Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 23:53
_Tinus_ schreef op zondag 21 april 2019 @ 16:36:
[...]

Kijk eens bij instellingen - slimme assitentie - slim cover
Dat is 't 'm juist. Als je de slim cover 'aan' zet. Gaat de always on display juist uit als je de slim cover gebruikt. Als je de slim cover 'uit' zet, is het always on display niet goed uitgelijnd met het doorzichtige gedeelte.

Allemaal niet zo slim dus :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Als ik iets roods fotografeer in raw formaat dan kleurt deze oranje op zodra ik de foto bekijk.

Het eea hierover is ook terug te lezen op.

https://frankdoorhof.com/...e-p30-pro-color-problems/

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 14:38
MIchiel_C schreef op zondag 21 april 2019 @ 17:21:
[...]

Dat is 't 'm juist. Als je de slim cover 'aan' zet. Gaat de always on display juist uit als je de slim cover gebruikt. Als je de slim cover 'uit' zet, is het always on display niet goed uitgelijnd met het doorzichtige gedeelte.

Allemaal niet zo slim dus :/
Ook met de optie vensterweergave aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
_Tinus_ schreef op zondag 21 april 2019 @ 19:57:
[...]

Ook met de optie vensterweergave aan?
Jup. Bij het dichtklappen licht de tijd netjes opgelijnd op. En daarna gaat 'ie uit.

Edit: blijkbaar is het geen bug maar een feature :/ https://uk.community.huaw...not-working-properly-3706

[ Voor 25% gewijzigd door MIchiel_C op 21-04-2019 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
Amadeus1966 schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:18:
[...]

Ik weet niet wat je zoekt, maar ik heb gewoon een enkele afbeelding als achtergrond gekozen.
Nou die optie die ik bedoel heet 'tijdschriftontgrendeling'.
Elke x dat je je scherm aanslingert word er dan een andere wallpaper geselecteerd.

Echter moet je wel eerst de afbeeldingen selecteren/aanvinken die afgebeeld mogen worden.

Ik heb alle standaard Huawei afbeeldingen uitgevinkt en mijn afbeeldingen aangevinkt.

Maar levert niets op helaas ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Johandewitte schreef op maandag 22 april 2019 @ 10:24:
[...]

Nou die optie die ik bedoel heet 'tijdschriftontgrendeling'.
Elke x dat je je scherm aanslingert word er dan een andere wallpaper geselecteerd.

Echter moet je wel eerst de afbeeldingen selecteren/aanvinken die afgebeeld mogen worden.

Ik heb alle standaard Huawei afbeeldingen uitgevinkt en mijn afbeeldingen aangevinkt.

Maar levert niets op helaas ;(
Startscherm & achtergrond - Tijdschriftontgrendeling - vinkje uit?

EDIT: my bad, je wilde je eigen foto's op je startscherm. Niet goed gelezen van mij. Heb het net ook zelf geprobeerd en krijg allemaal foto's te zien die ik niet heb geselecteerd.

EDIT2: als je naar links swiped kun je door de foto's heen bladere. Als het goed is zie je ook de foto's die je zelf hebt toegevoegd.
Vervolgens kun je de overige foto's (covers) 1 voor 1 verwijderen totdat je alleen maar je eigen foto's ziet. @Johandewitte

[ Voor 29% gewijzigd door atillicious op 22-04-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigi2
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:40
Ik kom net terug van mijn eerste vakantie met mijn P30 Pro. Mooie foto's gemaakt, maar het lukte mij niet om in te loggen op publieke wifi in hotels etc.

Om één of andere reden gaat de browser niet meteen naar de login page, maar eerst naar http://connectivitycheck.platform.hicloud.com, waarna een foutmelding volgt (in Huawei browser, ook al had ik Chrome als standaard browser).

Dit probleem wordt hieronder ook beschreven:
https://uk.community.huaw...recognise-public-wifi-333

Een oplossing die wordt aangedragen is om Firefox te installeren en deze als standaard browser in te stellen. Gek genoeg wordt dan nog steeds de Huawei browser opgestart wanneer ik verbinding maak. Het is mij niet gelukt om de Huawei browser te verwijderen, en zelfs niet om deze te disablen.... :-(

Is een van jullie dit probleem al tegengekomen? Een andere oplossing die genoemd wordt op support sites is de URL van de gateway (192.168.x.x) direct in Firefox in te voeren, en de website (ik neem aan van Hicloud) als veilige website aan te merken:
https://uk.community.huaw...-connect-to-open-wifi-718. Heb dit tijdens mijn vakantie niet meer kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
rigi2 schreef op maandag 22 april 2019 @ 15:05:
Ik kom net terug van mijn eerste vakantie met mijn P30 Pro. Mooie foto's gemaakt, maar het lukte mij niet om in te loggen op publieke wifi in hotels etc.

Om één of andere reden gaat de browser niet meteen naar de login page, maar eerst naar http://connectivitycheck.platform.hicloud.com, waarna een foutmelding volgt (in Huawei browser, ook al had ik Chrome als standaard browser).

Dit probleem wordt hieronder ook beschreven:
https://uk.community.huaw...recognise-public-wifi-333

Een oplossing die wordt aangedragen is om Firefox te installeren en deze als standaard browser in te stellen. Gek genoeg wordt dan nog steeds de Huawei browser opgestart wanneer ik verbinding maak. Het is mij niet gelukt om de Huawei browser te verwijderen, en zelfs niet om deze te disablen.... :-(

Is een van jullie dit probleem al tegengekomen? Een andere oplossing die genoemd wordt op support sites is de URL van de gateway (192.168.x.x) direct in Firefox in te voeren, en de website (ik neem aan van Hicloud) als veilige website aan te merken:
https://uk.community.huaw...-connect-to-open-wifi-718. Heb dit tijdens mijn vakantie niet meer kunnen proberen.
Volgens mij had ik dit probleem laatst in de Appie (tbv zelfscannen). Gek genoeg is het geen consistent probleem, want het lukt me vaker wel dan niet om verbinding te maken. Vanwege Unlimited-abo log ik verder eigenlijk nergens in op pubieke wifi, dus het gebeurt me niet vaak genoeg om er in te duiken. Ik heb de Adblock-browser als standaardbrowser, maar krijg dan dus (soms) ook dat de Huawei-browser oppopt.

[ Voor 3% gewijzigd door MIchiel_C op 22-04-2019 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigi2
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:40
[b]rigi2 in "[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie"Het is mij niet gelukt om de Huawei browser te verwijderen, en zelfs niet om deze te disablen.... :-(
Hier zojuist een goede guide gevonden om bloatware te verwijderen:
https://forum.xda-develop...i-bloatware-noob-t3889426

Heb HiSearch er al mee verwijderd (de irritante app die opspringt a.g.v van een slide omlaag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
rigi2 schreef op maandag 22 april 2019 @ 16:27:
[...]

Hier zojuist een goede guide gevonden om bloatware te verwijderen:
https://forum.xda-develop...i-bloatware-noob-t3889426

Heb HiSearch er al mee verwijderd (de irritante app die opspringt a.g.v van een slide omlaag).
Of nova launcher gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Nu de telefoon ongeveer 5 dagen in gebruik en tevreden over de accuduur. Ik haal dan ongeveer 27 uur, met een SOT tussen de 7,5 en 8 uur. Klopt dit dan een beetje met de rest hier?

Ik vroeg me ook af wat nou het beste moment is om je telefoon in de oplader te doen. Meestal doe ik hetzelf rond de 10% en haal hem ook vrij snel weer uit de oplader zodra die de 100% heeft bereikt. Ben geen fan van ''s nachts opladen, ook al heb ik geen idee of dat nou echt slecht is voor de batterij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Casual_T schreef op maandag 22 april 2019 @ 20:06:
Nu de telefoon ongeveer 5 dagen in gebruik en tevreden over de accuduur. Ik haal dan ongeveer 27 uur, met een SOT tussen de 7,5 en 8 uur. Klopt dit dan een beetje met de rest hier?

Ik vroeg me ook af wat nou het beste moment is om je telefoon in de oplader te doen. Meestal doe ik hetzelf rond de 10% en haal hem ook vrij snel weer uit de oplader zodra die de 100% heeft bereikt. Ben geen fan van ''s nachts opladen, ook al heb ik geen idee of dat nou echt slecht is voor de batterij.
SOT van 8 uur haal ik niet op 27 uur. Maar goed, het ligt ook aan je gebruik natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharule

Zonder muziek te luisteren en te gamen maar wel youtube, camera en surfen haal ik 9u sot met meer dan 24u gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
FrankoNL schreef op maandag 22 april 2019 @ 20:06:
[...]

SOT van 8 uur haal ik niet op 27 uur. Maar goed, het ligt ook aan je gebruik natuurlijk.
Ligt zeker aan het gebruik. YouTube beperk ik vrij veel, ik zit wel veel op WhatsApp, Instagram (is ook vrij batterij intensief) en de browser.

Maar zo te zien klopt het gemiddelde dan wel ongeveer. Ik vind bijna 8 uur SOT al een goede verbetering t.o.v. de hoogstens 3,5 tot 4 die ik haalde met mijn vorige telefoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:33

qless

...vraag maar...

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:18

Onderzoeken tonen aan dat het ideaal is(voor de levensduur van je batterij) om je telefoon continu tussen de 40 en 60 procent te houden, nu is dat logischerwijs wat moeilijk dus zou je misschien kunnen proberen om 20-80 te doen volledig opladen is sowieso slechter.

Persoonlijk zet ik hem gewoon iedere nacht op een draadloze lader, als over 2,3 jaar de batterij versleten is kan ik gewoon iets nieuws kopen😁.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte

Ik vind het super hoor, die batterij! 27 uur met 7 uur SOT.

Waar ik ook was, met mijn vorige telefoon.. overal lag hij aan de lader. In mijn woonkamer, slaapkamer, bij mijn ouders, in de auto, op het werk enz..
na 6 uur was hij kelfleeg. (was ook inmiddels 3 jaar oud, maar toch)

De eerste dagen kostte mijn batterij toch wel wat energie, zeker met installatie en alles uitvogelen etc. (mijn nieuwe Huawei P30 pro 256GB) ik deed er toen zo ongeveer 25 uur mee,

Maar ik ben nu weer een poosje verder, en alles staat nu naar mijn zin ingesteld en geoptimaliseerd.
ik gebruik mijn telefoon nu 1 dag en 23 uur, (2 dagen!) op een volle batterij.

Maar waar vind ik die SOT ? ben ik namelijk wel benieuwd naar.
Ik denk dat ik eroverheen kijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
atillicious schreef op maandag 22 april 2019 @ 10:30:
[...]

Startscherm & achtergrond - Tijdschriftontgrendeling - vinkje uit?

EDIT: my bad, je wilde je eigen foto's op je startscherm. Niet goed gelezen van mij. Heb het net ook zelf geprobeerd en krijg allemaal foto's te zien die ik niet heb geselecteerd.

EDIT2: als je naar links swiped kun je door de foto's heen bladere. Als het goed is zie je ook de foto's die je zelf hebt toegevoegd.
Vervolgens kun je de overige foto's (covers) 1 voor 1 verwijderen totdat je alleen maar je eigen foto's ziet. @Johandewitte
Hey, dankje wel voor je reactie! :)

Ik heb gedaan wat je uit hebt gelegd, en inderdaad .. de covers kun je handmatig uitzetten.
er lijkt alleen geen eind aan te komen van die standaard dingen, jeetttje mina. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 21:22
Johandewitte schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:24:
[...]

Maar waar vind ik die SOT ? ben ik namelijk wel benieuwd naar.
Ik denk dat ik eroverheen kijk 8)7
Settings -> Batterij -> Batterijverbruik -> Hardware -> Scherm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:30

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

izzet3838 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:19:
[...]

Onderzoeken tonen aan dat het ideaal is(voor de levensduur van je batterij) om je telefoon continu tussen de 40 en 60 procent te houden, nu is dat logischerwijs wat moeilijk dus zou je misschien kunnen proberen om 20-80 te doen volledig opladen is sowieso slechter.

Persoonlijk zet ik hem gewoon iedere nacht op een draadloze lader, als over 2,3 jaar de batterij versleten is kan ik gewoon iets nieuws kopen😁.
Dit is niet helemaal correct.
Ja, het "volledig" opladen van een Li-Ion en Li-Poly accu is niet goed voor de accu.
Maar... de fabrikant houdt hier al rekening mee.
De accu in de P30 Pro is bijvoorbeeld 4200mAh, terwijl er maar 4100mAh gebruikt wordt.
Daarbij, als een telefoon 100% is opgeladen, dus de 4100mAh, gebruikt de telefoon het vermogen van de lader (draadloos of bedraad) om de telefoon te voeden en niet de accu.
Toestel dus direct van de lader halen als deze 100% vol is, is dus niet nodig.

Ik laad persoonlijk de telefoon op zodra deze rond de 15% tot 25% zit, puur omdat ik dan altijd genoeg power heb voor een dag.
De ene keer is dit 's ochtends, dan andere keer in de auto, weer een andere keer 's nachts.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Johandewitte schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:27:
[...]

Hey, dankje wel voor je reactie! :)

Ik heb gedaan wat je uit hebt gelegd, en inderdaad .. de covers kun je handmatig uitzetten.
er lijkt alleen geen eind aan te komen van die standaard dingen, jeetttje mina. |:(
Persoonlijk had ik een vinkje gezet bij 'LEVEN' en van dat alles verwijderd. Waren een stuk of 20 foto's, wel irritant dat je steeds naar het begin gaat en niet constant op 'Cover verwijderen' kan drukken.
Maarjah, eind goed al goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 20:18
Ik zag deze nog niet zo snel staan in dit topic (ik weet het, ze worden toch niet gebruikt).

De gebruikershandleidingen
http://consumer-tkb.huawe...vlet?knowId=nl-nl00710566

http://consumer-tkb.huawe...vlet?knowId=nl-nl00710602

[ Voor 3% gewijzigd door TR1969 op 23-04-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:13
Zijn hier nog meer mensen in afwachting van hun SONOS speakertje terwijl ze al een tijdje terug een bericht hebben ontvangen dat je meedoet met de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

MAGDATTT schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:39:
Zijn hier nog meer mensen in afwachting van hun SONOS speakertje terwijl ze al een tijdje terug een bericht hebben ontvangen dat je meedoet met de actie?
Na aanmelding krijg je bijna direct een email met daarin de bevestiging.
Daarin staat ook dat het tot 6 weken kan duren voordat ze je inschrijving kunnen afronden (controleren).
Nadat je de email binnen hebt waarin staat dat je deelname is goedgekeurd, kan het tot 4 weken duren voordat ze de spullen verzenden. Hiervan krijg je ook een Track and Trace code opgestuurd zodra ze het pakketje verzonden hebben.
Al met al kan het dus 10 wkn duren in het ergste geval.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Laatst online: 09:59
HellStorm666 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:55:
[...]

Daarin staat ook dat het tot 6 weken kan duren voordat ze je inschrijving kunnen afronden (controleren).
Nadat je de email binnen hebt waarin staat dat je deelname is goedgekeurd, kan het tot 4 weken duren voordat ze de spullen verzenden. Hiervan krijg je ook een Track and Trace code opgestuurd zodra ze het pakketje verzonden hebben.
Bij mij heeft het in totaal 13 dagen geduurd. 6 april ingediend en 18 april binnen. En ook nog een weegschaal erbij. (p30 pro) _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Prins32 op 23-04-2019 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 21:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

HellStorm666 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 14:55:
[...]

Klinkt verdacht veel alsof je er zelf ook 1 hebt weten te bemachtigen >:)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Rubman schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:07:
[...]

Klinkt verdacht veel alsof je er zelf ook 1 hebt weten te bemachtigen >:)
Was t maar zo'n feest ;)

ook.... in de vorm van, jij hebt er 1 kunnen bemachtigen?

[ Voor 12% gewijzigd door HellStorm666 op 23-04-2019 16:19 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 15:14
Heb dit weekend een (oude) Spiegelreflex camera van 10 jaar oud in de rugzak genomen en eens foto's gemaakt met een 250mm zoomlens.
Direct van hetzelfde object een foto met de P30pro gemaakt om eens te zien waar we staan anno 2019.
Die 250mm komt bijna overeen met 9.9x zoom op de P30pro qua afstand.
De exacte kwaliteit hiervan haalt de P30pro niet, maar voor een kleine sensor echt geen schande.
En het zit in je broekzak ipv een tas met diverse lenzen erbij..
Foto's zijn onbewerkt overigens.

https://1drv.ms/u/s!AjjkVW9LvqyQvkzJXgwE2ZABuEaU
https://1drv.ms/u/s!AjjkVW9LvqyQvkuDZBZDByAQjFTV
https://1drv.ms/u/s!AjjkVW9LvqyQvk0BQ5c_G-bSYFeO

[ Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 23-04-2019 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Weet iemand hoe je trillen bij inkomende mails kunt uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

HellStorm666 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:18:
[...]

Was t maar zo'n feest ;)

ook.... in de vorm van, jij hebt er 1 kunnen bemachtigen?
Nope :/

Ach je kan niet alles hebben :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Sharule schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:10:
In de door jouw gebruikte mail-app in de instellingen kijken lijkt me.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
CLB schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 21:01:
[...]

In de door jouw gebruikte mail-app in de instellingen kijken lijkt me.
Heb ik gedaan. Daar kan ik alleen kiezen voor meldingsgeluid. En in de settings staat er alleen trillen bij ringen aan of uit. En bij een oproep wil ik die wel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
Prins32 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 15:05:
[...]

Bij mij heeft het in totaal 13 dagen geduurd. 6 april ingediend en 18 april binnen. En ook nog een weegschaal erbij. (p30 pro) _/-\o_
Nice! En hoe bevallen de cadeautjes?
Ben wel benieuwd.

Komt het allemaal als 1 levering? (alles in een doos zeg maar)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johandewitte
Sharule schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 18:10:
Apps--Apps--Gmail--Meldingen--Email--Trilling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sharule
Johandewitte schreef op woensdag 24 april 2019 @ 00:07:
[...]

Apps--Apps--Gmail--Meldingen--Email--Trilling
Ik gebruik geen gmail helaas.

Edit. Heb hetzelfde gedaan bij mijn mail app (email van Edison). Moest nog extra keuzes aanvinken. En trillen uitgezet voor elk soor bericht.
Bedankt!

[ Voor 35% gewijzigd door Sharule op 24-04-2019 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Laatst online: 09:59
Johandewitte schreef op woensdag 24 april 2019 @ 00:04:
[...]

Nice! En hoe bevallen de cadeautjes?
Ben wel benieuwd.

Komt het allemaal als 1 levering? (alles in een doos zeg maar)?
Ik kreeg 1 pakket met de Sonos en Wireless Charger en een aparte met de weegschaal.
Sonos en charger werken uitstekend en de weegschaal heb ik nog niet eens uitgepakt :+ 8)7
Ben er zeer tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micasjas
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-08-2019
Ik heb eigenlijk een simpele vraag waar ik ook al mee zat met de P20 Pro. Bij de internet browser kun je wel terug naar de coirge pagina maar niet voorruit. Dat mis in best aan mijn vroeger Samsungs. Weet iemand hoe je vooruit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Micasjas schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:24:
Ik heb eigenlijk een simpele vraag waar ik ook al mee zat met de P20 Pro. Bij de internet browser kun je wel terug naar de coirge pagina maar niet voorruit. Dat mis in best aan mijn vroeger Samsungs. Weet iemand hoe je vooruit moet.
In de Chrome browser kan dat door rechts boven op de 3 stippen te drukken (menu) en dan "Volgende/Next" te kiezen.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Wat vinden jullie van de afleesbaarheid van het scherm? Ik heb soms het gevoel alsof de helderheid wat hoger had gemogen. Bij het kijken van Game of Thrones in de trein moet ik soms moeite doen om te zien, op de hoogste helderheid.

Volgens mij kan het ook niet aan de batterijbesparingsmodus liggen, die verlaagt niet de helderheid zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chillierelk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-01 13:03
PepieNL schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 16:20:
Heb dit weekend een (oude) Spiegelreflex camera van 10 jaar oud in de rugzak genomen en eens foto's gemaakt met een 250mm zoomlens.
Direct van hetzelfde object een foto met de P30pro gemaakt om eens te zien waar we staan anno 2019.
De exacte kwaliteit hiervan haalt de P30pro niet, maar voor een kleine sensor echt geen schande.

Ik denk dat de foto's wel bewerkt zijn, een jpeg maken heeft altijd een bepaalde mate van verscherpen, lens correctie, belichting en kleuren aanpassen. Ik kan me ook zomaar voorstellen dat dit bij de P30 een stuk meer gedaan wordt dan bij je oude canon. Maar alsnog doet de P30 het erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:18
Casual_T schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:42:
Wat vinden jullie van de afleesbaarheid van het scherm? Ik heb soms het gevoel alsof de helderheid wat hoger had gemogen. Bij het kijken van Game of Thrones in de trein moet ik soms moeite doen om te zien, op de hoogste helderheid.

Volgens mij kan het ook niet aan de batterijbesparingsmodus liggen, die verlaagt niet de helderheid zo te zien.
Bij het kijken van game of thrones op mijn tv moet ik zien dat de lichten uit staan, en de gordijnen dicht zijn, en dan nog zie ik soms dingen niet😂, ik denk dus dat het eerder aan got licht dan aan de maximale helderheid van de telefoon.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 19:40

Als je de helderheid op automatisch zet heeft het scherm ook nog een 'boost' modus. Dan wordt hij in zonlicht nog een stuk helderder vergeleken met de maximale handmatig instelbare helderheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Laatst online: 22-09 15:14
chillierelk schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:22:
[...]

Ik denk dat de foto's wel bewerkt zijn, een jpeg maken heeft altijd een bepaalde mate van verscherpen, lens correctie, belichting en kleuren aanpassen. Ik kan me ook zomaar voorstellen dat dit bij de P30 een stuk meer gedaan wordt dan bij je oude canon. Maar alsnog doet de P30 het erg goed!
Goed punt idd.Maar je begreep mn strekking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
cordonbleu schreef op woensdag 24 april 2019 @ 11:53:
[...]

Als je de helderheid op automatisch zet heeft het scherm ook nog een 'boost' modus. Dan wordt hij in zonlicht nog een stuk helderder vergeleken met de maximale handmatig instelbare helderheid.
Oh, serieus? Probleem met automatische helderheid is, dat hij de helderheid soms ongewild aanpast. In veranderende omstandigheden zoals de trein .. is dat dan weer niet ideaal. Is er geen 'boost' zonder de automatische helderheid te gebruiken?
Bij het kijken van game of thrones op mijn tv moet ik zien dat de lichten uit staan, en de gordijnen dicht zijn, en dan nog zie ik soms dingen niet😂, ik denk dus dat het eerder aan got licht dan aan de maximale helderheid van de telefoon.
Daar heb je ook een goed punt, misschien is GoT niet de beste vergelijking.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Casual_T schreef op woensdag 24 april 2019 @ 12:06:
[...]

Oh, serieus? Probleem met automatische helderheid is, dat hij de helderheid soms ongewild aanpast. In veranderende omstandigheden zoals de trein .. is dat dan weer niet ideaal. Is er geen 'boost' zonder de automatische helderheid te gebruiken?
Voor zover ik weet is het niet mogelijk de boost te gebruiken zonder de helderheid op automatisch te zetten.
Het is geen probleem dat de automatische helderheid in veranderende omstandigheden de helderheid aanpast. Dat is juist wat automatische helderheid doet. ;) Ik ben er wel gewend aan geraakt.
Het scherm, alsook die van de Mate 20 Pro, is op de hoogste handmatige stand niet makkelijk af te lezen in de zon. Maar met de helderheid op automatisch en als de boost inkickt kan ik het scherm in alle omstandigheden buiten prima aflezen. Dat scheelt echt een heel stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:13

Klopt, mijn vorige teleffon (S8+) kon veel helderder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Meende gisteren op de tv (LG OLED) ook al dat ie erg donker was.
Nog wat met de instellingen lopen klooien (net ook een update gedaan van OSMC).
Bleek idd aan Game of Thrones te liggen.

Helderheid en leesbaarheid van de P30 Pro vind ik juist erg goed.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kang
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 13:51

Kang

Holy Fleurking schnit!

Heeft een van jullie P30 pro eigenaren wel eens problemen met dat het scherm niet aan wil? Of soms random aan/uit gaat? De allereerste keer dat ik de mijne aanzette ging dat beetje raar, hij trilde wel maar er gebeurde niks, dus ik was bang voor een DOA, maar hij ging uiteindelijk toch aan, en geen issues, maar nu sinds enkele dagen staat mn always on display opeens uit, en dan wil het scherm ook niet aan met de power-knop. Meestal na wat duwen en de vingerafdrukscanner gebruiken en het gaat wel weer aan, maar vind het wat verontrustend... Ik heb nog niet echt verband kunnen vinden tussen gebruik/tijd/hitte oid, ik wil hem eigenlijk niet nu al terugsturen voor reparatie hehe, ben er veel te blij mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:33

qless

...vraag maar...

Eigenlijk beter om de zoom op 10x te zetten, minder digitaal rekenwerk. Zo te zien zijn het ook jpg en geen dng uit de p30, dus er zit wat ruisonderdrukking e.d. op.

5x (dus native, geen digitaal) geeft voor een smartphone wel echt nette resultaten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/caICCW8hPnrg3XMXeMd70xs9/medium.jpg
(raw uit de p30pro, daarna bewerkt in Lightroom)

[ Voor 13% gewijzigd door qless op 24-04-2019 13:30 ]

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 21:53

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Mooie foto’s en vergelijking, complimenten! :)

Je ziet duidelijk dat de p30 pro moeite heeft met donkere vlakken en schaduwen.

Niet helemaal vreemd, de sensor van de p30 pro is veel kleiner dan de spiegelreflex. Maar zeer indrukwekkende resultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balci
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23-05-2022
Dag allen,

Wie o wie heeft er problemen met de voorcamera van de Huawei P30 Pro?

Wanneer je de camera app (kan alle apps zijn, insta tot face etc) is er niets aan de hand. De beeld lijkt en is tot die tijd nog wel scherp. Maar wanneer je een foto neemt, dan merk je gelijk de verschil. Slechte foto's (voorkant dus)...

Let me know wie dit issue heeft!

Mvg,
Balci

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Nieuwste update binnen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HUgpuLf.jpg

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

De AR Measure app staat er nu ook op.
Dus zo te zien is dit de update die de ToF sensor activeert.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:19
Welke provider heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

T-Mobile.
Maar dat maakt denk ik niet uit er voor.
Heb ook de review versie ;-)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
HellStorm666 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 18:45:
[...]

T-Mobile.
Maar dat maakt denk ik niet uit er voor.
Heb ook de review versie ;-)
Hier ook T-mobile, nog niks binnen helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Hier Vodafone, ook nog geen update binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Bij de Mate 20 Pro krijgen de review samples ook eerder updates dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ook hier met een review sample tel geen update hoor, dus @cordonbleu dat is niet altijd waar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

YouTube: Huawei P30 Pro AR Measure app

Even een demo video van de AR Measure app.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
Even geduld. Het gaat op imei code. De imei codes van de review samples zijn als eerst aan de beurt. Maar niet allemaal tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hoe zit dat eigenlijk met die Android previews?
Op Windows Phone en later Windows 10 mobile kon je je gewoon aanmelden, maar hoe zit dat eigenlijk bij Android / Huawei?

Never mind... Found it.

[ Voor 7% gewijzigd door Amadeus1966 op 24-04-2019 21:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
Amadeus1966 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 19:47:
Hoe zit dat eigenlijk met die Android previews?
Op Windows Phone en later Windows 10 mobile kon je je gewoon aanmelden, maar hoe zit dat eigenlijk bij Android / Huawei?
Meestal is er wel een beta aanmelding programma. Maar niet in Nederland. Sommige hadden hun telefoon gebrand naar Duits hiervoor bij de p10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:27
Ben in het bezit van een P30 Pro en een mate 20 Pro. Heb de camera's uitgebreid kunnen vergelijken. Wat opvalt is dat de mate 20 pro in good light situations zowel standaard als in de Pro versie als in HDR kwalitatief betere foto's aflevert. De P30 Pro scoort weer beter in low light situations en de zoomfunctie. Maar of dat het prijsverschil rechtvaardigt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• J3lle
  • Laatst online: 24-07-2023
Vanavond tijdens de onweersbuien de 32x slowmo (960fps) uitgeprobeerd. Verwachte er niet teveel van, aangezien het 720p is en de low-light video niet vaak de beste is. Maar toch kwam er een best vet resultaat uit die al gelijk door een aardig grote weerpagina werd opgepikt >:)

Video: https://imgur.com/JrUhsgz

Nu nog een keer overdag proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
zuukie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 23:06:
Ben in het bezit van een P30 Pro en een mate 20 Pro. Heb de camera's uitgebreid kunnen vergelijken. Wat opvalt is dat de mate 20 pro in good light situations zowel standaard als in de Pro versie als in HDR kwalitatief betere foto's aflevert. De P30 Pro scoort weer beter in low light situations en de zoomfunctie. Maar of dat het prijsverschil rechtvaardigt
Heb je de camera AI op de Mate 20 Pro aan staan of juist uit? Of alleen aan onder bepaalde omstandigheden? Zo ja, welke? Ik twijfel of ik de AI uit of aan moet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ben benieuwd. Is het met deze update zo dat de ToF sensor ook gebruikt wordt voor portret foto's?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Hier de AR-Meting app uit de .140 firmware:
https://drive.google.com/...DxJW8BH7/view?usp=sharing

Geen idee of ie werkt zonder de .140 firmware.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Pukson schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:16:
[...]

Ben benieuwd. Is het met deze update zo dat de ToF sensor ook gebruikt wordt voor portret foto's?
Voor wat ik begrepen heb wel.
Ook met de Diafragma stand zou ie de ToF nu moeten gebruiken.

Zo op t eerste gezicht, puur alleen de live view gebruiken, lijkt hij preciezer langs de randjes te snijden voor het diepte effect. (ToF bedekken met de vinger, daarna niet bedekken).

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
HellStorm666 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:38:

Hij opend wel, krijg dan een animatie te zien van een telefoon die over een oppervlakte heen en weer beweegt.
Maar verder niets.

Jij hebt dat ding toch ook vanuit Parijs?
Ik heb nog geen update gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Amadeus1966 op 25-04-2019 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
HellStorm666 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:38:

App werkt wel, alleen de maten kloppen totaal niet, komt niet eens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Amadeus1966 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:30:
[...]

Hij opend wel, krijg dan een animatie te zien van een telefoon die over een oppervlakte heen en weer beweegt.
Maar verder niets.

Jij hebt dat ding toch ook vanuit Parijs?
Ik heb nog geen update gezien.
Klopt, was toen ook mee naar Parijs.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

B-Art schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:32:
[...]

App werkt wel, alleen de maten kloppen totaal niet, komt niet eens in de buurt.
Waarschijnlijk komt dat omdat de ToF sensor dan nog niet werkt.
Waarschijnlijk zit die driver er voor pas in de .140 update.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 22:06
Wat apart, ik zit ook bij T-Mobile maar ook geen update.
Zijn er sites waar je kan zien welke firmwares er zijn ?
En kun je handmatig een firmware flashen ? Of heeft Huawei geen ODIN achtige mogelijkheden ? (odin wordt gebruikt voor Samsung toestellen)

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:51

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ik krijg de USB file transfer melding niet wanneer ik m'n P30 aansluit op m'n computer.
Meerdere kabels al geprobeerd. Andere toestellen werken wel.
Iemand een idee?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
beschuitfluiter schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:43:
Ik krijg de USB file transfer melding niet wanneer ik m'n P30 aansluit op m'n computer.
Meerdere kabels al geprobeerd. Andere toestellen werken wel.
Iemand een idee?
In je taakbalk staat dan usb. Deze staat standaard op alleen laden. Kies voor data overdracht of foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:51

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

_Tinus_ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:46:
[...]

In je taakbalk staat dan usb. Deze staat standaard op alleen laden. Kies voor data overdracht of foto's.
Drommels; zag geen icoontje staan, maar moest even naar beneden swipen.
Tx!

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Brotuck schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:18:
Wat apart, ik zit ook bij T-Mobile maar ook geen update.
Zijn er sites waar je kan zien welke firmwares er zijn ?
En kun je handmatig een firmware flashen ? Of heeft Huawei geen ODIN achtige mogelijkheden ? (odin wordt gebruikt voor Samsung toestellen)
Nee, in het verleden kon je een bootloader unlockcode opvragen bij huawei.
Maar die optie hebben ze sinds kort niet meer.
Derhalve is root voorlopig ook even niet mogelijk.
Op xda zijn ze er mee bezig, maar als dat gaat lukken is nog de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Amadeus1966 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:57:
[...]

Nee, in het verleden kon je een bootloader unlockcode opvragen bij huawei.
Maar die optie hebben ze sinds kort niet meer.
Derhalve is root voorlopig ook even niet mogelijk.
Op xda zijn ze er mee bezig, maar als dat gaat lukken is nog de vraag.
Opzich heb je natuurlijk geen unlocked bootloader nodig om een standaard firmware upgrade te doen.
oa OnePlus en Xiaomi hebben de mogelijkheid om officiële firmware te upgraden door t los te downloaden en daarna met de ingebouwde updater te updaten (update from local file).

Huawei heeft deze optie echter niet (voor wat ik zo kan vinden).
Misschien biedt de HiSuite op de PC een oplossing?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
HellStorm666 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:43:
[...]

Opzich heb je natuurlijk geen unlocked bootloader nodig om een standaard firmware upgrade te doen.
oa OnePlus en Xiaomi hebben de mogelijkheid om officiële firmware te upgraden door t los te downloaden en daarna met de ingebouwde updater te updaten (update from local file).

Huawei heeft deze optie echter niet (voor wat ik zo kan vinden).
Misschien biedt de HiSuite op de PC een oplossing?
Het enige dat ik kan vinden deze manier: https://huaweiadvices.com...ware-huawei-honor-phones/

Uitdaging blijft de goede update.zip te vinden en je hebt een kaartje nodig van plm 50 euro.

Op de P10 gebruikten de meeste de app : https://play.google.com/s...ainy.huaweifirmwarefinder

Deze ondersteund echter emui 9 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
_Tinus_ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:06:
[...]

Het enige dat ik kan vinden deze manier: https://huaweiadvices.com...ware-huawei-honor-phones/

Uitdaging blijft de goede update.zip te vinden en je hebt een kaartje nodig van plm 50 euro.

Op de P10 gebruikten de meeste de app : https://play.google.com/s...ainy.huaweifirmwarefinder

Deze ondersteund echter emui 9 nog niet.
Emui 9.0.1 wel echter 9.1 niet.

werkt namelijk wel perfect op mijn Mediapad M5

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Nu online
Kan het niet met de tool van Huawei om een update te forceren? Hisuite heette het dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
Pukson schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:58:
Kan het niet met de tool van Huawei om een update te forceren? Hisuite heette het dacht ik
Die checkt eigenlijk net zo op MAC adres. Dus die zal niet een eerdere update vinden vrees ik

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Hier de update ook binnen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Nu online
B-Art schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:31:
Hier de update ook binnen 😊
Hier ook:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Had jij ook een preview exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
_Tinus_ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:17:
[...]

Ik wél, maar nog geen update te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Amadeus1966 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:57:
[...]

Ik wél, maar nog geen update te zien.
We staat op de shit list :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik denk dat ik mijn review ga aanpassen, iets met slecht update beleid of zo 🤣🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Nu online
_Tinus_ schreef op donderdag 25 april 2019 @ 16:17:
[...]

Nope, besteld via mobiel.nl en er zit een VF simkaart in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Is hier iemand wel tevreden over de bijgeleverde oortjes? Misschien dat het komt omdat het geen in-ear is, maar ik vind ze wel matig. Ik gebruik mijn U-sonic oordopjes die bij m'n HTC U11 zaten, die klinken echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Ik kreeg de update net gepushed. Pre-order toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Pukson schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:21:
[...]

Nope, besteld via mobiel.nl en er zit een VF simkaart in
Hier ook vf. Geen update :?p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op donderdag 25 april 2019 @ 18:13:
Is hier iemand wel tevreden over de bijgeleverde oortjes? Misschien dat het komt omdat het geen in-ear is, maar ik vind ze wel matig. Ik gebruik mijn U-sonic oordopjes die bij m'n HTC U11 zaten, die klinken echt veel beter.
Slechste oortjes sinds jaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Ja kijk [Video: https://ibb.co/XtFyMgQ]

Edit. Moet kijken ons batterij percentage beide 56 procent. Kans 1 op 100. Geinig :p

[ Voor 17% gewijzigd door Sharule op 25-04-2019 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 19:52
Beetje jammer van dat lelijke nieuwe vingerafdrukicoontje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Extraxyz schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:24:
Beetje jammer van dat lelijke nieuwe vingerafdrukicoontje :/
Is het nog sneller geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
Sharule schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:29:
[...]

Is het nog sneller geworden?
Die indruk heb ik wel, ja.
Pagina: 1 ... 10 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?