Verwijderd
had ook fans/supporters/hooligans kunnen staan. Net wat je wilSt@m schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:35:
[...]
Waarom zet je supporter tussen aanhalingstekens? Wil je wat anders zeggen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Viel me vorige week ook al op dat commentatoren tegenwoordig denken te weten wat alle voetballers wel niet denken en voelen. Echt ontzettend veel aannames maken ze en dat is bloedirritant.DoeEensGek schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:39:
"Is de bedoeling..." "Wordt geprobeerd..." Elke keer bij Ajax hoor wel zulke zinnen uit de mond van de commentator.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maakt niet uit wie, als iedereen zo door mag lopen is zelfs een pylon nog primadutchgio schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:21:
[...]
Wie anders, Kristensen?
Die kan een goede assist geven op Larsson.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Dan zouden we zo’n 298.267 pylonnen kunnen kopen als Barcelona direct betaald heeft!Gonadan schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:40:
[...]
Maakt niet uit wie, als iedereen zo door mag lopen is zelfs een pylon nog prima
Verwijderd
70 en 80 minuut een wissel zoals gebruikelijk.OPSLAGHOND schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:42:
Nou Erik, je mag ingrijpen hoor ...
Kortom de 3-3 hangt in de lucht.aicaramba schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:43:
Feyenoord heeft het betere van het spel en de kansen in de 2e helft.
Pff, durf eens een keer een kaart te geven aan de Ligt. Kijk eens niet naar status.
[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 27-01-2019 15:45 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
lolTyphone schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:44:
Danny ‘Feyenoord speelt altijd de bal’ Makkelie... tjonge jonge
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jongens, ik ben niet te groot om mijn fout te erkennen.ph4ge schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:44:
Kortom de 3-3 hangt in de lucht.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Er is ruimte vrij in mijn Ten Hag fanclub!Terranova schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:46:
Mooi, ik kan mn favoriete hashtag weer naar buiten brengen. #TenHagOut en snel ook. Hoe kan je zo'n goed draaiend team nou omzeep helpen in de winterstop.
Schei toch uit man, zijn de spelers op het veld die het doen, zijn toch echt dezelfde spelers als voor de winterstop.Terranova schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:46:
Mooi, ik kan mn favoriete hashtag weer naar buiten brengen. #TenHagOut en snel ook. Hoe kan je zo'n goed draaiend team nou omzeep helpen in de winterstop.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nee, maar je bent ook voor Feyenoordph4ge schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:46:
[...]
Jongens, ik ben niet te groot om mijn fout te erkennen.
Terugkomen van een 2 doelpunten voorsprong is onmogelijk.. Dat hebben we vorige week gezien.Yemoke schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:46:
damn 4-2, wat een goaltje weer
Oeps.. Verkeerde persoon gequote. Sorry.
[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 27-01-2019 15:48 ]
Schei toch uit man, Ten Hag moet ingrijpen!Martinusz schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:47:
[...]
Schei toch uit man, zijn de spelers op het veld die het doen, zijn toch echt dezelfde spelers als voor de winterstop.
Heeeeeel veel geld bedoe je, maar dan echt heeeeel veel. Ze gaan volgens jaar Barcelona overkopen.jaapstobbe schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:46:
PSV kampioenschap, Feyenoord de beker, Ajax weer niets behalve een bak geld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wij spelen te slap om dit nog recht te breien ben ik bang...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Dat dus maar wat er in het hoofd van Ten Hag rond gaat begrijpt niemand en volgens mij hijzelf ook nietOPSLAGHOND schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:47:
[...]
Schei toch uit man, Ten Hag moet ingrijpen!
En dan zijn er supporters die hem nog steeds verdedigen ...Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:48:
[...]
Dat dus maar wat er in het hoofd van Ten Hag rond gaat begrijpt niemand en volgens mij hijzelf ook niet
Ik ben nooit een fan geweest, alleen door het feit dat de resultaten goed waren heb ik em getolereerd. Je ziet nu wel weer z'n invloed. Of het gebrek er van.Martinusz schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:47:
[...]
Schei toch uit man, zijn de spelers op het veld die het doen, zijn toch echt dezelfde spelers als voor de winterstop.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Tagliafico wordt wel behoorlijk gemist.Martinusz schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:47:
[...]
Maar de overige 10 zakken inderdaad keihard door het ijs.
Ajax is een beursgenoteerd bedrijf. De hoge heren en aandeelhouders zullen tevreden zijn met hoe de zaken gaan.jaapstobbe schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:46:
Ajax weer niets behalve een bak geld.
Voor de supporters is het jammer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 27-01-2019 15:50 ]
Haha, ik niet. Dit soort momenten zijn schaars, straks heb je het gemist.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Waarom zou je? Dit Ajax is rijp voor een slachtpartij. Feyenoord speelt een puike wedstrijd. Met RvP voorop.
Verwijderd
Dan snap je niet hoe de aandelen en dergelijke van Ajax werken met deze opmerking. (Ajax keert bijna geen dividend uit zoals ik eerder al heb aangegeven.) Aandelen van Ajax is meer iets sportiefs dan dat je er werkelijk mee kunt speculeren zie beursgedrag van het aandeel.dvdkiwi schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:49:
[...]
Ajax is een beursgenoteerd bedrijf. De hoge heren en aandeelhouders zullen tevreden zijn met hoe de zaken gaan.
Voor de supporters is het jammer.
Je kan je afvragen waarom ze zover achter staan als je ze zo fel ziet
Mentale kwestie.KingKoning schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:51:
Opvallend dat feyenoord dit op kan brengen tegen ajax en psv, waar ze tegen pak 'm beet Fortuna dat niet kunnen.
Tweede helft zeker, deels in het zadel geholpen door Ajax.m0nk schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:50:
Maare lees allemaal reacties hoe slecht Ajax het doet, hoe slecht de scheids is, hoe slecht Ten Hag is maare Feyenoord speelt ook gewoon goed vandaag..
FC Utrecht 2.0KingKoning schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:51:
Opvallend dat feyenoord dit op kan brengen tegen ajax en psv, waar ze tegen pak 'm beet Fortuna dat niet kunnen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Is ook een kwaliteit om altijd inzet te tonen.KingKoning schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:51:
En dat is iets wat de trainer kan beinvloeden, maar dat kan Ten Hag niet...
Edit: nevermind, ging over Feyenoord
[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 27-01-2019 15:53 ]
Verwijderd
Ja en vergeet die man in het zwarte tenue niet in de 1e helft. Maar verdiend gewonnen hoor door Feyenoord.Typhone schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:52:
[...]
Tweede helft zeker, deels in het zadel geholpen door Ajax.
[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 27-01-2019 15:55 ]
Als Feyenoord dezelfde strijd als tegen PSV zou leveren stonden wij nu 7-1 achter.
Verwijderd
Die man kan zich maar voor een paar wedstrijden per jaar opladen lijkt het wel.Fleximex schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:52:
Clasie speelt weer zoals zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Dat heeft lang geduurd.
Hahaha, de euforie slaat een beetje doorQu3st schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:53:
#VerdonkvoorOranje
Op basis van 64 minuten?Fleximex schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:52:
Clasie speelt weer zoals zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Dat heeft lang geduurd.
Verder die Sinkgraven op LB.
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 27-01-2019 15:57 ]
Aan de bal niet, zonder bal vergeet ie alles.HollowGamer schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:55:
Waarom wordt die Van De Beek zo vaak gewisseld? Hij was toch een van de betere en doet niet super veel verkeerd lijkt me. Zou eerder die Dolberg eruit halen, die loopt meer in de weg.
Verwijderd
Tja dat is de Ten Hag logica zelfs met een universitaire studie snap je daar niks van.HollowGamer schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:55:
Waarom wordt die Van De Beek zo vaak gewisseld? Hij was toch een van de betere en doet niet super veel verkeerd lijkt me. Zou eerder die Dolberg eruit halen, die loopt meer in de weg.
Och er wordt een keer niet gefloten voor Feyenoordcarpebios schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:55:
Dat was toch wel een overtreding op van Persie?
Nee, een overreding VAN van Persie; schwalbe en theater, gewoon geel.carpebios schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:55:
Dat was toch wel een overtreding op van Persie?
Hij verrast mij vandaag ook ja in positieve zinQu3st schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:54:
[...]
Ik was devergeten haha. Maar hij speelt echt goed.
Dit topic is gesloten.
![]()