Er ontrolt zich een drama af voor de UEFA.
De UEFA met zijn grote en corrupte muil maar roepen dat er 4 landen 4 clubs in de CL moeten, want bla, bla, bla.
Dan zijn alle VAR discussies nog terecht ook, maar dat was niet de opzet van de VAR.
Al jaren doet de CL me denken aan half corrupt spel door inmenging van grote clubs. Je zou bijna denken dat de UEFA het licht heeft gezien. Dan wordt het dus Dag Barcelona, volgende week.
Dat licht zal wel schijn zijn, want alles voor de poen bij de UEFA. Nu zitten ze met Ajax en dat gooit roet in het eten van de UEFA. Kijken hoe het volgende week gaat lopen, qua inmenging en foute scheidsrechters.
Aanvulling: Ik noem de CL finale tussen Ajax en Juventus in 1996 even als voorbeeld, waarom de UEFA corrupt is.
De spelers van Juventus zaten onder de dope. Ze moesten na de wedstrijd zelfs gevangen worden, want anders waren we nu nog aan het voetballen. Dat hebben ze later ook erkent, maar de UEFA weigert tot op de dag van vandaag om de CL aan Ajax te geven.
Dat was toen al, en ik weet bijna zeker dat dit nu nog het geval is. Alles voor de poen en macht van wat corrupte lieden in een soort maffiaorganisatie.
[
Voor 28% gewijzigd door
mavaros op 07-03-2019 13:10
. Reden: Aanvulling. ]