Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Koeman is zn roots niet vergeten.Gonadan schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:15:
Dumfries er verstandig af, Frenkie mag lekker verslijten.
En weer een hakjeSt@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:06:
Weer een hakje.. wisselen die vent
KNVB wil Ajax niet als kampioen, is je dat nog niet duidelijk?Gonadan schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:15:
Dumfries er verstandig af, Frenkie mag lekker verslijten.
ST10©DE schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:14:
[...]
Dus blijkbaar zijn ze toch niet zo professioneel? Of is de warmloopcoach wel nodig?
Ik houd het er op dat voetballers helemaal niet zo professioneel zijn, zeker niet als je het vergelijkt met andere sporters.
De warmloopcoach stond er ook gewoon bij bii Tete, dus is gewoon dikke bullshit.
Er bestaat ook zoiets als pech, bij het warmlopen heeft Tete ook wel een sprintje getrokken.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En toch kijk je? Bovendien, om op een WK of EK te komen moet je je eerst kwalificeren, deze potjes gaan dus echt wel ergens over....Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:15:
@ephymerous
Cant agree more. Oranje sucks altijd behalve op een EK of WK. Dat boeit echt nooit, voor mij dan.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Als je fit bent schiet het er echt niet bij het eerste de beste sprintje in.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:17:
[...]
Natuurlijk is een warmloopcoach niet nodig.
De warmloopcoach stond er ook gewoon bij bii Tete, dus is gewoon dikke bullshit.
Er bestaat ook zoiets als pech, bij het warmlopen heeft Tete ook wel een sprintje getrokken.
Ik ben geen dokter dus ik doe die aanname niet, maar vertel me dan even wat het nut is van de warmloopcoach, want daar ben ik nog niet over uit.kwiebus schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:18:
[...]
Als je fit bent schiet het er echt niet bij het eerste de beste sprintje in.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je kan alleen maar onnodig geblesseerd raken bij dit soort onzinwedstrijden.ST10©DE schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:17:
[...]
En toch kijk je? Bovendien, om op een WK of EK te komen moet je je eerst kwalificeren, deze potjes gaan dus echt wel ergens over....
Eigenlijk doelde ik er meer op dat Dumfries verstandig doet en Frenkie gewoon door blijft gaan tot het echt mis is.Qu3st schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:16:
KNVB wil Ajax niet als kampioen, is je dat nog niet duidelijk?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja ik zit in een hotel. Aan de bar zat niks dus dan maar voetbal kijken ^^. Normaliter ben ik hier niet snel te vinden als ‘Oranje’ speelt. Tijdens WK’s en EK’s is er geen competitie en dan is het interessant. Tijdens de competitie verzwakken dit soort wedstrijden je eigen voorkeursteam meestal.ST10©DE schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:17:
[...]
En toch kijk je? Bovendien, om op een WK of EK te komen moet je je eerst kwalificeren, deze potjes gaan dus echt wel ergens over....
Ik ken maar heel weinig mensen die seizoenskaarthouder zijn (geweest) bij een club die het NL elftal interessant vinden. Mezelf included.
Maar Dumfries eist die wissel toch niet? Het is dat Koeman hem wisselt anders was ie toch wel blijven staan? We gaan er toch nog serieus een discussie over houden ookGonadan schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:20:
[...]
Eigenlijk doelde ik er meer op dat Dumfries verstandig doet en Frenkie gewoon door blijft gaan tot het echt mis is.
Natuurlijk bestaat er ook pech. Maar dit hoort daar niet bij. Dit zijn duidelijk spiergroepen die warm moeten zijn. Het is niet dat hij zich verstapte ofzo.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:17:
[...]
Natuurlijk is een warmloopcoach niet nodig.
En ik heb toch echt het idee dat bijvoorbeeld schaatsers, wielrenners, roeiers, boksers, etc, veel serieuzer met hun sport bezig zijn. MIsschien omdat die echt goed moeten zijn om hun brood ermee te kunnen verdienen?
Wielrennen zeer zeker, hoor je mensen praten: een heel jaar trainen om 3 weken te koersen. Tot je dan eens op strava kijkt en ziet dat een gemiddelde renner elke dag tussen de 160 en 240km wegtrapt! ELKE DAG(!)ST10©DE schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:22:
[...]
Natuurlijk bestaat er ook pech. Maar dit hoort daar niet bij. Dit zijn duidelijk spiergroepen die warm moeten zijn. Het is niet dat hij zich verstapte ofzo.
En ik heb toch echt het idee dat bijvoorbeeld schaatsers, wielrenners, roeiers, boksers, etc, veel serieuzer met hun sport bezig zijn. MIsschien omdat die echt goed moeten zijn om hun brood ermee te kunnen verdienen?
Sorry, maar als je dit soort beweringen gaat doen, kom dan alsjeblieft met bronnen en onderzoeken waar dat uit blijkt. Misschien heb je wel gelijk hoor, daar niet van. Ik vond het nogal een statement.ST10©DE schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:22:
[...]
Natuurlijk bestaat er ook pech. Maar dit hoort daar niet bij. Dit zijn duidelijk spiergroepen die warm moeten zijn. Het is niet dat hij zich verstapte ofzo.
Goed excuus! (serieus bedoelt, ken het gevoel)Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:21:
[...]
Ja ik zit in een hotel. Aan de bar zat niks dus dan maar voetbal kijken ^^. Normaliter ben ik hier niet snel te vinden als ‘Oranje’ speelt. Tijdens WK’s en EK’s is er geen competitie en dan is het interessant. Tijdens de competitie verzwakken dit soort wedstrijden je eigen voorkeursteam meestal.
Ik ken maar heel weinig mensen die seizoenskaarthouder zijn (geweest) bij een club die het NL elftal interessant vinden. Mezelf included.
Verwijderd
Daar hebben ze in de wielersport toch middeltjes voorTyphone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:24:
[...]
Wielrennen zeer zeker, hoor je mensen praten: een heel jaar trainen om 3 weken te koersen. Tot je dan eens op strava kijkt en ziet dat een gemiddelde renner elke dag tussen de 160 en 240km wegtrapt! ELKE DAG(!)
In het voetbal ook... Juve juve vaff*****o.Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:25:
[...]
Daar hebben ze in de wielersport toch middeltjes voor
Een paar duizend kilometers wegtrappen per jaar is ook een andere belasting dan ~50 potjes voetballen per jaar.Typhone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:24:
[...]
Wielrennen zeer zeker, hoor je mensen praten: een heel jaar trainen om 3 weken te koersen. Tot je dan eens op strava kijkt en ziet dat een gemiddelde renner elke dag tussen de 160 en 240km wegtrapt! ELKE DAG(!)
Verwijderd
Laat ze het niet horen daar. Worden ze blijkbaar vrij boos omTyphone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:26:
[...]
In het voetbal ook... Juve juve vaff*****o.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ja de ogen van Ferrara staan nog bol van de dosis van toen haha. Frenkie is gek geworden trouwens. Blijft maar gaan!Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:26:
[...]
Laat ze het niet horen daar. Worden ze blijkbaar vrij boos om
Meestal niet in OranjeMalfunctions schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:27:
Heeft Wijnaldum behalve z'n goal überhaupt een bal goed geraakt?
Ja deze voorzet op DepayMalfunctions schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:27:
Heeft Wijnaldum behalve z'n goal überhaupt een bal goed geraakt?
Discussie?Qu3st schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:21:
Maar Dumfries eist die wissel toch niet? Het is dat Koeman hem wisselt anders was ie toch wel blijven staan? We gaan er toch nog serieus een discussie over houden ook
Maar hij laat het meer merken, heeft wellicht zelfs een seintje gegeven. Ze werken gewoon samen hè, het is niet dat Koeman alles zelf moet verzinnen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Knowledge reigns supreme over nearly anything
die bal heeft eerder pijn...Vlassie1980 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:29:
Virgil heeft pijn in zijn knar, die was hard hoor
Een paar duizend? Ze trappen tussen de 20 en 30 k weg op jaarbasisSt@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:26:
[...]
Een paar duizend kilometers wegtrappen per jaar is ook een andere belasting dan ~50 potjes voetballen per jaar.
Klein beetje maar
Vanaf televisie is het niet echt goed te zien of hij een seintje geeft. Zou dus best kunnen, en als hij het seintje heeft gegeven is het zeker verstandiger dan Frenkie.Maar hij laat het meer merken, heeft wellicht zelfs een seintje gegeven. Ze werken gewoon samen hè, het is niet dat Koeman alles zelf moet verzinnen.

[ Voor 95% gewijzigd door Qu3st op 21-03-2019 22:33 ]
Ik doe geen bewering, ik zeg alleen dat ik een gevoel heb. Dus ik hoef ook niks te bewijzen.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:24:
[...]
Sorry, maar als je dit soort beweringen gaat doen, kom dan alsjeblieft met bronnen en onderzoeken waar dat uit blijkt. Misschien heb je wel gelijk hoor, daar niet van. Ik vond het nogal een statement.
En hoewel ik denk dat andere professionele sporters ook meer trainen doelde ik eigenlijk meer op hun verdere leven. Hoe ze (niet) feesten, welke voeding ze nemen, bedtijden, regelmatigheden, etc.....
En wielrenners trappen niet een paar duizend km per jaar weg. Dat doen vrienden van mij. Wielrenners trappen meer weg dan de gemiddelde Nederlander met de auto rijdt.
[ Voor 12% gewijzigd door ST10©DE op 21-03-2019 22:35 ]
Ok, ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Ze zullen zich net zo gedragen als spelers van andere teamsporten.ST10©DE schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:33:
[...]
Ik doe geen bewering, ik zeg alleen dat ik een gevoel heb. Dus ik hoef ook niks te bewijzen.
En hoewel ik denk dat andere professionele sporters ook meer trainen doelde ik eigenlijk meer op hun verdere leven. Hoe ze (niet) feesten, welke voeding ze nemen, bedtijden, regelmatigheden, etc.....
Nee, wielrenners trappen niet een paar duizend kilometers weg, sorry dat ik niet exact genoeg was in het aantal kilometers dat een profwielrenner wegtrapt.
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 21-03-2019 22:37 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Depay had echt een goede avond, beste speler op het veld. Spelers die wij mij betreft verder opvielen waren Wijnaldum (erg slechte wedstrijd wat een beetje verbloemd werd door een goal en strafschop krijgen), Bergwijn heel de wedstrijd niet gezien, Van Dijk super stabiel achterin en als er dreiging vanuit achteren moet komen is het duidelijk dat het op de rechterkant bij Dumfries gebeurt, niet bij Blind.
[ Voor 67% gewijzigd door ElPaco op 21-03-2019 22:41 . Reden: Evaluatie ]
Kakken kan ook met schermTyphone schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:30:
Twee doelpunten. Arme @Leon Zwiers. We weten allemaal dat ie nu zit te kakken! ^^
Meen je dit nu?Gonadan schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:36:
Je kunt zeggen wat je wilt maar Depay geeft wel even een signaal naar Frankrijk, prima gedaan.
Ja, hij speelde aardig tegen een c-elftal. Bij zijn eigen club bakt ie er niks van en is hij met vanalles bezig, behalve met zijn beroep. En dan al die overbodige trucjes. Leuk om te zien, maar doe dit lekker tegen Duitsland.
Ik ben trouwens absoluut geen fan van Depay, dus mijn blik is troebel op die knakker. Hij kan overigens wel goed voetballen als hij er zin in heeft. Dat dan weer wel.
Inderdaadmavaros schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:44:
[...]
Meen je dit nu?
Ja, hij speelde aardig tegen een c-elftal. Bij zijn eigen club bakt ie er niks van en is hij met vanalles bezig, behalve met zijn beroep. En dan al die overbodige trucjes. Leuk om te zien, maar doe dit lekker tegen Duitsland.
Ik ben trouwens absoluut geen fan van Depay, dus mijn blik is troebel op die knakker. Hij kan overigens wel goed voetballen als hij er zin in heeft. Dat dan weer wel.
De media zal nu wel effe goedkoop scoren en zeggen hoe goed hij was. Straks tegen Duitsland zal hij onzichtbaar zijn en de grote Depay show proberen te doen. Misschien dat hij met mazzel tegen een bal aanloopt ofzo.
edit:
Kijk als ik bondscoach was zou ik hem ook laten spelen. Puur in de hoop dat hij iets goeds doet.
Maar dat zou puur zijn omdat er niets beters is.
En ik vind dus ook dat Koeman moet kijken naar een manier om een goede aanval te hebben zonder Depay. Omdat je simpelweg niet op hem kunt bouwen.
[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 21-03-2019 22:47 ]
Probleem met tegen een de4rgelijk C-elftal spelen is dat ze doorgaans niks weg geven omdat ze met 10 man achter de bal staan. Dan heb je juist iemand nodig die wat van die trucjes uit kan halen om er door te komen.mavaros schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:44:
[...]
Meen je dit nu?
Een best aantal van die trucjes waren vandaag niet overbodig maar zorgde juist voor wat snelheid in het spel.
Ja. Ik ben alles behalve fan van hem maar hij maakt twee doelpunten en geeft twee assists. Voor iemand die bij Lyon op de bank moet en zich hier wilde bewijzen is dat gewoon goed gedaan. Ook al is het een C-tegenstander, wij zijn ook al even geen A meer hè.mavaros schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:44:
Meen je dit nu?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je kan ook sneller spelen of tegen dit soort elftallen niet met 4 verdedigers gaan spelen. Drie is ruim voldoende.ElPaco schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:47:
[...]
Probleem met tegen een de4rgelijk C-elftal spelen is dat ze doorgaans niks weg geven omdat ze met 10 man achter de bal staan. Dan heb je juist iemand nodig die wat van die trucjes uit kan halen om er door te komen.
Een best aantal van die trucjes waren vandaag niet overbodig maar zorgde juist voor wat snelheid in het spel.
Laten we de zondag maar gaan afwachten. De Duitsers zijn het ook helemaal kwijt, dus ik zie het best zonnig tegemoed.
Dan mag Depay laten zien wat hij waard is.
Verwijderd
Moet hij dan niet een schop onder zijn hol krijgen?Gonadan schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:50:
[...]
Ja. Ik ben alles behalve fan van hem maar hij maakt twee doelpunten en geeft twee assists. Voor iemand die bij Lyon op de bank moet en zich hier wilde bewijzen is dat gewoon goed gedaan. Ook al is het een C-tegenstander, wij zijn ook al even geen A meer hè.
Kijk, het is echt wel een prima voetballer, maar bij elke club mislukt hij of die gast is druk met randzaken bezig. Nu zit hij nog bij Lyon, maar elke topclub denkt wel drie keer na om zo'n ongeleidt projectiel binnen te halen. Hoe goed hij ook speelt.
Wat credits kan hij zondag wel verdienen, maar niet na vanavond tegen een hele slechte tegenstander.
We zullen zien, maar ik vrees het ergste voor deze knul. Die speelt straks in de zandbak zijn wedstrijdjes. Zitten er 3 man en een paardekop op de tribune.
Dit soort opmerkingen komen vooral van vrienden en familie die Depay vaak om zich heen heeft, zij kennen hem dan ook als geen ander. Als ik het zo'n beetje scan lijkt het wel alsof Van Bommel en Depay familie van elkaar zijn.
Maar uiteraard juichen al deze shitposters wel als Depay de winnende maakt in de EK-finale.. Dat dan weer wel.
Type zondag weer lekker veel shit over deze jongen van achter je toetsenbordje, voel je weer trots dat je zulke stoere dingen hebt gezegd over een voetballer die je stom vindt omdat.. Nouja.. Hij had een keer een hoed op, daarom! Verder ken ik hem niet, maar ik moet hem proberen af te zeiken op internet.
[ Voor 41% gewijzigd door St@m op 21-03-2019 23:21 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kom niet in het buitenlands voetbal topic, dus ik weet niet of dezelfde posters ook deze mening hebben over Conte. Mocht dat zo zijn dan zijn het denk ik broers.
Ja dan gaat sarcasme ook niet werken.St@m schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:07:
Ik kom niet in het buitenlands voetbal topic
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 10% gewijzigd door Tomski1986 op 21-03-2019 23:15 ]
Memphis in mijn ogen gewoon met afstand de beste speler die je voor die positie hebt. Als je zo'n wedstrijd als vandaag ziet, dan komt er van Babel en Bergwijn gewoon heel erg weinig echte creativiteit. Voor de verandering overigens ook eens een speler die juist bij oranje beter is dan bij zijn club. We hebben menig speler gehad waarvoor het omgekeerde gold.PickleRick schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:50:
Ik bespeur een lichte Memphis antipathie hier 😜 Als hij een goede wedstrijd speelt mag dat toch gezegd worden. Ik snap wel waar het vandaan komt met zijn vervelende maniertjes, maar ik vind dat hij de laatste wedstrijden bij Oranje toch echt wel laat zien belangrijk te zijn.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ja stel je voor dat je de ubersaaie wedstrijd nog wat probeert op te leukenTyphone schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 07:00:
Gelukkig ergerde Koeman zich ook aan de gallery play. Ik ben gelukkig ^^.

Float like a butterfly, sting like a bee.
Wit-Rusland was niet echt een tegenstander. Mooi 3 punten, en 4 qua doelsaldo. Verheug me al op zondag
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Ik vond Babel toch zeer aardig spelen.Mugwump schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 23:31:
[...]
Memphis in mijn ogen gewoon met afstand de beste speler die je voor die positie hebt. Als je zo'n wedstrijd als vandaag ziet, dan komt er van Babel en Bergwijn gewoon heel erg weinig echte creativiteit. Voor de verandering overigens ook eens een speler die juist bij oranje beter is dan bij zijn club. We hebben menig speler gehad waarvoor het omgekeerde gold.
Maar we moeten Depay nu gewoon credits geven. Juist tegen dergelijke tegenstanders zo gedreven spelen is knap en zeker tijdens zijn huidige vormdip.
Weinig kansen gehad (maar die wel allemaal benut waardoor er toch nog aardig wat op het scorebord stond) maar toch ook de tegenstander een paar keer de kans gegeven aan te vallen. Gelukkig stonden er bij hun niet hele scherpe spitsen en konden de verdedigers het nog opvangen (al deden die soms zelf ook weer rare dingen die normaal afgestraft kunnen worden)
Hopelijk zetten ze zondag een degelijker spel neer.
alles kan off-topic
Ik heb alleen de eerst helft bewust mee gemaakt, dus ik kan niet inhoudelijk over het spel van Depay reageren, echter qua statistieken heeft hij gedaan wat je van een spits wil.mavaros schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 22:58:
[...]
Moet hij dan niet een schop onder zijn hol krijgen?
Kijk, het is echt wel een prima voetballer, maar bij elke club mislukt hij of die gast is druk met randzaken bezig. Nu zit hij nog bij Lyon, maar elke topclub denkt wel drie keer na om zo'n ongeleidt projectiel binnen te halen. Hoe goed hij ook speelt.
Wat credits kan hij zondag wel verdienen, maar niet na vanavond tegen een hele slechte tegenstander.
We zullen zien, maar ik vrees het ergste voor deze knul. Die speelt straks in de zandbak zijn wedstrijdjes. Zitten er 3 man en een paardekop op de tribune.
Verder mag hij wat mij betreft met 10 hoeden tegelijk rondwandelen als hij het op het veld maar waarmaakt.
Als laatste, 'bij elke club mislukt' denk dat je zijn periode bij psv toch wel als een succes kan bestempelen. Randzaken boeien zeer weinig zolang je presteert, kijk naar Balotelli, die verdiend ook nog steeds zijn geld bij een grote club toch?
(ff snel googlen) hmmm Marseille is volgens mij niet echt top top meer, maar volgens mij zijn er slecthere clubs om voor te werken. Ik vraag me ook af of Depay echt goed genoeg is voor de absolute top, maar vlak eronder kan hij volgens mij prima aan.
10 second ninja DONE
De maniertjes van Depay kan ik mij ook niet in vinden, daarom zal ik ook nooit echt fan van hem worden. Maar ook hier telt uiteindelijk het resultaat, twee doelpunten en twee assists is gewoon een goed resultaat.
Leuk dat legendarische namen als Sneijder, Robben, Huntelaar en Van Persie minder maniertjes hebben, maar in 2016 waren we er gewoon niet bij. Hopen dus dat dit geen incident was en Depay als aanvaller belangrijk blijft zodat we de poule gewoon winnen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We moeten gewoon kwalificeren, de punten zijn het enige dat telt. Het aantal kwalificatiewedstrijden van Nederland die de moeite van het herinneren waard zijn is minimaal. Zeker na twee gemiste eindrondes staat het resultaat nu echt even bovenaan.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Welke gaan jullie kijken?
En wat verwachten jullie van Georgië Zwitserland? En Zweden roemenie?
Zweden - Roemenie & spanje noorwegen zou ik als interessantste potten benoemen maar na Zlatan is zweden ook niet heel soectaculair meer en noorwegen gaat denk ik ook niet heel veel tegenstand bieden...oftewel samenvattingen...misschien
10 second ninja DONE
Geen van allen.Aggressor schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 08:17:
Vanavond Ek voetbal wedstrijden...
Sterker nog, wat mij betreft mogen ze heel het interland voetbal opdoeken.
Vanavond niets bijzonders, morgen Nederland Vs Duitsland 20:45uAggressor schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 08:17:
Vanavond Ek voetbal wedstrijden...
(vanavond Bellator MMA 20:30u bij Spike)
[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 23-03-2019 14:44 ]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Btw, Brazilië - Panama 1-1
7-0 voor Nederland.

Waarom? Duitsland kan op dit moment niet voetballen en Nederland heeft best een heel aardig team. Gooi het speeltempo omhoog en offer een verdediger op als het noodzakelijk is, en we worden Europees kampioen. Helemaal als we massaal Depay een aai over de bol geven en een gouden Rolex. Daar is ie gevoelig voor.
Verwijderd
Beste joint gehad in de ochtendmavaros schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:07:
Mijn voorspelling voor vanavond.
7-0 voor Nederland.![]()
Waarom? Duitsland kan op dit moment niet voetballen en Nederland heeft best een heel aardig team. Gooi het speeltempo omhoog en offer een verdediger op als het noodzakelijk is, en we worden Europees kampioen. Helemaal als we massaal Depay een aai over de bol geven en een gouden Rolex. Daar is ie gevoelig voor.
Mogen al blij zijn denk ik met een 3-1. Ik weet het niet zie dat met die trucjes en dergelijke ze nog wel eens in de problemen kunnen komen.
Nah zo is ie standaardVerwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:23:
[...]
Beste joint gehad in de ochtend![]()
Mogen al blij zijn denk ik met een 3-1. Ik weet het niet zie dat met die trucjes en dergelijke ze nog wel eens in de problemen kunnen komen.
Gewoon naar de lucht kijken. Geen wolkje aan de hemel. Strak blauwe lucht en geen wind. Het recept voor een vette wedstrijd.
Verder is het Duitsland. Ooit stond de bondscoach zijn reet af te vegen met een Duits shirt. Maar daar wordt niet meer over gepraat.
Laat die Duitsers maar komen vanavond.

Verwijderd
Zou je denken
Denk dat je met een 1-0 in je handen mag knijpen en met een gelijkspel niet moet zeuren. Alsof we Duitsland van de mat hebben gespeeld. Nederland-Duitsland kon tot de 2-0 echt alle kanten op. Duitsland-Nederland hadden we eigenlijk niks in te brengen.
Het was allemaal eerlijk en hartstikke leuk, dus verder geen probleem. De ballen vielen eens een keer goed. Maar om nou "we mogen blij zijn met 3-1" is imho wat optimistisch.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 24-03-2019 19:22 ]
Verwijderd
Ik probeerde @mavaros zijn reactie af te vlakken maar om Nederland meteen in de grond te trappen gaat mij ook iets te verPWM schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:22:
[...]
Zou je denken![]()
Denk dat je met een 1-0 in je handen mag knijpen en met een gelijkspel niet moet zeuren. Alsof we Duitsland van de mat hebben gespeeld. Nederland-Duitsland kon tot de 2-0 echt alle kanten op. Duitsland-Nederland hadden we eigenlijk niks in te brengen.
Het was allemaal eerlijk en hartstikke leuk, dus verder geen probleem. De ballen vielen eens een keer goed. Maar om nou "we mogen blij zijn met 3-1" is imho wat optimistisch.
Nouja, Nederland gaat toch wel winnen?PWM schreef op zondag 24 maart 2019 @ 19:22:
[...]
Zou je denken![]()
ik ben ook wel positief .. ik denk 2-0
De 4-0 was fijn en het geeft vertrouwen als dat soort wedstrijden weer eens 'gewoon' gewonnen worden, maar ik heb een wat langer termijn op niveau nodig om weer van vertrouwen te kunnen spreken. Hoop is er uiteraard al wel, zeker omdat Duitsland ook niet in goede doen is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doen alsof je je reet afveegt met een Duits shirt ook nietdutchgio schreef op zondag 24 maart 2019 @ 20:41:
Fluiten tijdens het Duitse volkslied getuigt niet van erg veel respect...
Het is niet netjes nee...
Minimaal 4!Typhone schreef op zondag 24 maart 2019 @ 20:27:
Hahaha ik wil het ook nog zien. Benieuwd hoeveel hakjes er gegevem worden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Fixed it for you
Begin is niet bijzonder goed, niet ingrijpen door de verdediging waardoor Duitsland er makkelijk langs kan lopen
En straks met z'n allen "Alle Duitsers zijn ****" zingen.dutchgio schreef op zondag 24 maart 2019 @ 20:41:
Fluiten tijdens het Duitse volkslied getuigt niet van erg veel respect...
We zijn net bezig. Een beetje geduld.Typhone schreef op zondag 24 maart 2019 @ 20:48:
Daar zijn de ‘zwakke’ Duitsers al. Never ever afschrijven. Elf halve Duitsers hebben nog altijd 11x meer mentaliteit dan hun Nederlandse equivalenten.

Dit topic is gesloten.