[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2018/2019 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 138 Laatste
Acties:
  • 198.839 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat ze niet van Willem II verliezen in de KNVB beker finale.
De enige kans voor Ajax nog op een prijs.

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-10 20:51

Qu3st

Lol, opeens uit je holletje gekropen! :+

Wat een draak van een wedstrijd zeg! Dik en dik verdiend verloren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 18:07
Jammer competitie is nu wel klaar. Dit geeft PSV niet meer weg en als je deze wedstrijd zo ziet, gaat Ajax ook niet winnen van PSV. Helaas dus weer een seizoen zonder echte prijs. Wel leuk zo'n champions league maar je wint er alleen maar wat miljoentjes mee die toch geen kampioenschap opleveren.
Dit dus inderdaad we hebben het weer eens zelf verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier kan je een studie over houden, het verschil tussen Real uit en AZ uit met dezelfde spelers..
Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-10 08:08
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:22:

Van mij mag die beker naar Willem 2. Die heeft zonder titel nul komma nul waarde.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Han schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:22:
[...]Je was er bij begrijp ik? Was het stil?
Was jij er bij?
Ik verwacht hooguit een wanvertoning zoals die zielige gescripte actie van Cocu destijds die toevallig gefilmd werd.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:22:

Dat is geen prijs (in mijn ogen).

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:22:
[...]

Je was er bij begrijp ik? Was het stil?
Jij weet zelf toch wel dat ie daar het type niet voor is. Plus, hoe ze de 2e helft begonnen bewees het toch ook wel?

En dan die wissels... Hey ik wil scoren, laat ik er een aanvaller uit halen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

ADDG schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:23:
Jammer competitie is nu wel klaar. Dit geeft PSV niet meer weg en als je deze wedstrijd zo ziet, gaat Ajax ook niet winnen van PSV. Helaas dus weer een seizoen zonder echte prijs. Wel leuk zo'n champions league maar je wint er alleen maar wat miljoentjes mee die toch geen kampioenschap opleveren.

[...]

En dan winnen we de 31e van PSV en dan is opeens alles weer open! En is TH een toptrainer. :+

Vraag me af of deze wedstrijd of tegen Heracles de grootste wanvertoning was, ik kan nog niet kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:17
ephymerous schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:22:
Oi oi oi wat is Ajax slecht. ETH faalt wederom met zijn Tadic variant die keer op keer faalt in de Eredivisie. Daarnaast krijgt hij zijn team keer op keer niet scherp. Stelt hij structureel spelers uit vorm op. Ik mag toch hopen dat die gek geen contractverlenging krijgt. Je verlangt bijna terug naar Wouters :’(
Lekker makkelijk he de trainer de schuld te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:05
PSV heeft eerder de 3e ster te pakken dan Feyenoord z'n 2e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-10 14:22
Ironisch dat AZ de streak van 3 jaar niet winnen tegen de top 3 nu juist tegen dit Ajax verbreekt :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 10:48

snmght

imho dan he

Wat een stel amateurs bij elkaar zeg.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Sjah schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:25:
[...]

Dit horen we al ongeveer een half seizoen, maar falen tegen PSV, Heracles 2x, AZ, Feyenoord ligt het echt wel aan TH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

[...]

En volkomen terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Nee, maar ik ben dan ook niet diegene die er vanuit ging dat Ten Hag niet a la Ferguson uit zijn plaat is gegaan.
Ik verwacht hooguit een wanvertoning zoals die zielige gescripte actie van Cocu destijds die toevallig gefilmd werd.
Het zijn aannames, niks meer, niks minder.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ironisch ook dat je de PSV supporters bij hun eigen wedstrijd niet ziet (op Napo na) en ze nu overal vandaan komen om wat smart ass opmerkingen te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
[...]

Vind jij dan dat ETH goed functioneert? Goede keuzes maakt? Ik heb zelden een Ajax gezien met zulke diepe dalen.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Fleximex schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:25:
Ironisch dat AZ de streak van 3 jaar niet winnen tegen de top 3 nu juist tegen dit Ajax verbreekt :Y)
Nou @Leon Zwiers kop em maar in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Fleximex schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:25:
Naja qua vorm van Ajax in de competitie is dit geen heel verrassende uitslag toch? Voor mij niet althans.

Dat zeg je ook niet, vergeet mijn opmerking verder ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:27:
Ironisch ook dat je de PSV supporters bij hun eigen wedstrijd niet ziet (op Napo na) en ze nu overal vandaan komen om wat smart ass opmerkingen te maken ;)
Je kunt ze ook gewoon negeren ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:47
ADDG schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:23:

[...]

Jij hebt duidelijk de laatste 8 wedstrijden van PSV niet gezoen

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:54
Qu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:25:
[...]
En dan winnen we de 31e van PSV en dan is opeens alles weer open! En is TH een toptrainer.:+
Na winst op PSV ligt er niks open, het gat blijft dan twee punten en je gaat er toch niet vanuit dat wij minder verliespunten lijden dan PSV in de 7 wedstrijden daarna?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:27:
[...]

Je kunt ze ook gewoon negeren ;)
Dat ga ik nu ook doen. Ik ga ergens stil in een hoekje zitten balen dat het kampioenschap vandaag verspeeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Vos schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:27:
[...]

Naja qua vorm van Ajax in de competitie is dit geen heel verrassende uitslag toch? Voor mij niet althans.
Tegen een AZ kun je verliezen natuurlijk, maar het is de manier waarop vind ik. De inzet was nergens te vinden, maar wat je zegt qua vorm ligt dit wel in de lijn van het seizoen.
toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:28:
[...]

Dat ga ik nu ook doen. Ik ga ergens stil in een hoekje zitten balen dat het kampioenschap vandaag verspeeld is.
Kom bij mij gezellig in dat hoekje zitten! :(:)
dvdkiwi schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:28:
[...]

Na winst op PSV ligt er niks open, het gat blijft dan twee punten en je gaat er toch niet vanuit dat wij minder verliespunten lijden dan PSV in de 7 wedstrijden daarna?
Vandaar ook mijn :+ het blijft wel voetbal he?! Ik kan de interviews van Ten Hag, Schöne etc invullen bij een winst tegen PSV.

[ Voor 49% gewijzigd door Qu3st op 17-03-2019 16:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 18:01
Ik was er toch gewoon? Ik post niet super vaak maar toch ;)

Overigens, iedereen die nu gefeliciteerd psv roept is blijkbaar vergeten hoe slecht psv speelde net (en de afgelopen weken). Ik durf er nog niks van te zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door ElPaco op 17-03-2019 16:29 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 18:07
Qu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:25:
[...]

En dan winnen we de 31e van PSV en dan is opeens alles weer open! En is TH een toptrainer.:+

Vraag me af of deze wedstrijd of tegen Heracles de grootste wanvertoning was, ik kan nog niet kiezen.
Niet echt want je hebt het niet meer in eigen handen wat je wel had kunnen hebben. Je blijft dan op punten achterstand en ik zie Ajax nog wel wat punten verliezen als ze zo door blijven gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:28:
[...]

Ik was er toch gewoon? Ik post niet super vaak maar toch ;)
Oh, gemist dat jij voor PSV bent. Gefeliciteerd dan ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:47
Man wat een Calimero’s hier. Alsof PSV geen punten gaan verspelen met onze vorm. Het is nog lang niet gedaan, al zijn deze punten welkom voor de topper de 31ste

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 07:46

OMX2000

By any means necessary...

loewie1984 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:21:
Kijk hem afdruipen wat een sportman is het ook onze coach
Hou toch op. Je staat in de champions league! Ik heb gehoort dat de voetballers toch echt zelf moeten voetballen. Dit heeft met spirit en inzet te maken, en hoe om te gaan met tegenslagen. Dàt kunnen we gewoon niet in Nederland

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:29:
[...]

Oh, gemist dat jij voor PSV bent. Gefeliciteerd dan ;)
Ik probeer redelijk neutraal/realistisch te zijn hier, maar ik juichde wel even!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

- slap ajax , waarom gezapige balletjes breed met een 1-0 achterstand en nog 10 minuten ?

[......] [......] [......]*

- gewoon terecht verlies ajax, niets meer over zeggen.

*Ga maar ah.fm aanzetten en shoarma bakken :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PickleRick
  • Laatst online: 16-09 11:14
Ja, dit was een dramatische wedstrijd van Ajax. Sowieso zakt Ajax in zijn slechte wedstrijden verder weg dan PSV, die er over het algemeen toch in ieder geval een puntje uit slepen. Dat is tot nu toe het verschil. Maar ik zie niet in hoe het kampioenschap verspeeld is. Dan moet Ajax natuurlijk wel winnen over twee weken, maar je kan moeilijk zeggen dat PSV de punten nou zo overtuigend over de streep trekt...

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:20

Typhone

Who Dares Wins

PSV die thuis een kampioenschap wint tegen Ajax met Erik ten Hag, AZ wat weer voor het eerste een topwedstrijd wint op zo'n belangrijk moment met Erik ten Hag. Ajax die de koppositie thuis laat liggen tegen Heerenveen met Erik ten Hag.

En vervolgens gaat hij met Ajax het pompen en verzuipen spelletje spelen, het enige wat niemand bij Ajax beheerst... wat een topcoach. Zie ook de ongrijpbaarheid van Stengs en Seuntens wat geweldig werd opgevangen door Daley Blind en Lasse Schöne.

Een geblesseerde speler opstellen en na 20 minuten een heel belangrijke pion moeten inruilen waardoor je basisplan al meteen de prullenbak in kan. We genieten verder van Erik ten Hag!

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-10 12:40
Snap niet dat nu opeens wordt gedacht dat PSV met de titel gaat lopen.
PSV speelt ook bagger sinds de winterstop en mogen op hun blote knietjes de goden bedanken dat ze nog scoren.
Ja het verschil is nu vijf maar PSV speelt echt niet lekker. Is gewoon wachten tot PSV ook punten verliest.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ze vallen over elkaar heen zodra het "pro-Ajax gehalte" (te) hoog is, maar mede door dit soort acties zijn zij ook verantwoordelijk voor de pieken.
[...]You only sing when you're winning[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 03-10 21:39
Jullie lopen wel erg hard van stapel. Als aja xvan psv wint kan psv zich geen gelijkspelletje meer veroorloven

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

ephymerous schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:27:
Vind jij dan dat ETH goed functioneert? Goede keuzes maakt? Ik heb zelden een Ajax gezien met zulke diepe dalen.
Wellicht laat jouw geheugen jou ik de steek, maar Ajax draait over-all het beste seizoen sinds tijden. Nog niet kansloos in de competitie, in de finale van de beker en Europees in de kwartfinale van de CL. Nee, het was niet goed vandaag, verre van dat, maar dat achteraf gelul vind ik gewoon bloedirritant, net als alles toeschrijven op Ten Hag. Zeker 8 van de 11 spelers waren compleet ondermaats, daar is geen eer aan te behalen als trainer. En als dan ook nog negatief wordt gereageerd op het wisselen van Neres voor Huntelaar, wat volkomen logisch was, dan vind ik het te makkelijk allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:32:
[...]

Wellicht laat jouw geheugen jou ik de steek, maar Ajax draait over-all het beste seizoen sinds tijden. Nog niet kansloos in de competitie, in de finale van de beker en Europees in de kwartfinale van de CL.
Ze hebben ook de beste lichting talenten en mix van oud en jong sinds tijden. Kijk eens wat ermee gedaan wordt door onze topcoach! Alle momenten in eigen land die er echt toe doen geeft hij niet thuis. Precies daar waar Ajax het vroeger vaak wel deed en tegen de kleintjes liet liggen falen we nu tegen groot en klein.

Wie stelt er nu een Ziyech op die na 20 min met de blessure die hij reeds had uitvalt? Had je beter een tactisch plan kunnen verzinnen zonder een Ziyech.

[ Voor 27% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
Qu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:26:
[...]

Dit horen we al ongeveer een half seizoen, maar falen tegen PSV, Heracles 2x, AZ, Feyenoord ligt het echt wel aan TH!
Wie zegt dat? Misschien ligt het wel aan de spelers? Zou het niet zo kunnen zijn dan én presteren in de CL én kampioen worden gewoon teveel van het goede is? En wat denk je van het uitvallen van Ziyech? Dat lijkt me een aderlating. Aan de begin-opstelling kan dit toch niet liggen. Het is de beproefde CL-variant waar iedereen achter stond de laatste maanden.

Je kunt discussiëren over wissels van de trainer maar voor mij staat het als een paal boven water dat Ten Hag in Europees verband juist een volwassenheid in het spel heeft gebracht die het seizoen voor ontbrak. Ik schat Ten Hag als trainer bijvoorbeeld hoger in dan De Boer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
aicaramba schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:32:
Jullie lopen wel erg hard van stapel. Als aja xvan psv wint kan psv zich geen gelijkspelletje meer veroorloven
Ajax ook niet ;)
En de wedstrijden na de winterstop bekijkend ben ik er echt niet overtuigd van dat we alles vanaf nu gaan winnen; er gaan echt nog wel punten verspeeld worden. Ja, ook door PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@aicaramba & @Maarten_E moet ik gelijk geven, het was ruk, maar het is nog te vroeg om PSV te feliciteren. Misschien is dit even nodig! Besides, PSV wel kampioen en wij de CL teken ik ook voor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Als wij kampioen worden, gun ik jullie die CL van harte :) Anders ook wel trouwens, maar ik heb er een hard hoofd in tegen Juve

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

aicaramba schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:32:
Maakt niet zoveel uit. Wij krijgen de Graafschap uit nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:28:
Ik blijf gewoon hoop houden, ben er van overtuigd dat ook PSV nog punten gaat laten liggen. Pas wanneer Ajax over twee weken verliest van PSV gooi ik de handdoek in de ring, eerder niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk zet AZ dit door gewoon te winnen tegen de top 3 dan is alles nog mogelijk. Doet PSV gewoon een Ajaxje de laatste speeldag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:36:
[...]

Maakt niet zoveel uit. Wij krijgen de Graafschap uit nog.
Dat is dan wel een de Graafschap zonder levende legende Bryan Smeets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PickleRick schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:37:
[...]

Dat is dan wel een de Graafschap zonder levende legende Bryan Smeets
We hebben de kale spits van toen geruild voor een kale trainer nu ;). Even gevaarlijk!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi
Net als enkele weken geleden kun je dit toch niet 100% toeschrijven aan Ten Hag? :/
Heb je gezien wat de spelers lieten zien? Precies, helemaal niets. Het is toch niet de schuld van Ten Hag dat spelers niet eens meer een pass in de voeten van een medespeler kunnen geven? Iedereen die vanmiddag op het veld stond kan echt wel voetballen maar ze lieten het als collectief afweten. Zelfs een goede individuele actie heb ik niet gezien.

De enige die het goed deed was Onana.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

dvdkiwi schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:39:
Net als enkele weken geleden kun je dit toch niet 100% toeschrijven aan Ten Hag? :/
Heb je gezien wat de spelers lieten zien? Precies, helemaal niets. Het is toch niet de schuld van Ten Hag dat spelers niet eens meer een pass in de voeten van een medespeler kunnen geven? Iedereen die vanmiddag op het veld stond kan echt wel voetballen maar ze lieten het als collectief afweten. Zelfs een goede individuele actie heb ik niet gezien.

Nee, dit kan je deels aan de coach toeschrijven. Maar het merendeel aan de spelers zelf. De ondergrens bij Ajax ligt te laag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Anderzijds, van Feyenoord, AZ en PSV verliezen is op papier niet zo erg. Enige waar je echt door de ondergrens bent gegaan is 2x Heracles.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:39:

De machine is gebouwd op een paar spelers waaronder Frenkie de Jong, Tadic, Ziyech. Die vormen een belangrijke as. Hij begint vandaag met een geblesseerde Ziyech die wegvalt na 20 minuten. Daarna loopt dat niet meer en getuige het spelbeeld en de tig 100% kansen van AZ zat er op het middenveld nog veel meer fout. Dan ben je een wissel kwijt en HEEL veel creativiteit. Verdedigend kregen we weinig grip op Seuntjens en op Stengs en ik heb geen omzetting gezien die dat voorkwam.

Wellicht zijn er meer in de technische staf die blaam treffen maar Ten Hag is eindverantwoordelijk. Ik heb geen kentering gezien. Ik kan het aantal 100% kansen van AZ denk ik niet op twee handen tellen.

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 16:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Dus Ajax doet het goed doet in de CL mede dankzij de trainer, maar de slechte resultaten in de competitie zijn (mede door de goede CL-resultaten?) niet aan hem te wijden?
Met de opstelling was misschien weinig / niet veel mis, achteraf had Hakim thuis moeten blijven. Wie moet er ingrijpen als de spelers en/of de aanvoerder het niet doen/lukt? De trainer dan toch?
Schone en Dolberg had er eerder uit gemoeten, maar ook een derde wissel had mogelijk nog voor verandering kunnen zorgen. Ik zie totaal geen ingrepen, geen veranderingen die op dit niveau verwacht mogen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:11
Qu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:27:
[...]

Nou @Leon Zwiers kop em maar in :9
Oh uhh..... Retteketetteketet? :*) Waarschijnlijk kan ik beter inkoppen dan Dolberg :P

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 17-03-2019 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:44:
Anderzijds, van Feyenoord, AZ en PSV verliezen is op papier niet zo erg. Enige waar je echt door de ondergrens bent gegaan is 2x Heracles.
Euh Feyenoord uit? Qua zakken door de ondergrens dan he. Verliezen kan daar inderdaad.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
OPSLAGHOND schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:48:
achteraf had Hakim thuis moeten blijven
Maar wie had daar dan moeten spelen? Je kunt ook concluderen dat het verschil tussen Ziyech en Dolberg (of Huntelaar of...) gewoon te groot is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:50:
[...]

Maar wie had daar dan moeten spelen? Je kunt ook concluderen dat het verschil tussen Ziyech en Dolberg (of Huntelaar of...) gewoon te groot is.
Noa Lang als linksbuiten. Ziyech valt niet naar 20 minuten uit na 1 tik op z'n kuit hoor. Die was 100% niet fit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:50:
[...]Maar wie had daar dan moeten spelen? Je kunt ook concluderen dat het verschil tussen Ziyech en Dolberg (of Huntelaar of...) gewoon te groot is.
Precies, er is geen plan B.
Wie is verantwoordelijk voor plan A, B, C, etcetera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:51:
[...]

Noa Lang als linksbuiten.
Maar is dat zo'n geweldenaar?

Edit:
Ook met al dat geld zal Ajax het probleem blijven houden dat een klasbak uit de basis niet te vervangen is. Een speler van het niveau Ziyech komt gewoon niet naar Nederland om de bank warm te houden. Je ziet het ook aan Neres: speelt hij niet dan wil hij weg.

[ Voor 43% gewijzigd door D-e-n op 17-03-2019 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:52:
[...]

Maar is dat zo'n geweldenaar?
Er zijn niet heel veel opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:51:
[...]

Noa Lang als linksbuiten. Ziyech valt niet naar 20 minuten uit na 1 tik op z'n kuit hoor. Die was 100% niet fit.
Ik zie dat Noa Lang 7 minuten eredivisie-ervaring heeft, zijn er werkelijk geen andere opties bij Ajax om Ziyech te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Vos schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:49:
[...]

Euh Feyenoord uit? Qua zakken door de ondergrens dan he. Verliezen kan daar inderdaad.
Verliezen is verliezen uiteindelijk, ongeacht met hoeveel. :9

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:55:
[...]

Verliezen is verliezen uiteindelijk, ongeacht met hoeveel. :9
Klopt, maar jij had het over de ondergrens en benoemde alleen Heracles. Daar vind ik Feyenoord wel bij horen. En ook deze pot van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Tegen PSV aan het begin van het seizoen was het toch ook niet best? Heb de wedstrijd niet echt meer op het netvlies, maar dacht dat dat ook een wanvertoning van Ajax was.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Leon Zwiers schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:48:
[...]

Oh uhh..... Retteketetteketet? :*) Waarschijnlijk kan ik beter inkoppen dan Dolberg :P
Sorry las het verkeerd, dacht dat hij zei, ze kunnen alleen winnen tegen een topclub :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:58:
Tegen PSV aan het begin van het seizoen was het toch ook niet best? Heb de wedstrijd niet echt meer op het netvlies, maar dacht dat dat ook een wanvertoning van Ajax was.
Daar miste Ajax de Ligt en besloot om de Jong in de verdediging te plaatsen. Niet heel succesvol is gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Napo schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:54:
[...]

Ik zie dat Noa Lang 7 minuten eredivisie-ervaring heeft, zijn er werkelijk geen andere opties bij Ajax om Ziyech te vervangen?
Jawel, Dolberg haha. Ja geen idee wie er verder globaal dezelfde kwaliteiten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Napo schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:58:
[...]

Daar miste Ajax de Ligt en besloot om de Jong in de verdediging te plaatsen. Niet heel succesvol is gebleken.
Ah ja, dat was het. Maar dan mogen ze in de zomer wel op zoek naar een aantal verdedigers, als de Ligt vertrekt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Napo schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:58:
[...]

Dat vind ik dan ook de enige echte duidelijke fout van Ten Hag qua begin-opstellingen. Ik vraag daarbij wel af hoeveel Ajacieden dat vooraf al aanstipten. Want in de Ajax-filosofie wordt het heel vaak logisch geacht daar twee voetballers neer te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
Han schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:32:
[...]

Wellicht laat jouw geheugen jou ik de steek, maar Ajax draait over-all het beste seizoen sinds tijden. Nog niet kansloos in de competitie, in de finale van de beker en Europees in de kwartfinale van de CL. Nee, het was niet goed vandaag, verre van dat, maar dat achteraf gelul vind ik gewoon bloedirritant, net als alles toeschrijven op Ten Hag. Zeker 8 van de 11 spelers waren compleet ondermaats, daar is geen eer aan te behalen als trainer. En als dan ook nog negatief wordt gereageerd op het wisselen van Neres voor Huntelaar, wat volkomen logisch was, dan vind ik het te makkelijk allemaal.
Het is heel vaak dit seizoen niet goed, met de duurste selectie ooit. Die beker hecht ik geen waarde aan. Herhaaldelijk falen in uitwedstrijden is toch echt de hand van ETH. En ik lul niet achteraf, alles dat goed gaat is niet dankzij maar ondanks ETH ;)

XXXVI

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:00:
[...]

Jawel, Dolberg haha. Ja geen idee wie er verder globaal dezelfde kwaliteiten heeft.
Nou ja, Huntelaar heeft in de 15 minuten dat hij mocht spelen meer laten zien dan 70 minuten van Dolberg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:01:
[...]

Dat vind ik dan ook de enige echte duidelijke fout van Ten Hag qua begin-opstellingen. Ik vraag daarbij wel af hoeveel Ajacieden dat vooraf al aanstipten. Want in de Ajax-filosofie wordt het heel vaak logisch geacht daar twee voetballers neer te zetten.
Dit werd voor de pot door iedereen geroepen, inclusief commentatoren en analytici. Kom op, Luuk tegen Frenkie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

Ook Heracles was niet bijster handig met het gunnen van rust aan cruciale spelers. Tegen PSV met een spits als de Jong - enkel fysiek sterk en goed met het hoofd - was dat inderdaad een onhandige keuze die achteraf fout bleek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Zo'n beetje iedereen zei dat dat helemaal niet slim zou zijn.

Overigens, Ten Hag zat blijkbaar helemaal niet in het stadion...
We begonnen goed aan de wedstrijd en hadden de wedstrijd onder controle
Dat moet een andere wedstrijd zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het begin ging nog redelijk gelijk op vond ik, maar vanaf minuut 15 was AZ de bovenliggende partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dure zondagmiddag, en AZ komt hierdoor op gelijke hoogte met Feyenoord.
(ook al maakt PSV net op het eind 0-1, pakt men daarmee wel 3 punten)

[ Voor 33% gewijzigd door Hackus op 17-03-2019 17:09 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

ElPaco schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:58:
Sinds Ten Hag is het alleen nog maar kommer en kwel geweest tegen PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:37
Het lek is boven. Ajax was moe en daarom ging het mis.

Dit roep ik niet, maar een of andere voetballer van Ajax. Er is dus niks aan de hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
Leuk die kritiek op Ten Hag maar wat zijn die geweldige alternatieven voor de opstelling dan? Ik zie hier suggesties voor een jonkie met zeven minuten eredivisie ervaring en voor Huntelaar. Maar zou dat het verschil maken?

Is het ook niet gewoon zo dat de succesvolle variant met Tadic Ajax ook met een breedte-probleem heeft opgezadeld? Want op het moment dat je Neres of Ziyech moet of wilt wisselen moet Tadic naar de zijkant. En dan speel je dus plots een ander soort voetbal.

En vergeet niet hoe moeilijk het is week-in week-uit dat CL niveau te halen. Dat lukt alleen echte Europese topploegen. Die winst in Madrid gaat toch in de koppies zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:10:
Leuk die kritiek op Ten Hag maar wat zijn die geweldige alternatieven voor de opstelling dan? Ik zie hier suggesties voor een jonkie met zeven minuten eredivisie ervaring en voor Huntelaar. Maar zou dat het verschil maken?

Is het ook niet gewoon zo dat de succesvolle variant met Tadic Ajax ook met een breedte-probleem heeft opgezadeld? Want op het moment dat je Neres of Ziyech moet of wilt wisselen moet Tadic naar de zijkant. En dan speel je dus plots een ander soort voetbal.

En vergeet niet hoe moeilijk het is week-in week-uit dat CL niveau te halen. Dat lukt alleen echte Europese topploegen. Die winst in Madrid gaat toch in de koppies zitten.
Tadic speelt nagenoeg de hele competitie al aan de zijkant en dat ging prima. In de CL staat hij in de spits. Dus dat zijn twee varianten die prima gewerkt hebben ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco

... Meer tekst...
Wat is het probleem met dat hij maar 7 mins ervaring heeft? Die ervaring moet ergens vandaan komen. Wat ik hier eerder al eens heb gezegd, ik ben zo blij dat v Bommel de jonkies durft op te stellen ipv bijvoorbeeld een Guti omdat die toevallig veel geld heeft gekost.

Als het met de standaard ervaren krachten niet lukt dan maar op een andere manier toch?

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online

Neres op z'n eigen plek, Tadic op links en beginnen met Dolberg.
Als je dan met Ziyech begint, Dolberg erin kan maar zet dan niet ineens Tadic op rechts waar ie dit seizoen nog niet gespeeld heeft.
Als je dan ziet dat het niet loopt, breng dan niet Lang in maar desnoods Magallan laat Blind naar het middenveld gaan. Of Veltman en Mazraoui naar het middenveld.
Wacht niet tot de 75e minuut om KJH te brengen als voorin echt alles gewonnen wordt door Vlaar. Haal er geen vleugelspeler uit voor een spits maar Frenkie, die echt he-le-maal niks goed deed, of anders een verdediger.
Echt zo lastig is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@ElPaco
Dat pleit voor van Bommel ja. Dat is ook mijn kritiek op van Bronckhorst van Feyenoord. Maar Dolberg of Huntelaar hebben natuurlijk nog wel een andere status.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Qua opstelling was niks mis, behalve dat Ziyech dus niet fit was, maar kan er ook ingeschoten zijn bij de wedstrijd. Al had ik Dolberg er niet ingebracht maar Huntelaar.
Maar het ligt gewoon aan de motivatie, tegen PEC was dezelfde motivatie, dat wilde ik toen wel afdoen als een incidentje, maar het is dus wel erger. Het was hetzelfde vanmiddag, niemand leek voor elkaar te strijden, het extra stapje zetten was er niet echt bij. Het was dat AZ ook niet heel erg scherp was, anders was het minstens 4-0 geworden.
CL-niveau had van mij niet gehoeven, maar minstens inzet en passie, dat heb ik echt gemist. En als dat er wel was geweest, en je toch had verloren kan ik er beter mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:17:
[...]

Qua opstelling was niks mis, behalve dat Ziyech dus niet fit was, maar kan er ook ingeschoten zijn bij de wedstrijd.
Oneens en dat zij ik aan het begin al. Met Vlaar die een draaicirkel zo groot als de middencirkel heeft en die ook niet bepaald de snelste is, had je gewoon met Dolberg moeten starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
D-e-n schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:17:
@ElPaco
Dat pleit voor van Bommel ja. Dat is ook mijn kritiek op van Bronckhorst van Feyenoord. Maar Dolberg of Huntelaar hebben natuurlijk nog wel een andere status.
Maar het gaat toch vooral ook om andere plekken dan de spits? Als ik het allemaal zo lees heeft Ajax een goede eerste 11 en daarnaast helemaal niks.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:13:
[...]

Wat is het probleem met dat hij maar 7 mins ervaring heeft? Die ervaring moet ergens vandaan komen. Wat ik hier eerder al eens heb gezegd, ik ben zo blij dat v Bommel de jonkies durft op te stellen ipv bijvoorbeeld een Guti omdat die toevallig veel geld heeft gekost.
Hierin is enkel Rosario die opeens in de basis is gekomen. Overige jonkies zijn eigenlijk allemaal rustig gebracht met invalbeurten toewerkend naar een basisplaats. Natuurlijk wat goed is moet je gewoon opstellen en zou niet iets moeten zijn om hem dan niet in te zetten.

Ware het niet dat we inmiddels 26 wedstrijden onderweg zijn en je zou wel moeten kunnen verwachten dat de spoeling achter de basis ook wat vorm heeft gekregen middels bijvoorbeeld invalbeurten.

Als aanvulling daarin, neem een Gravenberch. Wat is er gebeurt met deze spelers dat hij na de invalbeurt in de wedstrijd tegen PSV geen enkele minuut meer heeft mogen maken? Niet goed genoeg? Waarom mocht hij destijds dan wel invallen? Van een trainer mag je verwachten dat er enig plan is met spelers die dicht bij het eerste elftal zitten. Dit middels invalbeurten wanneer het kan (maar ook wanneer het moet)

[ Voor 19% gewijzigd door Napo op 17-03-2019 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:19:
[...]

Oneens en dat zei ik aan het begin al. Met Vlaar die een draaicirkel zo groot als de middencirkel heeft en die ook niet bepaald de snelste is, had je gewoon met Dolberg moeten starten.
Mwah, Huntelaar kan zijn 100e Eredivisie goal maken, toch extra motivatie, en dat mist bij onze Deense spits nog wel aardig. En als je ziet wat Huntelaar qua inzet toont ten opzichte van Dolberg in 15 minuten, doe mij dan alsjeblieft Huntelaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dolberg moet echt eens gaan kijken naar hoe serieus de topspitsen in het veld staan. Het is geen speeltuin... Kaatsballetjes buitenkant voet, 'hupjes' bij een voorzet en weer op de ingewikkeldst mogelijke manier proberen af te ronden, überhaupt een voorbeweging doen om eens vrij te komen. Hij lijkt wel in het veld te staan om eens lekker een potje te ballen, ipv te proberen koste wat kost een wedstrijd te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:35

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

In ander nieuws :+ stadion atletico madrid zat eerder vandaag met ruim 60k+ (!) Supporters vol voor de wedstrijd atletico madrid tegen barcelona vrouwen. Best een prestatie :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:09:
[...]

Sinds Ten Hag is het alleen nog maar kommer en kwel geweest tegen PSV.
We hebben ook 2x uitgespeeld tegen PSV. En mensen vergeten dat in de laatste wedstrijd die Ajax thuis tegen PSV speelde PSV er als 11-in-de-koplamp-van-auto-kijkende-konijnen op het veld stond. Dat was een makkelijke overwinning voor Ajax. Zorgelijker is dat we nu tegen de top 4 in de competitie in alle uitwedstrijden (muv beker) punten hebben laten liggen. En bij Heracles. Daarmee wordt je geen kampioen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

PolarBear schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:38:
Daarmee wordt je geen kampioen.
Waarom niet? Wat als Ajax over twee weken thuis wint van PSV? PSV moet aan het einde van de competitie nog uit tegen AZ, die voor de derde plek voetbalt. Ik blijf er bij, je kan uit tegen PSV, Feyenoord en AZ verliezen. Die wedstrijden tegen Heracles kunnen je nekken, maar dat geldt ook voor PSV die uit tegen een Heerenveen, Utrecht en Emmen punten laat liggen. Die kunnen ook gewoon uit tegen Ajax en AZ verliezen, zeker in deze competitie en PSV verkeerd ook niet in goede doen. En dan heb ik het nog geeneens over de kampioenschapstress die er in kan sluipen. Na de thuiswedstrijd tegen PSV heeft Ajax een relatief makkelijk programma, met veel thuiswedstrijden. Ik zeg niet dat het makkelijk wordt of dat dat gelopen wedstrijden zijn, maar weiger te geloven dat het over en uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel het grootste gedeelte van VVV - PSV gekeken als de gehele wedstrijd van AZ - Ajax. Hield allebei bepaald niet over.

Bij VVV leek het wel of men opzettelijk het veld niet had gesproeid, zo weinig was er mogelijk wat kappen en draaien betreft. Matige wedstrijd van de kant van PSV maar toch nog gewonnen op zijn PSV's.

Ajax verbaasde met een lethargische wedstrijdinstelling die iedereen op viel met wie ik die wedstrijd keek. Leek wel een soort van mentale vermoeidheid over het team te zijn neergedaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

@Han als PSV-er moet ik het helaas met je eens zijn.
Tegelijkertijd: feit is wel dat Ajax nagenoeg niet meer op eigen kracht kampioen kan worden, terwijl PSV het wel op eigen kracht kan verprutsen.
Ik vind mijn cluppie na de winterstop niet heel erg overtuigend meer. Natuurlijk zijn er ploegen die nu met een andere motivatie in het veld staan (dreiging van nacompetitie doet soms wonderen ;) ), maar zeker de eerste 3 wedstrijden na de winterstop leek het wel of PSV pas in de tweede helft het veld op kwam. Terwijl ze vandaag na de thee al in de bus leken te zitten ;(

De competitie blijft dus nog wel even spannend :)

@Verwijderd op zijn PSV's? Je bedoelt dat PSV pas ophoudt met spelen als de wedstrijd voorbij is in plaats van 10 minuten voor het einde balletjes rond te gaan tikken? Ik denk dat dat een mentaliteitsverschilletje is, waar behoorlijk wat clubs nog wat van kunnen leren... :9

[ Voor 17% gewijzigd door Pietervs op 17-03-2019 18:14 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Pietervs schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:12:
Tegelijkertijd: feit is wel dat Ajax nagenoeg niet meer op eigen kracht kampioen kan worden, terwijl PSV het wel op eigen kracht kan verprutsen.
Ik vind mijn cluppie na de winterstop niet heel erg overtuigend meer. Natuurlijk zijn er ploegen die nu met een andere motivatie in het veld staan (dreiging van nacompetitie doet soms wonderen ;) ), maar zeker de eerste 3 wedstrijden na de winterstop leek het wel of PSV pas in de tweede helft het veld op kwam. Terwijl ze vandaag na de thee al in de bus leken te zitten ;(

@Verwijderd op zijn PSV's? Je bedoelt dat PSV pas ophoudt met spelen als de wedstrijd voorbij is in plaats van 10 minuten voor het einde balletjes rond te gaan tikken? Ik denk dat dat een mentaliteitsverschilletje is, waar behoorlijk wat clubs nog wat van kunnen leren... :9
Als Ajax zo speelt als vandaag, is het de 31e gewoon voorbij hoor. Want wat jij zegt, PSV blijft doorgaan tot het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pietervs schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:12:

Voorheen heette dat 'op zijn Duits' :P

PSV heeft het Haagsch kwartiertje tot kunst verheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:57:
[...]

Waarom niet? Wat als Ajax over twee weken thuis wint van PSV? PSV moet aan het einde van de competitie nog uit tegen AZ, die voor de derde plek voetbalt. Ik blijf er bij, je kan uit tegen PSV, Feyenoord en AZ verliezen. Die wedstrijden tegen Heracles kunnen je nekken, maar dat geldt ook voor PSV die uit tegen een Heerenveen, Utrecht en Emmen punten laat liggen. Die kunnen ook gewoon uit tegen Ajax en AZ verliezen, zeker in deze competitie en PSV verkeerd ook niet in goede doen. En dan heb ik het nog geeneens over de kampioenschapstress die er in kan sluipen. Na de thuiswedstrijd tegen PSV heeft Ajax een relatief makkelijk programma, met veel thuiswedstrijden. Ik zeg niet dat het makkelijk wordt of dat dat gelopen wedstrijden zijn, maar weiger te geloven dat het over en uit is.
Houd een beetje mijn hart vast voor die Ajax - PSV wedstrijd over twee weken. Vrees voor jou en alle Ajacieden dat er niet 3 punten in Amsterdam zullen blijven maar een puntendeling in het verschiet ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
In Zwolle gaat het gelukkig wel goed :)

XXXVI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:11

St@m

@ Your Service

Nou, topdagje vandaag :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:23:
[...]

Houd een beetje mijn hart vast voor die Ajax - PSV wedstrijd over twee weken. Vrees voor jou en alle Ajacieden dat er niet 3 punten in Amsterdam zullen blijven maar een puntendeling in het verschiet ligt.
Ik denk zelfs 3 punten naar Eindhoven.
Na de winterstop heeft Ajax alleen in de CL overtuigd.
Pagina: 1 ... 92 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.