G_Dragon schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:18:
[...]

Ik mis Digimon World: Next Order in je lijstje :p
Die heb ik niet in de Indie World presentatie gezien hoor :)

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:17

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

JackAvery schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:54:
[...]

Die heb ik niet in de Indie World presentatie gezien hoor :)
Oh my bad, ik ging er namelijk vanuit dat het een lijstje was van de aankomende releases.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op maandag 14 november 2022 @ 10:57:
[...]

Oh my bad, ik ging er namelijk vanuit dat het een lijstje was van de aankomende releases.
Tsss, beetje Digimon hypen.

• G_Dragon

G_Dragon

L23 schreef op maandag 14 november 2022 @ 11:19:
[...]

Tsss, beetje Digimon hypen.
Sorry! :D Een geruststelling is dat de game alsnog op 22 februari volgend jaar uitkomt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 13:51
L23 schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:47:
[...]

Nog op kunnen lossen? Of gaat het nu ter reparatie naar Nintendo?
Helaas nog steeds niks, dat wordt reparatie denk ik :(

• G_Dragon

G_Dragon

Nice! Ben benieuwd of er veel grote games voor een mooi prijsje weg mogen gaan.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:00
Ik hoop dat er ook goede aanbiedingen zijn voor fysieke first-party games. Ik heb in ieder geval mijn wishlist al volgeschreven met alle Xenoblades en Zeldas :P

Overigens heeft Nintendo Japan een commercial gedeeld van de Golf-update van Nintendo Switch Sports. Het lijkt er op dat deze update al snel uitkomt. Volgens de omschrijving zou de update deze maand al uitkomen (volgens NintendoLife).

VirinR schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:26:
[...]

Ik hoop dat er ook goede aanbiedingen zijn voor fysieke first-party games. Ik heb in ieder geval mijn wishlist al volgeschreven met alle Xenoblades en Zeldas :P

Overigens heeft Nintendo Japan een commercial gedeeld van de Golf-update van Nintendo Switch Sports. Het lijkt er op dat deze update al snel uitkomt. Volgens de omschrijving zou de update deze maand al uitkomen (volgens NintendoLife).

[YouTube: Nintendo Switch Sports CM はじめてのゴルフ篇]
Voor fysieke sales kijk je best naar individuele winkels :)

In de Japanse beschrijving van de video en op die Japanse website van Switch Sports staat dat de update in de tweede helft van november komt - kan ik bevestigen.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:00
JackAvery schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:27:
[...]

Voor fysieke sales kijk je best naar individuele winkels :)

In de Japanse beschrijving van de video en op die Japanse website van Switch Sports staat dat de update in de tweede helft van november komt - kan ik bevestigen.
Ah mooi om te horen dat Golf er nu daadwerkelijk aankomt. Ik heb mooie herinneringen aan golfen met Wii Sports (Resort) dus ik ben benieuwd naar de Switch-versie :)

Mijn wishlist heb ik in Budgetgaming gezet maar ik zal deze week toch even polshoogte houden bij de verschillende winkels.
VirinR schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:52:
[...]

Ah mooi om te horen dat Golf er nu daadwerkelijk aankomt. Ik heb mooie herinneringen aan golfen met Wii Sports (Resort) dus ik ben benieuwd naar de Switch-versie :)

Mijn wishlist heb ik in Budgetgaming gezet maar ik zal deze week toch even polshoogte houden bij de verschillende winkels.
Goed idee. Voor de eShop sales raad ik dekudeals aan.
Nieuwe Fire Emblem Engage story trailer!

Engels:

Japans:

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-11 11:45
Is de Black Friday sale al begonnen? Ik zie weinig bijzondere aanbiedingen...
Estylicious schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:00:
[...]

Nog niet, denk ergens in de middag.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Als je Dekudeals kijkt met dit filter: https://www.dekudeals.com...=digital&sort=most_wanted , dan zie je direct of er "populaire" aanbiedigen zijn op de eShop (strikt: alle digitale sales). Nu nog niks bijzonders (wel aardig wat pricedrops van paar uur oud, maar dat is dagelijks zo).

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Estylicious schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:00:
[...]

‘Grote’ EShop aanbiedingen starten dacht ik altijd eind van de middag.

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 08:41

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ike. schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:49:
[...]

‘Grote’ EShop aanbiedingen starten dacht ik altijd eind van de middag.
Ja volgens mij ook ja. Dan roken de servers van DekuDeals ook altijd flink :D

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ik kom me ook melden in dit topic. Sinds ongeveer een week heb ik een switch oled. Ik heb intussen ook al wat goedkope en gratis games geprobeerd. Pinball arcade vind ik wel leuk voor af en toe, maar met maar 1 tafel gratis te spelen geeft dat natuurlijk weinig afwisseling. Wat dat betreft hoop ik dat Psycho Pinball ooit nog in de online met uitbreiding komt, want die speelde ik vroeger wel graag op de computer. Tricky Doors is wel echt mijn type game, maar ja, straks heb ik alle episodes uitgespeeld en dan? Lost World: Overlord had ik op m'n mobiel al eens uitgespeeld en was op zich wel grappig om nog eens te doen, maar ik vind het herhalen van de vervolgen de vraagprijs niet waard. Agent A, a puzzle in disguise kon ik mooi kopen van de gouden munten die ik had en vond ik leuk om te doen. Ik heb nog 2 spellen van dat type voor 99 muntjes per stuk gekocht. Sky: children of the light vond ik op zich een aardig idee, maar vraagt te veel interactie met anderen om verder te kunnen komen. Merkte dat ik daar gewoon geen zin in had. Verder heb ik Pokemon Violet gekocht. Dat wordt dan mijn eerste kennismaking met een Pokemonspel buiten Pokemon Go. Ben wel benieuwd wat ik daarvan ga vinden. Daar zal ik morgen wel zoet mee zijn. Fall Guys vind ik wel grappig voor af en toe, maar ben er vreselijk slecht in. Met m'n partner speel ik af en toe It Takes Two op de Xbox en dat vind ik ook nog wel grappig. Heb uiteraard ook dan wel ruzie met m'n coördinatie zoals in Fall Guys, maar daar stoort het me minder.
In het kort: ik lijk vooral plezier te beleven aan puzzels (met een verhaal en afwisseling in de soorten puzzels), en spellen met een simpele navigatie zonder tijdsdruk en niet al te veel interactie met anderen. Zijn er nog spellen die jullie me aan zouden raden om naar te kijken voor als ik m'n huidige spellen uitgespeeld heb of meer afwisseling wil?

• Ike.
  • Niet online
Fotogravinnetje schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:37:
Ik kom me ook melden in dit topic. Sinds ongeveer een week heb ik een switch oled. Ik heb intussen ook al wat goedkope en gratis games geprobeerd. Pinball arcade vind ik wel leuk voor af en toe, maar met maar 1 tafel gratis te spelen geeft dat natuurlijk weinig afwisseling. Wat dat betreft hoop ik dat Psycho Pinball ooit nog in de online met uitbreiding komt, want die speelde ik vroeger wel graag op de computer. Tricky Doors is wel echt mijn type game, maar ja, straks heb ik alle episodes uitgespeeld en dan? Lost World: Overlord had ik op m'n mobiel al eens uitgespeeld en was op zich wel grappig om nog eens te doen, maar ik vind het herhalen van de vervolgen de vraagprijs niet waard. Agent A, a puzzle in disguise kon ik mooi kopen van de gouden munten die ik had en vond ik leuk om te doen. Ik heb nog 2 spellen van dat type voor 99 muntjes per stuk gekocht. Sky: children of the light vond ik op zich een aardig idee, maar vraagt te veel interactie met anderen om verder te kunnen komen. Merkte dat ik daar gewoon geen zin in had. Verder heb ik Pokemon Violet gekocht. Dat wordt dan mijn eerste kennismaking met een Pokemonspel buiten Pokemon Go. Ben wel benieuwd wat ik daarvan ga vinden. Daar zal ik morgen wel zoet mee zijn. Fall Guys vind ik wel grappig voor af en toe, maar ben er vreselijk slecht in. Met m'n partner speel ik af en toe It Takes Two op de Xbox en dat vind ik ook nog wel grappig. Heb uiteraard ook dan wel ruzie met m'n coördinatie zoals in Fall Guys, maar daar stoort het me minder.
In het kort: ik lijk vooral plezier te beleven aan puzzels (met een verhaal en afwisseling in de soorten puzzels), en spellen met een simpele navigatie zonder tijdsdruk en niet al te veel interactie met anderen. Zijn er nog spellen die jullie me aan zouden raden om naar te kijken voor als ik m'n huidige spellen uitgespeeld heb of meer afwisseling wil?
The Room, The Room Two
The Talos Principle: Deluxe Edition
Portal Companion Collection
Firewatch
Captain Toad: Treasure Tracker
LAYTON’S MYSTERY JOURNEY: Katrielle and the Millionaires’ Conspiracy - Deluxe Edition
Thomas was alone
What the golf

Vanmiddag start de Black Friday sale in de eShop, kijk dan bijv. eens via dekudeals,com dan kan je makkelijk door alle spellen scrollen die in de aanbieding zijn.

• ShiftHappenz
  • Laatst online: 03-11 12:28

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Black Friday aanbiedingen zijn nu beschikbaar in de Shop

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

• Ike.
  • Niet online
ShiftHappenz schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:10:
Black Friday aanbiedingen zijn nu beschikbaar in de Shop
Slechts 18 spellen in het lijstje via Switch eShop 😅

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 17-11-2022 15:20 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-11 19:09

The Chosen One

Zie signature!

En Dekudeals is nog steeds een !@#$site waar ik niet in kan loggen door oneindig cloudfare circlejerk.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Ike.
  • Niet online
The Chosen One schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:51:
En Dekudeals is nog steeds een !@#$site waar ik niet in kan loggen door oneindig cloudfare circlejerk.
Nieuwe acties zijn nog niet zichtbaar via dekudeals. Duurt altijd even.

• Fotogravinnetje
  • Laatst online: 29-08 16:50
Ike. schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:46:
[...]

