• jurrehaak
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 06:55
Die sim bestelling was nogal vaag inderdaad maar de portal zelf is top en je doet hem er in en hij werkt.

[ Voor 31% gewijzigd door jurrehaak op 25-09-2026 23:28 ]

• jurrehaak
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 06:55
jurrehaak schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 22:52:
Die sim bestelling was nogal vaag inderdaad maar de portal zelf is top en je doet hem er in en hij werkt.

• EVfan
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10:26
Sinds gisteren krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTgKuuuDI9N-PqME6xoDd-yEjbY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uSNvGcPmzkAyTuRxALh55qme.jpg?f=fotoalbum_large

iemand die dit herkent, en advies?

Mitsubishi Electric PUZ-WM 112YAA; ERPT20X-VM2E; PV 3900 Wp ZW, 3900 Wp NW

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-10 17:25
EVfan schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:54:

[Afbeelding]

lees even het topic door zou ik zeggen...

• gjcvro
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
EVfan schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:54:

[Afbeelding]

Net een beurt gehad?

• EVfan
FitTiv schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 16:14:
[...]

lees even het topic door zou ik zeggen...
@FitTiv

Heb ik uiteraard gedaan. Ik zie dat na een wijziging (eerst 150 kkm voor de 2019) naar minder geleidende koelvloeistof de verversingstermijn is aangepast naar 60 kkm. De auto heeft 500 km terug een beurt gehad, en deze melding geeft aan “vul”, niet ververs. Bovendien is er bij de afgelopen beurt niets met de koelvloeistof gedaan. Daarom wat twijfelachtig. Maar de teller staat inderdaad op ca. 60 kkm, dus wellicht is de melding daardoor getriggerd. Dan is het wel een beetje vreemd dat de dealer er bij de laatste beurt niets aan gedaan heeft.

Enfin zal maandag contact opnemen.

• EVfan
@gjcvro

Ja 2 maanden en 500 km terug.

Vandaar mijn verwarring.

• gjcvro
  • Nu online
EVfan schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 17:08:
[...]

@gjcvro

Ja 2 maanden en 500 km terug.

Vandaar mijn verwarring.
Waarschijnlijk koelvloeistof vervangen en nou een luchtbel. Vaak gaat deze weer snel weg. Staan al een paar gevallen in dit topic.

hm, lees net dat vloeistof niet vervangen is. Weet je dat zeker? Er was nl ook een terugroepactie voor voor een bepaald jaar.

[ Voor 17% gewijzigd door gjcvro op 26-09-2026 18:20 ]

• EVfan
gjcvro schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 18:18:
[...]

Waarschijnlijk koelvloeistof vervangen en nou een luchtbel. Vaak gaat deze weer snel weg. Staan al een paar gevallen in dit topic.

hm, lees net dat vloeistof niet vervangen is. Weet je dat zeker? Er was nl ook een terugroepactie voor voor een bepaald jaar.
@gjcvro

Ja dat van die lucht bellen had ik ook de laaste weken hier gelezen.

Er was niets vermeld op het service rapport van koelvloeistof vervangen na de laatste beurt. 100% zeker weet ik het niet, maar de hele beurt nam maar 40 minuten in beslag, dus lijkt me ook niet dat er tijd voor geweest is.

Ga maandag de dealer bellen, dan zullen we het wel horen.

• gjcvro
  • Nu online
EVfan schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 18:26:
[...]

@gjcvro

Ja dat van die lucht bellen had ik ook de laaste weken hier gelezen.

Er was niets vermeld op het service rapport van koelvloeistof vervangen na de laatste beurt. 100% zeker weet ik het niet, maar de hele beurt nam maar 40 minuten in beslag, dus lijkt me ook niet dat er tijd voor geweest is.

Ga maandag de dealer bellen, dan zullen we het wel horen.
Nee, 40 min is te kort, ze hebben er volgens mij een paar uur voor nodig om te wisselen.

• K van k
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 27-09 09:24

K van k

18x 400 wp oost-west

Meestal hebben ze de dop de verkeerde kant op gedraaid. Veel voorkomend probleem. Dan krijg je deze melding. Spanningsregelaar.

Bij mij is net de vloeistof vervangen met de beurt.

Kreeg melding 1.5 jaar geleden ook na beurt, dop even losgehaald en ander kant opgedraaid

• EVfan
gjcvro schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 19:36:
[...]

Nee, 40 min is te kort, ze hebben er volgens mij een paar uur voor nodig om te wisselen.
Even follow up: blijkt te gaan om de terugroep actie, die kennelijk de laatste twee jaar niet bij de beurt is uitgevoerd. Hun beleid is kennelijk wachten tot het systeem een foutmelding geeft en dan pas uitvoeren.

Afspraak voor eind oktober, en de auto is dan een hele dag nodig. De terugroep actie zou kosteloos moeten zijn, is dat ook jullie ervaring?

• gjcvro
  • Nu online
EVfan schreef op maandag 28 september 2026 @ 18:19:
[...]

Even follow up: blijkt te gaan om de terugroep actie, die kennelijk de laatste twee jaar niet bij de beurt is uitgevoerd. Hun beleid is kennelijk wachten tot het systeem een foutmelding geeft en dan pas uitvoeren.

Afspraak voor eind oktober, en de auto is dan een hele dag nodig. De terugroep actie zou kosteloos moeten zijn, is dat ook jullie ervaring?
Hiervoor was de onze private lease, dus ik heb nooit een rekening gezien aangezien het een terugroepactie betreft zou het gratis moeten zijn, maar het mnoet ook elke x jaar en 60.000 km geloof ik.. Wel de ervaring dat binnen een maand na het vervangen je dezelfde melding krijgt dan je nu hebt, maar die gaat dan wel weg :9

• aartie
  • Registratie: Februari 2026
  • Laatst online: 09-10 18:22
melding bij 125000km vloeistof vervangen daarna geen last meer (viel niet onder garantie) kosten 352,- euro

• ninjazx9r98
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:37
Vorige week de laatste servicebeurt gehad bij 86.500 van 'mijn' MY22. De laatste omdat het lease contract afloopt begin feb 2027 en ik voor die tijd nog wel redelijk wat kilometers zal maken maar geen 15.000 wat overigens erg weinig is als interval. Prima voor ICE maar voor EV slaat KIA de plank daar wel een beetje mis.
Had ook richting de 500 kilometer overschrijding dus bij iedere start van de auto een waarschuwing met een negatief aantal kilometers en dat service toch echt nodig was. Niet zo vreemd als je ruim 6 weken moet wachten voor men tijd heeft voor een servicebeurt, de 1500km waarop het waarschuwen begint is zo weggereden en dan zit ik nog niet eens heel veel op de weg.

Geen bijzonderheden voor wat betreft de auto bij de servicebeurt, wel slechte service van de dealer. Ik zou wachten op de auto (men heeft prima werkplekken en koffie) en toen ik ruim voor tijd binnen kwam nog even gevraagd of het window van 13:00 tot 15:00 gehaald zou worden vanwege een vervolgafspraak. Geen enkel probleem meneer, is ruim voor die tijd klaar tenzij er iets heel bijzonders is maar dan bellen we meteen.
Half drie, niks gehoord. Drie uur, niks gehoord dus maar naar beneden naar de balie. Meneer die de toezegging had gedaan zit achter z'n bureau heel diep in z'n telefoon en ziet me zogenaamd niet staan. Vrouwelijke collega van hem is in gesprek, minuut of vijf later kan ik eindelijk vragen hoe de auto er voor staat want die staat gewoon buiten. Meneer zit nog steeds druk in z'n telefoon maar op het moment dat ik z'n vrouwelijke collega vraag hoe het zit legt hij de telefoon weg, kijkt me aan en gaat op z'n computer aan de gang.
De auto is al lang klaar maar ze wachten nog op toestemming van de lease maatschappij voor een ruitenwisser en interieurfilter. Zijn die nog niet gedaan dan? Jawel, zucht maar de lease maatschappij zeg ik toch net. Ik heb een vervolg afspraak, als ik tijdig had geweten hoe of wat had ik tijdig kunnen bellen, nu moet dat last moment en dat is vervelend.
Ja, dat hadden we inderdaad wel kunnen doen maar kijk eens daar komt toevallig net iemand aangelopen met de papieren en uw sleutel. Kwart voor vier vertrok ik weer richting huis, vijf minuten rijden, om snel in te bellen bij de afpsraak van half vier.
Lang verhaal maar moest het even kwijt.

De e-Niro wordt overigens vervangen door een Xpeng L03, niet vanwege bovenstaand verhaal en eerdere ervaringen met de delaer maar wel vanwege de specificaties met de bijbehorende prijs van de L03 ten opzichte van de EV3 en EV4 waar ik wel even naar gekeken heb.

Ben nog steeds heel tevreden met de e-Niro voor wat betreft het rijden. De software en navigatie kan (veel) beter, als ik iets negatiefs zou moeten zeggen over de auto dan zijn het die twee. Dat ABRP veel beter is (persoonlijke mening) in navigeren en laadlocaties kiezen op lange(re) ritten met behulp van informatie die nota bene gewoon aanwezig is in de auto snap ik nog steeds niet.

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 13:02
@ninjazx9r98 denk dat die onderhouds interval ook voornamelijk hetzelfde gehouden is zodat de autobedrijven nog wat te doen hebben. Pure koppelverkoop..

• janne_nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:03
Bij de EV2 is het interval 30000km of 2 jaar......

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:46
janne_nl schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:56:
Bij de EV2 is het interval 30000km of 2 jaar......
Bij de laatste generatie Niro EV is het nu ook op 30k of twee jaar gezet. De boordcomputer geeft nog wel 15k als interval aan.

• sigio
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Martiveen schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:19:
@ninjazx9r98 denk dat die onderhouds interval ook voornamelijk hetzelfde gehouden is zodat de autobedrijven nog wat te doen hebben. Pure koppelverkoop..
Bij alle kia dealers hier in de regio is het meestal 2-3 maanden wachten om een afspraak te kunnen maken, dus ik zou zeggen dat ze 't al druk genoeg hebben en onzin-maintenance niet echt nodig hebben ;)

Wijk nu voor iedere beurt maar weer uit naar een andere stad, afhankelijk van waar het niet 2+ maanden wachten is.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:17

Arfman

Drome!

Binnenkort loopt onze lease ook af, we gaan de auto overnemen. Kreeg een berichtje van Kia dat de auto APK gekeurd moest worden en dat heb ik gelijk maar aangegrepen om een beurtje (40K KM) en bandenwissel te doen.

Nu wil de leasemaatschappij dit onderhoud niet betalen omdat dat volgens hun in de bepalingen staat, als je de procedure tot overname hebt gestart mag je geen onderhoud meer laten doen. Grappige is dat dat dus nergens in mijn contract staat. Ik heb de auto gisteren wel meegekregen zonder te betalen maar ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Ik heb het idee dat ik juridisch sterk sta (de klantenservice kon ook niks vinden in de bepalingen) maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen .. we zullen zien.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• janne_nl
Voor de liefhebbers en/of de zoekers, bij Hedin in Sittard staan een e-Niro Executive uit 2022 met ongeveer 50000 op de teller voor iets van 26000 te koop zag ik. (mijn oude)
edit:
ik heb geen aandelen en belang erbij trouwens, maar gezien soms de vragen hier ;-) Onderhoud lukte daar altijd binnen een maand. Nu een EV2 GTline trouwens.

[ Voor 33% gewijzigd door janne_nl op 02-10-2026 09:32 ]

• gjcvro
  • Nu online
janne_nl schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 09:31:
Voor de liefhebbers en/of de zoekers, bij Hedin in Sittard staan een e-Niro Executive uit 2022 met ongeveer 50000 op de teller voor iets van 26000 te koop zag ik. (mijn oude)
Dat is niet bepaald een aanbieding volgens mij.

• Arfman

Arfman

Drome!

gjcvro schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 13:25:
[...]

Dat is niet bepaald een aanbieding volgens mij.
Flink aan de prijs inderdaad, en voor dat geld niet eens even netjes gepoetst. Flink wat slijtage op het stuur ook.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• janne_nl
Dat mag je zeker vinden, als ik echter op autoweek/autoscout24 kijk is hij wel goedkoper dan de meeste andere van die leeftijd en kilometers. Zeker als je naar dezelfde uitvoering kijkt.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:21
sigio schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:54:
Bij alle kia dealers hier in de regio is het meestal 2-3 maanden wachten om een afspraak te kunnen maken, dus ik zou zeggen dat ze 't al druk genoeg hebben en onzin-maintenance niet echt nodig hebben ;)
Kia Vaneman Hoofddorp (en misschien ook wel Amsterdam) heeft vanaf 12 oktober elke werkdag minimaal 1 slot beschikbaar nog deze maand, zag ik in de online werkplaatsplanner.

Die in mijn eigen regio was wat lastiger. nog 1 met 1 slot in oktober ja.

[ Voor 6% gewijzigd door gertvdijk op 02-10-2026 14:40 ]

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10 22:17

Thyzz

-=leeg=-

Arfman schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 09:12:
Binnenkort loopt onze lease ook af, we gaan de auto overnemen. Kreeg een berichtje van Kia dat de auto APK gekeurd moest worden en dat heb ik gelijk maar aangegrepen om een beurtje (40K KM) en bandenwissel te doen.

Nu wil de leasemaatschappij dit onderhoud niet betalen omdat dat volgens hun in de bepalingen staat, als je de procedure tot overname hebt gestart mag je geen onderhoud meer laten doen. Grappige is dat dat dus nergens in mijn contract staat. Ik heb de auto gisteren wel meegekregen zonder te betalen maar ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Ik heb het idee dat ik juridisch sterk sta (de klantenservice kon ook niks vinden in de bepalingen) maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen .. we zullen zien.
Ik had precies het zelfde bij mijn overname.
De beurt stond al ingepland voor ik de overname inging. Maar toch waren alle kosten voor mij. Helaas pindakaas

5325wp

• gjcvro
  • Nu online
Thyzz schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 15:38:
[...]

De beurt stond al ingepland voor ik de overname inging. Maar toch waren alle kosten voor mij. Helaas pindakaas
Apart. Onze auto heeft nog netjes de beurt gehad, koelvloeistof voor de 2e keer dat jaar vervangen en een maand later was hij van ons.

• sigio
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
janne_nl schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 14:27:
Dat mag je zeker vinden, als ik echter op autoweek/autoscout24 kijk is hij wel goedkoper dan de meeste andere van die leeftijd en kilometers. Zeker als je naar dezelfde uitvoering kijkt.
De 2e-hands Niro EV's zijn wel wat duurder geworden het afgelopen jaar. Vorig jaar kon je de zelfde modellen voor rond de 17k vinden (meerdere kennissen van mij hebben er toen een gekocht). Met de hogere benzine-prijzen sinds de Hormuz en Rusland issues zijn gebruikte EV's ook weer flink duurder geworden (omdat hogere vraag).

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:53
sigio schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 18:20:
[...]

De 2e-hands Niro EV's zijn wel wat duurder geworden het afgelopen jaar. Vorig jaar kon je de zelfde modellen voor rond de 17k vinden (meerdere kennissen van mij hebben er toen een gekocht). Met de hogere benzine-prijzen sinds de Hormuz en Rusland issues zijn gebruikte EV's ook weer flink duurder geworden (omdat hogere vraag).
Ze zijn zelfs echt veel duurder geworden. Wij kochten die van ons in april en nu is hetzelfde model zeker €2000-€3000 duurder. We waren al vanaf begin februari aan het zoeken en toen waren ze nog eens €1500 goedkoper dan toen wij hem kochten. Helaas hadden we onze eigen Auris toen nog niet verkocht, anders had ons dat flink wat geld gescheeld.

Las vorige week ook op AutoWeek dat de e-Niro de meest geliefde elektrische occasion is, dus geen wonder dat het dan nog eens extra hard stijgt

• ninjazx9r98
gertvdijk schreef op woensdag 16 september 2026 @ 14:16:
[...]

Krijg nou wat. Een notificatie dat de bug gefixt zou zijn, zojuist op de telefoon. 👏
Iemand die het al getest heeft?

[Afbeelding]
In de app had ik ze al beschikbaar voor mijn MY22 maar werken deden ze niet en doen ze helaas nog steeds niet. Dit is weer de periode waarin het heel fijn is als ze zouden werken maar het is nog steeds alleen maar de voorruit en kabine verwarming die werkt via de app.
Ik kan dus instappen in een warme auto met een schoon voorruit maar achterruit en spiegels blijven koud en dus vochtig waardoor ik ze alsnog moet schoonmaken voor ik veilig weg kan rijden. Wegrijden met schone ruiten en spiegels zou zoveel fijner zijn maar helaas.

• gertvdijk
ninjazx9r98 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 19:13:
[...]

In de app had ik ze al beschikbaar voor mijn MY22 maar werken deden ze niet en doen ze helaas nog steeds niet. Dit is weer de periode waarin het heel fijn is als ze zouden werken maar het is nog steeds alleen maar de voorruit en kabine verwarming die werkt via de app.
Ik kan dus instappen in een warme auto met een schoon voorruit maar achterruit en spiegels blijven koud en dus vochtig waardoor ik ze alsnog moet schoonmaken voor ik veilig weg kan rijden. Wegrijden met schone ruiten en spiegels zou zoveel fijner zijn maar helaas.
Bij mij werkte het wel vanuit de app, vanmorgen nog. Spiegels en achterruit waren beslagen en na enkele minuten was het weg. Zelfs stuurverwarming deed het.
Temperatuur was ook juist ingesteld volgens mij.

[ Voor 3% gewijzigd door gertvdijk op 07-10-2026 20:06 ]

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• ninjazx9r98
gertvdijk schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 19:53:
[...]

Bij mij werkte het wel, vanmorgen nog. Spiegels en achterruit waren beslagen en na enkele minuten was het weg. Zelfst stuurverwarming deed het.
In de auto werkt het prima bij mij maar gestart vanuit de app dus niet. Ik moet dus alsnog met het handje schoonmaken of instappen, inschakelen en dan paar minuten wachten in de auto die ondertussen wel al warm was.
Nog iets anders wat ik alleen lijk te hebben als ik de app gebruikt hebt om de climate control aan te zetten is dat de verwarming daarna niet stabiel lijkt. Staat bijv op 21 graden maar wordt veel warmer. In de app heb ik "user-set temperature" aan staan op 21 graden maar ik heb het vermoeden dat de andere optie van smart climate gebruikt wordt. Die kan zomaar 24 zijn in de vroege ochtend en dat komt ook meer overeen met wat ik merk in de auto.
Draai ik de temperatuur omlaag dan komt deze volgens het display wel vanaf 21 maar de lucht uit de roosters voelt dan echt koud. Temperatuur weer iets omhoog en dan gaat het wel goed.

Morgen maar weer eens kijken maar ik heb er weinig vertrouwen in terwijl het ooit wel gewerkt heeft.

• Arfman

Arfman

Drome!

Thyzz schreef op vrijdag 2 oktober 2026 @ 15:38:
[...]

Daar ga ik dus niet zomaar mee akkoord :) Het staat nergens beschreven dat dit zo werkt. Nog steeds niks teruggehoord van de leasemaatschappij, morgen eens even bellen. Heb echt het idee dat ik juridisch vrij sterk sta, vraag is alleen of je voor dit bedrag heel moeilijk wilt gaan doen als het echt op de spits wordt gedreven (de dealer wacht op zijn geld namelijk, dat vind ik het enige vervelende).

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-10 17:25
Voor de mensen met error 104001 connection in de kia app, registreer je device bij google heeft het bij mij opgelost. Fairphone 6 met e/os. App werkt nu weer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HY6KLbnFV0EmBoL5XHTEjjdGKUM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/A2PXxQHIQwHd4a1aRiDSpTbp.png?f=fotoalbum_large

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04:45
ninjazx9r98 schreef op woensdag 7 oktober 2026 @ 20:05:
[...]

In de auto werkt het prima bij mij maar gestart vanuit de app dus niet. Ik moet dus alsnog met het handje schoonmaken of instappen, inschakelen en dan paar minuten wachten in de auto die ondertussen wel al warm was.
Nog iets anders wat ik alleen lijk te hebben als ik de app gebruikt hebt om de climate control aan te zetten is dat de verwarming daarna niet stabiel lijkt. Staat bijv op 21 graden maar wordt veel warmer. In de app heb ik "user-set temperature" aan staan op 21 graden maar ik heb het vermoeden dat de andere optie van smart climate gebruikt wordt. Die kan zomaar 24 zijn in de vroege ochtend en dat komt ook meer overeen met wat ik merk in de auto.
Draai ik de temperatuur omlaag dan komt deze volgens het display wel vanaf 21 maar de lucht uit de roosters voelt dan echt koud. Temperatuur weer iets omhoog en dan gaat het wel goed.

Morgen maar weer eens kijken maar ik heb er weinig vertrouwen in terwijl het ooit wel gewerkt heeft.
Even weer voor de zekerheid:
Hebben we het over:

- In de app handmatig het klimaat systeem inschakelen?

- In de app via eengepland schema het klimaatsysteem aanzetten?

Het eerste werkt bij mijn MY20 zeker wel (stuur, spiegels, achterruit, voorruit), het tweede moet ik nog uitproberen.

• ninjazx9r98
bnwgraaf schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 10:29:
[...]

Even weer voor de zekerheid:
Hebben we het over:

- In de app handmatig het klimaat systeem inschakelen?

- In de app via eengepland schema het klimaatsysteem aanzetten?

Het eerste werkt bij mijn MY20 zeker wel (stuur, spiegels, achterruit, voorruit), het tweede moet ik nog uitproberen.
Handmatig in de app en bij een MY22. Gepland schema gebruik ik niet.

• bnwgraaf
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04:45
ninjazx9r98 schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 16:02:
[...]

Handmatig in de app en bij een MY22. Gepland schema gebruik ik niet.
Okay, dus blijkbaar weer/nog steeds verschillen tussen de auto's onderling dan!

• gertvdijk
bnwgraaf schreef op donderdag 8 oktober 2026 @ 20:57:
Okay, dus blijkbaar weer/nog steeds verschillen tussen de auto's onderling dan!
Daarvoor hebben we te weinig informatie wellicht. Laatste firmware voor infotainmentsysteem kan nog een variabele zijn bijvoorbeeld. Aan de lader met te weinig stroom of laadpunt uit maar wel ingeplugd doet hij ook niks, allemaal bekende issues niet benoemd als niet van toepassing. Zoals ook bij lage SoC onder de 20 ofzo doet hij ook niks.

Werkte gisterenavond voor mij weer goed trouwens, remote climate control on demand in de app.

Pagina: 1 ... 370 371 Laatste

Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Thuisladen van je EV deel 2
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic

Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.