan levels. En het is ook niet een klein stukje aan nieuwe levels. het zijn er vaak nog best heel veel ook.

Het is algemeen bekend dat in 3D Mario's de credits niet altijd niet het echte einde is.

Jouw definitie van "uitspelen" is blijkbaar anders dan die van mij. Maar je kunt gewoon niet zeggen dat er geen hardcore platform levels in Odysee zitten als je een groot gedeelte van de game links laat liggen omdat je vindt dat na de credits het spel afgelopen is.

Super Mario 3D World is overigens nog makkelijker dan Odysee, zeker als we jouw definitie van uitspelen hanteren. Pas na de credits wordt het spel moeilijker. Maar daar is het dan geen minpunt en in Odysee wel.
Als ik halverwege een spel ben dan ben ik in wereld 5 van de 10. Als ik een spel heb uitgespeeld dan heb ik alle 10 de werelden uitgespeeld en de credits gezien. Als ik dus deel dat ik een spel heb uitgespeeld dan deel ik dus dat ik de credits heb gezien na het doorlopen van de main story/ quest. Ik deel het even bewust voor een grapjes deelt dat je in veel spelen de credits kan spelen voor je ook maar één level hebt gedaan :+

Dat uitspelen niet letterlijk hetzelfde is als "uitgespeeld" lijkt mij logisch. Een aantal mario games heb ik trouwens als een "completionist" gespeeld. Dus 100/100! 100% 3d platform games: Mario 64, Mario Sunshine geloof ik bijna, Galaxy 1 100%, Galaxy 2 90% ofzo, meeste.... Bij Mario 3D world wil ik ook voor de 100% gaan.

[Voor 3% gewijzigd door MetalSonic op 04-01-2023 13:00]

MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:55:
[...]

Dik gedrukte is generaliserend. Niet alle mario platform games zijn hetzelfde. Alleen in Mario Odyssey voelt het als werk om maantjes te zoeken. Veel hubs/ werelden spraken mij niet zo aan. In de meeste andere mario platform games heb ik met veel plezier alles verzameld. In elk geval van Mario 64 heb ik alle 121 (?) sterren verzameld en in Mario Galaxy 1 heb ik ook alles verzameld. Zaten leuke uitdagingen bij aan het einde.

Het is allemaal mijn mening. Welke werelden meer aanspreken is smaak. Bijna net zoveel smaak als dat de één liever chocoladesmaak heeft en een andere gaat voor vanille. Kan allemaal.

Ik zit nu in de 5de wereld van Mario 3d World! Hoorde van een vriend dat er in deze game later ook nog wat meer geheime levels komen en daarna kan ik nog de uitbreiding spelen. Ik geniet volop...... _/-\o_

Grafisch is Mario Odyssey uiteraard erg mooi gemaakt en de werelden zijn via de personages die rondwerven natuurlijk leuk met elkaar verbonden.
Smaken verschillen natuurlijk. Juist bij Mario 64 voelde het sterren verzamelen voor mij als werken. :p Maar met die game ook geen nostalgie en voor het eerst gespeeld met de 3D All Stars collectie. Bij Sunshine vond ik het wel leuk om alles te verzamelen en bij Galaxy juist weer niet.
Maar ik heb ook regelmatig met games dat ik me eerst zowat moet forceren om de game te spelen en op het einde kan ik er dan geen genoeg van krijgen, laatst had ik dat met Kirby and the Forgotten Land.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-02 23:08
StealthyPeanut schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:47:
Gisteren zat ik een video te kijken van iemand met wat redenen waarom hij BOTW geen topper vindt. Het laat me namelijk niet los; iedereen is er zo lovend over, maar ik kan er mijn draai niet in vinden. Hoe komt dat dan? En hoe kan ik hiervan "leren" om games te vinden welke wel bij mij passen?

Ik kon mijn vinger er niet op leggen, totdat hij wat zaken opsomde waarin ik mezelf erg herkende. De punten die ik persoonlijk ook zo ervaar:

- Weinig variatie in vijanden (ik kwam zo vaak dezelfde vijanden tegen, dat dat me onbewust tegen is gaan staan?)
- Weersysteem (regent in mijn beleving elke speelsessie wel een paar keer, dat vind ik zonde van mijn spelbeleving)
- Grote open wereld voelt leeg aan (ook hier heb ik nu wat meer over nagedacht en inderdaad; heel veel open vlaktes zonder vijanden of leven)

- Niets te craften, behalve eten.(dit is wat me bijvoorbeeld in GW weer beviel; het craften van zaken en maken van armor of items, meer het gevoel dat je ergens voor werkt denk ik?)

Ik wil hier zeker geen discussie starten, maar ik vond het wel bijzonder dat ik zelf niet kon bepalen waarom ik het niet leuk vond om BOTW te spelen. Als ik deze argumenten (en nog andere ook, in mindere mate) dan lees, ik toch een paar "a ha" momenten had.

Uit bovenstaande blijkt dus, dat ik niet alle open world links hoef te laten liggen, maar dat ik gewoon iets moet zoeken/vinden wat beter bij mijn smaak past.
Ik vond de game wel leuk, met name het gevoel van exploren enzo, maar ik vond wel echt het merendeel van die shrines enorm tegenvallen. Veel herhaling ook. Ik hoop dat we in de nieuwe game, als ze er weer in zitten, interessantere puzzels gaan krijgen.

• MetalSonic
L23 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:01:
[...]

Smaken verschillen natuurlijk. Juist bij Mario 64 voelde het sterren verzamelen voor mij als werken. :p Maar met die game ook geen nostalgie en voor het eerst gespeeld met de 3D All Stars collectie. Bij Sunshine vond ik het wel leuk om alles te verzamelen en bij Galaxy juist weer niet.
Maar ik heb ook regelmatig met games dat ik me eerst zowat moet forceren om de game te spelen en op het einde kan ik er dan geen genoeg van krijgen, laatst had ik dat met Kirby and the Forgotten Land.
Nostalgie heeft veel invloed. Ook maakt het uit of je een spel hebt en er nog 10 andere topgames op de plank liggen of dat je een spel hebt en je je er maar mee moet vermaken voor een half jaar en je verder geen andere videogame hebt. De Nintendo 64 games waren tussen de 120 en 280 gulden. Daar haalde je wel alles uit.

Mario 64 had voor de credits rolde al een aantal zeer moeilijke platform gedeeltes. Richting het einde o.a "Tik tok the clock" maar ook "Rainbow cruise ship" heeft een reputatie O-) .

Enfin, discussie lijkt wat uit de hand te lopen. Ik wil nog even aangeven dat ik elke mening respecteer en mij er ook wel enigszins in kan verplaatsen. Zullen genoeg zijn die Mario Sunshine beter vinden dan Mario 64 en weer een ander zweer bij de Galaxy games. En zo is het ook voor Odyssey tov Mario 3D world. Gelukkig verschillen de smaken, anders zou het zo saai worden op de internet forums. :Y)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:14:
@BreadFan Net getest, kan gewoon op een tweede smartphone de app installeren en inloggen met hetzelfde account. Werkt prima.
Krijg jij op de Switch wel het scherm te zien zoals in stap 4?

[Voor 14% gewijzigd door BreadFan op 04-01-2023 13:07]

• Cyrax0508
MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:59:
[...]

Als ik halverwege een spel ben dan ben ik in wereld 5 van de 10. Als ik een spel heb uitgespeeld dan heb ik alle 10 de werelden uitgespeeld en de credits gezien. Als ik dus deel dat ik een spel heb uitgespeeld dan deel ik dus dat ik de credits heb gezien na het doorlopen van de main story/ quest.

Dat uitspelen niet letterlijk hetzelfde is als "uitgespeeld" lijkt mij logisch. Een aantal mario games heb ik trouwens als een "completionist" gespeeld. Dus 100/100! 100% 3d platform games: Mario 64, Mario Sunshine geloof ik bijna, Galaxy 1 100%, Galaxy 2 90% ofzo, meeste.... Bij Mario 3D world wil ik ook voor de 100% gaan.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt met jouw definitie van uitspelen hoor. Dat is zonde, want je mist een behoorlijk stuk van Odysee door die opvatting. Je vindt Odysee te makkelijk en ziet dat als een minpunt, ook al weet je dat na de credits er nog een heel stuk nieuwe wereld op je staat te wachten, met een veel hogere moeilijkheidsgraad. Mario 3D World is precies zo. Die is zelfs nog makkelijker voor de credits maar daar kijk je er dan weer naar uit om die 100% voor te gaan. Ik heb in Odysee ook niet alle maantjes verzameld hoor, dat vind ik saai en voegt weinig toe aan de game. De game heeft dat ook niet nodig, maar tegenwoordig willen de gamers 300 uur vermaakt worden en is verzamelen een ding.

Uiteraard heeft iedereen zijn eigen voorkeuren (zo vind ik Galaxy een van de minste 3D Mario’s) en dat is natuurlijk prima. Maar Odysee heeft weldegelijk heel moeilijke platformlevels. Als liefhebber kan ik je aanraden je over de teleurstelling van Odysee heen te zetten en die levels te spelen.
StealthyPeanut schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:47:

Zoals je eerder al aangaf: "Als ik hem opstart heb ik een uurtje max de tijd en voordat ik erin zit, zit m'n tijd er alweer op." Denk dat dit best een grote factor is waarom het spel je niet leuk vind om te spelen. In die zin zou ik bijvoorbeeld Hollow Knight ook afraden ondanks dat ik dat een van de beste spellen is die ik gespeeld heb, je moet er wel de tijd voor kunnen nemen. Deze games zijn zo groot dat ze daardoor ook minder toegankelijk zijn.

Maar BOTW was voor mij een vreemde ervaring, vrij snel gekocht nadat ik de Switch in 2017 in huis had. Aardig wat gespeeld, iets van 50 uur. Vervolgens anderhalf jaar laten stoffen en toen weer opgepakt. Maar bij de tweede poging de game uitgespeeld en vond ik de game geweldig. Het is natuurlijk ook een vergane wereld, maar het voelde voor mij niet als leeg aan, overal waar je komt is wel iets te ontdekken. Maar het is geen game waar je even een opdracht krijgt en van A naar B gaat. Het zelf willen ontdekken moet je aanspreken.

• Cyrax0508
Timothy3000 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:05:
[...]

Ik vond de game wel leuk, met name het gevoel van exploren enzo, maar ik vond wel echt het merendeel van die shrines enorm tegenvallen. Veel herhaling ook. Ik hoop dat we in de nieuwe game, als ze er weer in zitten, interessantere puzzels gaan krijgen.
Ik heb BotW (met moeite) uitgespeeld. Ik moest me er echt toe zetten, dat heb ik nooit eerder met Zelda’s gehad. Ik moest me dan ook echt over de teleurstelling heen zetten dat BotW geen Zelda was zoals ik dat zie. Ik heb de game dus ook in tweeën uitgespeeld, eerst ruim 2 jaar laten liggen.

Toen ik dat eenmaal weer begon ik het spel met meer plezier gespeeld en kon ik hem uitspelen. Ik vind, vooral door de shrines, dat deze Zelda kunstmatig gerekt is qua tijd. Die shrines gaan allemaal op elkaar lijken en er was op een gegeven moment weinig echt creatiefs meer over waardoor je steeds vaker hetzelfde moest doen. Daar hou ik persoonlijk niet zo van. Ik heb liever 25 uur vol verrassing en verwondering dan 120 uur aan gameplay waarbij ik de laatste 80 uur weinig verrast word en constant op herhaling moet.

BotW vind ik de minste Zelda alle tijden. Een goede game, dat wel, maar een mindere Zelda. Deeltje 2 komt er natuurlijk wel, maar ik heb zeker geen hype.

[Voor 3% gewijzigd door Cyrax0508 op 04-01-2023 13:18]

BreadFan schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:06:
[...]

Krijg jij op de Switch wel het scherm te zien zoals in stap 4?

[Afbeelding]
Ik begrijp die stappen niet? Je hebt op je eerste smartphone al die stappen doornomen en dus de Nintendo Switch Parental controls app verbonden met je Nintendo Switch. Dit hoef je maar 1 keer te doen. Het enige wat je met een tweede smartphone doet is inloggen met hetzelfde account in de Nintendo Switch Parental controls app.

Mijn Switch staat in het Engels, maar mijn scherm geeft aan verbonden te zijn met de app en ik heb daar de optie om die verbinding te verbreken. Jouw scherm geeft nu volgens mij aan dat de Switch niet verbonden is met een Parental Controls app, dus geen van beide smartphones.

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 16:29
Cyrax0508 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:17:
[...]

Ik heb BotW (met moeite) uitgespeeld. Ik moest me er echt toe zetten, dat heb ik nooit eerder met Zelda’s gehad. Ik moest me dan ook echt over de teleurstelling heen zetten dat BotW geen Zelda was zoals ik dat zie. Ik heb de game dus ook in tweeën uitgespeeld, eerst ruim 2 jaar laten liggen.

Toen ik dat eenmaal weer begon ik het spel met meer plezier gespeeld en kon ik hem uitspelen. Ik vind, vooral door de shrines, dat deze Zelda kunstmatig gerekt is qua tijd. Die shrines gaan allemaal op elkaar lijken en er was op een gegeven moment weinig echt creatiefs meer over waardoor je steeds vaker hetzelfde moest doen. Daar hou ik persoonlijk niet zo van. Ik heb liever 25 uur vol verrassing en verwondering dan 120 uur aan gameplay waarbij ik de laatste 80 uur weinig verrast word en constant op herhaling moet.

BotW vind ik de minste Zelda alle tijden. Een goede game, dat wel, maar een mindere Zelda. Deeltje 2 komt er natuurlijk wel, maar ik heb zeker geen hype.
Had ik ook, op een gegeven moment was ik klaar met BotW. Toen heb ik mij alleen nog maar op het hoofdverhaal geconcentreerd. Was ook niet zo dat de eindbaas "moeilijk" was of iets dergelijks, prima te doen. Achteraf vond ik het overigens wel jammer dat ik zo ging rushen, want het spel heeft wel degelijk z'n momenten. Maar blijkbaar wist de game mij niet zo te boeien. In combinatie met andere games die ik had liggen, destijds besloten het spel zo snel mogelijk uit te spelen.

Ik denk met smart terug aan Twilight Princess, Wind Waker, Ocarina of Time en Majora's Mask. Link's Awakening vond ik een beetje simpel, maar had charme. A Link between Worlds vond ik ook sterk. Meningen zijn natuurlijk altijd enorm verdeeld over wat nu de beste Zelda is, maar Twilight Princess vind ik heel bijzonder. Zal waarschijnlijk voor sommige mensen heiligschennis zijn. Nog steeds als ik die introductie van TW zie én hoor, krijg ik kippenvel. Ongelooflijk goed. Ongetwijfeld speelt nostalgie ook wel een beetje een rol.

Ik heb hier nog steeds Skyward Sword HD ongespeeld liggen. Daar krijg ik nu erg veel zin in lol.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• StealthyPeanut
L23 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:13:
[...]

Zoals je eerder al aangaf: "Als ik hem opstart heb ik een uurtje max de tijd en voordat ik erin zit, zit m'n tijd er alweer op." Denk dat dit best een grote factor is waarom het spel je niet leuk vind om te spelen. In die zin zou ik bijvoorbeeld Hollow Knight ook afraden ondanks dat ik dat een van de beste spellen is die ik gespeeld heb, je moet er wel de voor kunnen nemen. Deze games zijn zo groot dat ze daardoor ook minder toegankelijk zijn.

Maar BOTW was voor mij een vreemde ervaring, vrij snel gekocht nadat ik de Switch in 2017 in huis had. Aardig wat gespeeld, iets van 50 uur. Vervolgens anderhalf jaar laten stoffen en toen weer opgepakt. Maar bij de tweede poging de game uitgespeeld en vond ik de game geweldig. Het is natuurlijk ook een vergane wereld, maar het voelde voor mij niet als leeg aan, overal waar je komt is wel iets te ontdekken. Maar het is geen game waar je even een opdracht krijgt en van A naar B gaat. Het zelf willen ontdekken moet je aanspreken.
Dat heeft er zeker mee te maken gehad op de drukkere momenten, maar ik heb nu 2 weken vakantie en laatste dagen (zonder tijdsbegrenzing in de avonden) vaak geprobeerd om het weer op te pakken. Gewoon om te kijken of ik het weer leuker begon te vinden (in het begin vond ik het wel leuk namelijk). Soms 3 of 4 uur bezig geweest en toch voelde het steeds weer als "werk" ipv genieten of spelen.

Is ook niet erg verder, maar zo zie je maar dat iedereen een game anders ervaart en beleeft.
StealthyPeanut schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:16:
[...]

Dat heeft er zeker mee te maken gehad op de drukkere momenten, maar ik heb nu 2 weken vakantie en laatste dagen (zonder tijdsbegrenzing in de avonden) vaak geprobeerd om het weer op te pakken. Gewoon om te kijken of ik het weer leuker begon te vinden (in het begin vond ik het wel leuk namelijk). Soms 3 of 4 uur bezig geweest en toch voelde het steeds weer als "werk" ipv genieten of spelen.

Is ook niet erg verder, maar zo zie je maar dat iedereen een game anders ervaart en beleeft.
Ik zou zeggen laat het anderhalf a 2 jaar liggen :P Maar goed, lijkt me in ieder geval verstandig om wat anders te spelen, forceren is niet goed. Voor mij was BOTW in ieder geval een rare ervaring.

• StealthyPeanut
L23 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:21:
[...]

Ik zou zeggen laat het anderhalf a 2 jaar liggen :P Maar goed, lijkt me in ieder geval verstandig om wat anders te spelen, forceren is niet goed. Voor mij was BOTW in ieder geval een rare ervaring.
Zeker weten. Ik verkoop hem niet en hij blijft lekker in de collectie. Misschien dat 1 van de kids er later mee aan de slag gaat. Of dat bij mij toch de vonk overslaat :).

[Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 04-01-2023 14:31]

• Timothy3000
Ik vond eigenlijk The Great Plateau het leukste gedeelte. Echt het beginbegin. Halverwege de game had ook ik het wel gezien.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-02 14:14
Het duurde even, maar twee van mijn joycons hebben nu ook de drift-issue. Gelijk even een reparatie aangevraagd bij Nintendo.

Wat alleen irritant is, is dat ik twee verzendlabels heb gekregen. Het voelt een beetje zot om die controllers los van elkaar te gaan versturen, in plaats van in één doosje. Hebben anderen er ervaring mee om beide controllers tegelijk te versturen? Of is dat vragen om problemen?

omniscale.nl

• PinkCat
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-01 08:11
posttoast schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:24:
Het duurde even, maar twee van mijn joycons hebben nu ook de drift-issue. Gelijk even een reparatie aangevraagd bij Nintendo.

Wat alleen irritant is, is dat ik twee verzendlabels heb gekregen. Het voelt een beetje zot om die controllers los van elkaar te gaan versturen, in plaats van in één doosje. Hebben anderen er ervaring mee om beide controllers tegelijk te versturen? Of is dat vragen om problemen?
Kan je gewoon in één doosje versturen. Dat is geen probleem. Vergeet alleen niet beide RMA-nummers duidelijk te vermelden. Zelf heb ik het ook op die manier gedaan en netjes twee nieuwe JoyCons terug gekregen.

• rubenos
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:39

Kan @PinkCat beamen. Ik heb 2 weken gebeld naar Nintendo of dit kon. Was geen enkel probleem. Nu wachten tot ze terug zijn :-)

• posttoast
Hebben jullie beide barcodes op de doos geplakt? Of hebben jullie er eentje opgeplakt en er eentje in de doos bij gedaan?

omniscale.nl

• rubenos
posttoast schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:56:
Hebben jullie beide barcodes op de doos geplakt? Of hebben jullie er eentje opgeplakt en er eentje in de doos bij gedaan?
Die barcode is voor Nintendo intern. Je moet de verzendkosten zelf betalen, dus ik heb een label aangemaakt met het adres dat op de print stond. En beide barcodes in de doos gedaan (met de juiste controller). Als ik reparatiestatus opvraag zijn beide goed ontvangen.

• posttoast
Hartelijk dank voor jullie reacties! Morgen naar PostNL dus. :)

omniscale.nl

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik heb toen 1 Joy-con opgestuurd naar de Nederlandse support en kreeg kosteloos een nieuwe thuis omdat het om stickdrift ging (ook al was de controller buiten garantie). Ik las dat je de Joy-cons inmiddels op de post hebt, hoop dat je net zoals ons binnen 1 tot maximaal 2 weken nieuwe joy-cons thuis krijgt.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• ZesBarkiePK
Zal Nintendo deze generatie nog met een nieuwe revisie komen van de Joy-con? Die stickdrift problemen mogen toch wel is een keer definitief opgelost worden. Ik lees dat je zelfs met de Pro controller last van stickdrift kan krijgen. Nou heb ik mijn Switch nog niet zo lang, maar ik zie de bui al hangen.

• ShadLink
  • Laatst online: 11:07
Alle controllers momenteel kunnen stickdrift krijgen. Tenzij je een controller met HAL-effect joysticks koopt.
8bitdo heeft recent zo een controller voor de Switch gemaakt.

De 8bitdo BT/2.4ghz Ultimate controller (amazon linkje).

• Timothy3000
Ik heb eigenlijk nog nooit eerder stick drift ervaren tot de joycons. Mijn oude Xbox controller gaat nog steeds mee.
ZesBarkiePK schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:13:
Zal Nintendo deze generatie nog met een nieuwe revisie komen van de Joy-con? Die stickdrift problemen mogen toch wel is een keer definitief opgelost worden. Ik lees dat je zelfs met de Pro controller last van stickdrift kan krijgen. Nou heb ik mijn Switch nog niet zo lang, maar ik zie de bui al hangen.
Denk het niet, er zijn wel controllers/joysticks die het probleem opgelost hebben, maar volgens mij is er nog geen joystick van het formaat die in de Joy-con past. En als die er wel zijn dan duurt het nog wel even tot je die in een officiële Joy-con ziet. Denk dat het eerder mogelijk gaat zijn om zelf de joystick te vervangen door een HAL sensor Joystick.

De kans dat de Pro controller gaat driften is aanzienlijk kleiner dan de Joy-cons, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Bij de Joy-cons kreeg ik drift na 1 a 2 jaar. Kan zijn dat dit met de latere Joy-cons nog wat langer duurt. Maar gebruik zelf de witte Joy-cons van mijn OLED Switch een stuk minder sinds ik een Pro-controller heb.

[Voor 18% gewijzigd door L23 op 05-01-2023 14:39]

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-02 20:52

Mauz1978

Console War Veteran

Mijn Super Smash edition Joy Cons hebben ook stickdrift, maar ze zijn uit 2017 en ben als de dood dat ze vervangen worden door gewone exemplaren. Worden ze echt hersteld of krijg je vervangende exemplaren?

Something under the bed is drooling

Timothy3000 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:29:
Ik heb eigenlijk nog nooit eerder stick drift ervaren tot de joycons. Mijn oude Xbox controller gaat nog steeds mee.
Alle sticks met een modern design met een potentiometer kunnen drift krijgen :) oudere controllers gebruiken denk ik andere designs en/of materiaalkeuzes/… waardoor de kans vaak kleiner werd of er weer andere problemen mogelijk waren die sneller de kop opstaken ;)

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Mauz1978 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:50:
Mijn Super Smash edition Joy Cons hebben ook stickdrift, maar ze zijn uit 2017 en ben als de dood dat ze vervangen worden door gewone exemplaren. Worden ze echt hersteld of krijg je vervangende exemplaren?
Ik heb de week voor kerst beide joycons van een standaard switch opgestuurd ivm drift; een week later had ik 2 gloednieuwe binnen. Ze ruilen ze om, geen reparatie. Je kan bij aanmelden wel aangeven welke versie je hebt, dus ik vermoed dat ze op basis daarvan wel kijken of ze hetzelfde model kunnen uitleveren.

Je kan nintendo gewoon een mail erover sturen, ik had nog wat vragen aangezien ik geen bon meer heb (eerste generatie switch) en dus buiten garantie viel. Was allemaal geen probleem, hoefde zelfs geen serienummers op te geven. Aanmelden ter reparatie en opsturen was voldoende om kosteloos 2 nieuwe te krijgen (en nog snel ook ondanks de feestdagen).

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-02 23:28
Mauz1978 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:50:
Ik verwacht niet dat ze zonder mededeling ze omwisselen voor andere modellen.

Heb zelf ooit gehad dat er batterijen in een Zelda editie Wii-mote waren leeggelopen waardoor naast interne schade ook de buitenkant niet mooi meer was. Deze hebben ze na jaren nog kunnen vervangen. Wil niet zeggen dat ze alles hebben liggen, maar wilde die ervaring wel delen.

Sony met een PSP laten fixen wilden een Final Fantasy VII editie omwisselen met een standaard rode. Eh, nee, doen we niet natuurlijk.

• dedominee
  • Laatst online: 02-02 09:02
Meister Sachs schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:09:
[...]

Had ik ook, op een gegeven moment was ik klaar met BotW. Toen heb ik mij alleen nog maar op het hoofdverhaal geconcentreerd. Was ook niet zo dat de eindbaas "moeilijk" was of iets dergelijks, prima te doen. Achteraf vond ik het overigens wel jammer dat ik zo ging rushen, want het spel heeft wel degelijk z'n momenten. Maar blijkbaar wist de game mij niet zo te boeien. In combinatie met andere games die ik had liggen, destijds besloten het spel zo snel mogelijk uit te spelen.

Ik denk met smart terug aan Twilight Princess, Wind Waker, Ocarina of Time en Majora's Mask. Link's Awakening vond ik een beetje simpel, maar had charme. A Link between Worlds vond ik ook sterk. Meningen zijn natuurlijk altijd enorm verdeeld over wat nu de beste Zelda is, maar Twilight Princess vind ik heel bijzonder. Zal waarschijnlijk voor sommige mensen heiligschennis zijn. Nog steeds als ik die introductie van TW zie én hoor, krijg ik kippenvel. Ongelooflijk goed. Ongetwijfeld speelt nostalgie ook wel een beetje een rol.

Ik heb hier nog steeds Skyward Sword HD ongespeeld liggen. Daar krijg ik nu erg veel zin in lol.
Hier juist andersom: Twilight Princess vond ik de minste Zelda. BotW de beste. Heerlijk vrij rondlopen en overal heen kunnen wat je ziet. Zomaar richting een berg gaan lopen en van alles op je pad vinden. De vrijheid om van alles te beleven en te verzamelen ipv ergens heen gestuurd worden.

Heb BotW ook volledig uitgespeeld, alle side quests etc. Absoluut genoten en kan niet wachten op deel 2.

Zo beleeft iedereen het anders.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:46

Yonix

RJ Gaming 🎮

Gisteren een nieuwe portable beamer ontvangen, een novelty; gewoon voor de leuk. We hebben hier regelmatig een 'buiten bioscoop' in de zomer, maar het apparaat leent zich ook prima voor de Switch. :D

'Let's a-go!' O+

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Flare X5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:08
dedominee schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:37:
[...]

Hier juist andersom: Twilight Princess vond ik de minste Zelda. BotW de beste. Heerlijk vrij rondlopen en overal heen kunnen wat je ziet. Zomaar richting een berg gaan lopen en van alles op je pad vinden. De vrijheid om van alles te beleven en te verzamelen ipv ergens heen gestuurd worden.

Heb BotW ook volledig uitgespeeld, alle side quests etc. Absoluut genoten en kan niet wachten op deel 2.

Zo beleeft iedereen het anders.
Ik heb pas geleden Ocarina of Time en Majora's Mask gespeeld via NSO, en mistte echt de vrijheid die je bij BotW had. in OoT/MM wordt je toch een bepaalde kant op gestuurd en heb ik toch wel een aantal keer op een plek gestaan dat ik niet verder kon omdat ik een item/event mistte. Dan is die wereld nog redelijk klein, maar als je van de ene kant naar de andere moet lopen omdat je nieuwsgierig bent wat ergens is en niet verder kan lopen, ben je toch weer even bezig met terug lopen.

Wat mij betreft wist BotW ook wel een sweet spot te raken met hoe de wereld in elkaar zat. Groot genoeg om te ontdekken, klein genoeg om overzichtelijk te blijven, vol genoeg dat bijna overal wel iets te zien/vinden/beleven is, maar tegelijk leeg genoeg om geen overbelasting te geven. Ook heb je volledig de vrijheid om je route te bepalen, of gewoon ergens anders heen te gaan als dat interessant lijkt.
Er is nu een demo van Sonic Frontiers in de eshop.

• ZesBarkiePK
Wie neemt de Switch mee op reis? Ik ben wel benieuwd naar jullie setup onderweg. Ik ben met de originele Nintendo Switch case begonnen maar zoek iets met meer ruimte voor een oplader en games.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-02 23:28
@ZesBarkiePK Ik heb mijn standaard hoes met daarin spellen, plus een ali case voor spellen die al vol begint te raken. :+
Maar mochten we toch een dock nodig hebben, heb ik een big ben big case waar alles in past. Maar eerlijk, die gaat nauwelijks mee.

• ZesBarkiePK
Arunia schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 21:00:
@ZesBarkiePK Ik heb mijn standaard hoes met daarin spellen, plus een ali case voor spellen die al vol begint te raken. :+
Maar mochten we toch een dock nodig hebben, heb ik een big ben big case waar alles in past. Maar eerlijk, die gaat nauwelijks mee.
Misschien ga ik wel over the top met zo’n grote case waar ook een pro controller in past.

Maar ik hou meer van een beetje discrete case.

Foto’s worden gewaardeerd.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:53:
Wie neemt de Switch mee op reis? Ik ben wel benieuwd naar jullie setup onderweg. Ik ben met de originele Nintendo Switch case begonnen maar zoek iets met meer ruimte voor een oplader en games.
Genki Covert Dock (gebruik ik thuis ook als dock aan mijn pc monitor in de mancave/thuiskantoor, terwijl de originele dock aan de tv in de woonkamer hangt)
Als case de Skull & Co. NeoGrip Bundle, en gebruik daar dus de case van, maar als je niet zo'n gripding hebt kun je natuurlijk iedere random case gebruiken met een beetje extra ruimte.

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02 22:10

Speedy55

www.jpl-racing.nl

https://www.bol.com/nl/nl...rt/9200000088796918/?s2a=

Gebruik zelf deze van Bigben, vrij veel ruimte.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Ik gebruik de originele Switch hoes. Neem altijd maar een paar Switch games mee. Pro controller laat ik thuis als ik handheld game. Opladen doe ik met een USB-C kabel en een adapter die ik ook gebruik om mijn iPhone op te laden.

Dock meenemen is voor mij zeldzaam, zou daar zelf geen aparte case voor kopen. Die kan ook wel los in mijn rugzak.
Digital Foundry heeft de performance van Fire Emblem Engage getest en zag dat het goed was:

In mijn case van ORZLY passen de Switch, 8 games, de AC adapter of twee extra joycons. Meer dan genoeg dus als je geen nood hebt aan een dock.

• ShadLink
Zelf neem ik de Switch in een officiële Nintendo case mee. Meeste games heb ik uit de eShop dus dat is ook niet een probleem. (de fysieke games die ik momenteel speel zitten in de hoes). Als ik al onderweg oplaad, neem ik de originele mee of mijn Macbook oplader. (als ik ook mijn Macbook bij me heb)
Met Black Friday Nier Automata gekocht, maar verder dan de intro was ik destijds niet gekomen. Afgelopen dagen weer opgepakt en inmiddels de game 10 uur gespeeld. Bevalt goed!

Acties:
  • +4Henk 'm!
Het bedrij NYXI - dat onder andere de "Binbok" joycons onder eigen merk verkoopt - komt binnenkort met joycons voor de fans van Gamecube controllers:

De tweet bevat een video van deze draadloze "Gamecube" joycons met o.a. Hall Effect sticks die verwisselbaar zijn.
@JackAvery Grappig, een paar jaar terug had iemand als project ook Gamecube Joy-cons gemaakt. Maar lijkt me op een paar games na zoals Super Smash Bros. Ultimate niet echt handig? Wachten op Gamecube Online :P
zou gaaf zijn als je er een joycon grip achtig iets bij krijgt :) Maar ze zullen wel niet draadloos werken ben ik bang.
sderooij schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:26:
zou gaaf zijn als je er een joycon grip achtig iets bij krijgt :) Maar ze zullen wel niet draadloos werken ben ik bang.
Die krijg je er bij denk ik (zie video) en hij werkt draadloos.
JackAvery schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:32:
[...]

dat ziet er zeker wel gaaf uit zeg. Ik ga die lui even in de gaten houden, thanks.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:04

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Sinterklaas heeft een switch met MK8 en een online abbo gebracht bij ons. Ik heb de afgelopen weken alles uitgeprobeerd en ik zag in de online winkel dat er 8bit en snes controllers waren uitgebracht. Die zijn niet meer op voorraad en op ebay 100 euro duurder. Nintendo zal ze niet meer uitbrengen of wel?

And it goes BRAAAAAPP!

ROFLASTC schreef op zondag 8 januari 2023 @ 23:32:
Sinterklaas heeft een switch met MK8 en een online abbo gebracht bij ons. Ik heb de afgelopen weken alles uitgeprobeerd en ik zag in de online winkel dat er 8bit en snes controllers waren uitgebracht. Die zijn niet meer op voorraad en op ebay 100 euro duurder. Nintendo zal ze niet meer uitbrengen of wel?
Je weet het nooit met Nintendo. De NES controllers zijn lange tijd beschikbaar geweest en ook met kortingen. De opvolgende controllers zoals de SNES controller waren elke keer vrij snel uitverkocht en is een paar keer opnieuw op voorraad gekomen. Maar dat is inmiddels alweer een tijdje geleden en nu zijn er sporadisch momenten dat er een voorraadje N64 controllers beschikbaar zijn. Denk dat de focus nu op N64 Online ligt en dat de vorige controllers niet meer beschikbaar komen.

• ShadLink
Zowel de N64, SNES als NES controllers zijn al een tijd niet meer op voorraad. Je kan op de Nintendo store site wel aangeven dat je een mail wil wanneer ze op voorraad zijn. Maar dat geeft niet direct een kans om er 1 te kopen.
ShadLink schreef op maandag 9 januari 2023 @ 01:40:
Zowel de N64, SNES als NES controllers zijn al een tijd niet meer op voorraad. Je kan op de Nintendo store site wel aangeven dat je een mail wil wanneer ze op voorraad zijn. Maar dat geeft niet direct een kans om er 1 te kopen.
De ervaring is dat die mail notificatie niet werkt. Ik lees het meestal op Reddit of Nintendolife als er weer voorraad is.

• posttoast

Spannend, vrijdag zijn mijn controllers aangekomen bij Nintendo, beiden in één doosje met beide streepjescodes erin. En Nintendo zegt er eentje ontvangen te hebben en eentje niet :D

omniscale.nl

• rubenos
posttoast schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:05:
[...]

Spannend, vrijdag zijn mijn controllers aangekomen bij Nintendo, beiden in één doosje met beide streepjescodes erin. En Nintendo zegt er eentje ontvangen te hebben en eentje niet :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Had je de barcode ook op de doos gedaan? Dan zullen ze die alvast gescand hebben. Ik heb er 2 opgestuurd voor de kerst in 1 doos, maar kreeg bij beide wel dezelfde status te zien. Inmiddels 2 nieuwe joy-cons binnen 👍

Je kan evt nabellen, keuzemenu reparatie gaat best snel.

• posttoast
rubenos schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:31:
[...]

Had je de barcode ook op de doos gedaan? Dan zullen ze die alvast gescand hebben. Ik heb er 2 opgestuurd voor de kerst in 1 doos, maar kreeg bij beide wel dezelfde status te zien. Inmiddels 2 nieuwe joy-cons binnen 👍

Je kan evt nabellen, keuzemenu reparatie gaat best snel.
Ik heb ze even gebeld. Ze gaven inderdaad aan dat ze beiden gewoon onder één RMA-nummer gedaan hebben waarschijnlijk en dat het wel goed komt. Ik ga wel afwachten dus ;)

omniscale.nl

JackAvery schreef op zondag 8 januari 2023 @ 13:32:
[...]

ik denk dat ik ze nu echt wel wil aanschaffen :)

YouTube: THE END OF STICK DRIFT? NYXI Wizard Hall Effect Nintendo Switch Joyc...
Volgens Nintendolife is de controller $69 dollar en nu te koop. Geen idee hoe het met verzendkosten zit etc. De website ligt er al een paar uur uit. Welke Gamecube games ga je er mee spelen?
L23 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:05:
[...]

Volgens Nintendolife is de controller $69 dollar en nu te koop. Geen idee hoe het met verzendkosten zit etc. De website ligt er al een paar uur uit. Welke Gamecube games ga je er mee spelen?
Ik ga dan sunshine opnieuw spelen :)

Ik zal is kijken waar ik ze dan kan bestellen....

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 17:39
Ze zijn 65 euro.

https://nyxigaming.com/pr...ad-for-switch-switch-oled

Ik zit zelf al een tijdje te overwegen om een van hun andere controllers voor Switch aan te schaffen.

[Voor 9% gewijzigd door Zeror op 10-01-2023 00:24]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-02 10:36
Zeror schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 00:21:
[...]

Ze zijn 65 euro.

https://nyxigaming.com/pr...ad-for-switch-switch-oled

Ik zit zelf al een tijdje te overwegen om een van hun andere controllers voor Switch aan te schaffen.
Zow dat is een leuke controller :)
Maar goed daar ben ik weer te zuinig voor O-)
Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes van Nintendo Switch Sports. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 7 februari. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in januari jarig zijn. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:12

Rhapsody

In Metal We Trust

L23 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:37:
Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes van Nintendo Switch Sports. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 7 februari. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in januari jarig zijn. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

[Afbeelding]
stomme vraag wellicht, maar wat kun je er mee?
Rhapsody schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:46:
[...]
stomme vraag wellicht, maar wat kun je er mee?
Profielfoto, niet meer, niet minder. Je kan eventueel meer info vinden door te zoeken op afbeeldingsstukjes.
Alsnog niet de gamecube joycons besteld, maat van me wel besteld: wacht even zijn review af :P

Product zelf + verzending werd me net even te duur.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:51

Mystikal

It never hurts to help

Wellicht dat hier wat kennis is. Ik heb al heel lang grote problemen met de connectie van de switch op mijn tv (via een Heos bar). Hij laadt wel op, maar hij geeft heel vaak geen signaal door via de dock. Na heel veel gerommel met in en uit de dock zetten, switchen van input op de heos bar en input op de tv lukt het vaak uiteindelijk wel.

Is het een bekend probleem dat de switch / dock slecht verbinding maakt? Het groene lampje op de dock brandt wel. Heb al wat gegoogled, maar heeft eigenlijk geen resultaat opgeleverd.

Basement Bios ---- Exo-S

@Mystikal Nee, is geen bekend probleem. Geen ervaring met de Heos bar. Al getest of het direct aangesloten op de tv wel werkt? Kan je mogelijk het probeem uitsluiten.
Normaal gesproken gaat bij het docken van de Switch de tv automatisch aan op het juiste kanaal.

Edit: Je hebt de vraag 2 jaar terug ook al gesteld en daar aangegeven dat de Switch via de tv zelf wel goed werkt. Dan is de heos bar zelf toch het probleem?

[Voor 23% gewijzigd door L23 op 10-01-2023 19:57]

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 16:29
Mystikal schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:21:
Wellicht dat hier wat kennis is. Ik heb al heel lang grote problemen met de connectie van de switch op mijn tv (via een Heos bar). Hij laadt wel op, maar hij geeft heel vaak geen signaal door via de dock. Na heel veel gerommel met in en uit de dock zetten, switchen van input op de heos bar en input op de tv lukt het vaak uiteindelijk wel.

Is het een bekend probleem dat de switch / dock slecht verbinding maakt? Het groene lampje op de dock brandt wel. Heb al wat gegoogled, maar heeft eigenlijk geen resultaat opgeleverd.
Is er trouwens een specifieke reden waarom je de switch via de soundbar op de tv hebt aangesloten? Ik beschik ook o.a. over een soundbar (Sonos). Die heb ik echter rechtstreeks aangesloten op de TV (via eARC). Apparaten zoals de Switch, ps5 en xbox series x heb ik dan uiteraard ook direct aangesloten op de TV. Werkt als een tierelier. Of bedoelde je dit niet?

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Return to Monkey Island krijgt (helaas) een fysieke release via Limited Run Games.

• Knoalster91
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 12-01 17:17
Vraagje over de Switch Oled versie.

Een vriendin van mij heeft sinds deze week een Oled versie.
En die wil voor haar zoon een 2e gebruiker toevoegen die dan ook gwn haar spellen kan spelen.

Dat ging haar lastig af, nou dacht ik oh ik kijk even of ik kan vinden hoe dat moet. Binnen een minuut ingesteld en klaar.
Echter nou heb ik dus een Switch Lite. Daar voeg je dus gwn een user toe en die koppel je niet en bij openen spel selecteer je welke user en die kan elk spel gewoon openen.

Schijnbaar is dat bij de Oled geblokkeerd?
Moet je bij de Oled een familieaccount kopen of zit er iets fout in de systeem instellingen waardoor het niet lukt?
@Knoalster91 Begrijp niet helemaal wat je bedoeld. Maar de software van de Switch Lite en Oled functioneren exact hetzelfde.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

L23 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:14:
Return to Monkey Island krijgt (helaas) een fysieke release via Limited Run Games.

[Twitter]

[Afbeelding]
Ziet er mooi uit! Fysiek is altijd goed want haal altijd alle games voor de Nintendo Switch, hopelijk word er binnenkort nog meer bekend over de game / pre-order van Digimon World: Next Order voor de Switch.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Knoalster91
@L23

Nou precies wat ik type.

Zij wil dus met 2 gebruikers op een Switch Oled alle games kunnen spelen.

Bij mij op de Lite kan ik gwn een 2e gebruiker aanmaken en direct spelen.
Bij haar geeft de Switch dan aan dat dat de software niet gespeeld kan worden en gekocht moet worden.
G_Dragon schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:46:
[...]

Ziet er mooi uit! Fysiek is altijd goed want haal altijd alle games voor de Nintendo Switch, hopelijk word er binnenkort nog meer bekend over de game / pre-order van Digimon World: Next Order voor de Switch.
De Digimon hype is groot :P
Return to Monkey Island draait goed op de Switch en van wat ik gelezen heb ook een goed vervolg op de Monkey Island games. Dus denk dat ik hem wel fysiek ga bestellen. De vorige game van Ron Gilbert, Thimbleweed Park, heb ik destijds ook besteld via Limited Run Games. Maar heb zelf nog nooit de vorige Monkey Island games (uit)gespeeld, die wil ik eerst nog een keer ervaren voordat ik aan Return to Monkey Island begin. Jammer dat de oudere titels niet beschikbaar zijn op de Switch. Heb ze op een oude iPad staan, maar niet het platform waar ik op game.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Knoalster91 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:32:
Vraagje over de Switch Oled versie.

Een vriendin van mij heeft sinds deze week een Oled versie.
En die wil voor haar zoon een 2e gebruiker toevoegen die dan ook gwn haar spellen kan spelen.

Dat ging haar lastig af, nou dacht ik oh ik kijk even of ik kan vinden hoe dat moet. Binnen een minuut ingesteld en klaar.
Echter nou heb ik dus een Switch Lite. Daar voeg je dus gwn een user toe en die koppel je niet en bij openen spel selecteer je welke user en die kan elk spel gewoon openen.

Schijnbaar is dat bij de Oled geblokkeerd?
Moet je bij de Oled een familieaccount kopen of zit er iets fout in de systeem instellingen waardoor het niet lukt?
Het account wat de games koopt moet instellen dat dit haar of zijn hoofdsysteem Switch is, zo hebben wij dat ook gedaan. Maar daardoor kan ik op onze tweede Nintendo Switch niet alle gekochte spellen spelen omdat mijn vriendin bij haar account op onze andere Nintendo Switch heeft aangegeven dat die Nintendo Switch haar hoofdsysteem is.

Zie deze link voor meer informatie over hoofdsystemen.

Edit: Een Nintendo Switch Familielidmaatschap is een speciaal abonnement die je met maximaal 8 mensen kan delen binnen de familie, wij delen hem met 4 verschillende vrienden waardoor het jaarlijks wel heel goedkoop is om online te kunnen op de Nintendo Switch.

[Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 11-01-2023 23:11]

Knoalster91 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:50:
@L23

Nou precies wat ik type.

Zij wil dus met 2 gebruikers op een Switch Oled alle games kunnen spelen.

Bij mij op de Lite kan ik gwn een 2e gebruiker aanmaken en direct spelen.
Bij haar geeft de Switch dan aan dat dat de software niet gespeeld kan worden en gekocht moet worden.
Ik raak in de war van het familieabonnement wat gekocht zou moeten worden, dat is niet nodig en enkel bedoeld voor online gamen.

Kan het zijn dat ze voor de OLED Switch een andere Switch heeft gehad? Lees je even in wat een hoofdsysteem is. Het lijkt er op dat haar Switch geen hoofdsysteem is.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

L23 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:53:
[...]

De Digimon hype is groot :P
Return to Monkey Island draait goed op de Switch en van wat ik gelezen heb ook een goed vervolg op de Monkey Island games. Dus denk dat ik hem wel fysiek ga bestellen. De vorige game van Ron Gilbert, Thimbleweed Park, heb ik destijds ook besteld via Limited Run Games. Maar heb zelf nog nooit de vorige Monkey Island games (uit)gespeeld, die wil ik eerst nog een keer ervaren voordat ik aan Return to Monkey Island begin. Jammer dat de oudere titels niet beschikbaar zijn op de Switch. Heb ze op een oude iPad staan, maar niet het platform waar ik op game.
Haha klopt hier is die hype wel groot, baal al sinds de release dat je het spel alleen op Playstation kon spelen maar nu komt het spel naar Nintendo Switch. Hoop ergens nog op meer nieuws dan alleen maar de trailer waarin ze een aankondiging deden dat de game naar de Nintendo Switch komt, misschien een speciale editie bijvoorbeeld? :D

Heb als kind Digimon World (1999) op de Playstation 1 helemaal kapot gespeeld, maar pas vorig jaar voor het eerst weten uit te spelen. Want het was zeker geen makkelijk spel..

Nu deze nieuwe titel een soort remake zou moeten zijn wekt het echt wel mijn intresse! :D

• Knoalster91
@L23

Wat ik van haar begrijp heeft ze dat familie abbo om wel allebei de spellen te spelen (klinkt niet logisch maar ok).
Ze heeft een trial daarvan voor nu.

Klopt wat je zegt.
Ze speelde altijd via haar broer tijden geleden en had op zijn Switch haar account. En heeft nu dus pas sinds deze week een eigen Switch.

Dus dan zit het probleem er dus in dat her gekoppelde Nintendo account wat zij heeft haar eigen Switch niet ziet als de hoofd Switch.
Moet ik even inlezen in hoe dat moet en dan zou het moeten werken dus begrijp ik?

• ZesBarkiePK
Ik heb de afgelopen weken alleen maar games op de Nintendo Switch gespeeld en nu ik vandaag de PlayStation 5 er weer eens bij had gepakt merkte ik meteen hoeveel steviger de Pro controller is gebouwd in vergelijking met de DualSense. In de DualSense zit een beetje beweging en kan je met een klein beetje druk laten kraken. De Pro controller is zo solide als een huis en kent dit niet.

En ik heb geen brakke DualSense of zo, ik heb er 5 in verschillende kleuren en ze zijn allemaal precies hetzelfde. Ik vind dat de DualSense wel prettiger in de hand ligt en ik vind de twee joysticks naast elkaar erg prettig, maar erger me nu wel een beetje aan de slechtere bouw kwaliteit.

De Pro controller is in mijn ogen echt de beste accessoire voor de Nintendo Switch. Gamen met de Joy-Cons heb ik nooit erg prettig gevonden, behalve in hand held natuurlijk, dan is het prima.

Echt een topper die Pro controller.

Knoalster91 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:33:
Dus dan zit het probleem er dus in dat her gekoppelde Nintendo account wat zij heeft haar eigen Switch niet ziet als de hoofd Switch.
Moet ik even inlezen in hoe dat moet en dan zou het moeten werken dus begrijp ik?
Ja, @G_Dragon en ik hadden dezelfde link gedeeld naar de Nintendo website. Als je dat doorleest moet het met de instructies makkelijk op te lossen zijn. :)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-02 02:21
ZesBarkiePK schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:40:
Ik heb de afgelopen weken alleen maar games op de Nintendo Switch gespeeld en nu ik vandaag de PlayStation 5 er weer eens bij had gepakt merkte ik meteen hoeveel steviger de Pro controller is gebouwd in vergelijking met de DualSense.
Dat was het eerste wat mij opviel, dat de DualSense in mijn ogen als "goedkoper" speelgoed aanvoelt.

En niet alleen in vergelijking met de Pro Controller, ook de DS4 is veel beter dan de DS5 in mijn ogen.

Enige wat ik wel fijner vind met de DS5 (en DS4) tegenover de Pro Controller is de 3.5mm aansluiting, dan had ik minder kabel bende als ik met mijn Switch speel (ik heb liever geen draadloos voor gaming)

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:40:
Echt een topper die Pro controller.
Ik vind de Pro Controller ook top. Het enige jammere is dat de d-pad compleet ruk is. Vooral in spellen zoals Tetris zijn de valse registraties waardeloos. Heb het geprobeerd te fixen met de stukjes plakband truc maar werkt nog steeds niet ideaal. Als ze dat zouden fixen dan was de Pro Controller mijn 'perfecte' controller.

• Knoalster91
@G_Dragon @L23

Het is doorgegeven en is even de vraag of ze snel bij de oude Switch kan. If at all.
Hopelijk is dat het en dan is het hopelijk snel opgelost!

Bedankt :)
Pagina: 1 ... 191 192 193 Laatste

Let op:
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee