Omdat Ten Hag met z'n tactiek dit seizoen vd Beek en ook Neres weet te verpesten. Alles om Ziyech maar tevreden te stellen.HollowGamer schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:55:
Waarom wordt die Van De Beek zo vaak gewisseld? Hij was toch een van de betere en doet niet super veel verkeerd lijkt me. Zou eerder die Dolberg eruit halen, die loopt meer in de weg.
Dat "als" kun je volgens mij wel weglaten ondertussen. Met dit niveau gaan ze natuurlijk nooit 5 punten op PSV goed maken.jaapstobbe schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:55:
Als Ajax weer geen kampioen wordt is dat dan de slechtste reeks ooit?
Ik snap je niet helemaal, ik ben geen Feyenoordfan...Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:56:
[...]
Tja dat is de Ten Hag logica zelfs met een universitaire studie snap je daar niks van.
[...]
Och er wordt een keer niet gefloten voor Feyenoord
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Sinkgraven kopen voor 42 miljoen? Die heeft in de 8 minuten dat ie speelt nog geen fout gemaakt!
Niet dat vd Beek goed speelde, maar Ten Hag had Tadic en Ziyech moeten wisselen. En Mazraoui mag er ook af.
Nu met Sinkgraven op links wordt het helemaal niets. Kan je zien hoe afhankelijk Ajax is van Tagliafico..
Feyenoord gaat terecht winnen. Bij Ajax zijn er teveel die geen enkel niveau halen. Daarnaast mag Feyenoord ook bepaald niet klagen over de scheidsrechter. Ajax krijgt alles tegen en niets mee.
Wel boeiende wedstrijd.
Nu met Sinkgraven op links wordt het helemaal niets. Kan je zien hoe afhankelijk Ajax is van Tagliafico..
Feyenoord gaat terecht winnen. Bij Ajax zijn er teveel die geen enkel niveau halen. Daarnaast mag Feyenoord ook bepaald niet klagen over de scheidsrechter. Ajax krijgt alles tegen en niets mee.
Wel boeiende wedstrijd.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verwijderd
Heeft ook niks met fan te maken maar met wedstrijdbeeld.carpebios schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:57:
[...]
Ik snap je niet helemaal, ik ben geen Feyenoordfan...
Heb je een voorbeeld? Misschien zie ik het niet goed.Typhone schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:56:
[...]
Aan de bal niet, zonder bal vergeet ie alles.
Ja, de eerste helft.HollowGamer schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:58:
[...]
Heb je een voorbeeld? Misschien zie ik het niet goed.
Het seizoen is nog lang en deze wedstrijd is natuurlijk onder Ajax' niveau maar ik denk dat je gelijk hebt vwb het goedmaken van de achterstand.Exocet schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:57:
[...]
Met dit niveau van ze natuurlijk nooit 5 punten op PSV goed maken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Kijk die Mazraoui nu de voorzet veel te vroeg geven. Zou ie school hebben afgemaakt?
Verwijderd
Maar Ajax laat zich echt wel kennen momenteel en dat is niet omdat Feyenoord slecht speelt. Ajax speelt slecht en Feyenoord boven hun normale niveau. Voor de neutrale supporter een leuke wedstrijd maar als Ajax fan vreet ik bijna mijn afstandsbediening op hier.
Jorgenson domme actie zeg...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat is wat kort door de bocht niet? Wat deed hij dan verkeerd in de 1e helft?
En nee, zeg niet a.u.b. alles, maar noem eens een voorbeeld.
Jorgensen heeft het IQ van een bakvis gelukkig. Dit had gevaarlijk kunnen worden
Ik snap niet zo goed waar je heen wilt. Ik zeg gewoon dat het niveau dat Clasie deze wedstrijd haalt, het niveau is van zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Dat niveau heeft hij i.m.o. dit seizoen zelden gehaald.Typhone schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:57:
[...]
Sinkgraven kopen voor 42 miljoen? Die heeft in de 8 minuten dat ie speelt nog geen fout gemaakt!
Eerste goal man lopen, tweede goal (die stuiter) idem dito. Maar of hij het was of Mazraoui mag je in het midden laten.HollowGamer schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:01:
[...]
Dat is wat kort door de bocht niet? Wat deed hij dan verkeerd in de 1e helft?
