GameResource verkoopt hem voor €42,99.meesje schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 20:26:
Ori The Collection gaat inderdaad 50 euro kosten. Zowel Nedgame als bol.com verkopen deze voor 49,99 euro. Releasedatum: 29-09-2021.
Ik heb de startpost van het Pinball Video Games topic geupdate. Mocht je bijv. geïnteresseerd zijn in de nieuwe Pinball FX game voor consoles en PC die dit jaar nog gaat verschijnen neem dan even een kijkje
Pinball Video Games (FX3/TPA/SPA)
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Ik heb de Joy Con Wheels aangeschaft (https://www.nedgame.nl/ni...wheels--pair-/7108147282/). Ik snap alleen niet hoe ik deze "aan" moet zetten in Mario Kart Deluxe 8. Ik zie nergens de optie waar staat dat ik de Wheels wil gebruiken. Als ik als single player nu een game start, moet ik eigenlijk de 2de joy con er nog steeds naast houden. Waarschijnlijk is het iets heel simpels, maar ik zie het niet. Wie heeft de oplossing voor mij?
Enkele Joy-Con als controller instellen dat kan je doen in het homescreen, daar zie je onderaan een controller icoontje.Muncher schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:55:
Ik heb de Joy Con Wheels aangeschaft (https://www.nedgame.nl/ni...wheels--pair-/7108147282/). Ik snap alleen niet hoe ik deze "aan" moet zetten in Marion Kart Deluxe 8. Ik zie nergens de optie waar staat dat ik de Wheels wil gebruiken. Als ik als single player nu een game start, moet ik eigenlijk de 2de joy con er nog steeds naast houden. Waarschijnlijk is het iets heel simpels, maar ik zie het niet. Wie heeft de oplossing voor mij?
[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 15-08-2021 16:02 ]
Immortals Fenyx Rising voor maar 23 euro bij Amazon. Over hard zakken van een prijs gesproken.
@afterhourpower1 dit is vrij normaal voor Ubisoft games. Daarom koop je die beter niet rond launch ;P
En da's echt een heeele dikke chille game!afterhourpower1 schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 20:23:
Immortals Fenyx Rising voor maar 23 euro bij Amazon. Over hard zakken van een prijs gesproken.
Zoals hiervoor aangegeven moeten de JC’s gepaired zijn met de Switch. Verder kun je in MK zelf aangeven aangeven of er met motion control bestuurd moet worden. De allereerste keer was ik vergeten deze uit te zetten en moest ik constant met de joystick tegen sturen, want ik hield de controller redelijk scheef.Muncher schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 15:55:
Ik heb de Joy Con Wheels aangeschaft (https://www.nedgame.nl/ni...wheels--pair-/7108147282/). Ik snap alleen niet hoe ik deze "aan" moet zetten in Mario Kart Deluxe 8. Ik zie nergens de optie waar staat dat ik de Wheels wil gebruiken. Als ik als single player nu een game start, moet ik eigenlijk de 2de joy con er nog steeds naast houden. Waarschijnlijk is het iets heel simpels, maar ik zie het niet. Wie heeft de oplossing voor mij?
Dat lees ik zo vaakmeesje schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
Zoals hiervoor aangegeven moeten de JC’s gewoon gepaired zijn met de Switch. Verder kun je in MK zelf aangeven aangeven of er met motion control bestuurd moet worden. De allereerste keer was ik vergeten deze uit te zetten en moest ik constant met de joystick tegen sturen, want ik hield de controller redelijk scheef.
Voor wie op zoek is naar een Diablo-lite: NSO abbonnees kunnen Minecraft Dungeons een week lang gratis uitproberen.
Play #Minecraft Dungeons for free with this Game Trial event for #NintendoSwitchOnline members!
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 16 augustus 2021
Download now so you're ready to brave the dungeons alone – or team up with friends – when the Game Trial starts 18/08: https://t.co/Jn8W5n47hj pic.twitter.com/NFqBzbCAUM
@Muncher voor zover gaat dit automatisch in het spel zelf. Maar ook als je de joy con dwars houdt, dan op de L en R knop drukken wanneer de Switch net opgestart is.
Meestal als mijn dochter mee speelt en met die wheels wil racen, dan ben ik toch altijd speler 1.
Als ik dan 2 spelers kies, dan kan zij met L+R in die modus spelen.
Meestal als mijn dochter mee speelt en met die wheels wil racen, dan ben ik toch altijd speler 1.
Als ik dan 2 spelers kies, dan kan zij met L+R in die modus spelen.
art of rally had wel mijn interesse. Qua grafische stijl moet ik denken aan Horizon Chase Turbo, maar na het zien van onderstaande vergelijking tussen PC en Switch haak ik af. Ik had al eerder op Reddit een vergelijk gezien tussen Xbox en Switch, met hetzelfde slechte resultaat.
/f/image/WUdp3IHJHOvO4e8zMD05LDsr.webp?f=fotoalbum_large)
bron: https://www.dailynintendo...belachelijk-slechte-port/
/f/image/WUdp3IHJHOvO4e8zMD05LDsr.webp?f=fotoalbum_large)
Poeh. En daar ook nog 21 euro voor durven vragen/meesje schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 16:26:
art of rally had wel mijn interesse. Qua grafische stijl moet ik denken aan Horizon Chase Turbo, maar na het zien van onderstaande vergelijking tussen PC en Switch haak ik af. Ik had al eerder op Reddit een vergelijk gezien tussen Xbox en Switch, met hetzelfde slechte resultaat.
[Afbeelding]
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ik vind het vooral bizar dat bij Art of Rally de trailer en foto's in de eshop niet van de Switch versie zijn, dat geeft dus een verkeerde indruk. Komt vaker voor bij spellen in de eshop, raar dat Nintendo dat toe laat. Het leek mij ook wel een leuke game, maar lijkt slecht geoptimaliseerd en inplaats daarvan hebben ze maar hele bossen zitten kappen
Ja dit is wel een heel erg groot verschil. Ik had hem ook willen hebben vanwege de handheld maar als dit zo erg is denk ik dat ik hem niet eens meer op de PC wil.L23 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 21:33:
Ik vind het vooral bizar dat bij Art of Rally de trailer en foto's in de eshop niet van de Switch versie zijn, dat geeft dus een verkeerde indruk. Komt vaker voor bij spellen in de eshop, raar dat Nintendo dat toe laat. Het leek mij ook wel een leuke game, maar lijkt slecht geoptimaliseerd en inplaats daarvan hebben ze maar hele bossen zitten kappen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Korte vraag, kan er zelf geen antwoord op vinden.
Komen er special editions van de oled switch?
Komen er special editions van de oled switch?
Zijn er speciale versies van de gewone Switch?
Zijn er speciale versies van de Switch Lite?
Open deur die kant op ->
Zijn er speciale versies van de Switch Lite?
Open deur die kant op ->
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
@SibrenM niemand weet dat, maar verwacht maar niet buiten de twee getoonde modellen dat er heel snel speciale edities zullen komen. Misschien bij de release van botw2 of een ander spel.
Is eigenlijk voor zover niet eerder gebeurd dat bij release meteen al speciale edities uit komen.
Is eigenlijk voor zover niet eerder gebeurd dat bij release meteen al speciale edities uit komen.
Er was wel vrij snel een Pokemon editie bij de Switch Lite destijds. Maar over het algemeen wat later inderdaad. Het standaard model verkoopt toch wel als deze net nieuw is. En dan na een tijdje verhoog je weer de interesse door speciale edities te introduceren.
Wellicht gek, maar als het met een Google zoekopdracht niet te vinden is dan is het ook goed mogelijk dat er nog geen speciale edities van het OLED model bekend gemaakt zijn.
Wellicht gek, maar als het met een Google zoekopdracht niet te vinden is dan is het ook goed mogelijk dat er nog geen speciale edities van het OLED model bekend gemaakt zijn.
En beter koop je je de volledige GotY editie wanneer die in de aanbieding is, want losse DLC is zelden in de aanbieding of is zover overpriced dat zelfs met aanbieding het nog duurder is dan een GotY versie die de DLC al ingebakken heeft. Gelukkig staat de switch toe om games te kopen die je al hebt. Op de playstation ben je gewoon out of luck en mag je gewoon het volle pond voor overpriced dlc betalenJackAvery schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 21:33:
@afterhourpower1 dit is vrij normaal voor Ubisoft games. Daarom koop je die beter niet rond launch ;P
[ Voor 10% gewijzigd door Magic op 18-08-2021 08:35 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Om 15:00 meer Pokémon nieuws over o.a. Diamond/Pearl en Pokémon Legends Arceus. De stream duurt ongeveer 28 minuten:
[ Voor 9% gewijzigd door JackAvery op 18-08-2021 11:23 ]
Er waren updates voor Pokémon Unite, Pokémon Go, Pokémon Café Mix, en de twee Switch Pokémon games voor dit najaar/begin 2022/ Voor de mensen die niet de hele stream willen bekijken:
Wie nog meer wilt weten: er was ook nog aparte gameplay uitleg met meer footage tijdens de stream. En voor wie een nieuwe Switch wilt, was dit er ook nog:
Wie nog meer wilt weten: er was ook nog aparte gameplay uitleg met meer footage tijdens de stream. En voor wie een nieuwe Switch wilt, was dit er ook nog:
Pokemon of the Wild dus. Ach ja. Overtuigt me nu ieg iets meer dan de vorige ietswat saaie video.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Arceus heeft een enorm "botw" gehalte ja, maar grafisch is men er nogal erg kritisch op. Ikzelf zie niet heel veel om te lopen 'bitchen' dat het er niet uit ziet of iets, wat vinden jullie?
Ik ben zelf al lang afgehaakt op Pokemon. Vindt het vooral tof dat ze eindelijk iets nieuws proberen, maar mijn gevoel zegt dat het spel te snel uit komt. Vindt het sowieso al raar dat twee Pokemon games zo dicht op elkaar releasen. Een dik half jaar later zou ik logischer vinden. De nieuwe trailer ziet er wel een stuk beter uit. Maar vraag me af hoeveel er te doen is in die grote open wereld naast alle Pokemon vangen.
Pokémon Legends: Arceus was sinds dag 1 duidelijk de BotW versie van Pokemon, weet niet waarom dat nu als kritiek in dit topic geuit wordt.
Dat is hetzelfde als Pokemon Unite afkraken omdat het een MOBA is.
Dat is hetzelfde als Pokemon Unite afkraken omdat het een MOBA is.
Behalve dat Arceus een open wereld is, en ze - zoals een aantal andere games - cinematografisch refereren naar BOTW in hun trailers, zie ik eigenlijk weinig overeenkomsten. Ja je hebt een 'glider' en je kan op een 'paard' rijden...
Op zich lijkt het een interessante game waarin GameFreak bereid is wat meer te experimenteren met de gameplay. Aan de andere kant zijn sommige comments op de graphics misschien terecht - al heb ik een probleem met de manier waarop dat debat meestal gevoerd wordt. Het stoort me ook dat de discussie over de graphics de boventoon voert, terwijl dat helemaal niet het interessantste aan Legends is.
Persoonlijk vind ik dat GameFreak er niet helemaal in geslaagd is om de stijl na te bootsen waardoor ze geïnspireerd zijn - de Japanse ukiyo-e prints uit de 17de-19de eeuw. Ook het texturewerk lijkt soms wat amateuristisch. Afwachten wat het eindproduct wordt, games zien er in beweging meestal toch beter uit.
Zelf wacht ik toch even de reviews af. Ik ben vooral benieuwd of GameFreak er in slaagt om een interessante wereld te bouwen waar effectief iets te doen in is behalve Pokémon vangen. De research quests (screenshot) maken me eigenlijk een beetje sceptisch hierover.
@L23 ze releasen inderdaad wat dicht op elkaar maar ze spreken deels ook een ander publiek aan. Sowieso verkoopt een Pokémon remake meestal minder exemplaren dan een volledig nieuwe game. Mogelijk zijn de remakes gewoon daar om de 'klassieke' Pokémon fan te plezieren en makkelijk voorbij de kassa te kunnen passeren. Het potentiële succes van Pokémon Legends Arceus inschatten is een stuk moeilijker. Veel mensen vragen al jaren om een 'open world' Pokémon game, maar of dit exact hetzelfde is...
Op zich lijkt het een interessante game waarin GameFreak bereid is wat meer te experimenteren met de gameplay. Aan de andere kant zijn sommige comments op de graphics misschien terecht - al heb ik een probleem met de manier waarop dat debat meestal gevoerd wordt. Het stoort me ook dat de discussie over de graphics de boventoon voert, terwijl dat helemaal niet het interessantste aan Legends is.
Persoonlijk vind ik dat GameFreak er niet helemaal in geslaagd is om de stijl na te bootsen waardoor ze geïnspireerd zijn - de Japanse ukiyo-e prints uit de 17de-19de eeuw. Ook het texturewerk lijkt soms wat amateuristisch. Afwachten wat het eindproduct wordt, games zien er in beweging meestal toch beter uit.
Zelf wacht ik toch even de reviews af. Ik ben vooral benieuwd of GameFreak er in slaagt om een interessante wereld te bouwen waar effectief iets te doen in is behalve Pokémon vangen. De research quests (screenshot) maken me eigenlijk een beetje sceptisch hierover.
@L23 ze releasen inderdaad wat dicht op elkaar maar ze spreken deels ook een ander publiek aan. Sowieso verkoopt een Pokémon remake meestal minder exemplaren dan een volledig nieuwe game. Mogelijk zijn de remakes gewoon daar om de 'klassieke' Pokémon fan te plezieren en makkelijk voorbij de kassa te kunnen passeren. Het potentiële succes van Pokémon Legends Arceus inschatten is een stuk moeilijker. Veel mensen vragen al jaren om een 'open world' Pokémon game, maar of dit exact hetzelfde is...
[ Voor 6% gewijzigd door JackAvery op 19-08-2021 16:15 ]
Dus het kartelige, de leegheid van de wereld en de texture quality vallen je niet op..?sderooij schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 13:11:
Arceus heeft een enorm "botw" gehalte ja, maar grafisch is men er nogal erg kritisch op. Ikzelf zie niet heel veel om te lopen 'bitchen' dat het er niet uit ziet of iets, wat vinden jullie?
De laatste trailer was in ieder geval een forse stap vooruit in vergelijking met de eerste, als ze nog zo een stap kunnen maken zal het er grafisch ook prima uitzien.
Nog niet officieel bevestigd. Er lijkt een Doom Slayers Collection voor de Nintendo Switch uit te komen. Doom 2016 op de cartridge en download codes voor Doom, Doom II, Doom 3 en Doom 64.
In ieder geval mooi dat Doom 2016 weer fysiek beschikbaar komt gezien de print daarvan al een tijdje uitverkocht is.
In ieder geval mooi dat Doom 2016 weer fysiek beschikbaar komt gezien de print daarvan al een tijdje uitverkocht is.
Wat ondertussen wel officieel bevestigd is: de release van de originele Quake game op praktisch alle platformen, onmiddellijk beschikbaar. Meer info op de Nintendo website.
Bevat grafische updates, alle expansies (waaronder een nieuwe expeansie), multiplayer/coop, ingebouwde voice chat, mods (quake 64!), cross-play, gyro controls... SwitchUp heeft een snelle performance review al online gezet.
Op 27 augustus volgt er ook een pre-order voor een fysieke release via Limited Run Games. Zij bieden drie versies aan: normal, deluxe, en limited deluxe.
En er was nog ander DOOM nieuws: we hebben een release date voor de tweede DLC van DOOM Eternal.
Ook aangekondigd: een demo voor WarioWare Get It Together!
Bevat grafische updates, alle expansies (waaronder een nieuwe expeansie), multiplayer/coop, ingebouwde voice chat, mods (quake 64!), cross-play, gyro controls... SwitchUp heeft een snelle performance review al online gezet.
Op 27 augustus volgt er ook een pre-order voor een fysieke release via Limited Run Games. Zij bieden drie versies aan: normal, deluxe, en limited deluxe.
En er was nog ander DOOM nieuws: we hebben een release date voor de tweede DLC van DOOM Eternal.
You denied the gods and awoke an ancient evil.
— DOOM (@DOOM) 19 augustus 2021
Your war against Hell ends here.
The Ancient Gods – Part Two is coming to #NintendoSwitch on 8.26
FAQ: https://t.co/e6rnHjLtL0 pic.twitter.com/vyBvG2Mct6
Ook aangekondigd: een demo voor WarioWare Get It Together!
WAH! A free demo for #WarioWareGetItTogether is now available on the #NintendoSwitch #eShop! Download now and try out a selection of microgames before the game’s release on 9/10!https://t.co/I7Edx50qJd pic.twitter.com/g7aKOai1Fr
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 20 augustus 2021
[ Voor 60% gewijzigd door JackAvery op 20-08-2021 08:54 ]
Gamefreak is een beetje slachtoffer van haar eigen succes geworden. Sinds generatie 6 gaat het alleen maar berg afwaarts. Het belang van de jaarlijkse release gaat voor kwaliteit. Ze nemen zich niet eens meer de moeite om alle Pokemons in de game te stoppen, vandaar dat ze de slogan 'Gotta Catch Em All' ook hebben laten vallen natuurlijk.JackAvery schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 16:12:
Behalve dat Arceus een open wereld is, en ze - zoals een aantal andere games - cinematografisch refereren naar BOTW in hun trailers, zie ik eigenlijk weinig overeenkomsten. Ja je hebt een 'glider' en je kan op een 'paard' rijden...
Ik hoop dan ook dat de huidige ontwikkelaar van Diamond en Pearl de games weer de goede kant op kan sturen.
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Ik heb liever een fysieke release van Doom Eternal. Doom 2016 al fysiek in bezit uiteraard.L23 schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 23:30:
Nog niet officieel bevestigd. Er lijkt een Doom Slayers Collection voor de Nintendo Switch uit te komen. Doom 2016 op de cartridge en download codes voor Doom, Doom II, Doom 3 en Doom 64.
Quake krijgt iig een fysieke release via LRG's.
https://www.nintendolife....ition_for_nintendo_switch
https://www.nintendolife....ition_for_nintendo_switch
Ik heb beide spellen nog niet. Dus Doom 2016 fysiek spreekt me wel aan.TomBraamhaar schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:02:
[...]
Ik heb liever een fysieke release van Doom Eternal. Doom 2016 al fysiek in bezit uiteraard.
Hopelijk komt er later nog een fysieke versie van Doom Eternal met alle DLC. Maar dat zou dan op een 32GB cartridge moeten uitkomen, dus acht de kans klein. Maar mogelijk een reden waarom ze de oorspronkelijke fysieke release gecanceld hebben.
GameFreak is een vrij klein bedrijf. Ze hebben 167 werknemers (met slechts een heel klein aantal ondersteunend personeel). Natuurlijk wordt er bij Pokémon een hoop werk geoutsourcet (aan Pokémon Sword werkten 662 mensen in een of andere capaciteit), maar het zegt wel iets over de bedrijfscultuur. Ondanks dat ze momenteel bijna 48 posities open hebben staan, lijkt GameFreak erop gebrand te zijn de geest van een 'kleine' studio te behouden. Hoewel ik die wens zeker kan respecteren, slaat het ook haaks op de verwachtingen die een (mogelijk klein maar vocaal) deel van de fanbase hebben.Redax schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:11:
[...]
Gamefreak is een beetje het slachtoffer geworden van zijn eigen succes. Sinds generatie 6 gaat het alleen maar berg afwaarts. Het belang van de jaarlijkse release gaat voor kwaliteit.
Vanuit het bedrijfsperspectief kan je je natuurlijk afvragen waarom ze de budgetten van de Pokémon games nog verder zouden uitvergroten. Dit zal alleen maar ten koste van de return on investment gaan... en dan heb je nog de hele marketing cycle waarbij de games eigenlijk maar een vehikel zijn om nieuwe Pokémon te introduceren. Het grote geld zit namelijk bij de andere producten (merchandise, Pokémon Go, ...). Op dat vlak kan je dus misschien beter zeggen dat GameFreak het slachtoffer is van deze marketingcyclus.
Die specifieke slogan is een uitvinding van de lokale marketing voor de anime (dus door 4Kids), werd dus enkel gebruikt in het Westen. Dat heeft dus niks met GameFreak te makenZe nemen zich niet eens meer de moeite om alle Pokemons in de game te stoppen, vandaar dat ze de slogan 'Gotta Catch Em All' ook hebben laten vallen natuurlijk.
"Gotta catch 'm all" is tegenwoordig vertaald naar het vangen van alle euro's voor die mobile games die ze maken
Daar waren ze bij Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee ook al goed in door je een Pokeball accessoire te laten kopen als je Mew aan je collectie wou toevoegen.sderooij schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:32:
"Gotta catch 'm all" is tegenwoordig vertaald naar het vangen van alle euro's voor die mobile games die ze maken
Bij Pokemon Go zat volgens mij niks achter een betaalmuur, al ben ik zelf gestopt met het spel toen ik eenmaal mijn doel had behaald, alle 151 eerste Pokemon gevangen.
Een hoop nieuws over FPS games vandaag, want Digital Foundry heeft vroege toegang tot de Crysis 3 port voor Switch gekregen
Saber Entertainment isde portstudio, het spel haalt consistent 30 FPS maar met frame-pacing issues. Men gebruikt TAA voor anti-aliasing. 900p dynamische resolutie docked. Duidelijke verbetering over de PS3/X360 release.
Solide port dus van een 'ok' game.
Saber Entertainment isde portstudio, het spel haalt consistent 30 FPS maar met frame-pacing issues. Men gebruikt TAA voor anti-aliasing. 900p dynamische resolutie docked. Duidelijke verbetering over de PS3/X360 release.
Solide port dus van een 'ok' game.
Er komt eindelijk weer nieuwe info over LEGO Star Wars: The Skywalker Saga 
Wednesday! Don't miss a world premiere new look at LEGO Star Wars: The Skywalker Saga (@LSWGame)@gamescom Opening Night Live, streaming at 11 am PT / 2 pm ET / 7 pm BST / 8 pm CEST.
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 20 augustus 2021
Tune in at https://t.co/FjoDbKUBkl pic.twitter.com/NLxX6vaFvb
Iemand Route 96 al gespeeld? Deze review van Eurogamer maakt me nieuwsgierig. De Switch framerate lijkt niet perfect te zijn maar verder misschien wel een interessante game.
(trailer is een maand oud)
Inderdaad niet vanzelfsprekend. Ik lees onder andere via Twitter dat iam8bit aangeeft dat ook voor Ori: The Collection een update geinstalleerd moet worden.L23 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 15:35:
Dan nog afwachten of alle Will of the Wisps updates op de cartridge staan, niet altijd vanzelfsprekend.
the versions on the cart will require a patch, no plans for an Xbox edition at the moment.
— iam8bit (@iam8bit) 13 augustus 2021
[ Voor 9% gewijzigd door L23 op 21-08-2021 11:19 ]
Dat is knudde.L23 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:07:
[...]
Inderdaad niet vanzelfsprekend. Ik lees onder andere via Twitter dat iam8bit aangeeft dat ook voor Ori: The Collection een update geinstalleerd moet worden.
[Twitter]
Er is een gratis demo beschikbaar. Die vond ik wel aardig, maar zou geen EUR 20 voor het spel over hebben. Het is een adventure met keuzes op vragen die het verloop van het spel bepalen. Je hebt zelf verder heel weinig bewegingsruimte, dat vond ik te beperkend.JackAvery schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:25:
Iemand Route 96 al gespeeld? Deze review van Eurogamer maakt me nieuwsgierig. De Switch framerate lijkt niet perfect te zijn maar verder misschien wel een interessante game.
[YouTube: Road 96 - Release Date Announcement - Nintendo Switch] (trailer is een maand oud)
Heb laatst Firewatch gespeeld, idee is vergelijkbaar, maar daar kon je meer zelf rondlopen.
Niet echt mijn ding, maar wat loopt dat spel belabberd zeg. Normaal klaag ik niet over een paar framedrops, maar 5 / 10 fps als je bij de benzinepomp rondloopt is echt betreurenswaardig. Waarom wordt dit gereleased naar de Switch, vraag ik mijzelf dan af.JackAvery schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:25:
[YouTube: Road 96 - Release Date Announcement - Nintendo Switch] (trailer is een maand oud)
Wario Ware demo is verrassend leuk. Toch maar in de pre-order gezet.
Gister Tokyo Olympic Games 2020 als cadeau gekregen van een maat. Ik had verwacht dat het dezelfde soort game zou zijn als Mario & Sonic, maar de laatste blijkt toch wel wat leuker te zijn. De character customization en de verschillende olympische sporten zijn wel echt uitgebreid, maar ik mis toch de Switch element waar de motion met de joycons van pas komt in plaats van maar wat knoppen te drukken. Te snel uitgebracht?
Wel leuk voor even om met zijn tweeën te gaan spelen, maar erg jammer dat je bij zo een game waarin de motion controls juist van pas komt je dit niet kan gebruiken.
Wel leuk voor even om met zijn tweeën te gaan spelen, maar erg jammer dat je bij zo een game waarin de motion controls juist van pas komt je dit niet kan gebruiken.
Zo, gisteren maar eens minecraft dungeons geprobeerd voor een paar dagen. Ik vraag me af wat ze dachten toen ze deze in de "games op proef" gezet hebben, de performance is zo eeuwig slecht dat ik me niet kan voorstellen dat iemand die hem probeert ook gaat kopen.
Erg jammer, ben na Cat Quest 2 op zoek naar een diablo-esque game die ik met jongere kinderen kan spelen. De gameplay is wel prima.
Erg jammer, ben na Cat Quest 2 op zoek naar een diablo-esque game die ik met jongere kinderen kan spelen. De gameplay is wel prima.
Heb geen grote problemen eigenlijk met Minecraft Dungeons gehad en heb daar X tientallen uren inzitten.
Ik heb het niet snel, maar ik werd echt misselijk van de framerate. Ik heb geen statistieken, maar ik schat dat deze regelmatig onder de 10fps schoot. Even googelen toont dat dit een probleem is wat al sinds release speelt, en sindsdien enkel erger is geworden.The Chosen One schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 14:17:
Heb geen grote problemen eigenlijk met Minecraft Dungeons gehad en heb daar X tientallen uren inzitten.
Las net dat No More Heroes 3 deze week uitkomt. Had ik helemaal niet meer op de radar staan. Ligt het aan mij of was het wel erg stil rondom deze game?
@Timothy3000 op Nintendo social media stonden er ook heel regelmatige updates de afgelopen maanden, waaronder een gameplaysectie tijdens de Nintendo Treehouse. Gisteren zijn de previews online gekomen.
Op 25 november komt die zeer artistieke Asterix & Obelix 2D beat m up uit:
Beat'm up fans hebben alvast een hoop te kiezen met o.a. Streets of Rage 4, die Turtles game en dit.
Beat'm up fans hebben alvast een hoop te kiezen met o.a. Streets of Rage 4, die Turtles game en dit.
[ Voor 17% gewijzigd door JackAvery op 24-08-2021 09:41 ]
Gaaf die Asterix en Obelix game! Doet me denken aan die oude arcadehal games.
Zijn het de originele stemmen? Ik vind ze in ieder geval maar irritant overkomen, of ligt dat aan mij?
Zijn het de originele stemmen? Ik vind ze in ieder geval maar irritant overkomen, of ligt dat aan mij?
De Franse VA van Asterix is vorig jaar overleden, die van Obelix in 2012. Ook de Nederlandse en Engelse stemmen zijn niet altijd dezelfde in de videogames vs de films. Gezien Microids er niet mee adverteert, zou ik er niet op rekenen.Terpstars schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 10:50:
Gaaf die Asterix en Obelix game! Doet me denken aan die oude arcadehal games.
Ziet er te clean uit imo. Alles ziet er goed uit, maar heeft totaal geen charme wmb.
Een Asterix en Obelix game lijkt me fantastisch. Helaas niet al teveel vertrouwen in Microids. Die leveren tegenwoordig nooit echt goede games af.
Met de komst van de nieuwe OLED Switch in het vooruitzicht; is er een stappenplan om je account (incl. savegames) over te zetten van de oude Switch naar de nieuwe?
Ja, die is er.linovb schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:33:
Met de komst van de nieuwe OLED Switch in het vooruitzicht; is er een stappenplan om je account (incl. savegames) over te zetten van de oude Switch naar de nieuwe?
System transfer. Daarvoor heb je zowel de oude Switch als de nieuwe Switch nodig.
Niet de enige methode trouwens. Wel de beste aanpak. Alle save games blijven behouden, ook save games die geen cloud ondersteunen. Play activity hours blijven met system transfer ook behouden.
[ Voor 28% gewijzigd door L23 op 24-08-2021 15:55 ]
Die Turtles game ziet er wel echt stukken beter uit dan Asterix (naar mijn smaak)JackAvery schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:39:
[YouTube: Asterix & Obelix : Slap them all! l Official Release Date Trailer l Microids & Mr Nutz Studio]
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
EDIT:
Tekst hieronder gaat over individuele save games, dus niet je volledige account. zie daarvoor de post van @L23 hier: L23 in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4"
Volg deze stappen:
Op het oorspronkelijke systeem
- Ga naar het HOME-menu en kies SYSTEEMINSTELLINGEN > GEHEUGENBEHEER > OPGESLAGEN GEGEVENS OVERDRAGEN.
- Kies OPGESLAGEN GEGEVENS NAAR EEN ANDER SYSTEEM VERSTUREN en kies daarna de gebruiker wiens opgeslagen gegevens je wilt versturen.
- Kies de opgeslagen gegevens die je naar een ander systeem wilt versturen.
- Kies OPGESLAGEN GEGEVENS VERSTUREN.
Zodra de opgeslagen gegevens zijn verstuurd, zullen deze worden verwijderd van het oorspronkelijke systeem.
Op het doelsysteem
- Ga naar het HOME-menu en kies SYSTEEMINSTELLINGEN > GEHEUGENBEHEER > OPGESLAGEN GEGEVENS OVERDRAGEN.
- Kies OPGESLAGEN GEGEVENS ONTVANGEN en plaats beide systemen in de buurt van elkaar.
Als er al bestaande opgeslagen gegevens voor dezelfde software op het doelsysteem aanwezig zijn, kun je de overdracht annuleren of OPGESLAGEN GEGEVENS OVERSCHRIJVEN kiezen om door te gaan.
Houd er rekening mee dat overschreven gegevens niet kunnen worden hersteld als ze zijn verwijderd.
Kies OKÉ zodra het overdragen van de opgeslagen gegevens is voltooid. Je kunt nu op het doelsysteem doorgaan met je game.
https://www.nintendo.nl/S...tch-systeem--1549113.html
[ Voor 6% gewijzigd door Melkunie op 25-08-2021 10:45 ]
Als je je Switch in de tussentijd wil verkopen, kan je bovenstaande ook uitvoeren door het in de tussentijd bij een vriend op de Switch te zetten, dat heb ik zelf gedaan. Bij mij staan alle save games in de cloud. Maar zou het zonde vinden als ik al mijn play activity hours kwijt ben 
@Melkunie zijn bericht niet helemaal goed gelezen. Maar dat zijn stappen om per game de save data over te zetten. Dat is iets anders dan system transfer waarmee je in een keer je profiel en alle save data overzet.
@Melkunie zijn bericht niet helemaal goed gelezen. Maar dat zijn stappen om per game de save data over te zetten. Dat is iets anders dan system transfer waarmee je in een keer je profiel en alle save data overzet.
[ Voor 39% gewijzigd door L23 op 24-08-2021 16:32 ]
aha dus daarom was ik al mijn uren kwijt, nooit gewetenL23 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:58:
Als je je Switch in de tussentijd wil verkopen, kan je bovenstaande ook uitvoeren door het in de tussen tijd bij een vriend op de Switch te zetten, dat heb ik zelf gedaan. Bij mij staan alle save games in de cloud. Maar zou het zonde vinden als ik al mijn play activity hours kwijt ben
Toen ik overging van mijn switch lite, vertrouwde ik blindelings op de cloud saves, nooit geweten dat met die volledige overdracht ook je speeluren meegaan.
Het is raar dat de uren niet online worden bijgehouden, maar ja Nintendo. Alleen met system transfer wordt het aantal uren overgezet. Als je Xbox en Playstation gewend bent dan ga je er automatisch vanuit dat inloggen op een nieuwe Switch voldoende is, maar helaas. Dus begrijpelijk dat veel mensen dat niet weten.sderooij schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:59:
[...]
aha dus daarom was ik al mijn uren kwijt, nooit geweten
Toen ik overging van mijn switch lite, vertrouwde ik blindelings op de cloud saves, nooit geweten dat met die volledige overdracht ook je speeluren meegaan.
Ik ben Asterix (strip) fan, maar wat ziet dit er houterig uit zeg, vreselijk. In de strips zit meer vaart in dan deze gameplay. Hard pass….JackAvery schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:39:
[YouTube: Asterix & Obelix : Slap them all! l Official Release Date Trailer l Microids & Mr Nutz Studio]
Something under the bed is drooling
Voor de Pokémon Unite speler, ik heb er maandag een topic over aangemaakt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik werd ook niet echt enthousiast van de trailer. Na een paar seconden was ik al klaar met de klap-klap move Obelix. Zelf vind ik de Anniversary editie van SoR wel interessant. Ik hoef deze niet perse direct bij release te hebben maar tzt bij een leuke aanbieding zal ik deze wel kopen.Mauz1978 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 20:30:
[...]
Ik ben Asterix (strip) fan, maar wat ziet dit er houterig uit zeg, vreselijk. In de strips zit meer vaart in dan deze gameplay. Hard pass….
Even een vraagje. Ik heb de Switch OLED besteld. Ik heb alvast 2 Pro Controllers in huis gehaald gezien ik wat coop e.d. wil doen.
Graag wil ik hier voor een docking station hebben zodat ik ze kan opladen als ik ze niet gebruik. Voor de PS5 heb ik dit ook en dit werkt heel fijn. Echter heeft Nintendo geen officiele docking waar je 2 Pro controllers tegelijk kan opladen. Ik zie wel wat 3rd party oplaadstations maar zijn die aan te raden? Of loop ik risico dat ik m'n controllers hiermee beschadig? Iemand ervaring hiermee?
En ik neem aan dat de joy cons gewoon opladen als je ze aan de Switch hebt vastzitten en de Switch in de docking zit? Ook als ie uitstaat?
Graag wil ik hier voor een docking station hebben zodat ik ze kan opladen als ik ze niet gebruik. Voor de PS5 heb ik dit ook en dit werkt heel fijn. Echter heeft Nintendo geen officiele docking waar je 2 Pro controllers tegelijk kan opladen. Ik zie wel wat 3rd party oplaadstations maar zijn die aan te raden? Of loop ik risico dat ik m'n controllers hiermee beschadig? Iemand ervaring hiermee?
En ik neem aan dat de joy cons gewoon opladen als je ze aan de Switch hebt vastzitten en de Switch in de docking zit? Ook als ie uitstaat?
De pro controller gebruikt gewoon 5V USB-C, daar is geen magie aan (itt de switch zelf), dus tenzij het dock fysiek de usb-c poort belast door slecht te passen oid verwacht ik daar geen problemen mee.Thijs schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:02:
Even een vraagje. Ik heb de Switch OLED besteld. Ik heb alvast 2 Pro Controllers in huis gehaald gezien ik wat coop e.d. wil doen.
Of de joycons opladen als de switch uit staat durf ik niet te zeggen, maar als ie aan staat of in slaapstand dan laden ze op, ook als de switch niet in het dock staat.
geen ervaring met een docking station voor de pro controllers maar normaal kan je hier weinig fout mee doen. De controllers zijn wat picky met welke laders/kabels ze soms werken (bvb. De Oneplus kabels werken niet met goed er mee) maar bij een docking station gaan er geen quickcharge protocollen zijn die dit kunnen veroorzakenThijs schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 12:02:
De pro controllers gaan trouwens veel langer mee qua batterij dan een dual sense, dus op zich denk ik niet dat een charging station echt nodig is voor twee controllers.
Ze laden inderdaad op zolang de Switch in sleep staat en elektriciteit krijgt. De Switch volledig uitzetten is vermoedelijk niet iets wat je vaak gaat doen. Ik weet zelf niet of de joycons dan zouden blijven laden.En ik neem aan dat de joy cons gewoon opladen als je ze aan de Switch hebt vastzitten en de Switch in de docking zit? Ook als ie uitstaat?
Volgens mij kan de Switch ook niet uit als hij in het dock staat, gaat in ieder geval aan als je het in het dock steekt. In stand-by modus in het dock laden de Joy-cons uiteraard op.
Joy-cons en de Pro controller gaan inderdaad lang mee. Nadeel vind ik wel dat ze niet uit kunnen. Mijn SNES controller en tweede setje Joy-cons moet ik toch regelmatig aan de lader hangen anders zijn ze leeg op het moment dat ik ze wil gaan gebruiken. In vergelijking loopt mijn Xbox One controller niet/aanzienlijk minder snel leeg als deze niet gebruikt word.
Joy-cons en de Pro controller gaan inderdaad lang mee. Nadeel vind ik wel dat ze niet uit kunnen. Mijn SNES controller en tweede setje Joy-cons moet ik toch regelmatig aan de lader hangen anders zijn ze leeg op het moment dat ik ze wil gaan gebruiken. In vergelijking loopt mijn Xbox One controller niet/aanzienlijk minder snel leeg als deze niet gebruikt word.
OK, bedankt. Ik denk dat ik dan gewoon een docking ga uitproberen. Als ze echt lang meegaan kan ik mss ook wel af met een docking voor 1 controller waar ik ze dan om en om in zet. Ik zag alleen dat die semi-officiele docking zo'n extra clipje op de controller zelf heeft dus daar moet je er dan ook weer 2 van hebben wil je dat hersenloos kunnen doen.
Ik berg de controllers op in een kast dus wil liever niet ze regelmatig ergens aan een kabel te moeten leggen.
Ik berg de controllers op in een kast dus wil liever niet ze regelmatig ergens aan een kabel te moeten leggen.
Lego Star Wars The Skywalker Saga komt pas in de lente van 2022
[ Voor 45% gewijzigd door L23 op 25-08-2021 21:02 ]
Die mic-drop van April kon ik smakelijk om lachen. Vroeger op de arcadebak in de kantine bij het voetbal TMNT helemaal grijs gespeeld (ja, ouwe lul hier).
Lego Star Wars The Skywalker ziet er ook veelbelovend uit. Vooral de humor
Lego Star Wars The Skywalker ziet er ook veelbelovend uit. Vooral de humor
Something under the bed is drooling
@Thijs Hier gooi ik de pro's aan de lader zodra ze beginnen te mekkeren en dat doe ik door het korte kabeltje van de pokeball die standaard aan het dock zit (kabeltje, niet bal), of de langere kabel die standaard bij de pro controllers zitten.
Ze gaan lang genoeg mee om het op die manier te doen.
@L23 Die TMNT zit ik zeker wel op te wachten. Turtles in time was zeker een favoriet op de SNES.
Ze gaan lang genoeg mee om het op die manier te doen.
@L23 Die TMNT zit ik zeker wel op te wachten. Turtles in time was zeker een favoriet op de SNES.
TMNT ziet er inderdaad tof uit, komt ook ergens in 2022 lees ik net.
Volgens verschillende websites komt die nieuwe ‘XCOM meets Marvel’ game, Marvel's Midnight Suns, ook naar Nintendo Switch. Gameplay wordt pas op 1 september getoond, maar o.a. Polygon en Eurogamer hebben Jake Solomon - de creative director - al geïnterviewd. Het klinkt een beetje alsof er redelijk wat Fire Emblem invloeden in geslopen zijn, en er eigenlijk weinig tot geen XCOM mechanics aan te pas gaan komen. De release is momenteel gepland voor maart 2022.
De cinematische announcement trailer:
[ Voor 8% gewijzigd door JackAvery op 26-08-2021 09:19 ]
De trailer is in ieder geval super vet!JackAvery schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:16:
Volgens verschillende websites komt die nieuwe .
‘XCOM meets Marvel’ game, Marvel's Midnight Suns, ook naar Nintendo Switch. Gameplay wordt pas op 1 september getoond, maar o.a. Polygon en Eurogamer hebben Jake Solomon - de creative director - al geïnterviewd. Het klinkt een beetje alsof er redelijk wat Fire Emblem invloeden in geslopen zijn, en er eigenlijk weinig tot geen XCOM mechanics aan te pas gaan komen. De release is momenteel gepland voor maart 2022.
[YouTube: Marvel's Midnight Suns - 'The Awakening' | Official Announcement Trailer] het
Ik ben benieuwd hoe de game gaat worden.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
@Jan_V in die interviews krijg je toch al een beetje een idee. Ben vooral benieuwd hoe het qua diepte en moeilijkheidsgraad gaat schalen.
Werkt dit ook voor het overzetten van Splatoon 2 en Animal Crossing?L23 schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:58:
Als je je Switch in de tussentijd wil verkopen, kan je bovenstaande ook uitvoeren door het in de tussentijd bij een vriend op de Switch te zetten, dat heb ik zelf gedaan. Bij mij staan alle save games in de cloud. Maar zou het zonde vinden als ik al mijn play activity hours kwijt ben
[YouTube: Nintendo Switch How-To Series: How to Transfer User Accounts and Save Data on Nintendo Switch™]
Ik heb namelijk ook een OLED in de pre-order maar ik vind het ook belangrijk om de gespeelde uren te bewaren (ook ik wist het niet dat dit niet online wordt opgeslagen). Verder zijn die twee games de enige die niet via de Nintendo Switch Online-cloud worden opgeslagen.
[ Voor 4% gewijzigd door VirinR op 26-08-2021 09:25 ]
Splatoon 2 werkt inderdaad met system transfer. Voor Animal Crossing is er de Island Transfer Tool.VirinR schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:23:
[...]
Werkt dit ook voor het overzetten van Splatoon 2 en Animal Crossing?
Ik heb namelijk ook een OLED in de pre-order maar ik vind het ook belangrijk om de gespeelde uren te bewaren (ook ik wist het niet dat dit niet online wordt opgeslagen). Verder zijn die twee games de enige die niet via de Nintendo Switch Online-cloud worden opgeslagen.
https://www.nintendo.com/...al-crossing-new-horizons/
[ Voor 15% gewijzigd door L23 op 26-08-2021 10:02 ]
Yes! Gisteren een tweedehands Switch Lite opgehaald. Kleur grijs, half jaar oud, in zeer goede staat, met doos en bon van bol.com. Dit alles voor 120 euro. Leek me wel een goede deal. O ja, bij ophalen werd nog even gezegd dat er ook een microSD kaart in zit van 256gb. Dit had ie niet in de advertentie vermeld. In ieder geval leuk meegenomen.
Nu kan mijn zoontje gewoon lekker zijn spellen op zijn eigen Switch (in dock aan tv gekoppeld) halverwege pauzeren. Als ik ‘s avonds een spel wil spelen, pak ik nu de Lite.
Zojuist in gebruik genomen. Als eerste een factory reset gedaan. Voor het gemak gewoon zijn profiel overgenomen. We zitten toch niet in elkaars vaarwater, want ik speel andere spellen dan hij.
Als eerste ga ik verder aan de slag met Zelda en ook Mega Man 11 ga ik nu uit seal halen.
Bij het aanzetten van de Lite moet ik elke keer 3 keer op A drukken. Is dit normaal? Kan dit uitgezet worden? Bij de gewone Switch ben ik dit niet gewend, maar wordt alleen docked gebruikt. Ik kan me voorstellen dat 3xA een extra beveiliging is zodat de Switch niet onbedoeld aan gaat.
Nu kan mijn zoontje gewoon lekker zijn spellen op zijn eigen Switch (in dock aan tv gekoppeld) halverwege pauzeren. Als ik ‘s avonds een spel wil spelen, pak ik nu de Lite.
Zojuist in gebruik genomen. Als eerste een factory reset gedaan. Voor het gemak gewoon zijn profiel overgenomen. We zitten toch niet in elkaars vaarwater, want ik speel andere spellen dan hij.
Als eerste ga ik verder aan de slag met Zelda en ook Mega Man 11 ga ik nu uit seal halen.
Bij het aanzetten van de Lite moet ik elke keer 3 keer op A drukken. Is dit normaal? Kan dit uitgezet worden? Bij de gewone Switch ben ik dit niet gewend, maar wordt alleen docked gebruikt. Ik kan me voorstellen dat 3xA een extra beveiliging is zodat de Switch niet onbedoeld aan gaat.
[ Voor 15% gewijzigd door meesje op 26-08-2021 10:54 ]
Ik heb geen Switch meer bij de hand, dacht dat dit op de gewone Switch ook zo werkte, maar dat je dat in de instellingen uit kan zetten. Inderdaad een beveiliging zodat het niet onbedoeld aan gaat.meesje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:51:
https://www.nintendo.co.u...-Screen-Lock-1516279.html
[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 26-08-2021 11:15 ]
Wait, what? 2021 toch?L23 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:31:
TMNT ziet er inderdaad tof uit, komt ook ergens in 2022 lees ik net.
Nee, ook uitgesteld. Volgens mij wordt 2022 echt een top jaar
Hier baal ik wel van zeg, maar goed....even wachten nogL23 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:24:
[...]
Nee, ook uitgesteld. Volgens mij wordt 2022 echt een top jaar
Townscaper nu beschikbaar voor de Switch.
Heb net zeer gefrustreerd Skyward Sword afgezet. Ben bezig de Banneling voor de 3e keer te verslaan en speel altijd in handheld. Maar hij registreert de beweging gewoon weer niet goed op het moment dat het nodig is. Had ik bij de vorige twee keer ook last van. Maar je moet best wel snel zijn. Ben er een beetje klaar mee en inmiddels de neiging om hem maar te verkopen. Ben zo dicht bij uitspelen, maar merk veel meer frustratie dan plezier inmiddels. Verder leuk spel hoor.
Ik had met motion controls geen probleem bij het derde gevecht,afterhourpower1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:57:
Heb net zeer gefrustreerd Skyward Sword afgezet. Ben bezig de Banneling voor de 3e keer te verslaan en speel altijd in handheld. Maar hij registreert de beweging gewoon weer niet goed op het moment dat het nodig is. Had ik bij de vorige twee keer ook last van. Maar je moet best wel snel zijn. Ben er een beetje klaar mee en inmiddels de neiging om hem maar te verkopen. Ben zo dicht bij uitspelen, maar merk veel meer frustratie dan plezier inmiddels. Verder leuk spel hoor.
spoiler:
.
toen ik eenmaal doorhad dat ik eerst met Groose aan moest vallen om hem te stunnen zodat ik genoeg tijd zou hebben om aan te vallen
Wist ik niet, dus als ik een tweede Switch koop (mijn vriendin heeft een Switch) dan kan ik op haar profiel dus haar spellen spelen die zij niet speelt?meesje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:51:
<>Voor het gemak gewoon zijn profiel overgenomen. We zitten toch niet in elkaars vaarwater, want ik speel andere spellen dan hij.
<>
Misschien dat ik dan toch eens een lite erbij koop, zij heeft ook de dock versie.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
haha hoe herkenbaarafterhourpower1 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:57:
Probeer anders inderdaad even motion controls
Welke spellen je speelt op iemands profiel is niet relevant, de limiet zit op het feit dat er eigenlijk maar 1 speler tegelijk op een profiel gaat spelen en dat een ‘secundaire Switch’ in principe met internet moet verbonden zijn.franssie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:14:
[...]
Wist ik niet, dus als ik een tweede Switch koop (mijn vriendin heeft een Switch) dan kan ik op haar profiel dus haar spellen spelen die zij niet speelt?
Misschien dat ik dan toch eens een lite erbij koop, zij heeft ook de dock versie.
Elke spelersaccount gaat een hoofdsysteem hebben waar ie aan toegewezen is, en kan verder op een secundair systeem gezet worden om daarop te spelen met de aankopen van die account, mits limitaties. Zie bvb. Deze uitleg van Nintendo: Wat zijn de verschillen tussen een hoofdsysteem en andere systemen?
Als dat niet duidelijk is, YouTube staat vol uitleggen en ook in dit topic is het delen tussen verschillende consoles meerdere keren besproken.
Dit hielp enorm! Dank voor de tip. Inmiddels verslagen.Transportman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 23:05:
[...]
Ik had met motion controls geen probleem bij het derde gevecht,spoiler:.toen ik eenmaal doorhad dat ik eerst met Groose aan moest vallen om hem te stunnen zodat ik genoeg tijd zou hebben om aan te vallen
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/1UZGvarPSzVnTYzukrO5eq4f.jpg?f=fotoalbum_large)