100% pingel afgekeurd. De Jong die open kansen mist, ik weet niet waarom iedereen PSV hier nog ziet winnen, ik zie t niet gebeuren. gelijkspel op zijn best.
Ajax kampioen
Ajax kampioen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
PSV wint gewoon met 2 of 3-1 en dan maakt PSV nog steeds een goede kans, met het drukke programma van AJAX. Vanavond slaap jij gewoon lekker onder je PSV dekbedovertrek hoorLeon Zwiers schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:33:
100% pingel afgekeurd. De Jong die open kansen mist, ik weet niet waarom iedereen PSV hier nog ziet winnen, ik zie t niet gebeuren. gelijkspel op zijn best.
Ajax kampioen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 75% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 13:36 ]
LOLTyphone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:35:
GEEN penalty
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja die vorige wel, dit niet. Hij liet zn been again hangen zie de replay dan! Gore artiest die vent.
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 13:37 ]
Hou op joh, gewoon een penalty.Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:36:
[...]
Ja die vorige wel, dit niet. Hij liet zn been again hangen zie de replay dan! Gore artiest die vent.
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 14-04-2019 13:39 ]
Zeker niet, de jong mag er alleen een krijgen als het shirt uit is he......Tripwire999 schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:38:
Vond dat vast houden van de Jong meer een pingel dan deze hij laat gewoon z'n been hangen
[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 13:40 ]
[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2019 20:23 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 105% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2019 20:24 ]
Onzin. Penalty’s die een penalty zijn is niet zoveel mis mee. Het hangende pootje van Lozano is er gewoon geen.St@m schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:40:
[...]
100% penalty en dat weet je zelf ook wel. Maarja.. Ajax bril, dus ik snap je wel.
Voorlopig is er nog geen kans ingegaan en als je kansen niet maakt verdien je niet om te winnen. Penalty is natuurlijk ook een kans maar wel een cadeautje van de tegenstander. Niet iets op basis waarvan je winst afdwingt.jaapstobbe schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:41:
Als PSV hier wint is het ook terecht. Voetballen de 2e helft stukken beter en kans op kans.
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2019 13:46 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat is bij deze gelukt.dvdkiwi schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:46:
Het is niet al te best maar dit gaat PSV gewoon winnen natuurlijk.
[ Voor 92% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-04-2019 13:51 ]
Ben ik wel met je eens. Er wordt vaak geroepen "In de laatste minuten scoren is ook een kwaliteit" maar als de ballen net verkeerd blijven vallen zoals nu (20 schoten, 1 doelpunt), dan maak je het jezelf zo ontzettend moeilijk. Er is geen reden om aan te nemen dat iedere tegenstander het niet meer op kan brengen in de laatste 10-15 minuten.Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:19:
[...]
Eerlijk gezegd denk ik dat het probleem daarvoor al een paar keer aanwezig was. Alleen het kwam er nooit in negatieve zin dus werd er weinig aandacht aan besteed.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 84% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2019 20:25 ]
[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-04-2019 20:20 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 13:56 ]
Ik hoorde net iemand om een onderbouwing voor een bewering vragen, dus doe ik dat hier ook maar: op basis waarvan is @St@m een successupporter?OPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:46:
Laat maar...
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Zoals wat precies? En wat is er mis met mijn opmerking, jij kijkt door een Ajax bril deze wedstrijd toch? Dan snap ik wel dat je het geen penalty vindt.Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:55:
Niks maar je begint meteen vanaf dat moment te trappen tegen alles wat niet pro PSV is inclusief mij een Ajax bril verwijten maar in de hele periode ervoor was die vijandige sfeer er niet. Dus niet zo lichtgeraakt komen doen. We kafferen Maarten_E toch ook niet uit en reageren daar gewoon normaal op.
[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 14-04-2019 13:57 ]
Maar liefst 6 minuten!Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:52:
[...]
Hij was er wel eerder dan jou... serene rust tot de 1-1 van jouw kant.
Des te aparter als ik vind dat de Jong er wel eentje had moeten hebben toch? Daar heeft mijn Ajax bril niks mee te maken. Ik keek ook NAC-Emmen met een Ajax bril namelijk. Daar zou ik de valpartij van Lozano hetzelfde hebben gevonden.St@m schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:56:
[...]
Zoals wat precies? En wat is er mis met mijn opmerking, jij kijkt door een Ajax bril deze wedstrijd toch? Dan snap ik wel dat je het geen penalty vindt.
[ Voor 18% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 14:00 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 14:03 ]
Het ging niet om de aanwezigheid van jou maar om die van Opslaghond en St@m 😉Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:58:
[...]
@ST10©DE nee ik kreeg al thumbs up vroeg in de eerste helft.
[ Voor 3% gewijzigd door loewie1984 op 14-04-2019 14:03 ]
Ja Opslaghond gaf mij al vroeg een thumbs up bedoel ik. Vroeg in de eerste helftST10©DE schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:02:
[...]
Het ging niet om de aanwezigheid van jou maar om die van Opslaghond en St@m 😉
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 14:06 ]
Waarmee je bevestigd dat het niet posten geen bewijs is dat iemand niet aanwezig is. Bovendien niet vreemd dat je geen waardering krijgt van St@m.Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:04:
[...]
Ja Opslaghond gaf mij al vroeg een thumbs up bedoel ik. Vroeg in de eerste helft.
Sinds wanneer doet het er op een discussieplatform toe wanneer je toetreed in de discussie? DIt is wel ontzettend zoeken naar spijkers op laag water...Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:04:
[...]
Ja Opslaghond gaf mij al vroeg een thumbs up bedoel ik. Vroeg in de eerste helft.
[ Voor 21% gewijzigd door Hupske op 14-04-2019 14:12 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heeft 'ie nergens gezegd toch? Alleen dat het niet onmogelijk is en dat is ook zo. Als ze gewoon snel hadden gescoord dan is alles mogelijk. Dan speelt de Graafschap echt niet hetzelfde. Maar goed, who cares really? Het was iig geen beste wedstrijd dat moge duidelijk zijn. Goed genoeg though, het enige dat PSV moet doen is elke week winnen nu. Als Ajax alles wint, dan zijn ze verdiend kampioen.Pompi schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:08:
Dan wordt er vaak gezegd dat Schone zijn mond moet houden maar daar mag van Bommel dan ook mee beginnen want was dit niet de wedstrijd waar ze even met 11-0 zouden winnen volgens hem?
Kijk even naar de sfeer ervoor en erna en zoek de verschillen. Wie wanneer post boeit me niet zoveel maar gewoon op een situatie reageren van een PSV'er mag schijnbaar niet als Ajacied. Gisteren vonden hier gigantisch veel Ajacieden het geen penalty bij De Ligt vs Koolwijk maar die hadden allemaal een Ajax bril op.Napo schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:08:
[...]
Sinds wanneer doet het er op een discussieplatform toe wanneer je toetreed in de discussie? DIt is wel ontzettend zoeken naar spijkers op laag water...
Verwacht je dat men voor de wedstrijd een bericht plaatst, een post liked of iets doet om zich kenbaar te maken? Wellicht was er simpelweg niets nieuws te melden gedurende de barslechte eerste helft.
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 14:20 ]
Dat is ook weer zo’n quote die heerlijk uit zijn verband gerukt is. Hij zei eerst juist dat ze eerst moesten zien te winnen en dan pas naar doelsaldo konden kijken, zo bewijst ook deze wedstrijd.Pompi schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:08:
Dan wordt er vaak gezegd dat Schone zijn mond moet houden maar daar mag van Bommel dan ook mee beginnen want was dit niet de wedstrijd waar ze even met 11-0 zouden winnen volgens hem?
Dat was bij Schone ook het geval, maar moesten we ook tot in den treure lezen hierPickleRick schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:21:
[...]
Dat is ook weer zo’n quote die heerlijk uit zijn verband gerukt is. Hij zei eerst juist dat ze eerst moesten zien te winnen en dan pas naar doelsaldo konden kijken, zo bewijst ook deze wedstrijd.
Maar goed. Ik zie PSV op deze manier geen kampioen worden. Al zijn laatste speeldagen doorgaans wel in ons voordeel
Als ik terugkijk - want ik heb überhaupt de wedstrijd niet gezien - zijn er twee posts die voornamelijk de vlam lijken aansteken. Iemand vind het nodig om een speler een "gore artiest" te noemen, iets wat nooit gaat helpen in een normale manier van discussiëren, het daarna aanhalen van clubvoorkeur voegt sowieso niets toe. Vervolgens is er een andere die moet benoemen dat er supporters van een bepaalde club "wakker" zijn.Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:16:
[...]
Kijk even naar de sfeer ervoor en erna en zoek de verschillen. Wie wanneer post boeit me niet zoveel maar gewoon op een situatie reageren van een PSV'er mag schijnbaar niet als Ajacied.
Typhone schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:50:
Hier kunnen we toch niks mee? De scheidsrechter kijkt mee, de VAR kijkt mee. Dan is de ippon geen ippon, hij wordt niet zo hard vastgehouden dat het overtredingswaardig is of noem het maar op. Ergo: niks aan de hand dus. Ik geloof er niks van dat hij minder penalties krijgt dan hij zou moeten krijgen sinds de invoering van de VAR.
Tsja, dat zie ik hier spijtig genoeg toch niet veranderen. Objectief mag je je mening hier niet geven want er wordt direct een clubvoorkeur bij gehaald. Zelfs als je het onderbouwt wordt je als moraalridder weggezet of probeer je jezelf in te dekken. Dat er dan vervolgens over de sfeer wordt geklaagd door juist die personen is bijzonder.St@m schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:21:
@Typhone ik reageerde voor de penalty al. Heb de laatste tijd niet meer zo’n behoefte om te reageren hier.
[...]
En de sfeer? Dat is oplsaghond met z’n gezuig. Al zul je dat wel anders zien
[ Voor 21% gewijzigd door Napo op 14-04-2019 14:25 ]
Als je dat vindt negeren. Wat vond je van het moment van Luuk de Jong? Even los van wat de VAR en van vond? Dat was toch gewoon een penalty correct?St@m schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:21:
@Typhone ik reageerde voor de penalty al. Heb de laatste tijd niet meer zo’n behoefte om te reageren hier. En je wilde wachten op de analisten? Ze waren het er gewoon over eens dat het een penalty was, dom van Serarens, slim van Lozano. Scheidsrechter en VAR vinden ook dat het een penalty was.. tja.. kun je vinden dat het er geen is, prima, maar je hebt gewoon geen gelijk want het was een penalty.
En de sfeer? Dat is oplsaghond met z’n gezuig. Al zul je dat wel anders zien
[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 14-04-2019 14:25 ]
Huh, ben je nu opeens voor PSV?Leon Zwiers schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:09:
Nou, nog een overwinning. Het is dus hopen op puntverlies van Ajax. Doelsaldo is kansloos.
Didn’t expect to see this by the Old Trafford dugout. So. Many. Questions. pic.twitter.com/fIlbaxwaxu
— Simon Peach (@SimonPeach) 13 april 2019
Die keeper van Den Haag heeft een bliksemtramsfer gemaakt?toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:28:
Ajax supporters gooien bier naar Cristiano Ronaldo, West Ham supporters gooien andere voorwerpen![]()
[Twitter]
Dat lag toch echt anders. Die ging er al vanuit dat Ajax alles zou gaan winnen en dat de concurrentie wel punten zou verliezen. En dat met een zwaarder programma dan nu voor de boeg en een achterstand van Ajax. En dat zowel in het kampioensjaar van PSV als dat van Feyenoord.toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:22:
[...]
Dat was bij Schone ook het geval, maar moesten we ook tot in den treure lezen hier
Ajax is dit seizoen de enige die het verdienen kampioen te worden. Als je zo lang meespeelt in 3 competities heb je bij mij altijd een streepje voor. Vaak zie je op het einde toch vermoeidheid. Maar binnenkort weten we meer.Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:13:
[...]
Heeft 'ie nergens gezegd toch? Alleen dat het niet onmogelijk is en dat is ook zo. Als ze gewoon snel hadden gescoord dan is alles mogelijk. Dan speelt de Graafschap echt niet hetzelfde. Maar goed, who cares really? Het was iig geen beste wedstrijd dat moge duidelijk zijn. Goed genoeg though, het enige dat PSV moet doen is elke week winnen nu. Als Ajax alles wint, dan zijn ze verdiend kampioen.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Moet je ook even je mening voor die eerste statement zetten denk ik. Ik zou liever zien dat PSV kampioen wordt en als ze dat voor elkaar zouden krijgen, dan is dat helemaal top, maar als Ajax het nu klaarspeelt dan hebben ze het goed gedaan en dan kan ik (en ik denk vrijwel niemand) daarover klagen. Die vermoeidheid daar geloof ik niet zo hard in.Kevinp schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:37:
[...]
Ajax is dit seizoen de enige die het verdienen kampioen te worden. Als je zo lang meespeelt in 3 competities heb je bij mij altijd een streepje voor. Vaak zie je op het einde toch vermoeidheid. Maar binnenkort weten we meer.
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 14-04-2019 15:18 ]
Degene met de meeste punten verdient de titel. Over zoveel wedstrijden is het echt idioot om iets anders te beweren. Het is geen bekertoernooi waarbij toeval en geluk een grote rol spelen.Kevinp schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:37:
[...]
Ajax is dit seizoen de enige die het verdienen kampioen te worden. Als je zo lang meespeelt in 3 competities heb je bij mij altijd een streepje voor. Vaak zie je op het einde toch vermoeidheid. Maar binnenkort weten we meer.
Het zijn in mijn ogen slappe excuses om te gebruiken mocht het, bij in dit geval Ajax, alsnog misgaan. Als Ajax het nu nog laat glippen verdienen ze het gewoon niet.OPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:28:
Als je op 2 van de 3 fronten (redelijk) kansloos bent en/of er met de pet naar gooit dan maak je het jezelf wel een stuk makkelijker dan je concurrentie.
Als je enige concurrent dan nog wel op 3 van de 3 fronten actief is en het puntverschil minimaal of zelfs 0 is verdiend die het in mijn ogen wel meer.
Mwah, niet helemaal mee eens. Die "vermoeidheid" lijkt Willem 2 ook weinig parten te spelen, ok zij zijn niet op 3 fronten actief maar op 2. Ik denk dat het moeilijker is om mentaal te schakelen tussen een Juventus en een Excelsior dan dat fysieke vermoeidheid echt een rol speelt.OPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:28:
Als je op 2 van de 3 fronten (redelijk) kansloos bent en/of er met de pet naar gooit dan maak je het jezelf wel een stuk makkelijker dan je concurrentie.
Als je enige concurrent dan nog wel op 3 van de 3 fronten actief is en het puntverschil minimaal of zelfs 0 is verdiend die het in mijn ogen wel meer.
Volgens mij was de kritiek toch lange tijd dat het middenveld niet fungeerde met spelers als Hendrix en Pereiro terwijl er megatalenten als Ihattaren op de bank zaten.Leon Zwiers schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:41:
Maar wat is er met die Pereiro en Gutierrez gebeurt bij PSV? Moet niet zeggen dat het middenveld vanmiddag goed was. Veel slechter kan toch niet? Wel veel wisselingen. Gaat dat PSV nu opbreken?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
[ Voor 30% gewijzigd door OPSLAGHOND op 14-04-2019 15:52 ]
Ach dat is andersom ook wel vaker het geval geweest. Ik vind het enorm mooi wat Ajax doet Europees, maar dat heeft verder met de Eredivisie weinig van doen imo. Hoop (en verwacht eigenlijk) dat ze gewoon gaan winnen in Italie.OPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:43:
Het is zeer zuur als je als club wel in Europa presteert en je enige concurrent met de enige echte prijs van Nederland aan de haal gaat met minimale inzet.
Wellicht de situatie dan ook gewoon te benoemen & beschrijven dan er vaag omheen te blijven draaien. Dan is er iets om over te discussiëren ipv dat men zelf aannames moet/mag makenOPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:00:
Jaren geleden wellicht, maar de situatie die ik beschrijf zou nu voor de tweede keer in drie jaar tijd kunnen voorkomen.
Dat zegt ie toch niet? Dat het jaren geleden anders zou zijn?Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:05:
Sowieso was het jaren geleden anders dan nu? Omdat Ajax het nu toevallig een keer goed doet is het een probleem, maar als andere teams het goed doen dan is het allemaal geen enkel probleem? Ik snap niet zo goed waar je naartoe wil.
Het is maar net wat je wil lezen. Het 'jaren geleden wellicht' richt zich duidelijk op wanneer dit zich andersom heeft voorgedaan (dus Ajax alleen competitie en andere ploeg ook in Europa actief).Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:14:
[...]
Ok, dan lees ik wat anders dan jij.
Het "Jaren geleden wellicht" doet mij denken dat dit er nu niet meer toe doet. Dat is natuurlijk onzin van de bovenste plank, maar past prima in het plaatje dat hij wil maken.
[ Voor 47% gewijzigd door toolkist op 14-04-2019 16:20 ]
Ok, dan lees ik wat anders dan jij.toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:11:
[...]
Dat zegt ie toch niet? Dat het jaren geleden anders zou zijn?
[ Voor 21% gewijzigd door Snowdog op 14-04-2019 16:19 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 14-04-2019 16:25 ]
Een schaal is altijd mooi, in mijn ogen is het enige hogere doel een Europese cup winnen. Als je hem niet wint, dan is het ook weinig waard. Vind de beker trouwens ook beter dan een troostprijs. Vind het persoonlijk toch wel iets moois. En zeker als je de dubbel wint.dvdkiwi schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:22:
Zo op het oog hebben we vooralsnog geen last van vermoeidheid of blessures als gevolg van het drukke seizoen. Als we geen kampioen worden ligt dat 100% aan onszelf, niet aan het Europese programma of het ontbreken van een Europees programma bij de concurrent.
Ik heb al eerder een keer gezegd dat ik Europees succes (finale EL, achtste/kwartfinale CL) verkies boven kampioen worden maar een schaal op zijn tijd is toch ook wel lekker hoor
Verwijderd
Creatief? Ik lees letterlijk wat er staat. Of ik het ermee eens ben wat hij aangeeft of niet staat daar verder los van (FYI: ik irriteer me waarschijnlijk vaker aan het gestook van hem dan het merendeel hier).Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:14:
[...]
Ok, dan lees ik wat anders dan jij.
Het "Jaren geleden wellicht" doet mij denken dat dit er nu niet meer toe doet. Dat is natuurlijk onzin van de bovenste plank, maar past prima in het plaatje dat hij wil maken.
Nou zal ook maar even editen dan, maar je hebt een heel creatieve kijk op zijn post. Zo lang geleden is dat niet. Je kan downplayen wat je wil, maar goed zal er verder niet op ingaan op het onofficiele Ajax forum.
De fysieke component is zeker belangrijk. Nu heeft Ajax een jonge ploeg met een relatief korte hersteltijd, dus ze kunnen het langer volhouden. De mentale component speelt zeker een rol, maar zes wedstrijden in twee weken is loodzwaar. Zie de onwillige hamstring van De Jong. Typisch overbelasting.Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:37:
[...]
Mwah, niet helemaal mee eens. Die "vermoeidheid" lijkt Willem 2 ook weinig parten te spelen, ok zij zijn niet op 3 fronten actief maar op 2. Ik denk dat het moeilijker is om mentaal te schakelen tussen een Juventus en een Excelsior dan dat fysieke vermoeidheid echt een rol speelt.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik vraag me af of hij wil en of real een realistische vraagprijs aanhoudt. Meer dan 18 gaat Ajax waarschijnlijk niet betalenMartinusz schreef op zondag 14 april 2019 @ 22:38:
Waarom heeft Ajax odegaard nog niet vast gelegd? Speelt echt heel goed laatste weken.
Bedenk me net dat Ajax er nog tegen moet, zul je net zien.....of serero...
Ik zie het ook niet gebeuren dat ze zijn huidige Real salaris (2.5m per jaar) gaan matchen. Dan had je vorig jaar beter Kluivert die 1.5m kunnen geven.418O2 schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:07:
[...]
Ik vraag me af of hij wil en of real een realistische vraagprijs aanhoudt. Meer dan 18 gaat Ajax waarschijnlijk niet betalen
Kluivert hebben we een goede deal aan gehad.toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:43:
[...]
Ik zie het ook niet gebeuren dat ze zijn huidige Real salaris (2.5m per jaar) gaan matchen. Dan had je vorig jaar beter Kluivert die 1.5m kunnen geven.
Ik vind het niet zo heel erg dat Kluivert niet meer bij Ajax speelt. Zijn acties dreef hij meermaals door en we hebben genoeg mensen die ook vanaf links kunnen spelen (Neres, Tadic, Ziyech). Daarnaast ben ik benieuwd wat Bande aankomend seizoen gaat laten zien, mocht hij überhaupt nog aan het spelen komen in het eerste.toolkist schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:00:
Van mij mag ie zo terug komen (voor iets meer dan de helft van die 17m). Kan echt wel een hele goede speler worden.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ehm, ik denk gewoon dat de opmerking niet zo letterlijk was bedoeld, maar goed. Verder zou je kunnen denken aan een 2004/5 of 2015/16 zelfs?toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:37:
[...]
Creatief? Ik lees letterlijk wat er staat. Of ik het ermee eens ben wat hij aangeeft of niet staat daar verder los van (FYI: ik irriteer me waarschijnlijk vaker aan het gestook van hem dan het merendeel hier).
Maar even terug naar de inhoud dus zonder sneren m.b.t. creatief lezen of wat dan ook.
Welk seizoen speelde dit volgens jou dan nog? Want ik kan me geen situatie voor ogen halen (wat ook aan mij kan liggen).
Hoor ik daar Schöne?"We hebben nog vier wedstrijden. Als we die allemaal winnen, dan ben ik zeker dat we gewoon kampioen worden", spreekt Schwaab na afloop van de wedstrijd tegen De Graafschap ferm voor de camera van VTBL.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq