Hij speelt niet altijd als linksbuiten. Heeft zelfs wedstrijd als links en rechtsback gespeeld bij Sevilla.Napo schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:43:
[...]
26 van de 48 wedstijden waren 'gewoon' volle wedstrijden en maar één wedstrijd waar hij niet in actie is gekomen. In dat perspectief is zijn rendement bijzonder matig als een linksbuiten. 4 assists en 1 doelpunt is niet om over naar huis te schrijven ongeacht dat hij in een sterkere competitie speelt. Waarbij je wel moet realiseren dat hij per eind januari de volle minuten pakt in de la liga.
[...]
In de wedstrijden waar hij start (26 dus) is hij maar 5 keer gewisseld.
Maar als Sevilla al niet weet waar ie moet spelen, waarom zou Oranje hem dan wel opstellen?
Omdat je mijn inziens altijd moet kijken naar individuele kwaliteit.toolkist schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 10:05:
Maar als Sevilla al niet weet waar ie moet spelen, waarom zou Oranje hem dan wel opstellen?
De uitdaging voor een bondscoach is om de beste spelers van het land samen te laten functioneren.
Je kan het ook omdraaien. Promes is zo multifunctioneel dat hij zelfs bij een club als Sevilla op meerdere posities inzetbaar is.
Voornamelijk als wingback gespeeld dus veel verdedigend wat natuurlijk niet zijn sterkste punt is, maar nu na trainerswissel weer linkermiddenvelder dus zie voor hem nu wel meer kansen dan eerst.Yogibeer schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 09:47:
[...]
Hij speelt niet altijd als linksbuiten. Heeft zelfs wedstrijd als links en rechtsback gespeeld bij Sevilla.
Wat gaat het worden vanavond jongens? Ik denk een degelijke overwinning. 2-0. Wel pas in de 2e helft goals.
Ik zet in op een gemakkelijke 4-0 overwinning.
Potverdorie, moet ie toch weer 1 minuut voetballen om die boete te betalen
Float like a butterfly, sting like a bee.
Even zitten narekenen, hij moet 1 uur en 20 minuten werken/leven om het terug te betalen. Maar dat kan dus ook slapendMartinusz schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:07:
[...]
Potverdorie, moet ie toch weer 1 minuut voetballen om die boete te betalen
Verwijderd
Volgens Derksen zou Nederland gaan verliezen...Leon Zwiers schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:25:
Wat gaat het worden vanavond jongens? Ik denk een degelijke overwinning. 2-0. Wel pas in de 2e helft goals.
Ik ben benieuwd. Ik reed net toevallig langs het stadion van Luxemburg... sjonge jonge zeg dat we daar ooit moeite mee hadden. Vanavond vanuit het hotel hier in Luxemburg (city) maar eens ‘De slachting van Belarus’ gaan kijken
De opstelling van vanavond:
- Cillessen
- Blind
- Van Dijk
- De Ligt
- Dumfries
- De Roon
- Wijnaldum
- De Jong
- Babel
- Depay
- Bergwijn
Niet meer dan terecht, daarom inderdaad te verwachten.Yogibeer schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:06:
Had uiteraard niet anders verwacht.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was een grap omdat hij dik achter staat in hun toto wedstrijd voor een goed doel en die quotering nodig heeft om er nog iets van te maken.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 17:58:
[...]
Volgens Derksen zou Nederland gaan verliezen...
https://toto-extra.nederlandseloterij.nl/veronica-inside/
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 21-03-2019 20:24 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:10
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hoppa
10-0?

10-0?
Begint goed, gelukkig niet te laat ingeschakeld.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
De gevreesde verdediging van de wit russen hoor! 52 seconden stand gehouden!
Als ik dit oranje zie voetballen, ben ik blij dat ik ze zondag live mag zien in de Arena.
Die heeft meestal van die kleine nutteloze dingen aan waar je niets aan hebtElPaco schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:52:
Is precies wat ze nodig handen, anders loop je je 90 mins stuk tegen zo'n ploeg.
Lekker ingetikt door Depay na een mooie actie van Babel!
Edit: Hoeft Depay geen scheenbeschermers aan?
Depay en Babel draaien zo - in mijn ogen - vaak de verkeerde kant op. Al paar keer iemand mega vrij op de flanken en dan gaat het gepiel worden (wel succesvol overigens) maar zonde is het wel. Die commentator is al lyrisch dus ik ben voorzichtig nu ^^.
Die Wit-Russen staan verdedigd misschien wel goed, maar voetballen kunnen hun verdedigers niet..
Als die maar vaak genoeg de bal hebben komt het wel goed vanavond.
Als die maar vaak genoeg de bal hebben komt het wel goed vanavond.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik ben blij dat die 1-0 erin ligt, die Wit-Russen komen om voor de pot te hangen, lastig om kansen te creëeren en niet echt boeiend.. maar ik had ook niet anders verwacht
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
NL elftal he... clowns/carnavalspubliek.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:02:
Beetje dooie bende daar in de kuip.
Zodra de Indiaan de blaaskapel niet dirigeert is het sfeerloos
En terwijl ik kijk zie ik Depay, met kleine scheenbeschermers, even kijken of ‘de tweaker’ alweer iets te zeiken heeft op de scheenbeschermers van Depay.. en ja hoor..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is leuk en aardig tot hij iets oploopt.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:05:
En terwijl ik kijk zie ik Depay, met kleine scheenbeschermers, even kijken of ‘de tweaker’ alweer iets te zeiken heeft op de scheenbeschermers van Depay.. en ja hoor..
Er is een reden waarom andere spelers met normale scheenbeschermers rondlopen
En terechtSt@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:05:
Terecht omdat.. als het niet mocht mag hij niet in het veld staan. Als hij dat prettig voetballen vindt mag dit gewoon.. en hij voelt zich prettig blijkt maar weer.
En toch is dat niet meer zo erg als jaren geleden. Toen was het een carnavalskinderfeestje.Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:04:
[...]
NL elftal he... clowns/carnavalspubliek.
Zodra de Indiaan de blaaskapel niet dirigeert is het sfeerloos
Ondertussen nummer 2 erin.
Die was mooi hoor!
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Wat een verdediging lollll
[ Voor 79% gewijzigd door Typhone op 21-03-2019 21:09 ]
Het is dat de keeper duikt, maar hij schiet de bal recht op hem af..
Wel fijn om zo in het zadel geholpen te worden.
Wel fijn om zo in het zadel geholpen te worden.
Dat is het juist, deze nutteloze dingen zijn een manier om er omheen te komen.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:08:
Terecht omdat.. als het niet mocht mag hij niet in het veld staan. Als hij dat prettig voetballen vindt mag dit gewoon.. en hij voelt zich prettig blijkt maar weer.
Je moet een scheenbeschermer hebben, dus pakken sommige spelers deze dingen om aan de regel te voldoen.
Maar als er wat gaat gebeuren heb je er echt niets aan.
Van een afstand ziet het er gewoon uit alsof hij niks aan heeft.. Kan het ook niet helpen.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:05:
Was lekker uitgespeelde goal!
Ja, en wat is dan precies het probleem? Volgens mij is het een probleem voor Depay, het is geen kleuter die je moet zeggen hoe iets moet. Het is zijn eigen verantwoordelijkheid.Deadsy schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:09:
[...]
Dat is het juist, deze nutteloze dingen zijn een manier om er omheen te komen.
Je moet een scheenbeschermer hebben, dus pakken sommige spelers deze dingen om aan de regel te voldoen.
Maar het is gewoon zeiken om het zeiken op die gast. Is het niet z’n hoed is het niet z’n sjaal, is het niet z’n dure auto dan zijn het wel z’n scheenbeschermers..

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 21-03-2019 21:13 ]
Volgens mij is het spelregeltechnisch zelfs voldoende om een bierviltje in de kousen te stoppen.Deadsy schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:09:
[...]
Dat is het juist, deze nutteloze dingen zijn een manier om er omheen te komen.
Zet maar weer uit, ik wil meer goals zien.Leon Zwiers schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:11:
Schakel ik een kwartiertje later in.....mis ik meteen 2 goals
Ik hoop dat er tegen Duitsland een ander middenveld staat anders hebben we een probleem.
Want? Het is ook maar net hoe ze staan.Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:15:
Ik hoop dat er tegen Duitsland een ander middenveld staat anders hebben we een probleem.
Onterecht geel, die kerel ging al vroeg naar de grond.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 21-03-2019 21:21 ]
Want... als er geen druk wordt gezet implodeert het middenveld meteen en staan er veel mensen voor de eigen 16. Ik vind Depay in veel gevallen ook alleen maar een show opvoeren terwijl eenvoudiger voetbal een stuk efficiënter zou zijn. Superleuk natuurlijk dat het Wit Rusland is maar de Duitsers zijn wat anders.
Nu ook weer dat hakje van hem. Wissel die vent Koeman.
Wat is Blind een traag hok zeg.
Zolang die hakjes steeds aankomen is er niet veel aan de hand toch? Wijnaldum lijkt er wat dat betreft minder in te zitten.Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:21:
[ Voor 82% gewijzigd door ElPaco op 21-03-2019 21:23 ]
Zolang het effectief is kunnen hakje prima? Deze kwam gewoon goed aan.Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:21:
Want... als er geen druk wordt gezet implodeert het middenveld meteen en staan er veel mensen voor de eigen 16. Ik vind Depay in veel gevallen ook alleen maar een show opvoeren terwijl eenvoudiger voetbal een stuk efficiënter zou zijn. Superleuk natuurlijk dat het Wit Rusland is maar de Duitsers zijn wat anders.
Bij Emmen doet Anco Jansen het constant zonder resultaat, daar is het wel donders irritant
Dat komt ook iedere pot terug. @St@m wat vind je hier van?
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 21-03-2019 21:25 ]
Volgens mij kreeg De Roon geel doordat hij die bal niet goed kon aannemen. Effectief is het allemaal niet. Maar nu ben ik natuurlijk een enorme zwartkijker. Let maar op tegen Duitsland.
@ElPaco ik vind Babel, Wijnaldum en Depay erg rommelig spelen. Dat gedrag heeft z’n weerslag meteen op de rest.
@ElPaco ik vind Babel, Wijnaldum en Depay erg rommelig spelen. Dat gedrag heeft z’n weerslag meteen op de rest.
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 21-03-2019 21:26 ]
depay speelt juist prima. het zijn babel, bergwijn en gini die iedere bal zo slecht aannemen dat ze de boel verspelen.
Nee, daar kreeg De Roon geen geel voor.Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:25:
Volgens mij kreeg De Roon geel doordat hij die bal niet goed kon aannemen. Effectief is het allemaal niet. Maar nu ben ik natuurlijk een enorme zwartkijker. Let maar op tegen Duitsland.
Maar, Duitsland? Waarom zouden we daar in vredesnaam ‘bang’ voor moeten zijn? Die zitten nu in crisis en daar hebben ‘we’ net van gewonnen en een punt gepakt..
Mwa, zwartkijker ben je niet per se, het spel is niet super, maar jij wil dat Koeman de beste/meest dreigende man van het veld haalt, dat is een beetje vreemdTyphone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:25:
Edit: eens met jou over Babel en Wijnaldum, maar wat mij betreft haal je Depay en Bergwijn door elkaar.
[ Voor 10% gewijzigd door ElPaco op 21-03-2019 21:28 ]
Meest waardeloze functie bij het NL-elftal.. naast de wissels lopen om te zeggen hoe ze de warming-up moeten doen.. whahaha 
Het zijn professionals mensen.. hou eens op zeg.
Het zijn professionals mensen.. hou eens op zeg.
Wat denk je waarom hij niet altijd speelt bij zijn clubTyphone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:21:
ja memphis moet je maar scheenbeschermers dragen.
Kniebeschermers bedoel jeYemoke schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:30:
ja memphis moet je maar scheenbeschermers dragen.
Duitsers kennen geen crisis. Dat gelijkspel destijds was meer geluk dan wijsheid. Die winst was oké maar ik betwijfel of we die weer zomaar krijgen. Met ons lichtgewicht middenveld wat geen bal in de dekking kan aannemen gaan we het niet redden.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:27:
[...]
Nee, daar kreeg De Roon geen geel voor.
Maar, Duitsland? Waarom zouden we daar in vredesnaam ‘bang’ voor moeten zijn? Die zitten nu in crisis en daar hebben ‘we’ net van gewonnen en een punt gepakt..
Ok.. noem het maar lichtgewicht.. de man van 200 miljoen (nieuwe Jezus), een dragende kracht bij Liverpool en 1 van de beste middenvelders van de Serie A..Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:31:
[...]
Duitsers kennen geen crisis. Dat gelijkspel destijds was meer geluk dan wijsheid. Die winst was oké maar ik betwijfel of we die weer zomaar krijgen. Met ons lichtgewicht middenveld wat geen bal in de dekking kan aannemen gaan we het niet redden.
Ach ik sta er liever wat positiever in. Ik zie zeker mogelijkheden tegen het zwakke Duitsland.
waarom kijk je dan nog zap weg zodat wij tenminste weer plezier kunnen hebbenLeon Zwiers schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:37:
Nou, sinds ik ben ingeschakeld geen reet meer gebeurt
Zie nu pas eerste goal. Knap hoor. Niet alleen de goal zelf die ook echt knap afgemaakt was. Maar je ziet Depay al starten voordat je door hebt waar de bal komt. Echt mooi doelpunt.
Had je Duitsland gekeken tegen Servië? 4:1 zou heel normaal zijn geweest.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:33:
[...]
Ok.. noem het maar lichtgewicht.. de man van 200 miljoen (nieuwe Jezus), een dragende kracht bij Liverpool en 1 van de beste middenvelders van de Serie A..
Ach ik sta er liever wat positiever in. Ik zie zeker mogelijkheden tegen het zwakke Duitsland.
Nee, maar het werd ook geen 4-1..Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:41:
[...]
Had je Duitsland gekeken tegen Servië? 4:1 zou heel normaal zijn geweest.
Maar wat jij wilt, tegen Duitsland gaan we er keihard af.
Ik zie het zondag wel.
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 21-03-2019 21:46 ]
Nee, het is zijn eeuwige drang om af te willen wijken, daar ageren veel Nederlanders nu eenmaal tegen.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:11:
Ja, en wat is dan precies het probleem? Volgens mij is het een probleem voor Depay, het is geen kleuter die je moet zeggen hoe iets moet. Het is zijn eigen verantwoordelijkheid.
Maar het is gewoon zeiken om het zeiken op die gast. Is het niet z’n hoed is het niet z’n sjaal, is het niet z’n dure auto dan zijn het wel z’n scheenbeschermers..
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat gaan we zeker zien. En ik ben ook bang dat we weinig kans maken. Zeker nu Low die drie van BM niet heeft meegenomen en is gaan doorselecteren.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:45:
[...]
Nee, maar het werd ook geen 4-1..
Maar wat jij wilt, tegen Duitsland gaan we er keihard af.
Ik zie het zondag wel.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
F. de Jong heeft last van zijn linker bovenbeen?
Het had voor rust ook al 3-0 kunnen staan voor Servië hoor. De verdediging van Duitsland zag er niet echt heel goed uit.Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:41:
[...]
Had je Duitsland gekeken tegen Servië? 4:1 zou heel normaal zijn geweest.
[ Voor 10% gewijzigd door Qu3st op 21-03-2019 22:04 ]
Weer een hakje.. wisselen die vent
Hij had last van z'n lies, wellicht speelt dat weer op.ST10©DE schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:02:
F. de Jong heeft last van zijn linker bovenbeen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Da's nogal wiedes als maar één team wil voetballen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat ligt eraan.
Als je het tempo omhoog gooit, dan speel je dit soort teams vaak helemaal zoek en vallen er gaten. Maar als het niet nodig is, dan is het niet nodig.
Als je het tempo omhoog gooit, dan speel je dit soort teams vaak helemaal zoek en vallen er gaten. Maar als het niet nodig is, dan is het niet nodig.
Nofi, maar komen die toeschouwers kijken naar een voetbalwedstrijd of een concert van Celine Dion
Lichtjes op de telefoon..
Ja Tete, dat krijg je er dus van als je niet naar die meneer luistert als je moet warmlopen..
Wel lullig voor hem
Wel lullig voor hem
Heeft die man toch nog nut! Foei Kenny.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:12:
Ja Tete, dat krijg je er dus van als je niet naar die meneer luistert als je moet warmlopen..
Welmlullig voor hem
Wel minder voor zondag. Straks weer allemaal mensen met pijntjes.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 21-03-2019 22:14 ]
Ik houd mn hart altijd vast met dit soort kansloze Oranje potten in deze fase van de competitie.Gonadan schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:06:
[...]
Hij had last van z'n lies, wellicht speelt dat weer op.
XXXVI
Naja kansloos, het is geen oefenpot.ephymerous schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:14:
[...]
Ik houd mn hart altijd vast met dit soort kansloze Oranje potten in deze fase van de competitie.
Dus blijkbaar zijn ze toch niet zo professioneel? Of is de warmloopcoach wel nodig?St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:12:
Welmlullig voor hem
Ik houd het er op dat voetballers helemaal niet zo professioneel zijn, zeker niet als je het vergelijkt met andere sporters.
Ik vermoed dat Ten Hag wel eens een late wissel heeft gedaan wat in nog minder speeltijd resulteerde.
40 sec spelen maar wel een cap op je conto.
@ephymerous
Cant agree more. Oranje sucks altijd behalve op een EK of WK. Dat boeit echt nooit, voor mij dan
.
Cant agree more. Oranje sucks altijd behalve op een EK of WK. Dat boeit echt nooit, voor mij dan
Dit topic is gesloten.