De enige? Lol. Laten we het erop houden dat Porto het enige team is waar we een beetje een reële kans tegen hebben. En dan nog 50-50 ofzo.mavaros schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:43:
Atletico Madrid is het enige team waar Ajax bang voor moet zijn in de CL.
PSV kan met dat bijltje hakken, maar Ajax gaat tenonder aan dat geweld. PSV heeft een andere cultuur.
Daarom zet ik mijn geld op Juventus. Niet alleen, omdat er nog een rekening openstaat met dat dope elftal, maar meer omdat die gekke Spanjaarden levensgevaarlijk zijn.
4-1 voor Juventus.
Ik kijk alleen om hem te zien wenenTyphone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:00:
Dat Ronaldo er maar 3 inprikt.
Onzin. We gaan ervoor. We hebben niet voor niets zo lang op Juventus lopen wachten.toolkist schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:56:
[...]
De enige? Lol. Laten we het erop houden dat Porto het enige team is waar we een beetje een reële kans tegen hebben. En dan nog 50-50 ofzo.
Hup Juventus!
Wat is dat geluid op Veronica toch echt mega t*fus k*t. Hele tijd harder/zachter met wisselend geluid. Ik zal toch niet de enige zijn toch?
Voor de Ziggo mensen, ga daar eens heen en hoor het verschil. Idem met andere zenders.
Voor de Ziggo mensen, ga daar eens heen en hoor het verschil. Idem met andere zenders.
[ Voor 24% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 21:06 ]
Kuipers heeft z'n VAR momentje al gehad deze wedstrijd (Juve - AM).
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vertel voor de niet kijkers.Quad schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:07:
Goal afgekeurd van Juve, vermoedelijk gevaarlijk spel op keeper Oblak.
⏩ PVOutput☀️
Ik vond het op zich wel goede beslissing, okay Oblak had de bal nog niet klem vast maar er is duidelijk te zien dat hij hem niet had los had gelaten als CR7 niet vol in zijn bovenlichaam loopt want hij laat pas los als het contact op zijn bovenlichaam is/geweest was.Quad schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:07:
Juve speelt wel nog erg gehaast en slordig in de opbouw.
Juventus moet het spel maken. Ze denken dat ze dat kunnen, maar iedereen weet beter. Atletico zit nog in de kantine bier te drinken. Die hoeven niet te voetballen.Quad schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:11:
[...]
Goal afgekeurd van Juve, vermoedelijk gevaarlijk spel op keeper Oblak.
waarom heb ik het gevoel dat dit een zeer saaie wedstrijd word?
Kunnen die spijkerharde Italiaanse verdedigers niet even een tackle op die fotograaf oefenen? Want steeds die burstmode horen is wel rete irritant.
Slecht verdedigd haha! Ronaldo is wel een koning! Jammer dat ie bij Juventus speelt.
Da's 1Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:00:
Dat Ronaldo er maar 3 inprikt.
Huh Griezmann is opeens in Valderrama veranderd. Wtf!
Mooi dat aanvallende Juve. Dat ze er nog maar inprikken!
Het geluid (hard, zacht, hard) laat inderdaad erg te wensen over...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
is er echt twijfel dat ronaldo deze gaat nemen?
Is altijd op die crapzender. Binnenkort eens ff topic openen voor Sky. Daar kun je ook commentator uitzetten.dvdkiwi schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:30:
Op Ziggo prima. Kan je ook Engels commentaar kiezen. Maar waarom zou je dat willen met koning Sierd aan het woorddvdkiwi schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:30:
Welke Ziggo? De standaard 14 waar City-Schalke is? Die is normaal idd. Veronica geluid sucks.418O2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:38:
[...]
Op Ziggo prima. Kan je ook Engels commentaar kiezen. Maar waarom zou je dat willen met koning Sierd aan het woord
Ziggo 2Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:39:
[...]
Welke Ziggo? De standaard 14 waar City-Schalke is? Die is normaal idd. Veronica geluid sucks.
402, moet je wel sportpakket hebbenTyphone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:39:
[...]
Welke Ziggo? De standaard 14 waar City-Schalke is? Die is normaal idd. Veronica geluid sucks.
Hmmz die heb ik boven wel maar beneden niet. Wtf.
Nee hoor, alternatieve spoor daar is Italiaans waarbij het stadiongeluid helemaal weg is gedraaid418O2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:38:
[...]
Op Ziggo prima. Kan je ook Engels commentaar kiezen. Maar waarom zou je dat willen met koning Sierd aan het woord
Heel weinig aansluiting in de 16 telkens bij Juve maar wel elke keer iemand vrij aanspeelbaar in de 16. Die zijn normaal niet zo aanvallend ingesteld volgens mij.
overigens een verrekt sportieve wedstrijd nog van twee teams die behoorlijk kunnen uitdelen, ben benieuwd of dat in de 2e helft zo blijft
Er staat een Nederlands team arbiters in het veld. Als het zo blijft, loopt het toch mis en krijg je een hakwedstrijd.Grindtegel schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:44:
overigens een verrekt sportieve wedstrijd nog van twee teams die behoorlijk kunnen uitdelen, ben benieuwd of dat in de 2e helft zo blijft
Voorlopig denkt Juve nog dat het kan voetballen. Da's best aandoenlijk om te zien.
Krijg je er van wanneer je in de eigen competitie met 2 vingers in de neus kampioen word en opeens moet je tegen goede ploegen.Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:43:
Heel weinig aansluiting in de 16 telkens bij Juve maar wel elke keer iemand vrij aanspeelbaar in de 16. Die zijn normaal niet zo aanvallend ingesteld volgens mij.
Sierd bij Ziggo? Dan tien keer liever wat haperingen op Veronica418O2 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:38:
[...]
Ik kan echt niet luisteren naar die man.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik vaak ook niet, maar was vorige week wel de Koning met z'n lofzang aan neres z'n moeder "omdat ze hem gebaard heeft"
Ga er vanuit dat dit onderzoek puur voor de show is zodat in de toekomst wanneer het wel nodig is niemand dit tegen de KNVB kan gebruiken.
Want bij deze veld bestorming was denk ik niemand bang en het ging bijna alsof het afgesproken was met de erehaag etc
Als de link niet al anders had aangetoond had ik gedacht dat je een artikel van de Speld had gelinkt.
Nou nog eentje van Ronaldo en ik mag een feestje geven ^^
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Kijk nu gaat het een wedstrijd worden bij juv - atm . Doelman pakte de bal achter de lijn.
Doellijn technologie.
⏩ PVOutput☀️
Hij doet het toch maar mooi weer he.... Nu moet Atletico komen en is het echt een leuke wedstrijd
Was ik trouwens de enige die nooit gedacht had aan een goal op basis van de normale TV beelden?
Atletico moet niks, ze kunnen altijd nog voor een verlenging gaan.
Ze hebben wel belachelijk slechte stats in deze wedstrijd..
Ze hebben wel belachelijk slechte stats in deze wedstrijd..
⏩ PVOutput☀️
Ik zag het niet. Denk niemandTyphone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:10:
Was ik trouwens de enige die nooit gedacht had aan een goal op basis van de normale TV beelden?
Nee hoor, ik was ook toen Kuipers floot voor een doelpunt even van slag. Vroeg mezelf af wat er nu aan de hand was haha.Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:10:
Wat een gejank van AM, werd ook weer tijd. Heb liever Juventus door, spelen ook gedurfder en attractiever.
[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 12-03-2019 22:23 ]
Morata maakt elke seconde een overtreding gemiddeld
City heeft een trainingspartij bij Schalke..
⏩ PVOutput☀️
Schalke is ook echt 16x niks dit jaar.Quad schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:28:
City heeft een trainingspartij bij Schalke..
"De KNVB neemt deze zaak serieus en wil tot een goede schikking komen"Deadsy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:59:
[...]
Ga er vanuit dat dit onderzoek puur voor de show is zodat in de toekomst wanneer het wel nodig is niemand dit tegen de KNVB kan gebruiken.
Want bij deze veld bestorming was denk ik niemand bang en het ging bijna alsof het afgesproken was met de erehaag etc
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Dit was toch prachtig. Voetbal is emotie en dan is dit het emotie in de mooiste vorm wat mij betreft.
Toch voelt het raar, alsof je een rechtzaak gaat beginnen waarin je vrijspraak gaat eisen.
Pingel! Cristiano!!!!
[ Voor 50% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 22:42 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:58
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Kuipers staat er dichtbij, licht duwtje met snoekduik. Pingel!
Hij struikelt zelf?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Duw in zn rug!
[ Voor 32% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 22:46 ]
denk dat ronaldo hem gaat nemen.
En denk dat hij blij was dat iemand hem aanraakte, bij de minste aanraking zou hij vallen
En denk dat hij blij was dat iemand hem aanraakte, bij de minste aanraking zou hij vallen
Lekker hoor, hattrickje in zo’n wedstrijd. Helemaal verrot gescholden bij Atletico en dan nu afmaken.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Volgens mij schopt hij al op zijn eigen kuit voor de duw? Maar VAR grijpt niet in dus zal wel niet
Float like a butterfly, sting like a bee.
1 goal van atletico en Juve ligt eruit.Quad schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:44:
Mooi, over en uit.
Ronaldo met een hattrick naar huis.
Edit: naja ze spelen al thuis, maar goed.
Mooi zo. Wat een compleet anti-voetbal van AM. Ik kan de strijdlust van Simeone, Juanfran en Godin echt wel waarderen maar in deze wedstrijd herdefinieren ze laf voetbal.
Effe een hattrick door het fenomeen. Ronaldo redt Juve eventjes vandaag.
Dat AM komt vandaag ook echt niks doen hoor!
Compleet verdiende voorsprong van Juventus.
Compleet verdiende voorsprong van Juventus.
Mannen zeg eens eerlijk. Is dat niveau nou zoveel hoger dan vorige week? Wil niet overdrijven maar ben niet echt onder de indruk van Man City, Juve of Atletico.
Dat wilde ik als Ajacied niet zeggen. Grote verschil vind ik dat er hier meer 1x raken passes zijn en dat de kansen veel beter worden afgemaakt (gemiddeld gezien). Verder is het een beetje kick & rush voetbal of helemaal niks in het geval van Atletico.loewie1984 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:46:
Mannen zeg eens eerlijk. Is dat niveau nou zoveel hoger dan vorige week? Wil niet overdrijven maar ben niet echt onder de indruk van Man City, Juve of Atletico.
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 22:47 ]
Ik acht de kans dat Ronaldo er nog één soort groter.
Atletico is afgetroefd.
En dat Juventus met name door Ronaldo iets scherper is en er wel wat dreiging in de voorhoede uitgaat. Maar om nou te zeggen dat we in de broek moeten poepen als er straks Juve of Man City uit de koker komt.Typhone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:47:
[...]
Dat wilde ik als Ajacied niet zeggen. Grote verschil vind ik dat er hier meer 1x raken passes zijn en dat de kansen veel beter worden afgemaakt (gemiddeld gezien).
Er is wel degelijk verschil met Real Madrid op het moment. Juventus alleen al, die verdediging en dat middenveld is echt een stuk sterker/beter..loewie1984 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:46:
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Lekker voor Simione, dat krijg je met dat laffe spel. Zo'n creatieve spelers (Saul, Koke, Correra, ..) en dan zo verdedigend spelen. Kijken ze nooit naar een Mourinho, van Gaal of andere managers die zo spelen? Uiteindelijk krijgen ze allemaal de teksel op hun neus.
Dat zouden naar mijn mening toch echt de 2 meest vervelende teams zijn om te loten, daar ben je op voorhand kansloos tegen.loewie1984 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:48:
[...]
En dat Juventus met name door Ronaldo iets scherper is en er wel wat dreiging in de voorhoede uitgaat. Maar om nou te zeggen dat we in de broek moeten poepen als er straks Juve of Man City uit de koker komt.
Dat is ook wel wat zag uitgedrukt. 😂Deadsy schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:48:
Schalke heeft het niet gehaald.
Manchester City rolt Schalke op met 7-0. Ik wist dat Schalke niet in goede doen is dit seizoen maar dat is toch echt wel een afstraffing zeg...
Tuurlijk op papier zeker, maar zoals Man City vanavond speelt. Vind ik niet echt ontzagwekkend.toolkist schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:49:
[...]
Dat zouden naar mijn mening toch echt de 2 meest vervelende teams zijn om te loten, daar ben je op voorhand kansloos tegen.
Wtf doet die verdediger van Juve nou dan? Die levert hem ff in
[ Voor 22% gewijzigd door Typhone op 12-03-2019 22:51 ]
Dat is dan ook de laatste wedstrijd geweest van die manager denk ik? In de voorbeschouwing zeiden ze al dat hij er niet goed opstond.Vlassie1980 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:50:
Manchester City rolt Schalke op met 7-0. Ik wist dat Schalke niet in goede doen is dit seizoen maar dat is toch echt wel een afstraffing zeg...
Ben blij dat Juve wint, maar Chielinie wordt je ook wel gek van.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 12-03-2019 22:52 ]
Kuipers en zijn team hebben wel weer goed gefloten en een wedstrijd tussen twee teams die van het schoppen kunnen zijn niet laten ontbranden. Mag van mij de finale wel weer fluiten als Ajax die niet bereikt.
Helemaal niets in Madrid

Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Penalty was een lachertje, wel netjes gedaan van Penaldo.
Was gewoon erg dom, maar gebeurt vaker als aanvallers mee verdedigen.NotSoSteady schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:52:
Tjeh dan ben je wel een mannetje toch @ Cristiano Ronaldo. Wat een fucking beest en topatleet.
Ero no penal!NotSoSteady schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:52:
Was een vrij domme duw actie, zo niet weten waarom je hem daarom niet zou geven.NotSoSteady schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:52:
Dwingt ie zelf af - geweldenaarTyphone schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:54:
Tjeh dan ben je wel een mannetje toch @ Cristiano Ronaldo. Wat een fucking beest en topatleet.
[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 12-03-2019 22:55 ]
Volgens mij werd z'n been geraakt waardoor ie zichzelf 'haakte', nog voor ie dat duwtje in z'n rug kreeg.NotSoSteady schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 22:52:
Een diepe buiging voor de scheidsrechter en aanhang.
Een zware bevalling voor Juve, maar Ajax hoeft hier niet bang van te zijn.
Laat ze maar komen,
Een zware bevalling voor Juve, maar Ajax hoeft hier niet bang van te zijn.
Laat ze maar komen,
Als die er morgen nou ook even uitvliegen kunnen we mooi inlopen op Spanje op de coefficientenlijst
Regeren is vooruitschuiven
Dit topic is gesloten.