Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 14:47:
[...]

Nostalgie krijg je met Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee. Die zijn gebaseerd op Red/Blue/Yellow. Maar zou eerst even reviews kijken of het wat voor je is.
Er is ook een demo beschikbaar, al zitten daar wel wat bugs in en heeft ie framedrops. Dat is iets wat de volledige versie niet heeft.
Ik heb me er trouwens erg goed mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:16
Vrouw heeft een VVV bon van €100 gekregen en zijn nu aan t kijken voor een Switch. Is het oled model nu de meerprijs waard? Wordt denk ik voornamelijk op TV gebruikt, al zie ik het ook wel gebeuren dat een wat op tv wilt zien en de ander dan de switch pakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tux3.14 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:59:
[...]

Er is ook een demo beschikbaar, al zitten daar wel wat bugs in en heeft ie framedrops. Dat is iets wat de volledige versie niet heeft.
Ik heb me er trouwens erg goed mee vermaakt.
Ik heb me er ook prima mee vermaakt. Het is dat ik het spel heb kunnen lenen, zou het niet gekocht hebben. In de basis een mooie remake en vervolgens is er extra moeite in gestoken om het spel minder leuk te maken. En waar ik tegen aan loop is dat ik bepaalde Nintendo spellen te duur vind, zo heb ik ook nog steeds geen Links Awakening gekocht. Leuk om te kopen voor 20 a 30 euro, niet voor 40 a 60 euro. Maar dat zal voor iedereen anders zijn
De demo is wel een goede tip omdat je daarmee gelijk kan ervaren of het Pokemon Go aspect qua Pokemon vangen je aanspreekt en of je het gemis van Pro controller support als een probleem ervaart.
Voor mijzelf was het wel een nostalgie trip en leuk om handheld te spelen. Maar volgende keer speel ik het origineel weer op een backlit Game Boy Color.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
De_Bastaard schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:14:
Vrouw heeft een VVV bon van €100 gekregen en zijn nu aan t kijken voor een Switch. Is het oled model nu de meerprijs waard? Wordt denk ik voornamelijk op TV gebruikt, al zie ik het ook wel gebeuren dat een wat op tv wilt zien en de ander dan de switch pakt.
Ik zou die 60 euro meer voor een OLED model het zeker doen. De verbetering is niet alleen het scherm techniek zelf. Scherm is ook groter, minder bezels, de body voelt veel degelijker aan, staat veel stabieler op tafel, geluid is beter, de dock heeft een ethernet poort, om maar wat voordelen op te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:54
Bo0bz schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 14:43:
Vroeger Pokemon Red/blue grijs gespeeld op mijn blauwe Nintendo pocket. Is dit ook ergens in een remake te vinden? Toen nog met 151 pokemon. Nu al bijna 900 lees ik. Ik volg alle nieuwe Pokemon niet zo en wil wat nostalgie.
De Pokémon Let’s Go serie viel mij erg tegen. De grootste verassing was dat ik geen Pro controller kon gebruiken.
En je kan niet tegen wilde Pokémon vechten, maar alleen vangen. Net alsof ik 100x dezelfde Pokémon ga vangen.

Ik heb de game toen voor Pokémon Brilliant Diamond geruild. Daar heb ik inmiddels al meer 30 uur in gestopt. Er zaten voor mij wel een hoop nieuwe Pokémon in, maar ook veel oude bekende.

Het klassieke verhaal vond ik leuk. Je kiest een Pokémon en gaat 8 Gym leaders verslaan en daarna naar de Pokémon league.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16:27
Als je vooral docked speelt heeft het weinig meerwaarde imo. De OLED is vooral een toegevoegde waarde als je veel handheld speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:30
Bo0bz schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 14:43:
Vroeger Pokemon Red/blue grijs gespeeld op mijn blauwe Nintendo pocket. Is dit ook ergens in een remake te vinden? Toen nog met 151 pokemon. Nu al bijna 900 lees ik. Ik volg alle nieuwe Pokemon niet zo en wil wat nostalgie.
De Let's Go series nooit gespeeld omdat 't vooral alleen maar vangen is, maar je kan ook naar Brilliant Diamond of Shining Pearl kijken, die zijn ook nog in klassieke stijl met 8 gyms etc. Heb er zelf ook heel wat uren in zitten en sinds vorige week met Scarlet begonnen

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52
Tux3.14 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:40:
[...]

Ik zou die 60 euro meer voor een OLED model het zeker doen. De verbetering is niet alleen het scherm techniek zelf. Scherm is ook groter, minder bezels, de body voelt veel degelijker aan, staat veel stabieler op tafel, geluid is beter, de dock heeft een ethernet poort, om maar wat voordelen op te noemen.
En vergeet niet de extra 32 GB opslag..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 17:18
Rowwan schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:13:
[...]

En vergeet niet de extra 32 GB opslag..
Voor die €60 kun je er 500GB aan extra opslag insteken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als je ook maar een beetje handheld gaat spelen: ja absoluut. Veel beter scherm, veel betere kickstand, iets betere speakers ...

Als je enkel docked gaat spelen, profiteer je van:
- moderner dock met o.a. ingebouwde netwerkpoort
- dubbel intern opslaggeheugen
- andere wifi antenne (al zou het verschil niet noemenswaardig beter zijn)
- algehele betere bouwkwaliteit van je Switch
(- hogere doorverkoopwaarde)

Dan is de vraag of dat voor jou een verschil van 30 tot 60 euro waard is afhankelijk van de winkel/de dagprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52
hcQd schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:24:
[...]

Voor die €60 kun je er 500GB aan extra opslag insteken.
Oh zeker, maar bij ons spelen eigenlijk alleen de kinderen erop. En die 32GB extra zorgt ervoor dat je helemaal geen kaartje nodig hebt.

Wij spelen voornamelijk docked, dus ik vind het een belangrijke upgrade :), samen met de betere dock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EecIHQ7q6JrEcfMcCa3OZVdPfM0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n8jdyIXvBKB0RQYIjeQiV8PC.jpg?f=fotoalbum_large
"Bol.com heeft er momenteel zelfs actie op"

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

En je kan voor 10 euro minder in prijs een tweedehands Switch Oled nemen, maar dan lees je dit..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sdSGXlL-2fSNWwnToCRjxpJHNq4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vzE75fhJNmgLvJpcrmnQvqkL.jpg?f=fotoalbum_large
"Wat hebben ze ermee gedaan .... "

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Edit: Nevermind, verkeerd gelezen.

[ Voor 94% gewijzigd door Timothy3000 op 28-12-2022 13:30 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:01
G_Dragon schreef op woensdag 28 december 2022 @ 13:25:
En je kan voor 10 euro minder in prijs een tweedehands Switch Oled nemen, maar dan lees je dit..

[Afbeelding]
"Wat hebben ze ermee gedaan .... "
Klinkt alsof deze met Gls bezorgd is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0umuWOYWoF-u-YNjM7fl7_fMpWk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YNmqWs2xqMbStlvxQQSUHt6Z.png?f=fotoalbum_large

Ook bij Nintendo kun je weer een overzichtje genereren van wat je afgelopen jaar gespeeld hebt.

https://nintendo-switch-2022.nintendo.com/nl-nl/

https://psnprofiles.com/RaemNL

@Raem Klopt, kregen we 13 december een mail van. Ik vond het overzicht van vorig jaar beter. En er zaten bij mij een aantal fouten in zoals dat ik Ori and the Will of the Wisps al meer dan 3 jaar heb gespeeld, maar de game is nog maar 2 jaar uit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:44
L23 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 14:14:
@Raem Klopt, kregen we 13 december een mail van. Ik vond het overzicht van vorig jaar beter. En er zaten bij mij een aantal fouten in zoals dat ik Ori and the Will of the Wisps al meer dan 3 jaar heb gespeeld, maar de game is nog maar 2 jaar uit :P
Oh, ik kreeg die mail net pas. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-12-2024
L23 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:39:
[...]
En waar ik tegen aan loop is dat ik bepaalde Nintendo spellen te duur vind, zo heb ik ook nog steeds geen Links Awakening gekocht. Leuk om te kopen voor 20 a 30 euro, niet voor 40 a 60 euro. Maar dat zal voor iedereen anders zijn.
Links Awakening is nu in de aanbieding op de eShop voor €39. Geen €20 of €30 maar toch een mooie korting.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
nightraver23 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:04:
[...]

Links Awakening is nu in de aanbieding op de eShop voor €39. Geen €20 of €30 maar toch een mooie korting.
Tweedehands kopen voor €35-€40 en na uitspelen weer doorverkopen voor dezelfde prijs 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nightraver23 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:04:
[...]

Ik koop voornamelijk fysiek. Op zich een mooie korting, maar dit is de jaarlijkse 33% korting op 60 euro, goedkoper zal het wel nooit worden.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zie nu de Mario Kart 8 Deluxe Circuit-uitbreidingspas - Switch (DL) bij bcc voor 20,83€
Lijkt me wel een mooi bedrag, iemand ervaring hiermee bij bcc? Betrouwbaar? (Lijkt me op zich wel)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
L23 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:14:
[...]

Ik koop voornamelijk fysiek. Op zich een mooie korting, maar dit is de jaarlijkse 33% korting op 60 euro, goedkoper zal het wel nooit worden.
Ik vind het switchen van game cards soms vervelend. Maar de Nintendo eShop heeft nooit leuke acties. Anders had ik alles digitaal gekocht.

Ik heb op Amazon net Paper Mario voor 30 euro nieuw gekocht. Veel succes met het vinden van zo’n actie in de eShop.

Zelfs PlayStation geeft mooie kortingen op digitale games en exclusives. Op m’n PlayStation koop ik daarom juist weer alle games digitaal.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:06
ZeRoC00L schreef op donderdag 29 december 2022 @ 19:04:
Zie nu de Mario Kart 8 Deluxe Circuit-uitbreidingspas - Switch (DL) bij bcc voor 20,83€
Lijkt me wel een mooi bedrag, iemand ervaring hiermee bij bcc? Betrouwbaar? (Lijkt me op zich wel)
neem aan dat je deze bedoeld: https://www.bcc.nl/gaming...ingspas-switch-dlc/321301

BCC is een groot concern en normaal wel betrouwbaar, zelf nog nooit iets digitaal bij hun gekocht, maar in de winkel altijd goede ervaring met hun gehad.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 00:03:
[...]

Ik vind het switchen van game cards soms vervelend. Maar de Nintendo eShop heeft nooit leuke acties. Anders had ik alles digitaal gekocht.

Ik heb op Amazon net Paper Mario voor 30 euro nieuw gekocht. Veel succes met het vinden van zo’n actie in de eShop.

Zelfs PlayStation geeft mooie kortingen op digitale games en exclusives. Op m’n PlayStation koop ik daarom juist weer alle games digitaal.
De eShop heeft vooral leuke acties voor games die niet van Nintendo zijn, dus andere uitgevers/ontwikkelaars.
Crash Bandicoot trilogy staat nu voor 15 euro te koop. Idem dito voor The Bioshock Collection, ik dacht voor 10 euro zelfs.

Heb gister Super Mario Party, Metro Redux 2033 en Crash Bandicoot Trilogy voor 60 euro bij elkaar gekocht. Toch wel een mooie deal imo :)

Moet zeggen dat ondanks dat de eShop vaak duurder is dan fysiek ik alles nog wel digitaal doe. Ik vind het wel fijn dat alles lokaal op mijn Switch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Bij Nintendo valt het allemaal nog wel mee, de prijzen van hun eigen games fysiek vs digitaal. Hun fysieke games zijn eigenlijk altijd tussen de € 50,00 en € 60,00, digitaal kun je met enig regelmaat hun toptitels voor € 39,00 kopen middels een actie.

Ik zou zelf nooit een digitale PS5 kopen, waarom zou je jezelf in de voet schieten en nooit eens een aanbieding uit een fysieke winkel of online shop kunnen pakken? Neem Ratchet & Clank, die game kost nu nog steeds € 70,00 via de Playstation Store. Hij zal vast een keer in de aanbieding zijn geweest hoor, maar dan nog. Ik zou maar vandaag zin hebben om die game te kopen en alleen een digitale PS5 hebben. Dan kan ik hem dus niet voor 4 tientjes fysiek kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 08:21:
Ik zou zelf nooit een digitale PS5 kopen, waarom zou je jezelf in de voet schieten en nooit eens een aanbieding uit een fysieke winkel of online shop kunnen pakken? Neem Ratchet & Clank, die game kost nu nog steeds € 70,00 via de Playstation Store. Hij zal vast een keer in de aanbieding zijn geweest hoor, maar dan nog. Ik zou maar vandaag zin hebben om die game te kopen en alleen een digitale PS5 hebben. Dan kan ik hem dus niet voor 4 tientjes fysiek kopen.
offtopic:
Deku Deals heeft een beta-feature voor het tracken van PS4/5 games. Ratchet & Clank is een paar keer afgeprijsd geweest.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb gisteren Ori and the Blind Forest gekocht voor €7,49 dat kosten ze allebei nu. Als ik het leuk genoeg vind (heb nu een half uurtje gespeeld, de sfeer is fantastisch!), dan koop ik Will of the Wisps ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Jake schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 08:41:
Ik heb gisteren Ori and the Blind Forest gekocht voor €7,49 dat kosten ze allebei nu. Als ik het leuk genoeg vind (heb nu een half uurtje gespeeld, de sfeer is fantastisch!), dan koop ik Will of the Wisps ook.
Ik heb ze beide, ze zijn echt heel tof.

Mijn Switchgame van 2022 is trouwens Kirby and the Forgotten Land. Wat een geweldig spel is dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Cyrax0508 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 08:21:
Bij Nintendo valt het allemaal nog wel mee, de prijzen van hun eigen games fysiek vs digitaal. Hun fysieke games zijn eigenlijk altijd tussen de € 50,00 en € 60,00, digitaal kun je met enig regelmaat hun toptitels voor € 39,00 kopen middels een actie.
Ik mis Nintendo Selects wel een beetje. Veel van die oude Nintendo titels (BOTW ed) komen fysiek vaak niet verder dan een kortingsprijs van 39,99. Nieuw zijn ze nog 55 tot 60. Prijzig voor oudere titels. Xbox en PS games zijn voor mijn gevoel zowel digitaal als fysiek sneller met een mooie korting te vinden dan Nintendo games fysiek of in de Eshop.

Al is het voordeel wel dat ze met verkoop dan ook de waarde behouden.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 30-12-2022 08:55 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
First-party games gaan zeer zelden digitaal een korting krijgen die groter is dan 33%. Nintendo is van mening dat games waardevast horen te zijn. Of je iets in 2017 of in 2022 speelt maakt eigenlijk niet uit voor het spelplezier. Hier kan je van denken wat je wilt, maar het heeft als neveneffect dat tweedehands Nintendo games ook waardevaster zijn geworden. Fysieke games hebben als voordeel dat er meer marktwerking is. Grote ketens doen regelmatig kortingen op first-party games die niet van Nintendo zelf uit gaan. Drie halen twee betalen acties zijn bijvoorbeeld zeer interessant :)

Omdat er toch vaak vraag naar is, wat tips voor de digitale kopers:
  • Begin bij het eShop krediet: hier kan je regelmatig 10 tot 20% korting op vinden. 80 euro betalen voor 100 euro krediet is een grote besparing die op al je aankopen geldig is.
  • Vooral interessant voor zij die first party digitaal willen rond launch: Nintendo heeft in Europa en Japan nog steeds het Voucher programma lopen voor personen met een Nintendo Switch Online abonnement. Hierbij betaal je 100 euro voor twee vouchers, waarmee je twee games uit deze lijst kan kopen op momenten naar keuze. Let wel op want de vouchers zijn maar een jaar geldig. De lijst krijgt regelmatig updates en bevat de meeste games die door Nintendo uitgegeven worden. Deze vouchers kan je met eShop krediet aankopen. Zo kan je compound korting krijgen: je koopt eerst eShop krediet met korting, en daarna krijg je korting op de full-price aankoop van je digitale game op bvb. launchday.
  • Met het idee dat alle beetjes helpen: Nintendo heeft een standaard kortingsprogramma waarbij je voor digitale games 5% terugkrijgt in gouden muntjes. Als je momenteel een Switch online abonnement hebt met uitbreidingspakket is dit zelfs 10% korting tot eind januari.
  • Dekudeals.com geeft je de prijshistoriek van alle games op de eShop. De site heeft ook een performante wishlist functie (net zoals Nintendo zelf). Gebruik het in je voordeel.
  • Sommige Nintendo games en DLC worden als downloadcode verkocht in de retail. Op deze verkoop kan je soms ook kortingen vinden bij allerlei winkels.

[ Voor 4% gewijzigd door JackAvery op 30-12-2022 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Zijn die drie halen 2 betalen acties er nog? Ik weet dat die voorheen weleens bij Media Markt waren.

Ik koop vrijwel niks digitaal omdat ik mijn games later niet kwijt wil raken.

[ Voor 28% gewijzigd door Timothy3000 op 30-12-2022 09:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ne6ifUBpUfaoKS0ymV2LZfSvMrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S6tD74LHFz9IGiY28ye4cVlE.jpg?f=fotoalbum_large

Kon het niet laten. :) Ik denk, gezien de grafische stijl, dat dit ook een prima spel is om samen met mijn zoontje (van bijna 4 jaar oud) te spelen - na ons 'Super Mario 3D World-avontuur'. O+

Trouwens, ik ben dus zo iemand die al zijn games digitaal koopt. Heb hier dan ook een PlayStation 5 Digital staan. Waarom? Het gemak van games starten zonder dat daar een disc of cartridge voor gewisseld moet worden wint het van mij t.o.v. een lagere prijs bij aanschaf. Daarnaast zijn er nog genoeg andere mogelijkheden om, buiten de officiële stores, goedkoper aan games te komen (zo bezoek ik regelmatig Eneba).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 00:03:
[...]

Altijd leuk om te lezen waarom mensen hier voor fysiek of digitaal gaan. Ik vind zelf het wisselen van cartridges juist een voordeel, dan kan ik beter focussen op een game die ik wil uitspelen. Altijd maar een paar cartridges bij de hand. Daarnaast heeft de Switch nog wel een boel games die compleet op de cartridge staan, het heeft voor mij daardoor waarde om ze fysiek te verzamelen. Bij Xbox en Playstation is dat nauwelijks nog het geval en moet je de games ook eerst installeren, daarom bij de Xbox One gelijk 100% voor digitale games gegaan.

Maar of fysiek goedkoper is dan digitaal… first party games vaak wel. Maar indie games zijn vaak een stuk goedkoper digitaal dan fysiek op cartridge. Maar dat je fysieke games weer kan verkopen vind ik een groot voordeel. Digitaal koop ik een game enkel als ze niet fysiek beschikbaar zijn en flink zijn afgeprijsd.

Ik heb er zelf geen moeite mee dat Nintendo zijn spellen nooit in prijs verlaagd afgezien van die 33% korting. Een goed spel waar je uren lang plezier van hebt is 5 jaar later nog steeds een goed spel. Ik vind niet dat een ouder spel die je nog niet gespeeld hebt perse goedkoper moet zijn. Maar als je een Nintendo game persoonlijk vanaf release al te duur vind (Pokemon Let’s Go, Link’s Awakening) dan kan je heel lang wachten :p
Ik ben bij Nintendo spellen ook sneller geneigd om ze gelijk bij release te halen. Ubisoft game Mario + Rabbids Sparks of Hope keek ik ook naar uit, maar eerst 2 maandjes gewacht om het vervolgens al voor de helft van de release prijs te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Geruchtenmolen: er zijn beelden geleaked van een The Legend of Zelda Tears of the Kingdom Nintendo Switch OLED editie. Hou er rekening mee dat dit fake kan zijn, maar het is dan wel een enorm uitgebreide fake. Link naar Famiboards waar ze de beelden hebben gevonden op een Chinees forum (waar al eerder backplates e.d. gelekt zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@JackAvery Ben benieuwd, wel bizar slecht gemaakte foto’s :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:11:
@JackAvery Ben benieuwd, wel bizar slecht gemaakte foto’s :p
Dat lijkt me geen toeval als je stiekem foto's van onaangekondigde producten op je werk gaat nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
JackAvery schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:24:

• Begin bij het eShop krediet: hier kan je regelmatig 10 tot 20% korting op vinden. 80 euro betalen voor 100 euro krediet is een grote besparing die op al je aankopen geldig is.
[/list]
Heb jij nog concrete tips waar die kaarten met 20% korting (regelmatig) te vinden zijn? / Hoe vaak dat ongeveer voor komt?

Heb paar maanden geleden wel met 10% korting gekocht, en die vind ik nu ook weer: https://www.nintendolife....tch-eshop-credit-ukeurope

Heb nu niet perse iets nodig, maar volgend jaar denk ik: € 100 kaartje kopen met 20% korting, daarvan die 2-games-voor-99 euro, en iig volgend jaar de nieuwe zelda kopen. Andere game zie ik nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@defusion 20% was een Black Friday deal, ik denk van StartSelect.com. Ik kom het niet vaak tegen. 10% lukt wel frequent.

[ Voor 13% gewijzigd door JackAvery op 30-12-2022 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
JackAvery schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:02:
Geruchtenmolen: er zijn beelden geleaked van een The Legend of Zelda Tears of the Kingdom Nintendo Switch OLED editie. Hou er rekening mee dat dit fake kan zijn, maar het is dan wel een enorm uitgebreide fake. Link naar Famiboards waar ze de beelden hebben gevonden op een Chinees forum (waar al eerder backplates e.d. gelekt zijn).
Ziet er legit uit eigenlijk. Het zou me niets verbazen als het zo zou zijn. Ik vind hem eigenlijk niet heel erg mooi (de Splatoon versie vind ik nog steeds mooier) als dit hem zou zijn. Die Joycons vind ik niet heel denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:01:
[...]

Ziet er legit uit eigenlijk. Het zou me niets verbazen als het zo zou zijn. Ik vind hem eigenlijk niet heel erg mooi (de Splatoon versie vind ik nog steeds mooier) als dit hem zou zijn. Die Joycons vind ik niet heel denderend.
Ik heb zelf niks met speciale edities. Maar de Splatoon versie vond ik tot nu toe de mooiste, voornamelijk het dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
L23 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:10:
[...]

Ik heb zelf niks met speciale edities. Maar de Splatoon versie vond ik tot nu toe de mooiste, voornamelijk het dock.
Ik ben dan weer gek op SE van consoles (games heb ik het dan weer niet bij). Ik ga, als er eentje komt (al is het deze van de leak), de Zelda SE dan ook zeker kopen, ook al heb ik zelf de Splatoon versie ook al. Zelda is mijn favoriete gameserie, dus ik moet deze dan hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyrax0508 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:12:
[...]

Ik ben dan weer gek op SE van consoles (games heb ik het dan weer niet bij). Ik ga, als er eentje komt (al is het deze van de leak), de Zelda SE dan ook zeker kopen, ook al heb ik zelf de Splatoon versie ook al. Zelda is mijn favoriete gameserie, dus ik moet deze dan hebben :+
Ik vond het tweemaal upgraden naar een nieuwer Switch model al een dure bezigheid :p
Als het om speciale edities gaat zou ik het wel tof vinden als het op een oude Game Boy lijkt bijvoorbeeld. Maar zulke edities heeft Nintendo met de Switch nog niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Yonix schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:41:
[Afbeelding]

Kon het niet laten. :) Ik denk, gezien de grafische stijl, dat dit ook een prima spel is om samen met mijn zoontje (van bijna 4 jaar oud) te spelen - na ons 'Super Mario 3D World-avontuur'. O+

Trouwens, ik ben dus zo iemand die al zijn games digitaal koopt. Heb hier dan ook een PlayStation 5 Digital staan. Waarom? Het gemak van games starten zonder dat daar een disc of cartridge voor gewisseld moet worden wint het van mij t.o.v. een lagere prijs bij aanschaf. Daarnaast zijn er nog genoeg andere mogelijkheden om, buiten de officiële stores, goedkoper aan games te komen (zo bezoek ik regelmatig Eneba).
Prima game, en dit vond ik een remake die het gewoon waard was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:32
Vind het niet een hele mooie special edition die van Totk, als dat allemaal echt is, waar het wel op lijkt.

Vind de skyward sword joycons veel mooier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk toch wel in de verleiding mocht dit kloppen. De dock bevalt me zeker. De joycons zijn 'ok'. Alleen misschien wat spijtig om een OLED te kopen en dan mogelijk binnen het jaar weer te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:57
Ik heb alle (New) 3DS XL Zelda editions. Als deze Switch versie echt is komt deze er ook bij. Vind het ook niet erg om die dan te kopen. De laatste console die ik heb gekocht was de Switch op release day 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:57:
Alleen misschien wat spijtig om een OLED te kopen en dan mogelijk binnen het jaar weer te upgraden.
Moet je maar niet zo lang wachten :P Maar goed, je kan er vanuit gaan dat als er nieuwe hardware komt het niet gelijk een speciale editie zal zijn. Speciale edities nemen ook toe richting het einde van de cyclus? de New 2DS XL had een boel special editions zoals de Hylian Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@L23 ik ben meestal relatief immuun voor speciale edities :D Ik verzamel ook geen hardware, als ik iets koop is het om te gebruiken.

Zelda is helaas mijn zwakke plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 14:13:
@L23 ik ben meestal relatief immuun voor speciale edities :D Ik verzamel ook geen hardware, als ik iets koop is het om te gebruiken.

Zelda is helaas mijn zwakke plek...
Het is nog afwachten wat er gaat volgen. Maar denk dat ik mijn OLED Switch wel bewaar. Verder ook geen hardware verzamelaar en de vorige Switch modellen verkocht om te upgraden naar het beste Switch model. Maar als de opvolger al mijn fysieke Switch games kan afspelen dan is het OLED model ook gelijk weer minder interessant. Ben benieuwd wat 2023 brengt, verwacht een interessant jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:01
sderooij schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 12:36:
Vind het niet een hele mooie special edition die van Totk, als dat allemaal echt is, waar het wel op lijkt.

Vind de skyward sword joycons veel mooier :)
Als dit het echt is, vind ik hem wel tegenvallen, de dock ziet er prima uit, maar de joycons vind ik maar niets, het schreeuwt geen Zelda of wat dan ook, wat de Skyward Sword joycons wel deden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07
JackAvery schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 10:02:
De joycons zijn best lelijk eigenlijk. Het dock is wel mooi.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
Zeror schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:17:
[...]

De joycons zijn best lelijk eigenlijk. Het dock is wel mooi.
er zijn mooiere shells beschikbaar via eXtremeRate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er even van uit gaande dat dit geen fake is: voor de joycons zou ik toch nog even wachten op de echte marketingfoto's met betere belichting. De patronen verwijzen duidelijk naar elementen in Tears of the Kingdom. Linkerjoycon volgt het patroon van de 'Malice', rechterpatroon zijn de 'tranen' die aan een zen-tuin doen denken. Het is niet duidelijk voor me welke iconen er op de achterkant staan...

Dat gezegd zijnde, Nintendo heeft nog nooit special edition joycons gemaakt waarvan ik 'wauw' zei. Maar lelijk vind ik ze niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 20-09 18:07
sderooij schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:39:
[...]

er zijn mooiere shells beschikbaar via eXtremeRate :)
Ja, precies. Nog steeds blij met mn blauw/paarse metallic shell.
JackAvery schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 18:08:
Er even van uit gaande dat dit geen fake is: voor de joycons zou ik toch nog even wachten op de echte marketingfoto's met betere belichting. De patronen verwijzen duidelijk naar elementen in Tears of the Kingdom. Linkerjoycon volgt het patroon van de 'Malice', rechterpatroon zijn de 'tranen' die aan een zen-tuin doen denken. Het is niet duidelijk voor me welke iconen er op de achterkant staan...

Dat gezegd zijnde, Nintendo heeft nog nooit special edition joycons gemaakt waarvan ik 'wauw' zei. Maar lelijk vind ik ze niet.
Dat goud met groene erop geeft mij direct zo'n printplaat idee. Niet echt het beeld wat ik bij Zelda heb.

[ Voor 60% gewijzigd door Zeror op 30-12-2022 22:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
gister Mario Kart gespeeld met vrienden en de joycons hebben wel echt flinke drift, dat was goed merkbaar. Ik speel eigenlijk alleen maar met m'n pro controller... Wil ze wel laten maken door Nintendo, maar het zijn joycons van de Animal Crossing switch, dus of ik die mooie kleurtjes dan ook weer terug krijg? Iemand tips? Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:33
Locolau schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 11:35:
gister Mario Kart gespeeld met vrienden en de joycons hebben wel echt flinke drift, dat was goed merkbaar. Ik speel eigenlijk alleen maar met m'n pro controller... Wil ze wel laten maken door Nintendo, maar het zijn joycons van de Animal Crossing switch, dus of ik die mooie kleurtjes dan ook weer terug krijg? Iemand tips? Thanks.
Ik meen me te herinneren dat je, in het formulier, moet opgeven welke kleur joycon je opstuurt.

Als je daarin aangeeft dat het de AC editie is, lijkt het mij dat je ook zo een terug krijgt. Uiteraard is dat een aanname van mijn kant. Ik heb een simpele blauwe opgestuurd, dus die zijn voldoende op voorraad.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
Zeror schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:30:
[...]

Ja, precies. Nog steeds blij met mn blauw/paarse metallic shell.

[...]

Dat goud met groene erop geeft mij direct zo'n printplaat idee. Niet echt het beeld wat ik bij Zelda heb.
Het geeft mij het twilight princess gevoel, met Midna etc

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenos
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:49
Jan_V schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 11:56:
[...]

Ik meen me te herinneren dat je, in het formulier, moet opgeven welke kleur joycon je opstuurt.

Als je daarin aangeeft dat het de AC editie is, lijkt het mij dat je ook zo een terug krijgt. Uiteraard is dat een aanname van mijn kant. Ik heb een simpele blauwe opgestuurd, dus die zijn voldoende op voorraad.
Hoe lang duurt het reparatieproces eigenlijk? Ik heb op een vrij onhandig moment opgestuurd. Ergens voor kerstweken. Hopelijk toch snel iets terug.

Mitsubishi SUZ-SWM60 VA warmtepomp / PV Zuid: 3805WP / Noord: 830WP / Orcon MaxComfort-500 WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:10
rubenos schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:02:
[...]

Hoe lang duurt het reparatieproces eigenlijk? Ik heb op een vrij onhandig moment opgestuurd. Ergens voor kerstweken. Hopelijk toch snel iets terug.
Ik had hem binnen 5 werkdagen terug. Maar dat was een reguliere witte.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenos
hk12nl schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:04:
[...]

Ik had hem binnen 5 werkdagen terug. Maar dat was een reguliere witte.
Dank. Dat is wel netjes. Ik heb de standaard neonblauw en rode opgestuurd dus dat moet goedkomen.

Mitsubishi SUZ-SWM60 VA warmtepomp / PV Zuid: 3805WP / Noord: 830WP / Orcon MaxComfort-500 WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:33
rubenos schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:02:
[...]

Volgens mij repareren ze ook niet, maar krijg je gewoon een nieuwe/refurbished.

Degene die ik kreeg, ook binnen een week weer terug dacht ik, zag er in ieder geval nieuwer uit als degene die ik had opgestuurd. Maar dat kan ook de verbeelding zijn.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Locolau schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 11:35:
Dat de Joy-cons driften heb je ook getest in de systeeminstellingen? Komt ook voor bij andere games? Het is niet zo dat bij Mario Kart de motion controls aan stonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ik zit een beetje in dubio met mijn Switch. Vorig jaar december gekocht voor de kids (1,3,5jr) met Yoshi en Animal Crossing. De eerste en hit, de tweede niet.

Daar 3 games bij gekocht; Mario Party, Mario Kart en Toad Treasure Tracker. Helemaal prima en leuk voor de kids. Met nog voldoende potentie voor de toekomst. De Switch blijft. Sowieso.

Voor mezelf Zelda BOTW gekocht. Na een vliegende start en denk 25 uur, nu een beetje op een drempel gestuit. Als ik hem opstart heb ik een uurtje max de tijd en voordat ik erin zit, zit m'n tijd er alweer op. Ook word ik niet zo de wereld ingezogen als ik had gehoopt. Het voelt soms als werk ipv hobby.

Daarom nu op zoek naar een nieuwe game die me meer ligt. Ik heb al tal van videos bekeken van topgames voor de Switch maar de traditionele Nintendo games doen me niet zoveel. Ze lijken me vooral leuk om met de kids te doen, maar zelf doet het me niet zoveel. Is de Switch dan wel wat voor mij vraag ik me af? Of herkennen meerdere dit gevoel en is dit vooral een vooroordeel omdat het jeugdsentiment is?

De games die me wel leuk lijken, zijn realistischer en in genres waar de Switch niet per se om bekend staat (racegames, strategie etc). Kan ik dan nog wel slagen op de Switch vraag ik me af. Ik krijg dé game niet gevonden via YT, daarom dat ik mijn gedachten hier neerschrijf.

Iemand suggesties of tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubenos
StealthyPeanut schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:16:
Ik zit een beetje in dubio met mijn Switch. Vorig jaar december gekocht voor de kids (1,3,5jr) met Yoshi en Animal Crossing. De eerste en hit, de tweede niet.

Daar 3 games bij gekocht; Mario Party, Mario Kart en Toad Treasure Tracker. Helemaal prima en leuk voor de kids. Met nog voldoende potentie voor de toekomst. De Switch blijft. Sowieso.

Voor mezelf Zelda BOTW gekocht. Na een vliegende start en denk 25 uur, nu een beetje op een drempel gestuit. Als ik hem opstart heb ik een uurtje max de tijd en voordat ik erin zit, zit m'n tijd er alweer op. Ook wordt ik niet zo de wereld ingezogen als ik had gehoopt. Het voelt soms als werk ipv hobby.

Daarom nu op zoek naar een nieuwe game die me meer ligt. Ik heb al tal van videos bekeken van topgames voor de Switch maar de traditionele Nintendo games doen me niet zoveel. Ze lijken me vooral leuk om met de kids te doen, maar zelf doet het me niet zoveel. Is de Switch dan wel wat voor mij vraag ik me af? Of herkennen meerdere dit gevoel en is dit vooral een vooroordeel omdat het jeugdsentiment is?

De games die me wel leuk lijken, zijn realistischer en in genres waar de Switch niet per se om bekend staat (racegames, strategie etc). Kan ik dan nog wel slagen op de Switch vraag ik me af. Ik krijg dé game niet gevonden via YT, daarom dat ik mijn gedachten hier neerschrijf.

Ben wel een beetje een vergelijkbare gamer, afgezien van Zelda, alhoewel ik daar ook niet alles uit heb gehaald wat er in zat. Met name Mario games slaan totaal niet (meer) aan. Mario Kart met jonge kinderen is wel leuk.

Het is dan zeker even zoeken. Overwatch (free to play) kan erg leuk zijn als je een vlotte FPS zoekt.
Qua strategie zou je eens naar Civilization kunnen kijken, alhoewel deze wel een aardige commitment vraagt.
Mocht je van bordspellen houden is Wingspan wellicht een leuke tip. Dat was mijn meest gespeelde game in 2022. Hoop op meer goede board games op de Switch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 20-09 14:41

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Voor mezelf Zelda BOTW gekocht. Na een vliegende start en denk 25 uur, nu een beetje op een drempel gestuit. Als ik hem opstart heb ik een uurtje max de tijd en voordat ik erin zit, zit m'n tijd er alweer op. Ook word ik niet zo de wereld ingezogen als ik had gehoopt. Het voelt soms als werk ipv hobby.

Kortere (indie) games al geprobeerd? Inside, Limbo, Olliolli World, Little Nightmares etc?

Heb zelf ook minder tijd om te gamen. De meeste open wereld games laat ik sinds dit jaar ook links liggen om dezelfde reden als jij omschrijft. Ook op de andere consoles. Lineaire actie/adventures en platformers van max 15 uur passen nu meer in mijn straatje.

Hollow Knight vond ik btw ook erg tof, daar werd ik echt compleet ingezogen op de switch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Locolau
L23 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:52:
[...]

Dat de Joy-cons driften heb je ook getest in de systeeminstellingen? Komt ook voor bij andere games? Het is niet zo dat bij Mario Kart de motion controls aan stonden?
Nergens verder last van gehad, blijkt dat die motion controls aanstonden op die 2 players :X
Blij mee, scheelt weer gedoe!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

De truk bij BOTW is om te doen waar jij zin in hebt :) Als het aanvoelt als werk, dan doe je misschien niet de juiste dingen. Niks is verplicht. En als blijkt dat het spel echt niet voor jou is, zet het neer.

Voor mensen met weinig tijd zou ik zeggen: stel je eigen doelen. Op een half uurtje kan je 1-2 shrines eens doen bvb. Zelf ontdek ik gewoon graag nieuwe dingen in dat spel. Als ik een half uur rondgedwaald heb en eigenlijk bijna niks gedaan heb, maar het me gelukt is om berg X te beklimmen en een nieuw shrine te vinden, heb ik nog steeds plezier gehad.
Afhankelijk van het genre dat je graag speelt heeft Nintendo echt wel meer dan de typische kids games in het gamma. Ze zien er gewoon niet "realistisch" uit zoals de typische AAA games op andere platformen. De gameplay kan echter even goed of beter zijn.

Kijk zeker ook naar third-party en indie games. Ik weet niet of je nog op andere platformen speelt, maar indien niet heb je echt veel opties als je wat verder zoekt.

Het is mijn genre niet maar racegames die je kan overwegen: Fast RMX, Horizon Chase Turbo, GRID Autosport, Burnout Paradise, Trials Rising... Geef Mario Kart in single player op 200cc misschien ook eens een kans.

Strategie: er is heel veel keuze als je strategie RPG's leuk vindt. Hetzelfde geldt voor strategie/puzzel mixes. Ook zijn er enkele 4X games die interessant kunnen zijn. "Pure" RTS games worden bijna niet meer gemaakt, maar er zijn er een paar op Switch. Mijn suggesties: Civilization VI, Into The Breach, Mario + Rabbids serie, Fire Emblem serie, Valkyria Chronicles serie, Triangle Strategy, The DioField Chronicle, Tactics Ogre Reborn, Wargroove, Invisible Inc., This War of Mine, XCOM 2, Pikin 3, The Banner Saga... en eigenlijk kan ik nog veel meer opsommen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Laatst online: 15:01
Locolau schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 14:41:
[...]

Nergens verder last van gehad, blijkt dat die motion controls aanstonden op die 2 players :X
Blij mee, scheelt weer gedoe!
Volgens mij staan ook standaard het automatisch gas geven en sturen aan.

Maar tip voor de volgende keer, als je denkt dat er drift is, dan moet die er constant zijn, en niet alleen tijdens het spelen, maar ook in menu's en dergelijke.
JackAvery schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 16:35:
[...]
De truk bij BOTW is om te doen waar jij zin in hebt :) Als het aanvoelt als werk, dan doe je misschien niet de juiste dingen. Niks is verplicht. En als blijkt dat het spel echt niet voor jou is, zet het neer.

Voor mensen met weinig tijd zou ik zeggen: stel je eigen doelen. Op een half uurtje kan je 1-2 shrines eens doen bvb. Zelf ontdek ik gewoon graag nieuwe dingen in dat spel. Als ik een half uur rondgedwaald heb en eigenlijk bijna niks gedaan heb, maar het me gelukt is om berg X te beklimmen en een nieuw shrine te vinden, heb ik nog steeds plezier gehad.
Ik kan me best voorstellen dat iemand met een uurtje per sessie er niet lekker in komt, het heeft een "one more turn" gevoel van Civ, maar waar Civ vooruit gaat in de tijd en je altijd maar 1 actie hebt staan (namelijk de volgende beurt), gaat BotW de breedte in, waardoor je met 1 actie die je wilt doen de sessie start, maar je aan het einde die ene actie niet gedaan hebt maar wel 4 andere acties die je wilt doen voor een volgende sessie hebt genoteerd.

@StealthyPeanut : Strategie kan je een keer naar Mario+Rabbids kijken, het eerste deel is regelmatig met forse kortingen te verkrijgen, waardoor je je er ook geen buil aan valt als het toch niet bevalt. En je kan er prima sessies van 1-2 uur per keer mee doen, de meeste gevechten zijn redelijk kort (al worden ze wel wat langer naarmate je verder komt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Bedankt allemaal voor de reacties. Mooi om te zien dat het zo leeft.

Vergeten te melden dat shooters (1st en 3rd person) ook mijn genre zijn. Hierdoor bijvoorbeeld Monster Hunter op m'n lijstje staan. Maar ik heb ook een pc staan, dus die kan ik net zo goed daarop spelen.
Zijn er liefhebbers van Splatoon3?

Bordspellen ga ik zeker meenemen @rubenos .Civ speel ik dan weer liever op m'n pc.

Indies ken ik niet echt @Elias2020 , maar ga ik verder onderzoeken. Eigenijk moet ik ook gewoon een keer een goede platformer proberen. In m'n gedachte zijn dat spellen die in het oude 2d tijdperk passen. Maar ik denk dat dat een ouderwetse en onjuiste gedachte is.

Mijn probleem met BOTW @JackAvery , is denk ik dat ik quests wil voltooien, afvinken en naar de volgende toe. Dat vind ik in de klassieke vorm fijn. In BOTW heb je zoveel vrijheid, dat ik de guidance juist wat mis en ik het gevoel krijg dat ik dingen mis in de wereld omdat ik het niet grondig genoeg speel. If that makes sense....

Die race en strat titels ga ik zeker meenemen. Ben nu begonnen aan MK8 single player, maar het random gevoel van win/loss is wel groot in die game. Zeker met al de vraagtekens die je om je oren vliegen als je op 1 rijdt.

Ook die ga ik meenemen @Transportman. Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 19:27:
Ben nu begonnen aan MK8 single player, maar het random gevoel van win/loss is wel groot in die game. Zeker met al de vraagtekens die je om je oren vliegen als je op 1 rijdt.
Als je op 1 rijdt kan je items zoals een banaan of schild achter je kart vasthouden voor bescherming. Vooraan krijg je voornamelijk muntjes uit de vraagtekens, maar een tweede item kan niet nogmaals een muntje zijn. Dus ga voor de dubbele vraagtekens of zorg er voor dat je het muntje item nog niet gebruikt hebt bij het volgende vraagteken.

Een verdere voorsprong krijg je door het driften onder de knie te krijgen en je krijgt bij het springen op elke richel ook een boost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
Nog even een update mbt crisis core: super spel, heerlijk die ff7 vibes. Loopt ook constant 30 fps, geen drops en ziet er best indrukwekkend uit.

Thumbs up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:20
Mijn oudste dochter is vandaag 6 geworden. Wat ze wilde hebben voor haar verjaardag: een Yoshi knuffel en Yoshi ei <3

Het ei is uiteindelijk een mok geworden in de vorm van een ei, ze was er superblij mee, Yoshi knuffel ook.

Goed opgevoed al zeg ik het zelf 8)

Yoshi's crafted world is haar favoriete spel.

[ Voor 3% gewijzigd door pirke op 01-01-2023 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furfoot
  • Laatst online: 15:05
Animal crossing is idd wat lastig voor hele jonge kids.

Als openworld lijstjes afvinken meer past bij jou dan is Immortal Fenyx Rising misschien een betere optie dan Zelda.

Dit is mijn game lijst:

https://www.dekudeals.com/collection/7jm7jct7r6

Als PC gamer kan ik je eigenlijk alleen de volgende games af raden:

Rocket League (niet echt vloeiend te noemen ivm PC)
Hollow Knight (input lag is aan de hoge kant met 6 frames wat eigenlijk niet te doen is voor een game als hollow knight)
Monster Hunter Rise (deze heb ik alleen gekocht omdat de PC versie een jaar later uit zou komen, het is eigenlijk een prima game op switch maar PC is voor mij toch de betere keuze)
Tony Hawk 1+2 (framerate en gfx zijn gewoon te laag voor mij ivm PC)

De rest van mijn lijst is goed te spelen en erg vermakelijk. Grote AAA/AA games speel ik toch liever op PC.

Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53

Ik kan je Lego City aanraden. Erg leuk om te spelen samen met je kids. Leuke opdrachten (zowel makkelijk als redelijk pittig) maar dat hoeft niet, je kan ook lekker in de open wereld ronddwalen en gewoon blokjes verzamelen en auto's rijden ;)

Dit is by far het meest gespeelde spel het afgelopen jaar door mijn zoontje van 5. Als je alle levels hebt doorlopen zijn er echt nog vele opdrachtjes die je kan doen.

Hij is nu in de aanbieding bij oa bol: https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www

Hij is ook regelmatig in de aanbieding in de eshop voor €11,99

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Furfoot schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:43:
[...]

Animal crossing is idd wat lastig voor hele jonge kids.

Als openworld lijstjes afvinken meer past bij jou dan is Immortal Fenyx Rising misschien een betere optie dan Zelda.

Dit is mijn game lijst:

https://www.dekudeals.com/collection/7jm7jct7r6

Als PC gamer kan ik je eigenlijk alleen de volgende games af raden:

Rocket League (niet echt vloeiend te noemen ivm PC)
Hollow Knight (input lag is aan de hoge kant met 6 frames wat eigenlijk niet te doen is voor een game als hollow knight)
Monster Hunter Rise (deze heb ik alleen gekocht omdat de PC versie een jaar later uit zou komen, het is eigenlijk een prima game op switch maar PC is voor mij toch de betere keuze)
Tony Hawk 1+2 (framerate en gfx zijn gewoon te laag voor mij ivm PC)

De rest van mijn lijst is goed te spelen en erg vermakelijk. Grote AAA/AA games speel ik toch liever op PC.
Hollow Knight met veel plezier uitgespeeld, ik herken de input lag niet, in ieder geval niet als probleem ervaren.

Tony Hawk 1+2 is top, maar als je de game al op PC of Xbox/playstation bezit dan zijn die grafisch inderdaad superieur. Ik vond het een voordeel dat ik de game op de Switch in handheld kon spelen en docked vond ik het acceptabel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Infidel666
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

Ik speel vrijwel geen Nintendo exclusives. Daar heb ik de switch ook niet voor; ik heb een switch omdat ik die ook handheld kan gebruiken.

Ik vind games als Hades, Dead Cells en Rogue Legacy 2 echt heerlijk voor die uurtjes tussendoor. Juist omdat een run vaak niet langer dan een uurtje duurt, en daarna begin je toch weer opnieuw aan een volgende run (roguelite/like genre). Al duren mijn Dead Cells runs inmiddels weleens langer, maar inmiddels heb ik dat zo in de vingers dat ik het dan de dag erna prima weer op pak. Ik hoef namelijk hoe dan ook niet opnieuw te bedenken waar ik naar onderweg was, of wat ik nog wilde doen.

Hollow Knight en Ori Will of the Wisps vind ik geweldige (2,5D) metroidvania’s, maar dat zijn wel de spellen waar ik, hoe langer het geleden is dat ik ze gespeeld heb, het ook weer zoveel lastiger vind ze weer op te pakken. Juist omdat ik daar wel met een “groter geheel” of doel bezig was, en dat weer terughalen voelt altijd een beetje alsof ik in de supermarkt sta, m’n boodschappenlijstje thuis heb laten liggen en moet proberen te bedenken wat er allemaal op stond.

Als het realistische je trekt, kun je ook eens kijken naar Assassin’s Creed. Ik raad dan eerst de Ezio collection aan, omdat ik die het beste vind :P én die het “eerste” is in de serie die momenteel op de switch beschikbaar is. Ik vind zelf dat die game behoorlijk lineair is, terwijl je wel een grote wereld hebt om in rond te struinen.

Overigens draait Hollow Knight perfect op mijn switch, geen enkele input lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
renzo4000 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:53:
[...]

Ik kan je Lego City aanraden. Erg leuk om te spelen samen met je kids. Leuke opdrachten (zowel makkelijk als redelijk pittig) maar dat hoeft niet, je kan ook lekker in de open wereld ronddwalen en gewoon blokjes verzamelen en auto's rijden ;)

Dit is by far het meest gespeelde spel het afgelopen jaar door mijn zoontje van 5. Als je alle levels hebt doorlopen zijn er echt nog vele opdrachtjes die je kan doen.

Hij is nu in de aanbieding bij oa bol: https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www

Hij is ook regelmatig in de aanbieding in de eshop voor €11,99
Thx voor de tip. Hij is nu in de eshop € 59.99 dus dan wacht ik nog wel even 😄

©2004

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
Zet hem in je verlanglijstje, dan krijg je van zelf een melding wanneer hij in de eShop in de sale gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
hk12nl schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:43:
[...]

Thx voor de tip. Hij is nu in de eshop € 59.99 dus dan wacht ik nog wel even 😄
Waarom wachten? Die bij bol is een code in box, dus dan download je hem ook uit de eshop maar dan tegen de 22€ van bol.com

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
SpoekGTi schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:04:
[...]

Waarom wachten? Die bij bol is een code in box, dus dan download je hem ook uit de eshop maar dan tegen de 22€ van bol.com
Die € 11,99 staat mij ook wel aan en ik heb geen haast 🙃

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
hk12nl schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 07:46:
[...]

Die € 11,99 staat mij ook wel aan en ik heb geen haast 🙃
Ik zie wel dat er een hoop andere LEGO games nu in de aanbieding zijn. Hoewel de meeste wel in het Nederlands zijn qua ondertiteling is LEGO City volgens mij de enige waar ook Nederlands gesproken wordt. Maar wellicht de moeite waard om eens te kijken want eigenlijk zijn die LEGO games (zeker voor dat geld) nooit een slechte koop, als is LEGO City denk ik wel de beste uit de reeks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f64ZqU2b099WRoBn1q9aIKnCNa4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/t3MLsTmMK8T6CDCMriiutMGh.png?f=fotoalbum_large

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
N.a.v. wat fijne suggesties hier én wat onderzoek, heb ik Valkyria Chronicles + VC4 bundle besteld. Thema spreekt me erg aan en de gameplay ziet er goed uit. Ook Xcom 2 gaat er wel komen denk ik. Ik ken hem van de pc, maar daar voelde het juist aan als een console game.

Ik ben aan de SP van MarioKart begonnen en hoewel het racen me op 150 en 200 cc goed afgaat, ben ik na 2 complete cups altijd wel klaar mee. Mist net dat beetje diepgang voor m'n gevoel. Ik zie dat echt als een heads-up racer met vrienden of familie.

Ook straks nog even Mario + Rabbids ophalen; voor een mooie prijs gevonden, dus die kon ik niet laten liggen. Het strategische spreekt me wel aan en het ziet eruit als een uitdaging.

Ik ben de platformers wat verder aan het bekijken en daar zit denk ik ook nog best wat tussen. Het mag voor mij juist wel wat linear zijn en niet teveel freeroaming.

Bedankt voor de suggesties en hulp hier! De Switch is voor mij nog verre van afgeschreven in ieder geval O+ .

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 03-01-2023 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:04
Sinds kort hebben wij hier thuis ook een Nintendo Switch (OLED). Nu zag ik op CD-Keys een leuke aanbieding voor 12 maanden lidmaatschap voorbij komen.

Ik ben hoofdgebruiker van de Switch met account en de kinderen hebben een eigen profiel zonder gekoppeld email adres. Kunnen zij dan ook gebruik maken van het online gedeelte? Of moet ik dan een familie lidmaatschap hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ryan_ schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:56:
Sinds kort hebben wij hier thuis ook een Nintendo Switch (OLED). Nu zag ik op CD-Keys een leuke aanbieding voor 12 maanden lidmaatschap voorbij komen.

Ik ben hoofdgebruiker van de Switch met account en de kinderen hebben een eigen profiel zonder gekoppeld email adres. Kunnen zij dan ook gebruik maken van het online gedeelte? Of moet ik dan een familie lidmaatschap hebben?
Daar is juist het familielidmaatschap voor. Elk profiel moet een gekoppeld email adres hebben en een lidmaatschap om gebruik te maken van Nintendo Online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:16:
[...]

Daar is juist het familielidmaatschap voor. Elk profiel moet een gekoppeld email adres hebben en een lidmaatschap om gebruik te maken van Nintendo Online.
Werkt echt heel goed, zelfs als je het met vrienden wil delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 19:04
L23 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:16:
[...]

Ah, dus toch. Dat zou dan deze moeten zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
renzo4000 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:41:
[...]

Ik zie wel dat er een hoop andere LEGO games nu in de aanbieding zijn. Hoewel de meeste wel in het Nederlands zijn qua ondertiteling is LEGO City volgens mij de enige waar ook Nederlands gesproken wordt. Maar wellicht de moeite waard om eens te kijken want eigenlijk zijn die LEGO games (zeker voor dat geld) nooit een slechte koop, als is LEGO City denk ik wel de beste uit de reeks.

[Afbeelding]
Lego Marvel Super Heroes 1 schijnt ook erg goed te zijn en draait grafisch beter dan Lego City Undercover. De lage fps van Undercover vond ik nog net acceptabel, maar kan beter. Lego Star Wars Skywalker Saga draaide ook een stuk beter op de Switch.
Lego Marvel Super Heroes staat in ieder geval op mijn lijstje, maar was na Undercover en Skywalker Saga even klaar met Lego games :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Als je ergens een Nintendo eShop kaartje koopt met een waarde in EUR, kun je die dan overal in Europa gebruiken ook als je toevallig in een land woont wat geen euro gebruikt? Ik wil het als een verjaardagscadeau voor een maat kopen, maar is een beetje lullig als die code niet werkt.... op die sites, zoals G2a enzo kan ik het niet zo duidelijk vinden hoe en wat. Ik weet toevallig wel dat wanneer hij naar de eShop gaat op z'n Switch hij alle prijzen in euros ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Nintendo eShop Cards zijn alleen te gebruiken in het land of de regio van de Nintendo eShop waar ze zijn gekocht. We kunnen geen Nintendo eShop Cards vervangen, omwisselen of een terugbetaling aanbieding als je deze voor een ander land of regio hebt gekocht.

https://www.nintendo.nl/S...aar%20ze%20zijn%20gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van de Parental Control app vanaf 2 smartphones?

Gebruik al een poos de app vanaf mijn eigen telefoon, maar wil dat mijn vrouw het ook kan gebruiken zodat ze mij niet lastig hoeven te vallen om de tijd te verlengen als ik aan het werk ben.

Maar dat lijkt niet te kunnen? :?

https://www.nintendo.com/...alcontrols/app/setup.html
Bij deze procedure in stap 4 heb ik al een ander scherm op de Switch, namelijk dat hij al gekoppeld is aan een app. Dan heb ik 2 opties, de huidige instellingen ophalen of de koppeling met de app opheffen. Dat laatste kan ik doen, maar dan kan ik vanaf mijn telefoon niks meer.

Volgens deze link zou het moeten kunnen:
Can I manage the restrictions for my system on two different smart devices?

The restrictions can only be managed by one Nintendo Account. However, you can link the same Nintendo Account to the application on multiple smart devices. Then, you can manage the restrictions through each device that the Nintendo Account is linked to.
Ik snap echter niet hoe. Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@BreadFan Net getest, kan gewoon op een tweede smartphone de app installeren en inloggen met hetzelfde account. Werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:35
Korte tussentijdse impressie van Mario 3D world + Bowser (Switch)

Wat is dit spel awesome, genieten. Geeft mij wat ik van een Mario platform game verwacht. Ik had het lang geleden al kort op de Wii U gespeeld, tot het spooklevel dus ook het begin voelde weer een beetje als nieuw..

Ik zal het eens kort en bondig houden:
1) Elk level is anders, elk level is creatief
2) Level design/ sfeer/ fun, ja echt toren hoog
3) belangrijkste, echte platform actie. Keertje ongeduldig/ slechte timing? je bent gewoon dood

Ondanks dat ik het voordat het in de Switch kwam al begon te hypen is dit spel voor mij nog beter dan de zelf gecreerde hype. Doet mij terug denken aan platform actie zoals Mario World, Mario bros 3 etc. Voor mij ook eenMario game waar ik mij veel meer op mijn gemak voel dan Odissey. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
MetalSonic schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:20:
Korte tussentijdse impressie van Mario 3D world + Bowser

Wat is dit spel awesome, genieten. Geeft mij wat ik van een Mario platform game verwacht. Ik had het lang geleden al kort op de Wii U gespeeld, tot het spooklevel dus ook het begin voelde weer een beetje als nieuw..

Ik zal het eens kort en bondig houden:
1) Elk level is anders, elk level is creatief
2) Level design/ sfeer/ fun, ja echt toren hoog
3) belangrijkste, echte platform actie. Keertje ongeduldig/ slechte timing? je bent gewoon dood

Ondanks dat ik het voordat het in de Switch kwam al begon te hypen is dit spel voor mij nog beter dan de zelf gecreerde hype. Doet mij terug denken aan platform actie zoals Mario World, Mario bros 3 etc. Voor mij ook eenMario game waar ik mij veel meer op mijn gemak voel dan Odissey. _/-\o_ _/-\o_
Ik ben op het moment ook Super Mario 3D World aan het spelen en het is inderdaad een toppertje.
Het niveau van de game is voor mij ook goed te doen, ik heb ook New Super Mario Bros. U Deluxe gekocht en daar heb ik best veel moeite mee om doorheen te komen. Het lukt wel, maar is soms erg frustrerend.

Ik ben nu in de 3e wereld aangekomen en tot nu toe heb ik alle sterren en stempels weten te verzamelen.
Super Mario 3D World speelt in vergelijking met Super Mario Bros een stuk relaxter, en heeft mij ook kennis laten maken met Captain Toad: Treasure Tracker, waardoor ik die game ook heb gekocht.

Super Mario Odyssey heb ik al uitgespeeld en ik ben ondertussen ook nog met Paper Mario bezig. Maar ik heb mijn Switch nog niet zo lang, dus ben op het moment ook wel een inhaalslag aan het maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik durf Super Mario 3D World wel de beste 3D Mario ooit te noemen. Wel met de sidenote dat ik een PlayStation en PlayStation 2 had tijdens de N64 en GameCube dagen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MetalSonic
ZesBarkiePK schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:55:
[...]

Ik ben op het moment ook Super Mario 3D World aan het spelen en het is inderdaad een toppertje.
Het niveau van de game is voor mij ook goed te doen, ik heb ook New Super Mario Bros. U Deluxe gekocht en daar heb ik best veel moeite mee om doorheen te komen. Het lukt wel, maar is soms erg frustrerend.

Ik ben nu in de 3e wereld aangekomen en tot nu toe heb ik alle sterren en stempels weten te verzamelen.
Super Mario 3D World speelt in vergelijking met Super Mario Bros een stuk relaxter, en heeft mij ook kennis laten maken met Captain Toad: Treasure Tracker, waardoor ik die game ook heb gekocht.

Super Mario Odyssey heb ik al uitgespeeld en ik ben ondertussen ook nog met Paper Mario bezig. Maar ik heb mijn Switch nog niet zo lang, dus ben op het moment ook wel een inhaalslag aan het maken.
Veel plezier dan met al die games. Ik zou lekker de tijd nemen voor elke game dus leg de rest op zij. Zonder om topgames te rushen. En tussen die titels zie ik alleen maar topgames!

SM3Dworld speelt inderdaad relaxed. Leuk dat je ook zelf keuzes kan maken hoe je door de werelden gaat en of of je alleen een level uitspeelt of dat je ook alles gaat verzamelen. Het verzamelen is precies leuk. Sommige groene sterren zijn wat meer verstopt terwijl andere redelijk makkelijk te pakken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Mog schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:01:
Ik durf Super Mario 3D World wel de beste 3D Mario ooit te noemen. Wel met de sidenote dat ik een PlayStation en PlayStation 2 had tijdens de N64 en GameCube dagen.
De beste, dat is een flink compliment. Ik vind dat moeilijk om te doen. Vooral omdat ik praktisch elke Mario game gespeeld heb. Super Mario 3D world zit in elk geval in de top 10 wellicht zelfs top 5. De concurrentie is echter wel zwaarder dan ooit. Mario World natuurlijk, maar ook Mario Allstars, Mario land (nostalgie) , de Galaxy games (zeer goed) .. Mario 64 O+

Weet in elk geval dat ik mario sunshine en mario odissey niet in de top 10 zie voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind Super Mario 3D World in ieder geval de beste multiplayer game van alle Mario platformers. Ben zelf ook in wereld 3 en is inderdaad een relaxt spel. Wat ik relaxt vind is dat als je dood gaat in een level niet opnieuw de stempel of groene ster moet halen, was bij de Wii U versie wel zo begrijp ik.
Super Mario Odyssey blijft wel mijn favoriete Mario platformer, juist omdat ik het verkennen en verzamelen zo leuk vind. Maar 3D World komt dicht in de buurt, speel met plezier een level opnieuw als ik een groene ster of stempel gemist heb. New Super Mario Bros. U Deluxe ook uitgespeeld, maar daar wou ik het liefst zo snel mogelijk door de levels heen en ook levels overgeslagen. Maar ben ook meer een Mario 3D platformer fan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Nu online
Mog schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:01:
Lastig. Ik denk dat ik 3D World de leukste 3D Mario ooit vind. maar niet de beste. Zo zie ik dat een Odysee een prachtige stuk software is, met liefde voor de franchise gemaakt. De moveset van Mario is zo uitgebreid en perfect in elkaar gezet, briljant. Mario is in Odysee op zijn best, alles klopt en hij is nooit eerder zo soepel te besturen geweest.

Maar ik denk dat toch 3D World mijn favoriete 3D Mario is. Dan komt Odysee en dan komt Sunshine.
Pagina: 1 ... 190 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic