Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ik snap niet dat het nieuwe stadion nog slechts een werktitel "het nieuwe stadion" heeft, terwijl het toch allang duidelijk is dat het "Dirk Kuijt Stadion" straks de helicopters mag gaan ontvangen?Martinusz schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:31:
[...]
En jawel Kuyt wordt stagair bij Stam, man wat een voorspelbare wereld eigenlijk
Kan het eigenlijk niet geloven, waarom is hij dan weg gegaanTyphone schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:27:
Zidane is weer terug bij Real Madrid!
Scheen de ego's niet zo te mogen (Ramos die geheime teambesprekingen hield etc.)Deadsy schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:34:
[...]
Kan het eigenlijk niet geloven, waarom is hij dan weg gegaan
jammer, zat echt te hopen op MourinhoTyphone schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:35:
[...]
Scheen de ego's niet zo te mogen (Ramos die geheime teambesprekingen hield etc.)
Bij Heerenveen schijnt het momenteel iemand best leuk te doen in de spitsTyphone schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:15:
Als ik PSV was zou ik harder aan de Jong trekken dan aan Pereiro. Die speelt meer op een positie waarin de jeugd aantoont het goed op te pakken. De Jeugd is geld waard. Pereiro stukken minder (relatief). Die Ihattaren vormt samen met Bergwijn en Rosario wel de kip met de gouden eieren bij PSV momenteel.
Luuk de Jong is ook alweer wat ouder toch? (google leert mij net 28 jaar). Ik denk niet dat die nog weggaat maar die vervangen lijkt me een stuk moeilijker dan Pereiro.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
https://nos.nl/artikel/22...d-door-zaakwaarnemer.html
lijkt me juist dat als de jong nog eens wat wilt in het buitenland dat dit het moment is? Hij heeft het 1x geprobeerd en heeft gefaald, nu met wat meer bagage alsnog eens proberen. Volgend jaar raakt hij de 30 aan dan wordt het alweer een ander verhaal.Typhone schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:15:
Als ik PSV was zou ik harder aan de Jong trekken dan aan Pereiro. Die speelt meer op een positie waarin de jeugd aantoont het goed op te pakken. De Jeugd is geld waard. Pereiro stukken minder (relatief). Die Ihattaren vormt samen met Bergwijn en Rosario wel de kip met de gouden eieren bij PSV momenteel.
Luuk de Jong is ook alweer wat ouder toch? (google leert mij net 28 jaar). Ik denk niet dat die nog weggaat maar die vervangen lijkt me een stuk moeilijker dan Pereiro.
Vanuit de optiek van PSV: Lammers lijkt inmiddels welk klaar om dat over te nemen.
Misschien heb ik fout hoor maar ik begreep echt dat als je geselecteerd wordt dat je je toch verplicht moet melden en mag je niet weigeren om een paar maanden later alsnog voor een ander te keizen had ik ooit begrepen (sanctie staat erop begreep ik).P.O. Box schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:18:
[...]
dat zou ik echt niet kies vinden. Gewoon praten met die jongen dat zijn kans bij Oranje wel komt en dan eerlijk zijn (dus niet de dezelfde methode als bij Ziyech toepassen) en hem pas selecteren als hij er klaar voor is. Als Marokko het vuil wil spelen en hij "trapt daar in" of "kiest daar bewust voor" dan is dat maar zo, maar ik vind het gewoon niet kunnen als er een Yilderimmetje gepulld wordt. Daar moet je als bond en als mens boven staan.
Verder kijk ik niet meer op van deze smerige spelletjes van de Marrokaanse bond want dit doen ze nu al jaren. Zelf hebben ze niet de kwaliteit om mensen op te leiden dus dan is dit de makkelijkste manier.
Niet alleen in NL maar ook in Frankrijk, België en Duitsland worden veel jongere spelers opgeroepen om ze eenmalig te laten debuteren om ze daarna NOOIT meer te selecteren. Puur om het feit om ze vast te leggen. Je weet maar nooit toch? Helemaal vuil spel is het van die bond door andere spelers op een jongere speler te laten inpraten om voor het land van hun Opa en Oma te kiezen ipv het land waar ze hun volledige opleiding aan hebben te danken.
Ik blijf van mening om ook maar enige twijfel over een land hem nooit meer selecteren ongeacht of hij nog niet heeft gespeelt voor het vreemde land. Je hoort niet te twijfelen hierover maar juist trots zijn op de selectie voor het land waar je je carrière/opleiding aan te danken hebt (en de enorme bedragen die ze in je hebben geïnvesteerd).
PS
Zowiezo blijft het raar dat je je hele jeugdige voetbal leven voor een land kan uitkomen maar als volwassen speler opeens een ander niet EU land kiest. Zo'n speler zou dan ook niet meer onder de EU regeling mogen vallen ongeacht of ze ook een EU paspoort hebben. Die regel moeten ze echt aanscherpen/aanpassen maar goed ik val in herhaling want dat is hier al op het forum tot in den treure besproken de afgelopen jaren.
Dat lijkt mij dan een uitermate goede stap voor Feyenoord om te gaan nemen. Als zij ervoor zorgen dat op legale wijze sfeeracties gehouden kunnen worden neemt de drang naar vuurwerk smokkelen vast al een stuk af. Zorg daarnaast dat je meer grip hebt op het illegale circuit en je hoeft je ook geen zorgen te maken om sancties.JST94 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:31:
Je kan ook gewoon kijken hoe vuurwerk (lees: Rookbommen en fakkels) op een veilige manier gefaciliteerd kunnen worden in stadions. Je ziet nu bij Feyenoord (en vele andere clubs) dat vuurwerk sfeerverhogend werkt en dat de vraag vanuit supporters hiernaar aanwezig is. Dan kan je ze wel gaan tegenwerken, maar op deze beslissing ga je weer protestacties krijgen.
Nu wordt het eigenlijk gewoon een soort van geaccepteerd, dat is niet het signaal dat je wilt afgeven.
Geen idee, het enige wat ik weet is dat eigen personeel van de club in dat soort gevallen meestal betrokken is geweest. Of het uit angst is voor de hooligans of omdat ze het graag willen zal verschillen, maar dit soort dingen gaan niet gewoon in het rugzakje door de voordeur.Deadsy schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:27:
Zou me niet verbazen als deze zooi samen met de spandoeken vooraf naar binnen word gebracht.
Heb ooit eens gelezen dat dit een manier is waarop ze het doen en dat ze de spandoeken bijna nooit controleren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.vi.nl/nieuws/...rkelijke-terugkeer-zidane
Wat een ruk begin van de week zeg. Ik had zo gehoopt op Mourinho
Heb je zo'n hekel aan Real?Deadsy schreef op maandag 11 maart 2019 @ 18:50:
Kogel door de kerk etc.
https://www.vi.nl/nieuws/...rkelijke-terugkeer-zidane
Wat een ruk begin van de week zeg. Ik had zo gehoopt op Mourinho
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Heb het niet zo met Real.
Dus heb Mourinho liever bij hun dan bij een club waar ik wel iets mee heb.
Ik hoop dat ik juist straks weer wel iets heb met real. Door spelers als Marcelo, Ramos en hoogtedieptepunt Pepe... Ik kreeg er zo'n hekel door. Ja en dan ook nog Mourinho als trainer.Deadsy schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:14:
[...]
Heb het niet zo met Real.
Dus heb Mourinho liever bij hun dan bij een club waar ik wel iets mee heb.
Met de verwachting dat hij er weer iets van kan maken, terwijl de helft weg wil, de helft uit vorm, succes zeg je dan.dutchgio schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:29:
Toch een voorbeeld van hoe het ook kan. Gewoon gezichtsverlies lijden en je kale trainer na 9 maanden weer terughalen...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heerlijke spelers toch, alles voor de overwinning ookal moet de tegenstander onder het gras gestopt wordenDoeEensGek schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:21:
[...]
Ik hoop dat ik juist straks weer wel iets heb met real. Door spelers als Marcelo, Ramos en hoogtedieptepunt Pepe... Ik kreeg er zo'n hekel door. Ja en dan ook nog Mourinho als trainer.
Maar Marcello?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Blijkbaar wilde men Mourinho halen maar waren de spelers tegen zijn komst.dutchgio schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:29:
Toch een voorbeeld van hoe het ook kan. Gewoon gezichtsverlies lijden en je kale trainer na 9 maanden weer terughalen...
Hoezo gezichtsverlies? Hij ging toch zelf weg?dutchgio schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:29:
Wel handig van Zidane. Ronaldo gaat weg dus je weet dat het ruk wordt. Gauw zelf pleite, de boel lazert in elkaar, nu weer terug komen als reddende engel en als het ruk blijft kan het nooit jouw schuld zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of gewoon de Dirk KuijpP.O. Box schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:32:
[...]
ik snap niet dat het nieuwe stadion nog slechts een werktitel "het nieuwe stadion" heeft, terwijl het toch allang duidelijk is dat het "Dirk Kuijt Stadion" straks de helicopters mag gaan ontvangen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Altijd handig zo'n dertiende man ...
[ Voor 57% gewijzigd door OPSLAGHOND op 11-03-2019 21:52 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Meer wst voor het VAR busje: Gozubus-yukOPSLAGHOND schreef op maandag 11 maart 2019 @ 21:51:
GozubuyukArena
Altijd handig zo'n dertiende man ...
dinsdag
12.03. 21:00 Juventus v Atlético Madrid
12.03. 21:00 Manchester City v Schalke 04
woensdag
13.03. 21:00 Barcelona v Olympique Lyon
13.03. 21:00 Bayern München v Liverpool
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Wat denk je dat er de volgende keer gebeurt als iemand vanaf een ander vak met wat fakkels richting vak S komt zetten? Dat ie dan nog ff rustig de boel aan kan steken?JST94 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:09:
[...]
Wat een onzin. Je straft nu een grote groep omdat er een aantal zitten die zich niet aan de regels houden waarvan je niet eens weet of ze uberhaupt wel op Vak S zitten.
Vooral woensdag is spannend. Allebei de wedstrijden staan op 0-0. Ik denk dat uiteindelijk Atlético, City, Barcelona en Bayern door gaan.Hackus schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:04:
Champions League - 8ste finale, 2e wedstrijd
dinsdag
12.03. 21:00 Juventus v Atlético Madrid
12.03. 21:00 Manchester City v Schalke 04
woensdag
13.03. 21:00 Barcelona v Olympique Lyon
13.03. 21:00 Bayern München v Liverpool
PSN: Curvaa_
Nou, ik heb eigenlijk geen idee wie hem/haar gaat tegenhouden.toolkist schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:14:
[...]
Wat denk je dat er de volgende keer gebeurt als iemand vanaf een ander vak met wat fakkels richting vak S komt zetten? Dat ie dan nog ff rustig de boel aan kan steken?
Daar kun je wel eens gelijk in hebben. Ik denk alleen Liverpool ipv BayernCurva schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 06:57:
[...]
Vooral woensdag is spannend. Allebei de wedstrijden staan op 0-0. Ik denk dat uiteindelijk Atlético, City, Barcelona en Bayern door gaan.
Juventus zie ik wel winnen van Atletico Madrid maar ik vrees dat Madrid op uitdoelpunten doorgaat: 3:1
Barcelona zal geen problemen hebben met Olympique Lyon. Eindstand 4:0
Bayern - Liverpool vind ik een spannende. Ik zet in op 2:1
PSV wil graag verlengen met Malen, Rosario en Piroe. Het nadeel is dat de gesprekken met deze spelers en hun zaakwaarnemers al maanden lopen, dus dat gaat wat moeizaam.Gonadan schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:45:
PSV is aardig bezig met het verlengen van contracten las ik (Malen, Schwaab, Rosario), maar nog niet die van Pereiro terwijl die ook een aflopend contract heeft. Wat vinden de PSV'ers daar van? Het lijkt mij zo'n speler die wel gewoon lekker is om in je selectie te hebben.
Bij Schwaab is het afwachten wat hij zelf beslist, zijn vrouw wil namelijk terug naar Duitsland (waardoor het mij positief verrast dat er überhaupt een kans is dat hij toch bijtekent).
Bij Pereiro is inderdaad zijn zaakwaarnemer Paco Casal het probleem, PSV wil al langere tijd verlengen en PSV heeft ook al meerdere malen bij Pereiro aangegeven dat hij een andere zaakwaarnemer zou moeten zoeken (niet zozeer vanwege het niet bijtekenen, maar vooral vanwege de handelswijze van Paco Casal).
Dankzij Paco Casal ketste toentertijd de transfer naar PSV ook nog bijna af, nadat deze al voor 99,9% rond was en iedereen in het stadion was om alleen nog even de handtekeningen te zetten. Heel irritant figuur, waar je vooral bij Zuid-Amerikanen helaas wel vaker mee te maken krijgt.
Wat mij betreft vertrekt Pereiro trouwens.
Een speler die technisch en tactisch de top aan kan, maar die structureel te vaak afwezig is en erg laconiek is. Doodzonde, maar hij is niet stabiel genoeg. In Italië zou hij prima passen, als aanvaller die niet hoeft om te schakelen bij balverlies en genoeg heeft aan enkele momenten in balbezit.
PSV heeft Ihattaren en Mauro Jr. (al krijgt die dermate weinig speeltijd dat ik niet verwacht dat Van Bommel het ziet zitten in hem, zou heel jammer zijn).
Wat PSV mist is een middenvelder met diepgang, de rol die Van Ginkel de afgelopen jaren had. In Jong PSV vult Lonwijk dat prima in, maar hij is pas net terug van een flinke blessure. En natuurlijk is Thomas er nog, hopelijk komt hij goed terug van zijn zware blessure. Ramselaar zou dit ook wel kunnen, maar hij is afgeschreven.
Weet je toevallig hoe hij dat voor mekaar kreeg? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.Baseman77 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:25:
[...]
Dankzij Paco Casal ketste toentertijd de transfer naar PSV ook nog bijna af, nadat deze al voor 99,9% rond was en iedereen in het stadion was om alleen nog even de handtekeningen te zetten. Heel irritant figuur, waar je vooral bij Zuid-Amerikanen helaas wel vaker mee te maken krijgt.
Ah met de naam goed schrijven kom ik een stuk verder op Google lol!
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 10:31 ]
Hahaha, dat helpt meestal jaTyphone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:30:
Ah met de naam goed schrijven kom ik een stuk verder op Google lol!
Maar lang verhaal kort: Casal eiste op het allerlaatst meer geld, dat liep zo hoog op dat Brands de transfer zelfs af wilde blazen, waarna Hendriksen (financieel manager) uiteindelijk de gemoederen wist te bedaren en daarmee de transfer wist te redden.
Voor 60 miljoen en Luis Suárez hebben we een deal!Update - 09.35 uur (12 maart 2019) - 'Barça is bereid zeventig miljoen te betalen'
Ajax krijgt binnenkort een bod van circa zeventig miljoen euro van FC Barcelona op Matthijs de Ligt. Dat is wat in de Spaanse media, waaronder bij Catalunya Radio, rondgonst. De verdediger zou met een daadwerkelijke overstap naar Barça ook volgend seizoen teamgenoot zijn van Frenkie de Jong, die eerder dit seizoen al een contract tekende bij de Spaanse grootmacht.
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 11:11 ]
Pff jongens waar laten we het geld!

Float like a butterfly, sting like a bee.
We zouden wat geld in Arnhem en Eindhoven kunnen achterlaten. Ihattaren en Odegaard
Odegaard mag van mij tekenenTyphone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:12:
[...]
We zouden wat geld in Arnhem en Eindhoven kunnen achterlaten. Ihattaren en Odegaard

Ihattaren mag lekker bij PSV blijven, ik ben niet zo voor elkaars (topclubs) talenten jatten
Haha ja de vraag waar we geld laten is een andere vraag dan waar we talenten jatten ^^Martinusz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:13:
[...]
Odegaard mag van mij tekenen![]()
Ihattaren mag lekker bij PSV blijven, ik ben niet zo voor elkaars (topclubs) talenten jatten
Het lastige is dat er een bepaald aantal spelers (denk ik) sowieso gaat verkassen:
- Ziyech
- Onana
- De Ligt
- De Jong (confirmed)
Wat gaat dat opbrengen? 80 + 70 + ? + ?
Alleen op het lijstje van spelers die in de interesse vallen staan ook behoorlijk wat namen vrees ik:
- Tagliafico
- Neres (het kan gek gaan met die Chinezen)
- Vd Beek
- Tadic
Dan gaat het wel erg hard op 30.08.2019 met een huilseizoen of een geprepareerd team. Ik ben heel benieuwd waar de focus op gelegd gaat worden. Ik mag hopen dat Overmars niet overtuigd is van de stand-in op de linksbackpositie die de naam Sinkgraven draagt!
Dan heb ik liever 60m en Kean (van Juve). Italie voor een jaar of 2-3 zou voor de Ligt denk ik ook een betere keuze zijn, daar kan ie qua verdedigen denk ik heel wat meer leren dan bij Barca.Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:09:
[...]
Voor 60 miljoen en Luis Suárez hebben we een deal!
Dat denk ik ook. Zouden er ook nog even wat spitsen c.q. aanvallers willen opstaan in Nederland? Dan staat er over een paar jaar weer een fatsoenlijk NL-elftal. Maar Juventus gun ik nog minder dan een pot aardappels op sterk water. Na 1996.toolkist schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:25:
[...]
Dan heb ik liever 60m en Kean (van Juve). Italie voor een jaar of 2-3 zou voor de Ligt denk ik ook een betere keuze zijn, daar kan ie qua verdedigen denk ik heel wat meer leren dan bij Barca.
