Gratis update voor Pokémon Snap op 3 augustus!
Meer details hier.
Meer details hier.
[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2021 17:16 ]
[ Voor 21% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2021 17:16 ]
Goed punt. Het Sonic Mania + Team Racing double pack is niet echt een collectors edition (tenzij je écht alles van Sonic wilt hebben), maar voor ~20,- m.i. wel 'lekker' impuls-buy (en dat was wat ik bedoelde).L23 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:03:
Je hebt over de Sonic Mania Team Racing Double Pack?
Die double pack heeft niet de Sonic Mania DLC, is niet de plus versie. Al kan je die altijd als dlc in de eshop kopen. Sonic Mania Plus heeft de dlc op cartridge staan.
Klopt, is zeker een mooie prijs. Is die double pack nieuw? Ik kende alleen een double pack met Sonic Mania Plus en Sonic Forces. Wellicht komt deze nieuwe double pack later nog naar Europa.Jake schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 17:27:
[...]
Goed punt. Het Sonic Mania + Team Racing double pack is niet echt een collectors edition (tenzij je écht alles van Sonic wilt hebben), maar voor ~20,- m.i. wel 'lekker' impuls-buy (en dat was wat ik bedoelde).
Sonic Mania van eShop (9,99) heeft ook de DLC niet, maar die DLC kost 4,99 (en nu zelfs 2,49), dus ook dan is Double-pack + DLC (of alles eShop) nog goedkoper dan de huidige prijs van alleen Sonic Mania Plus.
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 29-07-2021 22:14 ]
Make lovecraft not warcraft.
Even op mezelf reageren.meesje schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 17:47:
[...]
Gaaf! En dan gelijk alle drie op 1 cartridge uitbrengen.
De Trilogy versie is wel anders dan de oorspronkelijke releases (JP voice acting is toegevoegd).meesje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:04:
[...]
Even op mezelf reageren.
Blaster Master Zero trilogie krijgt in Azië kennelijk een fysieke release.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Hier inderdaad meer info.RayNbow schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:09:
[...]
De Trilogy versie is wel anders dan de oorspronkelijke releases (JP voice acting is toegevoegd).
Van die kleine doosjes kan ik het niet zien, maar die grote dozen rechts zit (minstens) een groot deel nog in cellofaan.meesje schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 13:44:
Gevonden op Reddit. Erg indrukwekkende collectie. In vier jaar tijd 1000 spellen verzameld.
Ik neem maar aan dat diegene alle spellen niet heeft (uit)gespeeld.
[Afbeelding]
Jazeker, was even tien minuten dat het even los barstte ja.
Begin deze week arriveerden beide Ori’s (waren aardig geprijsd bij Amazon.fr). Na het ‘Collection’ nieuws maar gelijk in de verkoop gedaan. Zojuist zijn ze opgehaald. Nu hopen dat de tweede Ori gepatcht op de cartridge staat. Sowieso wel leuk om ze beide op dezelfde card te hebben.L23 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 17:58:
@meesje Ik vind dat er erg mooi uitzien, maar ik koop zelf alleen games die ik ook van plan ben te spelen. Daarnaast haat ik een backlog en ik speel spellen ook niet erg snel uit. Als ik aan het einde van de Switch cyclus iets van 50 fysieke spellen heb dan ben ik al tevreden. Net de Ori spellen verkocht wachtende op de 2 op 1 cartridge collectie, dus het uitbreiden van mijn fysieke collectie schiet niet op
Ik gok het er gewoon op, in het ergste geval heb ik het zelfde maar dan op 1 cartridge. Kon ze voor 50 euro verkopen en verwacht dat Ori: The Collection in Nederland 50 euro gaat kosten, maar ook wel iets goedkoper te krijgen zal zijn. Weet ook niet of ik het gelijk in oktober ga halen, wellicht wat ik nog een betere deal af. Maar denk dat het qua patches op de cartridge wel goed komt.meesje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 17:49:
[...]
Begin deze week arriveerden beide Ori’s (waren aardig geprijsd bij Amazon.fr). Na het ‘Collection’ nieuws maar gelijk in de verkoop gedaan. Zojuist zijn ze opgehaald. Nu hopen dat de tweede Ori gepatcht op de cartridge staat. Sowieso wel leuk om ze beide op dezelfde card te hebben.
50 euro zou een mooie prijs zijn. Mijn Ori’s hebben meer opgeleverd dan ik er voor betaald heb.L23 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:21:
[...]
Ik gok het er gewoon op, in het ergste geval heb ik het zelfde maar dan op 1 cartridge. Kon ze voor 50 euro verkopen en verwacht dat Ori: The Collection in Nederland 50 euro gaat kosten, maar ook wel iets goedkoper te krijgen zal zijn. Weet ook niet of ik het gelijk in oktober ga halen, wellicht wat ik nog een betere deal af. Maar denk dat het qua patches op de cartridge wel goed komt.
Xbox had de Ori spellen al eerder fysiek, maar sinds de Xbox One en Playstation 4 moet je spellen eerst installeren voor je ze kan spelen. Juist het plug and play, het direct kunnen spelen vanaf de cartridge, spreekt me aan bij de Switch. Vanwege bovenstaande ben ik bij Xbox volledig digitaal gegaan, maar bij de Switch gaat voorkeur naar fysieke games.meesje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:56:
[...]
50 euro zou een mooie prijs zijn. Mijn Ori’s hebben meer opgeleverd dan ik er voor betaald heb.
Ik vind het trouwens super tof dat deze spellen voor de Switch op cartridge worden uitgegeven. Ik kan me vergissen, maar volgens mij op Xbox alleen maar digital.
Met het kopen van spellen heb ik geen haast. Ook na een paar maanden is een spel nog net zo net goed of slecht als in het begin (op bugs na natuurlijk, welke gepatcht kunnen worden).
Gisteravond kreeg ik opeens interesse in Tony Hawk. Ik zag dat deze weer leverbaar was bij GM. Via Airmiles heb ik nog een 10 euro kortingscode welke ik kan toepassen. GM is meestal niet erg goedkoop, maar in dit geval 10 euro (!!) goedkoper dan Nedgame. Ik heb TH overigens nog nooit gespeeld. Ik las ergens dat deze destijds op PS, maar ook op Dreamcast was uitgekomen. Bij die generatie consoles had ik even geen interesse in gaming. Ik heb wel de voorloper (Saturn) gehad. Maar ja, dat is meer een bericht voor het retro gaming topic.
[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 01-08-2021 20:29 ]
Voor 300 euro zou ik zeker die twee maanden wachten, maar ik heb al een Switch. Het is gewoon een model waarbij een aantal pijnpuntjes verbeterd zijn, en voordelen van de 2019 Switch (de langere batterijduur) ook aanwezig zijn.timetje100 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 07:50:
Goedemorgen,
Ik heb 2-3 jaar terug eventjes een Nintendo Switch gehad. Uiteindelijk weggedaan omdat ik er te weinig mee deed.
Nou zie ik dat er een nieuwe versie komt en begint het toch weer te kriebelen om met alle nieuw uitgekomen games toch weer een switch te gaan kopen.
Is het de moeite waard om te wachten op de OLED versie? Ik heb er een in bestelling staan voor 300 euro (zelfde prijs als normale switch). Maar dat duurt nog wel 2 maanden voordat die uitkomt
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 02-08-2021 09:31 ]
[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 02-08-2021 10:47 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Wat heb ik gemist? Waar is hij in pre-order voor 300 beschikbaar?JackAvery schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 09:29:
Maar aan een pre-orderprijs van 300 euro zou ik het echt niet laten.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ah, ik dacht al, kom me niet herinneren die prijs voorbij te hebben zien komenJackAvery schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:57:
@Spike_wolf nu nergensIk herinner me zelf een actie bij het Franse FNAC waarbij je door het kopen van kadobonnen in totaal 60 euro korting kreeg -> 300 euro.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb het zelf via Amazon FR toch kunnen pre-orderen voor onder de 300 euro? Geen idee hoe ik het toen gedaan heb maar volgens mij veranderde de prijs toen ik ging afrekenen naar 297,26 in plaats van 350.Spike_wolf schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 10:56:
[...]
Wat heb ik gemist? Waar is hij in pre-order voor 300 beschikbaar?
Nette deal, voor deze prijs had ik m ook willen reserverentimetje100 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:35:
[...]
Ik heb het zelf via Amazon FR toch kunnen pre-orderen voor onder de 300 euro? Geen idee hoe ik het toen gedaan heb maar volgens mij veranderde de prijs toen ik ging afrekenen naar 297,26 in plaats van 350.[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
[ Voor 7% gewijzigd door JackAvery op 02-08-2021 17:22 ]
Topdeal! Veel plezier man. Ik zou dat spel zo graag nog een keer opnieuw willen starten zonder dat ik er iets van af zou weten. Magisch gewoon. Start hem af en toe nog eens op en je blijft nieuwe dingen ontdekken. 100 uur op de teller en nog steeds..meesje schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 17:48:
Yes! Zojuist Zelda BotW voor 35 euro gekocht (was ook nog in de buurt), met NL hoesje overigens.
Dit spel voelt voor mij als een must have, terwijl ik niet eens weet of dit mijn genre is. Zo niet, dan is ie natuurlijk voor dit bedrag zo weer weg. Of zelfs voor meer, want na sluiten deal had de verkoper hogere biedingen gekregen.
Zelfs nog na 350 uur ;-)Lynox schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 18:17:
[...]
Topdeal! Veel plezier man. Ik zou dat spel zo graag nog een keer opnieuw willen starten zonder dat ik er iets van af zou weten. Magisch gewoon. Start hem af en toe nog eens op en je blijft nieuwe dingen ontdekken. 100 uur op de teller en nog steeds..
[ Voor 21% gewijzigd door L23 op 02-08-2021 19:45 ]
Heb ik verholpen door wat plakband aan de binnenkant van de dock te plakkenArunia schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:33:
Pas erachter gekomen dat de Pokémon switch van mijn vrouw aan de achterkant toch een streep/kras heeft van het Dock.
Nahja, weinig aan te doen. Zie bij mij ook gladde vlekken waar slijtage van gebruik is, op mijn launch model.
Je zou eventueel kunnen kijken naar een vervangbackplate. Mogelijk hebben ze ook voor de Pokémon editie, al dan niet officieel.Arunia schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:33:
Pas erachter gekomen dat de Pokémon switch van mijn vrouw aan de achterkant toch een streep/kras heeft van het Dock.
Nahja, weinig aan te doen. Zie bij mij ook gladde vlekken waar slijtage van gebruik is, op mijn launch model.
[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 02-08-2021 20:55 ]
blijkbaar hebben ze dat gewoon te koop? Nice!JackAvery schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:31:
[...]
Je zou eventueel kunnen kijken naar een vervangbackplate. Mogelijk hebben ze ook voor de Pokémon editie, al dan niet officieel.
Is nooit het originele spul.sderooij schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 22:28:
wellicht niet het originele spul...
Zou kunnen, maar niet origineel is echt een no go voor ons bij special editions.JackAvery schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:31:
[...]
Je zou eventueel kunnen kijken naar een vervangbackplate. Mogelijk hebben ze ook voor de Pokémon editie, al dan niet officieel.
RayNbow schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 06:26:
Nieuw Tetris 99 evenement dit weekend:
[YouTube: Tetris® 99 - 23rd MAXIMUS CUP Gameplay Trailer - Nintendo Switch]
Axiom Verge 2 Update Data Has Apparently Surfaced On Nintendo's Servers https://t.co/MUXB9RlTc6 #SwitcheShop #NintendoSwitch #UpcomingReleases pic.twitter.com/eOMAkOMPzy
— Nintendo Life (@nintendolife) 4 augustus 2021
There should be plenty of time to finish it before starting Dread.
— Tom Happ (@AxiomVerge) 17 juni 2021
Hopelijk komt Axiom Verge 2 t.z.t. ook fysiek uit. En het liefst (ook) een bundel met deel 1.JackAvery schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:56:
Er lijkt een Axiom Verge 2 update aan te komen:[Twitter]
In juni vermeldde de ontwikkelaar van het spel al langs zijn neus weg dat er voldoende tijd zou zijn om deze sequel uit te spelen voor Metroid Dread releast:[Twitter]
Oh, en er is nieuws over de volgende Monster Hunter Stories 2 update:
[YouTube: Monster Hunter Stories 2 - Update 2]
PSN: bollsie
Ikzelf heb deze:sjufke schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:47:
Welke powerbank raden jullie aan voor de Switch? Komend weekend op vakantie en gaan voor het eerst dat ding meenemen.
Alle powerbanks werken, zelf ooit een vrij simpele USB-A powerbank gekocht en die laadt de Switch tijdens het gamen nog net op. Betere powerbanks hebben USB-C PD, die kunnen sneller laden. Staat ook wat informatie in de topicstart, maar weet niet hoe up to date dat is.sjufke schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:47:
Welke powerbank raden jullie aan voor de Switch? Komend weekend op vakantie en gaan voor het eerst dat ding meenemen.
[ Voor 3% gewijzigd door L23 op 04-08-2021 17:48 ]
Een gevalletje 'TMI' maar https://switchchargers.com/ heeft een massa info en aanraders over powerbanks en laders etc. Ondertussen zijn ze wel wat commerciëler geworden maar de basisinfo is gewoon erg nuttig.sjufke schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:47:
Ik heb een paar jaar terug deze in huis gehaald:sjufke schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 16:47:
/f/image/NsH4IrdHf8AYSq4SafOWl3uj.png?f=fotoalbum_large)
| Game | Sales Q1 FY22 | Sales LTD |
|---|---|---|
| New Pokémon Snap* | 2.07 | 2.07 |
| Mario Kart 8 Deluxe | 1.69 | 37.08 |
| Mario Golf: Super Rush | 1.34 | 1.34 |
| Animal Crossing: New Horizons | 1.26 | 33.89 |
| Ring Fit Adventure | 1.15 | 11.26 |
| Super Mario 3D World + Bowser’s Fury | 1.09 | 6.68 |
| Miitopia | 1.04 | 1.04 |
| Super Smash Bros. Ultimate | 0.93 | 24.77 |
| Super Mario Party | 0.93 | 15.72 |
| The Legend of Zelda: Breath of the Wild | 0.92 | 23.2 |
| Super Mario Odyssey | 0.57 | 21.4 |
| Pokémon: Let's Go, Pikachu / Eevee | 0.29 | 13.57 |
| Splatoon 2 | 0.24 | 12.45 |
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oybRSr2TIedlGVSi6lxlvb9l.jpg?f=user_large)
/f/image/gvSH10PttdzKQU7sSDD4LcLX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bpbP6wEqpQ8OMD7bgfBTqY2d.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/aONz5Isynn4WVnHWieasxg6i.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pCitSC1T03sTNDcAT41rDX1J.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LoOWcyJ8ZDJPM1hqjb4mwuiV.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 152% gewijzigd door JackAvery op 05-08-2021 15:58 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Als je deze wil aanschaffen, kijk dan even op marktplaats. Meer dan 25/30 euro hoef je er niet voor uit te geven. Dit spel heeft overigens een PEGI 12 rating. Dus wellicht kan dit voor je zoon te spannend en/of te moeilijk zijn.Jan_V schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:15:
Wie hier heeft ARMS op de Switch (gespeeld)?
Vanochtend kwam ik het tegen in een video en het zag er wel leuk uit voor m'n zoon (4/5 jaar) als een soort minigame.
Nu zie ik dat het spel de prijs heeft van een 'echte' game, dus vraag me af of dat het waard is.
Van ARMS is een demo beschikbaar.Jan_V schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:15:
Vanochtend kwam ik het tegen in een video en het zag er wel leuk uit voor m'n zoon (4/5 jaar) als een soort minigame.
Nu zie ik dat het spel de prijs heeft van een 'echte' game, dus vraag me af of dat het waard is.
Zou dat ook te maken kunnen hebben met de Animal Crossing fans die vorig jaar de Animal Crossing console bundel gekocht hebben? Die kregen het spel digitaal. Nu is die bundel niet meer beschikbaar en wordt de game los fysiek of digitaal gekocht.JackAvery schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:13:
Wel opvallend is dat ook de proportie van de digitale verkopen t.o.v. de totale software sales daalde: digitaal is goed voor een aandeel van 46.9% van de omzet. In het Q1 van vorig boekjaar was dit nog 55.6%. Ook deze daling valt te verklaren door de lockdownmaatregelen van vorig jaar, waardoor veel gamers in april 2020 vanuit hun woonkamers toch maar kozen voor een digitale copy van Animal Crossing New Horizons.
Ik heb ARMS een tijdje redelijk intensief gespeeld toen deze net uit was en dat is alweer een paar jaar geleden. Ik vond het een erg gaaf spel. Je kan met de controller op de normale manier spelen of met de Joy-Cons in beide handen en dan echt 'boksen' en lekker intensief bewegen. Werkt allebei prima.Jan_V schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 09:15:
/f/image/QSv1QqDb2A2YC5SzOMVxcOP7.png?f=fotoalbum_large)
Quarter ACNH Cumul Switch HW Q4 FY20 11,77 11,77 3,29 Q1 FY21 10,63 22,4 5,68 Q2 FY21 3,64 26,04 6,85 Q3 FY21 5,14 31,18 11,57 Q4 FY21 1,45 32,63 4,73 Q1 FY22 1,26 33,89 4,45
Verwijderd
Uiteraard: de tweedehands markt. De echt leuke spellen (voornamelijk die met veel replay value) durf ik wel digitaal te kopen. Maar alles wat twijfel is, of eenmalig is hier fysiek de regel. Bevalt het niet kan je tenminste een gedeelte van je aanschaf terug krijgen via verkoop. (en / of het zelfs in eerste instantie tweedehands aanschaffen, maar dat zie je natuurlijk niet terug in de cijfers)JackAvery schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 12:58:
@L23 Nintendo's digitale omzet blijft natuurlijk (voorlopig) nog een 10-20% lager dan veel andere publishers. Ons eigen gedrag is niet noodzakelijk representatief van hoe de gemiddelde consument games koopt... maar er zijn duidelijk nog incentives voor Nintendo Switch eigenaars om ook fysieke games te kopen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Nintendo Switch first party games zijn inderdaad erg duur. Ik heb er zelf geen problemen mee, ik koop niet zoveel games, maar kan het me goed voorstellen. Wel kan ik nieuwe first party games fysiek vinden voor rond de 50 euro. Dus een stukje goedkoper dan de 60 euro. Ook blijven de games erg waardevast, Super Mario Maker 2 en Luigi’s Mansion 3 een paar jaar later weer verkocht voor 40 euro. Maar ja, als je niet van plan bent games te verkopen of games in de eshop koopt dan blijft het duur ten opzichte van oudere first party games op de Xbox/Playstation.Verwijderd schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:45:
Ik mis de Nintendo Selects, of daarvoor, Player's Choice reeks een beetje. En dan vooral de prijzen. Voor mijn 3DS heb ik nog wat Selects gekocht voor €19,99 en vroeger ten tijde van de GameCube heb ik ook nog menig titel voor een gereduceerde prijs aangeschaft, o.a. Super Smash Bros Melee, Super Mario Sunshine en Mario Party.
Nu de Switch al bijna 4,5 jaar op de markt is had ik ze eigenlijk wel verwacht. Maar schijnbaar zijn de software sales zo goed dat Nintendo niet meer hoeft. Wat dat betreft spreekt jouw post @JackAvery ook wel boekdelen. Mario Kart 8 Deluxe die nog steeds ongelooflijk goed verkoopt voor de volle prijs.
In het westen is die tweedehandsmarkt toch peanuts in vergelijking met wat er verkocht wordt. En dan is de helft van de omzet niet eens fysiek meer voor Nintendo.rockhopper schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 15:16:
[...]
Uiteraard: de tweedehands markt. De echt leuke spellen (voornamelijk die met veel replay value) durf ik wel digitaal te kopen. Maar alles wat twijfel is, of eenmalig is hier fysiek de regel. Bevalt het niet kan je tenminste een gedeelte van je aanschaf terug krijgen via verkoop. (en / of het zelfs in eerste instantie tweedehands aanschaffen, maar dat zie je natuurlijk niet terug in de cijfers)
Het is niet intuïtief maar inderdaad het FY2021-22 voor Nintendo. Ik volg hun afkortingen, niet de mijne ;pZijn we trouwens echt bezig aan boekjaar 2022? Ik ben geen boekhouder, maar het is toch 2021?
Je legt het zelf al uit: de verkopen zijn zo hoog dat Nintendo het niet interessant vindt om een - permanente - orijsverlaging te implementeren. Je ziet echter wel een aantal andere fenomenen:Verwijderd schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 14:45:
Ik mis de Nintendo Selects, of daarvoor, Player's Choice reeks een beetje. En dan vooral de prijzen. Voor mijn 3DS heb ik nog wat Selects gekocht voor €19,99 en vroeger ten tijde van de GameCube heb ik ook nog menig titel voor een gereduceerde prijs aangeschaft, o.a. Super Smash Bros Melee, Super Mario Sunshine en Mario Party.
Nu de Switch al bijna 4,5 jaar op de markt is had ik ze eigenlijk wel verwacht. Maar schijnbaar zijn de software sales zo goed dat Nintendo niet meer hoeft. Wat dat betreft spreekt jouw post @JackAvery ook wel boekdelen. Mario Kart 8 Deluxe die nog steeds ongelooflijk goed verkoopt voor de volle prijs.
[ Voor 42% gewijzigd door JackAvery op 05-08-2021 16:17 ]
Our team is eager to share OXENFREE II with the world, and are hard at work making the best game we can. With that in mind, we have moved the launch window to early 2022 for all platforms to ensure it's the experience we believe it should be.
— Night School Studio | OXENFREE II Out Now! (@nightschoolers) 5 augustus 2021
[ Voor 67% gewijzigd door JackAvery op 06-08-2021 08:00 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee, denk ik niet Het komt uit op 19 november als je dat nog niet wist en er zijn trailers van.G_Dragon schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:43:
Heb ik iets gemist of is het wel akelig stil rond Pokemon Brilliant Diamond en Shining Pearl
Ja klopt maar het is na mijn idee al maanden stil rondom de game of ik moet iets hebben gemistRuudox schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 08:49:
[...]
Nee, denk ik niet Het komt uit op 19 november als je dat nog niet wist en er zijn trailers van.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Games op een cartridge draaien gewoon vanaf de cartridge. Wel zijn er spellen waar maar een gedeelte op de cartridge staat, dan moet je de rest nog downloaden.Famous schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:11:
Bieden disc nog voordelen, kan je dan bijvoorbeeld gelijk spelen of moet die dan alsnog het spel downloaden en is een disc ter verificatie?
Een SD kaartje gaat nuttig zijn. Voor de rest zie ik niet echt nog andere zaken die nuttig gaan zijn aangezien je toch enkel docked gaat spelen. En ik er vanuit ga dat je een TV en geluidsinstallatie hebt ;p.Famous schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:11:
Gisteren een Switch gekregen en weet nu al dat het me goed geld gaat kosten![]()
Ik wil sowieso een pro controller erbij halen.
Zijn er nog andere nuttige accessoires welke jullie aanraden?
Zal er alleen docked mee spelen en met reizen zal ik hem niet meenemen.
Hij zit nog dicht ivm een verhuizing maar zo te lezen kan je net als bij XBO games digitaal hebben via de eShop.
Bieden disc nog voordelen, kan je dan bijvoorbeeld gelijk spelen of moet die dan alsnog het spel downloaden en is een disc ter verificatie?
[ Voor 6% gewijzigd door RenegadexRIPxx op 06-08-2021 12:27 ]
Zoals hier al gezegd, een sd kaart is wel handig. Ik heb zelf de meeste games fysiek, maar met 2-3 digitale games en de updates voor de fysieke games was het interne geheugen al vol. Maar dit kan je natuurlijk uitstellen tot de Switch vol is.Famous schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:11:
Gisteren een Switch gekregen en weet nu al dat het me goed geld gaat kosten![]()
Ik wil sowieso een pro controller erbij halen.
Zijn er nog andere nuttige accessoires welke jullie aanraden?
Zal er alleen docked mee spelen en met reizen zal ik hem niet meenemen.
Hij zit nog dicht ivm een verhuizing maar zo te lezen kan je net als bij XBO games digitaal hebben via de eShop.
Ben normaal niet zo van Ali maar zal eens kijken, moet ik dan nog ergens opletten naast goede recensies?abc874 schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:40:
[...]
En ik heb twee controllers van AliExpress, werkt perfect en kost maar 15 euro per stuk.
Yes, die zijn beide goed vertegenwoordigtRenegadexRIPxx schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:25:
[...]
En ik er vanuit ga dat je een TV en geluidsinstallatie hebt ;p.
Inderdaad.Famous schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 13:33:
Een SD kaart heb ik nog wel liggen van 128gb en 256.
Neem aan dat spellen gewoon gekoppeld zijn aan het account (als je digi gaat).
Ik ben zelf ook niet van Ali express controllers. Nu zijn er verschillende mensen die met die specifieke wel goede ervaring mee hebben. Mocht je toch (om welke reden dan ook) liever wat meer uitgeven, de Pro Controller van Nintendo is extreem degelijk. 8bitDo fabriceert ook erg goede controllers, mocht je vaker de d-pad gebruiken.Ben normaal niet zo van Ali maar zal eens kijken, moet ik dan nog ergens opletten naast goede recensies?
Ik ben zelf ook een 80% docked speler, maar je zal nog merken dat handheld spelen ook zjin voordelen heeftYes, die zijn beide goed vertegenwoordigt![]()
Vandaar dat ik ook docked ga spelen en niet naar zon klein schermpje ga staren
Latin capital letter y with diaeresis
Een dergelijke reactie heb ik in een (of dit?) forum al eens eerder voorbij gekomen. Een bepaalde beweging in Mega Man kon niet (of moeilijk) gemaakt worden.Walkman schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:20:
Het enige waar ikzelf (pas maanden later achterkwam) is dat de controllers die ik op Aliexpress heb gekocht (dacht van Eastvita) met de joystick geen precisie hebben. Merkte namelijk in Mario 3D All stars dat het niet mogelijk was om Mario langzaam te laten lopen (wat het vooral bij Mario Sunshine wel heel moeilijk maakt in sommige levels). Daarvoor met andere games was het me overigens nooit opgevallen.
Ik heb die toen net zoals mijn switch tweedehands op de kop getikt, 35€. Daar ik toen 215€ had betaald voor switch, carrycase (nog nooit gebruikt daar die altijd docked zit), 2 games en 1 128 SD kaartje kon 35€ er wel vanafYdieresiS schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:27:
Die controller van AliExpress werkt voor mij prima. Het zal misschien niet zo degelijk zijn als de pro controller (ik kan niet vergelijken, heb de pro controller niet in de hand gehad), maar voor iemand als ik (die veel casual speelt) is zo'n controller een stuk betaalbaarder en maakt de ervaring voor mij wel beter dan de joypads in de houder.
Ja, in dat opzicht lijken ze dus echt alleen aan of uit te staan en werkt de stick dus eigenlijk als simpele digitale richtingstoetsen en is er niet echt "analoge" inputmeesje schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:31:
[...]
Een dergelijke reactie heb ik in een (of dit?) forum al eens eerder voorbij gekomen. Een bepaalde beweging in Mega Man kon niet (of moeilijk) gemaakt worden.
Die teaser was onderdeel van een heel artikel dat Nintendo vandaag publiceerde over de geschiedenis/lore van Metroid... want Samus en de Metroids zijn vandaag jarig!Raem schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 12:31:
Nieuwe Metroid Dread teaser
[YouTube: 【メトロイド ドレッド】恐怖の片鱗 その1]
Zo lang je niet tegen dergelijke zaken aanloopt, kun je voordelig uit zijn met Ali spul.Walkman schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 16:05:
[...]
Ja, in dat opzicht lijken ze dus echt alleen aan of uit te staan en werkt de stick dus eigenlijk als simpele digitale richtingstoetsen en is er niet echt "analoge" input
Duidelijk, heb zelf toch liever “oem” dus dan gaan we gewoon voor de origineleWalkman schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 15:20:
Het enige waar ikzelf (pas maanden later achterkwam) is dat de controllers die ik op Aliexpress heb gekocht (dacht van Eastvita) met de joystick geen precisie hebben. Merkte namelijk in Mario 3D All stars dat het niet mogelijk was om Mario langzaam te laten lopen (wat het vooral bij Mario Sunshine wel heel moeilijk maakt in sommige levels). Daarvoor met andere games was het me overigens nooit opgevallen.
Surf's up, Mario! 🌊 pic.twitter.com/mGNahragIM
— Nintendo of Europe (@NintendoEurope) 6 augustus 2021
:strip_exif()/f/image/W14Q67TKMbSfBio5oEz4rWV4.jpg?f=fotoalbum_large)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq