Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cenahej schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:05:
[...]

Ahhh ben helaas te laat denk ik. Zie niks bijzonders in de aanbieding voor de switch bij de MM
Was een dagdeal. Ben benieuwd of er morgen nog leuke aanbiedingen komen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-09 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Dit is een leuke deal: 50 euro eshop tegoed voor maar 40 euro. Gebruik de code BF20 bij de checkout!

https://startselect.com/nl-nl/nintendo-eshop-card-50/

Extra tip: koop er twee, daarna een nintendo voucher, dan kan je digitaal 2 premium games kopen zoals Mario’s, Zelda en Pokemon. In principe kosten ze dan maar 40 euro per stuk! Goedkoper krijg je ze niet!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:58
Farabi schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:10:
[...]

Nee, ligt voor de hand. Samsung S23 en de iphone 15 komen ook niet meer met een lcd scherm kan ik je verklappen.
We hebben het over Nintendo. Die doen met een gerust hart zoiets hoor. Wat voor de hand ligt, is voor Nintendo vaak niet zichtbaar. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat er een oled scherm inzit. Ik doe dat in elk geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 16:05
Vreemde vraag wellicht, maar kun je ook een Switch Online abo betalen met met een eShop giftcard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dedominee schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:04:
Vreemde vraag wellicht, maar kun je ook een Switch Online abo betalen met met een eShop giftcard?
Ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 12:23
Cyrax0508 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:46:
[...]

We hebben het over Nintendo. Die doen met een gerust hart zoiets hoor. Wat voor de hand ligt, is voor Nintendo vaak niet zichtbaar. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat er een oled scherm inzit. Ik doe dat in elk geval niet
Om kosten te drukken. Misschien. Maar tot dusver heeft Nintendo altijd een nieuwer systeem gemaakt met verbeteringen tov de vorige. Dus als de opvolger van de Switch ook een handheld/hybride is (wat ik verwacht) is de kans groot dat daar ook een OLED scherm in zit. En dan misschien later een "lite" versie met lcd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37

Rhapsody

In Metal We Trust

Mauz1978 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 07:16:
Dit is een leuke deal: 50 euro eshop tegoed voor maar 40 euro. Gebruik de code BF20 bij de checkout!

Extra tip: koop er twee, daarna een nintendo voucher, dan kan je digitaal 2 premium games kopen zoals Mario’s, Zelda en Pokemon. In principe kosten ze dan maar 40 euro per stuk! Goedkoper krijg je ze niet!
De, weliswaar wat oudere, shop reviews zijn niet zo positief over deze shop helaas.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:19
Ik heb in 2016 en 2017 2x een bestelling daar geplaatst en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 16:17
Rhapsody schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:41:
[...]
De, weliswaar wat oudere, shop reviews zijn niet zo positief over deze shop helaas.
Zonet besteld. Ging perfect en werkt. Geen probleem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Laatst online: 21-09 19:05

Mauz1978

Console War Veteran

Rhapsody schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:41:
[...]
Heb er 4 gekocht, gekregen en geclaimed. Dus geen problemen hier.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52

Heb jij toevallig een idee hoelang deze code geldig is?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redax schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:09:
[...]

Heb jij toevallig een idee hoelang deze code geldig is?
startselect geeft zelf het volgende aan: Dit product is geldig tot 10 jaar na de aankoopdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
L23 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:20:
[...]

startselect geeft zelf het volgende aan: Dit product is geldig tot 10 jaar na de aankoopdatum.
Sorry, misschien was mijn vraag niet helemaal helder. Wat ik wilde vragen is tot hoelang deze code te claimen is om de korting bij aankoop te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Laatst online: 20-09 12:30
Redax schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:50:
[...]

Sorry, misschien was mijn vraag niet helemaal helder. Wat ik wilde vragen is tot hoelang deze code te claimen is om de korting bij aankoop te ontvangen.
Gezien de code BF20 zal het wel een Black Friday ding zijn. Op de main page staat dat de Black Friday Sale van 21-11 tot 28-11 loopt, dus dan zou ik er van uit gaan dat je t/m zondag nog kunt profiteren. Maandag misschien, afhankelijk van hoe ze 21.11.22 - 28.11.22 (de letterlijke tekst van de website) uitleggen.

Houd er ook rekening mee dat er ook een disclaimer op staat dat die korting geldt zolang de voorraad strekt, dus het kan zijn dat ze zaterdag al op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook vandaag weer veel Nintendo spellen €44 bij Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
wat is ongeveer het formaat van een nintendo spel als ik het via de store koop? met de cartridge neemt het bijna geen ruimte in. ik zie mensen soms geheugen uitbreiden, dus was benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:59:
wat is ongeveer het formaat van een nintendo spel als ik het via de store koop? met de cartridge neemt het bijna geen ruimte in. ik zie mensen soms geheugen uitbreiden, dus was benieuwd.
Dat staat aangegeven in de eshop en op de website van Nintendo als je een spel bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:00
Zit te twijfelen om Endling: Extinction Is Forever aan te schaffen. Ik hou wel van games met sterke verhalen maar de game lijkt vrij snel uit te spelen te zijn. Prijs is op dit moment 20 euro bij de mediamarkt i.p.v. 30 euro.

Iemand dit gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks man! Voor 80 euro inderdaad de 100 euro deal kunnen aanschaffen. 40 euro per game dus, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:59:
https://www.nintendo.nl/ -> zoek de games waarin je interesse hebt -> lees hoeveel plek ze innemen :+ Het varieert nogal.

Zelf kom ik al jaren toe met 128Gb extra maar ik koop veel fysiek. Als je kleinere indie games koopt heb je misschien geen expansie van de opslag nodig. Een game zoals Xenoblade is dan weer 15 GB en neemt de helft van het geheugen van een gewone Switch in.

[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 26-11-2022 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Heb nu ieg een 1TB in mijn Switch zitten. :+

Gekocht voor gebruik met mijn Steamdeck maar die is weer naar een andere Tweaker op reis gegaan. Switchpowah of zoiets...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een 256GB microSD in mijn Switch. Er staan iets van 15 games op en de helft is nog vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik een 4GB microSD, want met het interne geheugen mag je maximaal 100 videos opnemen. Wel ooit een 128GB kaartje gekocht voor de Switch, maar nuttiger in de compact camera.

Inmiddels 42 games, waarvan een stuk of 20 compleet op de cartridge. En nog een aantal games waar een update installeren niet nodig is. Het zijn voornamelijk kleine updates die ruimte in nemen en Hollow Knight die ik zowel fysiek en digitaal heb en Star Wars Knights of the Old Republic. Nog de helft van het interne 64GB geheugen vrij. Alleen Bioshock: The Collection momenteel niet geinstalleerd, die heb ik fysiek maar heeft voor elk deel een vrij grote download. Maar als ik een game heb uitgespeeld kan het prima verwijderd worden en later opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 10:35

Vandaag is het maar 10% meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 19:31
sinterklaas komt ook een BF nintendo switch brengen hier. Ik heb 3 kinderen (3-7) en wil zelf ook meespelen. Ik moet er dus extra controllers bijkopen. Zelf heb ik grote handen. Ik heb geen ervaring op de switch.

Nu dacht ik er eerst 2 pro controllers bij te vragen van de sint, echter zie ik dat sommige spellen (bv party) alleen met joy cons werken.

Wat is het best hier:
A )2 pro controllers
B )1 setje joy cons & 1 pro controller

Ik neig nu naar B, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Optie A en B zijn beiden ongeveer even duur.

[ Voor 0% gewijzigd door The Dutchman op 27-11-2022 07:24 . Reden: Kleine verduidelijking ]

----------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:56
Goedemorgen,

Gebruiken julienne stylus op de switch. ?
Ik heb dat brain training gekocht en nu lijkt me die handiger met een stylus.
Al zie ik dat nintendo geen eigen stylus verkoopt.
Welke rade jullie aan? Of volstaat een pennetje van de DS ook?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:42
lifeguard schreef op zondag 27 november 2022 @ 08:10:
[...[ Of volstaat een pennetje van de DS ook?
Nee, dat is gewoon een plastic stokje.Je hebt een styles nodig die ook op een smartphone werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:56
jongetje schreef op zondag 27 november 2022 @ 08:47:
[...]

Nee, dat is gewoon een plastic stokje.Je hebt een styles nodig die ook op een smartphone werkt.
Helder! Dan ga ik daar naar op zoek !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:18

En via CashbackXL nog eens 4% cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 16:17
The Dutchman schreef op zondag 27 november 2022 @ 07:23:
sinterklaas komt ook een BF nintendo switch brengen hier. Ik heb 3 kinderen (3-7) en wil zelf ook meespelen. Ik moet er dus extra controllers bijkopen. Zelf heb ik grote handen. Ik heb geen ervaring op de switch.

Nu dacht ik er eerst 2 pro controllers bij te vragen van de sint, echter zie ik dat sommige spellen (bv party) alleen met joy cons werken.

Wat is het best hier:
A )2 pro controllers
B )1 setje joy cons & 1 pro controller

Ik neig nu naar B, maar misschien zie ik iets over het hoofd. Optie A en B zijn beiden ongeveer even duur.
Ik heb zelf paar van deze erbij gekocht. Geen topkwaliteit maar het werkt best aardig. Gebruik deze liever dan de joycons.

https://www.kruidvat.nl/k...nintendo-switch/p/5559625

Helaas nu uitverkocht. Misschien kun je iets soortgelijks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:57
Estylicious schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:13:
[...]

Ik heb zelf paar van deze erbij gekocht. Geen topkwaliteit maar het werk best aardig. Gebruik deze liever dan de joycons.

https://www.kruidvat.nl/k...nintendo-switch/p/5559625

Helaas nu uitverkocht. Misschien kun je iets soortgelijks vinden.
Deze vind je makkelijk via verschillende webwinkels
Zeker degelijk genoeg om mee te beginnen en dan zien hoe vaak jullie samen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dutchman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 19:31
Dank esthlicious en kontroll, zal die bestellen.

----------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 13:55
Aangezien de goedheiligman hier waarschijnlijk ook een Switch naar binnen gaat gooien volg ik dit topic ook maar.

Aangezien mijn jongste een pokemon liefhebber is, welke pokemon game is een aanrader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
emil_406 schreef op zondag 27 november 2022 @ 20:13:
Aangezien mijn jongste een pokemon liefhebber is, welke pokemon game is een aanrader?
Ik zou zeggen Pokémon Scarlet/Violet, die is net uit en mogelijk zijn er vriendjes die de game ook net in huis hebben?

Zelf alleen ervaring met Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee, ook een leuke game die samenwerkt met de smartphone game Pokemon Go.

Los daarvan vind ik dat Mario Kart 8 Deluxe en Super Mario Odyssey niet mogen ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

emil_406 schreef op zondag 27 november 2022 @ 20:13:
Aangezien de goedheiligman hier waarschijnlijk ook een Switch naar binnen gaat gooien volg ik dit topic ook maar.

Ik heb alle Pokémon games gespeeld op de Nintendo Switch, als je rustig wil beginnen raad ik je persoonlijk Pokémon Lets go Eevee of Pikachu aan. Verder heb ik me ook erg goed weten te vermaken met Pokémon Sword en Shield, Pokémon Legends: Arceus (deze is wel iets moeilijker om mee te beginnen) en Pokémon Violet en Scarlet zijn ook wel een grote aanrader. Ik vind persoonlijk de remakes van Diamond en Pearl het minst leuk wegspelen ondanks ik me uren kon verliezen in de Grand Underground..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Is er trouwens al meer bekend gemaakt over Digimon World: Next Order?
Ben erg benieuwd wat de pre-order editie zal zijn namelijk, hopelijk een mooie steelcase.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 13:55
L23 schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:48:
[...]

Ik zou zeggen Pokémon Scarlet/Violet, die is net uit en mogelijk zijn er vriendjes die de game ook net in huis hebben?

Zelf alleen ervaring met Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee, ook een leuke game die samenwerkt met de smartphone game Pokemon Go.

Los daarvan vind ik dat Mario Kart 8 Deluxe en Super Mario Odyssey niet mogen ontbreken.
Mario Kart zit in de bundel. Mario Party doen we er bij als "game voor het hele gezin". Misschien dat ik voor mezelf Mario Odyssey voor de kerst erbij doe en voor beide kids een pokemon game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:11
Weet je wat ook wel een hele leuke game kan zijn die in december uit komt? Advance wars! Ik heb me hier vroeger zo erg mee vermaakt met de GBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:47
Cenahej schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:13:
Weet je wat ook wel een hele leuke game kan zijn die in december uit komt? Advance wars! Ik heb me hier vroeger zo erg mee vermaakt met de GBA.
Zeker!
Eerst eind november maar eens beginnen aan Front Mission, op de SNES kapot gespeeld O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:09
Cenahej schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:13:
Die is toch al tijden uitgesteld? Op de Nintendo die staat er ook nog geen datum bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook nog niks gehoord over een nieuwe datum van Advance Wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:11
Transportman schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:17:
[...]

Die is toch al tijden uitgesteld? Op de Nintendo die staat er ook nog geen datum bij.
Ja klopt, ik heb begrepen dat die toen is uitgesteld vanwege de oorlog in Oekraïne. Online staat er nu een release datum van 31-12-2022. Weet niet of dit ook echt officieel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cenahej schreef op maandag 28 november 2022 @ 17:47:
[...]

Ja klopt, ik heb begrepen dat die toen is uitgesteld vanwege de oorlog in Oekraïne. Online staat er nu een release datum van 31-12-2022. Weet niet of dit ook echt officieel zo is.
31 December is vaak een datum waarbij een release onbekend is, vandaar eind van de maand december. Nee, is verder geen nieuwe release datum bekend.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
De nieuwe Settlers game komt naar consoles in 2023 (pc versie releast in februari).

Vandaag is er ook Nintendo nieuws:
  • De Switch Sports update met Golf komt vandaag uit
  • Ook Splatoon 3 wordt vandaag gepatched naar versie 2.0.0
  • Vanavond volgt een nieuwe trailer van de Super Mario Bros. film.

[ Voor 41% gewijzigd door JackAvery op 29-11-2022 07:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-07 12:44
JackAvery schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:02:
De nieuwe Settlers game komt naar consoles in 2023 (pc versie releast in februari).

[YouTube: The Settlers: New Allies - Developer's Update]

Vandaag is er ook Nintendo nieuws:
  • De Switch Sports update met Golf komt vandaag uit
  • Ook Splatoon 3 wordt vandaag gepatched naar versie 2.0.0
  • Vanavond volgt een nieuwe trailer van de Super Mario Bros. film.
Settlers 1 heb ik uuuuuren gespeeld op mn 386. Ben Benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Zou graag mijn kids van 4 en 6 Disney Dreamlight Valley laten spelen, echter is deze niet in de Nederlandse taal op de Switch ?

Wat is jullie ervaring met dit spel en kinderen?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Switch Oled besteld en daarbij voor de kids (5, 8 en 9) alvast Mario & Rabbids Kingdom Battle en Wreckfest. Omdat ik denk dat ze wel graag auto's slopen :D

Tzt zal er Just Dance en Mario Kart wel bijkomen, maar voor nu lijkt me dit even genoeg :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

JackAvery schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 07:02:

[YouTube: The Settlers: New Allies - Developer's Update]
Leuk! Maar dit zou toch eerder een game zijn die ik op PC zou spelen.

cybergamers.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:23

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Eric_Cantona schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 12:12:
Switch Oled besteld en daarbij voor de kids (5, 8 en 9) alvast Mario & Rabbids Kingdom Battle en Wreckfest. Omdat ik denk dat ze wel graag auto's slopen :D
Denk zelf dat je beter voor Mario Kart/Party kan gaan, omdat ze op die leeftijd waarschijnlijk een hele kluif hebben aan een turn based tactics strategy game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:52
TomBraamhaar schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:45:
[...]

Settlers 1 heb ik uuuuuren gespeeld op mn 386. Ben Benieuwd :)
ik ook maar dit ziet er veel te complex uit voor iemand van 46 met niet zo veel tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke 3rd party Joycons met een normale D-Pad raden jullie aan? Ik vind dat ding van Nintendo met de 4 losse knopjes maar irritant :(

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05

Tweede trailer. Ik vind het er nog steeds fantastisch uitzien. Ben echt heel benieuwd.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Hmm. Ik denk, dat ik voor het eerst in 10 jaar weer eens naar de bioscoop ga. :D

De trailer ziet er goed uit en laat ook leuk knipoogjes naar de games zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:06
Ik ben ook wel erg benieuwd, het is een feest van herkenning!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52
Nieuwe Mario film trailer ziet er goed uit. Krijg er steeds meer zin in. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Extra trailer, Nederlands [YouTube: The Super Mario Bros. Movie Trailer (NEW FOOTAGE!)]Helaas is deze offline gehaald. Was wel een leuke waarin Mario en Toad een tochtje door verschillende pipes gingen. Ik denk dat dit een reclame is die op TV en/of online zal worden gebruikt.
Extra trailer, Spaans [YouTube: The Super Mario Bros. Movie - TV Spot (Spanish, NEW footage as of No...]

[ Voor 21% gewijzigd door RollieBollie op 01-12-2022 07:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er volgt vandaag een eerste patch voor Pokémon Scarlet/Violet die onder andere een muziekbug bij de Elite 4 fixt. Nintendo erkent ook de problemen met de performantie van het spel…
je hebt 1GB aan vrije plek nodig om de update te installeren.

Ook The Pokemon Company excuseert zich op de Japanse website met informatie over de update.

[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 01-12-2022 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Elias2020 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 13:11:
[...]

Denk zelf dat je beter voor Mario Kart/Party kan gaan, omdat ze op die leeftijd waarschijnlijk een hele kluif hebben aan een turn based tactics strategy game.
Hmm oké.

Nou ben ik zelf de 6e jarig dus kan ik een spel voor mijn verjaardag vragen. Eens kijken welke combi ik ga maken, Just Dance is namelijk ook gewild.

Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met het nieuwe seizoen van Splatoon 3 zijn er weer afbeeldingsstukjes te sparen. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke donderdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 10 januari. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SmA6k6g44FXNPeRQZ8rayuLbKc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L03q04LLMsXIpqfOJFzKAu6O.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:23

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Eric_Cantona schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:55:
[...]

Hmm oké.

Nou ben ik zelf de 6e jarig dus kan ik een spel voor mijn verjaardag vragen. Eens kijken welke combi ik ga maken, Just Dance is namelijk ook gewild.

Bedankt voor de info!
Ben zelf onlangs 38 jaar geworden en had 'm ook voor mezelf gekocht. Erg leuk spel wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:29
ach - 14 dagen nu geen switch :-( nog steeds reparatie....

Heb ik nog iets gemist? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:58:
ach - 14 dagen nu geen switch :-( nog steeds reparatie....

Heb ik nog iets gemist? :P
Ja, je loopt allemaal afbeeldingsstukjes mis…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel de Nintendo Switch Lite als de 'normale' Nintendo Switch in huis.
Nu heb ik vanmiddag een OLED model in mijn handen gehad......... Wat een bizar fijn scherm zeg. Groter, scherper, mooier. Maar ook de body zelf is een stuk degelijker.
Nu jeukt het wel om ook de OLED maar aan te schaffen. Lastig, lastig :P
Blijf het nadeel wel de D-Pad vinden, daarom heb ik ook nog steeds een Lite die ik vooral gebruik als portable switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redax
Verwijderd schreef op donderdag 1 december 2022 @ 16:34:
Zowel de Nintendo Switch Lite als de 'normale' Nintendo Switch in huis.
Nu heb ik vanmiddag een OLED model in mijn handen gehad......... Wat een bizar fijn scherm zeg. Groter, scherper, mooier. Maar ook de body zelf is een stuk degelijker.
Nu jeukt het wel om ook de OLED maar aan te schaffen. Lastig, lastig :P
Blijf het nadeel wel de D-Pad vinden, daarom heb ik ook nog steeds een Lite die ik vooral gebruik als portable switch.
Het scherm is echt heel mooi inderdaad, dat heeft mij ook laten twijfelen. De fragiele Joy Con's van de reguliere Switch modellen houden mij nog wel tegen. Eigenlijk zou er een Switch Lite met Oled en docking mogelijkheid uit moeten komen. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Redax schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:12:
[...]

Het scherm is echt heel mooi inderdaad, dat heeft mij ook laten twijfelen. De fragiele Joy Con's van de reguliere Switch modellen houden mij nog wel tegen. Eigenlijk zou er een Switch Lite met Oled en docking mogelijkheid uit moeten komen. O+
Volledig mee eens. Best of both worlds zeg maar :P

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:45
Mario Kart Live is leuker dan ik dacht! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdFpADegLj31jLDH0yMBJ6l569c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rp3n9s2J5qTLx6MOmQG5fik6.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kirby and the Forgotten Land kunnen lenen. Game is leuker dan ik verwacht had. Inmiddels met de laatste paar levels bezig en de game is best uitdagend. De eindbaas van wereld 1 viel me wat tegen, maar de opvolgende eindbazen hebben meer diepgang. De levels spelen lekker weg en alle copy abilities uitproberen en upgraden blijft vermakelijk. Leukste vind ik de kortere Treasure Road levels waar je met een van de copy abilities op tijd de finish moet bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
onze Just Dance op de Apple Tv wil niet meer verbinden met de servers, dus nu kijk ik naar Just Dance op de Switch. Inmiddels denk ik te snappen dat de verschillende edities verschillen in de lengte van abonnement dat je er bij krijgt, maar kan ik dan ook de gratis versie downloaden en gewoon een abonnement nemen of moet ik wel minimaal de 'standard' editie hebben?
https://www.nintendo.nl/G...2023-Edition-2266365.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:22
L23 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:21:
Kirby and the Forgotten Land kunnen lenen. Game is leuker dan ik verwacht had. Inmiddels met de laatste paar levels bezig en de game is best uitdagend. De eindbaas van wereld 1 viel me wat tegen, maar de opvolgende eindbazen hebben meer diepgang. De levels spelen lekker weg en alle copy abilities uitproberen en upgraden blijft vermakelijk. Leukste vind ik de kortere Treasure Road levels waar je met een van de copy abilities op tijd de finish moet bereiken.
Is inderdaad erg leuk, ik heb hem samen met mijn dochter gespeeld in 2 player mode.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
datadevil schreef op zondag 4 december 2022 @ 07:13:
onze Just Dance op de Apple Tv wil niet meer verbinden met de servers, dus nu kijk ik naar Just Dance op de Switch. Inmiddels denk ik te snappen dat de verschillende edities verschillen in de lengte van abonnement dat je er bij krijgt, maar kan ik dan ook de gratis versie downloaden en gewoon een abonnement nemen of moet ik wel minimaal de 'standard' editie hebben?
Inderdaad minimaal de standard edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
datadevil schreef op zondag 4 december 2022 @ 07:13:
Misschien verduidelijkt deze reddit post een beetje de verschillen (thank you Google :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackAvery schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:54:
[...]

Misschien verduidelijkt deze reddit post een beetje de verschillen (thank you Google :P)
Daar had ik het ook vandaan. Vooral vreemd dat de Nintendo website zelf de verschillen niet aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:55:
[...]

Daar had ik het ook vandaan. Vooral vreemd dat de Nintendo website zelf de verschillen niet aangeeft.
Zelfs de Ubisoft website is hier niet duidelijk over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
JackAvery schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:00:
[...]

Zelfs de Ubisoft website is hier niet duidelijk over....
het is dramatisch, daarom kwam ik ook met de vraag. Ik moet zeggen dat ook die tekst op reddit niet echt heel duidelijk is; lijkt nog steeds alsof je de gratis versie moet kunnen downloaden en dan een abonnement er bovenop. Duidelijk geval van mensen die de tekst geschreven hebben die het onderwerp goed kennen en niet iemand anders het hebben laten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
datadevil schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:41:
[...]

het is dramatisch, daarom kwam ik ook met de vraag. Ik moet zeggen dat ook die tekst op reddit niet echt heel duidelijk is; lijkt nog steeds alsof je de gratis versie moet kunnen downloaden en dan een abonnement er bovenop. Duidelijk geval van mensen die de tekst geschreven hebben die het onderwerp goed kennen en niet iemand anders het hebben laten lezen.
Voor Dance+ abonnement heb je Just Dance 2023 Edition Year 1 Song Pack nodig, deze zit niet in de gratis versie maar kan je wel in de game alsnog aanschaffen. De gratis versie is een soort demo en met de aankoop in de gratis versie hopen ze je makkelijk te kunnen verleiden tot het aanschaffen van de volledige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Hier even een beginnersvraagje. Ik heb een nieuwe switch met twee paar joycons die ik nu laad op een stationnetje. Kan het kwaad om dat gewoon aan te laten (dus permanent laden vermoed ik)? Zou fijn zijn als de accu's lang goed blijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!
buddow schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:10:
Hier even een beginnersvraagje. Ik heb een nieuwe switch met twee paar joycons die ik nu laad op een stationnetje. Kan het kwaad om dat gewoon aan te laten (dus permanent laden vermoed ik)? Zou fijn zijn als de accu's lang goed blijven
Geen probleem, als de Joy-cons aan de Switch hangen zijn ze ook altijd 100% geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
L23 schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:58:
[...]

Voor Dance+ abonnement heb je Just Dance 2023 Edition Year 1 Song Pack nodig, deze zit niet in de gratis versie maar kan je wel in de game alsnog aanschaffen. De gratis versie is een soort demo en met de aankoop in de gratis versie hopen ze je makkelijk te kunnen verleiden tot het aanschaffen van de volledige game.
stuk duidelijker, dankjewel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:15
Misschien dat hier iemand (mijn dochter) kan helpen:

Gisteren voor Sinterklaas mijn dochter de Horipad Mini gegeven. Echter als ik de USB aansluit op mijn dock gebeurd er niks. De dock heeft 3 poorten en op geen van de poorten werkt de controller. Bij de Change Grip settings kan ik zolang als ik wil op L+R of ZL+ZR drukken, maar er gebeurd niks.

Als ik de controller op mijn laptop aansluit werkt hij wel.

Betreft een Switch day one uit 2017.
Via power options de switch al meerdere malen echt uit gezet en weer aan
Via de settings alle gekoppelde controllers laten vergeten (scheen een probleem te zijn met draadloze controllers van Hori na versie 12.0.0 van de Switch
Switch, dock en controllers zijn up-to-date.

Volgens Hori (en Nintendo) zou de controller via plug and play gewoon moeten werken zonder iets aan te hoeven passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Hotman schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:19:

Gisteren voor Sinterklaas mijn dochter de Horipad Mini gegeven. Echter als ik de USB aansluit op mijn dock gebeurd er niks. De dock heeft 3 poorten en op geen van de poorten werkt de controller. Bij de Change Grip settings kan ik zolang als ik wil op L+R of ZL+ZR drukken, maar er gebeurd niks.

Via de settings alle gekoppelde controllers laten vergeten (scheen een probleem te zijn met draadloze controllers van Hori na versie 12.0.0 van de Switch

Volgens Hori (en Nintendo) zou de controller via plug and play gewoon moeten werken zonder iets aan te hoeven passen.
Als ik problemen heb met het pairen van een controller, werkt het bijna altijd door de controller zelf met een USB kabel op de Switch (dus niet het dock) aan te sluiten. Dat zou je nog eens kunnen proberen.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
Tsjipmanz schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:51:
[...]

Als ik problemen heb met het pairen van een controller, werkt het bijna altijd door de controller zelf met een USB kabel op de Switch (dus niet het dock) aan te sluiten. Dat zou je nog eens kunnen proberen.
Probleem is dat de betreffende controller geen USB-C aansluiting heeft waardoor hij niet rechtstreeks in de Switch kan, maar wel in de docking aangesloten moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:24

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Hotman schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:02:
[...]

Probleem is dat de betreffende controller geen USB-C aansluiting heeft waardoor hij niet rechtstreeks in de Switch kan, maar wel in de docking aangesloten moet worden.
Ah damn, ik zie nu dat het om een bedrade controller gaat. Excuus, ik dacht dat het net als de pro-controller een draadloos exemplaar was en die laad je vaak op via USB-C. Dan moet ook ik je de oplossing schuldig blijven.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hotman schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:02:
[...]

Kan je bijvoorbeeld wel je smartphone opladen via de USB poorten van het dock? Werken de 3 poorten van het dock wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
L23 schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:45:
[...]

Kan je bijvoorbeeld wel je smartphone opladen via de USB poorten van het dock? Werken de 3 poorten van het dock wel?
Als ik mijn telefoon in de poorten aan de zijkant stopt geeft deze wel een signaal dat hij wordt opgeladen ja. Als ik 1 van die 2 poorten de controller daarna erin stop gebeurd er niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Hotman schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:58:
[...]

Als ik mijn telefoon in de poorten aan de zijkant stopt geeft deze wel een signaal dat hij wordt opgeladen ja. Als ik 1 van die 2 poorten de controller daarna erin stop gebeurd er niks meer.
Heb je de instelling om de Pro Controller bedraad aan te sluiten op de Switch ook al eens aan of uit gezet? Zit volgens mij ergens onder de controller settings. Mogelijk is dit van invloed. Weet nog dat het bij de 8Bitdo dongle op 'aan' moest staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
Cannoli schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:36:
[...]

Heb je de instelling om de Pro Controller bedraad aan te sluiten op de Switch ook al eens aan of uit gezet? Zit volgens mij ergens onder de controller settings. Mogelijk is dit van invloed. Weet nog dat het bij de 8Bitdo dongle op 'aan' moest staan.
Ook die functie (plus herstart van de Switch) meerdere malen uit en aan gezet. Blijf het vreemd vinden dat ik in filmpjes op het internet mensen hem zie inpluggen en klaar 8)7 Maar gezien de controller wel werkt op de PC lijkt het mij niet dat hij kapot is. Misschien toch maar gewoon retour melden en een nieuwe vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:32
Hotman schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:19:

Ik kan je niet helpen. Enkel aangeven dat ik het probleem ook wel eens heb met deze controller (de mario-versie dan). Meestal wanneer de switch een tijdje in de slaapstand heeft gestaan. Wanneer ik dan de Switch geheel uit en dan weer aanzet, doet de controller het wel weer. Bij het aanzetten, zit de de plug reeds in de USB-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
Rn82 schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:56:
[...]

Ik kan je niet helpen. Enkel aangeven dat ik het probleem ook wel eens heb met deze controller (de mario-versie dan). Meestal wanneer de switch een tijdje in de slaapstand heeft gestaan. Wanneer ik dan de Switch geheel uit en dan weer aanzet, doet de controller het wel weer. Bij het aanzetten, zit de de plug reeds in de USB-poort.
Ga ik dat nog een keer proberen :) Anders toch maar een retour aanmelden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:32
JackAvery schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:13:
[...]

Behalve de originele dock (moeilijk te vinden en niet zo goedkoop) zijn er bvb. de Jumpgate van Skull & Co die vrij populair is, of de Genki covert dock. Er zijn ook een hoop goedkopere knock-offs die met simpele kabeltjes enzo werken. Ik zou daar voorzichtig mee zijn en altijd een originele power adapter van Nintendo gebruiken bij een third-party dock.

Let wel op als je een OLED model hebt gekocht. Een aantal third-party docks werkt daar niet goed mee. Skull & Co heeft bijvoorbeeld al een nieuw model van hun Jumpgate in de pre-order staan om dat op te lossen.
Is de Skull & Co Jumpgate nog steeds de aangewezen replacement dock? Zie dat die verkrijgbaar is op Amazon voor EUR46.

Verassend genoeg geeft de Switch met dock ineens geen beeld meer op de TV :? Detecteert wel dat er iets aangesloten is maar vervolgens geen signaal/beeld.

Switch v1 is een paar maanden alleen mobiel gebruikt, dock in kast bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rukapul schreef op maandag 5 december 2022 @ 19:25:
[...]

Is de Skull & Co Jumpgate nog steeds de aangewezen replacement dock? Zie dat die verkrijgbaar is op Amazon voor EUR46.

Verassend genoeg geeft de Switch met dock ineens geen beeld meer op de TV :? Detecteert wel dat er iets aangesloten is maar vervolgens geen signaal/beeld.

Laadt de Switch in het dock? Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd? Kan je je dock met iemand anders' Switch uittesten?

En de meeste third-party docks zijn ok (in de zin van 'veilig') lijkt me, op de hele oude na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nintendo Switch Online leden kunnen vanaf morgen een week lang River City Girls spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:32
JackAvery schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:19:
[...]

Laadt de Switch in het dock? Heb je al een andere HDMI kabel geprobeerd? Kan je je dock met iemand anders' Switch uittesten?
Laden check.
Andere kabel geprobeerd.
Alle vage stappen van Reddit etc. check :P
Andere TV check.
Andere voedingsadapter check.
Testen met andere Switch staat nog op stapel, maar heb er niet direct een voorhanden.

Vindt het vreemd dat iets dat jaren werkt na eenmaal tijdelijk afkoppelen niet meer werkt.
En de meeste third-party docks zijn ok (in de zin van 'veilig') lijkt me, op de hele oude na.
Mooi :)

Zou ik eigenlijk de Switch aan een Lenovo docking station kunnen hangen:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rukapul schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:29:
Zou ik eigenlijk de Switch aan een Lenovo docking station kunnen hangen:?
Om beeld op tv te krijgen? Nee dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:28
Rukapul schreef op maandag 5 december 2022 @ 19:25:
[...]

Gek genoeg ook gezien bij een kennis van mij, die hadden een dock die ineens niets meer leek te doen aan hun TV. Aangezien ik 2 docks heb, gezegd dat ze er wel eentje konden lenen. Wisseltje gedaan, ondertussen draait hun "defecte" dock al ruim 6 maanden zonder issues als mijn main dock en zij hebben ook nergens last van met mijn dock.

Welke regio woon je? Wellicht kun je testen met iemand anders?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 13:44
Mijn zoontje heeft Mario Rabbids Sparks of Hope the Gold edition. Nu hebben wij in de eShop de code ingewisseld voor de extra content maar hij zit hier vervolgens niets in terug in de game. We spelen met hetzelfde account als waar de code voor is ingewisseld.
Wat doen wij verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Cobb op 06-12-2022 17:45 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:09
Cobb schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:45:
Mijn zoontje heeft Mario Rabbids Sparks of Hope the Gold edition. Nu hebben wij in de eShop de code ingewisseld voor de extra content maar hij zit hier vervolgens niets in terug in de game. We spelen met hetzelfde account als waar de code voor is ingewisseld.
Wat doen wij verkeerd?
Heb je de game al een keer herstart (dus volledig sluiten en weer starten) na het invoeren van de code? En hoe ver ben je al in de game? Volgens mij komen skins niet meteen vanaf de start, maar pas als je op de eerste planeet komt beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 13:44
@Transportman ik zal morgen eens kijken samen met mijn zoontje. Ik heb er echt helemaal geen kaas van gegeten (ben blijven hangen in het SNES tijdperk qua Mario).
Is dat nog ergens duidelijk te vinden want het zijn toch ook vaak jonge kinderen die dit soort spelletjes spelen en het spelletje was niet goedkoop.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:22
Cobb schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:45:
Wat doen wij verkeerd?
De Gold Edition van de game bevat:

De basisgame
De season pass, die recht geeft op toekomstige DLC-packs, met onder meer extra verhaalcontent met nieuwe missies en gevechten, en een nieuw personage.
De Galactisch-prestigecollectie, met drie exclusieve en superstijlvolle wapenskins voor je team.

Buiten wat wapenskins is moet je nog wachten totdat de uitbreiding ook daadwerkelijk uitkomen, met die code heb je recht op de uitbreidingen en hoef je niet bij te betalen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Pagina: 1 ... 187 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic