Something under the bed is drooling
NSO op je Switch openen en naar Mission & Rewards gaan.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
2D Co-Op platformer Disney Illusion Island komt exclusief naar de Switch.
Voor Lego Star Wars: The Skywalker Saga is de Galactic Edition aangekondigd. Dit is een versie die enkel digitaal te koop zal zijn en 13 DLC Character Packs bevat waarvan een aantal nieuwe. Nieuw zijn Andor, The Book of Boba Fett, The Clone Wars, Rebels en Summer Vacation. Komt 1 november uit en de nieuwe character packs zullen ook als bundel of elk apart te koop zijn.
Voor mij niet interessant om voor terug te komen. Daarnaast vond ik de eerdere character packs tegen vallen omdat er niet dezelfde energie in gestoken was als de honderden characters die al in de game zaten. Ze hadden geen stemmen.
Disney Dreamlight Valley krijgt een Toy Story uitbreiding. SwitchUp heeft deze week een review gemaakt over de game en die waren aardig enthousiast. Grootste kritiek is dat de game nog niet helemaal vloeiend draait op de Switch. Maar de gameplay schijnt leuk te zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 10-09-2022 09:32 ]
[Splatoon 3]
— OatmealDome (@OatmealDome) 12 september 2022
Splatoon 3 sells 3.45 million in Japan within the first three days of release. This is the highest any Nintendo Switch software has sold within the first 3 days in Japan. https://t.co/MwybEzLmEC
Edit: extra context:
What’s notable here is that this isn’t just a record for the Splatoon franchise in Japan, it’s a record for any game launch in Japan. https://t.co/wUiTq8N06m
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 12 september 2022
[ Voor 26% gewijzigd door RayNbow op 12-09-2022 12:46 ]
Misschien dat ik deze ooit de kans geef, maar voor nu nog even niet.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Kijk morgen om 16:00 uur naar een nieuwe #NintendoDirect-livestream met ongeveer 40 minuten aan info die vooral is gericht op #NintendoSwitch-games die deze winter verschijnen.
— Nintendo Nederland (@NintendoNL) 12 september 2022
Bekijk 'm hier 🎥: https://t.co/rASfAI55SF pic.twitter.com/yl30oVTag1
Yes! Morgen een direct!
Jeff Grubb en Nate krijgen gelijk. Spijtig genoeg zit ik morgen op kantoor…
Wat zijn jullie verwachtingen/wensen?
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 12-09-2022 16:26 ]
Ziek melden dan maar!JackAvery schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:13:
[...]
Gezien hij gericht is op games die deze winter uitkomen verwacht ik geen nieuws van BotW2. Ik hoop dan op een andere verrassing oid, zoals Metroid Dread uit het niets kwam. Metroid Prime Trilogy remaster zou mooi zijn. Of een remake van Oracle of Seasons/ages met de engine van Link's Awakening. Of de Minish cap.JackAvery schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:13:
[...]
Maar dit is eigenlijk allemaal wishfull thinking.
We hebben wel elk jaar een Zelda. Dus een remaster van Zelda Wind Waker en/of Twilight Princess lijkt me zeker mogelijk.TomBraamhaar schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:29:
[...]
Gezien hij gericht is op games die deze winter uitkomen verwacht ik geen nieuws van BotW2. Ik hoop dan op een andere verrassing oid, zoals Metroid Dread uit het niets kwam. Metroid Prime Trilogy remaster zou mooi zijn. Of een remake van Oracle of Seasons/ages met de engine van Link's Awakening. Of de Minish cap.
Die heb ik net allebij afgelopen voorjaar opnieuw uitgespeeld op de WiiU. Daar zit ik dus minder op te wachten.L23 schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:32:
[...]
We hebben wel elk jaar een Zelda. Dus een remaster van Zelda Wind Waker en/of Twilight Princess lijkt me zeker mogelijk.
Ja ze gaan het niet 40 min lang over de nieuwe Pokemon & Mario + Rabbids hebben want daar weten we al veel van.Nieuw Bayonetta 3 footage + de geruchten van Zelda & Metroid zou voor mij zeer geslaagd zijn.L23 schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:32:
[...]
We hebben wel elk jaar een Zelda. Dus een remaster van Zelda Wind Waker en/of Twilight Princess lijkt me zeker mogelijk.
Ik verwacht niks over Mario + Rabbids. Hebben we net nog nieuwe informatie over gehad en kan Ubisoft zelf al aandacht aan besteden. Maar wie weet.jori040 schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:38:
[...]
Ja ze gaan het niet 40 min lang over de nieuwe Pokemon & Mario + Rabbids hebben want daar weten we al veel van.Nieuw Bayonetta 3 footage + de geruchten van Zelda & Metroid zou voor mij zeer geslaagd zijn.
Ook een stilstaande klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan. Nintendo heeft al een aantal jaar in september een Direct, dan is het voor Jeff en Nate een redelijk veilige voorspelling dat er dit jaar weer een zou zijn, dus ik ben niet onder de indruk dat ze gelijk krijgen.JackAvery schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:13:
[...]
Mijn verwachting? Een hoop commentaar omdat ze niets van BotW2 zullen laten zien terwijl iedereen dat hoopt. Of alle andere geruchten die gaan die toch niet bevestigd worden. Maar goed, misschien zit ik er wel helemaal naast en bevestigen ze alle geruchten en kondigen ze nog wat grote games aan waar nog geen echte geruchten over gaan.
Hij is vooral gericht op wat deze winter uit komt, maar ik verwacht ook geen groot nieuws omtrent BotW2. Hooguit een korte mededeling over releasedatum (nog steeds voorjaar 2023 of toch uitgesteld), echt grote mededelingen over BotW2 verwacht ik pas in een Q1 Nintendo Direct.TomBraamhaar schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:29:
[...]
Gezien hij gericht is op games die deze winter uitkomen verwacht ik geen nieuws van BotW2. Ik hoop dan op een andere verrassing oid, zoals Metroid Dread uit het niets kwam. Metroid Prime Trilogy remaster zou mooi zijn. Of een remake van Oracle of Seasons/ages met de engine van Link's Awakening. Of de Minish cap.
Wat ik wel verwacht morgen? Bayonetta 3, Mario+Rabbids, MK8 Booster Course wave 3 inhoud. Verder geen idee en ga ik het wel zien.
Ik verwacht een nieuwe Mario game en het is geen Odyssey 2. Volgend komt de Mario film uit en ik verwacht dat Nintendo daar een Mario game bij wilt releasen.JackAvery schreef op maandag 12 september 2022 @ 16:13:
[...]
Ik hoop dat Nintendo terug gaat naar de roots van Mario vs Donkey Kong, niet die lemmings spin-off van 10-15 jaar geleden. Dus Mario terug op de bouwplaats, terug in Brooklyn, geen King Bowser (of toch wel!?!?). Verder wel een volwaardige Mario game, maar ook een grote rol voor Donkey Kong (want die missen we ook al een tijdje).
[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 12-09-2022 17:16 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Dat lijkt me nog te vroeg als je er vanuit gaat dat het ongeveer elke 4 maanden is. Als het in de maand december uit komt dan zouden ze het ook rond die tijd apart kunnen aankondigen. Maar het valt wel onder content wat nog deze winter moet uitkomen.
Opzetje is er al met de aankomende Mario-film:Zerora schreef op maandag 12 september 2022 @ 17:13:
Dus Mario terug op de bouwplaats

Ja daar hoop ik ook op. En mij stille hoop is dat ze het gewoon na afloop van de direct releasenXgar schreef op maandag 12 september 2022 @ 17:06:
Het zou wel fijn zijn als Advance wars eindelijk een release datum krijgt.
Ik hoop zelf dat het spel direct na de Direct beschikbaar komt. Spel is al helemaal af en er zijn zelfs als updates voor uitgebracht (op de achtergrond).Xgar schreef op maandag 12 september 2022 @ 17:06:
Het zou wel fijn zijn als Advance wars eindelijk een release datum krijgt.
Ik ben een fysieke verzamelaar, dus ik denk dat ik wel even wacht tot hij fysiek in de winkels ligt. Mocht hij inderdaad gelijk uitgebracht worden, wat ik niet verwacht overigens.Bisamrat schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 09:58:
[...]
Ik hoop zelf dat het spel direct na de Direct beschikbaar komt. Spel is al helemaal af en er zijn zelfs als updates voor uitgebracht (op de achtergrond).
Daarnaast waarom hebben ze bijvoorbeeld nog geen Zelda BotW complete edition uit gegeven oid game is 5 jaar oud ondertussen, en ook eerlijk gezegt vragen ze nog de max prijs ervoor.
Waarschijnlijk ook van toepassing van andere games e.d.
ik stel altijd alerts in op https://www.dekudeals.com/Psyonara schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:11:
Waar kun je trouwens wat voordelig Switch games krijgen, Fysiek de voorkeur!?
Daarnaast waarom hebben ze bijvoorbeeld nog geen Zelda BotW complete edition uit gegeven oid game is 5 jaar oud ondertussen, en ook eerlijk gezegt vragen ze nog de max prijs ervoor.
Waarschijnlijk ook van toepassing van andere games e.d.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik ben presentZerora schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 15:52:
Nog een paar minuten...
[YouTube: Nintendo Direct 9.13.2022]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Behoorlijk vlot ook nog, begin nieuwjaar.
Weten we nog niet atmFarabi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:05:
zijn er nieuwe mario spellen?
Begint net...Farabi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:05:
Het is net een paar minuten bezig.Farabi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:05:
Mario and the Glass SphereFarabi schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:05:
ah, ik dacht al dat het een tijdje bezig was.
[ Voor 60% gewijzigd door Farabi op 13-09-2022 16:08 ]
Wat denk je dat Januari/Februari zijn dan?Cyrax0508 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:15:
Het is nog wat mwoah voor mij persoonlijk. Ik zie vooral games voor 2023, ik dacht dat de focus zou liggen bij games voor deze winter.
Als RPG liefhebber is het goed toeven nog. Daarnaast Fatal Frame, dat is lekker allemaal
Begin 2023 is in feite nog winter.Cyrax0508 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:15:
Het is nog wat mwoah voor mij persoonlijk. Ik zie vooral games voor 2023, ik dacht dat de focus zou liggen bij games voor deze winter.
De winter begint pas op 21 december he.Cyrax0508 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:15:
Maar voor mij ook nog niets leuks. Jrpg's en farming games.
Hahaha, dat is ook waar. Nah ja, ik vind er maar heel weinig aan tot nu toe.TomBraamhaar schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:17:
[...]
De winter begint pas op 21 december he.![]()
Maar voor mij ook nog niets leuks. Jrpg's en farming games.
Die heb ik op de 3DS heel veel gespeeld. Mooi om te zien dat ze meerdere series combineren. ik heb laatst ook de rhythm game van Kingdom Hearts gespeeld, maar die muziek vond ik minder memorabel voor een volledige game.
Laten we het hopen. Beloof ik mijn vriendin ook steeds.....L23 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:18:
Neem aan dat ze de grote games voor het einde bewaren
[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 13-09-2022 16:22 ]
Online? Is dat bevestigd?TomBraamhaar schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:22:
GoldenEye Online!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
JaMegupe schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:24:
Ook GoldenEye single player????
altijd goedZerora schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:27:
Miyamoto time!
Nou inderdaad een crappy mobile game
O toch niet ik zie nieuwe Pikmin game
[ Voor 10% gewijzigd door Bisamrat op 13-09-2022 16:31 ]
Nee, ik ook niet hoorG_Dragon schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:31:
Is het gek dat ik nog nooit een Pikmin game heb gespeeld?
Ze zijn imo echt geweldig. Hele strategische games ook. En dan die soundtrackG_Dragon schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:31:
Is het gek dat ik nog nooit een Pikmin game heb gespeeld?
wacht even,....derKaiser29 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:32:
Ik ga toch maar een Wii U met Wind Waker & TP aanschaffen. Klaar mee.
[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 13-09-2022 16:33 ]
7 minuutjesBisamrat schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:33:
Nope nog een kwartier volgens mij
Gaat niet meer gebeuren hoor. Ik heb gewoon heel weinig met veel van de games, behalve Pikmin 4. Bayonetta vind ik redelijk, maar is geen game waar ik enorm warm voor loop. Verder veel Farm sims en RPG's of info over games waar we al van alles over wisten.
En nu een cloud versie van RE Village... Nou nou...
[ Voor 6% gewijzigd door Cyrax0508 op 13-09-2022 16:37 ]
Ik heb altijd maar 1 of 2 games waar ik bij een Direct interesse in heb. Ben ook nooit zo gehyped. Gewoon leuk om te kijken.Cyrax0508 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:36:
[...]
Gaat niet meer gebeuren hoor. Ik heb gewoon heel weinig met veel van de games, behalve Pikmin 4. Bayonetta vind ik redelijk, maar is geen game waar ik enorm warm voor loop. Verder veel Farm sims en RPG's of info over games waar we al van alles over wisten.
Ik vaak ook, maar nu was ik vies gehyped voor TWW en TP op de Switch.L23 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:37:
[...]
Ik heb altijd maar 1 of 2 games waar ik bij een Direct interesse in heb. Ben ook nooit zo gehyped. Gewoon leuk om te kijken.
Die Jeff is ook echt een nerd zeg. Geen enkele van zijn "voorspellingen" is uitgekomen. Gast weet niks.
[ Voor 14% gewijzigd door Cyrax0508 op 13-09-2022 16:40 ]
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
/f/image/vdiKE3d9Vf8Ln5Ao1dzqhEd9.png?f=fotoalbum_large)