The Room, The Room Two
Firewatch
LAYTON’S MYSTERY JOURNEY: Katrielle and the Millionaires’ Conspiracy - Deluxe Edition
Thomas was alone
What the golf

Vanmiddag start de Black Friday sale in de eShop, kijk dan bijv. eens via dekudeals,com dan kan je makkelijk door alle spellen scrollen die in de aanbieding zijn.
Ha, kijk, daar kan ik wat mee. Er zijn zoveel spellen beschikbaar dat het als nieuwkomer echt lastig is om door de bomen het bos nog te kunnen zien. Zo krijg ik in ieder geval weer wat handvatten in m'n zoektocht. Het blijft toch wel een beetje uitproberen wat aanspreekt en wat niet

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 08:41

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Ike. schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:46:
[...]

The Room, The Room Two
Firewatch
Thomas was alone
What the golf

Ik zou daar "There is no game - Wrong Dimension" aan willen toevoegen. En Deku Deals is een goeie tip, daar worden ook gerelateerde spellen getoond, en heb je meteen links naar Metacritic en Howlongtobeat entries voor de games.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Zu-hQvedSSRvhAkT5zsvVXUZ28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ace8AhS1aQO6wMkUaQiCZOY6.jpg?f=fotoalbum_large

Net met de post binnen gekregen, voor de dochter had ik Violet besteld, die is ook al binnen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Voor mij persoonlijk best een interessant aanbod in de eShop sale: Persona 5 Royal, Xenoblade Chronicles, Astral Chain. Persona wil ik eigenlijk het liefst fysiek hebben, dus ik wacht de komende weken of hij ergens anders nog wordt afgeprijsd :)
Ik zie ook een aantal mooie deals.
Sonic Origins Digital Deluxe voor €22,49, maar ik hoop dat daar ooit nog een fysieke versie van komt.
Lost in Random voor €5,99.
En Ori and the Will of the Wisps is €10,19.
Met de release van Pokémon Scarlet en Violet kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 26 december. De afbeeldingsstukjes zijn op je Switch te vinden in Nintendo Switch Online en dan naar Missies en beloningen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CFAlmPoCKm5wOc4qLipAD-6yrqk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SebAOxdfvhvW7vtE0zvgy9Zu.jpg?f=fotoalbum_large

Wel tof aangezien we nog geen Pokémon afbeeldingen hebben gehad. Hopelijk komen er ook nog 1e generatie Pokémon afbeeldingen. Edit: Set 5, laatste week, heeft afbeeldingen van Pikachu en Eevee.

[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 23-12-2022 16:04 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:24
Ook fijn, we bestellen games wel vaker bij Bol zonder issues en deze keer beide Pokémon games daar ruim van te voren besteld.

Moet Postnl nodig roet in het eten gooien, krijgen ze gisteren de pakket in de middag binnen, sorteren ze die ruim op tijd en ineens midden in de nacht sturen ze de mail dat "de pakket niet binnen is".

Altijd leuk :/

• sderooij
Vandaag de oled voor reparatie verstuurd :(

maar, bij het afleveren bij mijn lokale gameshop, nog een setje zelda joycons gescored :D

Ze hebben er nog 2 staan fyi, a 89 euro.
sderooij schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:45:
Vandaag de oled voor reparatie verstuurd :(

maar, bij het afleveren bij mijn lokale gameshop, nog een setje zelda joycons gescored :D

Ze hebben er nog 2 staan fyi, a 89 euro.
Dat is je tweede setje Zelda Joy-cons?

• sderooij
L23 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:10:
[...]

Dat is je tweede setje Zelda Joy-cons?
De eerste heb ik aan mijn broer gegeven, iets met 40e verjaardag :( :P

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-11 13:23
Nieuwe plaatjes voor Nintendo Switch Online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fhz1-XEXgAYftff.jpg
Ook bezig geweest met Pokemon op de Switch, maar met Let’s Go Pikachu. Om eerst maar negatief te beginnen. Ik vind het bijzonder hoeveel moeite ze er in gestopt hebben om de game minder leuk te maken. Pokemon vangen zoals in Pokemon Go is in handheld nog geinig te noemen, maar docked met een enkele Joy-con een ramp. Geen Pro Controller ondersteuning. Geen optie om Exp. share uit te zetten.

Maar heb me er prima mee vermaakt. De game ziet er goed uit en draait grafisch ook goed. Qua omgeving en muziek een mooie remake. Wel hoofdzakelijk in handheld gespeeld. Leuk voor de nostalgie, maar mijn volgende avontuur in Kanto zal weer op de Game Boy zijn.

Als ik de volgende keer weer een Pokemon game kan lenen dan ben ik benieuwd naar Pokemon Legends: Arceus.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Hallo, ik sta op het punt een switch te kopen voor mijn kinderen, maar ik wil er zelf ook nog wel wat aan hebben. Ik heb daarover een paar vragen:

1) ik wil de oled versie halen met 64gb. Moet ik dan nog een extra SD kaart erbij kopen? Ik verwacht in eerste instantie 3 a 4 spellen te kopen (zeda, mariokart, super Mario etc).

2) ik las dat je ook oude NES en SNES spellen kan spelen, hoe gaat dat in zijn werk?

3) moet ik fysiek spellen kopen? Op mijn xbox koop ik alles digitaal, kan dat met de switch ook?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

JackBol schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:46:
Hallo, ik sta op het punt een switch te kopen voor mijn kinderen, maar ik wil er zelf ook nog wel wat aan hebben. Ik heb daarover een paar vragen:

1) ik wil de oled versie halen met 64gb. Moet ik dan nog een extra SD kaart erbij kopen? Ik verwacht in eerste instantie 3 a 4 spellen te kopen (zeda, mariokart, super Mario etc).

2) ik las dat je ook oude NES en SNES spellen kan spelen, hoe gaat dat in zijn werk?

3) moet ik fysiek spellen kopen? Op mijn xbox koop ik alles digitaal, kan dat met de switch ook?
Met die 3 a 4 spellen heb je genoeg aan de interne 64GB.

NES en SNES spellen kan je spelen met het Nintendo Switch Online abonnement.

Kan zowel fysiek als digitaal.
@JackBol als je alles digitaal wilt kopen, ga je op termijn wel een SD kaartje nodig hebben om het geheugen uit te breiden.

Zelda, Mario Kart, Super Mario zou normaal wel op de 64GB moeten passen. De installatiegrootte van games kan je gewoon opzoeken op www.nintendo.nl

De Nintendo retro games werken, zoals L23 al zei, via het abonnement (basisformule is voldoende voor NES/SNES). Je installeert de NES of SNES app waaruit de games gespeeld kunnen worden. Internetverbinding is minstens elke 7 dagen eens nodig om de servers van Nintendo te vertellen dat jij wel degelijk een abonnement hebt.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

JackAvery schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:37:
Zelda, Mario Kart, Super Mario zou normaal wel op de 64GB moeten passen. De installatiegrootte van games kan je gewoon opzoeken op www.nintendo.nl
Ah check! Ik had al wel op nintendo gekeken maar had nog niet door dat je daar de grootte kan zien als je ver genoeg door scrolt! Dank!

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• Transportman
  • Laatst online: 06:04
Dit weekend voor de verandering beschikking over een Wii, geinig hoe dingen er toen uit zagen en hoeveel dingen met de Switch toch beter/makkelijker gaan. Een ding dat de Wii wel beter doet en waar ik me bij de Switch soms wel een beetje aan stoor, is hoe die om gaat met (bijna) lege controllers. Ik zit al het hele weekend op de Wii te spelen met een bijna lege controller, geen enkele melding, op de Switch als de controller bijna leeg is dan krijg ik met korte tussenpozen de melding dat die bijna leeg is die de complete flow onderbreekt, en dan pak ik al bijna meteen een andere controller om van de meldingen af te zijn terwijl ik misschien nog wel uren door zou kunnen...

Gelukkig kan ik met een volle Pro controller toch iets van 40 uur vooruit voordat de melding komt, dus zo vaak komt het niet voor.
@Transportman ik weet niet hoe dat bij de Wii is, maar vindt het irritant dat Nintendo Switch controllers zonder gebruik langzaam leeglopen. Je kan ze niet volledig uitzetten. Daar heb ik bij mijn Xbox controller geen last van.

• Transportman
L23 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:12:
@Transportman ik weet niet hoe dat bij de Wii is, maar vindt het irritant dat Nintendo Switch controllers zonder gebruik langzaam leeglopen. Je kan ze niet volledig uitzetten. Daar heb ik bij mijn Xbox controller geen last van.
Ik heb daar bij de Switch controllers geen merkbare hinder van, al gebruik ik alleen de Pro controller, dus ik weet niet hoe dat bij de Joy-Cons is. Ik heb zelf ook geen Wii (ik zit dit weekend toevallig ergens waar er eentje is), dus kan ook niet zeggen of de Wii controllers langzaam leeglopen omdat ze niet compleet uit kunnen.

• Estylicious
Tijd voor de zondagochtend vraag, wie weet kan mij helpen? :) Vrouw en inwonende dochter willen graag beide Animal Crossing doen. Willen bij elkaar op bezoek(?) in het spel.

Ze plannen om er een Switch Lite bij te kopen.

Kunnen ze samen tegelijk op één digitale kopie van het spel spelen? Wat is de meest logische (goedkoopste) manier om dit op te zetten?

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:42

DataCopy

Dum vita est spes est

Estylicious schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:20:

Kunnen ze samen tegelijk op één digitale kopie van het spel spelen? Wat is de meest logische (goedkoopste) manier om dit op te zetten?
Nee zover ik weet moet je op twee devices een (digitale) kopie hebben van het spel.

Bron: een vrouw en kind die regelmatig op bezoek gaan bij elkaars eilanden in alles maar bij elkaar te verzamelen :D

Dus toch maar even de aanbiedingen in de gaten houden, volgens mij zijn er op dit moment geen geweldige kortingen voor het spel.

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• Estylicious
Ai. Was ik al bang voor. Twee keer kopen dan...

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Estylicious schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:35:
Voordat je de game nog een keer koopt zou ik even deze video bekijken, want het lijkt erop dat het wel kan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Twee keer kopen lijkt me het meest logische. Of als gebruiker zelf uitzoeken hoe je kan game sharen. Het kan, maar kan ook vrij ingewikkeld zijn.

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 08:10
Estylicious schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:35:
In principe is dat niet nodig. Ik heb zelf wel eens met m'n broer samen gespeeld, met maar 1 digitale kopie, dus dat kan gewoon. Dit werkt wel alleen als je op minimaal 1 switch een internet verbinding hebt

[ Voor 11% gewijzigd door evil_lemon op 20-11-2022 21:09 ]

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Aryawn schreef op donderdag 17 november 2022 @ 21:01:
Voor mij persoonlijk best een interessant aanbod in de eShop sale: Persona 5 Royal, Xenoblade Chronicles, Astral Chain. Persona wil ik eigenlijk het liefst fysiek hebben, dus ik wacht de komende weken of hij ergens anders nog wordt afgeprijsd :)
Vervolg, voor de liefhebbers: bij Bol zijn er al een aantal leuke Black Friday deals. Persona 5 Royal is al 40% afgeprijsd (best...royaal voor een game die amper een maand geleden uitgekomen is). In ieder geval een betere deal dan die van de eShop. Waarschijnlijk komt 'ie morgen binnen :)
Aryawn schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:24:
[...]

Vervolg, voor de liefhebbers: bij Bol zijn er al een aantal leuke Black Friday deals. Persona 5 Royal is al 40% afgeprijsd (best...royaal voor een game die amper een maand geleden uitgekomen is). In ieder geval een betere deal dan die van de eShop. Waarschijnlijk komt 'ie morgen binnen :)
Je vergeet Nier Automata voor €26,99, die heb ik in ieder geval gekocht :)
Zag het net op de voorpagina staan, wave 3 komt 7 december uit.

Verwijderd

By far de beste wave tot nu toe! Zin in :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07
Logo van Switch codename NX is naar buiten gekomen. Normaal wordt zoiets binnen Nintendo gehouden.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Linksquest
Rainbow Road altijd leuk, weer zin in, ga ik weer flink met mijn dochter spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbUkxo5d-vipIxhdJbnvqDZpfYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fQTq1Qhln8XO9OonBVw61a5H.jpg?f=fotoalbum_large

Ja ziet er goed uit. Ben zelf voornamelijk benieuwd naar Boo Lake GBA en Merry Mountain. En ik lees dat Maple Treeway een vrij populaire baan is. Ze zullen vast nog wel komen, maar hoop bij een volgende wave op Double Dash courses (Waluigi Stadium, Dino Dino Jungle, Daisy Cruiser, DK Mountain)
Nu is ook de datum voor de golf update van Switch Sports bevestigd: 28 november.

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45
hallo iedereen,

wij zijn puur en alleen voor de nintendo switch op zoek naar een goedkope 32 inch tv om op te gamen,

ik zie een aantal tv's in de pricewatch staan maar deze zijn 60hz en we weten niet of dit voldoende is....

alvast bedankt :)

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
glazenbollenvraagje: wordt er ergens in de zomer een nieuwe switch verwacht?

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:14

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

joey82 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:35:
hallo iedereen,

wij zijn puur en alleen voor de nintendo switch op zoek naar een goedkope 32 inch tv om op te gamen,

ik zie een aantal tv's in de pricewatch staan maar deze zijn 60hz en we weten niet of dit voldoende is....

alvast bedankt :)
De Switch gaat maar tot 60HZ dus dat is geen probleem. ;)

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:55
Farabi schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:38:
Mijn 'made in China' glazen bol zegt nee

• joey82
Militia Pilot schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:51:
[...]

De Switch gaat maar tot 60HZ dus dat is geen probleem. ;)
senk joe :)

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:46
Op zijn vroegst Q4 2023, maar ik denk werkelijk dat we nog minimaal 1.5 jaar van de opvolger zitten.

De Switch wordt volgend jaar 6, dus een opvolger staat nu wel voor de deur.

[ Voor 11% gewijzigd door ShadLink op 22-11-2022 14:14 ]

• Locolau
  • Laatst online: 12-11 13:23
Gezien er nog veel games aangekondigd zijn en Mario Kart verlengt wordt, zeker niet.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07
Mijn helderziendheid zegt nog steeds dat we begin volgend jaar (in Q1) een aankondiging krijgen van een opvolger van de Switch. Met Zelda - Tears of the Kingdom als launchtitel.

Mijn helderziendheid zit er overigens ook weleens naast :P

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-11 17:04
Ik heb geen NDA getekend. Zeror heeft gelijk. Q1 komt er een trailer en 1 mei is de Pro Switch beschikbaar.

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
L23 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:59:
Ah, het is weer Switch Pro geruchten tijd...
Nonstop sinds maart 2017 :)

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:56
Hmm, ik ben toch op zoek naar een nieuw spel voor met de Sint of Kerst voor mijn kinderen.

De een is bijna 4, de ander is bijna 6.

Ze spelen nu vooral Kirby en de vergeten wereld samen en dat vinden ze leuk om samen te doen. Ik wil dan ook het liefst een spel waarbij de oudste door het level kan gaan en de jongste ook met een eigen poppetje mee doet maar dus eigenlijk totaal niet van belang is. Net als bijvoorbeeld bij Yoshi dat ze in het verleden spelen

De nieuwe Kirby staat al in bestelling en ook de nieuwe Zelda (speelde de oudste ook, al moest ik dan wel helpen met de laser torens).

Iemand een idee voor een leuk spel? Is Super Mario 3D World + Bowser's Fury bijvoorbeeld een leuk spel om met 2 personen te doen bijvoorbeeld of is dat niet zoals bij Kirby dat je de reguliere avonturen modus dan met 2 speelt?
@President Er zijn meerdere games die je co-op kan spelen, maar waar de tweede speler niet van belang is maakt het wat lastiger. Ik denk dat Captain Toad Treasure Tracker een geschikte game is. Een puzzel platformer die ook co-op gespeeld kan worden.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:44

Mauz1978

Console War Veteran

President schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 19:41:
Hmm, ik ben toch op zoek naar een nieuw spel voor met de Sint of Kerst voor mijn kinderen.

Ze spelen nu vooral Kirby en de vergeten wereld samen en dat vinden ze leuk om samen te doen. Ik wil dan ook het liefst een spel waarbij de oudste door het level kan gaan en de jongste ook met een eigen poppetje mee doet maar dus eigenlijk totaal niet van belang is. Net als bijvoorbeeld bij Yoshi dat ze in het verleden spelen

De nieuwe Kirby staat al in bestelling en ook de nieuwe Zelda (speelde de oudste ook, al moest ik dan wel helpen met de laser torens).

Iemand een idee voor een leuk spel? Is Super Mario 3D World + Bowser's Fury bijvoorbeeld een leuk spel om met 2 personen te doen bijvoorbeeld of is dat niet zoals bij Kirby dat je de reguliere avonturen modus dan met 2 speelt?
Mario odessey is precies dat (speler 2 is een hoedje), net als Luigi mansion 3, hoewel die laatste wellicht wat lastig kan zijn voor de 6 jarige.

Something under the bed is drooling

• President
L23 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:34:
@President Er zijn meerdere games die je co-op kan spelen, maar waar de tweede speler niet van belang is maakt het wat lastiger. Ik denk dat Captain Toad Treasure Tracker een geschikte game is. Een puzzel platformer die ook co-op gespeeld kan worden.
Even het filmpje gekeken, ziet er wel divers uit maar vraag mij af hoe leuk het is om steeds weer een klein level te spelen?
Mauz1978 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:58:
[...]

Mario odessey is precies dat (speler 2 is een hoedje), net als Luigi mansion 3, hoewel die laatste wellicht wat lastig kan zijn voor de 6 jarige.
Hmm beetje lastig is niet erg. Ik heb ook met Kirby moeten helpen met de opdrachten te voltooien en sommige eindbazen, maar de oudste kan wel gewoon elk level doorkomen inmiddels. En die vinden het ook prima om de levels steeds opnieuw te doen.

Die odessey had ik ook gezien ja, dat is dus wel een kanshebber? Ik had gehoopt dat dat Mario 3d met bowser Fury dat ook was.

Wel balen dat je direct 50 euro moet uitgeven voor een spel en je niet een weekje kan uitproberen :-(
President schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:09:
Even het filmpje gekeken, ziet er wel divers uit maar vraag mij af hoe leuk het is om steeds weer een klein level te spelen?
Ik heb me prima vermaakt met de game, maar ik kan niet voor anderen spreken. Wel is er een demo in de eshop die je kan uitproberen. Maar denk dat de demo zelf geen co-op ondersteund (co-op is later aan de game toegevoegd namelijk).

Luigi's Mansion 3 lijkt me geen succes met een 4 jarige, je moet daar echt samenwerken als je het spel co-op speelt. Super Mario Odyssey lijkt me wel geschikt en is sowieso een leuke familie game, maar als tweede speler kan je alleen het hoedje van Mario bedienen.

• President
L23 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:20:
[...]
Super Mario Odyssey lijkt me wel geschikt en is sowieso een leuke familie game, maar als tweede speler kan je alleen het petje van Mario bedienen.
Ach, de jongste vindt het net zo leuk om naar pappa en zijn broer te kijken :-). Maar hij vindt het (terecht) niet leuks als de oudste Zelda speelt, want dan kan hij niet mee doen.

Dus ben echt op zoek naar weer zoiets :-).

Heb de demo in ieder geval in de download staan, morgen even kijken!

Verwijderd

RollieBollie schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:37:
Ik heb geen NDA getekend. Zeror heeft gelijk. Q1 komt er een trailer en 1 mei is de Pro Switch beschikbaar.
Mocht er een opvolger komen dan hoop ik dat er gelijk een OLED model beschikbaar is + backwards met de huidige Switch games.
OLED + Backwards compatible = instant buy.

• Transportman
Locolau schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:47:
[...]

Gezien er nog veel games aangekondigd zijn en Mario Kart verlengt wordt, zeker niet.
Of de opvolger is backwards compatible, dan zou het nog kunnen, maar de trailers van Tears of the Kingdom zien er grafisch niet significant anders uit dan die van Breath of the Wild, dus ik verwacht ook niet dat er volgend jaar een opvolger komt. Ik verwacht zelfs geen aankondiging, omdat Nintendo dan de kerstverkoop om zeep helpt als de opvolger pas in 2024 uitkomt.

Ik heb de coop in Super Mario 3D World niet gespeeld, maar volgens mij was die gewoon tegelijk door het level gaan. Sommige levels zijn best moeilijk, maar dan biedt het spel na een paar pogingen aan om met een super upgrade (invincibility+zweven) het level te starten. Bowser's Fury is eigenlijk volledig singleplayer) Je kan ook naar New Super Mario Bros. U Deluxe kijken, die heeft ook coop en is 2D, en daar is het bij moeilijke levels mogelijk om ze over te slaan na een paar pogingen.
Transportman schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:48:
Je kan ook naar New Super Mario Bros. U Deluxe kijken, die heeft ook coop en is 2D, en daar is het bij moeilijke levels mogelijk om ze over te slaan na een paar pogingen.
Dat is de Super Guide? Een groen blok waarbij de computer het level voordoet en je het zo kan overslaan? Die verschijnt alleen in single player, niet bij co-op.
Nieuwe Japanse Fire Emblem Engage trailer over de ringen en de characters die ermee gemoeid zijn. Spel heeft erg goede animatie. Map design lijkt ook in orde te zijn. Heb er al zin in.

En voor de deal zoekers/fysieke verzamelaars:check zeker bol.com eens voor deals op Persona 5, Rune Factory V, 13 Sentinels, Doom, Harvestella, The Diofield Chronicles…

[ Voor 0% gewijzigd door JackAvery op 23-11-2022 08:08 . Reden: Vol.com oops ]

• Ike.
  • Niet online
Veel Nintendo spellen nu €44 bij Mediamarkt o. a. alle Mario spellen 🙂
Amazon heeft bij een aantal de prijs ‘gematched’

[ Voor 44% gewijzigd door Ike. op 23-11-2022 09:59 ]

Ike. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:53:
Super Mario 3D World gekocht, echt mijn laatste aankoop dit jaar :p

• Linksquest
Dam, zie je No man Sky voor €3 en Life is Strange voor €4,50, alle 2 op de Switch zijn de niet meer leverbaar op moment dat ik op bestellen klik 😭 bij bol.com was dat.

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:09
Linksquest schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:03:
Dam, zie je No man Sky voor €3 en Life is Strange voor €4,50, alle 2 op de Switch zijn de niet meer leverbaar op moment dat ik op bestellen klik 😭 bij bol.com was dat.
Had je verwacht dat het dan ook nog geleverd zou worden?

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 17:12
Super Mario 3D World kan je zelfs met 4 man tegelijk spelen. 1 speler is wel de hoofdspeler die levels kiest en die de camera hoofdzakelijk volgt, als je dan buiten het scherm valt wordt je automatisch weer naar de hoofdspeler toe gebracht. Leuk spel om met meerdere mensen tegelijk te spelen.

Hail to the king baby!

• Linksquest
meesje schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:17:
[...]

Had je verwacht dat het dan ook nog geleverd zou worden?
Bij bol.com betaal ik achteraf, dus niet geleverd dan ook niet betaald.

Linksquest schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:05:
[...]

Bij bol.com betaal ik achteraf, dus niet geleverd dan ook niet betaald.
Hoe was je op de hoogte van deze prijsfout?
JackAvery schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:04:
Nieuwe Japanse Fire Emblem Engage trailer over de ringen en de characters die ermee gemoeid zijn. Spel heeft erg goede animatie. Map design lijkt ook in orde te zijn. Heb er al zin in.

[YouTube: ファイアーエムブレム エンゲージ 指輪の力の使い方]
Nu ook in het Engels:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Linksquest
L23 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 18:35:
[...]

Hoe was je op de hoogte van deze prijsfout?
Kreeg een popup van shop nu tot 50% korting op games, dus opende de app en keer in de aanbieding, en zag hem in het lijstje staan, maar niet alleen die 2 games, ook NBA2k23 voor de ps5 voor €6,-

Moet er wel bij zeggen, die 2 Switch games waren van een tussen verkoper op bol.com. weet alleen even niet meer welke.

Pokemon Scarlet en Violet verkochten 10 miljoen games tijdens hun eerste drie dagen op de markt volgens een aankondiging op de Japanse Nintendo website:

Benieuwd hoe ze het op lange termijn gaan doen. Aan de ene kant heb je toch wel een hoop technische missers, aan de andere kant lijkt het er op dat de gameplay wel erg solide is.

Alleszins een indrukwekkend cijfer, het lijkt hier om verkopen aan de consument te gaan, niet om games verscheept aan leveranciers.

Edit: 4 miljoen van deze games werden in Japan verkocht.

[ Voor 34% gewijzigd door JackAvery op 24-11-2022 19:50 ]

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
JackAvery schreef op donderdag 24 november 2022 @ 07:14:
Benieuwd hoe ze het op lange termijn gaan doen. Aan de ene kant heb je toch wel een hoop technische missers, aan de andere kant lijkt het er op dat de gameplay wel erg solide is.
Tja, als je het van de optimistische kant bekijkt: technische problemen zijn wellicht aan te pakken / op te lossen, maar de gameplay wijzigen zal echt niet gauw gebeuren...

(ik ben zelf niet zo'n pokemon fan, maar mijn kinderen vinden het fantastisch; gok dat ze vrij weinig gaan merken van tekortkomingen als "texture-resolution", "draw-distance" (pop-in/pop-out) en foute lichteffecten. Ze zien het wellicht wel, maar het boeit ze niet.

• joey82
kun je met een switch goed gamen op een qhd monitor of krijg je dan zwarte randen of andere gekke dingen?

wij gingen er stiekem vanuit dat een monitor slim genoeg is om full hd gewoon goed weer te geven, of zeg ik nu iets geks?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
joey82 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:20:
kun je met een switch goed gamen op een qhd monitor of krijg je dan zwarte randen of andere gekke dingen?

wij gingen er stiekem vanuit dat een monitor slim genoeg is om full hd gewoon goed weer te geven, of zeg ik nu iets geks?
Dat hangt van je monitor af of die goed kan schalen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• joey82
Magic schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:23:
[...]

Dat hangt van je monitor af of die goed kan schalen.
hoe kun je dat van te voren weten? zijn er specs waar we op moeten letten?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
joey82 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:25:
[...]

hoe kun je dat van te voren weten? zijn er specs waar we op moeten letten?
Als je een beetje gerenommeerd merk koopt, dan is er eigenlijk altijd wel een scaler aanwezig, bij goedkopere monitoren vooral van onbekendere merken wil die nog wel eens missen, en mapt hij de pixels direct. Dan kan je nog geluk hebben dat dat dan in ieder geval gecentreerd wordt, want het kan ook nog als ze echt cheap zijn geweest dat het beeld vanuit een hoek word gevuld. Helaas melden de meeste fabrikanten dit niet, LCD monitoren zijn immers gemaakt om in hun native resolutie te worden gebruikt. Veel reviews testen het ook niet. Helaas vooral alleen proefondervindelijk uitsluitsel over te krijgen dus.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• joey82
Magic schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:37:
[...]

Als je een beetje gerenommeerd merk koopt, dan is er eigenlijk altijd wel een scaler aanwezig, bij goedkopere monitoren vooral van onbekendere merken wil die nog wel eens missen, en mapt hij de pixels direct. Dan kan je nog geluk hebben dat dat dan in ieder geval gecentreerd wordt, want het kan ook nog als ze echt cheap zijn geweest dat het beeld vanuit een hoek word gevuld. Helaas melden de meeste fabrikanten dit niet, LCD monitoren zijn immers gemaakt om in hun native resolutie te worden gebruikt. Veel reviews testen het ook niet. Helaas vooral alleen proefondervindelijk uitsluitsel over te krijgen dus.
we zaten te kijken naar deze: uitvoering: BenQ EX2780Q Grijs

• Farabi
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:32:
[...]

Mocht er een opvolger komen dan hoop ik dat er gelijk een OLED model beschikbaar is + backwards met de huidige Switch games.
OLED + Backwards compatible = instant buy.
waarom zouden ze hun apparaat downgraden en afstappen van oled? natuurlijk komt de opvolger met een oled-scherm en uiteraard met BC.

De grootste verwachting bij mij is HDR. zoveel kleurrijke spellen zonder HDR is pijnlijk om te zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Farabi op 24-11-2022 17:00 ]

Farabi schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:52:
[...]

waarom zouden ze hun apparaat downgraden en afstappen van oled? natuurlijk komt de opvolger met een oled-scherm en uiteraard met BC.
Inmiddels een glazen bol aangeschaft?

• Farabi
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:00:
[...]

Inmiddels een glazen bol aangeschaft?
Nee, ligt voor de hand. Samsung S23 en de iphone 15 komen ook niet meer met een lcd scherm kan ik je verklappen.
Farabi schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:10:
[...]

Nee, ligt voor de hand. Samsung S23 en de iphone 15 komen ook niet meer met een lcd scherm kan ik je verklappen.
Beetje offtopic, maar de iPhone 12, 13 en 14 ook al niet :P

Verwijderd

Farabi schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:52:
[...]

De grootste verwachting bij mij is HDR. zoveel kleurrijke spellen zonder HDR is pijnlijk om te zien.
Waar heb jij een werkende glazen bol kunnen kopen?
Ik hoop dat het komt. Maar er is nog niks aangekondigd of bevestigd. Er kan tig redenen zijn dat ze van OLED afstappen en geen BC toepassen. Als de productiekosten van OLED fors omhoog gaat en ze gaan voor een andere chip architectuur dan kan het maar zo zijn dat beiden niet gebeuren.

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-10 17:35
Ike. schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:53:
Amazon heeft bij een aantal de prijs ‘gematched’
Ahhh ben helaas te laat denk ik. Zie niks bijzonders in de aanbieding voor de switch bij de MM
Pagina: 1 ... 186 ... 277 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic