Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-09 12:06
Ik moet de game zelf nog kopen, maar staat hoog op mijn lijstje, dochter wilt hem ook graag spelen.

[ Voor 89% gewijzigd door Linksquest op 06-12-2022 21:52 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 13:44
Linksquest schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:50:
[...]

De Gold Edition van de game bevat:

De basisgame
De season pass, die recht geeft op toekomstige DLC-packs, met onder meer extra verhaalcontent met nieuwe missies en gevechten, en een nieuw personage.
De Galactisch-prestigecollectie, met drie exclusieve en superstijlvolle wapenskins voor je team.

Buiten wat wapenskins is moet je nog wachten totdat de uitbreiding ook daadwerkelijk uitkomen, met die code heb je recht op de uitbreidingen en hoef je niet bij te betalen.
Sla mij maar dood, ik snap hier niks van. Welke content is gelijk beschikbaar?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Cobb schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:56:
[...]

Sla mij maar dood, ik snap hier niks van. Welke content is gelijk beschikbaar?
De Galactisch-prestigecollectie, met drie exclusieve en superstijlvolle wapenskins voor je team, dat zijn skins voor wapens.

Voorbeeld kan zijn een wapen die normaal rood is, opeens sterren erop heeft. Dus voor nu alleen skins en nog geen extra levels of missies, die volgen in 2023 door middel van een uitbreiding, mensen die de normale game hebben, moeten hiervoor apart betalen, met de Gold Edition heb je daar recht op en hoef je die niet meer extra te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
@Cobb een reden van een uitbreiding DLC is om gamers ik op later tijdstip nog terug naar de game te laten komen en er zo iets vernieuwing te geven zonder op kort termijn weer een nieuw spel te moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
@Linksquest Ok, tot nu toe hebben we die nog niet kunnen vinden. Waarschijnlijk moet hij dan eerst een paar levels hebben uitgespeeld.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
@Cobb Dat kan, waarschijnlijk van een wapen wat hij nog niet heeft, maar dat is goed mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
@Linksquest Ok, dank je.
Wel jammer dat Nintendo zo aan het klooien is en lijkt te zijn vergeten dat juist veel jonge kinderen dit soort spellen zullen gaan spelen. Tesamen met die kwetsbare joycons (wij hebben ze al twee keer laten repareren en nu is er weer eentje stuk) lijkt Nintendo haar doelgroep een beetje te zijn 'vergeten'.
Ik had dolgraag gezien dat de WiiU remotes nog te gebruiken waren.

[ Voor 9% gewijzigd door Cobb op 06-12-2022 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-09 22:49
Mario and Rabbids is niet perse een game voor jonge kids denk ik. Minder toegankelijk, moeilijke gameplay en meer op wat oudere kinderen en volwassenen gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:20:
Mario and Rabbids is niet perse een game voor jonge kids denk ik. Minder toegankelijk, moeilijke gameplay en meer op wat oudere kinderen en volwassenen gericht.
De meeste kinderen zien grappige figuren en Mario. Dan spreek je toch echt wel de leeftijd rond de 10 jaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ja, dat snap ik wel. Maar het is een strategische turnbased X-Com achtige game. En soms best moeilijk.

Wel een heel tof spel trouwens.

[ Voor 40% gewijzigd door Timothy3000 op 06-12-2022 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cobb schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:13:
Wel jammer dat Nintendo zo aan het klooien is en lijkt te zijn vergeten dat juist veel jonge kinderen dit soort spellen zullen gaan spelen.
Het is een Ubisoft game. Maar het klooien begrijp ik niet helemaal, code is toch juist ingevoerd? En anders was de standaard versie zonder extra's ook prima geweest.

Of het een te moeilijk spel is vraag ik me af. Game is in het Nederlands te spelen. En als ze er plezier mee hebben is het prima. Je moet ergens beginnen om nieuwe gameplay te leren. Wellicht is een Mario platformer een iets logischere keus. Maar deze game is niet gelijk verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik heb hem uitgespeeld en met name de latere levels kunnen best lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Al is er wel een makkelijke mode volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
L23 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:33:
[...]

Het is een Ubisoft game. Maar het klooien begrijp ik niet helemaal, code is toch juist ingevoerd? En anders was de standaard versie zonder extra's ook prima geweest.

Of het een te moeilijk spel is vraag ik me af. Game is in het Nederlands te spelen. En als ze er plezier mee hebben is het prima. Je moet ergens beginnen om nieuwe gameplay te leren. Wellicht is een Mario platformer een iets logischere keus. Maar deze game is niet gelijk verkeerd.
@Timothy3000

Hij heeft Mario Odyssey al uitgespeeld en is een ervaren Nintendo gamer. Met het klooien bedoel ik dat ze voor 30 euro extra content beloven aan een jonge doelgroep. Die zijn wat ongeduldiger dan oudere gamers. Hij baalde er van, maar goed het ons nog helemaal niet gelukt om er iets van terug te zien ondanks dat de code goed is ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:36:
Ik heb hem uitgespeeld en met name de latere levels kunnen best lastig zijn.
Vroeger als kind was ik helemaal niet bezig met games uitspelen en toch uren plezier gehad met een game ook al was het moeilijk. Wel veel van geleerd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Cobb schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:40:
[...]

@Timothy3000

Hij heeft Mario Odyssey al uitgespeeld en is een ervaren Nintendo gamer. Met het klooien bedoel ik dat ze voor 30 euro extra content beloven aan een jonge doelgroep. Die zijn wat ongeduldiger dan oudere gamers. Hij baalde er van, maar goed het ons nog helemaal niet gelukt om er iets van terug te zien ondanks dat de code goed is ingevuld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KboAPwBPnonjdVtjd1REqqolCDM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Huy103AVpJiTFcUcDqQLGOyJ.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik kijk wel echt uit naar die Rayman DLC. Jammer dat het nog even duurt. Wellicht tegen die tijd ook een Gold editie, net als de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:45:
Ik kijk wel echt uit naar die Rayman DLC. Jammer dat het nog even duurt. Wellicht tegen die tijd ook een Gold editie, net als de eerste.
Hoe bedoel je? Er is toch al een Gold editie te koop?

Kijk er zelf ook naar uit, eindelijk weer Rayman in een game :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
L23 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:46:
[...]

Hoe bedoel je? Er is toch al een Gold editie te koop?

Kijk er zelf ook naar uit, eindelijk weer Rayman in een game :P
Ja, true. Alleen tegen eind 202e is die hopelijk wat goedkoper. :)

Ik hoop ooit op een Rayman Legends vervolg. Wat waren die games tof zeg!!!!

[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 06-12-2022 22:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Cobb schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:13:
@Linksquest Ok, dank je.
Wel jammer dat Nintendo zo aan het klooien is en lijkt te zijn vergeten dat juist veel jonge kinderen dit soort spellen zullen gaan spelen. Tesamen met die kwetsbare joycons (wij hebben ze al twee keer laten repareren en nu is er weer eentje stuk) lijkt Nintendo haar doelgroep een beetje te zijn 'vergeten'.
Ik had dolgraag gezien dat de WiiU remotes nog te gebruiken waren.
Je kunt ook een Switch Pro controller pakken, of een 3th party controller mocht hij te duur zijn.

Ik heb mijn dochter 4 jaar geleden een Hori Mario controller gekocht, doet het prima, mist wel wat functies zoals Motion en Rumble, maar ze is er blij mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Vandaag wave 3 van de MK8 extra tracks, ben benieuwd!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zowel mijn Switch Lite als normale Switch verkocht, en nu een OLED model in huis. Was echter niet helemaal super happy om hem als handheld te gebruiken, vooral de standaard D-pad met die losse knopjes vind ik niet handig.. Heb een SNES look-a-like body en buttons gekocht voor de Joycons.
Wat is er veranderd:
- SNES look
- Een normale D-PAD ipv losse knopjes > ik kan nu weer fatsoenlijk Tetris spelen en andere games die vooral gebruik maken van de D-PAD.
- Ik heb de batterijen uit de Joycons gehaald > dit zorgt voor best wat gewichts besparing. De OLED ligt nu een stuk fijner in mijn hand. De Joy-Cons ga ik er toch nooit afhalen, aangezien ik voor de TV-mode toch een 8Bit Switch controller gebruik :)

Edit: Ik heb de accu's er als nog in geplaatst. Soms werd de linker JoyCon niet herkend. Deze moest ik er dan uit schuiven en er weer in klikken.
Een ander probleem was dat ze rumble motoren in slaapstand om de paar seconden gingen trillen :P Nu met de accu's er weer in zijn alle issues opgelost :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xe-DxqgYWLAxGb0C_4sf5OA623Q=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/0Wa5noGtK6tfTjUyFRoeigM2.gif?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Tux3.14 op 12-12-2022 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-09 19:25
Idd, de overname van Activision door MS kan alleen maar in het voordeel van Nintendo uitpakken. Zeker deze generatie is de samenwerking tussen MS en Nintendo prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:52
Tux3.14 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 09:11:
Zowel mijn Switch Lite als normale Switch verkocht, en nu een OLED model in huis. Was echter niet helemaal super happy om hem als handheld te gebruiken, vooral de standaard D-pad met die losse knopjes vind ik niet handig.. Heb een SNES look-a-like body en buttons gekocht voor de Joycons.
Wat is er veranderd:
- SNES look
- Een normale D-PAD ipv losse knopjes > ik kan nu weer fatsoenlijk Tetris spelen en andere games die vooral gebruik maken van de D-PAD.
- Ik heb de batterijen uit de Joycons gehaald > dit zorgt voor best wat gewichts besparing. De OLED ligt nu een stuk fijner in mijn hand. De Joy-Cons ga ik er toch nooit afhalen, aangezien ik voor de TV-mode toch een 8Bit Switch controller gebruik :)

[Afbeelding]
Ik vind het erg mooi. Kan je me misschien helpen met de SNES look? Als ik er op Google kan ik niet zo snel vinden wat jij nu laat zien en ik wil het zelf ook wel proberen.

Ik ga de batterijen er ook uit halen, goede tip! Daarnaast zitten de Joycons bij mij ook altijd op m'n switch, dat vind ik ook een mooier gezicht als de Switch in z'n dock staat.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op woensdag 7 december 2022 @ 10:20:
[...]

Ik vind het erg mooi. Kan je me misschien helpen met de SNES look? Als ik er op Google kan ik niet zo snel vinden wat jij nu laat zien en ik wil het zelf ook wel proberen.

Ik ga de batterijen er ook uit halen, goede tip! Daarnaast zitten de Joycons bij mij ook altijd op m'n switch, dat vind ik ook een mooier gezicht als de Switch in z'n dock staat.
Ik heb deze kit: https://www.amazon.nl/gp/product/B08V4SCFDS
Voelt gewoon degelijk aan. Ik heb de schroefjes en de veertjes wel uit de orginele Joycon hergebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:55
Hotman schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:58:
[...]

Als ik mijn telefoon in de poorten aan de zijkant stopt geeft deze wel een signaal dat hij wordt opgeladen ja. Als ik 1 van die 2 poorten de controller daarna erin stop gebeurd er niks meer.
Oplossing gevonden: Mijn USB poorten op de dock werken toch niet goed. Als ik mijn pro controller aansluit reageert deze ook niet. Als ik de Switch uitzet laad de pro controller wel op, maar zodra ik de switch aanzet raak ik die connectie gelijk weer kwijt (lampje gaat uit). Dock zit rechtstreeks op een stopcontact aangesloten (ook nog wel even getest met een stekkerdoos zonder verschil) dus dat zou goed moeten zijn. De telefoon zal misschien een signaal krijgen omdat die minder stroom nodig heeft :S

Edit: nu is de vraag kan ik het beste alleen een nieuwe dock halen of een complete set? Verschil van ongeveer 30 euro met de huidige prijzen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Hotman op 07-12-2022 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
Iemand nog een tip voor een goede replacement Joycon pookje? Op Amazon vind ik een paar maar mixed reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cobb schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:12:
Iemand nog een tip voor een goede replacement Joycon pookje? Op Amazon vind ik een paar maar mixed reviews.
Je weet dat Nintendo ook buiten garantie drift gratis repareert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
JackAvery schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:11:
[...]

Je weet dat Nintendo ook buiten garantie drift gratis repareert?
Nee, hoe claim ik dat? Bij de Gameshop waar ik hem gekocht heb konden ze niets voor mij betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cobb schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:17:
[...]

Nee, hoe claim ik dat? Bij de Gameshop waar ik hem gekocht heb konden ze niets voor mij betekenen.
Gaat het hier om drift of om een kapot pookje? Je gaf ook al aan vaker joy-cons hebben laten repareren?
Reparaties kan via Nintendo zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zou het zelf niet doen omdat ik het toch handig vindt extra controllers bij de hand te hebben als ik ze los koppel. Maar dacht er laatst nog aan. Leuk dat het gewoon werkt en merkbare gewicht besparing oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:24:
[...]

Ik zou het zelf niet doen omdat ik het toch handig vindt extra controllers bij de hand te hebben als ik ze los koppel. Maar dacht er laatst nog aan. Leuk dat het gewoon werkt en merkbare gewicht besparing oplevert.
Snap ik. Maar los vind ik ze niet heel fijn. Vond de Wii MotionPlus controller eigenlijk wel een heel stuk fijner werken. Zeker voor de party games.

Als ik een losse controller ga gebruik pak ik altijd de 8BitDo Ultimate controller: https://www.8bitdo.com/ultimate-bluetooth-controller/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tux3.14 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:48:
[...]

Snap ik. Maar los vind ik ze niet heel fijn. Vond de Wii MotionPlus controller eigenlijk wel een heel stuk fijner werken. Zeker voor de party games.

Als ik een losse controller ga gebruik pak ik altijd de 8BitDo Ultimate controller: https://www.8bitdo.com/ultimate-bluetooth-controller/
Ik bedoel meer voor de gevallen dat je een potje Mario Kart bij vrienden speelt, dan heb ik met enkel de Switch altijd een controller bij de hand. Thuis gebruik ik sinds begin dit jaar ook altijd de Pro controller.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Mario Kart wave 3 is beschikbaar. Niet alleen nieuwe banen, ook een nieuwe feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
L23 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:20:
[...]

Gaat het hier om drift of om een kapot pookje? Je gaf ook al aan vaker joy-cons hebben laten repareren?
Reparaties kan via Nintendo zelf.
Drift en pookje reageert niet op indrukken. Hij is eerder twee keer gerepareerd in het eerste halfjaar na aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cobb schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:50:
[...]

Drift en pookje reageert niet op indrukken. Hij is eerder twee keer gerepareerd in het eerste halfjaar na aanschaf.
Als er drift aanwezig is dan kan je gewoon rechtstreeks contact opnemen met Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:47
Als ik de Witcher 3 complete edition tweedehands koop zitten de extra's wel op de gamecard ? Of gaat dat via een code (die dan niet meer werkt natuurlijk)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
L23 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:30:
Mario Kart wave 3 is beschikbaar. Niet alleen nieuwe banen, ook een nieuwe feature.

[Twitter]
[Twitter]
Eindelijk dat irritante muntje uitzetten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harley schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:17:
Als ik de Witcher 3 complete edition tweedehands koop zitten de extra's wel op de gamecard ? Of gaat dat via een code (die dan niet meer werkt natuurlijk)
Alles zou op de cartridge moeten staan of via patches binnenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
harley schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:17:
DLC staat op de cartridge

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Warside, een game geinspireerd door Advance Wars, komt naar de Nintendo Switch (en Steam) eind 2023.

https://playwarside.com/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
Zoals het er nu uitziet komt die eerder dan Advance Wars :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Aangekondigd voor maart: een Bayonetta spin-off prequel

Ook aangekondigd:

En hoewel het enige aangekondigde platform PC is, zet ik deze ook al hier… *excited*

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 09-12-2022 07:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:59:
Warside, een game geinspireerd door Advance Wars, komt naar de Nintendo Switch (en Steam) eind 2023.

https://playwarside.com/
Ziet er echt als een kopie uit.

Op zich geen problemen mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-09 16:57
Just Dance 2023 gewonnen met een actie - deed er aan twee mee maar weet niet bij welke ik won! Ook wat buttons en stickers erbij, wel jammer dat het een code in a box is.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PHBzYFe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:29
Serieus, zat er al helemaal in... jammer dat die zo kort was :D

Kan niet wachten op de film!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sderooij schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:51:
[...]

Serieus, zat er al helemaal in... jammer dat die zo kort was :D

Kan niet wachten op de film!
Kijk er ook naar uit. Vermaak me momenteel met Bowser's Fury, maar zou tof zijn als er volgend jaar ook een nieuwe Mario platformer komt. Ben benieuwd of ze naast de film ook een Mario game in petto hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
L23 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:58:
[...]

Kijk er ook naar uit. Vermaak me momenteel met Bowser's Fury, maar zou tof zijn als er volgend jaar ook een nieuwe Mario platformer komt. Ben benieuwd of ze naast de film ook een Mario game in petto hebben.
Ben ook een nieuwe playthrough begonnen met bowsers fury, blijft een erg leuk spel. Alleen blijft irritant dat je niet even lekker een tijdje zonder bowsers fury kan spelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ook een season pass voor Fire Emblem Engage vannacht aangekondigd.

Three Houses content in Wave 1 van de vier!

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 09-12-2022 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Laatst online: 09:44
L23 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:58:
[...]

Ik verwacht geen Mario game rond de film, aangezien er nog niets is aangekondigd en een paar weken later de nieuwe Zelda uitkomt. Als ik eerlijk ben, denk ik dat een volgende nieuwe 3D Mario pas in 2024 zal komen, en dat die heel erg op Bowser's Fury zal lijken wat betreft gameplay, en dat Bowser's Fury eigenlijk een demo/test was om te zien of een Mario op die manier levensvatbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Transportman schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:28:
[...]

Ik verwacht geen Mario game rond de film, aangezien er nog niets is aangekondigd en een paar weken later de nieuwe Zelda uitkomt. Als ik eerlijk ben, denk ik dat een volgende nieuwe 3D Mario pas in 2024 zal komen, en dat die heel erg op Bowser's Fury zal lijken wat betreft gameplay, en dat Bowser's Fury eigenlijk een demo/test was om te zien of een Mario op die manier levensvatbaar zou zijn.
Van wat ik gelezen had lijkt Bowser's Fury een demo/test en zo voelt het ook nu ik de game zelf speel. Al zie ik nog niet het voordeel om een Mario game open wereld te maken ten opzichte van de losse werelden in Super Mario Odyssey. Alhoewel voor mij niet storend, wel jammer dat Bowser's Fury 30 fps draait in handheld terwijl Super Mario Odyssey 60 fps draait in handheld.

Wellicht later in het jaar 2023 een Mario game, in 2017 hadden we ook Zelda en Mario. 2023 voelt voor mij wel een beetje als het laatste jaar voor de Switch en zou het daarom wel tof vinden als ze het nog afsluiten met een tweede Mario 3D platformer (Super Mario 3D world is een Wii U port). Maar wat mij betreft 2 jaar na Super Mario 3D World + Bowser's Fury wel weer tijd voor een nieuwe Mario 2D/3D platformer. Als het 2024 wordt dan verwacht ik een game voor de opvolger van de Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 21:00
ShadLink schreef op donderdag 8 december 2022 @ 21:26:
Zoals het er nu uitziet komt die eerder dan Advance Wars :(
Advance wars is nu te pre orderen? (31dec bezorgd?)

https://www.budgetgaming....089762:+re-boot+camp.html

Uiteraard wel onder voorbehoud, maar als je ergens hebt gevonden dat het nog langer gaat duren, hoor ik dat graag.

[ Voor 30% gewijzigd door Stef87 op 09-12-2022 23:21 ]

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:18
Stef87 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:17:
[...]

Advance wars is nu te pre orderen? (31dec bezorgd?)

https://www.budgetgaming....089762:+re-boot+camp.html

Uiteraard wel onder voorbehoud, maar als je ergens hebt gevonden dat het nog langer gaat duren, hoor ik dat graag.
31 december is een placeholder, helaas geen officiële release-datum. Lijkt me commercieel gezien ook geen goede dag persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inderdaad een placeholder, overigens geeft Budgetgaming als placeholder 31 december 2023 aan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Bayonetta Chronicles heb ik wel erg veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 21:00
L23 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 00:05:
Inderdaad een placeholder, overigens geeft Budgetgaming als placeholder 31 december 2023 aan :P
Ohh erg jammer! Alle shops die ik zag stond het nog op 31dec 2022..

Keek hier heel er naar uit. De oude games kan je helaas niet op de switch spelen

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZB2PAL1LtjsdilJEfPdMJ_ReX3I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xNnn3FxcUx5CtsfA4pQqX61q.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa, Portal Companion + Hades in the pocket. _/-\o_

Morgen nog 'Mario Strikers Battle League' scoren ergens in de winkel, want die schijnt ook leuk geprijsd te zijn nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenos
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 20:49
Voor de liefhebbers van Animal Crossing en kapitalisme deze Kerst ;)

Animal Crossing Monopoly

Mitsubishi SUZ-SWM60 VA warmtepomp / PV Zuid: 3805WP / Noord: 830WP / Orcon MaxComfort-500 WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op zondag 11 december 2022 @ 16:15:
[Afbeelding]

Hoppa, Portal Companion + Hades in the pocket. _/-\o_

Morgen nog 'Mario Strikers Battle League' scoren ergens in de winkel, want die schijnt ook leuk geprijsd te zijn nu.
Twee toppers alvast, veel plezier :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Exo81
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 09:09
Na lang wikken en wegen heb ik m'n switch verkocht. Had hem al met de launch gekocht. De eerste 2 a 3 jaar was het geweldig en kwamen er naast de nintendo spellen ook veel AAA games uit die ik erg leuk vind. Echt super om op 'savonds op de bank naast mijn vriendin Doom, diablo 3, resident evil remake, witcher 3, dark souls, skyrim, etc. te spelen. Ook ontzettend genoten van de Zelda's en fire emblem. Maar de laatste tijd kwamen er nauwelijks nog games uit waar ik blij van werd. Elke keer weer keek ik uit naar de nintendo directs en elke keer was het weer teleurstellend. Bakken met indies maar de echt goede games zijn op een hand te tellen.
Ik begon echt het plezier in gamen te verliezen. Het vooruitzicht van de nieuwe Zelda en fire emblem was gewoon te weinig.

En toen kwam de steamdeck. In eerste instantie had ik geen interesse want ik dacht het geen "switch" ervaring zou zijn omdat je eerst urenlang moet tweaken om een game werkend te krijgen. Ik ben het uiteindelijk toch gedaan omdat ik weer graag wat top games wilde spelen. En wat ben er blij mee! Alle games die je koopt in de steamstore met het label verified of playable doen het gelijk (soms moet je handmatig het virtuele toetsenbord oproepen door twee knoppen in te drukken). Het is gewoon de switch maar dan een hele bibliotheek vol triple A games. Ik speel nu bv forza, red dead redemption, fallout en mgs5. Echt geweldig! Dus voor de mensen die ook zijn uitgekeken op de switch is de steamdeck echt een goed alternatief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
Exo81 schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:23:
Na lang wikken en wegen heb ik m'n switch verkocht. Had hem al met de launch gekocht. De eerste 2 a 3 jaar was het geweldig en kwamen er naast de nintendo spellen ook veel AAA games uit die ik erg leuk vind. Echt super om op 'savonds op de bank naast mijn vriendin Doom, diablo 3, resident evil remake, witcher 3, dark souls, skyrim, etc. te spelen. Ook ontzettend genoten van de Zelda's en fire emblem. Maar de laatste tijd kwamen er nauwelijks nog games uit waar ik blij van werd. Elke keer weer keek ik uit naar de nintendo directs en elke keer was het weer teleurstellend. Bakken met indies maar de echt goede games zijn op een hand te tellen.
Ik begon echt het plezier in gamen te verliezen. Het vooruitzicht van de nieuwe Zelda en fire emblem was gewoon te weinig.

En toen kwam de steamdeck. In eerste instantie had ik geen interesse want ik dacht het geen "switch" ervaring zou zijn omdat je eerst urenlang moet tweaken om een game werkend te krijgen. Ik ben het uiteindelijk toch gedaan omdat ik weer graag wat top games wilde spelen. En wat ben er blij mee! Alle games die je koopt in de steamstore met het label verified of playable doen het gelijk (soms moet je handmatig het virtuele toetsenbord oproepen door twee knoppen in te drukken). Het is gewoon de switch maar dan een hele bibliotheek vol triple A games. Ik speel nu bv forza, red dead redemption, fallout en mgs5. Echt geweldig! Dus voor de mensen die ook zijn uitgekeken op de switch is de steamdeck echt een goed alternatief!
heb ze ook beide, en houd ze beide aan. de switch is met name nog voor de exclusives, kan niet wachten tot de nieuwe zelda :D

de deck is met name voor de AAA en emulators :)

Rdr2 in het vliegtuig vorige week was wel weer gaaf om te spelen, maar ook thuis op de bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exo81 schreef op zondag 11 december 2022 @ 20:23:

Ik heb zelf nog nooit een console gehad die 5 jaar mijn interesse bleef vasthouden, dat doet de Nintendo Switch bij mij wel. Xbox 360 had destijds ook een vrij lange cyclus met 8 jaar, maar ook lange tijd niet op gespeeld. En nu een beetje hetzelfde met de Xbox One. In 2016 een Xbox One S gekocht, niet wetende dat ik een jaar later een Switch zou gaan kopen. Sindsdien is de Switch de console waar ik veruit het meeste op game. Steam Deck lijkt me ook een tof ding, maar zou voor mij geen Switch vervanger zijn. En ik merk zelf dat voor mij 1 handheld meer dan genoeg is. Verwacht wel dat ik over een paar jaar een nieuwe Xbox ga kopen voor de AAA titels zoals GTA, maar dat zijn voor mij ook geen games die ik handheld wil spelen. Momenteel meer plezier met de Nintendo exclusives en indie games zoals Hollow Knight. Maar in jouw geval is de Steam Deck een goede keuze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@Exo81 en @sderooij leuk om dat te lezen. Ik heb nu een Switch, maar in de praktijk gebruikt mijn zoon die nu meer dan ikzelf. Ik zit meer achter de PC om bijv Forza Horizon 5 te spelen (helaas wel gekocht in de MS store, dus weet niet of die het ook op de Steam Deck zou doen). Ik zit er over te denken om halverwege volgend jaar (als bonus/vakantiegeld/belasting een beetje gunstig uitpakt) een tweede Switch of Steam Deck te kopen. Ik neig op het moment naar een Steam Deck, maar ga me er tegen die tijd wat meer in verdiepen. Van de Switch vind ik de exclusives inderdaad erg leuk, en het is op het moment soms al vechten om screentime op TV, dus een extra Switch is zeker ook een optie.
Ik ben ook wel benieuwd naar de docked ervaring van de Steam Deck, maar daarvoor kijk ik wel even rond in het Steam Deck topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:18

The Chosen One

Zie signature!

Hier juist het tegenovergestelde.

Heb mijn Steamdeck maand of wat geleden verkocht. Maakte er praktisch geen gebruik van. Echt mobiel is die niet. Nam of de Switch of Kindle mee naar bed/toilet/auto. Switch stuk lichter/kleiner, veel langere batterijduur etc.

Het is een mooi apparaat maar je moet van te voren goed kijken welke spellen je wilt spelen, RTS e.d. is wel mogelijk, en je kunt heel veel instellen met schermzones e.d. maar bedenk je wel of je relatief veel moeite daar in wilt steken voor nog steeds gelimiteerde bediening.

Goed bedenken waar je er gebruik van wilt/gaat maken,als je iets wilt wat je makkelijk in je zak kan doen vergeet het maar, zelfs ff in een tasje stoppen is niet direct handig gezien het grote formaat en dan heb je met de standaard case ook geen ruimte voor andere accessoires zoals powerbank.

En teveel games die niet lekker werken (al dan niet de game zelf dan de controles, mod support/patches niet altijd lekker.

En games die goedgekeurd zijn kunnen ook ineens door een simpele patch niet meer werken (had ik met Borderlands). En dat kan van 2 kanten komen, de dev side en Steam.

En ik heb al een acceptabele gamepc met 2700X/1080TI. Ga je toch snel gewoon daar achter zitten met alle gemakjes van dien.

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 11-12-2022 21:48 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Hier ook maak ik minder gebruik van de Switch, maar dat duurt gelukkig niet zo lang (Witch on the Holy Night is al onderweg, en in februari Atelier Ryza 3).

Boosdoener was Pokémon overigens, als deze beter beviel (op meerdere fronten) dan zou ik deze nu nog spelen, maar na uitspelen ervan was ik klaar.

In ieder geval maak ik minder gebruik van de Switch dan in de eerste 3 a 4 jaar dat ik deze had, maar het is ook best logisch (minder games die ervoor uitkomen die ik erop wil spelen), echter doe ik mijn Switch niet de deur uit, dat gebeurt met geen enkel systeem bij ons thuis.

Steam Deck recent ook erbij gehaald, omdat ik vaak wel achter de PC zit maar niet even vaak de tijd heb voor gaming, dus Steam Deck is meer daarvoor (en zoals met elke handheld, erg fijn om ermee in bed te spelen)

Accu duur en dergelijke heb ik geen last van, meeste games die ik erop speel halen makkelijk 5 a 6 uur accu duur, met een enkele die de Deck in 2 a 2,5 uur leeg trekt.

Maar daar kocht ik de Deck ook voor, lichtere langere games (VNs, JRPG en bepaalde indies) die veel van mijn tijd vreten, want die 12 uur dat Uncharted in beslag neemt dat is nog te doen, maar een 80 a 100 uur JRPG is voor mij anders niet te doen.

Overigens speel ik (door pokemon op de Switch) laatste tijd vooral op mijn Vita en 3DS, die backlog is enorm lang in mijn geval (next stop Stella Glow op de 3DS, werd ook eens tijd).

ook een stuk handzamer die 2

Maar in mijn ogen zijn beide Steam Deck en Switch super, al zie ik mijzelf nu bepaalde games vaker op PC halen want ze draaien beter op de Deck, dan op de Switch (waar blijft mijn "Switch 2 Pro Ultra" Nintendo :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Wat is er veranderd:
- SNES look

[Afbeelding]
Even hier op terug komen. Ik heb de accu's er als nog in geplaatst. Soms werd de linker JoyCon niet herkend. Deze moest ik er dan uit schuiven en er weer in klikken.
Een ander probleem was dat ze rumble motoren in slaapstand om de paar seconden gingen trillen :P Nu met de accu's er weer in zijn alle issues opgelost :)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Ik vond de Switch Dock maar een onhandig en lelijk ding. Het was tijdens het 'docken' van de Switch altijd wel even zoeken naar de USB-C poort. De Switch mag daarnaast ook wel gewoon gezien worden, ipv verstopt worden in een zwarte doos :P Snap sowieso de keuze van plastic niet echt- want dat kan de Switch krassen bij het er in- en uithalen. Dus wou het anders aanpakken.
Ik had nog een Skull&Co dock liggen, maar die was niet compatibel met mijn OLED model. Dus er moesten een paar eenvoudige mods toegepast worden :Y) :+

De dock heb ik uit elkaar geschroefd en de veertjes uit de USB-C connector gehaald. Vervolgens een USB-C kabel er op gezet en met een lijmpistool vast gezet. Dit om er voor te zorgen dat de USB-C kabel altijd goed op zijn plek blijft. Door het verwijderen van de veertjes zit er geen druk meer op de connector, dit om te voorkomen dat ie niet alsnog omhoog springt en dan elke keer de kabel los ligt. De USB-C kabel is van UGreen en voldoet aan alle minimale specs van de Switch, zoals oplaad vermogen tot max 100watt (al gaat de Switch maar tot 39).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAJSykOIKJuGrKf4vIz4qbvyFWo=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/jtLomlfaN9J4148ezBpTjWMg.gif?f=fotoalbum_large

Dock weer dicht geschroefd en het zit er dan zo uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wdyrfyLHcomFMtKY_eG7FdUty3Q=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/a7dz0nFy7ML6DO9aGkKo0lpa.gif?f=fotoalbum_large

Dock netjes verstopt onder mijn TV meubel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/izuDV8zouMulx1QPPtL1I2Bxz6o=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/LJqBMNFwME81g8ec86VEq02m.gif?f=fotoalbum_large

En hier de dock met de USB-C kabel rechtstreeks aangesloten op de Skull&Co Dock :) De USB-C hub is verwijderd en zit nu in mijn werktas :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mQ_h5iMbjsfLqWjH3Vep5tKJVXY=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/CoHLAO4RLgbqbyg2bdwhIcf4.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Tux3.14 schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:19:
Ik vond de Switch Dock maar een onhandig en lelijk ding. Het was tijdens het 'docken' van de Switch altijd wel even zoeken naar de USB-C poort. De Switch mag daarnaast ook wel gewoon gezien worden, ipv verstopt worden in een zwarte doos :P Snap sowieso de keuze van plastic niet echt- want dat kan de Switch krassen bij het er in- en uithalen. Dus wou het anders aanpakken.
Ik had nog een Skull&Co dock liggen, maar die was niet compatibel met mijn OLED model. Dus er moesten een paar eenvoudige mods toegepast worden :Y) :+

De dock heb ik uit elkaar geschroefd en de veertjes uit de USB-C connector gehaald. Vervolgens een USB-C kabel er op gezet en met een lijmpistool vast gezet. Dit om er voor te zorgen dat de USB-C kabel altijd goed op zijn plek blijft. Door het verwijderen van de veertjes zit er geen druk meer op de connector, dit om te voorkomen dat ie niet alsnog omhoog springt en dan elke keer de kabel los ligt. De USB-C kabel is van UGreen en voldoet aan alle minimale specs van de Switch, zoals oplaad vermogen tot max 100watt (al gaat de Switch maar tot 39).
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En hier de dock met de USB-C kabel rechtstreeks aangesloten op de Skull&Co Dock :) De USB-C hub is verwijderd en zit nu in mijn werktas :P
[Afbeelding]
Dat ziet er erg mooi uit! _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tux3.14 schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:59:
[...]

Even hier op terug komen. Ik heb de accu's er als nog in geplaatst. Soms werd de linker JoyCon niet herkend. Deze moest ik er dan uit schuiven en er weer in klikken.
Interessant om te lezen. Een echte Tweaker :D Dock oogt ook mooier zo. Nu tevreden of kunnen we nog andere projecten verwachten?

Die USB-C hub in je werktas begrijp ik niet helemaal, je gebruikte hiervoor een hub?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
L23 schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:37:
[...]

Interessant om te lezen. Een echte Tweaker :D Dock oogt ook mooier zo. Nu tevreden of kunnen we nog andere projecten verwachten?

Die USB-C hub in je werktas begrijp ik niet helemaal, je gebruikte hiervoor een hub?
Thanks! Ik denk dat ik voorlopig wel tevreden ben. Wat ik al eerder aangaf heeft de Switch OLED + SNES/D-Pad mod + dock mod mijn 'normale' Switch en Switch Lite vervangen. De Switch Lite is echt ideaal als handheld, maar de OLED scoort beter als handheld als je kijkt naar geluid en beeld kwaliteit. Maar moet zeggen dat de unibody en de knoppen van de Lite dan wel echt weer een stuk fijner zijn dan een Switch met losse Joycons.
Wellicht ooit een Unibody oplossing voor de OLED switch. Voor de rest nog geen andere projecten, al kan het maar zo zijn dat ik mij vanavond wat bedenk en het over een weekje aan het uitvoeren ben :P

In de Skull&Co Switch Dock zit eigenlijk een USB-C hub. Deze kun je er uit schuiven.
Deze is dat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvIgnRn5PZxyWEbh4SWmDCLg-F4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P66JKZrES52FwMmDpz95Su9K.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Tux3.14 op 12-12-2022 13:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Thnx :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Tux3.14 schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:19:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Grappig, ik gebruik al een paar maanden dezelfde setup. USB-C kabel in het Switch dock en een incompatible Skull&Co houder om de Switch in te zetten. Maar in tegenstelling tot een echte tweaker heb ik er gewoon een kant-en-klaar kabel op Ali voor gekocht die in het dock vastklikt. (Niet alleen voor het gemak trouwens, maar ook omdat deze kabel toentertijd maar €8 kostte inclusief verzending en ik het dock niet wilde aanpassen/beschadigen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Niet online
Cannoli schreef op maandag 12 december 2022 @ 13:34:
[...]

Grappig, ik gebruik al een paar maanden dezelfde setup. USB-C kabel in het Switch dock en een incompatible Skull&Co houder om de Switch in te zetten. Maar in tegenstelling tot een echte tweaker heb ik er gewoon een kant-en-klaar kabel op Ali voor gekocht die in het dock vastklikt. (Niet alleen voor het gemak trouwens, maar ook omdat deze kabel toentertijd maar €8 kostte inclusief verzending en ik het dock niet wilde aanpassen/beschadigen.)
Die heb ik ook voorbij zien komen. Ik had alleen geen zin om zo te lang te wachten :+ Maar heb via AliExpress ook niet hele goede ervaring met wat een stekker heeft, vooral niet als er 15V met 2.6A overheen moet. Dan moeten de draden wel wat dikker zijn dan de standaard USB bekabeling. Maar wellicht dat het bij jou al het geval is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:18

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb die bovenstaande kabel ook, iets van €11,-. En met bovenstaande zou je hem met 10-20 dagen echt wel moeten hebben. (boven 10 euro, 14 dagen levering) Maar het blijft China uiteraard.

Gewoon neerleggen en ff snel klik. Makkelijk handig en geen gedoe met weinig ruimte in tv-meubel.
Nergens last van.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Iemand enig idee of je FM2023 Touch kan spelen via zowel de mobiele telefoon als op de Switch? Dus 1 savegame spelen op beide apparaten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Bowser's Fury uitgespeeld, alle 100 Cat Shines verzameld. Erg leuk en smaakt naar meer, jammer dat er niet meer te doen is. Nog wat extra moeilijke uitdagingen zoals bij Super Mario Odyssey was tof geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ASmjtDEhHC_or5C529gWEiyrhOo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pPDKaaJtayBttSz7scqEnUww.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door L23 op 12-12-2022 23:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Vanmiddag een huilend kind, de Switch Lite van mijn dochter hielt er precies na 4 dagen buiten de garantie ermee op. Ze kreeg een melding dat ze hem opnieuw moest opstarten en toen niks meer, gaat niet meer aan op geen enkele mogelijkheid.

Heb hem maar open gemaakt om de accu los te koppelen, dat zou volgens een Youtuber kunnen helpen, echter helaas. Wat ik uiteindelijk eruit heb kunnen halen waarschijnlijk oververhit geraakt en hierdoor krijgen we hem niet meer aan de praat. Heb haar maar net een nieuwe Switch Lite besteld, want een droevig kind krijg ik weer niet over mijn hart :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dedominee schreef op maandag 12 december 2022 @ 22:15:
Iemand enig idee of je FM2023 Touch kan spelen via zowel de mobiele telefoon als op de Switch? Dus 1 savegame spelen op beide apparaten?
Gezien ik er weinig over kan vinden zou ik er niet op rekenen. Als je het echt zeker wilt weten, zou je misschien contact met Sega kunnen opnemen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw Tetris 99 weekend in aantocht:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Wat is jullie ervaring met bluetooth headsets en de Nintendo Switch? Ik heb een Sony Inzone H9, deze kan ik met veel pijn en moeite met de Nintendo Switch verbinden, en als het al lukt begint het geluid te kraken. Geen werkbare combinatie dus.

Nu is dit misschien een probleem met de compatibiliteit, aangezien de Sony Inzone H9 ook voor mijn PlayStation 5 bedoeld was. Of is bluetooth headsets koppelen gewoon een ramp op de Nintendo Switch?

En heeft iemand anders een aanrader voor een Nintendo Switch headset?

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
Ik gebruik soms onderweg mijn AirPods Pro met de Switch en dat gaat prima. Op de merkbare latency na dan. Maar ja, dat heb je eigenlijk altijd met BT. Dus gebruik ik gewoonlijk gewoon een bedrade koptelefoon via USB-c of 3.5mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
ShadLink schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:13:
Ik gebruik soms onderweg mijn AirPods Pro met de Switch en dat gaat prima. Op de merkbare latency na dan. Maar ja, dat heb je eigenlijk altijd met BT. Dus gebruik ik gewoonlijk gewoon een bedrade koptelefoon via USB-c of 3.5mm
Werkt noise canceling dan ook op de AirPods Pro?
Dat zou echt een uitkomst zijn dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:18:
[...]

Werkt noise canceling dan ook op de AirPods Pro?
Dat zou echt een uitkomst zijn dan.
Net getest, en het lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 20:57
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:04:
Wat is jullie ervaring met bluetooth headsets en de Nintendo Switch? Ik heb een Sony Inzone H9, deze kan ik met veel pijn en moeite met de Nintendo Switch verbinden, en als het al lukt begint het geluid te kraken. Geen werkbare combinatie dus.

Nu is dit misschien een probleem met de compatibiliteit, aangezien de Sony Inzone H9 ook voor mijn PlayStation 5 bedoeld was. Of is bluetooth headsets koppelen gewoon een ramp op de Nintendo Switch?

En heeft iemand anders een aanrader voor een Nintendo Switch headset?
Toch is dat vreemd. Switch beschikt over Bluetooth 4.1 en jouw headset Bluetooth 5.0 wat sowieso backwards compatible zou moeten zijn. Wellicht dat een soort multipoint connect beschikbaar is dat niet lekker werkt. Al eens geprobeerd om de headset volledig te unpairen/resetten en opnieuw met de switch te verbinden?
Heb zelf ook wel eens AirPods gebruikt, dat werkt goed. Latency is inderdaad meer bij v4.1 icm spelen van een Game (live audio stream). Bij het kijken van video wordt dit normaliter opgelost door een her-sync van de audio- en video-stream. Maar dat kan natuurlijk niet bij gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinkCat
  • Laatst online: 07:49
Linksquest schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 01:53:
Vanmiddag een huilend kind, de Switch Lite van mijn dochter hielt er precies na 4 dagen buiten de garantie ermee op. Ze kreeg een melding dat ze hem opnieuw moest opstarten en toen niks meer, gaat niet meer aan op geen enkele mogelijkheid.

Heb hem maar open gemaakt om de accu los te koppelen, dat zou volgens een Youtuber kunnen helpen, echter helaas. Wat ik uiteindelijk eruit heb kunnen halen waarschijnlijk oververhit geraakt en hierdoor krijgen we hem niet meer aan de praat. Heb haar maar net een nieuwe Switch Lite besteld, want een droevig kind krijg ik weer niet over mijn hart :P
Ik gok dat je dit ook al hebt geprobeerd, maar wie weet. Druk de power button minimaal 20 seconden in en kijk of er leven in het apparaat komt. Paar uur aan de lader en dan nogmaals proberen de power button 20 seconden in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
@Purejet Bedankt, ik had wel al een soft reset geprobeerd, maar zal ook nog eens een hard reset proberen.

Het probleem begint nu namelijk al met het vinden van de headset, de Nintendo Switch ziet bijvoorbeeld mijn TV altijd. Maar de headset is maar moeilijk te vinden, terwijl de headset wel in paring modus staat te knipperen.

Met wat rommelen en een beetje geluk kan ik ze dan uiteindelijk wel met elkaar verbinden, alleen kraakt het geluid dan.

Op de PlayStation 5 gebruik ik de USB dongel en daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Ik weet dus niet precies of dit een headset probleem is, of dat de Switch niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:23

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:04:
@Purejet Bedankt, ik had wel al een soft reset geprobeerd, maar zal ook nog eens een hard reset proberen.

Het probleem begint nu namelijk al met het vinden van de headset, de Nintendo Switch ziet bijvoorbeeld mijn TV altijd. Maar de headset is maar moeilijk te vinden, terwijl de headset wel in paring modus staat te knipperen.

Met wat rommelen en een beetje geluk kan ik ze dan uiteindelijk wel met elkaar verbinden, alleen kraakt het geluid dan.

Op de PlayStation 5 gebruik ik de USB dongel en daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Ik weet dus niet precies of dit een headset probleem is, of dat de Switch niet wilt.
Staat de microfoon van je headset uit?
Mijn Penrose X verbindt zich via bluetooth zonder problemen en met goede geluidskwaliteit met de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Elias2020 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:07:
[...]

Staat de microfoon van je headset uit?
Mijn Penrose X verbindt zich via bluetooth zonder problemen en met goede geluidskwaliteit met de switch.
Ja die staat uit. Moet ik het nog eens proberen als ik de microfoon eerst aanzet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:23

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:10:
[...]

Ja die staat uit. Moet ik het nog eens proberen als ik de microfoon eerst aanzet?
Hmmm denk niet dat het verschil uitmaakt, dacht juist het tegenovergestelde.
Als workaround kan je de headset met je tv verbinden (mits BT) en dan je switch opstarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09 20:57
ZesBarkiePK schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:04:

Ok. Vreemd inderdaad.
Hoe lukt het pairen met een mobiele telefoon over bluetooth? Ik vermoed dat je ook bluetooth gebruikt ipv de dongle bij verbinden met Switch?

Note
"There are two ways to connect the Sony INZONE H9 to your platform of choice. The primary connection method is the headset’s included 2.4GHz USB-A RF dongle, which can connect to PC, PlayStation 4 or 5, and Nintendo Switch (when it’s docked) for lag-free wireless audio. This is a pretty typical connection method for wireless gaming headsets.

However, like many other high-end gaming headsets, the INZONE H9 also supports Bluetooth connections. The headset uses Bluetooth 5.0 and supports the default SBC and AAC codecs. There’s no multipoint, but you can connect using Bluetooth and the USB dongle at the same time, and get audio from both simultaneously."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Purejet schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 13:26:
[...]

Ok. Vreemd inderdaad.
Hoe lukt het pairen met een mobiele telefoon over bluetooth? Ik vermoed dat je ook bluetooth gebruikt ipv de dongle bij verbinden met Switch?

Note
"There are two ways to connect the Sony INZONE H9 to your platform of choice. The primary connection method is the headset’s included 2.4GHz USB-A RF dongle, which can connect to PC, PlayStation 4 or 5, and Nintendo Switch (when it’s docked) for lag-free wireless audio. This is a pretty typical connection method for wireless gaming headsets.

However, like many other high-end gaming headsets, the INZONE H9 also supports Bluetooth connections. The headset uses Bluetooth 5.0 and supports the default SBC and AAC codecs. There’s no multipoint, but you can connect using Bluetooth and the USB dongle at the same time, and get audio from both simultaneously."
Super bedankt!

Want wist nog niet dat de USB dongel ook met het dock van de Nintendo Switch werkte.

Dan steek ik de dongel gewoon in de console waarmee ik speel, probleem opgelost.

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 22:12
Het is weer tijd voor de Spotify wrap up Nintendo jaaroverzicht.

Bekijk je persoonlijke overzicht hier:
https://nintendo-switch-2022.nintendo.com/nl-nl/

Hieronder een paar van mijn statistieken
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8tBTg_8WbMqaowc-xn1UNWzNhfI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b9pXQ27Eby90jvNWaUWV7k9f.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G6eLZGQw6gLbfratJXeAHefXxQw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/evN1drP7LYIZkYRGDx76qjvh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:22
In afgelopen weken Metroid Dread uitgespeeld (18 uur, 100%). Mijn eerste Metroid game voor zover ik kan herinneren (36 jaar). Maar wat een vette game is dat zeg, en wat loopt die soepel op de switch. Af en toe beetje ruzie met bewegingen, lange laadtijden voor de soms gigantische levels.

Ik vraag me af hoe herspeelbaar deze game nou is, je kan sneller gaan en dan krijg je wellicht een ander uiteinde. Hoe zijn anderen hierover te spreken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vond het overzicht van vorig jaar iets beter, ik was wel benieuwd hoe de verhouding docked en handheld dit jaar zou zijn. Wel handig dat je van alle games die je dit jaar gespeeld hebt informatie kan zien. Mijn top 3 meest gespeelde games dit jaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r88ft_c4wGC9F-3qcHwrMPvcJzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44ntqFGFW8Y2wElVpyclZwSR.jpg?f=fotoalbum_large

Goed vermaakt met Lego Star Wars The Skywalker Saga :P Dankzij de Mario Kart Circuit-uitbreidingspas weer aardig wat uurtjes gestoken in de time trials. En behoorlijk wat kortere games uitgespeeld waarvan Pokemon Let's Go Pikachu net in de top 3 is beland.

Vorig jaar was mijn top 3 Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2, Hades en Star Wars Knights of the Old Republic. Dit jaar had Star Wars Knights of the Old Republic II in de top 3 kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Laatst online: 09:44
avec_style schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 19:47:
Het is weer tijd voor de Spotify wrap up Nintendo jaaroverzicht.

Bekijk je persoonlijke overzicht hier:
https://nintendo-switch-2022.nintendo.com/nl-nl/

Hieronder een paar van mijn statistieken
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb mijn data niet gedeeld met Nintendo, dus ik krijg geen overzicht, maar als ik op mijn Switch kijk, dan is mijn top 3 wat betreft speeltijd als volgt: Nr1 is XC2 met 150 uur, nr 2 en 3 is gedeeld door XC1 en XC3 beide met 130 uur. Zou ik naar genres kijken, komt nr4 (Pokémon Legends met 90+ uur) daar ook nog bij en dan was mijn grootste bulk aan Switch games dit jaar RPGs.

Voorspelling voor volgend jaar, denk ik ook redelijk eentonig wat betreft franchise in de top 3, ik verwacht dan veel Legend of Zelda te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:19
Afgelopen jaar niet veel gespeeld. Was niet echt in de stemming ervoor en had 2020/2021 rondje voor mij belangrijke games gedaan dus die komen dan weer even niet langs.

Enige dat ik dit jaar beetje heb gedaan is Octopath Traveler (was de bedoeling er vol voor te gaan, maar na 2 a 3 hoofdstukken gestopt), Nes/Snes/N64 online enkele games (DKC 1, 2 en 3) uitgespeeld, Picross enkele delen en mijn huidige verslaving... Fall Guys. Leuk dat chaotische.

Komend jaar ben ik ervan overtuigd dat er in ieder geval 3 games op de lijst staan. BotW ga ik deze week weer aan beginnen, maar nu in Master Mode en weer voor 100%. Tears of the Kingdom en Pikmin 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit jaar heb ik vele uren besteed aan een game die bij mij 4 jaar op pauze stond... :X
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fj4NYW2XEAA14Cn?format=jpg&name=medium

Pagina: 1 ... 188 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic