SMO2L23 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:32:
[Twitter]
[Afbeelding]
Waarschijnlijk weer de zoveelste vakantie foto van Mario, maar zorgt vast weer voor speculatie en geruchten
Eerste screenshot van de volgende 2D Mario platformerL23 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 23:32:
[Twitter]
[Afbeelding]
Waarschijnlijk weer de zoveelste vakantie foto van Mario, maar zorgt vast weer voor speculatie en geruchten
Eerste DB:Z Kakarot Switch gameplay (?)
En meer gameplay van Megaton Musashi (ja, dat spel heeft een release date. Ja, Level 5 releast een game
Er zit nog wel wat ruimte tussen OEM en Ali, ik heb zelf een controller van Hori, (die in Mario en Zelda print te krijgen zijn). Als je vibratie kan missen is het verder een prima controller.Famous schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:58:
[...]
Duidelijk, heb zelf toch liever “oem” dus dan gaan we gewoon voor de originele
Ook heb ik een 8bitdo dongle zodat ik mijn PS5 controllers op de switch kan gebruiken.
Voor de liefhebber. Was zelf opzoek naar Diablo 3 voor vakantie. De digitale versie is nog 4 dagen in de aanbieding in Nintendo E-Shop (€ 29.99). De fysieke versie is voor ongeveer het zelfde bedrag wel te scoren op marktplaats, maar dat was me na twee mislukte pogingen te veel gedoe.
Het is jammer dat je deel 2 resurrected nog niet kan preorderen. Daar krijg je op de xbox iig al gratis deel 3 bij.Chabio schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 11:18:
Voor de liefhebber. Was zelf opzoek naar Diablo 3 voor vakantie. De digitale versie is nog 4 dagen in de aanbieding in Nintendo E-Shop (€ 29.99). De fysieke versie is voor ongeveer het zelfde bedrag wel te scoren op marktplaats, maar dat was me na twee mislukte pogingen te veel gedoe.
Als het om impulsaankopen gaat, Burnout Paradise Remastered is nu in de aanbieding voor €8,99 in de eshop.
Vanaf welke leeftijd is een Switch leuk/aan te raden? Mijn zoon van 5 (bijna 6) speelt nu veel Mario Run en Mario Kart op onze iPad. Dat gaat prima, maar qua motoriek vind ik het wel heel eentonig (letterlijk 1 vinger). Ik zit er daarom over na te denken om die iPad te vervangen met een switch (of WiiU). Ik weet niet zeker wat een gepaste leeftijd is. Iemand tips?
Edit: ik vind het ook prettiger dat hij vanaf een afstand naar een groot scherm kijkt ipv dichtbij naar de iPad te staren.
Edit: ik vind het ook prettiger dat hij vanaf een afstand naar een groot scherm kijkt ipv dichtbij naar de iPad te staren.
[ Voor 14% gewijzigd door Muncher op 07-08-2021 18:23 ]
Haal je een screenprotector. Ook al speel je nu docked.Famous schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:11:
Gisteren een Switch gekregen en weet nu al dat het me goed geld gaat kosten![]()
Ik wil sowieso een pro controller erbij halen.
Zijn er nog andere nuttige accessoires welke jullie aanraden?
Zal er alleen docked mee spelen en met reizen zal ik hem niet meenemen.
Hij zit nog dicht ivm een verhuizing maar zo te lezen kan je net als bij XBO games digitaal hebben via de eShop.
Bieden disc nog voordelen, kan je dan bijvoorbeeld gelijk spelen of moet die dan alsnog het spel downloaden en is een disc ter verificatie?
Scheelt per kind, maar mijn jongste speelt sinds hij (net) 4 is, eerst veel hulp van papa. Nu 6,5 speelt hij Super Mario Odyssey zonder mijn hulp uit (wel spel niveau "met hulp").Muncher schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:21:
Vanaf welke leeftijd is een Switch leuk/aan te raden? Mijn zoon van 5 (bijna 6) speelt nu veel Mario Run en Mario Kart op onze iPad. Dat gaat prima, maar qua motoriek vind ik het wel heel eentonig (letterlijk 1 vinger). Ik zit er daarom over na te denken om die iPad te vervangen met een switch (of WiiU). Ik weet niet zeker wat een gepaste leeftijd is. Iemand tips?
Dat vind ik ook een grote pré, ook kan je makkelijker mee kijken wat ze aan het doen zijn.Edit: ik vind het ook prettiger dat hij vanaf een afstand naar een groot scherm kijkt ipv dichtbij naar de iPad te staren.
Zoon van 4 speelt heel graag super mario maker, minecraft en de oude nes/snes gamesMuncher schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:21:
is vooral denk ik heel kind afhankelijk, zijn oudere broer had/heeft niets met de switch
Zoontje van 4 speelt met wat hulp Lego city game al bijna uit, verrassend hoe snel ze het oppikken.Muncher schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:21:
Mario kart, just dance en Mario party zijn hier ook erg in trek
Ik had gezocht op Switch controller, en gesorteerd op meest verkocht. Ik kwam bij deze uit: https://nl.aliexpress.com/item/33039699892.htmlFamous schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:33:
[...]
Ben normaal niet zo van Ali maar zal eens kijken, moet ik dan nog ergens opletten naast goede recensies?
Bij mij speelt de oudste ook vanaf ca 4. In het begin vooral Mario Party (button smashen), 51 world games (simpele/rustige spelletjes) en Mario Kart (met stuurtje + assists), maar tegenwoordig (bijna 5) gaat het al stuk zelfstandiger met Gigantosaurus. Dus zou zeggen dat vanaf (bijna) 6 prima zou moeten kunnen.Muncher schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:21:
(Overigens wel op de TV, geen eigen Switch op zijn kamer ofzo)
[ Voor 3% gewijzigd door Barryvdh op 08-08-2021 09:54 ]
Vandaag zelf de joystick van mijn linker Joy-con vervangen. Ging redelijk makkelijk, alleen die kleine connectors weer aansluiten vond ik een aardig gepriegel. Ben benieuwd hoe lang deze het blijft doen. Ik kan in ieder geval weer fatsoenlijk driften in Mario Kart.
Ben toch nieuwsgierig na ongeveer hoeveel speeluur de drift zich begon te vertonen?L23 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 17:24:
Vandaag zelf de joystick van mijn linker Joy-con vervangen. Ging redelijk makkelijk, alleen die kleine connectors weer aansluiten vond ik een aardig gepriegel. Ben benieuwd hoe lang deze het blijft doen. Ik kan in ieder geval weer fatsoenlijk driften in Mario Kart.
En heb je een ifixit kit trouwens?
Lastig te zeggen. Bij deze Mario rode Joy-con had ik het na 2 jaar. Maar had dit tweede setje Joy-cons ook gekocht als reserve en heb ze netjes afgewisseld met mijn grijze Joy-cons. Afgelopen jaar had ik volgens Nintendo iets van 350 uur zitten gamen, dus zou zeggen na ongeveer 350 uur. Maar is natuurlijk ook afhankelijk van de game en nogal geluk/pech hebben. Met de 200cc time trials van Mario Kart wel het gevoel gehad de joysticks maximaal belast te hebbensderooij schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 17:49:
[...]
Ben toch nieuwsgierig na ongeveer hoeveel speeluur de drift zich begon te vertonen?
Een paar jaar terug begon na een vergelijkbare hoeveelheid speeluren mijn grijze Joy-con van de Switch V1 ook miniaal drift te vertonen, maar die heb ik toen kunnen inruilen voor de Switch V2. Bij deze rode Joy-con was het onspeelbaar, meerdere keren bij Mario Sunshine van een hoog platform gedonderd.
Ik heb geen ifixit kit. Wel een schroevendraaier set gekocht met vrijwel alle soorten bitjes en een setje met tools zoals een plectrum en pincet voor de connectors, maar bleef nog steeds priegelen
Niet dat een enkel datapunt erg nuttig is om iets over te concluderensderooij schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 17:49:
[...]
Ben toch nieuwsgierig na ongeveer hoeveel speeluur de drift zich begon te vertonen?
Maar FYI, de joycon sticks zijn door de ontwerper Alps in de markt gezet als sticks met een levensduur van 1 miljoen cycles. Aan 80 cycles per minuut in een FPS ofzo komt dat neer op iets meer dan 200 uur, als ik op de schatting van iFixit mag rekenen voor gewone sticks. Die sticks in gewone controllers zijn trouwens rated voor het dubbele - 2 miljoen cycles.
Edit: de eerste link lijkt niet meer te kloppen omdat Alps hun website geupdated heeft. De joycon sticks zijn dus niet meer te bestellen voor nieuwe klanten, en het lijkt erop dat ze daarom deze specifieke stick verwijderd hebben uit de documentatie.
De oude documentatie stond op een andere website nog online. De joycon stick is het RKJXY model.
[ Voor 23% gewijzigd door JackAvery op 08-08-2021 20:10 ]
Een enkel datapunt heb je inderdaad niks aan. Er zijn gebruikers die hebben in een paar maanden tijd drift en anderen hebben sinds 2017 nooit drift ervaren. Er zijn teveel factoren om dit met elkaar te kunnen vergelijken.
Mijn 1e set joy-cons is van de release/half jaar na release (1 ervan is vervangen vanwege defect aan mechanisme dat de joy-con aan de switch vast houd). Deze heb ik sinds 1,5 jaar ofzo soms last van wat drift, maar soms ook weken nergens last van.
Dat mechanisme dat de joy-con aan de switch vast houd gaat volgens mij vrij snel stuk als je ze vaak los koppelt en bevestigd, wel het gevoel dat je dit kan voorkomen door het knopje in te drukken tijdens het bevestigen. Bij mij is dat mechanisme een keer beschadigd toen ik de Switch van de bankleuning liet vallen.RollieBollie schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 20:30:
Mijn 1e set joy-cons is van de release/half jaar na release (1 ervan is vervangen vanwege defect aan mechanisme dat de joy-con aan de switch vast houd). Deze heb ik sinds 1,5 jaar ofzo soms last van wat drift, maar soms ook weken nergens last van.
Dit weekend Tony Hawk gekocht (weet niet echt waarom maar deze wou ik graag op cartridge hebben).
Leuk om weer te spelen, had zelf iets meer verwacht van de graphics maar whatevs. Stukje jeugdsentiment en hoewel ik moet bekennen dat mn skills 10 jaar na dato wel ernstig roestig zijn is het nog steeds leuk om te spelen... En het is een game die je snel ff op kunt pakken voor een verloren halfuurtje of zo. Da's ook fijn.
Nu alleen nog ff door de playlist scrollen om het gros van die nieuwerwetse meuk er uit te knikkeren.
(Snap niet helemaal dat ze daar geen menu optie voor gemaakt hebben)
Leuk om weer te spelen, had zelf iets meer verwacht van de graphics maar whatevs. Stukje jeugdsentiment en hoewel ik moet bekennen dat mn skills 10 jaar na dato wel ernstig roestig zijn is het nog steeds leuk om te spelen... En het is een game die je snel ff op kunt pakken voor een verloren halfuurtje of zo. Da's ook fijn.
Nu alleen nog ff door de playlist scrollen om het gros van die nieuwerwetse meuk er uit te knikkeren.
(Snap niet helemaal dat ze daar geen menu optie voor gemaakt hebben)
[ Voor 6% gewijzigd door Charly op 08-08-2021 21:00 ]
Bij mij was het vanuit de fabriek al kapot. Zonder het knopje in te drukken kon de joy-con eraf geschoven worden. Het nokje dat in de rail van de joy-con zit was half weg.L23 schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 20:46:
[...]
Dat mechanisme dat de joy-con aan de switch vast houd gaat volgens mij vrij snel stuk als je ze vaak los koppelt en bevestigd, wel het gevoel dat je dit kan voorkomen door het knopje in te drukken tijdens het bevestigen. Bij mij is dat mechanisme een keer beschadigd toen ik de Switch van de bankleuning liet vallen.
Helaas waren de enige oplossingen:
- opsturen naar Nintendo, maar zou dan enkele weken niet kunnen gamen en ik gebruikte de Switch veel onderweg naar kantoor
- vervangen, maar er waren nog geen losse joy-cons
Ik heb een vriend die had het al 'na een maand'...JackAvery schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 19:27:
[...]
Niet dat een enkel datapunt erg nuttig is om iets over te concluderen
Maar FYI, de joycon sticks zijn door de ontwerper Alps in de markt gezet als sticks met een levensduur van 1 miljoen cycles. Aan 80 cycles per minuut in een FPS ofzo komt dat neer op iets meer dan 200 uur, als ik op de schatting van iFixit mag rekenen voor gewone sticks. Die sticks in gewone controllers zijn trouwens rated voor het dubbele - 2 miljoen cycles.
Edit: de eerste link lijkt niet meer te kloppen omdat Alps hun website geupdated heeft. De joycon sticks zijn dus niet meer te bestellen voor nieuwe klanten, en het lijkt erop dat ze daarom deze specifieke stick verwijderd hebben uit de documentatie.
De oude documentatie stond op een andere website nog online. De joycon stick is het RKJXY model.
Vandaar dat ik er af en toe geen chocola van kan maken, en het feit dat ik nu actief met mijn zelda joycon SS aan het spelen ben
Maar als ik het zo begrijp, zijn die sticks 'makkelijk' te vervangen (afhankelijk welke tools je gebruikt
@sderooij vanzelfsprekend is de spreiding enorm van wanneer zo'n fout voorkomt eenmaal de kans erop relatief hoog is. Mijn twee sets joycons zijn uit 2017 en hebben amper tot geen drift. Dat zegt niks over de situatie van iemand anders
Mijn dochter van 4 speelt graag de Paw Patrol games op de SwitchMuncher schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:21:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
iPad vervangen voor een Switch... beide apparaten hebben een ander doel en mogelijkheden.Muncher schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 18:21:
Er zijn zeker spellen die ze met korte momenten zelfstandig of met wat hulp vanaf die leeftijd kunnen spelen.
Met de normale switch kan er natuurlijk ook samen worden gespeelt. Al ligt de lite fijner in kinderhanden.
Hier wordt Mario Kart gespeeld met de diverse hulpstanden. Ook Mario Odyssey, SuperMario 3d world
en just dance vinden ze leuk.
Waar augustus duidelijk de maand van de indiegames is, wordt september de AA-game maand. THQ Nordic kondigde net aan dat Darksiders III een Switch port krijgt op 30 september. Geruchten bevestigd dus 
De Switch port bevat beide DLC.
Goed, ik ben ervan overtuigd door jullie verhalen dat die iPad vervangen gaat worden door een Switch. Enige wat ik mij nog afvroeg was: zit er een limiet aan de lengte van de HDMI kabel van de dock naar de TV? Wil ff kijken of ik hem kwijt kan in ons TV meubel.
Ps. Ik wil een tweedehands Switch gaan kopen. Ik zie op V&A versies voorbij komen die “unpatched” zijn. Wat betekent dat?
Ps. Ik wil een tweedehands Switch gaan kopen. Ik zie op V&A versies voorbij komen die “unpatched” zijn. Wat betekent dat?
[ Voor 19% gewijzigd door Muncher op 09-08-2021 20:33 ]
Ik weet het ff niet van buiten maar ik denk dat de kabel die bij de Switch geleverd wordt, 1.5 a 2 meter is. Je kan natuurlijk eender welke HDMI kabel naar keuze gebruikenMuncher schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:32:
Goed, ik ben ervan overtuigd door jullie verhalen dat die iPad vervangen gaat worden door een Switch. Enige wat ik mij nog afvroeg was: zit er een limiet aan de lengte van de HDMI kabel van de dock naar de TV? Wil ff kijken of ik hem kwijt kan in ons TV meubel.
Het eerste model Switch heeft een andere (gekraakte) beveiliging, waardoor er homebrew op geïnstalleerd kan worden. Deze modellen zijn daarom vaak ook iets duurder.Ps. Ik wil een tweedehands Switch gaan kopen. Ik zie op V&A versies voorbij komen die “unpatched” zijn. Wat betekent dat?
Benieuwd of we Monolith's volgende game dit jaar nog zien... Uit het Fanbyte artikel:Over the weekend, comments from a Xenoblade voice actress went viral as she implied a new game was on the way.
— fanbyte (@FanbyteMedia) 9 augustus 2021
Our sources confirm this is correct and that it takes place long after Xenoblade Chronicles 2. Our report: https://t.co/yTm1QtJckS pic.twitter.com/O0laLhRSxT
According to our sources, Xenoblade Chronicles 3 was set to be revealed earlier this year, and may still be announced before the end of the calendar year, but has had a difficult time with pandemic development and optimizing the game for the Switch. The game is aiming for more character models on screen at once than any previous title, accounting for both playable characters and enemies.
[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 09-08-2021 20:46 ]
Take control of your favorite Marvel characters in "LEGO Marvel Super Heroes", coming to Nintendo Switch on October 5, 2021! pic.twitter.com/nQsvt6PAa0
— Marvel Entertainment (@Marvel) 9 augustus 2021
Een van de betere Lego games komt naar de Switch.
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn Switch V2 nog ga verkopen zodra de OLED binnen is. Aan de ene kant kan ik er ~225-250 voor krijgen, aan de andere kant is een reserve Switch ook nooit verkeerd.
En waarschijnlijk zal het zo'n vaart niet lopen maar oled en burn in is natuurlijk een mogelijkheid. Vooral als je bijv. Zelda X uur achter elkaar speelt e.d.
En waarschijnlijk zal het zo'n vaart niet lopen maar oled en burn in is natuurlijk een mogelijkheid. Vooral als je bijv. Zelda X uur achter elkaar speelt e.d.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
@The Chosen One Burn in ga ik me geen zorgen over maken, in ieder geval geen reden om daarvoor een reserve Switch in huis te hebben.
Ik vraag me af of je er 250 voor kan krijgen, zie er zoveel op marktplaats staan met allemaal extra's en games er bij. Ik ruil mijn Switch denk ik gewoon in bij Game Mania voor 200 euro.
Ik vraag me af of je er 250 voor kan krijgen, zie er zoveel op marktplaats staan met allemaal extra's en games er bij. Ik ruil mijn Switch denk ik gewoon in bij Game Mania voor 200 euro.
Tof! Ik vond het erg jammer toen ik darksiders 2 had uitgespeeld dat 3 er niet was. Deel 3 ga ik dus zeker kopen!JackAvery schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 16:23:
Waar augustus duidelijk de maand van de indiegames is, wordt september de AA-game maand. THQ Nordic kondigde net aan dat Darksiders III een Switch port krijgt op 30 september. Geruchten bevestigd dus
Hangt een beetje af hoe je het gebruikt, en hoe fel het scherm is tijdens gamen.The Chosen One schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:11:
Geen idee hoe "kwalitatief" de OLED van de Switch zal zijn, maar als mijn PS Vita na 6+ jaar en paar duizend uur gebruik nog steeds geen burn-in heeft, denk ik dat de Switch minimaal dat mee gaat.
Aan de andere kant, Nintendo is Nintendo en zo'n blunder als met de joycons kan ook voorkomen, maar dan is de LCD model tenminste nog altijd een optie.
Time will tell.
Wat een heerlijk apparaat toch, de 1e 2 jaren heel weinig gespeeld op de Switch, vorig jaar veel Pokemon gedaan, en sinds een paar maanden speel ik veel Fortnite 
Zou alleen graag mijn Airpods Pro er op aansluiten.
Zou alleen graag mijn Airpods Pro er op aansluiten.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
@The Chosen One Nintendo heeft zelf ook al commentaar gegeven op mogelijke burn-in:
Vanzelfsprekend 'ontwerpt' Nintendo die schermen niet, Samsung doet dat. Belangrijker is dat ze zich bewust hiervan zijn, dus verwacht ik dat het gewoon onder garantie valt.We've designed the OLED screen to aim for longevity as much as possible, but OLED displays can experience image retention if subjected to static visuals over a long period of time. However, users can take preventative measures to preserve the screen [by] utilizing features included in the Nintendo Switch systems by default, such as auto-brightness function to prevent the screen from getting too bright, and the auto-sleep function to go into 'auto sleep' mode after short periods of time.
[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 10-08-2021 09:09 ]
Als ik t zo lees dus in ieder geval geen Pixel/Screen Shift (daar hoopte ik stiekem wel op)JackAvery schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:07:
@The Chosen One Nintendo heeft zelf ook al commentaar gegeven op mogelijke burn-in:
[...]
Vanzelfsprekend 'ontwerpt' Nintendo die schermen niet, Samsung doet dat. Belangrijker is dat ze zich bewust hiervan zijn, dus verwacht ik dat het gewoon onder garantie valt.
Je kan het altijd proberen maar de switch is nu regelmatig al voor 290 euro te koop (Amazon. Fr maar ook outlet modellen bij de mediamarkt). Voor 40e verschil ga ik toch voor een gloednieuwe exemplaar waarvan de accu nog niet heeft geleden en 2 jaar garantie bij krijg.The Chosen One schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:11:
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn Switch V2 nog ga verkopen zodra de OLED binnen is. Aan de ene kant kan ik er ~225-250 voor krijgen, aan de andere kant is een reserve Switch ook nooit verkeerd.
Ik heb problemen met de docking, beeld knippert soms en valt nu ook regelmatig op een paar seconden zwart beeld. Al op een andere tv met andere HDMI kabel geprobeerd.
Iemand bekend met die probleem?
Iemand bekend met die probleem?
Is Pixel Shift niet iets wat voornamelijk op TV panelen voorkomt? Ik heb nog niet gehoord van smartphones met pixel shift functie.Tomba schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:29:
[...]
Als ik t zo lees dus in ieder geval geen Pixel/Screen Shift (daar hoopte ik stiekem wel op)
Meer nog, na Googlen zie ik nu het lijkt erop dat men de Vivo X60 adverteert als 'de eerste smartphone met pixel shift'.
@JackAvery pixel shift lijkt me op een 720P scherm meer opvallen dan op de hogere resolutie schermen in smartphones en 4K tv’s?
Ik verwacht zelf niet dat ik de Switch langer gebruik dan mijn iPhone. Bij mijn iPhone nog niet te maken gehad met burn in. En van wat ik hoor was het bij de PS Vita ook geen veel voorkomend probleem. Dus niet iets waar ik me zorgen over ga maken. Hooguit rekening houden dat het scherm ook in standby kan als ik even niet aan het gamen ben.
Ik verwacht zelf niet dat ik de Switch langer gebruik dan mijn iPhone. Bij mijn iPhone nog niet te maken gehad met burn in. En van wat ik hoor was het bij de PS Vita ook geen veel voorkomend probleem. Dus niet iets waar ik me zorgen over ga maken. Hooguit rekening houden dat het scherm ook in standby kan als ik even niet aan het gamen ben.
Het is nu ook niet echt iets waar ik me zorgen om maak. Gewoon een eigenschap van de technologie.
Ik gebruik voor mijn audio installatie een oneplus 6, die staat 4-6 uur per dag aan met spotify...zelfs op dat scherm geen burn in
Ik zit nog erg te twijfelen of die OLED versie iets is voor mij, de huidige 2019 revisie werkt nog perfect en ... geen reden om te 'upgraden'
Ik zit nog erg te twijfelen of die OLED versie iets is voor mij, de huidige 2019 revisie werkt nog perfect en ... geen reden om te 'upgraden'
In ons huishouden gebruiken we de Switch alleen docked. Voor ons geen enkele reden om te upgraden en is ook nog maar vier maanden oud. In een review las ik dat ze het klepje voor de cards verbeterd hebben. Daar ben ik best wel benieuwd naar. Nu vind ik het best wel een gepriegel als ik ‘s avonds Mario & Sonic OS Tokyo verwissel voor Zelda BotW.sderooij schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:11:
Ik gebruik voor mijn audio installatie een oneplus 6, die staat 4-6 uur per dag aan met spotify...zelfs op dat scherm geen burn in![]()
Dat commentaar was mij al bekend. Gewooon standaard verhaal.JackAvery schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 09:07:
[...]
Vanzelfsprekend 'ontwerpt' Nintendo die schermen niet, Samsung doet dat. Belangrijker is dat ze zich bewust hiervan zijn, dus verwacht ik dat het gewoon onder garantie valt.
‘We leveren kwaliteitsspullen en doen ons best… bla bla… het blijft oled dus het kan altijd gebeuren’ verhaal.
Snap ik ook wel, bedrijven moeten hun kont altijd bedekken en zo.
Waarschijnlijk valt het ook wel mee maar als je bijv elke dag 1-4 uur fifa speelt kun je beter geen oled model kopen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Dat klepje druk ik nooit dicht, dan valt het wisselen enigszins mee. Maar vindt dat soort klepjes waardeloos. Bij mijn Sony camera had ik zo een klepje voor de USB poort en die was na een paar jaar gebruik stuk.meesje schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:22:
In een review las ik dat ze het klepje voor de cards verbeterd hebben. Daar ben ik best wel benieuwd naar. Nu vind ik het best wel een gepriegel als ik ‘s avonds Mario & Sonic OS Tokyo verwissel voor Zelda BotW.
Dat is inderdaad een optie. Aangezien de Switch bij ons altijd in het dock zit, zal de card reader dan wel meer stof vangen.L23 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:30:
[...]
Dat klepje druk ik nooit dicht, dan valt het wisselen enigszins mee. Maar vindt dat soort klepjes waardeloos. Bij mijn Sony camera had ik zo een klepje voor de USB poort en die was na een paar jaar gebruik stuk.
Dat valt wel mee. Klepje dekt het nog steeds af.meesje schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:47:
[...]
Dat is inderdaad een optie. Aangezien de Switch bij ons altijd in het dock zit, zal de card reader dan wel meer stof vangen.
Het bungelt er inderdaad redelijk boven. Ik laat het klepje voortaan lekker los.L23 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 11:53:
[...]
Dat valt wel mee. Klepje dekt het nog steeds af.
Bij een volgend redesign de card reader, zonder klepje, maar lakken aan de zijkant doen
inruilen voor 200 euro? Dat lijkt me wel een hele goede deal. Is dit echt mogelijk?L23 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 22:17:
@The Chosen One Burn in ga ik me geen zorgen over maken, in ieder geval geen reden om daarvoor een reserve Switch in huis te hebben.
Er loopt een actie met verhoogde inruilwaarde: https://www.gamemania.nl/nl/2021/inruilactie-consolesMegupe schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 13:40:
[...]
inruilen voor 200 euro? Dat lijkt me wel een hele goede deal. Is dit echt mogelijk?
Morgen meer indie nieuws:
A new #IndieWorld showcase arrives on 11/08 at 18:00 CEST! Tune in for roughly 20 minutes of information on upcoming indie games heading to #NintendoSwitch.
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 10 augustus 2021
Watch it live here tomorrow: https://t.co/cZUOrN0ucQ pic.twitter.com/KHETCdgrN1
[ Voor 100% gewijzigd door akram024 op 10-08-2021 22:22 . Reden: Vermoedelijk verbreken van huisregels, mijn excuses! ]
@akram024 Niet dat ik er zelf op tegen ben of zo, maar volgens mij staat in de huisregels dat dit soort dingen hier niet besproken mogen worden.
Even opgezocht in de FAQ: Modificeren of chippen van gameconsoles, inderdaad niet toegestaan hier te bespreken.
Even opgezocht in de FAQ: Modificeren of chippen van gameconsoles, inderdaad niet toegestaan hier te bespreken.
[ Voor 39% gewijzigd door L23 op 10-08-2021 17:04 ]
L23 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 16:46:
@JackAvery Ik verwacht geen SilksongWel leuk, ben benieuwd wat er weer allemaal aangekondigd word.
[Afbeelding]
Nu zou ik er ook geen geld op durven inzetten... maar verschillende mensen met connecties zeiden gisteren wel al dat het een zeer goede Indie World zal worden. Verwacht dus minstens één nieuwe release voor deze week.
Ook Chucklefish heeft al getweet
🚂?
— Chucklefish (@ChucklefishLTD) 9 augustus 2021
Is er ook al bekend lang de presentatie duurt?
Edit: 20 minuten dus
Edit: 20 minuten dus
[ Voor 28% gewijzigd door Magic op 11-08-2021 15:59 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Zal ongetwijfeld ~20 min zijn
ps. en de goede link
ps. en de goede link
[ Voor 70% gewijzigd door The Chosen One op 11-08-2021 16:05 ]
@The Chosen One Omdat het in het Engels is? Geef ik je gelijk in
Maar als het om release data en prijzen gaat volg ik liever de Europese/Nederlandse versie. Maar enige verschil is waarschijnlijk wel of geen Nederlandse ondertiteling.
Waren paar wel leuke games bij... toen kwam de laatste paar minuten.... nice! met nog een stel indiegames. Sommige daarvan hadden ook wel een highlight gemogen.
Eerst dacht ik, prima IndieWorld, wat goede, wat matige. Maar uiteindelijk toch een dikke voldoende.
Eerst dacht ik, prima IndieWorld, wat goede, wat matige. Maar uiteindelijk toch een dikke voldoende.
Dat was inderdaad meer dan één shadowdrop
Wat er te zien viel:
Wat er te zien viel:
- Axiom Verge 2 - releast vandaag
- Necrobarista: Final Pour - releast vandaag
- Garden Story - releast vandaag
- Boyfriend Dungeon - releast vandaag
- Islanders: Console Edition - releast vandaag
- Slime Rancher: Plortable Edition - releast vandaag
- Curious Expedition 2 - releast vandaag
- Bomb Rush Cyberfunk - 2022 - ik dacht even dat dit Jet Set Radio was
- Toem: a Photo Adventure - herfst 2021
- Loop Hero - holiday 2021
- Far: Changing Tides - early 2022
- Shovel Knight Pocket Dungeon - holiday 2021
- Metal Slug Tactics - 2022
- Tetris Effect Connected - 8 oktober 2021
- Astroneer - januari 2022
- Hundred Days - Winemaking Simulator - Holiday 2021
- LumbearJack - 2022
- Gang Beasts - herfst 2021
- Eastward - 16 september
Dat dacht ik ookJackAvery schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:33:
Verder een prima Indie World, op het oog aardig wat interessante games.
Iemand beide gespeeld? Wat is 'beter' LEGO Marvel Super Heroes 1 of 2?L23 schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 21:30:
[Twitter]
Een van de betere Lego games komt naar de Switch.
Wat ik heb kunnen vinden:
1: betere voice actors, fantastic 4 en X-men en (discutabel) beter verhaal (geen spoilers over gelezen)
2: is langer en meer te doen nadat main story af is. Meer en betere DLC voor.
Deel 2 is nu net boven €30,-; is zelfs onder €20,- geweest (digital zelfs diverse keren <€15,-) de DLC is onder de €5,- geweest.
Of zou er ook een 1+2+DLC voor onder de €40,- komen? (Meer retorische vraag, verwacht niet dat iemand dit weet).
Axiom Verge fysieke edities:
Ander nieuws: de Life is Strange Remastered collection wordt uitgesteld tot 'early 2022'.
Save the date, the physical versions of Axiom Verge 1 + 2 and Axiom Verge 2 will open for pre-order on PlayStation 4 and Nintendo Switch starting October 1st. More details to come so stay tuned! pic.twitter.com/m7NVcBo6hq
— Limited Run Games (@LimitedRunGames) 11 augustus 2021
Ander nieuws: de Life is Strange Remastered collection wordt uitgesteld tot 'early 2022'.
Is het aannemelijk dat een dergelijke bundel ook via het normale distributie kanaal beschikbaar gaat komen? Of blijft dit exclusief voor LRG? Op screenshots zie ik dat deel 1 uitgegeven werd door Badland games.JackAvery schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:14:
Axiom Verge fysieke edities:[Twitter][Afbeelding]
@meesje ik heb geen glazen bol, maar er is inderdaad een retail release voor Axiom Verge geweest. Je kan altijd developer Thomas Happ eens tweeten en het vragen
Ik zie meerdere tweedehands Switches voorbij komen die last hebben van joycon-drift. Is dat een probleem wat makkelijk (zelf) te verhelpen is?
In principe repareert Nintendo ze gratis maar ik ben nog steeds niet zeker of Nintendo Benelux dat ook doet.Muncher schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:53:
Ik zie meerdere tweedehands Switches voorbij komen die last hebben van joycon-drift. Is dat een probleem wat makkelijk (zelf) te verhelpen is?
Als je ze zelf wilt repareren, er zijn meerdere opties beschikbaar die meer of minder tijdelijk van nature zijn. Zie bvb JackAvery in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen" voor een overzichtje van je mogelijkheden.
Ik heb ze zelf allebei nog niet gespeeld, ik zie in ieder geval dat deel 1 betere review scores kreeg. En ik las dat deel 1 (meer) openwereld is en dat deel 2 qua omgevingen kleiner aanvoeld.Jake schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:56:
[...]
Iemand beide gespeeld? Wat is 'beter' LEGO Marvel Super Heroes 1 of 2?
Wat ik heb kunnen vinden:
1: betere voice actors, fantastic 4 en X-men en (discutabel) beter verhaal (geen spoilers over gelezen)
2: is langer en meer te doen nadat main story af is. Meer en betere DLC voor.
Deel 2 is nu net boven €30,-; is zelfs onder €20,- geweest (digital zelfs diverse keren <€15,-) de DLC is onder de €5,- geweest.
Of zou er ook een 1+2+DLC voor onder de €40,- komen? (Meer retorische vraag, verwacht niet dat iemand dit weet).
Geen idee of ze beide games in de toekomst bundelen, maar is voorlopig geen reden voor. Deel 1 zal in de komende tijd ook nog wel in de aanbieding komen en/of afprijzen. Dus als je geen haast hebt dan zal deze ook gauw voor 20 a 30 euro (fysiek) te krijgen zijn verwacht ik.
Ik zelf vraag me af hoe leuk het blijft om meerdere Lego games te hebben, is het qua puzzels erg vergelijkbaar? Lego City Undercover lijkt me ook vermakelijk, maar zou binnenkort The Skywalker Saga uitkomen dan wacht ik liever even met andere Lego games kopen.
Lego City is echt een aanrader!L23 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:28:
[...]
Ik heb ze zelf allebei nog niet gespeeld, ik zie in ieder geval dat deel 1 betere review scores kreeg. En ik las dat deel 1 (meer) openwereld is en dat deel 2 qua omgevingen kleiner aanvoeld.
Geen idee of ze beide games in de toekomst bundelen, maar is voorlopig geen reden voor. Deel 1 zal in de komende tijd ook nog wel in de aanbieding komen en/of afprijzen. Dus als je geen haast hebt dan zal deze ook gauw voor 20 a 30 euro (fysiek) te krijgen zijn verwacht ik.
Ik zelf vraag me af hoe leuk het blijft om meerdere Lego games te hebben, is het qua puzzels erg vergelijkbaar? Lego City Undercover lijkt me ook vermakelijk, maar zou binnenkort The Skywalker Saga uitkomen dan wacht ik liever even met andere Lego games kopen.
Ik heb hem met m'n 4yo gespeeld. Eerst het verhaal en nu alle side quests en beetje rondlopen. Ik vind het zelf ook super leuk en de humor is vermakelijk voor zowel volwassenen en kinderen.
Hij krijgt binnenkort de Avengers deel 1 (voor zwemdiploma A als verrassing), hopelijk is die ook zo leuk. Hij is helemaal spiderman fan, maar volgens mij zit die in de dlc.
Deze twee games toevallig op de Xbox, maar zal hetzelfde zijn op de Switch
[ Voor 3% gewijzigd door Jan_V op 11-08-2021 21:54 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik heb er zelf meerdere gespeeld, maar heb je er 1 gespeeld, heb je ze eigenlijk allemaal wel gespeeld, zeker degene die gebaseerd zijn op films. Dan is het echt hoeveel ze met de open wereld doen, sommige Lego games doen daar meer mee dan andere.L23 schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 21:28:
[...]
Ik heb ze zelf allebei nog niet gespeeld, ik zie in ieder geval dat deel 1 betere review scores kreeg. En ik las dat deel 1 (meer) openwereld is en dat deel 2 qua omgevingen kleiner aanvoeld.
Op zich niks mis mee, maar bewaar die eerste Lego game ervaring dan liever voor The Skywalker Saga. Sowieso probeer ik game genres een beetje af te wisselen. Vrij irritant dat er nog geen nieuwe release datum voor The Skywalker Saga bekend is. Voor hetzelfde geld komt die game pas ergens volgend jaar uit en dan is het wel leuk om in oktober Marvel Super Heroes 1 te spelen. Maar als het dit jaar nog uitkomt dan wacht ik liever daar op.Transportman schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 22:17:
[...]
Ik heb er zelf meerdere gespeeld, maar heb je er 1 gespeeld, heb je ze eigenlijk allemaal wel gespeeld, zeker degene die gebaseerd zijn op films. Dan is het echt hoeveel ze met de open wereld doen, sommige Lego games doen daar meer mee dan andere.
Islanders: Console Edition heeft ook al een review.
Aan de ene kant nog genoeg games voor mij om te spelen tot 12 november.JackAvery schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 05:46:
Het Shin Megami Tensei V promotiemateriaal blijft maar komen met deze nieuwe trailer . Dit wordt mogelijk iets cinematischer dan op de 3DS...
[YouTube: Shin Megami Tensei V - Bethel Trailer]
Edit: andere video zonder leeftijdsrestrictie toegevoegd.
Aan de andere kant kan ik niet wachten.
Sowieso hype
Dank je! De post waaraan je refereer is in december voor het laatst bijgewerkt. Zijn er in de tussentijd nog wijzigingen geweest?JackAvery schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 20:56:
[...]
In principe repareert Nintendo ze gratis maar ik ben nog steeds niet zeker of Nintendo Benelux dat ook doet.
Als je ze zelf wilt repareren, er zijn meerdere opties beschikbaar die meer of minder tijdelijk van nature zijn. Zie bvb JackAvery in "[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen" voor een overzichtje van je mogelijkheden.
[ Voor 3% gewijzigd door Muncher op 12-08-2021 07:44 ]
@Muncher er is een 'extra truk' voor reparaties bijgekomen waarbij men een stukje papier/karton/plastic achter de stick steekt om de druk er op te verhogen - deze staat in een video op de laatste pagina van het garantie-topic. Sommige mensen hebben er tijdelijk succes mee, anderen niet echt.
Wat het garantiebeleid zelf betreft, hoor ik nog altijd conflicterende verhalen. Zelf zou ik het best aandurven om een stick voor reparatie in te sturen en eens te kijken of het gratis is buiten garantie, maar ik heb voorlopig nog steeds geluk met mijn sticks uit 2017.
Wat het garantiebeleid zelf betreft, hoor ik nog altijd conflicterende verhalen. Zelf zou ik het best aandurven om een stick voor reparatie in te sturen en eens te kijken of het gratis is buiten garantie, maar ik heb voorlopig nog steeds geluk met mijn sticks uit 2017.
Je bent niet de enige!JackAvery schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 18:33:
[...][...]
Ik dacht even met ex-Smilebit medewerkers te maken te hebben, maar het staat er echt los van blijkbaar.
Wel duidelijk geïnspireerd door JSR en JSRF.
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Augustus is de maand van de indies, zo blijkt. Nu ook deze 'aankondiging' via de eShop data:
Spelunky 1 and 2 out August 26th on Switch eShop https://t.co/nd2fnt1BMU pic.twitter.com/lns9bgMNif
— Vooks (@vooksdotnet) 12 augustus 2021
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 12-08-2021 16:15 ]
Moest vandaag even de indie direct inhalen. Onvertaalde crosspost:
- Bomb Rush Cyberfunk (2022) - maybe - not into skating games, but this doesn't seem to be purely skating, plus I'm digging the style.
- Toem - A Photo adventure (Autumn 2021) - maybe - I am into photography games, or at least, I wish there were some more options. I like the style, although I'd have prefered another style for a photography games, but it looks fun enough.
- Loop hero (Winter 2021) - absolutely not - I bought this game on Steam. That this is another roguelite that disappointed is an understatement, it's the first game I've paid for and consider having removed from my account. I hate it that much.
- Far - Changing Tides (Early 2022) - maybe - First game doesn't ring a bell. Artstyle is too simplistic for my taste, but I'm digging the vibe.
- Necrobarista - Last Round (now) - maybe - I was into this when it was announced, but it's not really doing it for me at the moment. Maybe I'll still give it a chance.
- Garden Story (now) - no - This look's like theoretically it's up my alley, but footage has never appealed to me.
- Boyfriend Dungeon (now) - no - Girlfriend dungeon maybe, but this, no.
- Axiom Verge 2 (now) - absolutely yes - Loved the first, it was my favourite metroidvania before Hollow Knight.
- Shovel Knight Pocket Dungeon (Winter 2021) - no - Simply not for me. Loving the music though.
- Islanders - Console Edition (now) - no - I love citybuilding games, but it looks to me they stripped down the genre down to something that's not fun. Just busywork.
- Metal Slug Tactics (2022) - absolutely yes - This is up my alley and it looks great.
- Tetris Effect Connected - no - As usual, I'm not into action puzzlers.
- Astroneer (January 2022) - unlikely - I'm not digging the style. Small chance I'm into the gameplay.
- Hundred Days (Winter 2021) - no - Modern games with "simulator" in the name, are usually ones to avoid for me, exceptions notwithstanding. Looks like busywork.
- Slime Rancher: Plortable Edition (now) - maybe - Maybe, but probably not. This has been on my Steam wishlist for a long time, but I'm not in the mood for it.
- LumbearJack (2022) - maybe - Looks too simplistic for me (both artstyle and gameplay), but may be dumb enough to be fun.
- Curious Expedition 2 (now) - unknown - I would need to see more.
- Gang Beasts (Autumn 2021) - absolutely not - This looks like Shovelware. Looks absolutely terrible.
- Eastward (September 2021) - yes - This grabbed my attention first time around, and I'm still looking forward to it.
Make lovecraft not warcraft.
Zo de tweedehands Switch is binnen. Bedankt voor alle tips en adviezen! Hopelijk mag ik jullie nog 1x om hulp vragen. Wat is een goede screen protector voor dit apparaat? Moet ik er maar wel ff op gaan doen voordat hij in gebruik word genomen. Zie ze
voorbij komen van 8 euro en van 30+. Ben er totaal niet bekend mee.
[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4Muncher schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:28:
Zo de tweedehands Switch is binnen. Bedankt voor alle tips en adviezen! Hopelijk mag ik jullie nog 1x om hulp vragen. Wat is een goede screen protector voor dit apparaat? Moet ik er maar wel ff op gaan doen voordat hij in gebruik word genomen. Zie ze
Zie 1 of 2 posts van mij.
Kotaku zegt volgens bronnen te weten dat er een GTA Remastered Trilogy komt van GTA3, Vice City en San Andreas en dat het onder andere naar de Nintendo Switch komt.
phoee, dat zou een instant buy zijn!L23 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 23:30:
Kotaku zegt volgens bronnen te weten dat er een GTA Remastered Trilogy komt van GTA3, Vice City en San Andreas en dat het onder andere naar de Nintendo Switch komt.
Bedankt! Ik heb die amfilm screen protectors besteld.The Chosen One schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:35:
[...]
[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 4
Zie 1 of 2 posts van mij.
De Switch doet iets wat tot nu toe alleen de Famicom gelukt is:
All Top 30 best selling retail games in Japan last week were Nintendo Switch titles, first time a Top 30 is from a single console since at least November 1988, when the Top 30 was Famicom only. https://t.co/NgQx0p1EoO
— Game Data Library (@GameDataLibrary) 13 augustus 2021
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Is dit nog “specialer” dan toen? Zijn er nu niet meer gaming/platform opties?RayNbow schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:49:
De Switch doet iets wat tot nu toe alleen de Famicom gelukt is:
[Twitter]
[quote]Muncher schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 07:31:
[...]
Bedankt! Ik heb die amfilm screen protectors besteld.
[/quote
Laat maar weten of het (in 1 keer) lukt. Ben zelf rete ocd over het kleinste bubbeltje.
[ Voor 28% gewijzigd door The Chosen One op 13-08-2021 08:37 ]
Ik vat de uitleg van GameDataLibrary samen voor je:The Chosen One schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 08:34:
[...]
Is dit nog “specialer” dan toen? Zijn er nu niet meer gaming/platform opties?
De Famitsu top 30 coverde enkel de Famicon tot +- oktober 1988 (de launch van de Sega Genesis/Mega Drive). De top 30 uit 1988 waar het hier over gaat komt uit november 1988. Er werden in Japan toen ook al andere platformen verkocht (PC Engine, Sega Mark III) maar die werden in aparte hitlijsten getracked. Tijdens de vroege jaren 90 kwam een Nintendo top 30 wel vaker voor, maar verspreid over verschillende platformen.
Een ander verschil is dat de top 30 toen om de twee weken releaste, waardoor ie dus 14 dagen aan sales bevatte.
Momenteel releast de top 30 wekelijks, en worden er ~8 hardwareplatformen getracked (Switch, Switch Lite, PS4, PS5, PS5 Digital, Xbox Series X en S, New 2DS XL). Dit representeert waarschijnlijk ook ongeveer voor welke platformen er nieuwe games in Japan verkocht worden.
Maakt dit het specialer? Nja, het toont vooral hoe de belangrijkste concurrent - Sony - er in Japan meestal niet meer volledig in slaagt om een mainstream publiek te bereiken. Een ander opvallend verschil is hoe het aantal publishers in die top 30 veel homogener is geworden. Nintendo's first-party titels hebben een heel groot marktaandeel i.v.m. de jaren 80/90. Tenslotte is het ook belangrijk om te beseffen dat de retailmarkt lang niet meer een comprehensief beeld geeft van de totale markt. In Japan is het aandeel fysieke verkopen weliswaar nog steeds groter, maar tweedehandssales (een zeer grote markt daar) zie je niet gereflecteerd in de top 30.
[ Voor 10% gewijzigd door JackAvery op 13-08-2021 08:48 ]
Is er al een pre-order ronde geweest voor de Switch Oled?
Elect a clown, expect a circus.
Ja, dat was een maand terug.Slasher schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 12:07:
Is er al een pre-order ronde geweest voor de Switch Oled?
En komt er nog een nieuwe ronde?
Elect a clown, expect a circus.
Geen idee, maar er zullen vast nog wel nieuwe kansen zijn. Houdt het Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic in de gaten.
Ben ik de enige die het raar vindt dat ik Baldo nog nergens kan pre orderen? #takemymoney
[ Voor 7% gewijzigd door dedominee op 13-08-2021 14:57 ]
‼️
— Pokémon (@Pokemon) 13 augustus 2021
Attention, Trainers!
Tune in to our YouTube channel on Wednesday, August 18, 2021, at 6:00 a.m. PDT for a #PokemonPresents video presentation featuring #PokemonBrilliantDiamond, #PokemonShiningPearl, and #PokemonLegendsArceus! pic.twitter.com/quBEdaCce2
In België was tot vorige week het nog mogelijk om deze te bestellen. Ik vermoed dat er na wat initiële krapte het wel zal loslopen na de launch.
Ori The Collection gaat inderdaad 50 euro kosten. Zowel Nedgame als bol.com verkopen deze voor 49,99 euro. Releasedatum: 29-09-2021.
denk het ook wel...en volgens mij moet mediamarkt ook nog komen.JackAvery schreef op vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:53:
[...]
In België was tot vorige week het nog mogelijk om deze te bestellen. Ik vermoed dat er na wat initiële krapte het wel zal loslopen na de launch.
Als er nog iemand wat pokemon unite speelt voeg me gerust eens toe. Kan via QRKXHE1.
Heb recent de gewone met dock gekocht om toch maar eens mariokart, unite, zelda te spelen. Oled hoefde voor mij zo niet want speel toch maar docked...
Heb recent de gewone met dock gekocht om toch maar eens mariokart, unite, zelda te spelen. Oled hoefde voor mij zo niet want speel toch maar docked...
Let op:
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Discussie over de Nintendo Switch 2, zie: [Nintendo Switch 2] Nieuws & Speculaties
Voor Nintendo Online zaken: [Nintendo Online] Ervaringen en Discussie
Technische issues of garantievragen? Zie dan: ~~~[Switch] Problemen en garantie-afhandelingen
Vragen of opmerkingen over levertijden en nieuwe revisies? Zie dan: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
:strip_exif()/f/image/seosKdIeackpzClOjCIhLICm.jpg?f=fotoalbum_large)