• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:59
L23 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:19:
[YouTube: Mario Kart 8 Deluxe Booster Courses Analysis: New Circuits Are Lacking In Quality]

Qua grafische kwaliteit blijf ik het jammer vinden hoe de nieuwe banen worden uitgebracht. Zeker het geld waard, maar met maar 16 nieuwen banen in dezelfde stijl als de Mario Kart 8 banen was ik ook tevreden geweest.
Inmiddels op 1 na alle 150CC time trials afgerond van de twee nieuwe cups, hierna bezig met de 200CC time trials. De 150CC time trials zijn tot nu toe uitdagender dan de eerste twee Booster Course cups.
Ik vind de Twist die ze bij bepaalde oude banen doen, zoals de desert van de N64 dat je nu ook over het spoor kunt racen vet gedaan.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:19:
[YouTube: Mario Kart 8 Deluxe Booster Courses Analysis: New Circuits Are Lacking In Quality]

Qua grafische kwaliteit blijf ik het jammer vinden hoe de nieuwe banen worden uitgebracht. Zeker het geld waard, maar met maar 16 nieuwen banen in dezelfde stijl als de Mario Kart 8 banen was ik ook tevreden geweest.
Inmiddels op 1 na alle 150CC time trials afgerond van de twee nieuwe cups, hierna bezig met de 200CC time trials. De 150CC time trials zijn tot nu toe uitdagender dan de eerste twee Booster Course cups.
Ik heb dan weer wat iemand ook in de reacties van de video zei: wat moet mij drijven om de banen (keer op keer) opnieuw te rijden? Heb er nu overal 3 sterren op maar meer kan je niet doen, toch?

Het had voor mij leuker geweest moesten ze er opnieuw een soort van challenge van gemaakt hebben. Voltooi alle cups met minstens x sterren, of versla Nintendo in de Time Trials, waarna je “iets” unlockt of zo :)

Nu gaat het me gewoon veel te traag. 48 nieuwe banen uitsmeren over een periode van anderhalf jaar.

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:30

Mauz1978

Console War Veteran

sderooij schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 08:47:
[...]

Er zijn teveel grips ;) Ikzelf heb de satisfye grip, werkt perfect.
Die hori pads schijnen ook erg goed te zijn.
Heb ook de satisfye grip. Beviel me zo goed op de gewone switch dat ik m ook op de OLED heb gekocht. Grote handen en heb snel pijn, maar niet met die grip.

Something under the bed is drooling

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
We zijn op vakantie in een huisje ik had swtich sports gekocht veel plezier aan beleefd moet ik zeggen.

Ben zelf ook gaan voetballen lijkt een beetje op rocket league vind het wel grappig gedaan zo

Hoop nog wel dat ze er wat extra sporten aan toevoegen miaschien iets van roeien ofzo met een leuk speel element

Burp

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:05
RangedNeedles schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:15:
[...]

Ik heb dan weer wat iemand ook in de reacties van de video zei: wat moet mij drijven om de banen (keer op keer) opnieuw te rijden? Heb er nu overal 3 sterren op maar meer kan je niet doen, toch?

Het had voor mij leuker geweest moesten ze er opnieuw een soort van challenge van gemaakt hebben. Voltooi alle cups met minstens x sterren, of versla Nintendo in de Time Trials, waarna je “iets” unlockt of zo :)

Nu gaat het me gewoon veel te traag. 48 nieuwe banen uitsmeren over een periode van anderhalf jaar.
Is er geen beloning voor het afronden van alle nieuwe Nintendo Time Trials? Dat zou ik wel jammer vinden, ik vond het grinden voor de Golden Tires erg leuk. :)

Verder stelde @Jim80 een tournament voor, maar ik las het te laat.
Allemaal verzamelen hier: [Switch] Mario Kart 8 Deluxe
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 09:30:
[...]

Toevallig vanochtend ook gezien. Het viel mij zelf ook wel een beetje op. Maar moet zeggen dat de andere grafische stijl niet stoort ofzo. Heb er samen met mijn zoontje er alweer behoorlijk wat uurtjes opzitten :)
Ik stoor me er ook niet aan. Het is eerder andersom, ik ben juist onder de indruk hoe gedetailleerd de Mario Kart 8 banen zijn en vindt het daarom jammer dat ze dat met de Booster Course banen niet doorzetten. Qua gameplay was ik met de eerste twee nieuwe cups zo weer 20 uurtjes verder, dus vermaak me er prima mee.
RangedNeedles schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:15:
[...]

De Time Trials al wel gedaan dan? Je unlockt er inderdaad niks mee bij deze nieuwe banen (bij de oude 48 banen 150CC unlock je gouden wielen). Maar dat maakt mij niet uit, vermaak me prima met de uitdaging om alle tijden te verbeteren.

Ik speel Mario Kart regelmatig online. En die paar keer met vrienden op de bank blijft ook leuk. De Booster Course Pass veranderd daar niet veel aan. Voordeel van de nieuwe banen is nu dat er in single player weer 3 sterren te halen zijn en time trials te verbeteren zijn, maar meesten uren zitten uiteindelijk toch in het online racen. Qua time trials verbeteren vind ik het juist wel relaxt dat ze niet alles in een keer uitbrengen.

[ Voor 20% gewijzigd door L23 op 18-08-2022 11:23 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:22
The Wonderful 101 Remastered:Dit was mijn favo WiiU game en nu op de Switch blijf ik het ook spelen.
Nog altijd ontdek ik nieuwe dingen in deze bizzare game. :)

Kan haast niet op Bayonetta 3 wachten.[ook Platinum Games]

Xenoblade 3 heb ik uit maar moet wel zeggen dat ik een beetje open-wereld moe ben.

[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 18-08-2022 16:44 ]

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:14
L23 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:30:
[...]

Die omschrijving klopt niet. Stap 3 is Settings (instellingen?) en dan onderin de optie voor Delete Save Data on Server.
Held! Gevonden! Bedankt.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:29
jori040 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:38:
Xenoblade 3 heb ik uit maar moet wel zeggen dat ik een beetje open-wereld moe ben.
ben nu 24 uur in en ben net level 27 :( hehe

helaas weer teveel moeten reizen voor werk en flinke zooi overwerk, maar komend weekend wil ik flink knallen met xb3 :) Dus mijn vraag: in hoeveel tijd heb jij het spel uitgespeeld, en heb je alle side quests gedaan?

Zit nu in chapter 3, wil eerst alle sides daar doen, nog tips? :P
sderooij schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:08:
[...]

gezien, maar geen couch co-op, no purchase :P
Niet fysiek, geen aankoop :P Maar dat is inderdaad wel jammer.

• jori040
sderooij schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:06:
[...]

ben nu 24 uur in en ben net level 27 :( hehe

helaas weer teveel moeten reizen voor werk en flinke zooi overwerk, maar komend weekend wil ik flink knallen met xb3 :) Dus mijn vraag: in hoeveel tijd heb jij het spel uitgespeeld, en heb je alle side quests gedaan?

Zit nu in chapter 3, wil eerst alle sides daar doen, nog tips? :P
140 uur.Maar ondanks dat de side Quests goed gedaan zijn heb ik ze niet allemaal gedaan.
Ik merk aan mezelf dat het MMO achtige aan deze game bij me tegen begon te staan.En ff geen open-wereld games voor mij.

Omdat ik in begin wel veel side Quests deed was ik zeker de in begin flink overleveld.

Al met al is het wel de beste in de serie.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:03
Voor alle statistiek liefhebbers: Exophase heeft Switch-ondersteuning toegevoegd voor premium leden. Uiteindelijk wordt dit voor alle leden beschikbaar gesteld maar het is nu nog in beta dus vandaar de exclusiviteit.

De Switch heeft natuurlijk geen achievements zoals de PlayStation, Xbox en Steam maar je kan wel een simpel, automatisch overzicht hebben van je totale playtime ondanks je platform.
De playtime wordt verkregen op basis van je meest recent gespeelde games (zoals het staat in je profiel op je Switch) dus als je een game lang niet hebt gespeeld, dan moet je deze even weer opstarten zodat deze alsnog in het overzicht verschijnt.
Daarnaast is de playtime nauwkeuriger dan op de Switch zelf. Zo staat Nintendo Switch Sports bij Exophase op 9.97h terwijl de Switch '5 uur of langer' aangeeft.

[ Voor 15% gewijzigd door VirinR op 21-08-2022 12:14 ]

Hori heeft (voorlopig enkel in Japan?) nieuwe joycons aangekondigd voor handheld mode. Op zich zien ze er wel leuk uit maar ze zijn iets karig qua features. Mogelijk interessant als de prijs juist is voor iemand die enkel handheld speelt en een klein beetje extra ergonomie wilt? Al zou ik eerder dan naar een grip zoeken.

Ik heb tegelijk dan maar even een samenvatting gemaakt van de belangrijkste features van een aantal bekendere third-party joycons

NaamWirelessGyroRumbleNFCD-padRear triggersTurbo
Hori Splitpad Pro
Hori Splitpad Fit
Hori Switch D-pad controller (L)
Binbok Wireless RGB Joycon
Binbok Wireless RGB Joycon Slim

Zijn er nog courante third-party joycons die hierin zouden moeten staan? Ik weet dat er een hoop willekeurige op Ali en dergelijke staan maar daar zie je door de bomen het bos niet meer.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Heb geen aparte joycon iets maar gewoon een 'gripcase' voor de Switch zelf; https://www.aliexpress.co...r_list.0.0.2fd61802bXtgJO
~ €9,- Werkt zoveel fijner en beter dan dat nieuwe skull & go ding.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

JackAvery schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 12:47:
Hori heeft (voorlopig enkel in Japan?) nieuwe joycons aangekondigd voor handheld mode. Op zich zien ze er wel leuk uit maar ze zijn iets karig qua features. Mogelijk interessant als de prijs juist is voor iemand die enkel handheld speelt en een klein beetje extra ergonomie wilt? Al zou ik eerder dan naar een grip zoeken.

[YouTube: グリップコントローラー Fit for Nintendo Switch 商品紹介]

Ik heb tegelijk dan maar even een samenvatting gemaakt van de belangrijkste features van een aantal bekendere third-party joycons

Hori Splitpad Pro
Hori Splitpad Fit

Zijn er nog courante third-party joycons die hierin zouden moeten staan? Ik weet dat er een hoop willekeurige op Ali en dergelijke staan maar daar zie je door de bomen het bos niet meer.
Apart dat er geen third party controllers bestaan met HD Rumble. Is dat dan te duur of niet beschikbaar?
L23 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 13:06:
[...]

Apart dat er geen third party controllers bestaan met HD Rumble. Is dat dan te duur of niet beschikbaar?
Een interessante vraag. Wat speculatie van mijn kant: HD Rumble is, net zoals de haptics in de DualSense controller, technologie ontwikkeld door het bedrijf Immersion die een specifieke licentie vereist. Mogelijk is de combinatie van de licentie en de componenten gewoon te duur voor de third-parties om het rendabel te maken om dit toe te voegen op de kleinere schaal waarin de third-parties produceren.

Het zou ook kunnen dat er specifieke clausules in de contracten met Nintendo/Sony staan m.b.t. het licenseren van hun controller-specifieke technologie aan andere partijen? Ik heb alvast geen third-party controller gezien met HD Rumble.

Anyway, ik ben benieuwd of er hier nog suggesties komen over andere third-party joycons. Het is een vraag die toch regelmatig voorbij komt in het topic hier.
JackAvery schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 13:51:
[...]

Een interessante vraag. Wat speculatie van mijn kant: HD Rumble is, net zoals de haptics in de DualSense controller, technologie ontwikkeld door het bedrijf Immersion die een specifieke licentie vereist. Mogelijk is de combinatie van de licentie en de componenten gewoon te duur voor de third-parties om het rendabel te maken om dit toe te voegen op de kleinere schaal waarin de third-parties produceren.

Het zou ook kunnen dat er specifieke clausules in de contracten met Nintendo/Sony staan m.b.t. het licenseren van hun controller-specifieke technologie aan andere partijen? Ik heb alvast geen third-party controller gezien met HD Rumble.

Anyway, ik ben benieuwd of er hier nog suggesties komen over andere third-party joycons. Het is een vraag die toch regelmatig voorbij komt in het topic hier.
In het duurdere segment is er de PowerA FUSION Pro controller. Die heeft programmeerbare paddles en verwisselbare sticks. Maar NFC en Rumble ontbreekt.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:29
hebben anderen ook met xeno 3, dat de rumble wel erg aggressief is?

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
sderooij schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 14:21:
helemaal geen last van. Heerlijke game trouwens, na 25 uur spelen.

• jori040
Ja soms en op soms ook op vreemde momenten.Had graag gezien dat het wat beter in de combat werd geïmplementeerd .

[ Voor 13% gewijzigd door jori040 op 22-08-2022 08:14 ]

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 17:37
Hoe bedoel je agressief? Zelf heb ik daar namelijk geen last van.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:08

RnB

Mijn Switch OLED lijkt dood, reageert nergens meer op.
Gisteravond nog zonder problemen op gespeeld. Na gebruik in slaapstand gezet en opgeborgen.

Even snel de troubleshooting stappen van Nintendo gedaan, maar helaas blijft de Switch uit.
Iemand nog ideeën voordat ik de Switch laat repareren?

• PinkCat
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22-01 09:21
RnB schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 13:56:
Mijn Switch OLED lijkt dood, reageert nergens meer op.
Gisteravond nog zonder problemen op gespeeld. Na gebruik in slaapstand gezet en opgeborgen.

Even snel de troubleshooting stappen van Nintendo gedaan, maar helaas blijft de Switch uit.
Iemand nog ideeën voordat ik de Switch laat repareren?
Al geprobeerd de power-knop ruim 12 tellen ingedrukt te houden? Dat heeft bij mij ooit geholpen toen de Switch ook dood leek.

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:08

RnB

Niet precies 12 seconden, maar wel wat langer dan je zou doen inderdaad.
Mocht helaas niet baten.

Maar door jouw bericht, ben ik wel even verder gaan denken. Er zat nog een gamecard en een SD kaart in, beide eruit gehaald en weer de powerknop een aantal seconden ingedrukt gehouden.
Toen ging ie weer aan! :)

Thanks.
Wat Nintendo nieuws:

Volgens Nikkei Shimbun (het Japanse equivalent van de Financial Times) gaat Nintendo de verpakkingen van de gewone Switch met 20% doen krimpen voor de productie vanaf augustus. De nieuwe red box zal dus qua grootte meer op de verpakkingen van het OLED model lijken. Dit is niet alleen goed voor het milieu, maar zo kan Nintendo ook meer consoles per pallet verzenden.

De My Nintendo Store staat trouwens terug online. Onder andere in het huidige gamma zijn een aantal lastiger te vinden Amiibo's (Cloud player 2!) en de Mario Odyssey joycons. De betaalmogelijkheden zijn uitgebreid en de verzendkosten zijn zowaar redelijk geworden. Ook kan je nu fysieke games kopen, inclusief soms pre-order goodies. Helaas zijn die andere fancy controllers nog steeds niet in voorraad.

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 22-08-2022 20:08 ]

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09:12
[b]JackAvery schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:07:
De My Nintendo Store staat trouwens terug online. Onder andere in het huidige gamma zijn een aantal lastiger te vinden Amiibo's (Cloud player 2!) en de Mario Odyssey joycons. De betaalmogelijkheden zijn uitgebreid en de verzendkosten zijn zowaar redelijk geworden. Ook kan je nu fysieke games kopen, inclusief soms pre-order goodies. Helaas zijn die andere fancy controllers nog steeds niet in voorraad.
Kan je nu ook meerde My Nintendo Rewards in een verzending laten bezorgen?
Locolau schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:47:
[...]

Kan je nu ook meerde My Nintendo Rewards in een verzending laten bezorgen?
Daar lijkt het wel op, ik kan in ieder geval meerdere toevoegen aan de winkelwagen. Alleen kan het zijn dat je van een enkel product maar 1 kan kopen.

Bij de oude Store was volgens mij de beperking dat je eerst de platinum punten moest inleveren voor een code en dat je maar 1 code kon invoeren bij het afrekenen? Dat is nu niet meer zo.
Even een topic promoten: [Switch] Splatoon 3

Deze zaterdag is er een demo Splatfest en donderdag kun je alvast de demo starten om je personage aan te maken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-01 16:53
Mijn linker joycon kan ik los halen zonder het knopje in te drukken. Meer mensen hier last van gehad en is dit simpel te verhelpen?

©2004

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Nu online

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

hk12nl schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:35:
Mijn linker joycon kan ik los halen zonder het knopje in te drukken. Meer mensen hier last van gehad en is dit simpel te verhelpen?
Ja dit heb ik ook, geen idee hoe het komt helaas.
Ik heb mijn Switch een keer laten vallen. Sindsdien schiet de linker Joy-con los als ik er met wat kracht tegen aan duw. Een heel klein stukje plastic van de vergrendeling afgebroken waardoor het niet meer goed vergrendeld. Gebeurd volgens mij ook bij vaak los maken en bevestigen van de Joy-cons.
Geen idee of Nintendo dit (gratis) repareert, maar het zelf repareren is niet heel moeilijk.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-01 16:53
Thx voor jullie reacties. Ik vind het super irritant want hij schiet nu steeds een beetje los tijdens het spelen. Ik zal eens bij coolblue navragen mbt tot garantie. Heb hem nog geen jaar namelijk. Hoe jullie op de hoogte!

©2004

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06-2025
JackAvery schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 12:47:

[YouTube: グリップコントローラー Fit for Nintendo Switch 商品紹介]

Hori Splitpad Pro
Hori Splitpad Fit

Die Binbok zijn gewoon rebrands van wat ze op AliExpress verkopen. Je hebt nog meer 'merken' die exact hetzelfde spul verkopen. Komt allemaal van dezelfde fabriek af lijkt me.

Ik heb de nieuwste merk loze variant besteld op Ali. Als het goed is worden ze morgen geleverd. Deze heeft extra RGB vergeleken met de vorige (Binbok Wireless RGB Joycon) variant dus extra goed zou je zeggen :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VfEACEuTwHMBtxNAMqzxC2LS8Oc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XxONFACipXjW3rxPFeCBxecE.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fvjx720y97gYr3V5Ph56rtj-Bzs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ne96yPxlxZOzXgBWtWEEdsuq.jpg?f=fotoalbum_large
GaHard schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 01:15:
[...]

Die Binbok zijn gewoon rebrands van wat ze op AliExpress verkopen. Je hebt nog meer 'merken' die exact hetzelfde spul verkopen. Komt allemaal van dezelfde fabriek af lijkt me.

Ik heb de nieuwste merk loze variant besteld op Ali. Als het goed is worden ze morgen geleverd. Deze heeft extra RGB vergeleken met de vorige (Binbok Wireless RGB Joycon) variant dus extra goed zou je zeggen :P

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Goed dat je het zegt want ik heb me niet bezig gehouden met AliExpress af te schuimen.De Binbok controllers worden vaak besproken op de Amerikaanse fora waardoor ik er van weet. Nu is er niks mis met een rebrand als de toegevoegde waarde bvb. betere garantie, toegankelijkheid in de fysieke winkel en dergelijke is.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de Ali controllers rebrands zijn van de Binboks waarbij de controllers die de QA testing niet helemaal passeerden, zo gerecupereeerd worden :p maar wie weet. Zeker iets om mee te nemen als je naar de prijs kijkt.

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:57
Yep. Ik had dat met 1 van mijn joycons op mijn switch van de release. Helaas waren er op dat moment ook geen vervangende consoles/joycons. Ik had toen bij de shop aangegeven dat 1 joycon stuk was. Werd genoteerd en ik had dus de keuze: opsturen van console of wachten op voorraad joycons. Gelukkig had de shop wel pro controllers op voorraad en ben toen gaan wachten op de joycon.
RollieBollie schreef op woensdag 27 april 2022 @ 12:46:
[...]

Ik had bij 1 van de joycons van mijn releaseday switch het probleem dat deze zonder het knopje in te drukken kon verwijderen. Oorzaak van dit probleem was het weerhaakje dat niet goed was. Je kan dit zien door met een zaklampje in de rail van de joycon te schijnen.

Het weerhaakje zal 1 a 1,5 mm recht zijn en dan schuin aflopen. Dit is correct. Bij mijn joycon was er geen recht deel en dus ook geen weerhaakje.

https://guide-images.cdn....igi/O1ZbPBpc2REmgUlB.huge

Als bij jou het rechte stukje erg klein is kan het dus ook sneller helemaal kapot zijn.
Sakurai begint z'n eigen YouTube-kanaal:

• jori040
Sonic Frontiers - Story Trailer - Nintendo Switch: YouTube: Sonic Frontiers - Story Trailer - Nintendo Switch 8 November komt hij uit.

Deze trailer doet wel wat met me dus ik houd de game op mijn radar.Denk trouwens niet dat dit de beelden zijn van de Switch versie.

[ Voor 13% gewijzigd door jori040 op 24-08-2022 12:05 ]

jori040 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:03:
Sonic Frontiers - Story Trailer - Nintendo Switch: YouTube: Sonic Frontiers - Story Trailer - Nintendo Switch 8 November komt hij uit.

Deze trailer doet wel wat met me dus ik houd de game op mijn radar.Denk trouwens niet dat dit de beelden zijn van de Switch versie.
Je kan de Youtube link ook als video toevoegen. Mij persoonlijk doet de game me helemaal niks. Maar vindt het wel bijzonder hoe slecht de marketing voor deze game is terwijl de mensen die de game hebben kunnen uitproberen wel enthousiast zijn. Deze trailer is ook beter dan de eerste filmpjes die we te zien kregen. Ik ben benieuwd of ze nu wel een interessante Sonic 3D game kunnen neerzetten. En hopelijk is de game 8 november ook echt af.

Zijn inderdaad geen beelden van de Switch versie. Dit is gewoon de algemene trailer die Nintendo vervolgens ook op zijn eigen kanaal zet.

[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 24-08-2022 12:42 ]

Ik hoop voor Sonic Frontiers dat de word-of-mouth reclame na de lancering goed zal zijn, ik heb er namelijk geen goed gevoel over. Gisteren kregen we gelukkig ook nog een paar andere launchdates te horen:

Fans van zen/puzzlegames opgelet: Dorfromantik verschijnt op 29 september. Trailertje

Op 19 september (niet toevallig Talk-like-a-pirate-day!) keren we ook terug naar Monkey Island. Deze lijkt alvast wel een leuke toevoeging te worden aan het adventure game genre.

En Splatoon fans opgelet: Splatoon 3 previews staan sinds 15:00 online. Natuurlijk kan je zaterdag de game gewoon zelf testen ;) Morgenavond volgt ook de live Treehouse, niet vergeten.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-01 21:30
Misschien voor de kenners een hele stomme vraag. Maar ik kan het antwoord niet vinden tot nu toe.

Stel ik koop voor mijn kleine een Switch bundel met de Ring, is deze ook met de nieuwere oled versie beschikbaar of zijn de bundels allemaal met de 'oude' variant?
Zijn er dan uberhaupt bundels met de nieuwe versie erbij?
thefox154 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:49:
Misschien voor de kenners een hele stomme vraag. Maar ik kan het antwoord niet vinden tot nu toe.

Stel ik koop voor mijn kleine een Switch bundel met de Ring, is deze ook met de nieuwere oled versie beschikbaar of zijn de bundels allemaal met de 'oude' variant?
Zijn er dan uberhaupt bundels met de nieuwe versie erbij?
Waarom koop je Ring Fit Adventure niet gewoon los? Heb je de game ook fysiek. En kan je zelf kiezen of je er een gewone of OLED Switch bij koopt.

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Erg veel zin in Return to Monkey Island! Zou die al graag op de 19de in huis hebben. Zouden de cartridges in veel winkels liggen? Ik zie ook nog geen pre-order mogelijkheden op enkele bekende sites.
En nee, geen downloads.... enkel fysiek!
Blomminator schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:13:
Erg veel zin in Return to Monkey Island! Zou die al graag op de 19de in huis hebben. Zouden de cartridges in veel winkels liggen? Ik zie ook nog geen pre-order mogelijkheden op enkele bekende sites.
En nee, geen downloads.... enkel fysiek!
Er is zover ik weet (nog) geen fysieke release aangekondigd. Wat wel apart is dat als je op de Nintendo website naar onderen scrolt er informatie staat voor de Nintendo Switch-gamecard.

Ik hoop in ieder geval snel op een fysieke release. Erg vermaakt met Thimbleweed Park en kijk ook uit naar deze game.

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06-2025
JackAvery schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 06:19:
[...]
Goed dat je het zegt want ik heb me niet bezig gehouden met AliExpress af te schuimen.De Binbok controllers worden vaak besproken op de Amerikaanse fora waardoor ik er van weet. Nu is er niks mis met een rebrand als de toegevoegde waarde bvb. betere garantie, toegankelijkheid in de fysieke winkel en dergelijke is.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat de Ali controllers rebrands zijn van de Binboks waarbij de controllers die de QA testing niet helemaal passeerden, zo gerecupereeerd worden :p maar wie weet. Zeker iets om mee te nemen als je naar de prijs kijkt.
Ja wie weet hoe het precies zit. Je hebt ook nog Nyxi wat volgens mij ook gewoon een rebrand is van dezelfde controllers.

https://nyxigaming.com/

Zijn zo te zien ook gewoon dezelfde controllers. Deze reviewer heeft ze beide en ziet ook geen verschil op het Nyxi logotje na.

YouTube: Nintendo Switch PRO Controller: NYXI - An Honest Review

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-01 21:30
L23 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 21:11:
[...]

Waarom koop je Ring Fit Adventure niet gewoon los? Heb je de game ook fysiek. En kan je zelf kiezen of je er een gewone of OLED Switch bij koopt.
Amazon fr heeft het pakketje voor 329 online staan, zelfde artikel kost bij amazon NL 369.
Aan de hand van de NL prijs dacht ik dus wellicht een oled model.
Aan de hand van de franse het 'oude' model.
Vraagteken }:O
thefox154 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 08:36:
[...]

Amazon fr heeft het pakketje voor 329 online staan, zelfde artikel kost bij amazon NL 369.
Aan de hand van de NL prijs dacht ik dus wellicht een oled model.
Aan de hand van de franse het 'oude' model.
Vraagteken }:O
Er zit niet afhankelijk van de prijs een ander model in. De ene winkel heeft gewoon een betere deal. Op de doos, of in de omschrijving, moet duidelijk te zien zijn om welk model het gaat. Zover ik weet is de bundel alleen te koop met de gewone Switch, niet het OLED model.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:14
GaHard schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 01:15:
[...]

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die lijken wel op wat Nyxi heeft. Daar zat ik voor mezelf naar te kijken.
https://nyxigaming.com/

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora
Masahiro Sakurai (ja, die gast die de Kirby/Smash Bros games maakte) is zijn eigen Youtube kanaal gestart.

YouTube: Masahiro Sakurai on Creating Games

Hij praat over game ontwikkeling enzo. Best interessant om de dingen te zien vanuit zijn perspectief.
Damn, zie nu dat twitter bericht hier pas. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Zerora op 25-08-2022 12:49 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

@Zerora dat wisten we gisteren al? :p
Zerora schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 12:17:
(ja, die gast die de Kirby/Smash Bros games maakte)
Oh, ik dacht dat ie bekend was om kattenfoto's/filmpjes. :p

• Blomminator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:28:
[...]

Er is zover ik weet (nog) geen fysieke release aangekondigd. Wat wel apart is dat als je op de Nintendo website naar onderen scrolt er informatie staat voor de Nintendo Switch-gamecard.

Ik hoop in ieder geval snel op een fysieke release. Erg vermaakt met Thimbleweed Park en kijk ook uit naar deze game.
Ja, omdat deze op Nintendo zo vermeldt staat, ging ik er vanuit dat... Maar inderdaad, nog nergens te vinden.
Thimbleweed zegt me niks, maar ga ik bekijken.
Heb Grim Fandango bijna uit, dus tijd voor koude winterdagen en Guybrush!
Blomminator schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 13:09:
[...]

Ja, omdat deze op Nintendo zo vermeldt staat, ging ik er vanuit dat... Maar inderdaad, nog nergens te vinden.
Thimbleweed zegt me niks, maar ga ik bekijken.
Heb Grim Fandango bijna uit, dus tijd voor koude winterdagen en Guybrush!
Wie weet een aanwijzing dat er een fysieke release komt. Maar kan ook een foutje op de website zijn. In ieder geval lijkt me op 19 september een fysieke release onwaarschijnlijk want anders hadden we er inmiddels wel meer over gehoord.

Thimbleweed Park is gemaakt door Ron Gilbert. Ron Gilbert heeft ook gewerkt aan de Monkey Island games en nu Return to Monkey Island.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
Iemand die al vaker wat zaken van de my Nintendo store besteld heeft? Ik heb maandagavond een bestelling gedaan, maar ik zie niks van leveringen voorbij komen.
cooLopke schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:49:
Iemand die al vaker wat zaken van de my Nintendo store besteld heeft? Ik heb maandagavond een bestelling gedaan, maar ik zie niks van leveringen voorbij komen.
Jawel, maar niet op de vernieuwde website. Wat bedoel je met levering? geen bevestingsmail ontvangen?

Ze versturen volgens mij nog steeds vanuit Duitsland. En mogelijk wat drukker doordat de My Nintendo Store net weer open is. Ik zou het nog even tot komende week afwachten en dan eventueel contact opnemen.
Op Reddit heeft iemand de Switch OLED Splatoon 3 editie al in huis.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/pwp6pcrwevj91.jpg?width=320&crop=smart&auto=webp&s=c253c5c40bd7d0e566d58e98c83d9d5ab268a828
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/3yd1z60xevj91.jpg?width=320&crop=smart&auto=webp&s=7635bcbc4c99037234dcd8d482faf608a6f5befb
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/23pZAcZ.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ibWCnp4.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BQVUmhm.jpeg

[ Voor 5% gewijzigd door L23 op 25-08-2022 17:33 ]

Treehouse begint over 10 minuten in onderstaande link:

• Zerora
10% meer gold points als je Splatoon 3 digitaal koopt.

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:34
L23 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 17:23:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb hem zelf nu net ook in huis, had wel iets meer op moeten letten dat de game er niet bij in begrepen zit....
Moet ik die later toch nog even halen.
Staat op de doos in kleine letters en op de webshops hier en daar in de titel. Maar niet echt op gelet :(

Naja geen haast.

• jori040

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die was bij Bol al even te bestellen hoor.Wel beroerd dat ze dan de game er niet bij doen voor bv een iets hoger totaal bedrag.

De editie zelf is wel nice. :)
jori040 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:38:
[...]

Die was bij Bol al even te bestellen hoor.Wel beroerd dat ze dan de game er niet bij doen voor bv een iets hoger totaal bedrag.

De editie zelf is wel nice. :)
Maar releasedatum is vandaag, 26 augustus. Dat ze de game er niet bij doen vind ik juist wel handig, kan je zelf bepalen of de je game fysiek of digitaal wil kopen.

• jori040
L23 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 15:45:
[...]

Maar releasedatum is vandaag, 26 augustus. Dat ze de game er niet bij doen vind ik juist wel handig, kan je zelf bepalen of de je game fysiek of digitaal wil kopen.
Ja klopt want ik keek gisteren en dan is hij voor vandaag natuurlijk al te bestellen.Ik koop op de Switch ook alles fysiek maar op zijn minst een code had ik bij die bundel wel passend gevonden.

• Psyonara
Wel krenterig van Nintendo idd.

Sony en MS bundelen vaak juist wel met thema's Tenmisnte kan niet heugen dat ze een Console met thema zonder betreffende game uit brachten.

Digitaal of persoonlijke voorkeur liever wel fysiek de game erbij gehad.
Psyonara schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:27:

Sony en MS bundelen vaak juist wel met thema's Tenmisnte kan niet heugen dat ze een Console met thema zonder betreffende game uit brachten.

Dan is de bundel 60 euro duurder en krijg je een download code. Nu heb je de keus om de game los fysiek of digitaal te kopen. Wellicht zijn er zelfs mensen die niks met Splatoon hebben en wel deze speciale editie kopen :P Ik vond het bij de Xbox One S destijds juist irritant dat ze de console met Fifa 17 bundelden, maar de download code uiteindelijk vrij makkelijk hier op Tweakers kunnen verkopen.

• jori040
Psyonara schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:27:

Nintendo deed dat op de WiiU met Mario kart 8 en Monster Hunter wel.Grote verschil is wel dat de console standaard bleef.

@L23
Hem reactie snap ik ergens ook wel.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 26-08-2022 16:57 ]

@jori040 Ik zeg gewoon waar het op staat. Dan was het een duurdere bundel met digitale game. Kijk maar naar eerdere bundels zoals de Animal Crossing New Horizons Limited Edition.

• Psyonara
Heb niks met Fifa, maar heb ook nooit consoles gezien met een Fifa Thema.

Ben zelf altijd wel een retail collector geweest maar voornamelijk PC en dat is de laatste 10 jaar eigenlijks wat triest geworden.

Maar Nintendo had ook een Splatoon 2 switch bundel waar wel de game bij zat.
En ze hebben ook wel andere bundels gehad zelfs met de Lite.

Naja Nintendo kan lekker vaag eigenzinnig zijn met dit soort dinge.
jori040 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:55:
[...]

Nintendo deed dat op de WiiU met Mario kart 8 en Monster Hunter wel.Grote verschil is wel dat de console standaard bleef.

@L23
Het grote verschil is dat Nintendo toen een heel dringende nood had aan een grotere installed base op de WiiU, terwijl de Switch dit jaar meer gaat verkopen dan de life-to-date sales van de PS4. Waarom zou je als bedrijf de prijs van een product verlagen als de markt je huidige prijspunt meer dan acceptabel vindt?

Ik verwacht niet dat Nintendo ooit Switch voordeelbundels gaat doen met nieuwe games.

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:48

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Poah, dat ding is prachtig.
Wat nieuws:
  • Er komt een nieuwe Puzzle Bobble game exclusief naar Switch: Puzzle Bobble Everybubble!. Verwacht deze nieuwe game van de tijdloze puzzelreeks - inclusief coöperatieve modus - in 2023:
  • Nu ik toch release dates aan het updaten ben: treinenpuzzelgame RAILGRADE komt op 29 september, metroidvania Ghost Song lanceert op 3 november, rhythm-FPS BPM: Bullets Per Minute ligt in de eShop op 8 september, TwinStick shooter NeverAwake verschijnt de 28ste september, side scrolling adventure Blind Fate: Edo No Yami is te spelen vanaf 15 september, en Doraemon Story of Seasons: Friends of the Great Kingdom komt uit op 2 november - mooi op tijd om de strijd aan te gaan met die andere farming game Harvestella. Unieke shoot-em-up Swordship is dan weer uitgesteld naar december (trailer).
  • Monster Hunter Rise: Sunbreak verkocht ondertussen meer dan 4 miljoen exemplaren. Capcom kondigde ook de inhoud van de volgende content update aan:

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Iemand hier met de splatfest bezig? Is het mogelijk om te teamen met je vrienden? ik zie nergens de optie.

*edit* never mind. Wat omslachtig allemaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Mauz1978 op 27-08-2022 13:30 ]

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-01 22:14
jori040 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:55:
[...]

@L23
Metroid prime bundel van de game cube had hem er ook gewoon bij zitten. Zal wel een dingetje zijn van tegenwoordig.

• jori040
Poesmij schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:17:
[...]

Metroid prime bundel van de game cube had hem er ook gewoon bij zitten. Zal wel een dingetje zijn van tegenwoordig.
Precies dus ik sluit me dan ook niet bij de post van @JackAvery aan.Nood of geen nood het staat gewoon netjes als je bij een thema bundel ook meteen de game doet.

@JackAvery Denk dat jij in het straatje van Nintendo denkt en ik van de klant. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 27-08-2022 15:38 ]

jori040 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:28:
[...]

Precies dus ik sluit me dan ook niet bij de post van @JackAvery aan.Nood of geen nood het staat gewoon netjes als je bij een thema bundel ook meteen de game doet.

@JackAvery Denk dat jij in het straatje van Nintendo denkt en ik van de klant. ;)
Toch niks mis mee om te begrijpen hoe Nintendo als bedrijf functioneert? Dat geeft juist interessante discussies.
jori040 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:28:
[...]

Ik probeerde dan ook uit te leggen waarom je zo'n bundels nu bijna niet ziet.

Bedrijven zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Ze gaan doorgaans doen wat in hun ogen het meeste in hun eigen voordeel is. "De klant" kocht het vorige fiscale jaar 23 miljoen consoles. Misschien is de prijs dan voldoende acceptabel en is een zoethoudertje niet nodig - tenslotte snij je dan in je eigen marges. 5,8 miljoen van die consoles waren trouwens het duurdere OLED model - wat ook iets zegt over de prijzen die men voor Nintendo producten bereidt is te betalen.

Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook graag een gratis game bij mijn volgende console krijgen hoor :) Maar zoals @L23 ook al zei - op basis van eerdere limited Switch bundels kan je er van uit gaan dat als Nintendo Splatoon 3 bij die OLED zou bundelen, de prijs van de bundel gewoon met 50-60 euro omhoog ging. Nu krijg je de keuze of je het spel wel of niet wilt, en of je dat spel fysiek of digitaal wilt. Je zou dat zelfs als klantvriendelijk kunnen framen :+

Persoonlijk heb ik geen behoefte aan een digitale code van eender welke game bij mijn console als die gewoon in de prijs verwerkt is. Ik zal zelf het spel wel kopen waar en wanneer ik wil, en waarschijnlijk goedkoper uit zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door JackAvery op 27-08-2022 15:59 ]

• jori040
klantvriendelijk ? Het zou toch apart zijn als iemdand een Splatoon of Metroid editie koopt zonder die games te willen spelen of bezitten.

