26 maart 2019 zijn de eerste toestellen uitgereikt aan een heel select gezelschap tijdens de presentatie in Parijs.
Dus meer dan een jaar is wel heel ruim bemeten.
@
eric27
Wat jij zoekt kan nagenoeg elk toestel.
Voor wat de foto's betreft, ieder heeft daar een eigen mening over.
Als ik de foto's mooi vind, dan is het voor mij goed genoeg en de mening van een ander boeit mij niet.
Ik moet er mee werken.
Mijn advies aan jou is dan ook probeer er eentje uit en ga niet uit van die tig reviews al of niet door een Amerikaanse bril bekeken.
Update beleid is inderdaad geen peil op te trekken, zeker wat het uitrollen betreft.
De ene heeft hem direct in het begin terwijl een ander er weken op kan wachten en het maakt niet uit waar je zit op de aardkloot of bij welke provider.
Voor wat de camera betreft, hij doet het wel aardig al ben ik nog steeds van mening dat mijn aloude lumia 950 scherpere foto's schiet.
Maar dat is ieder zijn eigen beleving daar in.
De Huawei is zeker niet sneller wat foto's maken betreft dan de lumia, dit omdat het kreng simpelweg geen dedicated cameraknop heeft.
Wat de veiligheidscertificaten betreft, daar heb ik tot het moment van schrijven nog geen issues mee gehad.
Whatsapp daarintegen wel en dat vanaf de laatste update en dan alleen met het selecteren van media.
Maar zelf ben ik overgestapt naar de business versie van whatsapp en sindsdien heb ik er geen last meer van.
Kan dit toestel zich meten met de nieuwe generatie highend toestellen?
Geen idee, hoop theoretische blabla is er genoeg te vinden, maar of die betrouwbaar zijn.
Er worden de meest waanzinnige reviews geschreven, maar de neutraliteit is vaak ver te zoeken of ze zoeken een bevestiging van hun eigen aanschaf.
Qua hardware kan je er geen buil aan vallen.
Alles loopt nog steeds even vlot als in het begin.
De batterij gaat nog steeds twee volle dagen mee.
De enige twee irritaties die ik heb met mij toestel is de lichtsensor, die doet het verder prima maar vindt hem persoonlijk te agressief regaren op de diverse lichtbronnen.
En het afspelen van video en dan met name het geluid, deze heeft bij mij wel eens dat het volume ineens zachter wordt.
Een paar tikjes op de lawaaiknop en het is weer opgelost.
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....