Mwah, was maar 1 dingetje, als ie beter had mee gelezen valt het toch wel mee? Ja ik zeurde over Van Bommel, maar was meer zeuren over VVV dan anti-PSV. Ik vond het iets te overdreven zijn reactie.Napo schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:30:
[...]
Echter maakt dat reacties als bijvoorbeeld die van @Family Guy wel weer begrijpbaar
Dat vind ik niet. Jij was er ook, @PickleRick ook, nog wat anderen. Om dan na de 85e minuut te komen melden dat het anti PSV gehalte hoog is terwijl het pro VVV en anti Seuntjens gehalte hoog was vind ik een zwaktebod.Napo schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:30:
[...]
Echter maakt dat reacties als bijvoorbeeld die van @Family Guy wel weer begrijpbaar
Alsof de PSV’ers nu plots allemaal voor Ajax zijn ipv AZ. Hoort er allemaal bij.
Na ons eigen schitterende 0-9 verlies 
Laatste 10 mins van psv gezien, psv wint duscop zijn psvs, overigens niet alle reacties gelezen
Op tijd voor ajax , we zullen zien

Laatste 10 mins van psv gezien, psv wint duscop zijn psvs, overigens niet alle reacties gelezen
Op tijd voor ajax , we zullen zien
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Weinig op te merken vandaag over de toon met wat twijfel aan het begin over de eerste moment van Lozano en dan dit einde wat eigenlijk niet heel erg nodig was. Weinig te klagen van mijn kant hoor, beetje spijkers op laag water zoeken en reageren is dan niet de beste optie ^_^Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:32:
[...]
Dat vind ik niet. Jij was er ook, @PickleRick ook, nog wat anderen. Om dan na de 85e minuut te komen melden dat het anti PSV gehalte hoog is terwijl het pro VVV en anti Seuntjens gehalte hoog was vind ik een zwaktebod.
Het voetbal moet zegevieren en vanuit het perspectief kampioenschap en derde plaats zou mijn voorkeur lichtelijk bij AZ liggenAlsof de PSV’ers nu plots allemaal voor Ajax zijn ipv AZ. Hoort er allemaal bij.
Hoor ik die commentator opeens Seuntjens zeggen!!!!
Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:37:
Hoor ik die commentator opeens Seuntjens zeggen!!!!

Kom op Onana, peer gewoon weg als het gevaarlijk wordt.
[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 14:40 ]
De ligt mag m zelf gaan halen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat begin is erg matig in elk geval...
Tuurlijk wij hebben weer de Seuntjens die wel snel is tegenover ons.
Overigens waarom vlagt ie niet gewoon? Speler zet onnodig aan om voorzet te voorkomen, hamstring blessure en de schade is compleet. Rare buitenspel regel.
Tuurlijk wij hebben weer de Seuntjens die wel snel is tegenover ons.
Overigens waarom vlagt ie niet gewoon? Speler zet onnodig aan om voorzet te voorkomen, hamstring blessure en de schade is compleet. Rare buitenspel regel.
[ Voor 75% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 14:42 ]
Ik dacht iets met voordeel voor de aanvallende partij. Bij buitenspel kan de goal nog met de VAR afgekeurd worden, iets wat bij een foute constatering niet te doen is. Niet ideaal maar op zich kan ik me er enigszins wel in vinden. Helpt echter niet heel erg met het goed laten landen van de VAR.Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:40:
[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 17-03-2019 14:44 ]
Lol scheids... Neres krijgt een zet en maakt daarna dus een overtreding? En dan mag Vlaar wel gewoon met zn arm 'breed' maken...
Also vanavond Guzubujuuk bij studio voetbal , ergens aanlokkelijk om te zien
Alleen maar fluiten fluiten fluiten.
Flanken staan niet goed gepositioneerd right now. Glijden ook veel spelers uit de hele tijd.
Flanken staan niet goed gepositioneerd right now. Glijden ook veel spelers uit de hele tijd.
[ Voor 56% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 14:51 ]
Overigens... Met Vlaar achterin wil je toch juist snelheid hebben oftewel Dolberg?
En goh wie gaat er warmlopen.. lees je weer mee Erik?
En goh wie gaat er warmlopen.. lees je weer mee Erik?
[ Voor 25% gewijzigd door toolkist op 17-03-2019 14:52 ]
Ziyech dus toch niet fit. Helaas...
Veld is wel glad? Glijdt regelmatig iemand weg.
Veld is wel glad? Glijdt regelmatig iemand weg.
[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 14:52 ]
Dolberg die nu al warm loopt
Is Ten Hag ziek of zo
? Of zou het ziyech zijn . Hmmmm
Zucht Ziyech eruit. Totaal niet fit dus. Geen interlands voor hem gelukkig!
[ Voor 30% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 14:53 ]
Slim ook om met half fitte spelers te beginnen. Ben benieuwd of het met elkaar te maken heeft.Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:52:
Zucht Ziyech eruit. Totaal niet fit dus. Geen interlands voor hem gelukkig!
XXXVI
Ajax haalt dit jaar enkel de KNVB beker als prijs. Daarnaast financieel goede zaken dankzij de CL. dat is de realiteit. Voor Ajax als club prima. Voor de supporters wat minder.
Hij voelde weer aan z'n knie dus lijkt me we wel.ephymerous schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:54:
[...]
Slim ook om met half fitte spelers te beginnen. Ben benieuwd of het met elkaar te maken heeft.
Denken we nou serieus dat we met hetzelfde lage tempo en halfbakken instelling als vorige week deze wedstrijd gaan winnen?
Kom op hé, even een paar tandjes erbij!
Kom op hé, even een paar tandjes erbij!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ze glijden constant uit. Waren zeker vergeten dat AZ op gras voetbalde....
Dan had je hem totaal niet mee moeten nemen/enkel op de bank laten zitten. Je kan beter met een half fitte speler beginnen en vroeg wisselen dan dat je hem in de rust/minuut 70 brengt en het alsnog blijkt dat het niet werkt.ephymerous schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:54:
[...]
Slim ook om met half fitte spelers te beginnen. Ben benieuwd of het met elkaar te maken heeft.
Beginnen met niet fitte spelers is vrij gebruikelijk in het voetbal. Dus ik snap het wel.
Voor mezelf sprekend: ik heb 10 keer liever een finale EL of een kwartfinale CL zoals we laatst gezien hebben dan een beker of een schaal.jaapstobbe schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:54:
Ajax haalt dit jaar enkel de KNVB beker als prijs. Daarnaast financieel goede zaken dankzij de CL. dat is de realiteit. Voor Ajax als club prima. Voor de supporters wat minder.
Waarom fluit die niksnut zo vaak? Beide teams samen hebben misschien 2 overtredingen gemaakt en toch weet ie de wedstrijd helemaal kapot te fluiten.
voor beker sluit ik me er bij aandvdkiwi schreef op zondag 17 maart 2019 @ 14:57:
[...]
Voor mezelf sprekend: ik heb 10 keer liever een finale EL of een kwartfinale CL zoals we laatst gezien hebben dan een beker of een schaal.
In de rust de verdedigers van Ajax even nieuwe voetbalschoenen geven, met fatsoenlijke noppen. De een na de andere glijdt weg.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Is er iets geks met dat veld waardoor de bal steeds stilvalt? Het is wel glad genoeg om uit te glijden, blijkbaar.
Het waait wel hard, ballen door de lucht blijven hangen. Zal op de grond ook wel invloed hebben.Koppensneller schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:00:
Is er iets geks met dat veld waardoor de bal steeds stilvalt? Het is wel glad genoeg om uit te glijden, blijkbaar.
Ze spelen ernstig belabberd. Ik wacht op de tactische omzetting.
Och och och, wat slordig is Ajax zeg, vreselijk
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En dan fluit ie voor hands de Ligt en 1min ervoor niet voor hands van die nr 8 van AZ...
Zucht de ghost pepper staat al weer klaar hier >.>
Het is overigens aan beide kanten rommelig.
Het is overigens aan beide kanten rommelig.
[ Voor 31% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 17-03-2019 15:03 ]
ETH heeft het tactisch weer voor elkaar op het middenveld :’)Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:01:
Ze spelen ernstig belabberd. Ik wacht op de tactische omzetting.
XXXVI
Echt die passes op dit moment. Geen enkele pass op maat.
Meeste kansen voor AZ komen vanaf links. Goh verrassend.
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 15:04 ]
Gelukkig is AZ ook niet top, hadden al lang op voorsprong moeten staan. Wat dat betreft heeft Ajax voorlopig niks te klagen. Voetballend zijn ze ontzettend zwak, de meest simpele passes komen niet aan.
Veltman voor Mazraoui hoor ik hier dus?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik heb het gevoel dat het de wind is, de bal stopt heel raar vind ik.Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:03:
Echt die passes op dit moment. Geen enkele pass op maat.
Elke bal die ingespeeld wordt op de helft van AZ is balverlies. Hoe fucking onscherp kun je passen!
Echt alles waar vd Beek bij betrokken wordt gaat fout. Zijn eigen passes, passes naar hem toe...
Graag... er is een verdediger nodigHupske schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:05:
Veltman voor Mazraoui hoor ik hier dus?
Ajax heeft de wind meeQu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:05:
[...]
Ik heb het gevoel dat het de wind is, de bal stopt heel raar vind ik.
Ligt het ook aan Onana dat er continu mensen vrij staan op het middenveld? Man wat staat het beroerd.Qu3st schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:05:
[...]
Ik heb het gevoel dat het de wind is, de bal stopt heel raar vind ik.
XXXVI
Letterijk dan, figuurlijk zit het best tegentoolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:06:
Ajax heeft de wind mee
Seuntjes ligt al voordat de bal gespeeld wordt Serdar.
Echt waar fluit die gast allemaal voor...
En zet Tadic gewoon eens op links en Neres op rechts. Dat werkte vaak genoeg prima.
En zet Tadic gewoon eens op links en Neres op rechts. Dat werkte vaak genoeg prima.
[ Voor 51% gewijzigd door toolkist op 17-03-2019 15:09 ]
Aan Onana ligt het nietephymerous schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:06:
[...]
Ligt het ook aan Onana dat er continu mensen vrij staan op het middenveld? Man wat staat het beroerd.
Zodra Ajax over de middenlijn is kunnen ze nog geen 3x over passen?
Als het met rust 0-0 is mag Ajax bepaald niet klagen.
Er mag een flinke bak met pepers klaar staan in de rust.
Als het met rust 0-0 is mag Ajax bepaald niet klagen.
Er mag een flinke bak met pepers klaar staan in de rust.
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 15:10 ]
Het verschil in keuzes van de scheidsrechter bij VVV - PSV en AZ - Ajax is bizar.toolkist schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:07:
Echt waar fluit die gast allemaal voor...
1-1 in ballen van de lijn halen
Tagliafico speelt keurig de bal, komt vanaf zijkant met zijn been.
De man of the match is al bekend.
Frenkie mag gewoon geel krijgen...
De man of the match is al bekend.
Frenkie mag gewoon geel krijgen...
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 15:14 ]
Hoezo krijgt Frenkie geen geel voor die trap?

Guzu maakt het zichzelf weer eens lastig

Had inderdaad prima gekund.
Wow die aantallen met balverlies. 12x Tagliafico en 10x Blind. Dat is veel zeg... Zullen veelal lange ballen zijn maar dan nog.
Ook Juventus heeft moeite met de kleintjes
Float like a butterfly, sting like a bee.
0-0 ruststand in een rommelige wedstrijd. Nu hopen dat ajax eens gaat voetballen in de tweede helft.
Als je dit afzet tegen de combinaties die ze tegen Real op de mat legden dan vraag je je toch af hoe dit mogelijk is, verschil van dag en nacht in de passing, dramatisch slecht, niks lukt. Echt onbegrijpelijk. Het is niet dat ze geen motivatie zouden hebben of zo.
Lekker Eric, gewoon opstellen die man! Hij had natuurlijk ook een hattrick kunnen maken in die twintig minuten. Mastermind!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik noem het "De hand van Erik ten Hag".Han schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:18:
Als je dit afzet tegen de combinaties die ze tegen Real op de mat legden dan vraag je je toch af hoe dit mogelijk is, verschil van dag en nacht in de passing, dramatisch slecht, niks lukt. Echt onbegrijpelijk. Het is niet dat ze geen motivatie zouden hebben of zo.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hoe is dit op het conto te schrijven van Ten Hag? Heeft hij aangegeven dat er niet goede passings gegeven mogen worden? En qua opstelling was er weinig mis. De spelers zijn degene die het op dit moment laten afweten.
Het is in ieder geval te hopen dat zowel Ajax als PSV over twee weken wat beter gaan spelen. Anders wordt het een pijnlijk schouwspel.
Examen Ten Hag is net geweest. Resultaat krijgen we in de komende 45 minuten...
Maar met de instelling is wel veel mis en die is wel degelijk deels de verantwoordelijkheid van de trainer. Hij heeft het duidelijk niet voor elkaar gekregen om de boel voor de wedstrijd op scherp te zetten.Han schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:22:
Hoe is dit op het conto te schrijven van Ten Hag? Heeft hij aangegeven dat er niet goede passings gegeven mogen worden? En qua opstelling was er weinig mis. De spelers zijn degene die het op dit moment laten afweten.
Het helpt ook om Neres neer te zetten op de plek waar ie het gevaarlijkst is en Tadic op links, dan kan Tadic weer naar binnen snijden en Nico de ruimte in duiken. Of dat Dolberg een keer een voorzet aanvalt ipv zo'n stom "hupje" met de hoop de bal te raken.
Dat verwacht ik sowieso niet. Het zijn immers de twee meest scorende ploegen die dan tegenover elkaar staan, daarnaast is het (cliché incoming) een wedstrijd op zich.PickleRick schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:23:
Het is in ieder geval te hopen dat zowel Ajax als PSV over twee weken wat beter gaan spelen. Anders wordt het een pijnlijk schouwspel.
5-3 voor Ajax!
Maar eerst maar eens 3 punten tegen AZ zien te pakken!
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2019 15:33 ]
Ik schakel net pas in. Hoe is de pot in Alkmaar? Wie bovenliggend enzo?
Lasse WTFFFF
@Leon Zwiers
AZ beter, Ajax matig, Ziyech geblesseerd uitgevallen. Bal van AZ en Ajax van de lijn gehaald en verder slordig spelbeeld.
@Leon Zwiers
AZ beter, Ajax matig, Ziyech geblesseerd uitgevallen. Bal van AZ en Ajax van de lijn gehaald en verder slordig spelbeeld.
[ Voor 85% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 15:34 ]
Jemig als vd Beek de bal nu 2x wel goed aan had genomen had je al levensgrote kans kunnen hebben.
Het komt te vaak voor om te claimen dat Ten Hag geen kritiek mag krijgen betreft tactiek, opstelling, instelling etc. etc.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dolberg koos weer prachtig positie. Kijkt hij nooit voetbal?
Als je als speer een trainer nodig hebt om jezelf op scherp te zetten voor deze westrijd dan hoor je niet op dit niveau te spelen.
Kijk, zo bedien je een spits
Edit; zo zeg, het gaat al weer in een hoog tempo op en neer.
Edit; zo zeg, het gaat al weer in een hoog tempo op en neer.
[ Voor 54% gewijzigd door Han op 17-03-2019 15:37 ]
Onana, was aan het slapen blijkbaar.
Kutregie wordt eens wakker!
Waarom geeft Neres die bal niet af? Loopt als een haantje tegen die AZ vent aan.
Waarom geeft Neres die bal niet af? Loopt als een haantje tegen die AZ vent aan.
[ Voor 60% gewijzigd door Typhone op 17-03-2019 15:39 ]
Kan niet lang goed gaan dit
Typhone schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:37:
KutregieAjax! wordt eens wakker!
Ik put hoop uit de aloude voetbalwet...Han schreef op zondag 17 maart 2019 @ 15:40:
Kan niet lang goed gaan dit
XXXVI
Sinds wanneer maakt het publiek in Alkmaar geluid?
Onvoorstelbaar. Er liepen er gewoon 3/4 vrij.
Onvoorstelbaar. Er liepen er gewoon 3/4 vrij.
Poeh, die Stengs, fijne voetballer.
AZ krijgt wel een aantal dotten van kansen deze wedstrijd hoor 
En ja hoor, daar valt ie...
En ja hoor, daar valt ie...
Hehe... werd een keer tijd
Eindelijk valt ie, terecht ook.
Gewoon op de doellijn blijven staan Blind en Schöne!
Gewoon op de doellijn blijven staan Blind en Schöne!
[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 17-03-2019 15:43 ]
Gelukkig, de 1-0 valt. Nu worden ze wakker en gaan we de tactische omzet van onze coach mogen aanschouwen. Had slechter gekund: 85e minuut bijv...
Dik verdiend.
Dit geschutter zegt wel alles over het niveau vandaag.
Dit topic is gesloten.