Echt @JackAvery je kan tig scenarios posten maar in mij ogen hoort een game gewoon netjes bij een thema console te zitten.Wel snap ik dat een digitale code niet geliefd is onder het Nintendo publiek.
jori040 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:30:
klantvriendelijk ? Het zou toch apart zijn als iemdand een Splatoon of Metroid editie koopt zonder die games te willen spelen of bezitten.
Wellicht apart, maar toch klantvriendelijk dat de klant kan kiezen :p

• jori040
L23 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:34:
[...]

Wellicht apart, maar toch klantvriendelijk dat de klant kan kiezen :p
Conclusie: Dat denk ik dat ik nog een ouderwetse manier van denken heb. ;)
@jori040 ik vind het geen rare assumptie hoor, meer een non-issue. Je wandelt een winkel binnen en bestelt twee producten ipv één, en je hebt je bundel :P

Er vanuit gaan dat een bedrijf iets "moet" bundelen (met de bijkomende assumptie dat je dan ook korting hoort te krijgen), is eerder waar ik op reageerde.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 13:22
Het spel zit er nooit gratis bij, je betaalt er altijd voor. Nu kan je als je het spel dus zonder er dubbel voor te betalen ook de limited edition kopen. Dat vind ik beter dan dat het erbij zit standaard voor een meerprijs.

Moet je het spel weer los zien te verkopen, dat vind ik altijd super irritant.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 21:33

The Chosen One

Zie signature!

Of je wilt de C.E. van een spel en het gewone spel zit bij de bundel.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-01 17:00
Volgens mij gaan er een beetje twee gedachtes langs elkaar hier...
Ten opzichte van Sony en Microsoft die als ze een console met game bundel verkopen dat over het algemeen tegen dezelfde prijs doen als alleen een losse console is het natuurlijk een beetje karig dat Nintendo dat niet doet (hoewel inderdaad begrijpelijk aangezien die dingen toch wel blijven verkopen). Klantvriendelijk is het natuurlijk niet.
Maar als je dan puur vergelijkt tussen de bundel verkopen voor de prijs van een console + adviesprijs van de game, of de console zonder game verkopen tegen reguliere prijs en de klant de game los laten kopen... ja dan is de tweede optie weer klantvriendelijker want dan kun je kiezen tussen digitaal en fysiek en misschien de game ergens goedkoper kopen.

Gamertag: FinrazielNL

@Finraziel Heb je het dan over de PS4 en Xbox One? PS5 Console + Horizon Forbidden West en Xbox Series X Halo Infinite Limited Edition zijn/waren ook duurder dan de console zonder spel. Ik zie momenteel geen voorbeeld waar de concurrentie dat anders doet dan Nintendo. Of dat dan karig en onvriendelijk is moet iedereen voor zichzelf weten, uiteindelijk bepaal jezelf of een aankoop het waard is of niet. Maar voor het bedrijf is er geen reden om er een gratis game bij te doen als de console goed verkoopt en/of de vraag groter is dan het aanbod.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-01 17:00
L23 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:10:
@Finraziel Heb je het dan over de PS4 en Xbox One? PS5 Console + Horizon Forbidden West en Xbox Series X Halo Infinite Limited Edition zijn/waren ook duurder dan de console zonder spel. Ik zie momenteel geen voorbeeld waar de concurrentie dat anders doet dan Nintendo. Of dat dan karig en onvriendelijk is moet iedereen voor zichzelf weten, uiteindelijk bepaal jezelf of een aankoop het waard is of niet. Maar voor het bedrijf is er geen reden om er een gratis game bij te doen als de console goed verkoopt en/of de vraag groter is dan het aanbod.
Oh dat zou goed kunnen ja... ik had eigenlijk niet eens echt goed door dat er al van dat soort bundels geweest waren bij de PS5 en XSX. Het is ook een gekke tijd waar we in zitten waar die consoles nog steeds niet makkelijk te krijgen zijn (XSX ondertussen iets makkelijker, maar Halo was natuurlijk ook alweer even geleden).

Omdat de Switch al zolang uit is zie ik wel hoe je de neiging kunt hebben om die meer met de vorige generatie te vergelijken. Doordat we al veel verder in die 'generatie' zitten lijkt het ook logischer om te verwachten dat Nintendo zo'n actie zou kunnen doen om wat meer te verkopen. Alleen, als je er werkelijk over nadenkt, ze verkopen nu al zo'n beetje alles wat ze kunnen produceren dus het is ook heel logisch dat ze het niet doen. Ik zeg dus ook niet dat Nintendo iets fout doet (misschien drukte ik me niet helemaal goed uit in mijn vorige post op dat vlak) maar ik begrijp wel hoe je vrij makkelijk had kunnen verwachten dat de game er wel bij zou zitten en het gevoel dat Nintendo je een oor aan naait.

Gamertag: FinrazielNL

• Psyonara
Niet altijd maar soms zijn bundels wel voordeliger, en het is idd niet consumer friendly wat ze met de Splatoon Oled doen gezien hij ook 2 tientjes duurder is dan de normale Oled versie voor een mogelijke makkelijke re-skin.

Of geef er een gratis game oid bij uit de store.

[ Voor 5% gewijzigd door Psyonara op 27-08-2022 19:43 ]

Psyonara schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:43:
Niet altijd maar soms zijn bundels wel voordeliger, en het is idd niet consumer friendly wat ze met de Splatoon Oled doen gezien hij ook 2 tientjes duurder is dan de normale Oled versie voor een mogelijke makkelijke re-skin.

Of geef er een gratis game oid bij uit de store.
Ik heb bij de Switch geen voordeligere bundels gezien, wel interessantere bundels. Zo kon je destijds in 2017 enkel de Mario rode Joy-cons krijgen bij een Nintendo Switch en Super Mario Odyssey bundel. Speciale edities zijn duurder omdat ze enigszins gelimiteerd zijn en andere kleuren/prints hebben dan een gewone uitgave. Men wil daar graag meer voor betalen, dus Nintendo vraagt er als bedrijf dan ook meer voor. Het zal voor Nintendo zeker geen moeilijke klus zijn om een Splatoon 3 editie Switch uit te brengen. Maar als je het zelf als een makkelijke re-skin ziet kon je dan niet beter gaan voor een gewone Switch OLED? Ik zou er zelf ook geen meerprijs voor over hebben, maar dat is voor iedereen anders. Is Nintendo dan zo klantonvriendelijk omdat je er vanuit ging dat er een gratis game bij zit?

• Zerora
L23 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:09:
Is Nintendo dan zo klantonvriendelijk omdat je er vanuit ging dat er een gratis game bij zit?
Het had wel leuk geweest als Nintendo een voucher erbij had gedaan ofzo waarbij je de game met 10-15% korting Splatoon 3 digitaal had kunnen kopen.

Zerora schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:14:
[...]

Het had wel leuk geweest als Nintendo een voucher erbij had gedaan ofzo waarbij je de game met 10-15% korting Splatoon 3 digitaal had kunnen kopen.
Dat is zeker leuk.

• Psyonara
Er was wel een Splatoon 2 switch bundel, en er zijn ook anderen geweest.

Betreft Nintendo niet klant vriendelijk is zijn zat andere voorbeelden van te vinden op Internet.
Sony en MS hebben ook hun fratsen maar, vind wel dat ze het slimmer en beter doen met bundels.

Nintendo blind verdedigen is ook zonde.
Psyonara schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:51:
Er was wel een Splatoon 2 switch bundel, en er zijn ook anderen geweest.

Betreft Nintendo niet klant vriendelijk is zijn zat andere voorbeelden van te vinden op Internet.
Sony en MS hebben ook hun fratsen maar, vind wel dat ze het slimmer en beter doen met bundels.

Nintendo blind verdedigen is ook zonde.
Klopt. Bij de Splatoon 2 Switch bundel betaalde je destijds ook wat meer.

Nintendo is inderdaad niet altijd klantvriendelijk. Garantie afhandeling van Joy-con drift ging in het begin niet netjes. Switch OLED scherm problemen, geen grootschalig probleem, maar van wat ik gezien heb kon dat ook klantvriendelijker.

• jori040
Dit zijn de games die ik dit najaar ga kopen:
- Splatoon 3
- Mario + Rabbids 2
- Bayonetta 3

Drie mooie titels die in niets op elkaar lijken.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

jori040 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:21:
Dit zijn de games die ik dit najaar ga kopen:
- Splatoon 3
- Mario + Rabbids 2
- Bayonetta 3

Drie mooie titels die in niets op elkaar lijken.
Nou, zowel Splatoon en Bayonetta zijn allebei deel 3 :+

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:48
Zal er na de release van Splatoon 3 weer een direct zijn? Ik ben echt toe aan een nieuwe Zelda.

Of een metroid prime remaster bundel.

[ Voor 17% gewijzigd door TomBraamhaar op 27-08-2022 23:46 ]

• ShadLink
  • Laatst online: 16:27
Er komt vast weer een Direct, maar wanneer? Dat weet alleen Nintendo. Maar goed, we weten welke games er in oktober en november uitkomen. Dus het kan ook pas volgend jaar zijn voor een Direct.
Zerora schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 20:14:
[...]

Die voucher bestaat in zekere zin al voor iedereen: de 10% coins-actie die je krijgt bij een digitale preorder. Maar sure ze zouden gemakkelijk een dergelijke geste kunnen doen.

Anyway mijn punt was gewoon dat ik Nintendo niet zie stunten met bundels in het huidige klimaat tenzij Switch sales een duik nemen die niet productie/logistiek gerelateerd is. Nintendo houdt sowieso niet van grote kortingen, naar hun mening devalueert dat hun producten. En qua klantvriendelijkheid is Nintendo een middenmoter at best.

@Finraziel ik heb expres de andere consolebouwers er niet bij betrokken omdat ik niet van whataboutisms hou. PS5 bundels zijn naar mijn indruk alvast niet erg veel goedkoper dan de games apart kopen, maar het is moeilijk om er een gekwantificeerd idee van te krijgen,omdat de retailers vaak nog steeds zelf accessoires en dergelijke erbij bundelen om de marges te verbeteren. De kleine korting die je daar krijgt (de Horizon bundle kost 560 euro, dus 10 euro "korting" over aanbevolen retail - al kost het spel los vaak minder) is ook makkelijker te verantwoorden omdat we over hogere totaalbedragen spreken en omdat zij de aankoop van een console sowieso als een loss leader situatie zien. Ik ben niet echt mee met de prijzen van Xbox bundels maar de waardepropositie van een game is bij Microsoft sowieso anders door het bestaan van gamepass.

[ Voor 14% gewijzigd door JackAvery op 28-08-2022 08:06 ]

ShadLink schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 00:41:
Er komt vast weer een Direct, maar wanneer? Dat weet alleen Nintendo. Maar goed, we weten welke games er in oktober en november uitkomen. Dus het kan ook pas volgend jaar zijn voor een Direct.
Ik geloof in de gewoonlijke september direct. Insider NateTheHate heeft al gezegd dat er volgens zijn bronnen een september direct aankomt. Maar het zou best kunnen dat dat geen ‘general direct’ is.

[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 28-08-2022 07:22 ]

• jori040
TomBraamhaar schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 23:46:
Zal er na de release van Splatoon 3 weer een direct zijn? Ik ben echt toe aan een nieuwe Zelda.

Of een metroid prime remaster bundel.
Ik denk dat we na de release van Splatoon 3 een Direct krijgen.Mocht dat niet zo zijn dan hoop ik dat ze op zijn minst dit jaar nog een Zelda trailer + datum droppen.

[Metroid]
Begin er steeds meer in te twijfelen of die er uberhaupt komt.Volgens mij heeft Nintendo het zelf ook nooit bevestigd.

En of Metroid Prime 4 nog op dit platform uitkomt moet ik ook nog maar zien.
jori040 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 09:04:
[Metroid]
Begin er steeds meer in te twijfelen of die er uberhaupt komt.Volgens mij heeft Nintendo het zelf ook nooit bevestigd.

En of Metroid Prime 4 nog op dit platform uitkomt moet ik ook nog maar zien.
De geruchten over de Metroid Prime Remaster heeft Nintendo inderdaad nooit bevestigd. Valt voor mij in hetzelfde rijtje geruchten als Zelda Windwaker HD voor de Switch. Het zou zo logisch zijn voor Nintendo om te doen dat het wel waar moet zijn. Maar inmiddels is het gerucht er al een paar jaar.

Metroid Prime 4 duurt inderdaad lang :P

[ Voor 30% gewijzigd door L23 op 28-08-2022 10:11 ]

• ShadLink
  • Laatst online: 16:27
JackAvery schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 07:17:
[...]

Ik geloof in de gewoonlijke september direct. Insider NateTheHate heeft al gezegd dat er volgens zijn bronnen een september direct aankomt. Maar het zou best kunnen dat dat geen ‘general direct’ is.
Nintendo heeft bijna elke september een direct, dus dat is een makkelijke gok. Dus ja, dat kan ook. Of een speciale Zelda Direct (gezien we nog geen titel of daadwerkelijke release datum hebben)
Pagina: 1 ... 176 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic