Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 136 137 138 Laatste
Acties:
  • 176.294 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-09 22:44
Vond dat vast houden van de Jong meer een pingel dan deze hij laat gewoon z'n been hangen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Leon Zwiers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:23
Waren beide pingels.

• Zingo
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15:50
Tripwire999 schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:38:
Vond dat vast houden van de Jong meer een pingel dan deze hij laat gewoon z'n been hangen
Zeker niet, de jong mag er alleen een krijgen als het shirt uit is he......

Acties:
  • +1Henk 'm!
@St@m
Dit is nul komma nul pingel dat weet je zelf ook wel. Zn been bevriest al van tevoren en dat is goed te zien in de herhaling. Zo nep als maar wat. Ik wacht tot de analisten er wat van vinden.
De Jong had em eerder verdiend net zoals de Ligt gisteren bij moment 1.

Typhone wijzigde deze reactie 14-04-2019 13:40 (15%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:12
Lol ik kijk niet maar lees alleen hier, ook wel vermakelijk :+.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Kappen met trollen. Dit is je nu al vaak genoeg gevraagd.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 14-04-2019 20:23 (82%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:01

St@m

@ Your Service

Niet op reageren, al helemaal niet zo.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 14-04-2019 20:24 (105%)

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 07:58
Als PSV hier wint is het ook terecht. Voetballen de 2e helft stukken beter en kans op kans.

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16:05

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Pfff de Graafschap, niveau van uitverdedigen is toch beneden peil.

discogs

Acties:
  • +2Henk 'm!
St@m schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:40:
[...]

100% penalty en dat weet je zelf ook wel. Maarja.. Ajax bril, dus ik snap je wel.
Onzin. Penalty’s die een penalty zijn is niet zoveel mis mee. Het hangende pootje van Lozano is er gewoon geen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22-09 22:44
Het is wel weer duikelen voor gevorderden he bij PSV ik zie ze meer op het veld liggen dan dat ze aan het voetballen zijn...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:41:
Als PSV hier wint is het ook terecht. Voetballen de 2e helft stukken beter en kans op kans.
Voorlopig is er nog geen kans ingegaan en als je kansen niet maakt verdien je niet om te winnen. Penalty is natuurlijk ook een kans maar wel een cadeautje van de tegenstander. Niet iets op basis waarvan je winst afdwingt.

Ik vond Ajax gisteren al pover spelen, maar PSV is gewoon slecht. Grote verschil is dat Ajax er 5 + een penalty heeft ingeschoten.

• loewie1984

loewie1984

Nog 20 minuutjes de bal tegenhouden en dan ben ik tevreden.

discogs

• dvdkiwi
  • Registratie: april 2007

dvdkiwi

Hoi doei

Het is niet al te best maar dit gaat PSV gewoon winnen natuurlijk.

*edit
En daar is de 2-1 al.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 14-04-2019 13:46 (19%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

dvdkiwi schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:46:
Het is niet al te best maar dit gaat PSV gewoon winnen natuurlijk.
Dat is bij deze gelukt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Laat maar...

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 14-04-2019 13:51 (92%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16:25
Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:19:
[...]

Eerlijk gezegd denk ik dat het probleem daarvoor al een paar keer aanwezig was. Alleen het kwam er nooit in negatieve zin dus werd er weinig aandacht aan besteed.
Ben ik wel met je eens. Er wordt vaak geroepen "In de laatste minuten scoren is ook een kwaliteit" maar als de ballen net verkeerd blijven vallen zoals nu (20 schoten, 1 doelpunt), dan maak je het jezelf zo ontzettend moeilijk. Er is geen reden om aan te nemen dat iedere tegenstander het niet meer op kan brengen in de laatste 10-15 minuten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Het is net alsof je een Engelse wedstrijd aan het kijken met bent al dat kick-and-rush richting de Jong

• Polycom
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13:28
De lamme tegen de blinden in Eindhoven :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Wederom, niet op reageren en al helemaal niet zo.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 14-04-2019 20:25 (84%)

• PolarBear
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Doelsaldo voor Ajax +12 en meer doelpunten voor (dus eigenlijk +13 voor de bepaling van de stand).

Acties:
  • +2Henk 'm!
Hou het bij de TR's en ga niet zo reageren.

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 14-04-2019 20:20 (79%)

Acties:
  • +4Henk 'm!
Niks maar je begint meteen vanaf dat moment te trappen tegen alles wat niet pro PSV is inclusief mij een Ajax bril verwijten maar in de hele periode ervoor was die vijandige sfeer er niet. Dus niet zo lichtgeraakt komen doen. We kafferen Maarten_E toch ook niet uit en reageren daar gewoon normaal op.

Ik geef m’n mening over een penalty en zeg dat de Jong er eentje had moeten hebben. En meteen ben ik de valse Ajax hond.

Typhone wijzigde deze reactie 14-04-2019 13:56 (17%)

• ST10©DE
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 15:48

ST10©DE

Dus.............

Ik hoorde net iemand om een onderbouwing voor een bewering vragen, dus doe ik dat hier ook maar: op basis waarvan is @St@m een successupporter?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:55:
Niks maar je begint meteen vanaf dat moment te trappen tegen alles wat niet pro PSV is inclusief mij een Ajax bril verwijten maar in de hele periode ervoor was die vijandige sfeer er niet. Dus niet zo lichtgeraakt komen doen. We kafferen Maarten_E toch ook niet uit en reageren daar gewoon normaal op.
Zoals wat precies? En wat is er mis met mijn opmerking, jij kijkt door een Ajax bril deze wedstrijd toch? Dan snap ik wel dat je het geen penalty vindt.

Volgens mij noem ik je nergens valse Ajaxhond.. maar soit

St@m wijzigde deze reactie 14-04-2019 13:57 (5%)

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:52:
[...]

Hij was er wel eerder dan jou... serene rust tot de 1-1 van jouw kant.
Maar liefst 6 minuten!

Acties:
  • +1Henk 'm!
St@m schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:56:
[...]

Zoals wat precies? En wat is er mis met mijn opmerking, jij kijkt door een Ajax bril deze wedstrijd toch? Dan snap ik wel dat je het geen penalty vindt.
Des te aparter als ik vind dat de Jong er wel eentje had moeten hebben toch? Daar heeft mijn Ajax bril niks mee te maken. Ik keek ook NAC-Emmen met een Ajax bril namelijk. Daar zou ik de valpartij van Lozano hetzelfde hebben gevonden.

@ST10©DE nee ik kreeg al thumbs up vroeg in de eerste helft.

Typhone wijzigde deze reactie 14-04-2019 14:00 (18%)

• St@m

St@m

@ Your Service

Wereldkeeper :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Leon Zwiers
Schwaab wil het nog spannender maken. Wat een figuur. Week na week wanprestaties. En ik denken dat Sven "own goal" v Beek een mafklapper was _O-

Acties:
  • +2Henk 'm!
Hebben alle ‘boeren’ patent op het spannend maken in de laatste minuten? :+

@Leon Zwiers V Beek had em gemaakt denk ik :D

Typhone wijzigde deze reactie 14-04-2019 14:03 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 13:58:
[...]

@ST10©DE nee ik kreeg al thumbs up vroeg in de eerste helft.
Het ging niet om de aanwezigheid van jou maar om die van Opslaghond en St@m 😉

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loewie1984

loewie1984

Schwaab was liever spits geworden zo vaak dat ie gevaarlijk is voor eigen doel.

loewie1984 wijzigde deze reactie 14-04-2019 14:03 (3%)

discogs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 07:58
nog even 2x wisslen Bommel, hou die 2-1 vast :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
ST10©DE schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:02:
[...]

Het ging niet om de aanwezigheid van jou maar om die van Opslaghond en St@m 😉
Ja Opslaghond gaf mij al vroeg een thumbs up bedoel ik. Vroeg in de eerste helft :).

Lol de Jong geel en de Graafschap hands... het kan verkeren.

Typhone wijzigde deze reactie 14-04-2019 14:06 (9%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Kom op jongens, het zonnetje schijnt :)
Doe eens lief.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:04:
[...]

Ja Opslaghond gaf mij al vroeg een thumbs up bedoel ik. Vroeg in de eerste helft :).
Waarmee je bevestigd dat het niet posten geen bewijs is dat iemand niet aanwezig is. Bovendien niet vreemd dat je geen waardering krijgt van St@m.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
Dan wordt er vaak gezegd dat Schone zijn mond moet houden maar daar mag van Bommel dan ook mee beginnen want was dit niet de wedstrijd waar ze even met 11-0 zouden winnen volgens hem?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13:47

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:04:
[...]

Sinds wanneer doet het er op een discussieplatform toe wanneer je toetreed in de discussie? DIt is wel ontzettend zoeken naar spijkers op laag water...

Verwacht je dat men voor de wedstrijd een bericht plaatst, een post liked of iets doet om zich kenbaar te maken? Wellicht was er simpelweg niets nieuws te melden gedurende de barslechte eerste helft.

• Leon Zwiers
Nou, nog een overwinning. Het is dus hopen op puntverlies van Ajax. Doelsaldo is kansloos.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 16:17

Hupske

AFCA

Jammer. Graafschap speelde prima 1e helft. 2e helft schoten ze alleen nog maar de bal weg zonder idee.
PSV kreeg veel kansen door aparte keuzes van De Graafschap in verdedigen.
Uiteindelijk 2-1 verdiend voor PSV. Maar poeh na 2-1 stopte PSV ook gelijk met voetballen/aanvallen. Maak je het op eind nog spannend ook.

Nog een kleine toevoeging: wat heb ik mij zitten irriteren aan het zeuren van PSV op elke beslissing van de scheids. En ook het simpele vallen en zoeken naar die penalty.

Hupske wijzigde deze reactie 14-04-2019 14:12 (21%)

• Snowdog
  • Laatst online: 15:06
Pompi schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:08:
Dan wordt er vaak gezegd dat Schone zijn mond moet houden maar daar mag van Bommel dan ook mee beginnen want was dit niet de wedstrijd waar ze even met 11-0 zouden winnen volgens hem?
Heeft 'ie nergens gezegd toch? Alleen dat het niet onmogelijk is en dat is ook zo. Als ze gewoon snel hadden gescoord dan is alles mogelijk. Dan speelt de Graafschap echt niet hetzelfde. Maar goed, who cares really? Het was iig geen beste wedstrijd dat moge duidelijk zijn. Goed genoeg though, het enige dat PSV moet doen is elke week winnen nu. Als Ajax alles wint, dan zijn ze verdiend kampioen.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Napo schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:08:
[...]

Sinds wanneer doet het er op een discussieplatform toe wanneer je toetreed in de discussie? DIt is wel ontzettend zoeken naar spijkers op laag water...

Verwacht je dat men voor de wedstrijd een bericht plaatst, een post liked of iets doet om zich kenbaar te maken? Wellicht was er simpelweg niets nieuws te melden gedurende de barslechte eerste helft.
Kijk even naar de sfeer ervoor en erna en zoek de verschillen. Wie wanneer post boeit me niet zoveel maar gewoon op een situatie reageren van een PSV'er mag schijnbaar niet als Ajacied. Gisteren vonden hier gigantisch veel Ajacieden het geen penalty bij De Ligt vs Koolwijk maar die hadden allemaal een Ajax bril op.

Ik vind het geen penalty als iemand z'n been laat hangen (zeer goed zichtbaar in de herhaling) en wederom is het Lozano die daar niet voor het eerst dit seizoen van beticht wordt. Kan er niks aan doen dat hij bij PSV speelt. Ik heb geen moment het verwijt gekregen dat ik een Ajax bril ophad tijden NAC-Emmen die ik vrijdagavond live keek.

Volgens mij was er genoeg te melden in de eerste helft. Penalty moment bijv. Best apart dat je in de tweede helft als ie wel gegeven wordt wel gaat reageren maar in de eerste helft je mond houdt. Of was dat geen discussie waard :> ? Vond ik van wel namelijk. Er zijn penalty's gegeven voor lichter vasthouden dit seizoen dus waarom de VAR daar een onderscheid in maakt mag rustig eens kritisch besproken worden. Maakt de bril die je ophebt geen reet voor uit.

Hoeveel spelers staan er bij Groningen op scherp? Dat kunnen er eventjes niet genoeg zijn nu de derby van het Noorden gaat beginnen met het oog op volgende week. 8)

Typhone wijzigde deze reactie 14-04-2019 14:20 (13%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

@Typhone ik reageerde voor de penalty al. Heb de laatste tijd niet meer zo’n behoefte om te reageren hier. En je wilde wachten op de analisten? Ze waren het er gewoon over eens dat het een penalty was, dom van Serarens, slim van Lozano. Scheidsrechter en VAR vinden ook dat het een penalty was.. tja.. kun je vinden dat het er geen is, prima, maar je hebt gewoon geen gelijk want het was een penalty.

En de sfeer? Dat is oplsaghond met z’n gezuig. Al zul je dat wel anders zien ;)

• PickleRick
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13:13
Pompi schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:08:
Dat is ook weer zo’n quote die heerlijk uit zijn verband gerukt is. Hij zei eerst juist dat ze eerst moesten zien te winnen en dan pas naar doelsaldo konden kijken, zo bewijst ook deze wedstrijd.

Maar goed. Ik zie PSV op deze manier geen kampioen worden. Al zijn laatste speeldagen doorgaans wel in ons voordeel :)

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • +4Henk 'm!
PickleRick schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:21:
[...]

Dat is ook weer zo’n quote die heerlijk uit zijn verband gerukt is. Hij zei eerst juist dat ze eerst moesten zien te winnen en dan pas naar doelsaldo konden kijken, zo bewijst ook deze wedstrijd.

Maar goed. Ik zie PSV op deze manier geen kampioen worden. Al zijn laatste speeldagen doorgaans wel in ons voordeel :)
Dat was bij Schone ook het geval, maar moesten we ook tot in den treure lezen hier ;)

• Napo

Napo

Typhone schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:16:
[...]

Kijk even naar de sfeer ervoor en erna en zoek de verschillen. Wie wanneer post boeit me niet zoveel maar gewoon op een situatie reageren van een PSV'er mag schijnbaar niet als Ajacied.
Als ik terugkijk - want ik heb überhaupt de wedstrijd niet gezien - zijn er twee posts die voornamelijk de vlam lijken aansteken. Iemand vind het nodig om een speler een "gore artiest" te noemen, iets wat nooit gaat helpen in een normale manier van discussiëren, het daarna aanhalen van clubvoorkeur voegt sowieso niets toe. Vervolgens is er een andere die moet benoemen dat er supporters van een bepaalde club "wakker" zijn.

Over de stafschop ga ik jou gewoon weer quoten :+
Typhone schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:50:
Hier kunnen we toch niks mee? De scheidsrechter kijkt mee, de VAR kijkt mee. Dan is de ippon geen ippon, hij wordt niet zo hard vastgehouden dat het overtredingswaardig is of noem het maar op. Ergo: niks aan de hand dus. Ik geloof er niks van dat hij minder penalties krijgt dan hij zou moeten krijgen sinds de invoering van de VAR.

St@m schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:21:
@Typhone ik reageerde voor de penalty al. Heb de laatste tijd niet meer zo’n behoefte om te reageren hier.
[...]

Tsja, dat zie ik hier spijtig genoeg toch niet veranderen. Objectief mag je je mening hier niet geven want er wordt direct een clubvoorkeur bij gehaald. Zelfs als je het onderbouwt wordt je als moraalridder weggezet of probeer je jezelf in te dekken. Dat er dan vervolgens over de sfeer wordt geklaagd door juist die personen is bijzonder.

Napo wijzigde deze reactie 14-04-2019 14:25 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
St@m schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:21:
@Typhone ik reageerde voor de penalty al. Heb de laatste tijd niet meer zo’n behoefte om te reageren hier. En je wilde wachten op de analisten? Ze waren het er gewoon over eens dat het een penalty was, dom van Serarens, slim van Lozano. Scheidsrechter en VAR vinden ook dat het een penalty was.. tja.. kun je vinden dat het er geen is, prima, maar je hebt gewoon geen gelijk want het was een penalty.

Als je dat vindt negeren. Wat vond je van het moment van Luuk de Jong? Even los van wat de VAR en van vond? Dat was toch gewoon een penalty correct?

@Napo
Dat weet ik. Als de beslissing gemaakt is door de VAR dan houdt het meteen op. Gisteren bij De Ligt gebeurde precies hetzelfde. Maar Heracles gisteren veroorzaakt er ook eentje. Hoe moet ik dat rijmen met De Ligt en De Jong (Luuk) vandaag? Daar moet je de discussie zoeken. Ik ben het ook niet eens met de lezing van de afgekeurde goal van Tagliafico tegen Real Madrid qua hinderlijk buitenspel maar soit.

Typhone wijzigde deze reactie 14-04-2019 14:25 (21%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Leon Zwiers schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:09:
Nou, nog een overwinning. Het is dus hopen op puntverlies van Ajax. Doelsaldo is kansloos.
Huh, ben je nu opeens voor PSV?
:P

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ajax supporters gooien bier naar Cristiano Ronaldo, West Ham supporters gooien andere voorwerpen _O-

Acties:
  • +2Henk 'm!
toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:28:
Ajax supporters gooien bier naar Cristiano Ronaldo, West Ham supporters gooien andere voorwerpen _O-

[Twitter]
Die keeper van Den Haag heeft een bliksemtramsfer gemaakt? :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: februari 2004
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:22:
[...]

Dat was bij Schone ook het geval, maar moesten we ook tot in den treure lezen hier ;)
Dat lag toch echt anders. Die ging er al vanuit dat Ajax alles zou gaan winnen en dat de concurrentie wel punten zou verliezen. En dat met een zwaarder programma dan nu voor de boeg en een achterstand van Ajax. En dat zowel in het kampioensjaar van PSV als dat van Feyenoord.

Heel wijs dat hij nu zijn mond gehouden heeft.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Waarschijnlijk gedwongen ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13:38
Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:13:
[...]

Heeft 'ie nergens gezegd toch? Alleen dat het niet onmogelijk is en dat is ook zo. Als ze gewoon snel hadden gescoord dan is alles mogelijk. Dan speelt de Graafschap echt niet hetzelfde. Maar goed, who cares really? Het was iig geen beste wedstrijd dat moge duidelijk zijn. Goed genoeg though, het enige dat PSV moet doen is elke week winnen nu. Als Ajax alles wint, dan zijn ze verdiend kampioen.
Ajax is dit seizoen de enige die het verdienen kampioen te worden. Als je zo lang meespeelt in 3 competities heb je bij mij altijd een streepje voor. Vaak zie je op het einde toch vermoeidheid. Maar binnenkort weten we meer.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Snowdog
Kevinp schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:37:
[...]

Ajax is dit seizoen de enige die het verdienen kampioen te worden. Als je zo lang meespeelt in 3 competities heb je bij mij altijd een streepje voor. Vaak zie je op het einde toch vermoeidheid. Maar binnenkort weten we meer.
Moet je ook even je mening voor die eerste statement zetten denk ik. Ik zou liever zien dat PSV kampioen wordt en als ze dat voor elkaar zouden krijgen, dan is dat helemaal top, maar als Ajax het nu klaarspeelt dan hebben ze het goed gedaan en dan kan ik (en ik denk vrijwel niemand) daarover klagen. Die vermoeidheid daar geloof ik niet zo hard in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Leon Zwiers
Maar wat is er met die Pereiro en Gutierrez gebeurt bij PSV? Moet niet zeggen dat het middenveld vanmiddag goed was. Veel slechter kan toch niet? Wel veel wisselingen. Gaat dat PSV nu opbreken?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Pereiro speelde vorige week niet goed en Gutierrez weet niemand denk ik.

Heerenveen en Groningen zijn matig trouwens. Doan en Reis op scherp dus dat zou niet erg zijn als die een gele kaart krijgen vandaag.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:22
Ik kijk nu als Groningen supporter naar Heerenveen Groningen.
Ik probeer objectief een scheidsrechter te beoordelen maar Heerenveen mag duwen en schoppen, geen vrije trap en als Groningen dat doet, dan meteen fluiten.

Kortom Nijhuis is tot nu toe echt een thuis fluiter. Irritant
Kaart voor zeefuik was zeker wel terecht

Edit: klein elleboogje van Amersfoort, Schmidt die vast houdt, het mag blijkbaar
Heerenveen beter dan Groningen nu, ook terecht op voorsprong
Edit 2: zelfs de commentatoren zeggen het nu van Nijhuis. Lekker dan

Harribo wijzigde deze reactie 14-04-2019 15:18 (24%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Kevinp schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:37:
[...]

Degene met de meeste punten verdient de titel. Over zoveel wedstrijden is het echt idioot om iets anders te beweren. Het is geen bekertoernooi waarbij toeval en geluk een grote rol spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Daar vlogen wat fakkels het Heerenveen publiek in. Voor de neus van Nijhuis lol.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als je op 2 van de 3 fronten (redelijk) kansloos bent en/of er met de pet naar gooit dan maak je het jezelf wel een stuk makkelijker dan je concurrentie.
Als je enige concurrent dan nog wel op 3 van de 3 fronten actief is en het puntverschil minimaal of zelfs 0 is verdiend die het in mijn ogen wel meer.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
OPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:28:
Als je op 2 van de 3 fronten (redelijk) kansloos bent en/of er met de pet naar gooit dan maak je het jezelf wel een stuk makkelijker dan je concurrentie.
Als je enige concurrent dan nog wel op 3 van de 3 fronten actief is en het puntverschil minimaal of zelfs 0 is verdiend die het in mijn ogen wel meer.
Het zijn in mijn ogen slappe excuses om te gebruiken mocht het, bij in dit geval Ajax, alsnog misgaan. Als Ajax het nu nog laat glippen verdienen ze het gewoon niet.

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:28:
Mwah, niet helemaal mee eens. Die "vermoeidheid" lijkt Willem 2 ook weinig parten te spelen, ok zij zijn niet op 3 fronten actief maar op 2. Ik denk dat het moeilijker is om mentaal te schakelen tussen een Juventus en een Excelsior dan dat fysieke vermoeidheid echt een rol speelt.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 13:43
Leon Zwiers schreef op zondag 14 april 2019 @ 14:41:
Maar wat is er met die Pereiro en Gutierrez gebeurt bij PSV? Moet niet zeggen dat het middenveld vanmiddag goed was. Veel slechter kan toch niet? Wel veel wisselingen. Gaat dat PSV nu opbreken?
Volgens mij was de kritiek toch lange tijd dat het middenveld niet fungeerde met spelers als Hendrix en Pereiro terwijl er megatalenten als Ihattaren op de bank zaten.
Ook gezien het feit dat PSV vandaag toch vooral op zoek moest naar doelpunten kan ik me voorstellen dat er wat meer creativiteit in het elftal werd gestopt met Ihattaren. Al kon die ook niet overtuigen.

How many Prolog programmers does it take to change a lightbulb? Yes.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Het is zeer zuur als je als club wel in Europa presteert en je enige concurrent met de enige echte prijs van Nederland aan de haal gaat met minimale inzet.
Uiteindelijk staat degene met de meeste punten bovenaan, maar dat hoeft in mijn ogen niet automatisch verdiend te zijn.

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 14-04-2019 15:52 (30%)

• Snowdog
OPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:43:
Het is zeer zuur als je als club wel in Europa presteert en je enige concurrent met de enige echte prijs van Nederland aan de haal gaat met minimale inzet.
Ach dat is andersom ook wel vaker het geval geweest. Ik vind het enorm mooi wat Ajax doet Europees, maar dat heeft verder met de Eredivisie weinig van doen imo. Hoop (en verwacht eigenlijk) dat ze gewoon gaan winnen in Italie.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Jaren geleden wellicht, maar de situatie die ik beschrijf zou nu voor de tweede keer in drie jaar tijd kunnen voorkomen.

• Napo

Napo

OPSLAGHOND schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:00:
Jaren geleden wellicht, maar de situatie die ik beschrijf zou nu voor de tweede keer in drie jaar tijd kunnen voorkomen.
Wellicht de situatie dan ook gewoon te benoemen & beschrijven dan er vaag omheen te blijven draaien. Dan is er iets om over te discussiëren ipv dat men zelf aannames moet/mag maken :)

• Snowdog
Sowieso was het jaren geleden anders dan nu? Omdat Ajax het nu toevallig een keer goed doet is het een probleem, maar als andere teams het goed doen dan is het allemaal geen enkel probleem? Ik snap niet zo goed waar je naartoe wil.
Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:05:
Sowieso was het jaren geleden anders dan nu? Omdat Ajax het nu toevallig een keer goed doet is het een probleem, maar als andere teams het goed doen dan is het allemaal geen enkel probleem? Ik snap niet zo goed waar je naartoe wil.
Dat zegt ie toch niet? Dat het jaren geleden anders zou zijn?
Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:14:
[...]

Ok, dan lees ik wat anders dan jij.
Het "Jaren geleden wellicht" doet mij denken dat dit er nu niet meer toe doet. Dat is natuurlijk onzin van de bovenste plank, maar past prima in het plaatje dat hij wil maken.
Het is maar net wat je wil lezen. Het 'jaren geleden wellicht' richt zich duidelijk op wanneer dit zich andersom heeft voorgedaan (dus Ajax alleen competitie en andere ploeg ook in Europa actief).

Jij: "Ach dat is andersom ook wel vaker het geval geweest."
Hij: "Jaren geleden wellicht"

toolkist wijzigde deze reactie 14-04-2019 16:20 (47%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:11:
[...]

Dat zegt ie toch niet? Dat het jaren geleden anders zou zijn?
Het "Jaren geleden wellicht" doet mij denken dat dit er nu niet meer toe doet. Dat is natuurlijk onzin van de bovenste plank, maar past prima in het plaatje dat hij wil maken.

Nou zal ook maar even editen dan, maar je hebt een heel creatieve kijk op zijn post. Zo lang geleden is dat niet. Je kan downplayen wat je wil, maar goed zal er verder niet op ingaan op het onofficiele Ajax forum.

Snowdog wijzigde deze reactie 14-04-2019 16:19 (21%)

@Snowdog Zie reactie in vorige post. Was toen al bezig met editten...

Ondertussen maakt TOP Oss Sparta af.. 1 van de weinige keren dat ik niet per definitie blij ben met een overwinning van TOP :p

• dvdkiwi

dvdkiwi

Hoi doei

Zo op het oog hebben we vooralsnog geen last van vermoeidheid of blessures als gevolg van het drukke seizoen. Als we geen kampioen worden ligt dat 100% aan onszelf, niet aan het Europese programma of het ontbreken van een Europees programma bij de concurrent.
De vele posts over de slappe inzet tijdens competitiewedstrijden onderstrepen dat des te meer.
Als PSV de schaal pakt is dat verdiend, pakken wij 'm is dat ook verdiend. Kijk naar de statistieken van beide ploegen op t819, niet veel mis mee imo.

Ik heb al eerder een keer gezegd dat ik Europees succes (finale EL, achtste/kwartfinale CL) verkies boven kampioen worden maar een schaal op zijn tijd is toch ook wel lekker hoor ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 14-04-2019 16:25 (22%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowdog
dvdkiwi schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:22:
Zo op het oog hebben we vooralsnog geen last van vermoeidheid of blessures als gevolg van het drukke seizoen. Als we geen kampioen worden ligt dat 100% aan onszelf, niet aan het Europese programma of het ontbreken van een Europees programma bij de concurrent.
Ik heb al eerder een keer gezegd dat ik Europees succes (finale EL, achtste/kwartfinale CL) verkies boven kampioen worden maar een schaal op zijn tijd is toch ook wel lekker hoor ;)
Een schaal is altijd mooi, in mijn ogen is het enige hogere doel een Europese cup winnen. Als je hem niet wint, dan is het ook weinig waard. Vind de beker trouwens ook beter dan een troostprijs. Vind het persoonlijk toch wel iets moois. En zeker als je de dubbel wint.

• hgkertjed
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 31-08 23:23
Jammer, Groningen komt niet verder dan een gelijkspel bij Heerenveen. Door de winst van Willem II gaan de Tilburgers Groningen voorbij op de ranglijst. De FC blijft gelukkig voorlopig wel in het linkerrijtje staan.
Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:14:
[...]

Nou zal ook maar even editen dan, maar je hebt een heel creatieve kijk op zijn post. Zo lang geleden is dat niet. Je kan downplayen wat je wil, maar goed zal er verder niet op ingaan op het onofficiele Ajax forum.
Creatief? Ik lees letterlijk wat er staat. Of ik het ermee eens ben wat hij aangeeft of niet staat daar verder los van (FYI: ik irriteer me waarschijnlijk vaker aan het gestook van hem dan het merendeel hier).
Maar even terug naar de inhoud dus zonder sneren m.b.t. creatief lezen of wat dan ook.
Welk seizoen speelde dit volgens jou dan nog? Want ik kan me geen situatie voor ogen halen (wat ook aan mij kan liggen).

• DeKever
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 22-09 23:39
Snowdog schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:37:
[...]

Mwah, niet helemaal mee eens. Die "vermoeidheid" lijkt Willem 2 ook weinig parten te spelen, ok zij zijn niet op 3 fronten actief maar op 2. Ik denk dat het moeilijker is om mentaal te schakelen tussen een Juventus en een Excelsior dan dat fysieke vermoeidheid echt een rol speelt.
De fysieke component is zeker belangrijk. Nu heeft Ajax een jonge ploeg met een relatief korte hersteltijd, dus ze kunnen het langer volhouden. De mentale component speelt zeker een rol, maar zes wedstrijden in twee weken is loodzwaar. Zie de onwillige hamstring van De Jong. Typisch overbelasting.

Het drukke programma in combinatie met de smalle selectie is de belangrijkste reden waarom PSV in mijn ogen favoriet is voor de titel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Modbreak:Voorlopig dicht wegens onderhoud.

En weer open.

Met dank aan @DaniëlWW2 voor de ingrepen.

Ramzzz wijzigde deze reactie 14-04-2019 21:18 (45%)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Nu online
Waarom heeft Ajax odegaard nog niet vast gelegd? Speelt echt heel goed laatste weken.

Bedenk me net dat Ajax er nog tegen moet, zul je net zien.....of serero...

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Martinusz schreef op zondag 14 april 2019 @ 22:38:
Waarom heeft Ajax odegaard nog niet vast gelegd? Speelt echt heel goed laatste weken.

Bedenk me net dat Ajax er nog tegen moet, zul je net zien.....of serero...
Ik vraag me af of hij wil en of real een realistische vraagprijs aanhoudt. Meer dan 18 gaat Ajax waarschijnlijk niet betalen

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Catch22 schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:07:
[...]

Ik vraag me af of hij wil en of real een realistische vraagprijs aanhoudt. Meer dan 18 gaat Ajax waarschijnlijk niet betalen
Ik zie het ook niet gebeuren dat ze zijn huidige Real salaris (2.5m per jaar) gaan matchen. Dan had je vorig jaar beter Kluivert die 1.5m kunnen geven.

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 23:43:
[...]

Ik zie het ook niet gebeuren dat ze zijn huidige Real salaris (2.5m per jaar) gaan matchen. Dan had je vorig jaar beter Kluivert die 1.5m kunnen geven.
Kluivert hebben we een goede deal aan gehad.

R5 1600 - RX480 - AOC AG271QX - LG 34UC79G

Van mij mag ie zo terug komen (voor iets meer dan de helft van die 17m). Kan echt wel een hele goede speler worden.

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 16:01
Frenkie de Jong 'gewoon' mee met de selectie naar Turijn. Nog geen uitspraken over of hij fit is.

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15:34

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

toolkist schreef op maandag 15 april 2019 @ 00:00:
Van mij mag ie zo terug komen (voor iets meer dan de helft van die 17m). Kan echt wel een hele goede speler worden.
Ik vind het niet zo heel erg dat Kluivert niet meer bij Ajax speelt. Zijn acties dreef hij meermaals door en we hebben genoeg mensen die ook vanaf links kunnen spelen (Neres, Tadic, Ziyech). Daarnaast ben ik benieuwd wat Bande aankomend seizoen gaat laten zien, mocht hij überhaupt nog aan het spelen komen in het eerste.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 14 april 2019 @ 16:37:
[...]

Creatief? Ik lees letterlijk wat er staat. Of ik het ermee eens ben wat hij aangeeft of niet staat daar verder los van (FYI: ik irriteer me waarschijnlijk vaker aan het gestook van hem dan het merendeel hier).
Maar even terug naar de inhoud dus zonder sneren m.b.t. creatief lezen of wat dan ook.
Welk seizoen speelde dit volgens jou dan nog? Want ik kan me geen situatie voor ogen halen (wat ook aan mij kan liggen).
Ehm, ik denk gewoon dat de opmerking niet zo letterlijk was bedoeld, maar goed. Verder zou je kunnen denken aan een 2004/5 of 2015/16 zelfs?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 15:27

Vos

AFCA

"We hebben nog vier wedstrijden. Als we die allemaal winnen, dan ben ik zeker dat we gewoon kampioen worden", spreekt Schwaab na afloop van de wedstrijd tegen De Graafschap ferm voor de camera van VTBL.
Hoor ik daar Schöne? ;)

Ik hoop liever op de illustere voorganger: dhr D. Mertens. ;).

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Omdat inmiddels deel 3 open is: dicht.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 136 137 138 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True