En nee, zeg niet a.u.b. alles, maar noem eens een voorbeeld.
Mazraoui speelt een hele slechte pot, maar daar is geen alternatief voor...Malfunctions schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:58:
Niet dat vd Beek goed speelde, maar Ten Hag had Tadic en Ziyech moeten wisselen. En Mazraoui mag er ook af.
Wel boeiende wedstrijd.
Kansloos zeg. Ten Hag dan toch te matig om een topclub in NL te trainen?
XXXVI
Heel Feyenoord speelt een goede wedstrijd. Vooral de 2e helft, ze zijn heel erg geconcentreerd. Voor mij erg jammer dat Feyenoord de wedstrijd van seizoen speelt en Ajax de slechtste!Fleximex schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:01:
[...]
Ik snap niet zo goed waar je heen wilt. Ik zeg gewoon dat het niveau dat Clasie deze wedstrijd haalt, het niveau is van zijn laatste seizoen bij Feyenoord. Dat niveau heeft hij i.m.o. dit seizoen zelden gehaald.
Hahahaha. Van Persie eraf Huntelaar erin. Typisch
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ah, Haps er in, Ajax maakt weer kans
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je bedoelt dat als een tegenstander Ajax uit zijn spel haalt er geen plan B is. Ja, individualisten zoals Ziyech, maar dat moet maar net goed vallen.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:00:
Maar Ajax laat zich echt wel kennen momenteel en dat is niet omdat Feyenoord slecht speelt. Ajax speelt slecht en Feyenoord boven hun normale niveau. Voor de neutrale supporter een leuke wedstrijd maar als Ajax fan vreet ik bijna mijn afstandsbediening op hier.
Hij is op helaas.Qu3st schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:03:
Dit vind ik van Gio een rare wissel hoor of Verdonk is op?
Liep niet heel fris naar de kant dus denk idd op. Heeft ook echt een dijk van een wedstrijd achter de rug dus heeft denk alles gegeven.Qu3st schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:03:
Dit vind ik van Gio een rare wissel hoor of Verdonk is op?
Hoe kan Gio dit nu niet verkl0ten?
Zou wat zijn als Gio nu alleen nog maar wint.
Zou wat zijn als Gio nu alleen nog maar wint.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Moest de VAR daar niet eerst naar kijken of het wel echt buitenspel was
Wat een pak slaag
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Haha
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ajax word vernederd!! Wat een wedstrijd van Feyenoord genieten dit !!!
Zijn er al blu-ray’s in de maak met deze overwinning? Of een NOS filmpje met de Kuip die door haar hoeven zakt na de overwinning? ^^.
Overigens zijn dit wel de beste wedstrijden (of je nu wint of verliest). Dit is toch een stuk leuker spelen dan die nietszeggende laagvliegers.
Ajax nu overigens in twee wedstrijden meer goals tegen dan hele eerste seizoenshelft. Dat heeft de technische staf toch goed voor mekaar!
Overigens zijn dit wel de beste wedstrijden (of je nu wint of verliest). Dit is toch een stuk leuker spelen dan die nietszeggende laagvliegers.
Ajax nu overigens in twee wedstrijden meer goals tegen dan hele eerste seizoenshelft. Dat heeft de technische staf toch goed voor mekaar!
Ja misschien 32 Nevruari 3030
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Had je een paar jaar eerder moeten zijnQu3st schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:04:
[...]
Wij van de Verdonk fanclub zijn teleurgesteld
Go Feyenoord, blijf scoren. Hoe eerder Ten Hag oprot.
Ze lopen er niet eens meer voor. Belabberde instelling bij sommige Ajacieden.
Oei oei oei...
Dit komt hard aan. Op zoveel fronten afgetroeft.
Dit komt hard aan. Op zoveel fronten afgetroeft.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Weer een assist van Toornstra, die heeft echt iets op dit weekend.. 😅
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Uiteraard... Haps met gestrekt been en noppen vooruit, doorspelen maar en doelpunt. Typerend dit
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat slap, slap, slap. Echt ongelooflijk, daar gaat echt nooit iets veranderen.
Dat weet Ajax, dan moet je op dezelfde manier gaan spelen.Han schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:06:
Uiteraard... Haps met gestrekt been en noppen vooruit, doorspelen maar en doelpunt. Typerend dit
[ Voor 63% gewijzigd door NotSoSteady op 27-01-2019 16:06 ]
Doorkijken!!!Qu3st schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:05:
Zo tv gaat uit. Deze ellende gun ik mezelf niet..... gefeliciteerd Feyenoord, goed gespeeld!
Ten Hag.... Doei!!
Conclusie mag je toch wel trekken dat NIEMAND beter is geworden sinds hij er is. Altijd vreemde wissels en opstellingen. Dat we 2e staan komt omdat we gewoon prima spelers hebben maar hij kan er geen team van maken
Conclusie mag je toch wel trekken dat NIEMAND beter is geworden sinds hij er is. Altijd vreemde wissels en opstellingen. Dat we 2e staan komt omdat we gewoon prima spelers hebben maar hij kan er geen team van maken
10 10 10! Hopelijk volgende pot weer wakker.
Ajax verdient ook niks op deze manier. Ik heb psv flashback...
Ajax verdient ook niks op deze manier. Ik heb psv flashback...
Of je gaat zelf ook een keer hard door? Ajax speelt als lieve poppies.Han schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:06:
HahahahahaTerranova schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:05:
Go Feyenoord, blijf scoren. Hoe eerder Ten Hag oprot.
Wat is het nou? De scheids? Ten Hag? Ajax tegen de rest van de wereld?
[ Voor 18% gewijzigd door Montaner op 27-01-2019 16:08 ]
Volg ajax en de jong niet zo maar waarom is hij nou volr 90miljoen verkocht ? Heb hem alleen maar zien zeuren tegen een scheids verder niks...
Pff wat een smerige overtreding van die back. Als Makkelie zn werk had gedaan dreunde deze vernedering ook door in de vorm van schorsingen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Sorry, maar Ajax heeft dit seizoen tot de winterstop heel goed gespeeld. In alle competities. Moeilijke periodes zullen er altijd zijn. Is het zo lastig om de trainer vertrouwen te geven wanneer het 2 wedstrijden niet loopt?Exocet schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:06:
Dit lijkt me voldoende grond voor ontslag op staande voet voor ten Hag
PSV op 8 punten nu van Ajax. Want ik vrees dat Ten Hag Dolberg op goal zet op 24 maart...
Het is leuk om geen geel te geven als scheids. Zo van kijk eens hoe goed ik het heb gedaan. Maar ik had er toch een paar geel gegeven deze wedstrijd
Zoveelste fout van de scheidsrechter voorafgaand aan een doelpunt. Neemt niet weg dat Ajax afgetroeft word op felheid (eigenlijk alle fronten) maar zo word het natuurlijk allemaal wel erg makkelijk
Hype.v8power67 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:08:
Volg ajax en de jong niet zo maar waarom is hij nou volr 90miljoen verkocht ? Heb hem alleen maar zien zeuren tegen een scheids verder niks...
Volgende week gewoon weer Neres en Huntelaar op de bank Erik!
Ajax wordt 2e op doelsaldo, dankzij Feyenoord
Misschien niet beoordelen op 1 pot?v8power67 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:08:
Misschien is er nog een ontbindende voorwaarde; indien Ajax van Feyenoord verliest gaat de transfer niet doorv8power67 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:08:
Sinkgraven lekker weer in de basisOPSLAGHOND schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:09:
Volgende week gewoon weer Neres en Huntelaar op de bank Erik!
Wat dan?Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:58:
[...]
Heeft ook niks met fan te maken maar met wedstrijdbeeld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ze hebben in de A1 toch nog wel een rechtsback lopen?Ojjorz schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:02:
[...]
Mazraoui speelt een hele slechte pot, maar daar is geen alternatief voor...
Ajax kan zonder coach ook 90% van de wedstrijden winnen. In alle wedstrijden waar het om gaat zie je dat hij er geen bal van snaptaicaramba schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:08:
[...]
Sorry, maar Ajax heeft dit seizoen tot de winterstop heel goed gespeeld. In alle competities. Moeilijke periodes zullen er altijd zijn. Is het zo lastig om de trainer vertrouwen te geven wanneer het 2 wedstrijden niet loopt?
Waarom zou Barcelona afhaken? De Jong doet toch helemaal niet mee vandaag?Napo schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:09:
[...]
Misschien is er nog een ontbindende voorwaarde; indien Ajax van Feyenoord verliest gaat de transfer niet door
Daarom zeg ik ook ik volg hem totaal niet.Vos schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:09:
[...]
Misschien niet beoordelen op 1 pot?Frenkie kan vandaag niks goed doen bij de scheids. Maarjah speelt zelf ook als natte krant.
Dus moet het met deze wedstrijd doen.
Nou echt niet haha. Deze wedstrijd zal gebruikt worden als ik ooit gemarteld wordt, want dit doet heel erg pijn aan mijn ogen.
Echt veel slechter kan het haast niet zijnMalfunctions schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:10:
[...]
Ze hebben in de A1 toch nog wel een rechtsback lopen?
Het gaat om de manier waarop. Ten Hag maakt al het hele seizoen rare beslissingen, maar de resultaten waren goed. Dus het wordt getolereerd. Maar nu het kampioenschap in 2 wedstrijden wordt weggegooid komt het weer terug. Want dit kan echt nietaicaramba schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:08:
[...]
Sorry, maar Ajax heeft dit seizoen tot de winterstop heel goed gespeeld. In alle competities. Moeilijke periodes zullen er altijd zijn. Is het zo lastig om de trainer vertrouwen te geven wanneer het 2 wedstrijden niet loopt?
Zoals tegen Benfica, AEK en Bayern? En tegen sturm gras en Standaard luik? Of de thuiswedstrijd tegen feyenoord?Crysania schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:10:
[...]
Ajax kan zonder coach ook 90% van de wedstrijden winnen. In alle wedstrijden waar het om gaat zie je dat hij er geen bal van snapt
Spijker-kop reactie.Crysania schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:10:
[...]
Ajax kan zonder coach ook 90% van de wedstrijden winnen. In alle wedstrijden waar het om gaat zie je dat hij er geen bal van snapt
Ten Hag blijft gewoon een TopCoach, niet zo zeuren
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
CL hoef je geen coach te hebben. Dat is een 90% wedstrijd.aicaramba schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:12:
[...]
Zoals tegen Benfica, AEK en Bayern? En tegen sturm gras en Standaard luik? Of de thuiswedstrijd tegen feyenoord?
Je vergeet dat het tegen Luik bijna fout ging omdat Ten Hag weigerde te wisselen. En tegen Feyenoord was het nog krapjes tegen 10 manaicaramba schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:12:
[...]
Zoals tegen Benfica, AEK en Bayern? En tegen sturm gras en Standaard luik? Of de thuiswedstrijd tegen feyenoord?
Maar toen Ten Hag bij Utrecht zat wel altijd huilen dat Utrecht alleen tegen Ajax zooo goed speelt. Top coach dan toch?
6-2...hahahahaha
6-2...hahahahaha
Wat een afstraffing zeg.. niet normaal, dit zijn ADO uitslagen..
Weten jullie ook eens is hoe dat voelt
[ Voor 48% gewijzigd door m0nk op 27-01-2019 16:14 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Sinkgraven geeft de bal ff af. Stel die vent nooit meer op aub. Anyway terechte overwinning. Ik heb geen Ajax gezien.
Gefeliciteerd heren Feyenoorders!
Gefeliciteerd heren Feyenoorders!
Haha
Jezus die Sinkgraven..
Wat is er met die jongen gebeurd?
Hij is nooit LB geweest, snap niet waarom trainers denken van wel.Malfunctions schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:14:
Jezus die Sinkgraven..![]()
Ten Hag nieuwe coach van Feyenoord na zomer
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
10 tegendoelpunten in 2 wedstrijden 
Iets wat ik op basis van de wedstrijden voor de winterstop nooit had kunnen indenken.
Iets wat ik op basis van de wedstrijden voor de winterstop nooit had kunnen indenken.
Ajax heeft een amateur aan het roer, snapt er echt helemaal niets van!HollowGamer schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:14:
[...]
Hij is nooit LB geweest, snap niet waarom trainers denken van wel.
Met dit materiaal zo verliezen!!
[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-01-2019 16:16 ]
Dit topic is gesloten.
![]()