Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fer00
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-08-2020
Ook de update binnen, maar dan de. 124 :)

Herstel: vandaag (dag later) de .140 binnen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Fer00 op 26-04-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21-09 16:54
Hier ook Vodafone, zit nog op 9.1.0.124. Zal wel gefaseerd gaan, misschien gerelateerd aan je CID-nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 23:10
Ik heb vanmorgen de .140 update ontvangen.
Vingerafdrukscanner lijkt idd wel iets sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-08 00:40
TR1969 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:30:
Ik heb vanmorgen de .140 update ontvangen.
Vingerafdrukscanner lijkt idd wel iets sneller te gaan.
Vind het nu al echt snel gaan. Dus ben benieuwd.

Zijn de bokeh foto's beter ook? Merk je uberhaupt iets van de tof sensor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:04

qless

...vraag maar...

Hier vannochtend ook de .140 update.

AR meet tool is vrij nauwkeurig, beter dan de measure app

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Oke hier nu ook de update binnen.
Beetje jammer eigenlijk.
Voorlopig dus weer niets om op vooruit te kijken hahaha

Het update proces zelf ging vrij vlot en zonder makken.
Maar helaas nog geen tijd om er mee te spelen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik heb de .140 update nog niet ontvangen.
Nog steeds up-to-date met .124 update helaas.

Toestel los gekocht btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmy H
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09 06:59
Hier ook net gecheckt voor de update. Telefoon vind niks. Zit nog op .124

Heb wel nog even een vraag over email.
Ik krijg geen badges te zien bij het mail icoontje wanneer ik emails heb ontvangen. Bij whatsapp wel.
Ik heb gekeken bij de instellingen en meldingen maar daar zit het niet.
Ik gebruik de Gmail app. (de standaard mail app zie ik niet meer)

Als foto app gebruik ik google foto's. Die synchroniseert automatisch met Google drive al mijn foto's als ik een nieuwe foto maak of ontvang. Ik had echter nog iets van 3000 foto's van mijn oude iPhone toestel, maar de huawei foto app ziet niet al die foto's. Als ik nu een eigen achtergrond wil selecteren dan kijkt ie enkel naar de foto's die in de huawei galerij staan.
Hoe kan ik dit aanpassen? Staan die foto's via google dan niet op mijn foon?

Wie het weet mag het zeggen.......

Volvo EX30 SMER ULTRA - Vapor Grey + climate pack // Elroq 85 BE plus pakket - Timiano green - Winter pack - 20” Neptune - Lodge interior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Remmy H schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:41:

Als foto app gebruik ik google foto's. Die synchroniseert automatisch met Google drive al mijn foto's als ik een nieuwe foto maak of ontvang. Ik had echter nog iets van 3000 foto's van mijn oude iPhone toestel, maar de huawei foto app ziet niet al die foto's. Als ik nu een eigen achtergrond wil selecteren dan kijkt ie enkel naar de foto's die in de huawei galerij staan.
Hoe kan ik dit aanpassen? Staan die foto's via google dan niet op mijn foon?

Wie het weet mag het zeggen.......
Nee, die foto's staan niet lokaal.
Je zult dan de foto's die je zou willen gebruiken moeten downloaden uit Google foto's zodat ze ook in de Huawei gallerij staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmy H
TR1969 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 11:46:
[...]

Nee, die foto's staan niet lokaal.
Je zult dan de foto's die je zou willen gebruiken moeten downloaden uit Google foto's zodat ze ook in de Huawei gallerij staan
Oke.....en ik merkte net al dat je foto voor foto moet doen. Als ik meerdere foto's selecteer krijg ik niet de optie download naar apparaat. Met 1 foto wel :|

Volvo EX30 SMER ULTRA - Vapor Grey + climate pack // Elroq 85 BE plus pakket - Timiano green - Winter pack - 20” Neptune - Lodge interior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
.140 hier ook binnen.

Wordt bij jullie ook het batterij percentage niet meer weergegeven in het Altijd Aan scherm? Ik zie alleen het batterij balkje maar niet het precieze percentage meer. Mis ik eigenlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Meeste krijgen het binnen.. Hier niets. Moet voor alles wachten laatste tijd lijkt wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14:38
richair schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:58:
.140 hier ook binnen.

Wordt bij jullie ook het batterij percentage niet meer weergegeven in het Altijd Aan scherm? Ik zie alleen het batterij balkje maar niet het precieze percentage meer. Mis ik eigenlijk wel.
Zonder percentage is toch alleen als er ook een melding open staat?

Bij mij werkt hij gewoon nog na de update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

_Tinus_ schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:10:
[...]

Klopt, zo heb ik het ook.
Bij de .124 update was dit ook al zo trouwens.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GirlKillu
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 10:26
Als jullie willen mee voten om een "AOD" met de optie van enkel aan te gaan als er een melding komt. Zoals "Always on edge" app doet. (onderste comment van mijzelf dan vooral :P )
https://uk.community.huaw...y-notification-icons-3861

Gezien ze toch wel snelle aanpassingen van de community doorvoeren, zoals de te felle fingerprint (waar ik zelf niet echt aan stoorde), hoop ik dat deze optie ook snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Als ik mijn toestel opnieuw wil opstarten, dan krijg ik eerst 'Google assist' in het scherm.. Hoe schakel ik dit uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Tinus_
038Robijno schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:29:
Als ik mijn toestel opnieuw wil opstarten, dan krijg ik eerst 'Google assist' in het scherm.. Hoe schakel ik dit uit?
Ik gok:
Instellingen - slimme assitentie - snelkoppelingen en gebaren - Google Assistent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
_Tinus_ schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:10:
[...]

Ah, ja, bedankt! Ik had standaard de Tasker notificatie ernaast dus hij liet nooit het percentage zien. Tasker notificatie uitgezet en presto, een percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Als je de apps bewaard in de app drawer wordt dit standaard op alfabetische volgorde gerangschikt.
Kan dit bv ook op meest gebruikte apps bovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
TR1969 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 21:26:
Als je de apps bewaard in de app drawer wordt dit standaard op alfabetische volgorde gerangschikt.
Kan dit bv ook op meest gebruikte apps bovenaan?
Ik heb alleen de laatst gebruikte apps boven aan staan.
Onder suggesties.

Gezichtsherkenning heeft zo nu en dan wel makken.
De ene keer pakt hij hem wel met bril en de andere weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
richair schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 13:58:
.140 hier ook binnen.

Vodafone hier, net ook .140 binnengekregen en geupdate.

Batterij percentage nog gewoon zichtbaar hier bij AOD! Update: als er een notificatie is van een app dan niet inderdaad :/

[ Voor 7% gewijzigd door RemCOW op 27-04-2019 06:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Blijf het vreemd vinden dat niet iedereen gelijk de update heeft in NL.. Ongeacht welke provider.

Bij Samsung is dat toch wel anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
038Robijno schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 23:08:
Blijf het vreemd vinden dat niet iedereen gelijk de update heeft in NL.. Ongeacht welke provider.

Als je het S10 draadje wat gevolgd hebt was het daar ook niet allemaal gelijk hoor.
De eerste .140 updates zijn gisteren uitgerold dus volgens mij valt het nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:50
038Robijno schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 23:08:

Bij Samsung mag je blij zijn dat je überhaupt update krijgt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
  • Laatst online: 08-09 18:16
Iemand ervaring met Huawei's beleid met betrekking tot dode pixels? Helaas na een paar weken, dus net na de bedenktermijn, zijn een paar pixels overleden van mijn pro ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
MrHiddeV schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:53:
Iemand ervaring met Huawei's beleid met betrekking tot dode pixels? Helaas na een paar weken, dus net na de bedenktermijn, zijn een paar pixels overleden van mijn pro ;(
Eén Google search verder kom ik deze thread tegen:
https://forums.androidcen...s-how-can-i-fix-them.html

Er word daar gehint naar een pixelbeleid van 3 of meer. Ik zou dat dus even gaan uitzoeken. Ook worden er een paar voorbeelden gegeven om mss wat op te lossen. Echter als je er meer dan drie hebt zou ik toch echt proberen het te laten fixen door Huawei zelf en niet de opties te gaan proberen die worden besproken in de thread.

Je bent mss dan buiten de bedenktermijn, maar volgens mij valt dit gewoon onder garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:27
Een vraag. Welke instelling moet ik gebruiken om met een pijltje in de statusbalk naar een ander scherm te kunnen gaan? Moet dus van beneden naar boven swipen6. Wie of wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHiddeV
Zephrex schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 07:43:
[...]

Er word daar gehint naar een pixelbeleid van 3 of meer. Ik zou dat dus even gaan uitzoeken. Ook worden er een paar voorbeelden gegeven om mss wat op te lossen. Echter als je er meer dan drie hebt zou ik toch echt proberen het te laten fixen door Huawei zelf en niet de opties te gaan proberen die worden besproken in de thread.

Je bent mss dan buiten de bedenktermijn, maar volgens mij valt dit gewoon onder garantie.
Dank je, dit lijkt me ook gewoon onder de garantie te vallen inderdaad. Maar enig idee of ik daarvoor gewoon naar een Huawei service punt kan gaan en of ze het direct kunnen repareren of moet het toestel door de verkoper opgestuurd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
MrHiddeV schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:53:
Overigens is er een verschil tussen de fabrieksgarantie, en de Nederlandse "garantietermijn" van de non-confirmiteit. Van een product van 1000 euro mag verwacht worden dat deze het langer dan een paar weken volledig blijft doen, dus heb je recht op vervanging of reparatie.

Maarja, maak dat de winkel waar je koopt maar eens wijs, die wijzen altijd onterecht naar de leverancier. Daar heb jij als consument eigenlijk enkel wat mee te maken in het kader van productaansprakelijkheid.

Overigens zet ik garantietermijn tussen haakjes, want een wettelijke periode bestaat in Nederland niet. Dus ook die 2 jaar niet, dat is fabrieksgarantie. Het kan dus best zijn dat je op basis van de Nederlandse wet recht hebt op vervanging of reparatie na verloop van de fabrieksgarantie. Ligt aan de omstandigheden van het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Haal op dit moment de nieuwe .140 update binnen via Hisuite op de laptop..
Kon de update niet vinden op de telefoon zelf.

Nu dus wel via de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 21:27
Anders geformuleerd :hoe schakel ik de navigatie met drie toetsen in 🤔Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26
Mensen hier last van stotterende video? Als ik een filmpje heb gemaakt dan lijkt het filmpje iets vertraagd af te spelen, dan weer snel, dan weer normaal, etc. Alsof de framerate erg wisseld. Nog geen andere camera geprobeerd maar verwacht dat de standaard app ook goed moet werken. Qua instellingen niks vreemds, 1080p 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:31
bsmpower schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:50:
Mensen hier last van stotterende video? Als ik een filmpje heb gemaakt dan lijkt het filmpje iets vertraagd af te spelen, dan weer snel, dan weer normaal, etc. Alsof de framerate erg wisseld. Nog geen andere camera geprobeerd maar verwacht dat de standaard app ook goed moet werken. Qua instellingen niks vreemds, 1080p 30fps.
Yes ook gezien gister idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:32
FrankoNL schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 11:34:
[...]Van een product van 1000 euro mag verwacht worden dat deze het langer dan een paar weken volledig blijft doen, dus heb je recht op vervanging of reparatie.
Maar doet een telefoon van 1000 het niet meer als van de 2.527.200 pixels er 3 stuk zijn?
Percentage gewijs is het scherm nog voor 99,9999% in orde.

Is je claim dat je "dus heb je recht op vervanging of reparatie" ergens op gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
zuukie schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:11:
Anders geformuleerd :hoe schakel ik de navigatie met drie toetsen in 🤔Iemand een idee?
Instellingen - Systeem - Systeemnavigatie - 2e optie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
jopie schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:07:
[...]

Maar doet een telefoon van 1000 het niet meer als van de 2.527.200 pixels er 3 stuk zijn?
Percentage gewijs is het scherm nog voor 99,9999% in orde.

Is je claim dat je "dus heb je recht op vervanging of reparatie" ergens op gebaseerd?
Ja, het voldoet niet aan hetgeen je mag verwachten van het apparaat, namelijk een scherm wat werkt volgens hetgeen geadverteerd. Dit zeker gezien de aankoopprijs.

Dat is gebaseerd op Artikel 17 lid 2, boek 7 van het BW.

Nogmaals: Er is een verschil tussen de fabrieksgarantie uit coulance (een verbintenisrechtelijke garantie met bepaalde voorwaarden) en de wettelijke garantie op basis van artikel 7:17 BW.

[ Voor 14% gewijzigd door FrankoNL op 27-04-2019 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:32
FrankoNL schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 14:01:
[...]

Ja, het voldoet niet aan hetgeen je mag verwachten van het apparaat, namelijk een scherm wat werkt volgens hetgeen geadverteerd. Dit zeker gezien de aankoopprijs.

Dat is gebaseerd op Artikel 17 lid 2, boek 7 van het BW.

Nogmaals: Er is een verschil tussen de fabrieksgarantie uit coulance (een verbintenisrechtelijke garantie met bepaalde voorwaarden) en de wettelijke garantie op basis van artikel 7:17 BW.
Ben dan toch benieuwd hoe je uit onderstaande wettekst wilt halen dat als een artikel voor 99,9999% conform is aan de belofte dit niet genoeg zou zijn.
Er wordt in de tekst zelfs gesproken over een normaal gebruik. Normaal gebruik zou best mogelijk kunnen zijn met 3 niet functionerende pixels, maar ze zouden ook op zo'n storende plek kunnen zitten dat normaal gebruik gehinderd wordt.

Boek 7. Bijzondere overeenkomsten
Titel 1. Koop en ruil
Afdeling 2. Verplichtingen van de verkoper Artikel 17 2. Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten. De koper mag verwachten dat de zaak de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan hij de aanwezigheid niet behoefde te betwijfelen, alsmede de eigenschappen die nodig zijn voor een bijzonder gebruik dat bij de overeenkomst is voorzien.

Edit:
Alvast excuses als de inhoud van mijn post teveel afwijkt van het Ervaringen met P30 onderwerp, maar vind het ook raar om in een nieuw topic op een reactie te reageren.

[ Voor 5% gewijzigd door jopie op 27-04-2019 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
038Robijno schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 11:46:
Haal op dit moment de nieuwe .140 update binnen via Hisuite op de laptop..
Kon de update niet vinden op de telefoon zelf.

Nu dus wel via de laptop.
Ook geprobeerd via Hisuite. Krijg de update maar NIET binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
jopie schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 15:57:
[...]

Ben dan toch benieuwd hoe je uit onderstaande wettekst wilt halen dat als een artikel voor 99,9999% conform is aan de belofte dit niet genoeg zou zijn.
Er wordt in de tekst zelfs gesproken over een normaal gebruik. Normaal gebruik zou best mogelijk kunnen zijn met 3 niet functionerende pixels, maar ze zouden ook op zo'n storende plek kunnen zitten dat normaal gebruik gehinderd wordt.

Boek 7. Bijzondere overeenkomsten
Titel 1. Koop en ruil
Afdeling 2. Verplichtingen van de verkoper Artikel 17 2. Een zaak beantwoordt niet aan de overeenkomst indien zij, mede gelet op de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan, niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de overeenkomst mocht verwachten. De koper mag verwachten dat de zaak de eigenschappen bezit die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn en waarvan hij de aanwezigheid niet behoefde te betwijfelen, alsmede de eigenschappen die nodig zijn voor een bijzonder gebruik dat bij de overeenkomst is voorzien.

Edit:
Alvast excuses als de inhoud van mijn post teveel afwijkt van het Ervaringen met P30 onderwerp, maar vind het ook raar om in een nieuw topic op een reactie te reageren.
Het is mijn werk. Het gaat er mede om wat de koper had mogen verwachten, op basis van de uitlatingen van de verkopende partij. Als die iets verkopen als een 6.4 inch OLED paneel op een x resolutie, dan moet dat scherm volgens de gerechtvaardigde verwachtingen van de consument werken. Kortom: zonder pixelproblemen. Hier is genoeg jurisprudentie van met name lagere rechters over.

Stel jij koopt een laptop, en er zit een krasje op de buitenkant, dan hebben ze jou toch een non conform product geleverd? Ookal is de laptop verder volledig te gebruiken zoals je zou mogen verwachten van een laptop. Oftewel: hij is voor 99 procent goed, maar van een nieuw product mag je verwachten dat deze smetteloos is. Net als dat je van een telefoon van 1000 euro mag verwachten dat het scherm voor de volle 100 procent werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Wat is jullie ervaring met het OS? Ik lees er toch niet zo'n goede dingen over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Tomski1986 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 19:10:
Wat is jullie ervaring met het OS? Ik lees er toch niet zo'n goede dingen over..
Helemaal prima. Zeker icm nova launcher.
Instellingen alleen wat zoeken in het begin. Verder geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Definieer geen goede dingen?
Het is Android met een sausje.
Ik ben geen Android fanboy,
maar tot nog toe ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Prima OS die stabiel is en snel werkt.
Alles zit op een logische plek.

Sinds mn bezit, in Parijs, nog geen enkele vastloper gehad.

Enige is dat root niet mogelijk is.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Ik mag hem sinds kort testen en kom van een Iphone.

Was er erg huiverig voor maar moet zeggen dat het me alles in meegevallen.
Alles loopt soepel en snel en de meeste zaken zitten op logische plaatsen of zijn eenvoudig te vinden.
En anders zijn er nog veel andere launchers die je kunt gebruiken (maar daar heb ik geen ervaring mee).

Na een avondje instellen en app's installeren ben ik nu na een paar dagen geen gekke dingen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik vroeg dit omdat ik net een review had gezien van Linus over de telefoon en hij stoorde zich vooral aan software die je niet kon uitschakelen, pictogrammen die je niet kon verwijderen, ongevraagde popups, enz..
Natuurlijk is dit met een launcher wel uit te schakelen, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 06:56

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik heb sinds de update van gisteren (9.1.0.140) niet meer de mogelijkheid om widgets te plaatsen op m'n homescreen. Vinger lang vast houden op scherm levert geen actie op. Kan wel huidige widgets weg halen of groter/kleiner maken. Herstart heeft geen soelaas geboden. Herkent iemand dit euvel?

P30 Pro overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
Tomski1986 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 19:37:
Ik vroeg dit omdat ik net een review had gezien van Linus over de telefoon en hij stoorde zich vooral aan software die je niet kon uitschakelen, pictogrammen die je niet kon verwijderen, ongevraagde popups, enz..
Natuurlijk is dit met een launcher wel uit te schakelen, maar toch..
Linus reviewed volgens mij vooral vanuit een LineageOS perspectief.
Dat verklaarde een boel van zijn conclusies denk ik.
Een gevalletje "Wij van WC eend adviseren WC eend"

Er staan ook voldoende reviews online over Emui van Huawei en die zijn wat genuanceerder.
Het heeft zeker ook zijn nadelen maar dat heeft iedere eigen fabrikanten saus, zelfs het ontbreken van een sausje kan voor velen een nadeel zijn.
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 20:10:
Ik heb sinds de update van gisteren (9.1.0.140) niet meer de mogelijkheid om widgets te plaatsen op m'n homescreen. Vinger lang vast houden op scherm levert geen actie op. Kan wel huidige widgets weg halen of groter/kleiner maken. Herstart heeft geen soelaas geboden. Herkent iemand dit euvel?

P30 Pro overigens.
Net even geprobeerd maar dat gaat hier goed.

[ Voor 22% gewijzigd door TR1969 op 27-04-2019 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik kom van het windows platform af en ja ik heb ook een andere kijk op android.
Maar dat mag niet je review beinvloeden.
Android draait hier prima, of ik het een prettig os vind.... Nee.
Maar alles werkt zoals het behoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Amadeus1966 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 20:33:
Ik kom van het windows platform af en ja ik heb ook een andere kijk op android.
Maar dat mag niet je review beinvloeden.
Android draait hier prima, of ik het een prettig os vind.... Nee.
Maar alles werkt zoals het behoort te werken.
Windowsphone's de video 2000 van de smartphones :) :) het beste systeem overleeft niet altijd helaas.
Ik zal eerlijk en neutraal blijven in m'n review, er valt nog een heleboel te ontdekken in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 18:27
Ik blijf me er toch nog over verbazen dat ik met één en dezelfde telefoon deze twee foto's kan maken _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KPjRVGD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tinus_
TR1969 schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 20:53:
[...]

Windowsphone's de video 2000 van de smartphones :) :) het beste systeem overleeft niet altijd helaas.
Ik zal eerlijk en neutraal blijven in m'n review, er valt nog een heleboel te ontdekken in ieder geval.
Ze waren voornamelijk te laat. Daardoor kwamen er ook te weinig apps.

Ik heb altijd een haat liefde verhouding gehad met Windows mobile.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:01
Ik heb wat apart gevonden op mijn toestel.
En vroeg mij af of ik de enigste ben.

Aan de rechter zijkant van het scherm heb ik 4 kleine puntjes(gaatjes) ontdekt. 2 om 2 ze zijn allemaal perfect gelijnd. En ook alleen maar te zien op witte achtergrond. Ik ga nog proberen er een foto van te msken. Wie heeft dit ook ??
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1y6ofiBytND2nD6cH0kffxsL/thumb.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door syntesia op 27-04-2019 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrHiddeV
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 20:10:

P30 Pro overigens.
Probeer eens twee vingers te plaatsen en naar elkaar toe te bewegen (omgekeerde pinch to zoom). Na de update werkte 'vinger lang vasthouden' bij mij ook niet meer, maar dit werkt wel gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

MrHiddeV schreef op zondag 28 april 2019 @ 01:00:
[...]

Probeer eens twee vingers te plaatsen en naar elkaar toe te bewegen (omgekeerde pinch to zoom). Na de update werkte 'vinger lang vasthouden' bij mij ook niet meer, maar dit werkt wel gelukkig :)
Ja! Dit werkt haha! Bedankt _/-\o_

Toch raar dat de normale manier niet meer werkt, maar dit werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU

WhateverSuitsU

syntesia schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 23:45:
Ik heb wat apart gevonden op mijn toestel.
En vroeg mij af of ik de enigste ben.

Aan de rechter zijkant van het scherm heb ik 4 kleine puntjes(gaatjes) ontdekt. 2 om 2 ze zijn allemaal perfect gelijnd. En ook alleen maar te zien op witte achtergrond. Ik ga nog proberen er een foto van te msken. Wie heeft dit ook ??
[Afbeelding]
Zijn het echt gaatjes, dus die je met je nagel kunt voelen bijvoorbeeld? Ik heb deze gaatjes niet en als het echte gaatjes zijn, dan zou ik er melding van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 11:21
Hiervoor 4 jaar een Samsung gehad en ik vind het echt prima werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
WhateverSuitsU schreef op zondag 28 april 2019 @ 06:48:
[...]

Zijn het echt gaatjes, dus die je met je nagel kunt voelen bijvoorbeeld? Ik heb deze gaatjes niet en als het echte gaatjes zijn, dan zou ik er melding van maken.
Hier net zo.
Geen gaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Laatst online: 13:27
Weet iemand misschien of het mogelijk is om je notificaties uit te kunnen klappen op je lockscreen?
Momenteel moet ik dubbelklikken op een notificatie om de volledige inhoud te kunnen zien, alleen met face unlock betekend dat 9 van de 10 keer gewoon de app openen omdat het toestel al ontgrendeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Oceanview schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:07:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om je notificaties uit te kunnen klappen op je lockscreen?
Momenteel moet ik dubbelklikken op een notificatie om de volledige inhoud te kunnen zien, alleen met face unlock betekend dat 9 van de 10 keer gewoon de app openen omdat het toestel al ontgrendeld is.
Nee is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ugh, ik weet nog steeds niet welke telefoon te kiezen, de P30 Pro of de Galaxy S10+.
Er zijn wel een paar dingen waar ik niet zo fan van ben bij de P30 Pro.

De bouwkwaliteit? Telefoon moet wel wat stevig zijn in combinatie met een stevige case uiteraard.
Het ontbreken van een Jack is toch wel een stevig minpunt. Kan ik via een adapter toch nog muziek beluisteren in mijn auto?

Ik ben geneigd naar de P30 Pro te gaan voor de camera, de looks en vooral de batterij.
Maar ik zoek een high-end toestel die op de eerste plaats tegen een eventuele val kan met behulp van een degelijke case. (UAG for instance)

Het risico van mogelijke schade wil ik er bij nemen.
Ook het ontbreken van degelijke glass screen protectors voor de P30 Pro schrikt me af.

[ Voor 6% gewijzigd door Tomski1986 op 28-04-2019 16:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Nu heb ik 'maar' een Mate 20 pro maar degelijk zijn ze absoluut!
Ik ben geen fan van de Samsung aanpassingen dus ooit voor Huawai gekozen. Nooit spijt van gehad :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Tomski1986 schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:34:

De bouwkwaliteit? Telefoon moet wel wat stevig zijn in combinatie met een stevige case uiteraard.
Het ontbreken van een Jack is toch wel een stevig minpunt. Kan ik via een adapter toch nog muziek beluisteren in mijn auto?

Ook het ontbreken van degelijke glass screen protectors voor de P30 Pro schrikt me af.
Belsimpel verkoopt originele usb c naar 3.5mm aansluiting adapter.

Bij de mediamarkt kun je een clearplex screenprotector laten plakken. Is 20 euro inclusief plak garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:11
Ik heb beiden, P30 Pro en S10+ (gehad). Hoewel ik de Samsung S10+ iets verfijnder afgewerkt vind (zowel hardware als software), is de P30 Pro zeker ook een degelijk toestel. Het blijft sowieso een kwestie van geluk of een glazen telefoon een val overleeft.
De P30 Pro overleefde in elk geval als een van de weinige Huawei's, wél ook de test van Jerry rigeverything ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
038Robijno schreef op zondag 28 april 2019 @ 17:07:
[...]

Belsimpel verkoopt originele usb c naar 3.5mm aansluiting adapter.

Bij de mediamarkt kun je een clearplex screenprotector laten plakken. Is 20 euro inclusief plak garantie.
Clearplex is toch geen glass screenprotector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Tomski1986 schreef op zondag 28 april 2019 @ 17:33:
[...]

Clearplex is toch geen glass screenprotector?
Nee klopt.. Beide telefoons hebben een kromming, dus een glaasje zou ik zelf niet doen. Slechte ervaring mee op curved telefoons, ongeacht welk merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Amadeus1966 schreef op zondag 28 april 2019 @ 11:19:
[...]

Hier net zo.
Geen gaatjes.
Even gecheckt aan de rechterkant, niks te zien. Al gezocht of meer mensen dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Casual_T schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:11:
[...]

Even gecheckt aan de rechterkant, niks te zien. Al gezocht of meer mensen dit hebben?
Denk dat je het verkeerd begrepen hebt.
Ik heb geen gaatjes aan de zijkant van mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Amadeus1966 schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:21:
[...]

Denk dat je het verkeerd begrepen hebt.
Ik heb geen gaatjes aan de zijkant van mijn scherm.
Oh oeps, idd verkeerd gelezen. Als die er wel zaten, was het wel verontrustend nieuws geweest.
@syntesia Ik zou eens kijken of je iets via de klantenservice kan spelen, een fabrieksfout oid. Ook al is het misschien geen fabrieksfout .. vaak zijn ze wel coulant met high end toestellen is mijn ervaring qua schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 19:08
Updates gaan vlot, lees nu op XDA dat in China nu .153 wordt uitgerold! Dus waarschijnlijk volgende week naar Nederland. Net als .143

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Pukson schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:48:
Updates gaan vlot, lees nu op XDA dat in China nu .153 wordt uitgerold! Dus waarschijnlijk volgende week naar Nederland. Net als .143
Ik heb .140 nog niet eens binnen (zit op .124) Wel een Vodafone toestel zo te zien, dat zal het wel weer zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Casual_T schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:52:
[...]

Ik heb .140 nog niet eens binnen (zit op .124) Wel een Vodafone toestel zo te zien, dat zal het wel weer zijn..
Zelfde hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Laatst online: 13:27
Nog een vraagje, is bij jullie de rand om de lenzen heen ook scherp?
Als ik met mijn vinger over de randjes rond de telelens ga voel ik duidelijk de rand zitten tegenover de bovenkant. Alsof de cameramodule wat dieper erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Pukson schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:48:
Is dat niet gewoon dezelfde update met een ander nummer? Lijkt me stug dat ze binnen een week 2 updates uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
FrankoNL schreef op zondag 28 april 2019 @ 23:12:
[...]

Is dat niet gewoon dezelfde update met een ander nummer? Lijkt me stug dat ze binnen een week 2 updates uitbrengen
Nope, de update brengt ook weer nieuwe camera functies.

Zelf ook VF en zit op . 140 misschien even forceren met hisuite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Pukson schreef op zondag 28 april 2019 @ 23:37:
[...]

Nope, de update brengt ook weer nieuwe camera functies.

Zelf ook VF en zit op . 140 misschien even forceren met hisuite
Idd dual video mode en betere blur in potrait mode oa!
Maar goed ik zit nog op 124 en via Hisuite deed ie het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Misschien ook interessant.

https://www.androidauthor...-mode-controversy-978486/

https://www.huaweicentral...th-a-new-emui-9-1-update/

[ Voor 34% gewijzigd door Amadeus1966 op 29-04-2019 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06:50
Sharule schreef op zondag 28 april 2019 @ 23:54:
[...]

Idd dual video mode en betere blur in potrait mode oa!
Maar goed ik zit nog op 124 en via Hisuite deed ie het ook niet.
En wss notificatie led erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
B-Art schreef op maandag 29 april 2019 @ 09:11:
[...]

En wss notificatie led erbij?
Staat niet in het change log dus denk het niet.

Huawei P30 Changelog:

[Camera]
Added the camera dual-view recording mode, and the double-frame display shows the panorama and close-up (camera > more > dual-view video).
[Smart Video]
Intelligently extracts the essence clips and automatically matches the special effects templates to create more exciting MVs.
[Gesture Navigation]
Optimize the animation effect and smoothness of sliding back to the desktop with gesture navigation.

Huawei P30 Pro Changelog:

[Camera]
Added camera dual-view recording mode, one-frame dual-picture display panorama and close-up (camera > more > dual-view video);
new super portrait shooting mode can make blur edges, progressive Portrait photos with better layer effects (Camera > Portrait Mode > Blur Button > Super).
[Smart Video]
Intelligently extracts the essence clips and automatically matches the special effects templates to create more exciting MVs.
[Gesture navigation]
Optimize the animation effect and smoothness of sliding back to the desktop with gesture navigation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 22:06
China krijg vaak de update weken eerder. Tenmiste dat is bij de tablets ook zo. Dus het zou me niks verbazen als het nog een week of 3 gaat duren

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Brotuck schreef op maandag 29 april 2019 @ 10:48:
China krijg vaak de update weken eerder. Tenmiste dat is bij de tablets ook zo. Dus het zou me niks verbazen als het nog een week of 3 gaat duren
Valt mee . 140 kwam een weekje eerder daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
Ik zag dat mijn backup van Whatsapp naar een Huawei drive gaat, ik zou deze graag op mijn Google drive willen hebben alleen krijg ik dan de melding dat Whatsapp daarop niet kan inloggen.
Google drive zelf functioneerd prima op de telefoon.
Wat doe ik verkeerd🤔?

Update:
Heb even de versie gecheckt. Had nog een oude versie geinstalleerd die nodig was om met Wazzap mijn chatgeschiedenis van IOS naar Android over te brengen.

Probleem is opgelost!

[ Voor 26% gewijzigd door TR1969 op 29-04-2019 17:16 . Reden: Oplossing gevonden :) ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:59
Tomski1986 schreef op zondag 28 april 2019 @ 16:34:
Ugh, ik weet nog steeds niet welke telefoon te kiezen, de P30 Pro of de Galaxy S10+.
Er zijn wel een paar dingen waar ik niet zo fan van ben bij de P30 Pro.

Ik ben geneigd naar de P30 Pro te gaan voor de camera, de looks en vooral de batterij.
Maar ik zoek een high-end toestel die op de eerste plaats tegen een eventuele val kan met behulp van een degelijke case. (UAG for instance)

Je bent geen fan van de bouwkwaliteit? Heb je liever een minder degelijk toestel? Huawei bouwt al jaren zeer degelijke toestellen, vooral de flagship toestellen zitten prima in elkaar.

Een glass screenprotector.. wat is daar het voordeel van? De Clearplex van Mediamarkt blijft zeer goed zitten en beschermt prima (kleine krassen herstellen zichzelf). Wordt die toch minder na intensief gebruik dan laat je hem gewoon vervangen. De 3,5 mm jack... tja die is wel echt weg. Je kunt of een adapter gebruiken of je kiest een bluetooth optie (zijn tegenwoordig ook genoeg leverbaar met goede geluidskwaliteit).

En de camera :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:01
WhateverSuitsU schreef op zondag 28 april 2019 @ 06:48:
[...]

Nee ik voel ze helemaal niet als ik er met mn nagel overheen ga.
Het zijn ook meer bubbeltjes, maar ik vind zo zo mooi op 1 lijn zitten dat ik dacht dat ze een functie hadden.
Ga Huawei maar eens contacteren hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Gadgeteer schreef op maandag 29 april 2019 @ 16:28:
[...]

Je bent geen fan van de bouwkwaliteit? Heb je liever een minder degelijk toestel? Huawei bouwt al jaren zeer degelijke toestellen, vooral de flagship toestellen zitten prima in elkaar.

Een glass screenprotector.. wat is daar het voordeel van? De Clearplex van Mediamarkt blijft zeer goed zitten en beschermt prima (kleine krassen herstellen zichzelf). Wordt die toch minder na intensief gebruik dan laat je hem gewoon vervangen. De 3,5 mm jack... tja die is wel echt weg. Je kunt of een adapter gebruiken of je kiest een bluetooth optie (zijn tegenwoordig ook genoeg leverbaar met goede geluidskwaliteit).

En de camera :9~
Ach ja, tegenwoordig zijn alle top telefoons van glas, en als je ze laat vallen zonder case gaan ze allemaal even snel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharule
Krijg 140 maar niet binnen. Ook niet via hisuite. Duurt wel lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgeert
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-09 10:24
Zijn er hier mensen met de P30 (zonder pro) die de 140 binnen hebben of komt die achter ? Ik heb de non pro en blijf ook op 124 steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg soms bij het openen van de camera de volgende foutmelding: camerafout, kan geen verbinding maken met de camera. Hoe kan ik dit probleem oplossen of hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:28:
Ik krijg soms bij het openen van de camera de volgende foutmelding: camerafout, kan geen verbinding maken met de camera. Hoe kan ik dit probleem oplossen of hebben meerdere mensen hier last van?
Al een geforceerde herstart gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet bekend ermee zou je kunnen vertellen hoe ik mijn toestel op die manier kan herstarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meestertje
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-09 10:35
Ook ik heb hier een aantal keer last van gehad en bij mij lost het herstarten van de telefoon dit probleem ook op. (uitknop aantal seconden vasthouden tot de optie om te herstarten in beeld verschijnt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:53:
Nee niet bekend ermee zou je kunnen vertellen hoe ik mijn toestel op die manier kan herstarten?
De powerbutton ingedrukt houden.
En ingedrukt blijven houden tot hij herstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2019 @ 21:28:
Is idd wel vreemd dat je het uberhaupt krijgt, als het na een aantal reboots, software updates terugkomt zou ik hulp gaan zoeken, dit gebeurt meestal bij oudere toestellen bij een telefoon van een paar weken is dit abnormaal(zeker gezien de kostprijs zou het niet mogen).

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties. Indd na het geforceerd herstarten krijg ik voor nu geen foutmelding. Ik zal de komends tijd in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2019 @ 23:12:
Bedankt voor de reacties. Indd na het geforceerd herstarten krijg ik voor nu geen foutmelding. Ik zal de komends tijd in de gaten houden.
Bij gekkigheden is dat eigenlijk het eerste wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmy H
Casual_T schreef op zondag 28 april 2019 @ 22:52:
[...]

Hier net zo. En als ik handmatig ga checken zegt ie dat de software up to date is! Terwijl ik nog op .124 zit
Vaag.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:59
FrankoNL schreef op maandag 29 april 2019 @ 18:38:
[...]

Ach ja, tegenwoordig zijn alle top telefoons van glas, en als je ze laat vallen zonder case gaan ze allemaal even snel kapot.
Vroeger werden telefoons afgekraakt omdat ze van plastic waren, dat was niet 'premium'. Nu lopen we te zeuren dat ze van glas zijn.. tevreden zijn we toch nooit dus laat het lekker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Is het mogelijk om inkomende oproepen wel met geluid te laten verlopen, maar inkomende berichten in de stille modus met evt trillen.

Ik kan alleen vinden, of stil of niet stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrHiddeV
FrankoNL schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 09:07:
Is het mogelijk om inkomende oproepen wel met geluid te laten verlopen, maar inkomende berichten in de stille modus met evt trillen.

Ik kan alleen vinden, of stil of niet stil.
Kijk eens naar Do Not Disturb, daar kan je instellen dat telefoontjes gewoon geluid maken terwijl de rest stil blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Heeft er iemand de camera van de P30 Pro al vergeleken met een compactcamera?
Ik vraag me af hoe ie zich staande (of niet) weet te houden als je hem vergelijkt met een camera van ~350 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TR1969
atillicious schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:17:
Heeft er iemand de camera van de P30 Pro al vergeleken met een compactcamera?
Ik vraag me af hoe ie zich staande (of niet) weet te houden als je hem vergelijkt met een camera van ~350 euro.
De beleigenschappen van de Huawei winnen het hier op zeker :) :+

Zonder gekheid, ik weet niet of dit al echt is vergeleken.
Ik heb eerder op het forum wel een vergelijking tussen de P30 en een Sony camera gezien maar daar niet verder naar gekeken.

Zelf verwacht ik dat een dedicated camera het toch wel zou moeten kunnen winnen van een telefoon.

[ Voor 8% gewijzigd door TR1969 op 30-04-2019 10:24 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?