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 11:35 ]
Tadic mag je denk ik wel van het lijstje afhalen. Tadic heeft duidelijk aangegeven dat hij Ajax als de mooiste club ter wereld ziet en ik geloof dat ook bij hem. Hij heeft het fijn in Nederland, zijn vrouw en kinderen ook en wilt hier graag settelen. Ik verwacht dan ook niet dat hij nog een keer gaat verkassen terwijl hij het zich hier super naar z'n zin heeft. Helemaal niet nu Ajax het op alle fronten nog zo goed doet.Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:17:
[...]
Haha ja de vraag waar we geld laten is een andere vraag dan waar we talenten jatten ^^.
Het lastige is dat er een bepaald aantal spelers (denk ik) sowieso gaat verkassen:
- Ziyech
- Onana
- De Ligt
- De Jong (confirmed)
Wat gaat dat opbrengen? 80 + 70 + ? + ?
Alleen op het lijstje van spelers die in de interesse vallen staan ook behoorlijk wat namen vrees ik:
- Tagliafico
- Neres (het kan gek gaan met die Chinezen)
- Vd Beek
- Tadic
Dan gaat het wel erg hard op 30.08.2019 met een huilseizoen of een geprepareerd team. Ik ben heel benieuwd waar de focus op gelegd gaat worden. Ik mag hopen dat Overmars niet overtuigd is van de stand-in op de linksbackpositie die de naam Sinkgraven draagt!
Die is 28 of 29 in augustus toch? Denk je echt dat die blijft als er een Chinese bak geld à la Neres op tafel gegooid wordt?LoeWn schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:52:
[...]
Tadic mag je denk ik wel van het lijstje afhalen. Tadic heeft duidelijk aangegeven dat hij Ajax als de mooiste club ter wereld ziet en ik geloof dat ook bij hem. Hij heeft het fijn in Nederland, zijn vrouw en kinderen ook en wilt hier graag settelen. Ik verwacht dan ook niet dat hij nog een keer gaat verkassen terwijl hij het zich hier super naar z'n zin heeft. Helemaal niet nu Ajax het op alle fronten nog zo goed doet.
Regeren is vooruitschuiven
Zou Real spelers halen die aan het einde van hun loopbaan zitten? Sportief is er voor een 30 jarige niet veel meer te halen. Cashen in de zandbak, VS of China is nog wel een optie.T-MOB schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:05:
Als Real zich meldt denk ik dat Tadic wel gaat. Maar voor een zak Renminbi schat ik hem toch teveel als sportman in. In de Chinese competitie is sportief toch nog geen eer te behalen.
alles kan off-topic
Ja dat is de andere kant, geen idee of Real dat zou doen. Ik had meer het interview met Tadic na de 1-4 in gedachten waarin hij aangaf dat Real de grootste club ter wereld was (en Zidane zijn jeugdidool). Daarom denk ik dat Tadic het wel zou doen mocht de kans zich voordoen. Gezien het afgegeven visitekaartje is de kans daarop ook weer niet volledige 0.Ankona schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:09:
[...]
Zou Real spelers halen die aan het einde van hun loopbaan zitten? Sportief is er voor een 30 jarige niet veel meer te halen. Cashen in de zandbak, VS of China is nog wel een optie.
Maar voor Ajax hoop ik dat hij in Nederland blijft: goede speler met een uitstekende mentaliteit. Van zijn werklust kunnen de jonkies met de Hollandse pamperopvoeding een hoop leren.
Regeren is vooruitschuiven
Dat ligt eraan wat de 30-jarige al bereikt heeft. Lijkt mij dat er voor Tadic meer te halen valt sportief bij een grote club dan een Messi die er al zijn hele leven speelt.Ankona schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:09:
[...]
Zou Real spelers halen die aan het einde van hun loopbaan zitten? Sportief is er voor een 30 jarige niet veel meer te halen. Cashen in de zandbak, VS of China is nog wel een optie.
Sommigen slaan nu wel heel ver door in hun euforie na de overwinning in de CL...
De familie verhuist dan ook niet mee, die blijven lekker in Europa terwijl de man/papa 1 of 2 jaar bakken met geld ophaalt in China en regelmatig op en neer vliegt.LoeWn schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:05:
Niet iedereen zal z'n familie verschepen naar China voor een bak geld
[ Voor 63% gewijzigd door Baseman77 op 12-03-2019 13:02 ]
Dat staat er nietBaseman77 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:00:
Tadic naar Real?
Sommigen slaan nu wel heel ver door in hun euforie na de overwinning in de CL...
Tadic gaat nergens heen, zeker niet China, enige kans zou VS nog zijn, maar aangezien hij vrij duidelijk was zal dat dit jaar niet zijn.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ben ik ook niet zo van. Viergever zou nu een mooie stand-in voor Tagliafico geweest zijn.Martinusz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:13:
Aan de andere kant, ze wilden graag het Bayern van Nederland zijn en als er één club is die koopt om z'n concurrenten te verzwakken...
[ Voor 19% gewijzigd door Gonadan op 12-03-2019 13:15 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Viergever is geen (goede) linksbackGonadan schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:14:
[...]
Ben ik ook niet zo van. Viergever zou nu een mooie stand-in voor Tagliafico geweest zijn.
Ik zie daar de lol niet van in, je koopt dan grootste talenten van je concurrent weg, zodat je geen concurrentie meer hebt, je met 2 vingers in de neus kampioen kunt worden. Nou fantastischAan de andere kant, ze wilden graag het Bayern van Nederland zijn en als er één club is die koopt om z'n concurrenten te verzwakken...

Net als in Italie, echt een spannende competitie....Juve staat geloof ik 20+ 18 punten voor
Als Tagliafico niet kan en Blind niet mag dan zet ik hem alsnog boven alle andere alternatieven die we nu rond hebben lopen.
Ik zie de lol ook niet, maar ik heb die uitspraak dan ook niet gedaan.Ik zie daar de lol niet van in, je koopt dan grootste talenten van je concurrent weg, zodat je geen concurrentie meer hebt, je met 2 vingers in de neus kampioen kunt worden. Nou fantastisch![]()
Net als in Italie, echt een spannende competitie....Juve staat geloof ik 20+ 18 punten voor
Wat Tadic betreft.
Het voetbal is opportunistisch en ik zou niet weten waarom Tadic een uitzondering zou zijn. Ajax moet zorgen dat als inderdaad zoveel spelers verkocht worden men ook goede vervangers haalt. Als de selectie op peil blijft zal een Tadic het naar z'n zin hebben, maar hij heeft ook heel duidelijk aangegeven CL te willen spelen. Verkoop je dus vier tot zes man en ga je voor een tussenjaar dan heb je ook gewoon een ontevreden Tadic, dan is er maar een leuk aanbod van een andere club nodig en hij zal ook gewoon verkassen hoor.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 13:46 ]

Veruit de slechtste? Ja, hij is erg slecht maar je hebt ook nog Blom en LindhoutBaseman77 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:48:
Inderdaad ongelooflijk dat de veruit slechtste scheidsrechter in de Eredivisie de topper AZ-Ajax mag fluiten![]()
alles kan off-topic
Dit is toch het moment voor Ajax om gewoon de beste spelers van PSV te kopen.
Hiermee verzwak je grootste concurrent.
Zat ik gisteren toevallig nog aan te denken. Waarom doen ze geen poging om die Ihattaren te halen? Is volgens mij nog bezig met onderhandeling over een contract in Eindhoven.Exocet schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:14:
[...]
Je maakt jezelf er niet geliefd mee in de rest van Nederland, maar dat waren we toch al niet
Exocet schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:14:
[...]
Martinusz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:13:
[...]
Odegaard mag van mij tekenen![]()
Ajax gaat iets van van 100 miljoen in totaal betalen voor Bergwijn en Lozano? Hoe verdienen ze dat terug?Exocet schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:14:
En waarom zouden die spelers daarop ingaan? Qua salaris gaan ze er maar weinig op vooruit en sportief is er geen/nauwelijks verschil.
Ajax is geen Bayern en zal dat ook niet gaan worden, daarvoor is Nederland te klein.
Wel een beetje opletten aub, Ihattaren heeft vorige week nog bijgetekend:Yogibeer schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:18:
Zat ik gisteren toevallig nog aan te denken. Waarom doen ze geen poging om die Ihattaren te halen? Is volgens mij nog bezig met onderhandeling over een contract in Eindhoven.
https://www.ed.nl/psv/psv...p-de-deur-wijst~a015a3fd/
En ook hierbij: Waarom zou een toptalent van PSV kiezen voor Ajax en niet voor een van de vele buitenlandse topclubs die hem ook willen hebben, als hij überhaupt zou willen vertrekken?
[ Voor 38% gewijzigd door Baseman77 op 12-03-2019 14:26 ]
Excuus! Heb ik gemist. Had wel gelezen dat ze bezig waren, maar niet dat het al rond was. Goed nieuws voor PSV.Baseman77 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:23:
[...]
Ajax gaat iets van van 100 miljoen in totaal betalen voor Bergwijn en Lozano? Hoe verdienen ze dat terug?
En waarom zouden die spelers daarop ingaan? Qua salaris gaan ze er maar weinig op vooruit en sportief is er geen/nauwelijks verschil.
Ajax is geen Bayern en zal dat ook niet gaan worden, daarvoor is Nederland te klein.
[...]
Wel een beetje opletten aub, Ihattaren heeft vorige week nog bijgetekend:
https://www.ed.nl/psv/psv...p-de-deur-wijst~a015a3fd/
En ook hierbij: Waarom zou een toptalent van PSV kiezen voor Ajax en niet voor een van de vele buitenlandse topclubs die hem ook willen hebben, als hij überhaupt zou willen vertrekken?
Waarom een toptalent van PSV naar Ajax zou willen?
Omdat spelers van Ajax doorgaans beter verkocht worden? Omdat het salarisplafond richting PL niveau gaat?
Waar Frenkie de Jong en Mattijs de Ligt al nagenoeg aan de absolute top zijn verkocht, spelen Lozano en Bergwijn nog altijd in Eindhoven. Lozano zat vorig seizoen al met zijn hoofd in Barcelona.
Zelfs wanneer Ajax een minder goed seizoen draait is er interesse van topclubs. Dat ligt doorgaans in Eindhoven en Rotterdam iets anders. Hoe vervelend dan ook.
Daarnaast valt en staat natuurlijk veel met wie er dit seizoen kampioen wordt. Het is natuurlijk best denkbaar dat - mocht PSV tweede worden - het ze volgend seizoen niet lukt om 3 voorrondes te overleven. In Ajax geval net zo natuurlijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Yogibeer op 12-03-2019 14:35 ]
alles kan off-topic
Tegen de PL kan geen enkele Nederlandse club op. Eénmalige transferbedragen zijn ook weer iets anders dan een structurele stroom van tv-gelden.
Ik zie ook niet in waarom je het Bayern van Nederland zou willen worden. Alle Duitsers buiten Munchen hebben een schijthekel aan die club
Waar is @Leon Zwiers ?Ankona schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:32:
Wie had dat verwacht, Kokcu blijft gewoon in Nederland en verlengt tot 2023. Doet Van Geel dat zelf?
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 12-03-2019 14:37 ]
Dat is nu in Nederland toch feitelijk ook al zo?D-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:36:
Ik zie ook niet in waarom je het Bayern van Nederland zou willen worden. Alle Duitsers buiten Munchen hebben een schijthekel aan die club
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax is nu toch ook al nergens geliefd behalve bij de eigen supporters?D-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:36:
@Yogibeer
Tegen de PL kan geen enkele Nederlandse club op. Eénmalige transferbedragen zijn ook weer iets anders dan een structurele stroom van tv-gelden.
De eenmalige transferbedragen en inkomsten uit de CL maken dat Ajax in staat is om beter spelers te kopen en deze een hoger salaris te bieden. Tadic, Blind en Ziyech zitten bijvoorbeeld echtt wel op PL niveau hoor.
Vergeet niet dat Ajax al jarenlang enorme transferbedragen binnenhaalt hé. Denk aan Milik, Sanchez, maar ook Kluivert (17 miljoen), Bazoer, Riedewald,etc. Die grote bedragen die Ajax ontvangt gaan al een behoorlijke tijd terug.
Het is niet zo dat ze nu met De Jong en De Ligt twee toevalstreffers hebben qua inkomsten. En ik wil niet weten wie er allemaal nog meer gaan vertrekken voor een riant bedrag.
En ze koppelen het nu ook nog eens aan goede Europese prestaties die weer een bak geld opleveren.
Als je geld hebt kan je nog meer geld maken.
[ Voor 8% gewijzigd door Yogibeer op 12-03-2019 14:41 ]
Hoeveel bedoel je als je zegt pl niveau?
Denk dat een tadic en blind op max 2mln zitten
Tadic en Blind zitten op 3,5 miljoen.Deadsy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:45:
@Verwijderd
Dat zal vergelijkbaar zijn met een middenmoot PL salaris.
[ Voor 11% gewijzigd door Yogibeer op 12-03-2019 14:48 ]
Tadic op 3.7 miljoen euro per jaar.Deadsy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:45:
@Verwijderd
https://www.voetbalprimeu...o-per-jaar-bij-ajax-.htmlDeadsy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:45:
@Verwijderd
Dusan Tadic strijkt op jaarbasis ruim 3,5 miljoen euro op bij Ajax
BronDisciplinary proceedings have been opened following the UEFA Champions League Round of 16 match between Real Madrid CF and AFC Ajax (1-4), played on 5 March in Spain.
Charges against AFC Ajax:
- Throwing of objects - Art. 16 (2) DR
- Acts of damages - Art. 16 (2) DR
These cases will be dealt with by the UEFA Control, Ethics and Disciplinary Body on 28 March.
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 14:50 ]
Maar dan nog blijft de Nederlandse competitie een zwak punt. Spelers zien de eredivisie hooguit als tussenstap of een mooie afsluiting van de carrière. Het is een zwak punt dat je niet sterker maakt door de concurrentie zwakker te maken. Een sterk PSV en ook Feyenoord is zelfs in het belang van Ajax dus wat dat betreft. Zo was het in de gouden jaren 70 ook: ze stuwden elkaar op.
Was toch al bekend? Die tien man gingen er toch voor zorgen dat niemand meer mocht komen?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar toen hing er ook wel een veel sterkere subtop rondom. Kijk de punten op de ranglijst eens: PSV + Ajax.D-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:51:
@Yogibeer
Maar dan nog blijft de Nederlandse competitie een zwak punt. Spelers zien de eredivisie hooguit als tussenstap of een mooie afsluiting van de carrière. Het is een zwak punt dat je niet sterker maakt door de concurrentie zwakker te maken. Een sterk PSV en ook Feyenoord is zelfs in het belang van Ajax dus wat dat betreft. Zo was het in de gouden jaren 70 ook: ze stuwden elkaar op.
Feyenoord + AZ. De rest. En dan nog NAC Breda.
@Gonadan
Ja maar nu officieel op het plateau van de UEFA gezet en als zaak opgenomen. Dat had ik wellicht even kunnen melden lol
Charges against Paris Saint-Germain:
- Setting off of fireworks - Art. 16 (2) of the UEFA Disciplinary Regulations (DR)
- Crowd disturbance - Art. 16 (2) DR
Decision: The CEDB has decided to fine Paris Saint-Germain €41,000. The French club is ordered to contact Manchester United FC within 30 days for the settlement of the damages caused by its supporters to the segregation net and the seats.
[ Voor 34% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 14:55 ]
Eens. Als de NL competitie van hoger niveau was geweest, dan hadden Ajax en PSV ook structureel weer kunnen aanhaken bij de top van Europa.D-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:51:
@Yogibeer
In dit geval is het natuurlijk niet onmogelijk om grote spelers te halen. Dat heeft Ajax met Tadic en Blind bewezen. Alleen zal Overmars wel zeer creatief moeten zijn.
Gelukkig zullen de CL prestaties daarbij helpen.
Hoe goed de subtop toen wel niet was verandert niks aan de stelling: voor Ajax is een sterk PSV en Feyenoord een must. Sterker nog: juist in een klein land als het onze is die spannende titelstrijd nog veel belangrijker. Van de potjes tegen Fortuna moet Ajax het niet hebbenTyphone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:53:
[...]
Maar toen hing er ook wel een veel sterkere subtop rondom. Kijk de punten op de ranglijst eens: PSV + Ajax.
Van de potjes tegen Heracles anders wel... Dan waren wij nu eerste. Idem voor PSV (FC Emmen). De onderlinge duels beslissen niet zoveel helaas. Met name de scherpte tegen de kleintjes is bepalend de laatste jaren. Voor de competitie in zijn geheel weet ik niet of Ajax gebaat is bij een sterk PSV en een sterk Feyenoord. Daar speel je maar 2x per seizoen tegen en als je geluk hebt 3x met een bekerwedstrijd erbij.D-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:18:
[...]
Hoe goed de subtop toen wel niet was verandert niks aan de stelling: voor Ajax is een sterk PSV en Feyenoord een must. Sterker nog: juist in een klein land als het onze is die spannende titelstrijd nog veel belangrijker. Van de potjes tegen Fortuna moet Ajax het niet hebben
Maar verder zou een bredere en sterkere subtop (én stabieler) wel wenselijk zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 15:23 ]
Dat hou je altijd. Zelfs het grote Ajax van van Gaal of het PSV van Hiddink uit de jaren 80 wonnen niet alles. Het gaat er om dat er nu druk is om wedstrijden te winnen.Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:20:
[...]
Van de potjes tegen Heracles anders wel... Dan waren wij nu eerste. Idem voor PSV (FC Emmen).
Ware het niet dat Ajax al een voorwaardelijke straf heeft staan?Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:53:
[...]
Maar toen hing er ook wel een veel sterkere subtop rondom. Kijk de punten op de ranglijst eens: PSV + Ajax.
@Gonadan
Ja maar nu officieel op het plateau van de UEFA gezet en als zaak opgenomen. Dat had ik wellicht even kunnen melden lol. Overigens is er goede hoop getuige de straf van Paris SG:
Charges against Paris Saint-Germain:
- Setting off of fireworks - Art. 16 (2) of the UEFA Disciplinary Regulations (DR)
- Crowd disturbance - Art. 16 (2) DR
Decision: The CEDB has decided to fine Paris Saint-Germain €41,000. The French club is ordered to contact Manchester United FC within 30 days for the settlement of the damages caused by its supporters to the segregation net and the seats.
Grote spelers is natuurlijk relatief. Blind speelde niet bijzonder veel meer bij United, in zijn laatste seizoen 3 volledige wedstrijden in de PL. Tadic speelde bij Southampton, een club die eindigde op plaats 17 en nu weer onderin meedoet.Yogibeer schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:54:
[...]
In dit geval is het natuurlijk niet onmogelijk om grote spelers te halen. Dat heeft Ajax met Tadic en Blind bewezen. Alleen zal Overmars wel zeer creatief moeten zijn.
Het zijn spelers die van meerwaarde zijn voor Ajax en het zijn goede transfers om de juiste ervaring bij Ajax teurg te krijgen (een gat die ze in het verleden niet opvulde) maar om het echt te bestempelen als grote spelers, nee dat zou ik er niet aan koppelen. Met alle respect, dat is ook hetgeen wat de vijver is voor de ereidvisie. De echt grote spelers komen niet op dat soort leeftijden.al terug.
Natuurlijk zijn het niet de Messi's of Ronaldo's van deze wereld. Maar Blind heeft toch wel degelijk 90 wedstrijden gespeeld bij United. Dat is best aanzienlijk.Napo schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:29:
[...]
Grote spelers is natuurlijk relatief. Blind speelde niet bijzonder veel meer bij United, in zijn laatste seizoen 3 volledige wedstrijden in de PL. Tadic speelde bij Southampton, een club die eindigde op plaats 17 en nu weer onderin meedoet.
Het zijn spelers die van meerwaarde zijn voor Ajax en het zijn goede transfers om de juiste ervaring bij Ajax teurg te krijgen (een gat die ze in het verleden niet opvulde) maar om het echt te bestempelen als grote spelers, nee dat zou ik er niet aan koppelen. Met alle respect, dat is ook hetgeen wat de vijver is voor de ereidvisie. De echt grote spelers komen niet op dat soort leeftijden.al terug.
Een van Persie of Robben komt niet op z'n 28e al terug naar Nederland. De eredivisie is nou eenmaal een flinke stap terug t.o.v. de grotere competities en ook financieel moet er vaak worden ingeleverd. Je ziet daar wel iets van een kentering. Ajax is door hun financiële situatie en beleidswijziging wel in staat om vergoedingen te bieden die iets meer in de buurt liggen van wat er in de grotere competities wordt geboden.
Tja, waarom ging Wijnaldum van Feyenoord naar PSV? Raar maar waar, er zijn spelers die niet zsm naar het buitenland willenBaseman77 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:23:
Al zie ik het ook niet snel gebeuren dat 1 van die 2 naar Ajax zou verhuizen.
Overigens betwijfel ik of PSV 100m voor die 2 gaat vangen, tot nu toe maar weinig geruchten over dat soort bedragen voor die 2. Al kan dat natuurlijk wel de vraagprijs zijn voor de directe concurrent.
Daar heeft de speler zelf weinig aan, dat is vooral leuk voor de club (en de zaakwaarnemer).Yogibeer schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:31:
Omdat spelers van Ajax doorgaans beter verkocht worden?
De toppers verdienen bij PSV minder dan bij Ajax, maar voor dat beetje extra is een overstap vrij nutteloos.Omdat het salarisplafond richting PL niveau gaat?
In het buitenland verdienen ze (veel) meer, met name netto.
Nog altijd?Waar Frenkie de Jong en Mattijs de Ligt al nagenoeg aan de absolute top zijn verkocht, spelen Lozano en Bergwijn nog altijd in Eindhoven.
Dit is pas Lozano zijn 2e seizoen en Bergwijn zijn 1e seizoen in de basis, je slaat wat door nu
Daarbij zijn F. De Jong en De Ligt unieke talenten.
Welke topclubs?Zelfs wanneer Ajax een minder goed seizoen draait is er interesse van topclubs. Dat ligt doorgaans in Eindhoven en Rotterdam iets anders.
Ajax heeft de afgelopen 4 jaar spelers verkocht aan de volgende clubs: AS Roma, Sevilla, Everton, Crystal Palace, Lyon, Oostende, Groningen, Wolfsburg, Lille, Teda, Middlesbrough, Swansea, Brugge, Grasshoppers, ADO, Lazio en Nantes.
Alleen Barca (Cillessen), Tottenham (Sanchez) en in mindere mate Napoli (Milik) zijn topclubs.
Wat Ajax wel altijd uitstekend voor elkaar heeft is het ontvangen van prima transfersommen, ook voor de afvallers die mogen/moeten vertrekken. Dat is vrij irritant
PS: En wat @D-e-n zegt klopt natuurlijk ook, de Eredivisie is niet de meeste aansprekende competitie om in te spelen. Het is een opstap/tussenstap naar een topcompetitie.
Je gaat dan wel even voorbij aan het totaal van de salariskosten.Yogibeer schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:39:
De eenmalige transferbedragen en inkomsten uit de CL maken dat Ajax in staat is om beter spelers te kopen en deze een hoger salaris te bieden. Tadic, Blind en Ziyech zitten bijvoorbeeld echtt wel op PL niveau hoor.
Die post is bij Ajax al vele malen hoger dan bij PSV en Feyenoord, als Ajax die post dermate verhoogd dat het moet worden opgevangen met incidentele transferinkomsten dan loopt men een groot risico (daar weet men bij PSV alles van).
Ook zit er een verschil in bruto en netto salaris, in het buitenland zijn de netto salarissen (veel) hoger.
Wel met de hoogte van de transfersommen.Het is niet zo dat ze nu met De Jong en De Ligt twee toevalstreffers hebben qua inkomsten.
Omdat dat wel een sportieve en financiële stap vooruit is, helemaal toentertijd.toolkist schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:46:
Tja, waarom ging Wijnaldum van Feyenoord naar PSV?
Maar Wijnaldum is een van de uitzonderingen.
Geruchten zeggen weinig, we komen er vanzelf wel achter.Overigens betwijfel ik of PSV 100m voor die 2 gaat vangen, tot nu toe maar weinig geruchten over dat soort bedragen voor die 2.
Maar gezien de huidige transferbedragen verwacht ik niet dat PSV akkoord gaat met (veel) minder.
Ik zou het in ieder geval wel interessant vinden als Overmars het gewoon eens probeert bij Bergwijn (Lozano hoeft van mij niet). Bied maar eens 25m met een doorverkoop clausule en kijk wat er gebeurt. Ergste wat er kan gebeuren is dat je een Nee als antwoord krijgt, of dat je het buitenland ineens wakker schudt.
Van mijn stoel gevallen van verbazing
Vilhena verpatsen. Toornstra verpatsen. v Persie stopt.
Volgend seizoen basis zetten met Ayoub samen.
[ Voor 28% gewijzigd door LZ86 op 12-03-2019 16:20 ]
Dan nog...waarom zou een Bergwijn bij Ajax willen voetballen?toolkist schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:19:
Als PSV komend seizoen in de voorronde CL uitgeschakeld zou worden en Ajax niet, dan is Ajax sportief een stap vooruit. Andersom overigens ook natuurlijk.
Ik zou het in ieder geval wel interessant vinden als Overmars het gewoon eens probeert bij Bergwijn (Lozano hoeft van mij niet). Bied maar eens 25m met een doorverkoop clausule en kijk wat er gebeurt. Ergste wat er kan gebeuren is dat je een Nee als antwoord krijgt, of dat je het buitenland ineens wakker schudt.
Bij PSV speelt hij om de zelfde prijzen (en wint ze ook nog

Bergwijn is veel meer waard.
@Leon Zwiers
Ik zou Toornstra niet verkopen. Een harde werker in de selectie die je overal kunt neerzetten (behalve waar Gio hem soms gebruikt....). Die zeurt niet als hij 12e of 13e of 14e man is. Een soort nieuwe Hoekstra. Als Stam het een beetje logisch neerzet kan hij zo mee ballen als dat nodig is.
Omdat Feyenoord failliet ging als ze m niet verkochten, dus PSV kon m voor een spotprijs pakken. Voor Wijnaldum ook een stap vooruit omdat bij Feyenoord de middelen er in die tijd gewoon niet waren om ook maar iets te doen.toolkist schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:46:
[...]
Tja, waarom ging Wijnaldum van Feyenoord naar PSV? Raar maar waar, er zijn spelers die niet zsm naar het buitenland willen
Oh, en @Typhone
https://www.vi.nl/nieuws/...rs-het-beste-uit-zichzelf
[ Voor 45% gewijzigd door Gonadan op 12-03-2019 17:23 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar waarom niet naar het buitenland?Leon Zwiers schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:46:
[...]
Omdat Feyenoord failliet ging als ze m niet verkochten, dus PSV kon m voor een spotprijs pakken. Voor Wijnaldum ook een stap vooruit omdat bij Feyenoord de middelen er in die tijd gewoon niet waren om ook maar iets te doen.
Weet ik, maar meer betalen gaat em sowieso niet wordenD-e-n schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:42:
@toolkist
Bergwijn is veel meer waard.
@Leon Zwiers
Ik zou Toornstra niet verkopen. Een harde werker in de selectie die je overal kunt neerzetten (behalve waar Gio hem soms gebruikt....). Die zeurt niet als hij 12e of 13e of 14e man is. Een soort nieuwe Hoekstra. Als Stam het een beetje logisch neerzet kan hij zo mee ballen als dat nodig is.
Zodat hij geld kan opbrengen voor Ajax.Martinusz schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:22:
[...]
Dan nog...waarom zou een Bergwijn bij Ajax willen voetballen?
Bij PSV speelt hij om de zelfde prijzen (en wint ze ook nog), waarom zou hij nog een tussenstop maken i.p.v. de volgende stap?
Zou graag eens de schaduwlijst van Overmars eens willen zien
Hahaha die Jaap Stam, pakt iemand een kaart? Komt er een blessure? Hoe gaan we daarmee om met het oog op komende zondag?Gonadan schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:18:
PEC morgen met een B-elftal? Japie wil per se van Excelsior winnen lees ik net.
Oh, en @Typhone
https://www.vi.nl/nieuws/...rs-het-beste-uit-zichzelf
Ipv dat ie vermoeidheid of rust noemt niks daarvan. Die argumenten waren hetzelfde geweest als de laatste wedstrijd afgelopen zondag was geweest...
Dat stuk over Ten Hag bekijk ik 31 maart even. Om 21.00 ‘s avonds
En niemand zei tegen hem: Dat is voetbal Jaap, dat weet je nooit en daarom heb je meer dan 11 spelers in je selectie.Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:30:
[...]
Hahaha die Jaap Stam, pakt iemand een kaart? Komt er een blessure? Hoe gaan we daarmee om met het oog op komende zondag?
Ipv dat ie vermoeidheid of rust noemt niks daarvan. Die argumenten waren hetzelfde geweest als de laatste wedstrijd afgelopen zondag was geweest...
Dat stuk over Ten Hag bekijk ik 31 maart even. Om 21.00 ‘s avonds
Ook grappig dat ze het altijd over 3 wedstrijden per week hebben ... En de week erna zeker maar 1toolkist schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:38:
Ook wel grappig dat z'n aanvoerder aangeeft liever 3 wedstrijden per week te spelen dan 1.
PSV kan met dat bijltje hakken, maar Ajax gaat tenonder aan dat geweld. PSV heeft een andere cultuur.
Daarom zet ik mijn geld op Juventus. Niet alleen, omdat er nog een rekening openstaat met dat dope elftal, maar meer omdat die gekke Spanjaarden levensgevaarlijk zijn.
4-1 voor Juventus.
Dit topic is gesloten.