[Switch] Splatoon 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteur:
  • RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:05

RayNbow

Splatoon 3 Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qPRCZXw6sDTg5kp3LcJF-GqJwso=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0TTeToBOPdUaE9RWyMEqn9oP.png?f=user_large
Ontwikkelaar: Nintendo Entertainment Planning & Development
Uitgever: Nintendo, Nintendo of America Inc.
Platforms: Nintendo Switch
Release-datum: 09-09-2022

Neem het op tegen je vrienden in Splatoon 3. Verken een compleet nieuw gebied genaamd The Splatlands, een grote uitgestrekte woestijn die bol staat van de nieuwe uitdagingen. In de online multiplayer ga je andere spelers te lijf met kwasten en waterpistolen. Ook zijn er in dit nieuwe deel een hoop nieuwe wapens en kledingstukken vrij te spelen. Help Agent 3 in zijn strijd tegen het octopussenleger in de verhaalmodus en speel zo wapens vrij voor de multiplayer.

Verhaal en informatie

Beleef een spetterend verhaal:
Ook Splatoon 3 heeft een singleplayer mode. Deze mode is ideaal voor de nieuwe Splatoon speler. De Splatlands worden namelijk aangevallen door de Mammallians en jij moet dit nieuwe kwaad stoppen. Zwem, ren en klieder je een weg door uiteenlopende levels en leer alle gameplay elementen van Splatoon.

Salmon Run is terug!
Een event uit Splatoon 2 maakt zijn terugkeer in Splatoon 3 als nieuwe mode. De co-operatieve mode, waarbij je met 3 vrienden het opneemt tegen hordes vijanden is beter dan ooit. De vijanden zijn nog krachtiger en hebben een krachtige leider genaamd het Salmonster. Bovendien is er een maandelijkse versie van Salmon Run die nog intenser is.

Nieuwe wapens:
Splatoon 3 is net zoals zijn voorganger een shooter, maar dan met verf als munitie. Zo kies je uit verschillende wapens, zoals verfblikken en verfrollers. Elk deel in de Splatoon reeks biedt weer een heel arsenaal aan nieuwe wapens. Zo is er de Crab Tank waarmee je het speelveld trotseert in een tank die tot de nok toe is gevuld met wapens. De Big Bubbler is een troef waarmee je een schild maakt voor je teamleden om zo een strategisch voordeel te krijgen.

Player customization:
  • Twee nieuwe huidskleuren naast de zeven terugkerende, voor een totaal van negen.
  • Elf nieuwe oogkleuren, waaronder zes heterochromatische ogen die een gradiënt vormen van de ene kleur naar de andere, naast de elf terugkerende kleuren, voor een totaal van 22. Sommige van deze nieuwe oogkleuren hebben gekleurde pupillen.
  • De speler heeft nu een "Little Buddy", een Smallfry die een rol speelt in de single-player mode. Hun kapsel kan worden aangepast, met een totaal van zeven verschillende opties.
Nieuwe kapsels en beenmode:
  • Kapsels en beenmode zijn niet langer opgesplitst tussen de geslachten, wat betekent dat beide stijlen toegang hebben tot elk kapsel of elke beenmode-optie, hoewel de kapsels nog steeds zijn opgesplitst tussen de soorten.
  • Er zullen ten minste vier nieuwe Inkling-kapsels en vier nieuwe Octoling-kapsels beschikbaar zijn. In lijn met het chaosthema zijn veel van de nieuwe kapsels asymmetrisch.
  • Alle 16 kapsels uit Splatoon 2 zullen terugkeren, voor een totaal van ten minste 24 opties.
  • Er zijn ten minste vier nieuwe beenmodeopties toegevoegd aan de acht die terugkeren, voor een totaal van ten minste twaalf.
Splatoon 2 savedata is mee te nemen naar Splatoon 3

Characters

Hoofdrolspelers:Secundair:Winkeliers:Antagonisten:Anderen:
De verschillende Locaties

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f5El2pPSFnoMcIkibtZbvTGH-rc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hphJPBkvlKXBtvwcapIyTete.png?f=user_large

MapnaamOmschrijving
Scorch GorgeEen stage met een visuele esthetiek die enigszins lijkt op de Rainmaker variant van Piranha Pit, met de algemene vorm, kleur, en plaatsing van bepaalde platforms. De vreemde rotsen die als schoorstenen omhoog rijzen, waren ooit onderzeese hydrothermale bronnen die nu aan land verschijnen door veranderingen in het planeetoppervlak. Dit gebied is ook aangewezen als nationaal park en is vrij populair.
Eeltail AlleyEeltail Alley speelt zich af in een steegje in het midden van Splatsville. Verschillende bruggen die rond het podium zijn geplaatst geven het een aparte boven- en onderlaag. Er zijn veel sponzen verspreid over de kaart.
Museum D'AlfonsinoMuseum d'Alfonsino uit het Inkopolis gebied. Het schijnt dat een geraffineerd transportnetwerk het mogelijk maakt om daar aan Turf Wars deel te nemen. Het is een groot museum met veel tentoonstellingen, waaronder die van inheemse kunstvoorwerpen en moderne kunst.
Undertow SpillwayUndertow Spillway is een voormalige overstromingsomleiding die zich diep onder Splatsville bevindt. Jarenlang verlaten, steeg de populariteit nadat het werd gerenoveerd tot een podium voor Turf War gevechten!
Mincemeat MetalworksMincemeat Metalworks is gemaakt van schroot om meer schroot te maken. Vroeger was hier een zee, maar die verdampte en liet een woestenij achter.
Hammerhead BridgeHammerhead Bridge speelt zich af op een hangbrug in aanbouw. Het heeft een verscheidenheid van verhoogde en verlaagde platforms over de hele brug. In het midden van de kaart loopt een loopbrug met roosters, zodat je zowel op de hoge als de lage grond kunt spelen.
Museum d'AlfonsinoMuseum d'Alfonsino vindt plaats in een open kunstmuseum met veel roterende platforms.
Mahi-Mahi ResortMahi-Mahi Resort speelt zich af in een inktvisvormig zwembad naast een resort. In de tweede helft van een reguliere slag, Splat Zones of Rainmaker-wedstrijd daalt het waterpeil, waardoor er meer gras is om in te kleuren.
Inkblot Art AcademyEen podium gebaseerd op een openlucht kunstschool. Het heeft verschillende niveaus, de hoogste zijn in de buurt van de spawn points en de laagste op de vleugels.
Sturgeon ShipyardEen stadium gebaseerd op een scheepswerf. Het bevat bruggen die in de loop van het gevecht omhoog en omlaag worden gebracht.
MakoMartMakoMart heeft een supermarktachtige omgeving, met veel verhoogde platforms met vaak beschilderbare muren waarop de spelers kunnen staan.
Wahoo WorldWahoo World is gebaseerd op een pretpark. Het heeft bewegende platforms in en rond het centrum en bruggen die met tussenpozen van dertig seconden uitzetten en inkrimpen.

Nintendo Switch OLED Splatoon 3 Edition

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gHgUiDlHSSbMXaaVnVEO__vA2KY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9rUKWEZqp8ysbMAn7tc8BmWS.png?f=user_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-p1ze7fHF7WzKEVIh0VF9FC0_4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4wBOAHf4NrWJ518whSK8GfsV.png?f=user_large

De Nintendo Switch OLED Splatoon 3 Edition heeft een design dat is gebaseerd op de game Splatoon 3 en is versierd met spetterende afbeeldingen die rechtstreeks uit Splatsville komen. Het spelsysteem bevat een set van één Joy-Con met een blauw kleurverloop en één Joy-Con met een geel kleurverloop met een witte onderkant en een witte Nintendo Switch-houder met graffiti-thema.
  • Let op: de game Splatoon 3 is niet inbegrepen.
Trailers

GoT Splat Squad

Dit zijn de meest frisse leden op GoT:

GoT naamNintendo AccountSplatoon 1 veteraanController

Stuur RayNbow een DM om in de lijst te worden opgenomen.

Members only:
Members only: Uitnodiging voor (een algemene) discord-groep:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5Y5fsc1NyVQsuxzac5TKay0bVM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/pxWgyG5iiF4XKF6ZdyqPGokM.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BouIZi8kEZApJG7o9HwDbzI6m30=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/8PpP7AUAUVlAQ3e1Ki5y2UGs.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AbOpsNMIMSP1_qxg-LcEEVQINeU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/2Rt0ia2LTpXirQg83z24HLXC.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4z4qKhVD1g4S7rh8oodXG9QgaHQ=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/fpEfCbYEoRWowULJjOv2MYSq.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rLsseR9IYlyNR3X7oE2iYverWks=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/B6TCCIxfNsVWZ1e7Jbahimnb.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xkhUcLwIHhU65F2PY3IGrOKrsmo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/H4JOWRNe22UD0RBmTimch4BN.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WoLCdEyPNGy5o07JsvJingWLCn8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/DHY5M6ZCyl3FxkYyyRG9Kuke.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rkXE37g7EZwoMI0X6pbr489iiFU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/7IES8OoeK4IoFQdAUM8oqMOG.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XQNNkRuN0eUuohYTd2or3CcD2hE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/s0WqLYPZzIwfot6H69YsdurH.png?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 17-08-2022 08:53 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:29
Zaterdag lekker Splatfest dagje. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 23-08-2022 14:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
Vanaf donderdag kun je de Splatfest demo al opstarten om je personage aan te maken:

Edit: en wat ander nieuws, in Splatoon 3 kun je nu kiezen in welke regio je zit:

Edit 2: en er was misschien wat twijfel over, maar die is nu ontnomen:

Ook tijdens de aankomende demo kun je met vrienden spelen.

[ Voor 58% gewijzigd door RayNbow op 23-08-2022 13:02 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Mijn ervaring met Splatoon is dat praten en met vrienden spelen niet echt een must is.Praten vind ik sowieso niet fijn met games dus lekker random met mensen is prima voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:23

Zeror

Ik Henk 'm!

jori040 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:21:
Mijn ervaring met Splatoon is dat praten en met vrienden spelen niet echt een must is.Praten vind ik sowieso niet fijn met games dus lekker random met mensen is prima voor mij.
Praten met Splatoon characters is ook niet fijn. Onverstaanbaar :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
RayNbow schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:45:
Vanaf donderdag kun je de Splatfest demo al opstarten om je personage aan te maken:
[Twitter]
Ook op donderdag, een Treehouse Live:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fa2PNJoWQAAfg_9?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Met zo'n Treehouse krijg ik altijd het beste beeld van een nieuwe game.Wel een beetje jammer dat Bayonetta 3 er niet in zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Prieview/Hands-on: https://www.dailynintendo...3-een-flinke-verbetering/

- https://playsense.nl/508242/preview-splatoon-3/

- https://gamer.nl/artikele...odige-veranderingen-door/

- https://www.n1up.nl/previ...-on-terug-met-een-booyah/

Gaat met deze titel wel goed komen denk. :)
De reden dat ik nu toch weer in een soort hype mode zit is omdat er eigenlijk niets is wat hier op lijkt.Laat ik zo zeggen dat deze multiplayer mij bv niet aan Call of Duty laat denken.

En bizar dat de ontwikkelaar dit nog strak op een Switch krijgt.Natuurlijk is het een product uit eigen keuken maar toch. ;)

[ Voor 51% gewijzigd door jori040 op 24-08-2022 16:05 ]

• jori040
Character Creation & Tutorial heb ik net gedaan.En dat ik meer wil is voor mezelf wel duidelijk. :)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 25-08-2022 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:34
Alles staat klaar voor zaterdag om de Testfire in te gaan :)

Spelen jullie met motion controls of met rechter stick?

Kan zelf niet wennen aan motion controls, toch doorzetten omdat het beter is of toch gewoon richten met stick?

Wat zijn jullie ervaringen met motion controls in deel 2?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Buddha_ schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:42:

Kan zelf niet wennen aan motion controls, toch doorzetten omdat het beter is of toch gewoon richten met stick?

Ik ben sinds Splatoon op de Wii U een motion-gebruiker. Zelf kan ik totaal niet overweg met controls waarbij het richten volledig met de rechter stick gaat.

Zie verder ook:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Buddha_ schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:42:
Alles staat klaar voor zaterdag om de Testfire in te gaan :)

Ik speel met motion controls[pro-controller]en het voelt bij Splatoon 2 gewoon erg goed.Op basis van de
tutorial die nu live is weet ik zeker dat ik er morgen weer lekker in zit.

Heb zoveel mogelijk klusjes vandaag gedaan zodat ik morgen veel kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:11

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Op Reddit heeft iemand de Switch OLED Splatoon 3 editie al mogen ontvangen :D .
Zie dit bericht van @L23 in het [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:12
Hey morgen gratis splatoon!

Dat ga ik wel ff proberen denk ik.

SW-7761-7595-4986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Na een uurtje of vier is het ff tijd voor een pauze.Ja dit is voor mij een must-have titel.
En ja deze soort van beta loopt perfect!

[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 27-08-2022 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Splatfest is best vermakelijk. Nu een paar uurtjes gespeeld.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Zo Splatfest zit er op en het smaakt naar meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Heb zelf vanwege omstandigheden zeer weinig kunnen spelen, maar heb wel een tricolor match meegemaakt...

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/691765563323711508/1013197448371511306/Splatoon_3_-_ShinNoNoir_-_2022-08-27_18-35-34.mp4_snapshot_14.31_2022.08.27_23.24.33.png

...wat een chaos is dat. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tri Color Match helaas niet meegemaakt, terwijl ik toch wel een paar uur gespeeld heb. Hoe kreeg ik je die Tri Color Match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:44

Mauz1978

Console War Veteran

Zeror schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:53:
Tri Color Match helaas niet meegemaakt, terwijl ik toch wel een paar uur gespeeld heb. Hoe kreeg ik je die Tri Color Match?
Die kon je na 18.00 kiezen. Was leuk. Denk dat wij er twee kopen zodat we samen kunnen spelen zonder splitscreen of iets dergelijks (mn zoon van 8 en ik ;)). Superleuk spel.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Mauz1978 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:57:
[...]

Die kon je na 18.00 kiezen. Was leuk. Denk dat wij er twee kopen zodat we samen kunnen spelen zonder splitscreen of iets dergelijks (mn zoon van 8 en ik ;)). Superleuk spel.
Ah zo. Ik dacht dat je eerst een match moest winnen met je team en dat je daarna door ging naar een Tricolor match. Dus ik vroeg mij steeds maar af wanneer die Tricolor kwam wanneer ik een victory had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RayNbow
Zeror schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:00:
[...]

Ah zo. Ik dacht dat je eerst een match moest winnen met je team en dat je daarna door ging naar een Tricolor match. Dus ik vroeg mij steeds maar af wanneer die Tricolor kwam wanneer ik een victory had.
Zoals al aangegeven, de Tricolor-modus komt na verloop van tijd beschikbaar gedurende het Splatfest. De game zelf rapporteert een tussenstand, dus het lijkt erop dat de modus in de tweede helft van het Splatfest beschikbaar komt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/66mb8-KgrSE339_SwEY_cHTr-fg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZBON9zOdfPEJGfmdoXKDXS1a.png?f=user_large

In elk geval kunnen we #TeamRock feliciteren met de winst:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
Was weer heel leuk zaterdag, ondanks het verlies.... was paper team.

Tri-color was een leuke gamemodus, die zal ik veel gaan spelen :)

9 september gaat deze er zeker komen, nog maar 1.5 week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Buddha_ schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 08:59:
Was weer heel leuk zaterdag, ondanks het verlies.... was paper team.

Tri-color was een leuke gamemodus, die zal ik veel gaan spelen :)

9 september gaat deze er zeker komen, nog maar 1.5 week.
Die van mij staat ook al in bestelling.Zaterdag super naar m'n zin gehad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
Ik ga Splatoon digitaal bestellen in de shop, samen met MW II genoed te doen van het najaar :)

Is er een topic voor friendcodes voor Splatoon 3?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Buddha_ schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:02:
Ik ga Splatoon digitaal bestellen in de shop, samen met MW II genoed te doen van het najaar :)

Ik wil hier opzich wel met mensen Splatoon 3 spelen maar op Discord zitten hoeft voor mij niet zo dus daarom ga ik me niet in dat soort topic plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 14:58
Zeror schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 16:00:
[...]

Ja, dat dacht ik eerst ook. Pas om 21:45 ofzo kwam ik erachter dat je die modus zelf moet kiezen als je online gaat. Nog een paar potjes kunnen spelen en was wel heel leuk, heel chaotisch :D
Buddha_ schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:02:

In het [Switch] Splatoon 2 topic zijn er vast genoeg te vinden die ook wel Splatoon 3 gaan spelen ;)

Ik vraag me af of Splatoon 2 nog net zo lang speelbaar blijft als Splatoon 1 op de Wii U. Daar kan je nu nog steeds redelijk makkelijk een spel vinden om te spelen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@urk_forever
Heb de laatste dagen puur op Twitch een check gedaan en daar zie ik dat het nog redelijk goed gespeeld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Video van hoe de nieuwe squid roll move de moveset van dualies aanvult: https://twitter.com/ProChara/status/1564306754892050432

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• urk_forever
RayNbow schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 06:17:
Video van hoe de nieuwe squid roll move de moveset van dualies aanvult: https://twitter.com/ProChara/status/1564306754892050432
Denk niet dat ik ooit zo goed ga worden :P Ik speel al Splatoon sinds deel 1 op de Wii U, maar die wipeout die deze speler doet: https://twitter.com/MarekLonchar/status/1564367405857574917 heb ik nog nooit gezien :o

Hail to the king baby!

• RayNbow
Perks voor mensen die Octo Expansion gespeeld hebben:

Meer info in de Twitter-draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
⚠️ Een waarschuwing m.b.t. spoilers:

Je kunt dus spoilers tegenkomen op sites als YouTube en Twitter. Ook Splatoon 3 zelf lijkt niet veilig te zijn:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/691765563323711508/1016211952311226368/unknown.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVA.
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16:37
Voor 48 euro te verkrijgen in mediamarkt België, leuke aanbieding 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Weet iemand hier wanneer de reviews online komen ?
Ik kan online nu geen datum vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Reviews komen vandaag online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Mooie score op Meta: https://www.metacritic.com/game/switch/splatoon-3

Ik had de gedachten dat te weinig vernieuwing de game qua cijfers flink naar bendeden zou drukken maar dat is toch niet het geval.Splatoon is uniek om zijn mechanics en daarom kan ik niet wachten tot hij in mijn postvak ligt.

• RayNbow
RayNbow schreef op maandag 5 september 2022 @ 07:08:
⚠️ Een waarschuwing m.b.t. spoilers:
[Twitter]

Je kunt dus spoilers tegenkomen op sites als YouTube en Twitter. Ook Splatoon 3 zelf lijkt niet veilig te zijn:

[Afbeelding]
Nog een heads-up m.b.t. spoilers:

• urk_forever
Vandaag melding gekregen van bol.com dat Splatoon 3 verstuurd was. Dus hopelijk morgen binnen. Kunnen de jongens gaan spelen :D

Hail to the king baby!

• jori040
Zie net dat Bol die van mij ook verstuurd heeft.Morgen eerst de SP in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:47
jori040 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 13:40:
Zie net dat Bol die van mij ook verstuurd heeft.Morgen eerst de SP in duiken.
Als je een spel op de release wil spelen, moet je niet bij Bol.com zijn. Ik had hem ook bij Bol.com besteld, al lang geleden. Netjes verzendbericht (zoals altijd) maar helaas.... Voor de zoveelste keer dit jaar kan ik een game niet op de release spelen. Hij is vertraagd. Nu maar bij Intertoys gehaald en mijn bestelling gaat lekker terug, ik heb het wel gehad met die knakkers daar.

Mijne werd via DHL verstuurd, net als de Splatoon 3 controller en dito hoes. Die zijn wel onderweg (= een pakketje en de game is brievenbus denk ik?) maar de game is vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
#TeamEShop O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Cyrax0508 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:33:
[...]

Als je een spel op de release wil spelen, moet je niet bij Bol.com zijn. Ik had hem ook bij Bol.com besteld, al lang geleden. Netjes verzendbericht (zoals altijd) maar helaas.... Voor de zoveelste keer dit jaar kan ik een game niet op de release spelen. Hij is vertraagd. Nu maar bij Intertoys gehaald en mijn bestelling gaat lekker terug, ik heb het wel gehad met die knakkers daar.

Mijne werd via DHL verstuurd, net als de Splatoon 3 controller en dito hoes. Die zijn wel onderweg (= een pakketje en de game is brievenbus denk ik?) maar de game is vertraagd.
Ik heb de mijne van DHL rond 13:00 gekregen.Toen ik vanmorgen zag dat DHL hem zou bezorgen was ik ook niet heel blij hoor.

Eigen producten van Bol gaan meestal via PostNL is mijn evaring.9 van de 10x gaat het perfect!

Mocht ik hem vandaag niet gekregen hebben dan was ik zelf ook even hier naar de Intertoys gegaan. ;)

Maar goed DHL heeft deze keer goed zijn best gedaan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
In te scannen via de NSO app op je telefoon:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FcNrTssWQAIXo6N?format=png&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• urk_forever
jori040 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 14:34:
[...]

Ik heb de mijne van DHL rond 13:00 gekregen.Toen ik vanmorgen zag dat DHL hem zou bezorgen was ik ook niet heel blij hoor.

Eigen producten van Bol gaan meestal via PostNL is mijn evaring.9 van de 10x gaat het perfect!

Mocht ik hem vandaag niet gekregen hebben dan was ik zelf ook even hier naar de Intertoys gegaan. ;)

Maar goed DHL heeft deze keer goed zijn best gedaan. :)
Hier was hij ook op vrijdag binnengekomen. Gewoon via DHL in de brievenbus.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-05 11:09
Ik vermaak me er enorm mee op het moment. Ben begonnen met de SP en heb daar de eerste boss gehad. Nu begint het spel echt een beetje. Ondertussen ook al aardig wat MP gespeeld. Ik merk dat ik nog niet super goed ben maar ga vandaag een beetje de sensitivity van de Gyro aanpassen om te zien of dat wat beter werkt.

Wel enorm vermakelijk. Ik ben benieuwd of ik het langer vol ga houden dan Splatoon 2 (+/- 30 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Kaasdipje schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:14:
Ik vermaak me er enorm mee op het moment. Ben begonnen met de SP en heb daar de eerste boss gehad. Nu begint het spel echt een beetje. Ondertussen ook al aardig wat MP gespeeld. Ik merk dat ik nog niet super goed ben maar ga vandaag een beetje de sensitivity van de Gyro aanpassen om te zien of dat wat beter werkt.

Wel enorm vermakelijk. Ik ben benieuwd of ik het langer vol ga houden dan Splatoon 2 (+/- 30 uur).
Ik ben in de game ook een mix van alles aan het doen.Die 30 uur ga ik denk al rap aan tikken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
En ja hoor hier is dan de ergenis van multiplayer: Mensen die gewoon midden uit een potje gaan ik welke mode dan ook.En bij modes buiten het standaard gevecht is het ook nog eens lang wachten.

Zeker vandaag erg veel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Splatoon 3 al meer dan 3,45 miljoen keer verkocht in Japan: https://www.dailynintendo...n-keer-verkocht-in-japan/

Ik wist dat de serie huge in Japan is maar dit is insane.

Salmon Run:Dit is mijn favo mode. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Jongens ga die review op Gamekings maar niet kijken.Er zit daar namelijk iemand die heel kortzichtig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrax0508
jori040 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:03:
Jongens ga die review op Gamekings maar niet kijken.Er zit daar namelijk iemand die heel kortzichtig is.
Die gasten zijn sowieso meer bezig met opvallen dan met serieus werk. Het boeit mij trouwens zelden wat de zogenaamde "kenners" op het machtige internet en YT vinden. Die zijn bezig met clicks. Ik game al sinds de jaren '80, niemand hoeft mij te vertellen wanneer iets goed is of niet. En Splatoon 3 is een meer dan prima game.

• jori040
Cyrax0508 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:26:
[...]

Die gasten zijn sowieso meer bezig met opvallen dan met serieus werk. Het boeit mij trouwens zelden wat de zogenaamde "kenners" op het machtige internet en YT vinden. Die zijn bezig met clicks. Ik game al sinds de jaren '80, niemand hoeft mij te vertellen wanneer iets goed is of niet. En Splatoon 3 is een meer dan prima game.
Er zit daar gewoon niemand die nog een liefde heeft voor Nintendo.Ja wanneer het Boris uitkomt.
Ik vind het juist heel tof dat Splatoon niets met Mario te maken heeft en echt zijn eigen stijl heeft.Het is ook door een jonge groep ontwikkelaars gemaakt binnen Nintendo heb ik destijds begrepen.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
RayNbow schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:08:
In te scannen via de NSO app op je telefoon:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ik kan op mijn iPhone geen optie in de app vinden om QR codes te scannen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
Ike. schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:30:
[...]

Ik kan op mijn iPhone geen optie in de app vinden om QR codes te scannen :?
Geen idee of de iOS app gelijk is aan die van Android, maar dit is hoe je het op Android doet:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Pff, het duurde even maar ben compleet door de story mode heen. Laatste level
spoiler:
de hidden kettle, after Alterna
was me een partij moeilijk, maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Nu ik er flink wat uren in heb zitten valt me op dat de nieuwe content toch wel karig is hoor.ik noem dit meer Splatoon 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
jori040 schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:41:
Nu ik er flink wat uren in heb zitten valt me op dat de nieuwe content toch wel karig is hoor.ik noem dit meer Splatoon 2.5.
Ik vind het eigenlijk prima, Splatoon 2,5. Bij alle sequels zijn er hele groepen die het allemaal teveel op elkaar vindt lijken, ik doe daar eigenlijk niet echt aan mee. Ik voel duidelijke gameplay verschillen, vanaf de start is duidelijk dat deze game een stuk meer uitgebreid is dan Splatoon 2 was bij de release (die heeft nog DLC gehad).

Nee, ik ben zeker blij met deze game, maar het blijft verf spuiten. Dat was bij de eerste Splatoon een frisse, nieuwe manier van het spelen van een shooter. Inmiddels bij deel 3 is het niet meer bijzonder natuurlijk. Splatoon 1 hebben niet veel mensen gespeeld, dus deel 2 was voor veel mensen de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 10-05 23:11
Het is wel jammer dat 3-way-turf war alleen tijdens splatfesten is. Sowieso leuk om met meerdere kleuren te werken. Een 4-way-turf war (4 teams van 3) zou ook tof zijn (waarschijnlijk trekt de Switch dat nog) met bijv. ronde maps.

Of een modus waarbij je met 4 teams van 3 begint met een ingekleurd veld (precies 4x 25%) en dat het team dat onder de 20% valt als eerste afvalt. Daarna wordt het 3x3 33% (eerste team onder de 25% valt af) en tenslotte 2x3 (50%), eerste team onder de 40% valt af.

En ik mis Moray Towers (nog niet tegengekomen), maar ben waarschijnlijk de enige :-p

[ Voor 29% gewijzigd door X-GeaR op 19-09-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:44

Mauz1978

Console War Veteran

Heb Splatoon 2 nooit gespeeld, dus ik heb geen referentie, maar Splatoon 3 vind ik echt geweldig. Er is zoveel te doen en voor ieder wat wils. Samen met mn 8-jarig zoontje teamen online, om daarna even rustig strijkslag (ja NL instelling :P) te spelen. Heerlijk spel!

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Voor de duidelijkheid:Ondanks dat ik het Splatoon 2.5 noem moet ik wel zeggen dat het wel gewoon een goede productie is waar ik zeker lol in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknizion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 11:52
Splatoon nog nooit gespeeld en ik moet zeggen dat het een leuke game is. Ik ben vrij gelimiteerd in tijd voor gamen (werk, studie, kind, vrouw) dus korte potjes spelen is echt perfect. Moet wel zeggen dat ik nog moet wennen aan de motion controls.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
Teknizion schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:42:
Splatoon nog nooit gespeeld en ik moet zeggen dat het een leuke game is. Ik ben vrij gelimiteerd in tijd voor gamen (werk, studie, kind, vrouw) dus korte potjes spelen is echt perfect. Moet wel zeggen dat ik nog moet wennen aan de motion controls.
Wellicht zonder motion controls proberen? Deze zijn uit te zetten bij instellingen. Ik vind het zelf namelijk helemaal niks en speel liever op de ouderwetse manier.

• Teknizion
X-GeaR schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:23:
[...]

Wellicht zonder motion controls proberen? Deze zijn uit te zetten bij instellingen. Ik vind het zelf namelijk helemaal niks en speel liever op de ouderwetse manier.
Bedankt voor de tip! Zal dat eens proberen :)

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:06
Enige voordeel van motion controls zijn wat betere aim als je er aandacht aan besteed, maar zo competitive is Splatoon nou ook weer niet :P
Voor mij ook gewoon zonder motion controls.
Overigens heeft de NSO app ook nog wel kleren die je volgens mij niet in de game shop tegenkomt, of in ieder geval niet al te vaak. Wist niet eens dat je daar wat punten kon spenderen voor een pet van een wereldreis, magoed, zijn we daar nu ook achter :D

• X-GeaR
Klopt, en vaak ook kleding met maximaal aantal te vullen vakjes voor specials (2 sterren). Zeker de moeite waard om de eerste weken te volgen om alles te maximaliseren.

• Teknizion
Wat is trouwens het nut van de items die je kunt kopen in de cataloge? Is dat gewoon een collectors ding?

• urk_forever
Teknizion schreef op donderdag 22 september 2022 @ 11:51:
Wat is trouwens het nut van de items die je kunt kopen in de cataloge? Is dat gewoon een collectors ding?
Die kan je volgens mij in je kluisje gebruiken. Dat zit in de lobby en dan links van waar je je online spel start.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Wat vonden jullie van de eerste Splatfest? Er was best wel wat kritiek op de verdeling van groepen. Veel mensen kozen blijkbaar team 'Gear', waardoor matchmaking niet altijd goed verliep. Ik zat zelf ook in Team Gear. Vaak 2 minuten wachten op een match en ook heel vaak Gear vs Gear. Weinig tricolor-fights helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:46
Ik zat in team fun, en heb volgens mij alleen tegen team gear gespeeld.
De matchmaking was ook bagger. Dit is mijn eerste splatoon, dus ben redelijk noob, maar als ik buiten splatfest turf war of ranked doe heb ik wel een potje tegen mensen die in de buurt van mijn skill level zitten, meestal ga ik wel positief in kills en heb ik net boven 50/50 winrate.
Dit splatfest kom ik bijna alleen maar mensen met hele hoge titels tegen, die 3 minuten lang mijn team curb stompen. Na 8 losses op rij zo besloot ik maar niet meer te spelen tot het splatfest voorbij was. Zelfs een keer verloren van een team dat won met 78% coverage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Team Gear hier.....inderdaad veel losses gehad......zelfs 9 x aan een stuk.

Eenmaal ingemaakt met 84% coverage.......de balans was ver te zoeken afgelopen weekend.

Ondanks de frustraties toch Ruler behaald voor de snails :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:06
Team Gear hier ook.

Matchmaking was idd wel iets wat te wensen overliet. Heb denk ik met sommige groepen echt andere lopen curbstompen terwijl je met andere groepjes echt meteen ingemaakt werdt. Kan me voorstellen dat dat nog verbetert naarmate de game oude wordt en er wat meer balans is.
Tricolor niet eens gedaan, wel voor gequeued maar kreeg uiteindelijk toch constant Open matches.

wel een x100 en een paar x10's gewonnen, uiteindelijk Ruler+6 geworden dus ik zie vanavond wel hoeveel shells me dat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
X-GeaR schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:47:
Wat vonden jullie van de eerste Splatfest? Er was best wel wat kritiek op de verdeling van groepen. Veel mensen kozen blijkbaar team 'Gear', waardoor matchmaking niet altijd goed verliep. Ik zat zelf ook in Team Gear. Vaak 2 minuten wachten op een match en ook heel vaak Gear vs Gear. Weinig tricolor-fights helaas.
Zat zelf ook in team Gear, net wat je zegt vaak gevechten tegen anderen in team Gear en ik heb maar 1 tricolor fight gehad.
Verder nog wel een paar keer een communicatiefout gehad en een paar keer flink ingemaakt :( Volgende keer maar een ander team kiezen.

Hail to the king baby!

• RayNbow
Heads-up voor mensen die waarde hechten aan replays, deze zullen straks niet meer afspeelbaar zijn:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
Nieuw Splatfest volgende maand:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fed_YqXWAAAPxYl?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
Nieuwe QR-code om in de NSO app te scannen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FegjisVXwAA2r_A?format=png&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Aankondiging Chill Season 2022

Pagina: 1