Toch even een update die ik hier graag wil delen.
Ondertussen zit de FO mindset zo ingebakken dat mijn "maandelijkse" overzicht nog slechts enkele keren per jaar wordt bijgewerkt.
Het volgende kwartje viel dus wat later.
Ik vind t dan ook prachtig dat we die ervaring dan samen kunnen delen, ook al betekent dat nu dat we soms met de auto wat highlights pakken van langere trails.
Een boswandeling vinden de kinderen saaaaaai, maar als je er een speurtocht van maakt, verstoppertje doet langs het pad, er iets te klimmen is, er rotsen of grotten/spleten zijn, bomen om in te klimmen, of takken om een hut te bouwen, dan wordt t ineens gaaf. Ach ja, kwaliteit boven kwantiteit denk ik dan maar.
Ondertussen zit de FO mindset zo ingebakken dat mijn "maandelijkse" overzicht nog slechts enkele keren per jaar wordt bijgewerkt.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Grappig. Hier dezelfde ambitie om long distance hikes te gaan doen. Ik probeer met dagtrips het gezin mee te krijgen, en dan kom je niet verder dan een paar km, maar het begin is erWozmro schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:48:
Iets wat ik graag nog eens zou willen doen: alles wat ik nodig heb in een rugzak stoppen, liefst zo weinig mogelijk, en dan naar van thuis naar Portugal(of andere richting) wandelen.
Zo weinig mogelijk plannen, enkel ongeveer in de goede richting wandelen. Overnachten in een tentje, jeugdherberg,...
Een boswandeling vinden de kinderen saaaaaai, maar als je er een speurtocht van maakt, verstoppertje doet langs het pad, er iets te klimmen is, er rotsen of grotten/spleten zijn, bomen om in te klimmen, of takken om een hut te bouwen, dan wordt t ineens gaaf. Ach ja, kwaliteit boven kwantiteit denk ik dan maar.
[ Voor 42% gewijzigd door Phony op 29-10-2019 07:11 ]