• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:20
Of ze doen dit najaar geen Direct en laten Zelda zien tijdens de Game Awards.Een Direct rondom Zelda verwacht ik pas ergens begin 2023.

Hoe ze dat nu met Splatoon 3 gedaan hebben vind ik best prettig.Net voor release even flink uitpakken.

[ Voor 29% gewijzigd door jori040 op 28-08-2022 11:19 ]

jori040 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:15:
Hoe ze dat nu met Splatoon 3 gedaan hebben vind ik best prettig.Net voor release even flink uitpakken.
Mooi dat je de game gisteren de hele dag kon uitproberen, dat werkt beter dan die online play tests zoals bij Nintendo Switch Sports waar je op specifieke tijden online moet zijn.

• jori040
L23 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:27:
[...]

Mooi dat je de game gisteren de hele dag kon uitproberen, dat werkt beter dan die online play tests zoals bij Nintendo Switch Sports waar je op specifieke tijden online moet zijn.
Ik heb het idee dat Splatoon 3 een goed afgewerkte game gaat zijn bij release.Wat Nintendo met Mario Strikers gedaan heeft is gewoon ruk.
L23 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:27:
[...]

Mooi dat je de game gisteren de hele dag kon uitproberen,
Op basis van de bestaande Splatoon 2 playerbase kun je verwachten dat er veel interesse is voor Splatoon 3 en kun je de testperiode uitsmeren over een grotere periode (12 uur)...
dat werkt beter dan die online play tests zoals bij Nintendo Switch Sports waar je op specifieke tijden online moet zijn.
...maar de oorspronkelijke Global Testfire voor de eerste Splatoon op de Wii U was slechts een tijdslot van 1 uur op 1 specifieke dag.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

RayNbow schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:48:
[...]

Op basis van de bestaande Splatoon 2 playerbase kun je verwachten dat er veel interesse is voor Splatoon 3 en kun je de testperiode uitsmeren over een grotere periode (12 uur)...
Qua test opzet had ik het zo niet bekeken. Maar met een hele dag trek je wel meer mogelijke nieuwe fans aan dan dat je een game 2 a 3 keer op een vast tijd stip een uurtje kan uitproberen.
Hmm, Nintendo heeft een announcement trailer van Mineko's Night Market gepost...

...maar dit is een game die 4 jaar geleden (en 1 dag) al voorbij kwam in een Nindies Showcase?

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-12-2025

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

RayNbow schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 06:18:
Hmm, Nintendo heeft een announcement trailer van Mineko's Night Market gepost...
[YouTube: Mineko's Night Market - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
...maar dit is een game die 4 jaar geleden (en 1 dag) al voorbij kwam in een Nindies Showcase?
Metroid Dread is 16 jaar in development geweest. Meerjarige ontwikkeltrajecten zijn ook weer niet zo bijzonder.

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:30

The Chosen One

Zie signature!

Sure maar daar komt dat ook vaak niet al een ("announcement") trailer van met aankonding van early 2019. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:07

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

RayNbow schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 06:18:
[YouTube: Mineko's Night Market - Announcement Trailer - Nintendo Switch]
*huilt in metroid prime 4*
|:(
Van de Mario Kart Circuit-uitbreidingspas set 2 inmiddels ook alle time trials gehaald. Voornamelijk New York Minute, Kalimari Desert en Mushroom Gorge waren pittig op 200CC. Over het algemeen meer uitdaging om de tijden te verbeteren dan bij set 1, maar gelukkig niet zo moeilijke uitschieter als Ninja Hideaway :P

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-01 16:14
8bitdo komt met de Ultimate controller voor Nintendo Switch. Verkrijgbaar vanaf 28 oktober.

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61ZrQruCQWL._SL1500_.jpg

Er is een Bluetooth/2.4G versie, een 2.4G versie en een bedrade versie.

[ Voor 63% gewijzigd door Zerora op 30-08-2022 17:12 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 15:56
Prijs laat zich doen, maar zo ver ik kon zien nog niet op de Nederlandse Amazon te krijgen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Zerora schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 17:07:
8bitdo komt met de Ultimate controller voor Nintendo Switch. Verkrijgbaar vanaf 28 oktober.

[Afbeelding]

Er is een Bluetooth/2.4G versie, een 2.4G versie en een bedrade versie.
Mooi design en lijkt custom profiles te ondersteunen - al is het me niet helemaal duidelijk of die dan op Switch functioneren. Het zou handig geweest zijn om even te beschrijven wat er speciaal is aan de controller. Overigens beweert Amazon dat de sticks hall sensors gebruiken - wat een heel interessante USP zou zijn. Hier zie ik echter niks over op de website van 8Bitdo zelf. De wired versie heeft trouwens geen motion controls.

Veel van de features lijken vooral gericht op PC/mobile gebruik waar je een hoop kan customizen in de software.
Shovel Knight Dig komt uit op 23 september. Bekijk hier de beste (?) release date trailer in eeuwen:

JackAvery schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:19:
[...]

Mooi design en lijkt custom profiles te ondersteunen - al is het me niet helemaal duidelijk of die dan op Switch functioneren. Het zou handig geweest zijn om even te beschrijven wat er speciaal is aan de controller. Overigens beweert Amazon dat de sticks hall sensors gebruiken - wat een heel interessante USP zou zijn. Hier zie ik echter niks over op de website van 8Bitdo zelf. De wired versie heeft trouwens geen motion controls.

Veel van de features lijken vooral gericht op PC/mobile gebruik waar je een hoop kan customizen in de software.
Zoals ik het begrijp zijn die custom profiles ook voor de Switch, alleen de software om dingen te wijzigen kan alleen op PC, Android en iOS. Maar er is een knop op de controller om snel van profiel te wisselen.

Wat er speciaal is aan de controller ontgaat mij een beetje. Qua prijs net zo duur als een Nintendo Switch Pro Controller. NFC en HD Rumble( voor mij een belangrijke feature) ontbreken. Die hall sensors vind ik technisch interessant, maar is ten opzichte van de Pro Controller niet iets wat een probleem oplost? Wat deze controller beter maakt is dat het makkelijker op te laden is in het bijgeleverde charging dock. En de twee programmeerbare knoppen op de achterkant. Je kan dus aardig wat tweaken ten opzichte van de Nintendo Switch Pro Controller, wellicht is daar een markt voor. D-Pad zal zeer waarschijnlijk beter zijn, die waren bij andere 8BitDo controllers ook prima.

Zelf koop ik liever de controllers van Nintendo zelf. 8BitDo vindt ik dan vooral interessant voor controller opties die Nintendo zelf niet aan bied zoals de SNES design controller (Nintendo's SNES Online controller is altijd uitverkocht...). Of omdat de controller goedkoper is, maar dat is hier niet het geval.
@L23 Hall sensor sticks hebben geen last van de typische drift. Ik denk echter niet dat de 8bitdo controller deze heeft. Ik zie dus ook niet echt wat er speciaal aan de controller is maar het is wel een mooi en waarschijnlijk kwalitatief alternatief.
JackAvery schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:14:
@L23 Hall sensor sticks hebben geen last van de typische drift. Ik denk echter niet dat de 8bitdo controller deze heeft. Ik zie dus ook niet echt wat er speciaal aan de controller is maar het is wel een mooi en waarschijnlijk kwalitatief alternatief.
Ja dat begrijp ik, lijkt me dus een ideale techniek voor de Joy-cons. Maar bij de Pro Controller is drift geen (groot) probleem?

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
JackAvery schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:20:
Shovel Knight Dig komt uit op 23 september. Bekijk hier de beste (?) release date trailer in eeuwen:

[YouTube: Shovel Knight Dig - Release Date Trailer - Nintendo Switch]
Een beetje off topic. Mocht je een abonnement hebben op Apple Arcade: dit spel verschijnt daar op 23 september. Sowieso komen er steeds meer Indie games binnen deze dienst. Dus mocht je AA hebben of de mogelijkheid hebben om dit af te sluiten, kun je overwegen om sommige spellen via deze dienst te spelen ipv een spel te kopen. Een andere klassieker die 30 september verschijnt, is Gris.
L23 schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:17:
[...]

Ja dat begrijp ik, lijkt me dus een ideale techniek voor de Joy-cons. Maar bij de Pro Controller is drift geen (groot) probleem?
Ik hoor er niet zo vaak over maar ik ga ervan uit dat het even frequent voorkomt als bij andere moderne controllers.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
L23 schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 16:09:
[...]

Jawel, maar niet op de vernieuwde website. Wat bedoel je met levering? geen bevestingsmail ontvangen?

Ze versturen volgens mij nog steeds vanuit Duitsland. En mogelijk wat drukker doordat de My Nintendo Store net weer open is. Ik zou het nog even tot komende week afwachten en dan eventueel contact opnemen.
Ik had via de store cloud player 2 besteld, omdat iemand die hier liet vallen en ik vond die wel tof. Die zou nu niet meer in stock zijn (duuuh..), nu krijg ik de optie om te wachten of te annuleren. Dus met andere woorden goede hoop geven en dan met het antwoord komen, dat het er niet meer is. Iemand die die toevallig ook heeft besteld en wel ontvangen heeft?

edit: blijkbaar als je een amiibo besteld, komt er eerst binnen 24u verzonden. Als je dan verder doorklikt (zelfs op nu kopen klikt), dan komt er pas dat dit product wordt later geleverd en dient nabesteld te worden... Iemand die ook een amiibo besteld heeft, en deze wel ontvangen heeft?

Ik heb overigens nu plots een refund ontvangen van de eerste bestelling, terwijl ik dit nooit heb aangegeven. *Zucht*

[ Voor 24% gewijzigd door cooLopke op 31-08-2022 08:56 ]

• Linksquest
hier 2 nieuwe reclame spotjes voor Splatoon 3

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb het even opgezocht en je ziet het ook in het laatste filmpje...ieder z'n eigen switch
"
Splatoon 3 is couch co-op enabled, sort of. While it doesn’t offer split-screen support on the same Switch device, you can play together in the same room on different Switch consoles.
"

ook geen bots helaas om zelf een offline game samen te stellen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 31-08-2022 10:58 ]

Burp

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-01 14:22
Heeft iemand dTMNT Cowabunga Collection? Ik heb de fysieke versie, erg vet. Het viel me alleen op dat bij de intro van het opstarten er een hick-up is in het liedje. Ik dacht dat het aan mijn versie was, maar ik zag een opstart fimpje op YT en die had hetzelfde. Een klein bugje denk ik? Hij slaat even -heel kort- over.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05-2025

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Wii4all schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 10:55:
[...]

ik heb het even opgezocht en je ziet het ook in het laatste filmpje...ieder z'n eigen switch
"
Splatoon 3 is couch co-op enabled, sort of. While it doesn’t offer split-screen support on the same Switch device, you can play together in the same room on different Switch consoles.
"

ook geen bots helaas om zelf een offline game samen te stellen.
Volgens mij kon dit ook niet op Splatoon 2. Maar kan het fout hebben

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Wii4all
  • Niet online
AlwaysNick schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:18:
[...]

Volgens mij kon dit ook niet op Splatoon 2. Maar kan het fout hebben
Ja dat klopt en het was een grote wens van veel mensen om dat toegevoegd te hebben, maar helaas.

Burp

• jori040
Nice :)
Alleen bij de spotjes stel ik mezelf meestal wel de vraag of ik niet te oud ben voor de Nintendo games.Ik zou het bv tof vinden als ze er ook eens een 60+er[gelukkig ben ik dat nog niet] in doen. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 31-08-2022 11:51 ]

• The Chosen One
  • Laatst online: 09:30

The Chosen One

Zie signature!

jori040 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:47:
[...]

Nice :)
Alleen bij de spotjes stel ik mezelf meestal wel de vraag of ik niet te oud ben voor de Nintendo games.Ik zou het bv tof vinden als ze er ook eens een 60+er[gelukkig ben ik dat nog niet] in doen. ;)
Ja. Tot 27 jaar en 3 maanden, 5 dagen en 22 uur mag je Nintendo games spelen. Als je toevallig op een spannend moment zit en de tijd is bereikt moet je per direct de game afsluiten en de console buiten bij het afval gooien.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• jori040
The Chosen One schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:14:
[...]

Ja. Tot 27 jaar en 3 maanden, 5 dagen en 22 uur mag je Nintendo games spelen. Als je toevallig op een spannend moment zit en de tijd is bereikt moet je per direct de game afsluiten en de console buiten bij het afval gooien.
Oei dat had ik dan al lang moeten doen.

• Linksquest
Cyrax0508 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:12:
Heeft iemand dTMNT Cowabunga Collection? Ik heb de fysieke versie, erg vet. Het viel me alleen op dat bij de intro van het opstarten er een hick-up is in het liedje. Ik dacht dat het aan mijn versie was, maar ik zag een opstart fimpje op YT en die had hetzelfde. Een klein bugje denk ik? Hij slaat even -heel kort- over.
Mijne is ergens bij postnl vertraagd, dus ben er nog op het wachten, maar ook hier voor de Switch in ieder geval

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22
Net zoonlief een Switch Oled voor zijn verjaardag gegeven. Nu is een enkele Joycon voor zijn handen (6 jaar) prima, maar ik heb binnen 10 minuten kramp in mn handen...

Nu heb ik een Ps5 en lees dat die controllers gebruikt kunnen worden met een usb adapter van bijvoorbeeld 8bitdo. Nu is mijn vraag hierover tweeledig; Als de controller gekoppeld is aan de adapter, kan ik hem daarna gewoon weer gebruiken op mijn ps? Of moet ie dan iedere keer opnieuw worden gekoppeld?

En als laatste, passen er twee van die adapters op de usb poorten aan de voorkant?

To dare is to do

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Slaapje schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:40:
Net zoonlief een Switch Oled voor zijn verjaardag gegeven. Nu is een enkele Joycon voor zijn handen (6 jaar) prima, maar ik heb binnen 10 minuten kramp in mn handen...

Nu heb ik een Ps5 en lees dat die controllers gebruikt kunnen worden met een usb adapter van bijvoorbeeld 8bitdo. Nu is mijn vraag hierover tweeledig; Als de controller gekoppeld is aan de adapter, kan ik hem daarna gewoon weer gebruiken op mijn ps? Of moet ie dan iedere keer opnieuw worden gekoppeld?

En als laatste, passen er twee van die adapters op de usb poorten aan de voorkant?
Ik heb ook twee 8bitdo-adapters en moet telkens mijn (of iemands andere) non-Nintendo controller opnieuw pairen met de originele console. Zowel PlayStation als Xbox.

Ook passen er geen twee zulke adapters naast elkaar in de USB-poorten op het dock. Ze zijn te breed en zitten in elkaars weg. Ik gebruik een USB-verlengkabel voor één van de twee poorten. Dus een male USB-connector die je inplugt naast de andere 8bitdo-adapter, die dan 5 cm verder eindigt in een female USB-connector waar je dan de andere 8bitdo-adapter inplugt.

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05-2025

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Wii4all schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:30:
[...]

Ja dat klopt en het was een grote wens van veel mensen om dat toegevoegd te hebben, maar helaas.
Iets wat we noemen: een nintendo ding....

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• RangedNeedles
  • Niet online
AlwaysNick schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:16:
[...]

Iets wat we noemen: een nintendo ding....
Ah, ik heb de hele discussie wat gemist maar... je kan dus niet op 1 Switch-console wat vrienden een controller in hun handen duwen en ff wat knallen? En je kan lokaal ook geen "singleplayer" doen tegen bots?

Damn... :/ Ik had de laatste twee uurtjes van afgelopen zondag Splatoon voor het eerst geprobeerd en op zich vond ik het nog wel wat hebben. Maar als je al niet met vrienden kan spelen op één apparaat en ik niet op m'n gemak de beschikbare wapens kan checken in singleplayer zonder online telkens dood te gaan, meh, laat dan maar zo :+

• Wii4all
  • Niet online
RangedNeedles schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:20:
[...]

Ah, ik heb de hele discussie wat gemist maar... je kan dus niet op 1 Switch-console wat vrienden een controller in hun handen duwen en ff wat knallen? En je kan lokaal ook geen "singleplayer" doen tegen bots?

Damn... :/ Ik had de laatste twee uurtjes van afgelopen zondag Splatoon voor het eerst geprobeerd en op zich vond ik het nog wel wat hebben. Maar als je al niet met vrienden kan spelen op één apparaat en ik niet op m'n gemak de beschikbare wapens kan checken in singleplayer zonder online telkens dood te gaan, meh, laat dan maar zo :+
Iets wat bijv wel in de wii versie zat inderdaad in splatoon 1, maar eruit gehaald is.

Bij mario kart kan het wel en bij deze game besluit men het maar gewoon niet meer toe te voegen.

Ze kunnen het ook gewoon doen want nintendo verkoopt spellen als een malle.
Elk jaar meerdere pokemon games waar welke keer net weer iets anders bij zit.

Burp

• jori040
RangedNeedles schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:20:
[...]

Wapens kon je gewoon testen hoor.Bij een soort van online test kan je toch niet verwachten dat ze er ook nog SP content bij doen.

Telkens dood in Splatoon ? Dan speel je het niet goed.Splatoon is sowieso een mix van meerdere gameplay lagen.

• RangedNeedles
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:45:
[...]

Wapens kon je gewoon testen hoor.Bij een soort van online test kan je toch niet verwachten dat ze er ook nog SP content bij doen.

Telkens dood in Splatoon ? Dan speel je het niet goed.Splatoon is sowieso een mix van meerdere gameplay lagen.
"Gewoon" testen? Ja, ik kan ze onmiddellijk in een online match testen - wat ik dan ook deed - om er dan pas achter komen dat die grote verfroller enkel handig is als je dicht bij andere spelers bent om mensen omver te walsen :P

Vandaar dat ik het jammer vind dat er geen singleplayer is. Dat je gewoon even alleen met bots in een lokale match kan testen van, wat werkt er (goed) en wat niet. Natuurlijk staat dat wel haaks op een online test, maar een demo van je spel uitbrengen lost dit bv. op.

En no way dat je "niet dood gaat" als je gewoon wat aan het uitproberen en uitzoeken bent. Als first-time player ken je niet alles van in het begin, wat waarschijnlijk wel het geval is als je deel 1 en 2 ook al gespeeld hebt.

• jori040
RangedNeedles schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:53:
[...]

"Gewoon" testen? Ja, ik kan ze onmiddellijk in een online match testen - wat ik dan ook deed - om er dan pas achter komen dat die grote verfroller enkel handig is als je dicht bij andere spelers bent om mensen omver te walsen :P

Vandaar dat ik het jammer vind dat er geen singleplayer is. Dat je gewoon even alleen met bots in een lokale match kan testen van, wat werkt er (goed) en wat niet. Natuurlijk staat dat wel haaks op een online test, maar een demo van je spel uitbrengen lost dit bv. op.

En no way dat je "niet dood gaat" als je gewoon wat aan het uitproberen en uitzoeken bent. Als first-time player ken je niet alles van in het begin, wat waarschijnlijk wel het geval is als je deel 1 en 2 ook al gespeeld hebt.
Deze game draait niet om het puur van omverwalsen van mensen.Dat event niet heel geschikt was voor nieuwkomers ben ik het deels wel eens.

Fijn trouwens te lezen dat jij die SP ook belanrijk vind. :) Ga heel het Splatoon 3 pakket tijdens release een kans geven zou ik zeggen. ;)

• Slaapje
RangedNeedles schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:51:
[...]

Ik heb ook twee 8bitdo-adapters en moet telkens mijn (of iemands andere) non-Nintendo controller opnieuw pairen met de originele console. Zowel PlayStation als Xbox.

Ook passen er geen twee zulke adapters naast elkaar in de USB-poorten op het dock. Ze zijn te breed en zitten in elkaars weg. Ik gebruik een USB-verlengkabel voor één van de twee poorten. Dus een male USB-connector die je inplugt naast de andere 8bitdo-adapter, die dan 5 cm verder eindigt in een female USB-connector waar je dan de andere 8bitdo-adapter inplugt.
Ah dat is wel echt minder... Wellicht dan toch maar een pro controller erbij aanschaffen. Maar wat een aantrekkingskracht blijft Mario hebben zeg, ongehoord. Ik ben gestopt bij de N64, maar het blijft leuk.

To dare is to do

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-01 22:08
Slaapje schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:39:
[...]

Ah dat is wel echt minder... Wellicht dan toch maar een pro controller erbij aanschaffen. Maar wat een aantrekkingskracht blijft Mario hebben zeg, ongehoord. Ik ben gestopt bij de N64, maar het blijft leuk.
Ik heb zo'n simpele ali express pro controller (die met rode en blauwe accenten op de sticks). Een prima ding, nooit problemen mee.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 19:44
RangedNeedles schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 16:53:
[...]

Wat je in Splatoon 2 wel had (en ook weer in 3 zit) is Salmon Run, dat is een soort van modus om tegen bots te spelen. Maar dan ook in teamverband met 4 (online) spelers. Heel leuk en chaotisch om te doen. Vooral als je wat hoger in rang komt.

Maar in Splatoon 1, 2 en 3 zit ook een SP verhaal missie waar je al wel wapens kan uitproberen. Daarnaast kan je in de full game ook wapens testen voordat je ze koopt. Dan kan je ook al een beetje zien of het wapen je bevalt of niet.

Hail to the king baby!

• jori040
@urk_forever
Wel fijn dat je in deel 3 die Salmon Run mode ten alle tijden kan doen.Ik ben klaar om in elke mode van Splatoon 3 te duiken. :)

• Slaapje
abc874 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 13:54:
[...]

Ik heb zo'n simpele ali express pro controller (die met rode en blauwe accenten op de sticks). Een prima ding, nooit problemen mee.
Dank voor de tip, ik ga hem eens opzoeken.

To dare is to do

Zag een trailer van ANNO: Mutationem. Had er nog niet eerder van gehoord en ziet er qua stijl tof uit. Zie ook net een review van SwitchUp.

