Ja dusTerranova schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:09:
[...]
edits zie je niet als je telkens op dat nieuwe berichten ding klikt
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Of homoph4ge schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:09:
[...]
Ja als mn tante een pikkie had was ze mn oom geweest.
Dan is de kans groot dat ie jouw edit niet heeft gezien
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
[ Voor 25% gewijzigd door Montaner op 27-01-2019 15:14 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Mooi die supporter in beeld hahaha
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Is dit een grap? Je hebt me in ieder geval aan het lachen gekregen!ph4ge schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:15:
Mooie goal weer. Ajax wordt ook af en toe gevaarlijk en scoorde 2x, maar de jury prijs voor mooi voetbal en mooie goals zijn voor Feyenoord de eerste helft.
Het is de vooravond van een paniekaankoop?Fleximex schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:15:
Als je dit ziet en de competitiewedstrijd tegen Heerenveen dan moet er echt gauw verdedigend iets gebeuren bij Ajax anders wordt het helemaal niks tegen Real. Mijn hemel wat laten ze zich hier eenvoudig aftroeven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
ph4ge staat niet bekend als objectieve supporter bij Feyenoord wedstrijdenVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:16:
[...]
Is dit een grap? Je hebt me in ieder geval aan het lachen gekregen!
ik ook niet trouwens bij Ajax wedstrijden
Welke verdediging? 🤔Vos schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:17:
Haha die Ajax verdediging, wat een grap!
Hoezo? de wedstrijd is nog lang niet voorbij.jaapstobbe schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:17:
Zucht, Ajax voor de 5e keer op rij 2e aan het einde van het seizoen.
Zeker niet, maar dat geklaag over de verdediging van Ajax betekent dat ze zelf ook vinden dat de tegenstander er vaak doorheen komt. 3 goals is nog zuinig.Terranova schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:17:
[...]
ph4ge staat niet bekend als objectieve supporter bij Feyenoord wedstrijden
ik ook niet trouwens bij Ajax wedstrijden![]()
Wat een droeftoeters met zn alle rond Makkelie.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Maar eindelijk weer eens een klassieker waarin Feyenoord ook mee doet, en hoe!
Heerlijk potje tot nu toe
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Mag hopen dat hij er überhaupt niet uit komt.Typhone schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:19:
Ze maken zich goed boos. Ik mag hopen dat Mazraoui met een blauw oog de kleedkamer uitkomt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mazroui
Ten Hag: ingrijpen en die lamzak wisselen als je nog wil winnen
Wou zelfde zeggen heeft zn spaanse handgebaren al onder controlePWM schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:19:
Die Frenkie past goed bij Barca in ieder geval. Wat een jankbak is dat geworden in 2 dagen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Wie anders, Kristensen?Gonadan schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:20:
[...]
Mag hopen dat hij er überhaupt niet uit komt.
Die kan een goede assist geven op Larsson.
Wie wil je inbrengen voor Mazraoui? Kristensen is geen topper en geen wel rechtsback maar niet echt beter dan wat Mazraoui nu laat zien en dan heb je eigenlijk enkel Schuurs op de bank zittentoolkist schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:20:
Makkelie![]()
![]()
Mazroui![]()
![]()
![]()
Ten Hag: ingrijpen en die lamzak wisselen als je nog wil winnen
[ Voor 8% gewijzigd door Napo op 27-01-2019 15:22 ]
Ik denk als neutrale kijker je best aan het genieten bent. Ik zelf ben kapot aan het gaan om die verdediging.m0nk schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:21:
Toornstra speelt echt goed vandaag (ondanks dat foutje in eigen 16), loopt overal, een goal en 2 assists. Mooi potje om naar te kijken. Kan nog alle kanten op.
Zo ja: dan is psv weer eens de lachende derde.
Beide verdedigingen zijn overigens wel echt slecht zeg als je soms ziet wat er allemaal misgaat. Maakt het wel een heerlijke wedstrijd overigens.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
De Ligt, Mazraoui en Blind fikse onvoldoende.
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 27-01-2019 15:24 ]
op de (rest)verdediging nota beneTyphone schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:15:
Elke klutsbal staat de verdediging verkeerd. 7 fucking goals tegen in 2 competitiewedstrijden. Net zoveel als de 17 wedstrijden ervoor. Er is goed getraind in de USA!
Alleen is hij totaal niet neutraal, hij is ook niet voor Feyenoord maar vooral tegen Ajax.Qu3st schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:22:
[...]
Ik denk als neutrale kijker je best aan het genieten bent. Ik zelf ben kapot aan het gaan om die verdediging.
Ajax speelt en er zijn ineens veel meer PSV-ers (en andere aanhangers) in dit topic dan wanneer hun eigen club speelt ... fantastisch wat één club kan losmaken.
Kristensen vergeet in ieder geval niet dat z'n 1e rol verdedigen is en zul je niet zien verzaken qua inzet. Precies dat wat Mazraoui vandaag wel doet.Napo schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:21:
[...]
Wie wil je inbrengen voor Mazraoui? Kristensen is geen topper en geen wel rechtsback maar niet echt beter dan wat Mazraoui nu laat zien en dan heb je eigenlijk enkel Schuurs op de bank zitten
Zolang ie geen ballen terugspeelttoolkist schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:24:
[...]
Kristensen vergeet in ieder geval niet dat z'n 1e rol verdedigen is en zul je niet zien verzaken qua inzet. Precies dat wat Mazraoui vandaag wel doet.
Verwijderd
Nou zou eerder Dolberg vervangen dan Schone op dit moment.Crysania schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:26:
Ziyech naar middenveld en Neres rechtsbuiten aub schone mag er wel uit. Heeft z'n vrije trap binnen en kan tempo niet aan
Is balvast rond de 16 en is van tijd tot tijd dreigend.
Enige logische wissel zou Mazraoui zijn, denk dat Onana het daar ook wel mee eens is
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je hebt echt geen flauw idee man.OPSLAGHOND schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:06:
Zo en nu is het weer doodstil ... wat een publiek.
- licht gegeven vrije trap voor de 0+1
- clasie srevige overtredbg geen geel in 10de mijuut of zo?
- slapende verdediging bij de 1-1
- lol @ rvp met die pass geven was de bedoeling
- ijsbeentje van st juste op tadic bah.
- 26e minuut geen overtreding op dolberg
- 2-1 niet onverdiend met dank aan het werk van rvp.
- lol 2-2
- larsson met een 1000% kans in 35e of zo
- grote kans ajax
- 3-2 , daarna slecht uitgespeelde grote kans voor de 4-2, daarna buitenspel (?) Voor larsson bij grote kans.
Geen onverdiende tussenstan imo , slaapjax
Zo bijna tijd voor tweede helft dus weer kijken.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Je zag de Ligt ook helemaal los gaan tegen Mazraoui na de 2e van Feyenoord.dvdkiwi schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:29:
Dolberg speelt best goed?
Enige logische wissel zou Mazraoui zijn, denk dat Onana het daar ook wel mee eens is
De Ligt die bij goal 2 op 10 meter toekijkt? En bij goal 3 ook compleet verkeerd staat.toolkist schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:30:
[...]
Je zag de Ligt ook helemaal los gaan tegen Mazraoui na de 2e van Feyenoord.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 27-01-2019 15:32 ]
Je weet dat er tegenwoordig mobiel internet bestaat heVerwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:30:
[...]
Jij zit blijkbaar ook niet in het Stadion dus ook geen idee
Verwijderd
I know maar als ik in het Stadion zit ga ik echt niet hier op Tweakers reageren dan is de Wedstrijd en het publiek belangrijker dan een bericht hier.St@m schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:32:
[...]
Je weet dat er tegenwoordig mobiel internet bestaat he
Het is rust, ik doe het ook wel eens.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:33:
[...]
I know maar als ik in het Stadion zit ga ik echt niet hier op Tweakers reageren dan is de Wedstrijd en het publiek belangrijker dan een bericht hier.
Ik had 7-0 voor Ajax op mijn lottobriefje, maar ga nu maar met dichtgeknepen de tweede helft tegemoet.
Hup Ajax!
Ja die speelt niet best, maar het is ook gewoon een keuze om een middenvelder op de RB positie te zetten. Dan weet je dat je verdedigend wat inlevert. Aan de andere kant is Kristensen niet beter op die positie.dvdkiwi schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:29:
Dolberg speelt best goed?
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Verwijderd
Dan haal ik wel wat eens wat te eten/drinken en daarna weer een feestje bouwen maar ja zal voor elke "supporter" wel anders zijn.
XXXVI
Mooi heephymerous schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:34:
Ajax de winterstop al uit? Tegen twee matige tegenstanders en op ramkoers om voor de 2e keer op rij punten te verspelen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Nee joh winterslaap nog steeds. Volgende keer beter ergens in Noorwegen trainen tijdens de winterstop dan beter met de temperaturen om kunnen gaan.ephymerous schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:34:
Ajax de winterstop al uit? Tegen twee matige tegenstanders en op ramkoers om voor de 2e keer op rij punten te verspelen
Waarom zet je supporter tussen aanhalingstekens? Wil je wat anders zeggen? Maar inderdaad, dat is voor iedereen anders.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2019 @ 15:34:
[...]
Dan haal ik wel wat eens wat te eten/drinken en daarna weer een feestje bouwen maar ja zal voor elke "supporter" wel anders zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 27-01-2019 15:36 ]
Kop in het zand, prima!
Dit topic is gesloten.
![]()