Deze moet Onana toch gewoon hebben?
Twee keer scoren in ruim een half uur, ik ben heel benieuwd hóe

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Of 1 van de 7 anderen die staan toe te kijkenQu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:44:
Deze moet Onana toch gewoon hebben?
Zijn ze bij Feyenoord ook nog niet achterExocet schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:44:
Hoe kun je dit niveau verschil verklaren? Bizar
Eigenlijk weet niemand het.
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 17-03-2019 15:45 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
3, AZ gaat zeker nog een keer scoren.dvdkiwi schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:44:
Kijk naar Feyenoord, zelfde verhaal.Exocet schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:44:
Hoe kun je dit niveau verschil verklaren? Bizar
Daarom wordt PSV weer kampioen.
Wel heel kwalijk dat Ajax zich blijkbaar alleen kan opladen voor de CL.
Blind wegschieten.Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:45:
Wat doet Blind nu!?
True! Maar dit zie je net als die goal van PEC gewoon aankomen. Ongelooflijk slecht niveau dit.toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:44:
[...]
Of 1 van de 7 anderen die staan toe te kijken
Nou, gewoon de bal in de goal trappen of koppen. Het is allemaal geen raketkunde.dvdkiwi schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:44:
Hup Pol!!! Geef em!
Schöne is ook weer vertragend bezig.
[ Voor 51% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 15:47 ]
Van Beek gaat altijd te makkelijk liggen.
Snap de keuze voor Dolberg echt niet. Huntelaar geeft altijd alles itt Dolberg. En wat heb je deze pot nodig? Juist...toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:46:
Tijd voor Huntelaar.
Voor wat?Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:47:
Hup Pol!!! Geef em!
Echt niet normaal dat die nog in het veld staat.toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:47:
Zomaar een idee. Schone eruit.
XXXVI
En Frenkie dan? Ook abominabel.ephymerous schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:48:
[...]
Echt niet normaal dat die nog in het veld staat.
Dat was mijn voorspelling voor aanvang van het seizoen ook. Toch blijf ik hopen, al moet deze dan wel gewonnen worden.jaapstobbe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:45:
Daarom wordt PSV weer kampioen.
Dat zijn de mannen waar Ten Hag nooit aanzit. Noa Lang komt weer. Ik vrees het ergste.
Ik had beloofd nooit meer iets te zeggen over een zeker persoon aan de kant van Ajax maar als je tussen 3 man gaat lopen fucken met een bal en hem verliest en zo telkens de counter in de hand helpt. Kom op zeg
Nameshaming mag vandaagloewie1984 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:49:
Ik had beloofd nooit meer iets te zeggen over een zeker persoon aan de kant van Ajax maar als je tussen 3 man gaat lopen fucken met een bal en hem verliest en zo telkens de counter in de hand helpt. Kom op zeg
Weer balverlies nu met z’n kutpass!loewie1984 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:49:
Ah daar gaat ie!
Als je spelers alleen gemotiveerd zijn tegen topploegen dan heb je gewoon amper invloed op je team. Want voor zulke wedstrijden hoeft te trainer normaal gesproken niet eens z'n spelers te motiveren
Ten Hag mag je niets kwalijk nemen, maar
wie moet er dan ingrijpen?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doei Schöne!!!!! We zullen je niet missen.
Ah de persoon in kwestie wordt gewisseld, ik klaag niet
Tadic mag ook wel eens druk zetten nadat ie de bal kwijt raakt. Begint meteen met mekkeren.
Tadic mag van mij ook wel douchen hoor!
Pff Dolberg, zie Neres!
Pff Dolberg, zie Neres!
[ Voor 24% gewijzigd door Qu3st op 17-03-2019 15:53 ]
De hele selectie staat inmiddels bij jullie al onder de douche.
Dan hadden er andere spelers opgesteld moeten worden denk ik!Hupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:53:
11 pylonen doen het nog beterHupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:53:
Ik denk dat Ziyech ook gemist wordt. Elke keer als Ajax een speler mist is het gelijk een stuk minder.Terranova schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:50:
Als je spelers alleen gemotiveerd zijn tegen topploegen dan heb je gewoon amper invloed op je team. Want voor zulke wedstrijden hoeft te trainer normaal gesproken niet eens z'n spelers te motiveren
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Er zijn er 10 die direct mogen douchen van mij, maar ja we hebben nog maar 1 wissel. Pak dan Dolberg maar, hoe ongeinteresseerd kun je erbij lopen zeg.
PSV verliesTerranova schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:50:
Feyenoord winst en verlies
AZ winst en verlies
Vind ik zeer slecht. Als de spelers zich te goed voelen om zich voor deze potten te motiveren mag je met de zweep gaan slaan
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 15:55 ]
Pure onmacht, de enige die kan ingrijpen doet dit niet, nauwelijks of te laat.Hupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:53:
dat wordt niks meer, rijd de platte kar maar vast voor.
Nou. Wat zou AZ doen om ook deze topwedstrijd te verliezen?
Eigen goals maken. Liefst 2 van Vlaaraicaramba schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:54:
Nou. Wat zou AZ doen om ook deze topwedstrijd te verliezen?
Onana mag wel eens komen trouwens... niet de eerste keer dat ie afwacht.
Nou!jaapstobbe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:54:
dat wordt niks meer, rijd de platte kar maar vast voor.
En Ajax met 1 beker klaar dit seizoen. Mager.
Kan een CL-ok-seizoen niks aan af doen, of geloof je dat ze die winnen, lmao...
Altijd maar weer bij een ingooi de bal direct inleveren! Goede tacktiek altijd
Het wordt eerder 2-0 dan 1-1
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bij AZ lukt dan ook alles vandaag.
feyenoord en AZ nu exact gelijk ook op doelsaldo
Mwoh... het afmaken ging anders tot nu toe, op een keer op een meter afstand na, zeer beroerd. Iets scherper en ze hadden al 2 a 3-0 voor gestaan.Hupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:56:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Johan Cruijff, maar dat doet ie natuurlijk alleen als het ergens echt om gaat en voor dat ingrijpen is geen enkel bewijs. Dus een soort billenknijpen in bange dagen.OPSLAGHOND schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:51:
Ten Hag mag je niets kwalijk nemen, maar
Alle andere momenten zou de aanvoerder de kar moeten gaan trekken, of zijn linker-, of rechterhand. Desnoods het publiek, maar zielloos voetballen levert altijd armoedige wedstrijden op.
Dan er maar twee of drie in eigen doel schieten. Of je nu met 1-0 of met 4-0 verliest, dat maakt weinig uit. Dan maar Feyenoord naar plek 4.jaapstobbe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:57:
feyenoord en AZ nu exact gelijk ook op doelsaldo
Kijk Dolberg altijd in de dekking lopen als er mensen opkomen van de zijkant. Voorzet is onmogelijk.
Laat de verwensingen en scheldwoorden gewoon achterwege.
Laat de verwensingen en scheldwoorden gewoon achterwege.
[ Voor 31% gewijzigd door naitsoezn op 17-03-2019 16:06 ]
Huntelaar komt... en geen flanken meer?
We gaan het voetbal weer spelen wat we niet kunnen. PSV kampioen.
We gaan het voetbal weer spelen wat we niet kunnen. PSV kampioen.
[ Voor 46% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 16:02 ]
Ajax moet komend seizoen een keer de portemonnee trekken voor een spits. Dolberg kan gewoon echt niet meer nu. Ik heb hem lang de hand boven het hoofd gehouden, maar zijn instelling is nu ook gewoon klote. Dan zie ik 10x liever zo'n Luuk sleuren.
Not sure if seriousHan schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:59:
[...]
Dan er maar twee of drie in eigen doel schieten. Of je nu met 1-0 of met 4-0 verliest, dat maakt weinig uit. Dan maar Feyenoord naar plek 4.
*knip* Flame. Laat de verwensingen en scheldwoorden gewoon achterwege
[ Voor 85% gewijzigd door naitsoezn op 17-03-2019 16:07 ]
XXXVI
Als bij AZ alles lukte dan had het al 2 of 3-0 gestaan. Kansen zat.Hupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:56:
Hupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:02:
Not sure if serious
Nah het gaat erger worden. Er gaan veel spelers weg, dus Ten Hag mag nog een selectie samenstellen ookephymerous schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:02:
[...]
Op basis waarvan die debiel van een ETH toch steeds kiest voor DolbergIk mag hopen dat hij van t zomer exit is.
Als het Huntelaar niet lukt begint hij volgende ronde gewoon weer op de bank.
[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 17-03-2019 16:05 ]
Thuis op de bank
Kijk die shittige hoge ballen nu toch. Wat een kansloos voetbal is dat toch.
Dat was gewoon minimaal geel voor Til, smerig doorgaan
Waarom houd je Tadic als laatste man bij een stilstaande situatie?
En niemand rand 16 om afvallende ballen op te vangen. Ah de 100% kans van Donny weer mis.Vos schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:09:
Waarom houd je Tadic als laatste man bij een stilstaande situatie?
Van de Beek, de man die altijd op het moment suprême mist

XXXVI
Zo heeft Van de Beek ze al vaak gemist. Krijg veel deja vu's
Ze zijn wel veel beter gaan voetballen sinds de wissels... not.
Tot de 80e minuut van PSV dacht ik nog, niet zo'n middag he. Zag PSV al punten laten liggen en Ajax dik winnen, hier wordt ik dan een stuk vrolijker van
Een collectief falen krijg je niet zomaar door wissels op de rit.Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:12:
Tactisch ook beter, lange ballen spelen op een zeer kopsterke verdediger. AZ wint hier verdiend, mede mogelijk gemaakt door droeftoeter ten Hag.Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:12:
XXXVI
Die verdedigers van Ajax laten nou niet zien dat ze bij elkaar meer dan 100 miljoen waard zijn... Gelukkig voor hun de aanval van AZ ook niet
Sportief zou het natuurlijk een slecht seizoen zijn, maar financieel loopt Ajax natuurlijk helemaal binnen. Van 100 miljoen op de bank, naar misschien wel 350 miljoen op de bank.Sjah schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:56:
[...]
Nou!
En Ajax met 1 beker klaar dit seizoen. Mager.
Kan een CL-ok-seizoen niks aan af doen, of geloof je dat ze die winnen, lmao...
Nou, topspelers komen niet in onze fopcompetitie spelen, dus dat wordt goed scouten of eigen kweek. Kan je weer een mooi elftal opbouwen.
Ze kunnen ook voor de lol Feyenoord opkopen en ombouwen tot een succesvolle opleidingsclub. Eigenlijk wat AZ nu al jaren is, maar dat is een publiek geheim. Of je gaat FC Eindhoven een megaboost geven, waardoor PSV gewezen wordt op het negeren van een mooi clubje een paar km verderop.

Nee dat doe je door ze in de rust totaal helemaal overhoop te schelden zoals Fergusson vroeger deed.Vos schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:12:
[...]
Een collectief falen krijg je niet zomaar door wissels op de rit.
Ach onze coach gaat volgend jaar bouwen met z’n Labyad’s. Maar dan zijn we wel iedereen kwijt. Kijk die vrije trap nu weer. Dat is toch gewoon dom?
Straks horen we het wel weer. Van 2 naar 5 punten achterstand en de waarschuwing was afgelopen woensdag al gegeven.
Straks horen we het wel weer. Van 2 naar 5 punten achterstand en de waarschuwing was afgelopen woensdag al gegeven.
jammer, veel minder spanning op Ajax PSV. PSV kan gewoon verlizen en er is niks aan de hand.
Of na zo'n wanvertoning hou je je heel erg stil ipv allerlei arrogante bullshit te gaan rondzeverenmavaros schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:14:
<Knip bullshit verhaal>
Je kan hier zo het comedy capers muziekje onder zetten!
Nou de voorspellingen van iedereen in december komt toch gewoon uit? Meeste hadden PSV toen al gefeliciteerd. Niks aan veranderd tot op heden.
Wederom gefeliciteerd PSV 
Terechte nederlaag helaas.
Terechte nederlaag helaas.
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 16:22 ]
Dat...Vos schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:12:
Een collectief falen krijg je niet zomaar door wissels op de rit.
Terechte nederlaag, collectief falen van Ajax en een sterk AZ.
Wat een middag😁
Steam ID = Ackerfiets
Onana toch ooktoolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:06:
Mazraoui is echt de enige die vandaag wel z'n best doet.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Kijk hem afdruipen wat een sportman is het ook onze coach
Hej je bent terug! Gefeliciteerd!Family Guy schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:21:
Wat een middag😁
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat dit onze slechtste wedstrijd van het seizoen was. Ontluisterend.
PSV kan nu in A'dam voor een gelijkspelletje gaan, niks aan de hand voor zullie.
PSV kan nu in A'dam voor een gelijkspelletje gaan, niks aan de hand voor zullie.
Je was er bij begrijp ik? Was het stil?toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 16:14:
Nee dat doe je door ze in de rust totaal helemaal overhoop te schelden zoals Fergusson vroeger deed.
Oi oi oi wat is Ajax slecht. ETH faalt wederom met zijn Tadic variant die keer op keer faalt in de Eredivisie. Daarnaast krijgt hij zijn team keer op keer niet scherp. Stelt hij structureel spelers uit vorm op. Ik mag toch hopen dat die gek geen contractverlenging krijgt. Je verlangt bijna terug naar Wouters :’(
XXXVI
Dit topic is gesloten.