De game heeft een demo in de Nintendo eShop.

• urk_forever
jori040 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 15:04:
@urk_forever
Wel fijn dat je in deel 3 die Salmon Run mode ten alle tijden kan doen.Ik ben klaar om in elke mode van Splatoon 3 te duiken. :)
Grappig dat je "ten allen tijde" zegt, maar Salmon Run is op sommige tijden ook even niet speelbaar :D Hier kan je de rotatie van Salmon Run zien.

Hail to the king baby!

• jori040
urk_forever schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:54:
[...]

Grappig dat je "ten allen tijde" zegt, maar Salmon Run is op sommige tijden ook even niet speelbaar :D Hier kan je de rotatie van Salmon Run zien.
Ik heb het over deel 3.

• Zerora
Ik vind die geruchten van een Zelda Direct wel leuk. High hopes voor Oracle games aankondiging B-)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-01 20:39
Zerora schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:47:
Ik vind die geruchten van een Zelda Direct wel leuk. High hopes voor Oracle games aankondiging B-)
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/cFmgZQ-KMewAAAAd/hawk-eye-dont-give-me-hope.gif
Zerora schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:47:
Ik noemde het laatst nog als een gerucht die maar terug blijft komen en nu is ie er weer :P Maar goed, over het algemeen niet echt interesse in de oudere Zelda games omdat ik er geen nostalgie mee heb. Maar Wind Waker HD lijkt me op zich wel interessant.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Gisteren mijn Joy con met drift problemen opgestuurd naar Nintendo, benieuwd hoelang het duurt voordat die weer terug is. Mijn zoontje van 4 is nu al ongeduldig en heeft al 4x gevraagd of die bijna terug is }:O

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:25
urk_forever schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:13:
[...]

Wat je in Splatoon 2 wel had (en ook weer in 3 zit) is Salmon Run, dat is een soort van modus om tegen bots te spelen. Maar dan ook in teamverband met 4 (online) spelers. Heel leuk en chaotisch om te doen. Vooral als je wat hoger in rang komt.

Maar in Splatoon 1, 2 en 3 zit ook een SP verhaal missie waar je al wel wapens kan uitproberen. Daarnaast kan je in de full game ook wapens testen voordat je ze koopt. Dan kan je ook al een beetje zien of het wapen je bevalt of niet.
Is deze game naast 60 euro ook nog afhankelijk van in game inkopen?
Megupe schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:38:
[...]

Gelukkig is dat bij Nintendo games (op de Switch) nog niet het geval. Wellicht ooit een betaalde uitbreiding.
L23 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:45:
[...]

Gelukkig is dat bij Nintendo games (op de Switch) nog niet het geval. Wellicht ooit een betaalde uitbreiding.
Betaalde DLC is reeds aangekondigd met een silhouet als hint waar het over zal gaan.

• jori040
L23 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:45:
[...]

Ja fijn he dat je in een game als Splatoon op een old-school manier dingen vrij speelt.De Octo Expansion van deel 2 was geweldig!

• Linksquest
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3UTMhGkWZNM-KRYmFwsL_4kfNhs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8bUYZTAojAS62Eafci30KxlN.jpg?f=user_large

Cowabunga nog aan toe, eindelijk binnen :D

• urk_forever
urk_forever schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:54:
[...]

Ik verwacht dat Splatoon 3 een zelfde soort rotatie gaat hebben :)
Megupe schreef op donderdag 1 september 2022 @ 20:38:
[...]

Nee die wapens koop je met ingame currency wat je verdient bij het spelen van het spel.
Er is wel een betaalde dlc voor Splatoon 2, maar dat is single player en die krijg je tegenwoordig bij Nintendo Online erbij.

Hail to the king baby!

• ShadLink
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:06
urk_forever schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:33:
[...]

Ik verwacht dat Splatoon 3 een zelfde soort rotatie gaat hebben :)
Ik denk het wel, maar de Salmon Run is wel altijd beschikbaar.
The Salmon Run mode returns, which allows up to four players to work together and collect Power Eggs from the Salmonids advancing on them. Now, Salmon Run can be played at any time!
[...]

Nee die wapens koop je met ingame currency wat je verdient bij het spelen van het spel.
Er is wel een betaalde dlc voor Splatoon 2, maar dat is single player en die krijg je tegenwoordig bij Nintendo Online erbij.
Er komt ook een DLC pakket voor Splatoon 3, verglijkbaar met de Octo expansion van Splatoon 2.
Large-scale paid DLC is also planned for the future. More details will be shared at a later date.

• Cyrax0508
Linksquest schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:00:
[Afbeelding]

Cowabunga nog aan toe, eindelijk binnen :D
Let me know of jij ook die hick-up in de themesong hebt. Verder echt de beste compilatie oude games ever. Daar zit echt liefde in.
Er zijn bij Missies en beloningen de komende twee weken afbeeldingsstukjes beschikbaar van Kirby's Dream Buffet. Nu set 1 en vanaf woensdag 7 september set 2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OVvX9wFQGqOBl9R7LS61tBTvpRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WGUbJbZT1yRWFhfU7JzHGPwD.jpg?f=fotoalbum_large
Wat nieuws:

Er komt een derde Voice of Cards game aan: Voice of Cards: The Beasts of Burden. Als het de trend van de vorige twee games volgt, zal het opnieuw wat dieper ingaan op de gameplay dan deel 1 en 2. Verwacht het spel op de eShop vanaf 13 september.

De JRPG Trinity Trigger krijgt een westerse release in 2023. De gameplay en grafische stijl doet me wat aan de oudere Mana games denken.

De marketing voor New Tales of the Borderlands komt op gang, met o.a. een character trailer en 18 minuten aan gameplay. Deze is gepland voor 23 oktober

En het gonst weer van de geruchten rond de volgende Nintendo Direct (in te nemen met zout naar smaak). Behalve de zoveelste bevestiging dat Wind Waker HD en Twilight Princess HD onderweg zijn naar Switch, lijken 'insiders' zoals Nate The Hate en Emily Rogers allemaal te hinten dat Nintendo sterk gaat inzetten op meer Gamecube ports/remasters in de nabije toekomst. F-Zero GX zou een van de grote kanshebbers zijn. Ook is er meer onafhankelijke bevestiging dat de vol gende Fire Emblem game- waar al eerdere leaks van online gekomen zijn - eigenlijk al bijna klaar zou zijn volgens journalist Jeff Grubb.

Wat er van al deze projecten terecht gaat komen zullen we hopelijk ooit weten. Het lijkt er in ieder geval sterk op dat we deze maand een Nintendo Direct mogen verwachten, misschien licht men dan een tipje van de sluier op.

Verder in de categorie "nog niet officiëel bevestigd:"
  • er zijn verschillende ratings boven water gekomen voor Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (zie bvb. de website van PEGI).
  • volgens leaker TheSnitch (iemand met een zeer sterk track record) zou cooperatieve game It Takes Two een Nintendo Switch release krijgen (bron);
JackAvery schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 08:51:
Verder in de categorie "nog niet officiëel bevestigd:"
  • er zijn verschillende ratings boven water gekomen voor Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition (zie bvb. de website van PEGI).
  • volgens leaker TheSnitch (iemand met een zeer sterk track record) zou cooperatieve game It Takes Two een Nintendo Switch release krijgen (bron);
Van Skyrim zag ik een tijdje geleden ook al deze geruchten, ben benieuwd. Hoop dat er naast een nieuwe release ook gewoon een soort DLC is voor mensen die Skyrim al hebben gekocht. 11-11-2011 begonnen met de game op de Xbox 360. Inmiddels de game al 4 keer gekocht :-p Op de Switch zit ik rond de 200 uur en bijna alle uitbreidingen uitgespeeld, maar moet de main game nog steeds een keer uitspelen.

It Takes Two in een aantal avonden bij een vriend uitgespeeld. Vond ik een van de beste game ervaringen de laatste tijd. Zou een mooie aanwinst zijn voor de Switch.

• Linksquest
It Takes Two zou inderdaad een mooie Switch aanwinst zijn, heb hem samen met mijn vrouw gespeeld, erg leuk spel.

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:27
Beetje in dubio: 2 x 60 euro voor de zelda ports....vooral met de steam deck in bezit moet ik daar even goed over nadenken :P

Een gamecube nso service zou ik goed geld voor betalen per jaar, 20 / 30 euro.
@sderooij Ook zonde dat je zoveel geld hebt uitgegeven aan je Steam Deck, had je allemaal Zelda ports van kunnen kopen :P

• giantgiantus
  • Laatst online: 11:35
sderooij schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:14:
Beetje in dubio: 2 x 60 euro voor de zelda ports....vooral met de steam deck in bezit moet ik daar even goed over nadenken :P

Een gamecube nso service zou ik goed geld voor betalen per jaar, 20 / 30 euro.
Simpel, ook de emulatie op steam deck is allemaal net niet vond ik (daarom weer verkocht). Daarnaast is die steam deck absurt groot en heeft tie een lelijk scherm als je vergelijkt met oled scherm van de switch.

• jori040
Direct update: https://www.n1up.nl/news/...ning-voor-half-september/

Metroid & Zelda in een nieuwe Direct zou mij erg blij maken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 04-09-2022 16:06 ]

• jori040
L23 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:27:
[...]

Pas op, blijven geruchten.
Ja maar de geruchten beginnen nu wel veel gewicht te krijgen.Mochten we deze maand geen Direct zien dan plaats ik nooit geen post meer over geruchten.
jori040 schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:33:
[...]

Ja maar de geruchten beginnen nu wel veel gewicht te krijgen.Mochten we deze maand geen Direct zien dan plaats ik nooit geen post meer over geruchten.
Nooit geen? Oh jee… Maar ik zou het geen Direct update noemen. Blijven geruchten. Maar zal vast wel wat van waar zijn. Mooi als de helft ook daadwerkelijk uit komt. Maar als er meer over geruchten gepraat worden betekent dat niet dat het ook gelijk meer zekerheid geeft. We gaan het zien :)

• Linksquest
Geruchten of niet, we mogen altijd hopen :D

Linksquest schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:40:
Geruchten of niet, we mogen altijd hopen :D
Ik hoop op een Mario Kart: Double Dash remaster :D

• Linksquest
Dat zou vet zijn, maar stiekem vind ik Mario Kart 64 beter.

• Zerora
World of Anterra, momenteel een kickstarter project, is aangekondigd voor de Switch. Het is een open world rpg waarbij de makers geïnspireerd zijn skyrim.

https://nintendoeverythin...rim-confirmed-for-switch/

Homepage: https://www.anterrarpg.com/

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 05-09-2022 18:37 ]

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:32

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Áls men dan GameCube-titels gaat remasteren, laat ze dan vooral komen met een remaster va F-Zero GX!

Sterker nog: zelfs gewoon die game uitbrengen voor de Switch, dus niet geremastered, zou mij al blij maken :)

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Deze maand kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes van Nintendo Entertainment System - Nintendo Switch Online. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke dinsdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 4 oktober. Van Animal Crossing zijn er nu afbeeldingen van bewoners die in september jarig zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1PrbRA87L4YUtKL3P89EpIGENTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zf84AKBYRqsj77wZ1GmQypKv.jpg?f=fotoalbum_large

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:52
@L23 Wat heb je eraan? Soort stickers net zoals op school vroeger als je je werk goed had gedaan :) ?
jongetje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:49:
@L23 Wat heb je eraan? Soort stickers net zoals op school vroeger als je je werk goed had gedaan :) ?
Net zo suf als achievements inderdaad. Maar zitten af en toe wel toffe afbeeldingen bij.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:19
jongetje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 08:49:
Je kunt deze plaatjes gebruiken als jouw avatar binnen het switch menu (en misschien ook bepaalde games als ze dit ondersteunen)
Ik vind het wel leuk om af en toe mijn avatar af te wisselen maar ik ga niet speciaal mijn best doen om ze allemaal te sparen.
avec_style schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:29:
[...]

Je kunt deze plaatjes gebruiken als jouw avatar binnen het switch menu (en misschien ook bepaalde games als ze dit ondersteunen)
Ik vind het wel leuk om af en toe mijn avatar af te wisselen maar ik ga niet speciaal mijn best doen om ze allemaal te sparen.
Ik speel elke dag een potje Mario Run, dus heb genoeg punten :p Pak van een serie wel alles mee, maar verzamel geen Animal Crossing etc.
Het is ook wel erg kwantiteit inplaats van kwaliteit. Vindt onder andere de afbeeldingen van de Mario Kart Cups wel tof.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
L23 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:39:
[...]

Ik speel elke dag een potje Mario Run, dus heb genoeg punten :p Pak van een serie wel alles mee, maar verzamel geen Animal Crossing etc.
Het is ook wel erg kwantiteit inplaats van kwaliteit. Vindt onder andere de afbeeldingen van de Mario Kart Cups wel tof.
Je kan de punten ook gebruiken om gratis items te kopen via de Nintendo website, je betaald dan alleen €2,99 verzendkosten.
Ike. schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:17:
[...]

Je kan de punten ook gebruiken om gratis items te kopen via de Nintendo website, je betaald dan alleen €2,99 verzendkosten.
Klopt, maar dat heb ik nog maar 1 keer gedaan. Ik heb een Switch doosje waar 8 cartridges in passen.

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-01 11:13
GaHard schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 01:15:
[...]

Die Binbok zijn gewoon rebrands van wat ze op AliExpress verkopen. Je hebt nog meer 'merken' die exact hetzelfde spul verkopen. Komt allemaal van dezelfde fabriek af lijkt me.

Ik heb de nieuwste merk loze variant besteld op Ali. Als het goed is worden ze morgen geleverd. Deze heeft extra RGB vergeleken met de vorige (Binbok Wireless RGB Joycon) variant dus extra goed zou je zeggen :P

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan je de link delen? Ben benieuwd!
Blijkbaar verkoopt GuliKit tegenwoordig joysticks voor controllers waarin hall sensoren gebruikt worden i.p.v. de typische lineaire actuators.

De stick op de foto ziet er uit als een model voor een joycon. Benieuwd of deze bruikbaar zijn en of dit een definitieve oplossing is voor drift. Ik weet niet of ze al te koop zijn maar Gulikit verkoopt reeds sticks met hall sensoren voor de steam deck.
JackAvery schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:02:
De stick op de foto ziet er uit als een model voor een joycon.
Zijn ze wel mee bezig:

JackAvery schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:02:
Blijkbaar verkoopt GuliKit tegenwoordig joysticks voor controllers waarin hall sensoren gebruikt worden i.p.v. de typische lineaire actuators.

[Twitter]

De stick op de foto ziet er uit als een model voor een joycon. Benieuwd of deze bruikbaar zijn en of dit een definitieve oplossing is voor drift. Ik weet niet of ze al te koop zijn maar Gulikit verkoopt reeds sticks met hall sensoren voor de steam deck.
Ben dan wel benieuwd naar het prijsverschil voor als je je Joy-cons zelf repareert. De Joy-con sticks op Aliexpress zijn niet duur. Toen ik mijn Joy-con ging repareren gelijk meerdere gekocht. Dus voorlopig wel even klaar. Al is het idee van een definitieve drift oplossing ook mooi, scheelt weer om de paar jaar je Joy-cons repareren. Zou mooi zijn als Nintendo zelf hall sensoren sticks gaat gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbk1Kvf3wZyy3qQwElYhTfQyUCc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pi5VoNK7NF4JWrC3VNE7cKFr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIikVZTaWBHAblZ2844O63oDujs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/URXqABJnNfv6v1rClBB776XM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26-xTzd1DMuxjrpMVmYWqSnHj9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yjbk0HESvhto1a0G1MQmivAc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwJ4-DUHNIfD2TKWIZ6ePDpAefE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9gII0ucQILgWnXKCE5ISz72J.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door L23 op 07-09-2022 15:55 ]

fan van de dock, geen fan van de embleempjes op de joycons.

Edit: de achterkant heeft ook wel iets:

Er werd trouwens ook nieuwe gameplay getoond:

[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 07-09-2022 17:31 ]

• Cyrax0508
Ik heb zelf de Splatoon Oled Switch. Ik vind deze Pokemon editie misschien nog wel mooier. Druk, maar wel gaaf en anders. Ik koop alleen nooit een LE console gebaseerd op een game(franchise) waar ik niets mee heb. Ik vind Pokemon helemaal niks aan, dus ik zal deze ook niet kopen. Komt er een Zelda editie? Count me in!

[ Voor 45% gewijzigd door Cyrax0508 op 07-09-2022 16:16 ]

• jori040
Ik maak me kleine zorgen om Bayonetta 3[uitgegeven door Nintendo].

Waarom was deze game die in OKTOBER een release krijgt niet niet te vinden op het PAX event[Nintendo stand] ?

Waarom is er buiten de trailers 0 gameplay footage ?

Waar is de hype rondom deze game ?

Met Splatoon 3 en Pokemon[november] zie ik dat Nintendo goed zijn best doet maar wanneer gaat het traject bij deze game beginnen ?

Is de Bayo serie dan nog meer niche dan ik al dacht ?

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 08-09-2022 16:05 ]

• PinkCat
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:13
jori040 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:01:
Ik maak me kleine zorgen om Bayonetta 3[uitgegeven door Nintendo].

Waarom was deze game die in OKTOBER een release krijgt niet niet te vinden op het PAX event[Nintendo stand] ?

Waarom is er buiten de trailers 0 gameplay footage ?

Waar is de hype rondom deze game ?

Met Splatoon 3 en Pokemon[november] zie ik dat Nintendo goed zijn best doet maar wanneer gaat het traject bij deze game beginnen ?

Is de Bayo serie dan nog meer niche dan ik al dacht ?
Ik verwacht dat Nintendo pas aan de slag gaat met promotie van Bayonetta 3 als Splatoon 3 uit is. Ze willen natuurlijk Splatoon 3 wel de volle aandacht geven tot release en kort erna. De promotie van Pokémon komt volgens mij niet vanuit Nintendo, maar voornamelijk vanuit The Pokémon Company. Dus ik gok dat je eind volgende week of daarna wel wat dingen van Bayonetta 3 kan gaan verwachten.

• jori040
PinkCat schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:13:
[...]

Ik verwacht dat Nintendo pas aan de slag gaat met promotie van Bayonetta 3 als Splatoon 3 uit is. Ze willen natuurlijk Splatoon 3 wel de volle aandacht geven tot release en kort erna. De promotie van Pokémon komt volgens mij niet vanuit Nintendo, maar voornamelijk vanuit The Pokémon Company. Dus ik gok dat je eind volgende week of daarna wel wat dingen van Bayonetta 3 kan gaan verwachten.
Dat zal dan na Splatoon idd moeten gaan beginnen want anders dan vind ik het een vreemd traject.Ja goed ik had hem op zijn minst op Pax verwacht.

Garppig om te zien dat Square nu wel heel erg zijn best aan het doen is voor NieR:Automata[ook van Platinum Games]

• Wii4all
  • Niet online
Is dit spel misschien uberhaupt ergens te koop voor een fatsoenlijke prijs?
Yo-kai Watch 1 for Nintendo Switch
https://www.amazon.com/Yo...witch-Japan/dp/B07VTDGGCN

Mijn zoon heeft zn zinnen erop gezet.

Burp

Wii4all schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:56:
Is dit spel misschien uberhaupt ergens te koop voor een fatsoenlijke prijs?
Yo-kai Watch 1 for Nintendo Switch
https://www.amazon.com/Yo...witch-Japan/dp/B07VTDGGCN

Mijn zoon heeft zn zinnen erop gezet.
Wellicht Amazon Japan? Maar volgens mij ondersteund de game geen Engels.

• Wii4all
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 16:59:
[...]

Wellicht Amazon Japan? Maar volgens mij ondersteund de game geen Engels.
op youtube staat een walkthrough sommige buttons zijn in het japans, maar het verhaal wordt in het engels verteld...

Burp

Wii4all schreef op donderdag 8 september 2022 @ 17:32:
[...]

op youtube staat een walkthrough sommige buttons zijn in het japans, maar het verhaal wordt in het engels verteld...
Staat er in de beschrijving English Language Fan Sub Translation?

• Wii4all
  • Niet online
L23 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 17:42:
[...]

Staat er in de beschrijving English Language Fan Sub Translation?
YouTube: Yo-Kai Watch 1 for Nintendo Switch (English) - Longplay Full Game Wa...

Dat klopt wat je schrijft
Die gast heeft het dus zelf vertaald op de een of andere manier

[ Voor 39% gewijzigd door Wii4all op 08-09-2022 19:59 ]

Burp

Zie de beschrijving. English Language Fan Sub Translation. Dan hebben ze de game aangepast. De game ondersteund standaard geen Engels.

Zag je edit te laat...

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
TripleQ schreef op donderdag 1 september 2022 @ 19:22:
Gisteren mijn Joy con met drift problemen opgestuurd naar Nintendo, benieuwd hoelang het duurt voordat die weer terug is. Mijn zoontje van 4 is nu al ongeduldig en heeft al 4x gevraagd of die bijna terug is }:O
En vandaag kreeg ik een pakketje met daarin een andere joycon terug. In elk geval 1tje met een ander serienummer.

Kosten 0 euro en binnen 2 weken geregeld. Niet slecht voor een aankoop van bijna 5 jaar geleden.

Overigens doet die track pagina van Nintendo om de reparatie status zelf helemaal niks. Als ik daar mijn referentie nummer invul, staat er nu nog steeds dat ze het pakketje nog niet binnen heb en van mij :S
Met de release van Splatoon 3 kan je bij Nintendo Switch Online Missies en beloningen elke week sparen voor afbeeldingsstukjes. Afbeeldingen zijn een week beschikbaar en elke vrijdag komen er weer nieuwe voor in de plaats tot 7 oktober.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FHlhVKjYGOD8FHMvWsRNfCnki-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eA3fhXf3cXxzH9KW5mcbarUI.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 177 ... 278 Laatste

Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties

Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie

Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic