Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
reemprive schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 06:19:
De laatste tijd heb ik in Chrome een andere interface voor tabs. Ik heb geen idee waar ik dat hem gedaan, maar het ziet uit als terug naar 2010, mijn vriendin heeft dit niet op haar Samsung. Ik heb er een screenshot van gemaakt:
[Afbeelding]

Iemand een idee hoe ik dit weer terug krijg naar de normale tab weergave?
In de browser: chrome//flags en dan tab grid layout op default (enabled) zetten en browser opnieuw opstarten ;)
chrome://flags/#enable-tab-grid-layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:23

codex

Geen OpenAI agent :)

Alternative schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 06:36:
[...]

In de browser: chrome//flags en dan tab grid layout op default (enabled) zetten en browser opnieuw opstarten ;)
chrome://flags/#enable-tab-grid-layout
Heb ik geprobeerd, geen resultaat. Zo vreemd, ik heb naar mijn idee niks aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
reemprive schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 06:53:
[...]

Heb ik geprobeerd, geen resultaat. Zo vreemd, ik heb naar mijn idee niks aangepast.
En als je reset all doet? Misschien staat een andere flag verkeerd.

Toevallig simplified view aan staan? Drie puntjes boven -> Settings -> accessibility -> simplified view uitzetten

[ Voor 18% gewijzigd door Alternative op 24-07-2020 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Alternative schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 06:57:
[...]

En als je reset all doet? Misschien staat een andere flag verkeerd.

Toevallig simplified view aan staan? Drie puntjes boven -> Settings -> accessibility -> simplified view uitzetten
Geprobeerd, blijft hetzelfde. Heb jij wel gewoon een preview tab overzicht? Met tekst is echt onhandig, zeker omdat ik gewend ben te switchen tussen tabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelisj
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:44
Ik ben inmiddels overgestapt van een Samsung A5 naar een P30 Pro New Edition.
P30 bevalt me prima! Er is alleen 1 ding waar ik niet uit kom.

Ik ben ook in het bezit van een smartwatch met Wear OS. Nu was het met mijn A5 zo dat als ik de horloge omhad en ik gebeld werd dat de A5 stil bleef. Horloge af dan maakte de A5 weer geluid als ik gebeld werdt.
Dit wil ik ook weer graag met de P30 echter die blijft maar geluid maken.

In de wear os app staat aan gevinkt.
- Inkomende gesprekken dempen
- Waarschuwingen en meldingen dempen.

Als ik bij geluid& trillingen kijk dan staat er onder de beltoon slider zelfs dat het gedempt wordt door wear OS maar toch maakt de P30 nog steeds geluid. Welke instelling moet ik hier nog meer voor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Er is weer iets kapot geupdate. Sinds vandaag kunnen bepaalde videos niet meer normaal worden weergegeven in apps. Bv in youtube. De video wordt heel klein rechtsboven weergegeven in een verder groot groen scherm.. Cache van apps al gewist maar probleem blijft.. Dit is zo frustrerend. Iemand ervaring hier mee?

Vind dat nieuwe 4G icoontje ook maar niks btw maja dat is peanuts vergeleken met dit. soort gekke dingen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xmOZ2vLyr2BHgCoJJjOELzIVn-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VPzLZ6g18yPRO9VBOIFTNFB1.jpg?f=fotoalbum_large

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 19:34

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

NosferatuX schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 14:37:
Er is weer iets kapot geupdate. Sinds vandaag kunnen bepaalde videos niet meer normaal worden weergegeven in apps. Bv in youtube. De video wordt heel klein rechtsboven weergegeven in een verder groot groen scherm.. Cache van apps al gewist maar probleem blijft.. Dit is zo frustrerend. Iemand ervaring hier mee?

Vind dat nieuwe 4G icoontje ook maar niks btw maja dat is peanuts vergeleken met dit. soort gekke dingen

[Afbeelding]
Geen idee probleem heb ik hier niet.
Welke versie draai je?

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:51
Heb genoeg gehad van de happeringen van chrome en sinds vandaag edge aan het gebruiken, en ben momenteel zeer tevreden.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Toevallig, ik was sinds gisteren ook al aan het overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

izzet3838 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:09:
Heb genoeg gehad van de happeringen van chrome en sinds vandaag edge aan het gebruiken, en ben momenteel zeer tevreden.
Ik vind het vervelend dat mijn bookmarks enzo dan niet meegenomen worden. Ik word ook gek van de stotteringen enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
reemprive schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:49:
[...]

Ik vind het vervelend dat mijn bookmarks enzo dan niet meegenomen worden. Ik word ook gek van de stotteringen enzo.
Nu gebruik ik zelf de bookmarks niet, maar ik denk dat als je ze in Chrome synchroniseert tussen desktop en Android, en dan op je desktop ze een keer exporteert naar Edge, dat ze daarna ook in Android in Edge staan.
Maar let op, dit is niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
jopie schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:09:
[...]

Nu gebruik ik zelf de bookmarks niet, maar ik denk dat als je ze in Chrome synchroniseert tussen desktop en Android, en dan op je desktop ze een keer exporteert naar Edge, dat ze daarna ook in Android in Edge staan.
Maar let op, dit is niet getest.
Inderdaad, heb het zo gedaan en een deel van mijn data is mee, een deel wachtwoorden heb ik niet meegekregen maar die zal ik dan eenmalig manueel moeten ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Heb sinds van het weekend een nieuwe screen protector. (Selencia)
Nu echter steeds problemen met mijn vingerscan.

Iemand een oplossing hiervoor ?
Hiervoor nooit problemen gehad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Screenprotector verwijderen? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:49
hier de telefoon al langer dan een jaar maar echt nooit een screenprotector gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
plofkip schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:21:
Waar ik ook nog wel benieuwd naar ben; ik heb best vaak dat m'n touch screen tijdens een spelletje m'n aanraking niet meer registreert. Dus ik druk met m'n duim op het scherm en houd hem op het scherm, dan registreert de telefoon dat soms niet meer.
Daarnaast heb ik best vaak dat het touch screen begint te trippen. Dan zet ik hem aan en zie ik dat er super snel achter elkaar op de home 'knop' wordt gedrukt.
Dacht eerst dat de screenprotector dit veroorzaakte, dus die is er inmiddels af, maar het blijft gebeuren.
Telefoon even neergelegd en toen stopte het, zodra ik met een vinger in de buurt kwam ging die weer verder. Soort statische elektriciteit ofzo?

P30 lite overigens.
Niemand anders last van dit issue? Iemand anders met de P30 Lite heeft namelijk ook weleens hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:58
kaasszje schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 23:19:
Heb sinds van het weekend een nieuwe screen protector. (Selencia)
Nu echter steeds problemen met mijn vingerscan.

Iemand een oplossing hiervoor ?
Hiervoor nooit problemen gehad.
[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie
Dit is het enige wat ik je kan adviseren wat goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Ik heb een klein maar toch wel hinderlijk irritatiepuntje aan mijn jaar oude P30 Pro. Bij het afspelen van Youtube video´s, als je dan vooruitspoelt of even wilt kijken hoe lang een video nog duurt, kon je vroeger altijd weer ergens tappen in het scherm om de interface weer te laten verdwijnen. Bij de P30 Pro lukt dit niet en moet ik helemaal rechtsbovenin het kruisje aanklikken.

Weet iemand of dit toestelspecifieke settings zijn? Vaak zit m'n hand niet in de buurt van dat kruisje, dus moet ik m'n hele houding weer veranderen. Als ik bij andere telefoons kijk leek ik te zien dat dit zij dit probleem niet hebben. De wereld vergaat niet als het zo moet, maar het zijn toch de kleine dingetjes die het 'm doen :p.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Casual_T schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:40:
Ik heb een klein maar toch wel hinderlijk irritatiepuntje aan mijn jaar oude P30 Pro. Bij het afspelen van Youtube video´s, als je dan vooruitspoelt of even wilt kijken hoe lang een video nog duurt, kon je vroeger altijd weer ergens tappen in het scherm om de interface weer te laten verdwijnen. Bij de P30 Pro lukt dit niet en moet ik helemaal rechtsbovenin het kruisje aanklikken.

Weet iemand of dit toestelspecifieke settings zijn? Vaak zit m'n hand niet in de buurt van dat kruisje, dus moet ik m'n hele houding weer veranderen. Als ik bij andere telefoons kijk leek ik te zien dat dit zij dit probleem niet hebben. De wereld vergaat niet als het zo moet, maar het zijn toch de kleine dingetjes die het 'm doen :p.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Heb je het over de youtube app of over youtube in een browser ?
(En zo ja, welke browser ?)

In mijn app werkt het nog zoals gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Het lijkt erop dat Chrome gefixt is. Ik heb vanmorgen een update gedownload, hij is sindsdien snel en stabiel.

Even afwachten, maar het is een duidelijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
kaasszje schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 16:38:
[...]

Heb je het over de youtube app of over youtube in een browser ?
(En zo ja, welke browser ?)

In mijn app werkt het nog zoals gebruikelijk.
De Youtube app! Misschien heb ik iets veranderd in de settings, als jij zo te horen geen problemen hebt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 20:26
Ik gebruik de P30 pro best wel veel als wandel en fiets navigatie.
Nu wil ik graag wanneer ik de navigatie gebruik dat ik het scherm op slot kan zetten zodat deze niet meer reageert op aanrakingen.
Weet iemand hoe dat te realiseren is?

Eric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:58

Mr-D.

interpunctie? no hero here

eric27 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 21:29:
Nu wil ik graag wanneer ik de navigatie gebruik dat ik het scherm op slot kan zetten zodat deze niet meer reageert op aanrakingen.

Eric.
Wat je zou kunnen proberen is naar settings gaan beveiliging meer instellingen en dan vastzetten scherm

Weet niet of dit een oplossing voor jouw zou kunnen zijn
Succes

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

eric27 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 21:29:

Eric.
Ik heb dat ook! Heel irritant als je vervolgens 30 minuten je toestel niet kan gebruiken door per ongeluk het aangeraakt te hebben telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:58
De juli update komt hier binnen, versie 10.1. 0.40 van 292mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

dutchnltweaker schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:15:
[...]

[Huawei P30-serie] Ervaringen & Discussie
Dit is het enige wat ik je kan adviseren wat goed werkt.
Gister eindelijk tijd gehad voor de mediamarkt.
Screen protector laten plaatsen echt top.
Nogmaals bedankt !

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:57

Quad

Doof

Hebben jullie ook wel eens dat het licht van de vingerafdrukscanner wordt geactiveerd terwijl je scherm gewoon aan is? Het licht dan blauw op. Als je dan je vinger niet van het scherm loslaat kan je lijntjes tekenen.. :')

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Vraagje:

Ik heb net de P30 Pro New Edition besteld, maar ga ik nog upgrades krijgen de komende 2 á 3 jaar?

Of blijf ik op Android 10 en valt er het e.e.a. weg, zoals bank apps e.d.?

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

albino71 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:56:
Vraagje:

Ik heb net de P30 Pro New Edition besteld, maar ga ik nog upgrades krijgen de komende 2 á 3 jaar?

Of blijf ik op Android 10 en valt er het e.e.a. weg, zoals bank apps e.d.?
Misschien een gekke vraag maar is het niet verstandig om dat eerst uit te zoeken vóór je iets besteld?
Qua apps zal alles wel blijven functioneren, tenzij een developer besluit om Huawei niet te supporten natuurlijk.

Security updates zal je wel krijgen het komende jaar. Android 11 upgrade vermoed ik ook wel, daarna zou ik er niet teveel op hopen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Quad schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:15:
[...]

Misschien een gekke vraag maar is het niet verstandig om dat eerst uit te zoeken vóór je iets besteld?
Qua apps zal alles wel blijven functioneren, tenzij een developer besluit om Huawei niet te supporten natuurlijk.

Security updates zal je wel krijgen het komende jaar. Android 11 upgrade vermoed ik ook wel, daarna zou ik er niet teveel op hopen.
Tja, ik kan de boel nog cancelen (wkoa), dus er is nog niks aan de hand.

Ik dacht dat de huidige toestellen gewoon nog geüpdatet en geüpgraded zouden worden omdat ze binnen de 'oude' regels vielen. Recente berichten elders hierover echter, brachten mij aan het twijfelen, vandaar de vraag.

De komende tijd maar eens in de gaten houden allemaal.

Bedankt voor je reactie.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
albino71 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 20:26:
[...]

Tja, ik kan de boel nog cancelen (wkoa), dus er is nog niks aan de hand.

Ik dacht dat de huidige toestellen gewoon nog geüpdatet en geüpgraded zouden worden omdat ze binnen de 'oude' regels vielen. Recente berichten elders hierover echter, brachten mij aan het twijfelen, vandaar de vraag.

De komende tijd maar eens in de gaten houden allemaal.

Bedankt voor je reactie.
Beveiligingsupdates krijg je sowieso, bij softwareupgrades heb ik mijn twijfels(al zijn er medetweakers die zeggen dat ze wel zullen komen), afhankelijk van de prijs die je ervoor betaalt hebt zou ik een andere telefoon overwegen.
Daarnaast moet je natuurlijk ook niet jaren aan updates verwachten van een android telefoon die al anderhalf jaar oud is.

[ Voor 7% gewijzigd door izzet3838 op 23-08-2020 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Heeft echt niemand last van green screen bug met sommige videos in de youtube app?

bv deze YouTube: LG CX OLED VS SONY X950H HDR GAMING XBOX ONE X 4K ( VALUE ELECTRONICS)

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
NosferatuX schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 12:53:
Heeft echt niemand last van green screen bug met sommige videos in de youtube app?

bv deze YouTube: LG CX OLED VS SONY X950H HDR GAMING XBOX ONE X 4K ( VALUE ELECTRONICS)
Ik heb het ook. In de browser doet ie het gewoon, in de app is het groen. Links bovenin zie je nog wel wat, scaled blijkbaar niet goed

[ Voor 6% gewijzigd door Alternative op 23-08-2020 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Alternative schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:14:
[...]

Ik heb het ook. In de browser doet ie het gewoon, in de app is het groen. Links bovenin zie je nog wel wat, scaled blijkbaar niet goed
Ok thanks, dacht even dat ik de enige was. Het is echt super irritant. Kom steeds meer videos tegen die zo worden weer gegeven.

Heb alle updates van youtube verwijderd, dan werkt het weer totdat er weer een update komt.

PS
mijn chrome loopt ook nog steeds vast.

[ Voor 4% gewijzigd door NosferatuX op 23-08-2020 13:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 20:43

MartNL

Knip, aangezien dit een illegale versie is van YouTube wordt er hier niet over gesproken.

[ Voor 68% gewijzigd door 13art op 23-08-2020 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Hm vreemde moderatie hier.

YT vanced is herhaaldelijk besproken binnen diverse draadjes

Maar oké.
Zolang we het niet over discutabele zaken hebben zoals het omzeilen van beveiligingen (root) of over het buitenspel zetten van Google apps of juist over het installeren van Googleapps op niet toegestane toestellen zoals de p40 en of alternatieve custom roms dan is het goed.

Ondertussen afvragend waar al die tweakerd gebleven zijn....

Back to topic.

Voor je youtube problemen kan je eventueel zoeken naar alternatieven.
Maar let wel op, er kan getwijfeld worden over de legaliteit van bepaalde apps.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 09:51

Aid

De achterkant van mijn toestel is gesneuveld.. Er zat een hoesje omheen, maar het mocht niet baten helaas. Ik had het in eerste instantie niet eens gemerkt, pas 3 dagen later toen ik het toestel wilde schoonmaken zag ik de barst.
Ze vragen hier circa 50/60 euro voor het vervangen van de achterkant. Nu zou ik het graag zelf willen proberen, want het onderdeel is 10 euro vanuit China (de zwarte variant). Heeft iemand de achterkant wel is zelf vervangen? Ik heb wat filmpjes bekeken, het ziet er niet heel ingewikkeld uit maar ik heb het niet eerder gedaan. Tips/Tricks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• izzet3838
Aid schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:19:
De achterkant van mijn toestel is gesneuveld.. Er zat een hoesje omheen, maar het mocht niet baten helaas. Ik had het in eerste instantie niet eens gemerkt, pas 3 dagen later toen ik het toestel wilde schoonmaken zag ik de barst.
Ze vragen hier circa 50/60 euro voor het vervangen van de achterkant. Nu zou ik het graag zelf willen proberen, want het onderdeel is 10 euro vanuit China (de zwarte variant). Heeft iemand de achterkant wel is zelf vervangen? Ik heb wat filmpjes bekeken, het ziet er niet heel ingewikkeld uit maar ik heb het niet eerder gedaan. Tips/Tricks?
Heb het gedaan op een ander toestel, je zult wel wat tools nodig hebben, sowieso een pry tool, en plastieke kaartjes(bankkaart kan evt ook), een heat gun gaat veel beter dan een föhn, maar met een föhn zal het ook wel gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

Weet iemand of er een truc is om de camera met interval continu foto's te laten maken? Uiteraard is er time lapse, maar dit wordt omgezet naar een video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Het is vrij simpel.
Heb het met een föhn gedaan werkte prima. Goed verwarmen en dan met een toolsetje van ifixit of meebestellen via je chinese website de adhesive door snijden. Heb zelf een stanleymes gebruikt om de adhesive door te snijden werkte ook prima maar snap als je daar een beetje huiverig voor bent. Hou er een YouTube filmpje bij en volg die stappen en je bent zo weer ready to go.

Ps let op dat er een nieuw adhesive laagje bij zit voor wanneer je je nieuwe achterkantje erop plaatst

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Duk tape, der zit ja toch een hoesje omheen.
Niemand die het ziet.
Het duurde bij jou ook drie dagen eer je het door had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aid

Aid

izzet3838 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:59:
[...]

Heb het gedaan op een ander toestel, je zult wel wat tools nodig hebben..
Statz87 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 14:08:
Het is vrij simpel.
Heb het met een föhn gedaan werkte prima. oed verwarmen en dan met een toolsetje van

[...]
Bedankt voor de reacties. Nu even wachten op het onderdeel en de tools.
Amadeus1966 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 17:51:
[...]

Duk tape, der zit ja toch een hoesje omheen.
Niemand die het ziet.
Het duurde bij jou ook drie dagen eer je het door had.
Dat is een oplossing, maar mijn OCD laat dat helaas niet toe hehe :-)

• marcelz37
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-06 20:02
Ik heb de P30 pro 128gb. Nu een paar maande in bezit. Wat mij irriteerd aan de P30 is dat hij regelmatig met Android auto vast loopt onder het navigeren. Ook met browser brave heeft hij met surfe soort vastlopers. Mij vorige huawei mate 10 pro liep duidelijk beter ( beide draaide op Android 10) iemand de zelfde problemen?
Groet marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
marcelz37 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:21:
Ik heb de P30 pro 128gb. Nu een paar maande in bezit. Wat mij irriteerd aan de P30 is dat hij regelmatig met Android auto vast loopt onder het navigeren. Ook met browser brave heeft hij met surfe soort vastlopers. Mij vorige huawei mate 10 pro liep duidelijk beter ( beide draaide op Android 10) iemand de zelfde problemen?
Groet marcel
Dat Brave regelmatig bevriest had ik ook. Na een herinstallatie geen last meer van gehad. Verder nergens last van (10.1.0.140)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
marcelz37 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 14:21:
Groet marcel
ik heb ook een p30 pro maar al vanaf release en merk inderdaad dat android auto vaak erg spottie is kwa connectie soms doet hij het geheel niet soms moet ik hem 3 x de usb plug erin en eruit halen maar ik heb nog nooit gehad dat hij hing of vast liep tijdens het navigeren.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rommelkast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-08 11:16

rommelkast

kitesmurf

Iemand een oplossing voor het volgende?:
De audio van google maps komt uit de speaker maar als hij verbonden is met de carkit, dan komt de audio uit de blauwbek verbinding. Maar als ik dan gewoon radio wil luisteren, dan hoor ik de navi dus niet en rijdt ik mijn afslag voorbij...
In Maps zit een toggle "audio niet via bluetooth afspelen" maar hoe ik die ook instel, het komt altijd uit de blauwbek... mijn LG G6 had dat probleem niet, dus het lijkt niet aan de carkit te liggen en dus ook niet aan Maps.
Hoe forceer ik het navi geluid uit het telefoonspeakertje? (terwijl dus de carkit wel verbonden blijft)
(P30 pro)

bouwplanmakers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:11
Komt hier net 10.1.0.150 binnen. Heb nog steeds last van Chrome freezes af en toe. Dus hoop dat dat toch een keer wordt verholpen.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Ik ben opzoek naar een mooie case waardoor ik toch de mooie achterkant nog kan zien.
Het liefst ook met bescherming van de voorkant.
Bestaat dit? .. Kan alleen maar een silicone backcover vinden. Maar dan heb ik de voorkant niet beschermd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
C6DL schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 14:44:
Ik ben opzoek naar een mooie case waardoor ik toch de mooie achterkant nog kan zien.
Het liefst ook met bescherming van de voorkant.
Bestaat dit? .. Kan alleen maar een silicone backcover vinden. Maar dan heb ik de voorkant niet beschermd
Heb via IG wel eens van die flashy commercials voorbij zien komen van twee helften hard plastic die dan magisch aan elkaar klikten.. Zoiets: YouTube: Magnetic Case 360 Front+Back 9H Tempered Glass Case for Huawei P30 P...

Stay safe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aid

Aid

Weer zgan :-).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/StiDPo-_FRUFD-B0ZP_NMjZ9FcI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zjkPAa8ulScAfng2171LZftb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_IqOPs0sZuMRcMtzePOpmh-Cs_s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X8jVsTOjDgcQY9ZqVN08nV4y.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:53
Master FX schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:09:
Komt hier net 10.1.0.150 binnen. Heb nog steeds last van Chrome freezes af en toe. Dus hoop dat dat toch een keer wordt verholpen.
Heeft helaas niet zoveel met het toestel te maken ben ik achter. Ben verhuisd naar een S10, maar nog steeds hetzelfde issue. Beeldscherm aan en uit is de enige werkende quickfix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik mis de duk tape.....

Netjes geworden 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

codex

thecompany schreef op woensdag 9 september 2020 @ 19:37:
[...]

Heeft helaas niet zoveel met het toestel te maken ben ik achter. Ben verhuisd naar een S10, maar nog steeds hetzelfde issue. Beeldscherm aan en uit is de enige werkende quickfix.
Klopt hetzelfde probleem is aanwezig op de S7 Edge van mijn vriendin. Ongelofelijk dat Google dit niet weet op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Master FX schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 12:09:
Ik gebruik Opera en bij mijn tijdelijke Nokia 7 Plus bleef die regelmatig hangen.
Inmiddels weer een P30 Pro en toevallig vandaag ook een keer gehad in Opera.

Het is eigenlijk altijd als ik op Tweakers zit. Nu heeft tweakers bovengemiddeld mijn interesse, dus het kan toeval zijn. ;)

Te koop....

• Amadeus1966
Ik ben meer een "fan" van Edge.
Bevalt me prima.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:20
Dat is een Chrome probleem (die steeds erger wordt) en niet van de P30. Bepaalde advertenties (Jeep...) hebben een soort trigger die de browser onbruikbaar maken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Ik ben een Firefox gebruiker. Heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-09 20:26
Wat kost nou zo'n nieuwe achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Nu online
eric27 schreef op maandag 14 september 2020 @ 12:09:
Wat kost nou zo'n nieuwe achterkant?
Als je het in Nederland laat doen tussen de 60 en 90 euro. Afhankelijk welke winkel je het laat doen.

Als je het zelf doet en het achterkantje besteld via de bekende chinese websites zo'n 10 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Statz87 op 14-09-2020 22:41 . Reden: Informatie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MartNL schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 18:53:
Ik ben een Firefox gebruiker. Heb nergens last van.
Ook niet van het redesign waarbij je geen favoriete tiles meer hebt bij het openen van een tabblad. :/

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Gonadan schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:34:
[...]

Ook niet van het redesign waarbij je geen favoriete tiles meer hebt bij het openen van een tabblad. :/
Wel van het redesign inderdaad. Dat was wel even wennen.

Maar heb nu mijn favoriete sites toch elke keer in een nieuwe tab staan. Je kunt ze toevoegen via topwebsites. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 11:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MartNL schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:57:
[...]

Wel van het redesign inderdaad. Dat was wel even wennen.

Maar heb nu mijn favoriete sites toch elke keer in een nieuwe tab staan. Je kunt ze toevoegen via topwebsites. 😜
Nu wel weer inderdaad, ze hebben de kritik blijkbaar serieus genomen. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• C6DL
Heb sinds kort een P30 pro.
Wat zaken die me opvallen

1. Het ledje dat normaal moet knipperen bij een melding doet het bij mij niet, moet je dit ergens aanzetten?

2. Sowieso komen meldingen van apps soms niet of laat door.
Bv de marktplaat app komt nauwelijks wat door. (terwijl wel alles aan staat qua meldingen)
Bekend probleem?

3. Waarom is het niet mogelijk om de volume bij je wekker separaat in te stellen ?

Bedankt alvast!
Gr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master FX
1. Hij heeft geen notificatie LED

Stay safe

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:48

KL643

beeldaandemuur

2. denk dat dat een MP probleem is (heb er ook last van, alleen bij MP)

beeldaandemuur

• Master FX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9gws5H98X-8JnT4aMNLjxQPsfo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y6xedH7D5GYJlsurThnU5k8L.jpg?f=fotoalbum_large

3. Nog separater dan dit?

Stay safe

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:44

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Wat denken jullie, komt er een update naar Android 11 voor de P30 Pro?

Ik ben nu nog steeds enorm tevreden met het toestel.
Áls ie nu zou sneuvelen, denk ik dat ik zo weer een P30 Pro neem.

Baal ook flink dat Huawei en de VS (of eigenlijk vooral andersom) in de clinch zitten.
Had graag de P40 of P50 als opvolger gehad voor m'n P30.
Maar zoals het er nu uit ziet, blijft de P30 Pro nog wel een hele tijd.

Nog meer 1st day users die 'm nog hebben en er happy mee zijn? of is het merendeel al over op een ander?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• Alternative
HellStorm666 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:43:
Wat denk je, ga ik de staatsloterij winnen :p

Er is niemand die weet of Android 11 wel of niet naar de P30 (pro) komt. Je had dit Achtergrond - Hoelang Android-telefoons updates krijgen op de frontpage kunnen lezen. Zelfs Huawei weet het niet (zeker) gemiddeld 2 jaar updates van het Android systeem.
Rustig afwachten en op Android 10 draait het ook prima ;) we moeten binnenkort toch over naar een toestel dat 5G ondersteunt :+

• Master FX
[...]
Nog meer 1st day users die 'm nog hebben en er happy mee zijn? of is het merendeel al over op een ander?
Hier is ie zeker nog 'here to stay'. Perfect toestel. En 5G is echt geen reden voor een overstap op een nieuw toestel. Ik mag toch hopen dat tweakers dat ook wel inzien.

Stay safe

• HellStorm666

HellStorm666

Master FX schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:07:
[...]

Hier is ie zeker nog 'here to stay'. Perfect toestel. En 5G is echt geen reden voor een overstap op een nieuw toestel. Ik mag toch hopen dat tweakers dat ook wel inzien.
Zelf zie ik het hele nut van 5G, zeker in de huidige implementatie, niet.
Laat staan op een mobiel.

Latency met 4G+ is laag zat(ping van 23ms), de 170Mbit down en 30Mbit up die ik nu haal is toch ook snel zat.
En 5G is op dit moment nauwelijks sneller.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik heb hem ook vanaf dag 1....of eigenlijk daarvoor al ( prerelease ) en nee hij blijft voorlopig nog wel even ook al zou hij geen updates meer krijgen dan nog.
Hij doet het ook zonder android 11.
De laatste update had ook weinig nieuws onder de zon, sterker nog, het heeft mijn gespreksopname compleet gesloopt.
Maar naast dat ben ik dik tevreden met dat ding.

Toekomstmuziek........

https://www.google.com/am...wei-emui-11-update/%3famp

https://www.androidplanet...roid-11-update-overzicht/

Maar zoals gewoonlijk geven de bovenstaande links natuurlijk geen garanties voor de toekomst en kan het zo weer wijzigen.

Komende vanaf een geheel ander platform was ik wel enigzins positief verrast over Android maar dat heeft weinig met het toestel ansich te maken.

Voor wat 5G betreft.... Tja
Dat wordt toch wel weer verheerlijkt op tweakers.net als de next best thing.

[ Voor 6% gewijzigd door Amadeus1966 op 24-09-2020 15:57 ]

• HellStorm666

HellStorm666

Amadeus1966 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:55:
Ik heb hem ook vanaf dag 1....of eigenlijk daarvoor al ( prerelease )
I know, was wel vet gezellig :)
en nee hij blijft voorlopig nog wel even ook al zou hij geen updates meer krijgen dan nog.
Hij doet het ook zonder android 11.
De laatste update had ook weinig nieuws onder de zon, sterker nog, het heeft mijn gespreksopname compleet gesloopt.
Maar naast dat ben ik dik tevreden met dat ding.

Toekomstmuziek........

https://www.google.com/am...wei-emui-11-update/%3famp

https://www.androidplanet...roid-11-update-overzicht/
O, nice, dit had ik nog niet mee gekregen.
Maar zoals gewoonlijk geven de bovenstaande links natuurlijk geen garanties voor de toekomst en kan het zo weer wijzigen.

Komende vanaf een geheel ander platform was ik wel enigzins positief verrast over Android maar dat heeft weinig met het toestel ansich te maken.

Voor wat 5G betreft.... Tja
Dat wordt toch wel weer verheerlijkt op tweakers.net als de next best thing.

Scientia Potentia Est

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:28
C6DL schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:51:
Heb sinds kort een P30 pro.
Wat zaken die me opvallen

1. Het ledje dat normaal moet knipperen bij een melding doet het bij mij niet, moet je dit ergens aanzetten?

2. Sowieso komen meldingen van apps soms niet of laat door.
Bv de marktplaat app komt nauwelijks wat door. (terwijl wel alles aan staat qua meldingen)
Bekend probleem?

3. Waarom is het niet mogelijk om de volume bij je wekker separaat in te stellen ?

Bedankt alvast!
Gr
2. Ik denk dat dit komt door het vrij agressieve app afsluitbeleid van Huawei. Heb er ook met meerdere apps last van gehad. Als je bij de batterij instellingen bij app-opstartbeheer de app op 'Handmatig beheren' zet dan gaat het een stuk beter. Heb hierdoor overigens weinig gemerkt van slechtere batterijduur, haal nog steeds makkelijk twee dagen op één lading.

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

• C6DL
michaelvo schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:01:
[...]

2. Ik denk dat dit komt door het vrij agressieve app afsluitbeleid van Huawei. Heb er ook met meerdere apps last van gehad. Als je bij de batterij instellingen bij app-opstartbeheer de app op 'Handmatig beheren' zet dan gaat het een stuk beter. Heb hierdoor overigens weinig gemerkt van slechtere batterijduur, haal nog steeds makkelijk twee dagen op één lading.
Ik zie net dat de p30 pro helemaal geen notificatie ledje heeft.
Heb jij die wel ?

• Master FX
C6DL schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:54:
[...]
Ik zie net dat de p30 pro helemaal geen notificatie ledje heeft.
Heb jij die wel ?
Dat klopt idd

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 22:23
Yes! En nog steeds heel tevreden. Al heb ik de laatste tijd erg vaak die bug dat chrome blijft hangen. Dit had ik tot een maand terug niet. En ook geen andere bugs gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838

Ik ben nu nog steeds enorm tevreden met het toestel.
Áls ie nu zou sneuvelen, denk ik dat ik zo weer een P30 Pro neem.

Baal ook flink dat Huawei en de VS (of eigenlijk vooral andersom) in de clinch zitten.
Had graag de P40 of P50 als opvolger gehad voor m'n P30.
Maar zoals het er nu uit ziet, blijft de P30 Pro nog wel een hele tijd.

Hier ook nog steeds een p30 pro(hebben hem samen gekregen destijds, leuke tijden :) ), heb gedacht aan een upgrade maar er is niet echt een telefoon die een serieuze upgrade is, de P40 heeft geen gms, de S20 heeft een mindere camera en tragere oplaadsnelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 21:52
Too5 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:01:
[...]

Yes! En nog steeds heel tevreden. Al heb ik de laatste tijd erg vaak die bug dat chrome blijft hangen. Dit had ik tot een maand terug niet. En ook geen andere bugs gehad.
Chrome ben ik ook vanaf gestapt, is echt een waardeloze browser geworden.
Vond het bijna een enge stap, maar ben zo blij dat ik naar edge ben overgestapt :9 .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
Poesmij schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:52:
[...]

Chrome ben ik ook vanaf gestapt, is echt een waardeloze browser geworden.
Vond het bijna een enge stap, maar ben zo blij dat ik naar edge ben overgestapt :9 .
Idem! Zowel desktop als mobiel overgestapt. Wat fijn dat Edge wel een nieuw tabje opent als je de huidige tabjes sluit! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:20
Too5 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:01:
[...]

Dat is Chrome, niet Huawei. Chrome lijkt elke update een klein beetje slechter te worden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statz87
  • Nu online
Hier ook een day one user.
Nog steeds super tevreden. Van de zomer hem laten vallen en het scherm moeten laten vervangen. Gelukkig via de inboedelverzekering kunnen regelen. Maar dan gooien ze gelijk een nieuw frame en batterij erin. Zelf een nieuw achterkantje besteld bij onze chinese vrienden. Nu weer een compleet nieuw toestel in een ander kleurtje. Voor de amber sunrise gegaan. Lijkt nu alsof ik een ander toestel heb haha.
Straks lekker een sim only abbotje en gaan met die 2 jarige banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Laatst online: 12-06 14:55
Vraagje.. Ik heb een 128 GB Huawei NM Card in mijn P30 Pro zitten, maar de laatste tijd ziet de telefoon deze (vaak) niet meer. Laatst nog eens die sim/nmcard unit uit de telefoon gehaald en terug erin gedaan, toen deed ie het eventjes. Inmiddels ook al niet meer.
Heeft iemand enig idee hoe kan kan checken of het aan mijn telefoon of aan het kaartje ligt?

Het irritantste van deze veel te dure geheugenkaartjes vind ik nog wel dat je er dus standaard geen adapter bij krijgt zodat je de geheugenkaart in je computer kunt testen.

[ Voor 19% gewijzigd door PvT.Arj op 03-10-2020 16:50 ]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francis998
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-05 17:00
Ik twijfel of dit in dit topic hoort of in het topic over de google licentie en huawei. Ik ben namelijk aan het overwegen de P30 lite new edition aan te schaffen, maar ik las pasgeleden ergens dat op veel huawei apparaten google apps (continu) crashen.

Dus vroeg ik me af of iemand hier daar ervaringen mee heeft (of meer over weet) of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nergens last van, zeer stabiele telefoon. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
francis998 schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 16:02:
Ik twijfel of dit in dit topic hoort of in het topic over de google licentie en huawei. Ik ben namelijk aan het overwegen de P30 lite new edition aan te schaffen, maar ik las pasgeleden ergens dat op veel huawei apparaten google apps (continu) crashen.

Dus vroeg ik me af of iemand hier daar ervaringen mee heeft (of meer over weet) of juist niet?
Dat gaat meer over de toestellen die zonder google geleverd zijn zoals de p40 serie, ofwel de reeks toestellen die te lijden hadden onder de toorn van trump.
De p30 serie valt daar buiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
Even ter informatie :
Je kan weer call recording gebruiken die kan je vinden in XDA forum
Ook met de nieuwe update geen probleem
Ik weet niet of het mag een link geven, maar jullie weten wel waar

Vergeten bij te zetten : installeren en opnieuw opstarten en klaar :)

[ Voor 14% gewijzigd door cemeli op 13-10-2020 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
cemeli schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 01:26:
Even ter informatie :
Ik weet niet of het mag een link geven, maar jullie weten wel waar:)
YES! het beste nieuws dat ik vandaag ontvangen heb, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
Hallo,

Ik heb net een P30 pro ontvangen wegens het falen van mijn Pixel 3 XL, op zich tevreden over de telefoon en ik hoopte op een zelfde camera ervaring als met de Pixel 3 XL. Op het gebied van foto's in slechte lichtomstandingheden wordt ik zeker niet teleurgesteld.

Echter, als ik foto's wil maken van mensen die een beetje bewegen dan lijkt de camera (sluitertijd) wel wat te traag. Altijd is er wel beweging op de foto te zien. Dit had ik bij de Pixel 3 XL veel minder.

Iemand dezelfde ervaring en/of een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspertje19
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:40
kezman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:00:
Echter, als ik foto's wil maken van mensen die een beetje bewegen dan lijkt de camera (sluitertijd) wel wat te traag. Altijd is er wel beweging op de foto te zien. Dit had ik bij de Pixel 3 XL veel minder.

Iemand dezelfde ervaring en/of een oplossing hiervoor?
Ik heb de gewone P30 maar ook ik heb hier last van. Zeker bij onvoldoende licht. Er valt wel wat op te lossen door in de PRO modus te gaan en zelf de sluitertijd wat sneller te zetten, nadeel is wel weer dat de ISO weer aardig omhoog gaat en je dus meer ruis hebt.

Tevens vind ik überhaupt de camera traag reageren als ik foto's wil maken, dat vind ik wel ene min puntje van deze telefoon...voor de rest super tevreden, nergens anders klagen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
caspertje19 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 13:37:
[...]

Ik heb de gewone P30 maar ook ik heb hier last van. Zeker bij onvoldoende licht. Er valt wel wat op te lossen door in de PRO modus te gaan en zelf de sluitertijd wat sneller te zetten, nadeel is wel weer dat de ISO weer aardig omhoog gaat en je dus meer ruis hebt.

Tevens vind ik überhaupt de camera traag reageren als ik foto's wil maken, dat vind ik wel ene min puntje van deze telefoon...voor de rest super tevreden, nergens anders klagen over
Inderdaad ik merk ook wel dat de camera ivm samsung-apple toestellen veel tijd nodig heeft voor het maken van een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
cemeli schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 01:26:
Even ter informatie :
Ik weet niet of het mag een link geven, maar jullie weten wel waar

Vergeten bij te zetten : installeren en opnieuw opstarten en klaar :)
De link mag je rustig plaatsen hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 01:01
https://forum.xda-develop...post83653105#post83653105

Vergeet niet de oude eerst te verwijderen, als je die nog hebt. Via instellingen > apps > apps > systeemprocessen weergeven. Zoeken op recorder, het is niet Geluidsrecorder, maar die andere. Na het installeren even opnieuw opstarten.

Als het niet werkt, zorg er voor dat deze app en Geluidsrecorder toestemming hebben voor het gebruik van opslag.

Zojuist geïnstalleerd en getest, werkt weer perfect!

[ Voor 5% gewijzigd door millerman_sf op 13-10-2020 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Het enige makke wat ik heb is als ik de oproepopnames wil openen vanuit de telefoonapp dwz met de drie bolletjes rechtsboven dan krijg ik de melding " er is geen app gevonden om deze actie uit te voeren ".

Vanuit de verkenner kan ik ze gewoon beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boraprince
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 18:15
hallo iedereen,

in het begin werd mijn telefoon zelden gebruikt om te bellen. ondertussen is het ook mijn werktelefoon geworden en bel ik er regelmatig mee. en ik heb de indruk dat er vertraging op het geluid zit tijdens het telefoneren. Ik heb dikwijls voor dat we allebei tegelijkertijd binnen te praten. dat ik net begin te praten terwijl de andere begint. een rustig gesprek word bijna een zware discussie om aan het woord te geraken. wordt er lichtjes zot van 8)7 . Ik heb dit voor met verschillende mensen dus het moet bijna aan mijn smartphone of simkaart liggen.

iemand een idee hoe dit komt en/of kan opgelost worden? ligt dit aan de smartphone? of zou dit ook te maken kunnen hebben met de simkaart? surfen op 4g gaat zonder problemen dus slecht contact op de simkaart denk ik niet.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Boraprince schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 15:24:
hallo iedereen,

in het begin werd mijn telefoon zelden gebruikt om te bellen. ondertussen is het ook mijn werktelefoon geworden en bel ik er regelmatig mee. en ik heb de indruk dat er vertraging op het geluid zit tijdens het telefoneren. Ik heb dikwijls voor dat we allebei tegelijkertijd binnen te praten. dat ik net begin te praten terwijl de andere begint. een rustig gesprek word bijna een zware discussie om aan het woord te geraken. wordt er lichtjes zot van 8)7 . Ik heb dit voor met verschillende mensen dus het moet bijna aan mijn smartphone of simkaart liggen.

iemand een idee hoe dit komt en/of kan opgelost worden? ligt dit aan de smartphone? of zou dit ook te maken kunnen hebben met de simkaart? surfen op 4g gaat zonder problemen dus slecht contact op de simkaart denk ik niet.

thx
De simkaart is eigenlijk een geheugenkaartje met codes op die je gsm dan gebruikt om op het netwerk te mogen, dus je kunt het eigenlijk zien als een sleutel.

Dit zou dus kunnen liggen aan je telefoon, aan je operator, of aan jezelf😁, daarmee bedoel ik het volgende je telefoon moet je stem verwerken dit doorsturen naar een station dat het dan weer doorstuurd naar de andere persoon die hoort het en moet het dan verwerken, dus verschil van een seconde is normaal, ik zou een andere telefoon proberen met jouw sim en kijken, volgens mij ligt het of aan je netwerj of beeld je het jezelf in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-D.
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:58

Mr-D.

interpunctie? no hero here

Vraagje,

ik heb een P30pro dual sim met 2 simkaarten.
ik heb op beide wisselgesprek uitstaan op beide sims ook de functie aan staan dat als ik in gesprek ben dat deze naar de voicemail moet gaan en de slider wisselgesprek uitstaan.
ook op beide sims doorschakelen indien in gesprek naar voicemail aanstaan
oproep doorschakelen naar andere simkaart staat ook uit.

maar elke keer als ik iemand aan de lijn heb en iemand anders belt mij op hetzelfde nummer komt hij toch binnen en blijf ik een piepje horen en de tegenpartij hoort dan niet dat ik in gesprek ben.

als ik de status met *#43# op vraag krijg ik ook de melding dat deze bij beide providers uitstaat.

weet iemand hier een oplossing voor?

sneller usenet? tips en tricks

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:51
Ik krijg zojuist update 10.1.0.161 aangeboden op de P30 Pro. Beveiligingspatches van September :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
patshad schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 09:07:
Ik krijg zojuist update 10.1.0.161 aangeboden op de P30 Pro. Beveiligingspatches van September :)
Hier alleen maar een update van wat systeemparameters.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tCFFBln9ZAWNoz1r9Kzg7HGJg6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZNB4VH0ylUBvG1432RgCqMCS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:51
Amadeus1966 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:21:
[...]

Hier alleen maar een update van wat systeemparameters.

[Afbeelding]
De systeemparameters staan los van de update, je zit nog steeds op de .150 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amadeus1966
patshad schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:07:
[...]

De systeemparameters staan los van de update, je zit nog steeds op de .150 ;)
Neeeee
Je meent het.

Pagina: 1 ... 34 ... 41 Laatste

Let op:
Dit is topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Huawei P30-serie] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Huawei P30-serie] Accessoires

Discussie over het verlies van de Google licentie mag hier besproken worden: Google bant Huawei van Android, wat zijn de gevolgen?