Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22-09 14:38
mavical schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:08:
[...]

Ik gebruik de nieuwste Nova Launcher. Kan melding -indicators-stijl numeric dots niet vinden. Heb jij het ook over de laatste versie ?
Ja dat wel ik kan kiezen uit geen, Dynamische indicators, stippen en Numeric Dots.

Ik hen de premium versie 6.1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:29
_Tinus_ schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:23:
[...]

Ja dat wel ik kan kiezen uit geen, Dynamische indicators, stippen en Numeric Dots.

Ik hen de premium versie 6.1.6.
Dan zal daar in zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Aangezien de P30 Pro geen jack heeft, kan ik met behulp van de USB-C to Jack adapter toch nog muziek afspelen in de auto via Aux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Tomski1986 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 16:55:
Aangezien de P30 Pro geen jack heeft, kan ik met behulp van de USB-C to Jack adapter toch nog muziek afspelen in de auto via Aux?
Die adapter zul je wel moeten kopen, want hij zit niet in de doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
Ik krijg elke keer een melding van Optimalisatie als ik mijn toestel ontgrendel:
'Er is .... KB aan data verbruikt terwijl het scherm vergrendeld was'

Iemand die weet hoe ik deze melding kan uitschakelen? Ik krijg deze melding met geen mogelijkheid uitgeschakeld nl. Ook niet via ' vergrendelmeldingen' oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:08
De cadeaus zijn hier ook binnen (Sonos+Wireless charger) MAAR ook nog een Huawei Body Fat Scale personenweegschaal!??? Foutje, bedankt?

[ Voor 6% gewijzigd door bsmpower op 18-04-2019 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
bsmpower schreef op donderdag 18 april 2019 @ 18:24:
De cadeaus zijn hier ook binnen (Sonos+Wireless charger) MAAR ook nog een Huawei Body Fat Scale personenweegschaal!??? Foutje, bedankt?
Het is geen foutje. Ze geven dat aan een aantal mensen die te lang op de telefoon hebben moeten wachten. Heb net een mailtje gehad dat ik er ook eentje krijg.

Wat ik niet snap is waarom ze er niet iets nuttigs van hebben kunnen maken ipv een weegschaal. Mss een mooi hoesje of iets anders voor de telefoon zelf..

(Heb al een body weegschaal ivm sporten etc dus een tweede is echt zinloos :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Zephrex schreef op donderdag 18 april 2019 @ 20:06:
[...]

Het is geen foutje. Ze geven dat aan een aantal mensen die te lang op de telefoon hebben moeten wachten. Heb net een mailtje gehad dat ik er ook eentje krijg.

Wat ik niet snap is waarom ze er niet iets nuttigs van hebben kunnen maken ipv een weegschaal. Mss een mooi hoesje of iets anders voor de telefoon zelf..

(Heb al een body weegschaal ivm sporten etc dus een tweede is echt zinloos :p)
Het gekke is dat er ook mensen zijn waarvan de telefoon op releasedatum is verstuurd, die een weegschaal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
sanntje schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:15:
Toestel na een uur weer verpakt.
Als je ook maar een beetje geeft om schermkwaliteit raad ik je dit toestel ten zeerste af. Het is belachelijk dat voor een toestel dat moet concurreren met de S10+, het scherm zo ontzettend ondermaats is.

Ja, het verschil met 2k is DUIDELIJK merkbaar.
Heb je de weergave grootte wel op 'klein' gezet? Dat maakt een wereld van verschil. Beeldkwaliteit is dikke prima. Kom zelf van de Galaxy S8 en het scherm doet er niet voor onder.

Filmen vind ik wel minder. De AI beeldstabilisatie met de normale camera, niet ingezoomd, mag van mij uit. Ik merk ontzettend dat het beeld vloeiend en dan weer schokkend is. Kan dat uit? Update: ws ging er iets mis want bij dat filmpje loopt audio ook niet synchroon en andere filmpjes lijken wel gewoon vloeiend, dus was niet de AIS.

[ Voor 8% gewijzigd door RemCOW op 18-04-2019 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 17:21
bitchcoin schreef op donderdag 18 april 2019 @ 17:38:
Ik krijg elke keer een melding van Optimalisatie als ik mijn toestel ontgrendel:
'Er is .... KB aan data verbruikt terwijl het scherm vergrendeld was'

Iemand die weet hoe ik deze melding kan uitschakelen? Ik krijg deze melding met geen mogelijkheid uitgeschakeld nl. Ook niet via ' vergrendelmeldingen' oid
Bij de p20 pro zit dit onder Instellingen >draadloos en netwerken>dataverbuik>meer datainstellingen en dan de optie verbruikte data tijdens vergrendelen uitzetten.

Ik verwacht dat het bij de p30 pro ook ongeveer daar zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48

basvdijk1647

aka Osiris

Heb wireless charger en Sonos ook binnen. Ik maak gebruik van een officieel Huawei hoesje maar het laden laat te wensen over. Het lijkt erop dat hij door het hoesje heen niet goed kan opladen. Hierdoor is het inpluggen van een USB veel betrouwbaarder. Nu loop je het risico hem op de wireless lader te leggen en dan te ontdekken dat hij niets gedaan heeft. Zonder hoesje lijkt hij beter te laden...

[ Voor 5% gewijzigd door basvdijk1647 op 18-04-2019 22:17 ]

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-11-2019
De meest linkse pagina in het startscherm die vol staat met google-nieuws etc, kan ik die verwijderen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Johandewitte schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:23:
De meest linkse pagina in het startscherm die vol staat met google-nieuws etc, kan ik die verwijderen ?
Yes dat kan, druk op een leeg plekje op je startscherm - startscherminstellingen - Google Feed uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johandewitte
atillicious schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:32:
[...]

Yes dat kan, druk op een leeg plekje op je startscherm - startscherminstellingen - Google Feed uitzetten.
Je bent geweldig.. Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:45
Wat ik zojuist las verbaasde mij. Dat de TOF sensor nog niet is geactiveerd pas na een update.

https://www.bgr.in/news/h...-for-ar-measurement-tool/

https://forum.xda-develop...eting-scam-t3920938/page4

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
Als ik het goed heb is het een update om objecten te meten. En dat het niets te maken heeft met de foto modus waar het gebruik van diepte effect maakt.

Edit. Bij de xda forum zeggen ze dat het daadwerkelijk nog niet actief is in potret modus!

[ Voor 8% gewijzigd door Sharule op 19-04-2019 06:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 23:53
Ik zit nog steeds op 9.1.0.115, hij vindt de nieuwe update niet. Weet iemand of je dat kunt forceren? Ik wil notificaties op het always on display!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sharule schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 06:54:
[...]

Als ik het goed heb is het een update om objecten te meten. En dat het niets te maken heeft met de foto modus waar het gebruik van diepte effect maakt.

Edit. Bij de xda forum zeggen ze dat het daadwerkelijk nog niet actief is in potret modus!
Net even een portret van mijn zoon gemaakt met mijn vinger voor de TOF camera. Maakt inderdaad geen enkel verschil. Zit op de 124 firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 15:13
Ik vind de porttret modus niet scherp. Voor de rest niets dan lof voor de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Gumball schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:15:
[...]

Net even een portret van mijn zoon gemaakt met mijn vinger voor de TOF camera. Maakt inderdaad geen enkel verschil. Zit op de 124 firmware
Viel mij dus ook op, net als andere op XDA. Ben benieuwd wat voor functies we krijgen als de tof word geactiveerd! In China is dus een ota al binnengekomen. Kan alleen niet terug vinden welke versie nummer dat betreft. Heb zelf 124.
Nu met portret is het compleet wazig rondom de persoon. Met de tof zou het in etappes zijn dus hoe meer in de buurt dat het net wat meer in focus is.

Van Huawei zelf
Beauty in Every Layer
Powered by the HUAWEI TOF Camera which measures the depth of objects with accuracy and AIS Long Exposure Shot, your portrait will be highlighted and the sharpness will be exuded to perfection. The background is then progressively blurred with different creamy effects to give a professional-level bokeh.3

3. This feature will only be available after HOTA update

[ Voor 37% gewijzigd door Pukson op 19-04-2019 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
MIchiel_C schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 08:28:
Ik zit nog steeds op 9.1.0.115, hij vindt de nieuwe update niet. Weet iemand of je dat kunt forceren? Ik wil notificaties op het always on display!
Dat kan je doen met HiSuite op de pc, zoek in dit topic ernaar en je zal het een aantal pagina's terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
* is er een mogelijkheid om de pincode te veranderen van 6 naar 4 cijfers ?

* als ik de telefoon oppak komt er in beeld waar ik mijn vinger moet leggen voor de vingerscanner.. dat weet ik inmiddels wel, kan dat uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
atillicious schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 09:40:
[...]

Dat kan je doen met HiSuite op de pc, zoek in dit topic ernaar en je zal het een aantal pagina's terug vinden.
Mij lukt het zelfs niet met HiSuite (Mac). Ik krijg nergens een update mogelijkheid :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Fer00 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:31:
[...]

Mij lukt het zelfs niet met HiSuite (Mac). Ik krijg nergens een update mogelijkheid :s
Ik heb het op een Windows pc gedaan, het connecten ging moeizaam maar eenmaal verbonden had ik de update meteen binnen.
Misschien dat je het kan proberen op een Windows OS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Johandewitte schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:20:
* is er een mogelijkheid om de pincode te veranderen van 6 naar 4 cijfers ?

* als ik de telefoon oppak komt er in beeld waar ik mijn vinger moet leggen voor de vingerscanner.. dat weet ik inmiddels wel, kan dat uit ?
Geinig, ik heb gewoon een viercijferige pin. Toen ik zojuist naar die instelling ging stond er inderdaad dat je alleen een zescijferige pincode kon aanmaken.

Voor wat de vingerprintgeneuzel betreft. Dat is een simpele animatie en nee tot zover ik weet kan je deze nergens uitzetten of wijzigen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Amadeus1966 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:56:
[...]

Geinig, ik heb gewoon een viercijferige pin. Toen ik zojuist naar die instelling ging stond er inderdaad dat je alleen een zescijferige pincode kon aanmaken.

Voor wat de vingerprintgeneuzel betreft. Dat is een simpele animatie en nee tot zover ik weet kan je deze nergens uitzetten of wijzigen.
@Johandewitte

Zie hier; http://imgur.com/a/olhPWIS

Druk op ontgrendelingsmethode wijzigen ;) krijg je verschillende opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
@Amadeus1966 & @Pukson

Het is allemaal zo simpel he 8)7 als je je het weet haha!

Nogmaals bedankt..

Ik begin me echt een 'noob' te voelen, maar.. Ik wil de app: 'Twitter' vergrendelen in de APP-lock.

Alles kan ik onder die app lock aanvinken, maar uitgerekend Twitter niet :(

Iemand ervaring mee ?

Ben overigens erg blij met het toestel!
Geen paarse rand te ontdekken onder de notch zoals eerder vermeld door anderen.

Verder ben ik al een tijdje bezig met het ontdekken van de telefoon.. en ondanks het ook Android is zoals mijn vorige toestellen werkt het allemaal net iets anders dan bij bijv. Samsung.
Het zit allemaal net onder wat andere 'kopjes' verstopt.
Vandaar de vele vragen :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Johandewitte schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 13:07:
@Amadeus1966

Het is allemaal zo simpel he 8)7 als je je het weet haha!

Nogmaals bedankt..

Verder ben ik al een tijdje bezig met het ontdekken van de telefoon.. en ondanks het ook Android is zoals mijn vorige toestellen werkt het allemaal net iets anders dan bij bijv. Samsung.
Het zit allemaal net onder wat andere 'kopjes' verstopt.
Vandaar de vele vragen :$
Ik kom zelf van windows mobile af.
Dus voor mij is het heelwat wennen.
Veel zaken werken net even anders.
En ja mis eigenlijk het overzichtelijke startscherm wat in Windows toch beter was ( mijn inziens dan).
Die launchers die een dergelijk startscherm mimmicken zijn stuk voor stuk bagger omdat de tiles gewoonweg niet werken in Android.
Voor wat dat betreft is en blijft het maar een vreemd ding dat Android gebeuren.
Maar we gaan ons weg er wel in vinden. Weinig keus.
Ik denk dat het zelfde opgaat voor de gene die van iOs afkomen.
Het is nieuw, vreemd en anders.

Een beetje een rivella gevoel.
Beetje vreemd maar wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 22:56
Misschien een stomme vraag, maar is het tegenwoordig nog nodig om zo lang mogelijk van je accu te genieten om de telefoon bij aankomst eerst helemaal op te laden voordat je deze voor het eerst gaat gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Spurlie schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 14:51:
Misschien een stomme vraag, maar is het tegenwoordig nog nodig om zo lang mogelijk van je accu te genieten om de telefoon bij aankomst eerst helemaal op te laden voordat je deze voor het eerst gaat gebruiken?
Ergens hier staat wel een link, maar nee dat is al lang niet meer nodig. Volgens mij was het zelfs beter voor de acu om deze niet onder de 30/40% te laten komen en niet op te laden tot boven de 80%.. (someone correct me if I'm wrong)

Maar ik zou zeggen, geniet er gewoon lekker van. Ik laadt mijn telefoon niet echt meer tot 100% op en leg hem vaak even aan de lader als hij onder de 20% valt. Tegenwoordig gaat het met Quick Charge en al die meuk zo snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Sharule schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:41:
[...]

Ik zou het niet over mijn hart krijgen.
Komt goed uit de test. Ook hey beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Het is wel apart dat huawei nergens loslaat wat voor kraswerend materiaal ze gebruiken op het scherm.

Ach, als het maar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
FrankoNL schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:12:
Het is wel apart dat huawei nergens loslaat wat voor kraswerend materiaal ze gebruiken op het scherm.

Ach, als het maar werkt.
dutchnltweaker schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:25:
@CLB Huawei heeft mij laten weten dat de P30 serie over een Aluminosilicate glas beschikt
Info wat het inhoud: https://www.bodyguardz.co...out-aluminosilicate-glass

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
mavical schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:46:
[...]

Komt goed uit de test. Ook hey beeldscherm.
Ik kan dit echt niet aanzien haha. Wat is uiteindelijk het resultaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
Komt er erg goed vanaf. Ben benieuwd naar de teardown. Vaak leer je daar ook wat over de reparatie mogelijkheid. Bij bijvoorbeeld de Galaxy S10 betekend een kapotte usb poort een moederbord swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
FrankoNL schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:35:
[...]

Ik kan dit echt niet aanzien haha. Wat is uiteindelijk het resultaat? :P
Ffs net wanneer ik je bericht lees merk ik een kras op mn scherm. Voel het over mijn vingernagel heen.. Dit is zwaar balen. Ik leg m nooit in een tas of bij sleutels.
Heb dit met mn s8 niet gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:19
Sharule schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 16:52:
[...]

Ffs net wanneer ik je bericht lees merk ik een kras op mn scherm. Voel het over mijn vingernagel heen.. Dit is zwaar balen. Ik leg m nooit in een tas of bij sleutels.
Heb dit met mn s8 niet gehad..
Komt echt niet vanzelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
B-Art schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:00:
[...]

Komt echt niet vanzelf...
Snap ik maar zo diep.. En snel. Dat het kan gebeuren terwijl ik er zo op let

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Het is wel jammer dat Huawei er niks echt over loslaat. Gorilla 6, wat op de S10 zit, daarvan weten we wat het is en wat het kan.

De methode die Huawei gebruikt is nagenoeg onbekend, en dus ook lastig te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
FrankoNL schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:10:
Het is wel jammer dat Huawei er niks echt over loslaat. Gorilla 6, wat op de S10 zit, daarvan weten we wat het is en wat het kan.

De methode die Huawei gebruikt is nagenoeg onbekend, en dus ook lastig te vergelijken.
Nou heb een diepe kras zonder id buurt van sleutels te komen of het te laten vallen.. Zegt genoeg. Glasplaat of folie is een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Sharule schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:13:
[...]

Nou heb een diepe kras zonder id buurt van sleutels te komen of het te laten vallen.. Zegt genoeg. Glasplaat of folie is een must.
Mwja soms is het lastig te bepalen ... Ik heb een gigantische kras op de Ipad Pro van werk, terwijl ik hem alleen voor werk gebruik en hij in een hoes zit. Geen flauw idee hoe dat kan, maar soms gebeurt het dan toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Iemand een idee of je een kras kan verbergen met een glasfolie erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Sharule schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:02:
[...]

Snap ik maar zo diep.. En snel. Dat het kan gebeuren terwijl ik er zo op let
Geloof me, één onopgemerkt zandkorreltje kan al funest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Amadeus1966 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:32:
[...]

Geloof me, één onopgemerkt zandkorreltje kan al funest zijn.
Dat was het dus.. Zand op balkon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Sharule schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:33:
[...]

En daar helpt gorilla glas ook niet tegen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Huawei P30 Pro uit elkaar gehaald: is hij makkelijk te repareren? https://www.droidapp.nl/nieuws/huawei-p30-pro-ifixit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand hoe ik de app suggesties in de app-Drawler kan uitschakelen?

Staat bovenin.. ben letterlijk al een half uur bezig met zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
038Robijno schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:32:
Weet iemand hoe ik de app suggesties in de app-Drawler kan uitschakelen?

Staat bovenin.. ben letterlijk al een half uur bezig met zoeken.
https://uk.community.huaw...hide-app-suggestions-2265
Volgens Huawei (nog) niet. Vind het zelf ook raar om het niet uit te kunnen zetten, maar misschien met een toekomstige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik merk vaak dat het switchen van primaire naar de 5x camera even duurt, ook in goede licht omstandigheden. Weet iemand of dit te forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Sharule schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 17:33:
[...]

Zand is keihard, daar is idd weinig tegen bestand ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
atillicious schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 19:45:
[...]

https://uk.community.huaw...hide-app-suggestions-2265
Volgens Huawei (nog) niet. Vind het zelf ook raar om het niet uit te kunnen zetten, maar misschien met een toekomstige update.
Vreemd, dit kon wel bij de P20 pro en de Mate 20 pro. Dan Lijkt het mij ook gewoon moeten kunnen bij de P30 serie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Gumball schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:18:
Ik merk vaak dat het switchen van primaire naar de 5x camera even duurt, ook in goede licht omstandigheden. Weet iemand of dit te forceren?
Hier geen problemen mee.
Wel bij 10 x, niet het switchen maar de kleuren.
Met of zonder ai, resultaat blijft hetzelfde.
De ai heb ik sowieso mijn bedenkingen bij.... Zolang hij onze kat nog steeds aanblijft zien voor een hond. Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
Geert1976 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 20:25:
[...]

En zoals het er nu uit ziet, denk ik dat ik wel eens makkelijk 2 dagen kan gaan redden met een volle batterij. Ben nog geen echte batterij slurpers tegengekomen, heb wel 1 en ander uitgeschakeld/verwijderd.

Het OS voelt erg soepel aan met 0 lag/hiccups (tot nu toe).

@Pukson als ik op je imgur link klik krijg ik: ''Zoinks! You've taken a wrong turn''. zal hoogstwaarschijnlijk wel aan mijn Mac en Safari liggen ;)
Mag ik es vragen wat je hiervoor hebt gedaan/verwijderd?

Ik heb het idee dat ik veel meer uit de batterij kan halen dan dat ik nu doe.
Weet namelijk ook niet echt welke apps ik kan uitschakelen zonder problemen te krijgen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Zojuist even in het donker buiten wezen spelen.
Even geprobeerd om de maan op foto te krijgen.
Moet zeggen, met de juiste instellingen kan je mooie resultaten boeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26

13art

Moderator Mobile
Amadeus1966 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 23:32:
Zojuist even in het donker buiten wezen spelen.
Even geprobeerd om de maan op foto te krijgen.
Moet zeggen, met de juiste instellingen kan je mooie resultaten boeken.
Is dit een teaser ofzo? ;)
Kom maar op met de door jouw geschoten maan foto's.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
https://1drv.ms/u/s!AtcJbnnBK4dlocFNyRt7KJxhKFN9Sg

[ Voor 45% gewijzigd door Amadeus1966 op 20-04-2019 09:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:06
heb zelf deze genomen, wel vanaf een tripod
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1olpoy.jpg

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Die is wel scherper.
Ik heb hem uit het handje geschoten en dan hou je toch enigzins een bewegingswaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Gister draadloos geladen heeft ie op de een of andere manier de telefoon herstart. Nu heb ik altijd een blauw thema ontgrendelscherm, ook al heb ik tijdschriftontgrendeling aanstaan met m'n eigen fotos. Heel irritant. Settings al tig keer doorgeweest, opnieuw opgestart, niks helpt.

Iemand nog een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:37
atillicious schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 18:17:
[...]

Doen ze dat dan, je Panzerglass omruilen voor Clearplex? Mij zeiden ze dat ze niets anders konden doen dan het voor de 2e keer het erop te plakken. Ik kreeg in ieder geval niet het idee dat ze het konden omruilen voor Clearplex.
Meestal plakken ze het inderdaad eerst een tweede keer. Is het dan weer niet goed dan doen ze meestal niet moeilijk over omruilen voor Clearplex. Althans, dat was het beleid zo'n beetje toen ik er werkte. Zou kunnen dat dit per vestiging verschilt. Heb mijn Panzerglass inmiddels omgeruild voor Clearplex en vind dit een stuk fijner. De Panzerglass plakte gewoon niet goed waardoor hij ging "klikken" als ik op een hoek drukte of de telefoon tegen mijn oor legde. Erg irritant. Bovendien spiegelde de Panzerglass zo erg dat scanners in winkels geen barcodes vanaf mijn telefoon wilden lezen. Met Clearplex heb ik nergens last van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MIchiel_C
Amadeus1966 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 09:02:
Die is wel scherper.
Ik heb hem uit het handje geschoten en dan hou je toch enigzins een bewegingswaas.
Handheld, op de fiets :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ykgy8gLh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Bijna.
Maar vind het toch wel enigszins geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolleburker
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-09 21:28
Meer mensen last dat het bel scherm verdwijnt en ze de inkonende gesprekken niet kunnen opnemen?
Als ik de telefoon herstart doet hij het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
tolleburker schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 11:49:
Meer mensen last dat het bel scherm verdwijnt en ze de inkonende gesprekken niet kunnen opnemen?
Als ik de telefoon herstart doet hij het wel weer.
Nooit gehad, vreemd, heb je misschien recent instellingen gewijzigd die dat veroorzaakt zouden kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Ik heb nog steeds dat Whatsapp berichten later komen, krijg ineens een hele berg berichten binnen als ik Whatsapp open.
Wel alles op handmatig gezet, de drie vinkjes als het ware op blauw. Meer mensen last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolleburker
Nee begon van de week spontaan dat ik grrn belletjes kon beantwoorden, maar kan dan zelf ook niet zien wie ik bel.

Telefoneren gaat gewoon door ook in sluimer stand.

Enigste oplossing om verbinding te verbreken is vliegtuigmodus of herstart.
izzet3838 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 12:14:
[...]

Nooit gehad, vreemd, heb je misschien recent instellingen gewijzigd die dat veroorzaakt zouden kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
tolleburker schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 12:22:
Nee begon van de week spontaan dat ik grrn belletjes kon beantwoorden, maar kan dan zelf ook niet zien wie ik bel.

Telefoneren gaat gewoon door ook in sluimer stand.

Enigste oplossing om verbinding te verbreken is vliegtuigmodus of herstart.

[...]
Welke firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Welke instellingen heb jij gebruikt voor die moonshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 15:04

qless

...vraag maar...

Met pro modus RAW schieten geeft dus meteen 40 MP foto's, ook al staat ie op 10 ingesteld. Valt wel veel uit te halen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KeVWwo29xB6vvmEzNg3GtHv7/medium.jpg

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Amadeus1966 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 12:35:
[...]

Welke instellingen heb jij gebruikt voor die moonshot?
iso 50(het is als het ware een lichtbol😉)
sluitertijd 1/200s, heb weel een beetje moeten croppen op de foto om de maan zo mooi groot te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
Ik snap echt niet dat sommigen veel met hun telefoon bezig zijn gedurende de dag en dan nog 50% over hebben.

Ik heb hem vanaf vanmorgen 9 uur in gebruik met 92% batterij.

Nu nog 71% over.
In 5 uur tijd heb ik Locatie & Bluetooth aan staan, Spotify geluisterd (20min).
Settings gecontroleerd en gewijzigd en gescrolld door Instagram.
Heb weinig tot mix geen berichten verstuurd of ontvangen op WhatsApp.

Is dit redelijk normaal?

Zo'niet.. Zou er dan iemand tips kunnen geven wat ik allemaal kan verwijderen of uit kunnen zetten om het te verbeteren?

[ Voor 74% gewijzigd door Johandewitte op 20-04-2019 14:01 . Reden: te snel verzonden ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Johandewitte schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:54:
Van 9.00 tot 13.30 is er 20% batterij af. Is dit gewoon?
Hangt er echt vanaf hoe je de telefoon gebruikt, persoonlijk heb ik altijd alles aan staan(hoge helderheid, gps, wifi, bluetooth, nfc, locatieservices, google play services, mobiel internet...) en heb ik meestal op het einde van de dag nog 15-25% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Zo ben ik ook.
Ik schaf geen smartphone aan om hem vervolgens te castreren om maar zo lang mogelijk met de accu te kunnen doen.

In dit specifiek geval heb ik dit toestel dan gekregen, maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolleburker
Build 9.1.0.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:30

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ckNdp4j.jpg

Gisteren avond gefotografeerd, gewoon los staand vanuit de hand.
Toch wel erg goed resultaat vind ik.

[ Voor 5% gewijzigd door HellStorm666 op 20-04-2019 15:09 ]

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
De issues waar jij het over hebt heb ik niet, en voor de rest weet ik niet echt wat je er aan zou kunnen doen.
Misschien een full reset eens proberen, en mocht dat niets uitmaken ff een belletje naar waar je je toestel vandaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:52
Johandewitte schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 13:54:
Ik snap echt niet dat sommigen veel met hun telefoon bezig zijn gedurende de dag en dan nog 50% over hebben.

Ik heb hem vanaf vanmorgen 9 uur in gebruik met 92% batterij.

Nu nog 71% over.
In 5 uur tijd heb ik Locatie & Bluetooth aan staan, Spotify geluisterd (20min).
Settings gecontroleerd en gewijzigd en gescrolld door Instagram.
Heb weinig tot mix geen berichten verstuurd of ontvangen op WhatsApp.

Is dit redelijk normaal?

Zo'niet.. Zou er dan iemand tips kunnen geven wat ik allemaal kan verwijderen of uit kunnen zetten om het te verbeteren?
Krijg je geen energieverbruik meldingen van sommige apps? Ik weet zelf niet per se wat normaal is, maar mijn verloop is als volgt:
- Gisterenavond opgeladen tot 100%, vanochtend om 10:00 opgestaan met 95%
- Anderhalf uur in de trein gezeten, continue via 4G en Bluetooth Spotify gestreamed en geluisterd, continue m'n scherm aan om op Reddit te bladeren.
- Een aflevering Our Planet gekeken op Netflix (40 min., HDR), gestreamed via Wifi en audio via Bluetooth
- Regelmatig appjes ontvangen en gestuurd.

Heb nu nog 83% over. Enige echt actieve besparing die ik aan heb staan is Donkere Interfacekleuren, en m'n Reddit app (Sync) staat ook op Amoled zwart ingesteld.

Wat de maan-foto's betreft: het schijnt dat AI mode kunstmatig maan-details toevoegt wanneer hij de maan herkent. Die gedetailleerde foto's hierboven bevatten dus niet oprecht het beeld wat de lens bereikt..

[ Voor 7% gewijzigd door Extraxyz op 20-04-2019 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Extraxyz schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 16:12:
[...]
Wat de maan-foto's betreft: het schijnt dat AI mode kunstmatig maan-details toevoegt wanneer hij de maan herkent. Die gedetailleerde foto's hierboven bevatten dus niet oprecht het beeld wat de lens bereikt..
Wat wordt er verstaan onder 'maan-details'? Verscherping? Verhoging van contrast?
Lijkt me niet dat er een complete maan in het plaatje 'geplakt' wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
l3art schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:24:
[...]

Wat wordt er verstaan onder 'maan-details'? Verscherping? Verhoging van contrast?
Lijkt me niet dat er een complete maan in het plaatje 'geplakt' wordt.
Dat laatste schijnt wel het geval te zijn.

https://www.zhihu.com/question/319986727/answer/652664005

Iemand heeft de camera voor de gek gehouden door een bewerkte maan-foto te fotograferen (door bijvoorbeeld kraters te verplaatsen en toe te voegen). De AI negeert deze wijzigingen en legt op miraculeuze wijze wél de juiste maangeografie vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Extraxyz schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:31:
[...]

Dat laatste schijnt wel het geval te zijn.

https://www.zhihu.com/question/319986727/answer/652664005

Iemand heeft de camera voor de gek gehouden door een bewerkte maan-foto te fotograferen (door bijvoorbeeld kraters te verplaatsen en toe te voegen). De AI negeert deze wijzigingen en legt op miraculeuze wijze wél de juiste maangeografie vast.
Maar dan zou de maan er overal op de wereld hetzelfde uitzien. Dat zou wel erg gek zijn. Tenzij er rekening wordt gehouden met de geografische locatie en hoe de stand van de maan daar is op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
l3art schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 19:03:
[...]

Maar dan zou de maan er overal op de wereld hetzelfde uitzien. Dat zou wel erg gek zijn. Tenzij er rekening wordt gehouden met de geografische locatie en hoe de stand van de maan daar is op dat moment.
Maar.. dat doet-ie ook? De maan staat altijd met dezelfde kant naar de aarde gericht en hij ziet er in China of Noord-Amerika dan ook exact hetzelfde uit als hier. Alleen in het zuidelijk halfrond zien ze hem 'ondersteboven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Zolang AI mijn kat nog steeds voor een hond aanziet.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Extraxyz schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 19:23:
[...]

Maar.. dat doet-ie ook? De maan staat altijd met dezelfde kant naar de aarde gericht en hij ziet er in China of Noord-Amerika dan ook exact hetzelfde uit als hier. Alleen in het zuidelijk halfrond zien ze hem 'ondersteboven'.
Goed punt
Maar het klopt niet helemaal.

"Countries in the different hemispheres see the Moon from a completely different vantage point from each other."

http://www.primaryhomeworkhelp.co.uk/moon/hemispheres.html

"Everyone sees the same phases of the Moon, but people south of the equator who face North to see the Moon when it is high in the sky will see the Moon upside down so that the reverse side is lit."
https://moon.nasa.gov/about/misconceptions/

Maar goed daar kan de camera makkelijk rekening mee houden natuurlijk

[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 20-04-2019 19:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amadeus1966
Tenzij je AI uit hebt staan.

Vanaaf even proberen zonder AI en dan even kijken naar het verschil.

[ Voor 59% gewijzigd door Amadeus1966 op 20-04-2019 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Amadeus1966 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 19:48:
Tenzij je AI uit hebt staan.

Vanaaf even proberen zonder AI en dan even kijken naar het verschil.
Heb dat al gedaan en had grotendeels hetzelfde resultaat, aangezien ik het gevoel had dat de ai wat extra details projecteerde over de foto, maar het kan natuurlijk dat die het ook gewoon doet wanneer de ai uit staat.
l3art schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 19:03:
[...]

Waarom zou die rekening moeten houden met de locatie, hij krijgt sowieso details uit de foto hij kan op basis daarvan bijvoorbeeld de donkere delen verscherpen en verdiepen, ik zal eens proberen met een andere camera app, maar dat zal niet meer voor vandaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
izzet3838 schreef op zondag 21 april 2019 @ 00:29:
[...]

Heb dat al gedaan en had grotendeels hetzelfde resultaat, aangezien ik het gevoel had dat de ai wat extra details projecteerde over de foto, maar het kan natuurlijk dat die het ook gewoon doet wanneer de ai uit staat.
[...]

Waarom zou die rekening moeten houden met de locatie, hij krijgt sowieso details uit de foto hij kan op basis daarvan bijvoorbeeld de donkere delen verscherpen en verdiepen, ik zal eens proberen met een andere camera app, maar dat zal niet meer voor vandaag zijn.
Precies, dat is ook wat ik vroeg in m'n voorgaande bericht. Maar dat schijnt niet te gebeuren. Zie: Extraxyz in "[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 21-04-2019 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitchcoin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-12-2019
baszzz schreef op donderdag 18 april 2019 @ 22:11:
[...]

Bij de p20 pro zit dit onder Instellingen >draadloos en netwerken>dataverbuik>meer datainstellingen en dan de optie verbruikte data tijdens vergrendelen uitzetten.

Ik verwacht dat het bij de p30 pro ook ongeveer daar zal zitten.
Super dat was hem _/-\o_ . Had hem daar niet verwacht. Dank je wel!!!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
:) Weet iemand of je de raw foto's ook op de sd kaart kan opslaan? Er zit nu geen sd kaart in dus die optie staat er ook niet bij de camera instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
l3art schreef op zondag 21 april 2019 @ 00:30:
[...]

Precies, dat is ook wat ik vroeg in m'n voorgaande bericht. Maar dat schijnt niet te gebeuren. Zie: Extraxyz in "[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie"
Is dat trouwens de enige bron?

Gisteravond nog eens geprobeerd om foto's te maken en dan zonder AI.
Resultaten waren hetzelfde dus maakt weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Amadeus1966 schreef op zondag 21 april 2019 @ 11:58:
[...]

Is dat trouwens de enige bron?

Gisteravond nog eens geprobeerd om foto's te maken en dan zonder AI.
Resultaten waren hetzelfde dus maakt weinig uit.
Ja maar ik vraag me dan toch nog steeds af of die nog steeds zijn ding doet ook al staad master ai uit, want ik heb het gevoel dat er opeens diepte tevoorschijn komt wanneer die heeft kunnen scherpstellen, ik kan mijn vinger er niet op plaatsen maar het voelt om de ene of andere reden gewoon onnatuurlijk aan, en ben niet de enige zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
izzet3838 schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:30:
[...]

Ja maar ik vraag me dan toch nog steeds af of die nog steeds zijn ding doet ook al staad master ai uit, want ik heb het gevoel dat er opeens diepte tevoorschijn komt wanneer die heeft kunnen scherpstellen, ik kan mijn vinger er niet op plaatsen maar het voelt om de ene of andere reden gewoon onnatuurlijk aan, en ben niet de enige zie ik.
Dat klopt.
Maar aan de andere kant dan zou die overlay ( om het zomaar te noemen ) in alle omstandigheden toch voor het perfecte plaatje zorgen.

Mocht dat wel zo zijn dan heb ik een vreemde smaak in de mond.
Want dan zou je de maan nooit kunnen fotograferen zoals ie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Amadeus1966 schreef op zondag 21 april 2019 @ 12:46:
[...]

Dat klopt.
Maar aan de andere kant dan zou die overlay ( om het zomaar te noemen ) in alle omstandigheden toch voor het perfecte plaatje zorgen.

Mocht dat wel zo zijn dan heb ik een vreemde smaak in de mond.
Want dan zou je de maan nooit kunnen fotograferen zoals ie is.
ga volgende weken wat testen(heb het deze week wat druk), maar volgens mij is het geen vaste overlay, maar doet de app aanpassingen op de bestaande foto, dus een beetje een automatische fotoshop, we zullen het wel te weten komen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
izzet3838 schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:05:
[...]

ga volgende weken wat testen(heb het deze week wat druk), maar volgens mij is het geen vaste overlay, maar doet de app aanpassingen op de bestaande foto, dus een beetje een automatische fotoshop, we zullen het wel te weten komen denk ik.
Ik heb nu even een andere cam geïnstalleerd.
Kijken wat daar de resultaten van zijn.

https://play.google.com/store/apps/details?id=camera.apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johandewitte
Is het mogelijk om de standaard achtergronden uit te zetten bij tijdschriftachtergronden?

Ik heb ze uitgevinkt, maar ze blijven tevoorschijn komen 😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Johandewitte schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:49:
Is het mogelijk om de standaard achtergronden uit te zetten bij tijdschriftachtergronden?

Dat heb ik ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Johandewitte schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:49:

Ik weet niet wat je zoekt, maar ik heb gewoon een enkele afbeelding als achtergrond gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
Vreemd, ik heb daar geen last van.

Wel een andere irritatie: Ik heb zo'n mooie Smart flip cover gekocht met half (of 2/3) transparante klep. Ziet er chique uit (leuk voor de afwisseling) en biedt goede bescherming. Het rare is: het always on display werkt dan niet meer. Waarom heeft die case dan een transparante klep?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
MIchiel_C schreef op zondag 21 april 2019 @ 15:30:
Vreemd, ik heb daar geen last van.

Wel een andere irritatie: Ik heb zo'n mooie Smart flip cover gekocht met half (of 2/3) transparante klep. Ziet er chique uit (leuk voor de afwisseling) en biedt goede bescherming. Het rare is: het always on display werkt dan niet meer. Waarom heeft die case dan een transparante klep?!
Kijk eens bij instellingen - slimme assitentie - slim cover
Pagina: 1 ... 9 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?