Psg heeft aureola toch? Die vond ik beter dan Buffon toen hij tegen Nederland speelde. Dit was vrij klungelig
Goal United!
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Wordt wel spannend zo, United heeft 1 goal nodig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
United heeft bij mij de gun factor nu die kwast weg is.
O en ik heb een hekel aan psg
O en ik heb een hekel aan psg
Schakelde heel even naar Porto-Roma omdat ik dacht dat PSG het wel in handen had. Zag het lelijke veld in Portugal (het oog wil ook wat) en schakelde gelijk weer terug..... 1-2 gemist
Toch maar PSG-ManU blijven kijken dan.

Toch maar PSG-ManU blijven kijken dan.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik gun het United wel. Ook omdat ik Ajax kansrijker acht tegen United dan tegen PSG.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Trouwens, kan iemand me uitleggen waarom Chevrolet zoveel betaald om op het shirt van United te staan?
Ik bedoel hun aanbod bestaat dacht ik uit twee modellen
Amerikaanse eigenaren. Zal er vast wel wat mee te maken hebbenDeadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:41:
Trouwens, kan iemand me uitleggen waarom Chevrolet zoveel betaald om op het shirt van United te staan?
Als we het toch over potentiele tegenstanders hebben zou ik heel graag Juve tegenkomen in de kwartfinale.
Mooi spel en een mooie ploeg.
Barcelona is leuk maar onze verdediging is niet opgewassen tegen Messi.
Atletico wil ik ook niet tegenkomen want die zijn stug.
En mocht het zover komen dan graag Bayern in de finale
Mooi spel en een mooie ploeg.
Barcelona is leuk maar onze verdediging is niet opgewassen tegen Messi.
Atletico wil ik ook niet tegenkomen want die zijn stug.
En mocht het zover komen dan graag Bayern in de finale
United is vrij populair in de VS volgens mijDeadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:41:
Chevrolet is niet enkel Camaro he, Chevrolet is ook DeawooDeadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:41:
En de PL en CL hebben een behoorlijk internationaal publiek. Chevy modellen zijn in Europa vaak ook als Opel op de markt.Leon Zwiers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:42:
[...]
Amerikaanse eigenaren. Zal er vast wel wat mee te maken hebben
Maar daar zit dan een Opel logo op.Mugwump schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:44:
[...]
En de PL en CL hebben een behoorlijk internationaal publiek. Chevy modellen zijn in Europa vaak ook als Opel op de markt.
Blijf het apart vinden.
Want onder de Chevrolet naam is het geloof ik Camaro en Corvette
Ik zit niet heel erg in de auto's, maar ik weet dat de Chevrolet Bolt hier rondrijdt als Opel Ampera-e bijvoorbeeld.Deadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:47:
[...]
Maar daar zit dan een Opel logo op.
Blijf het apart vinden.
Want onder de Chevrolet naam is het geloof ik Camaro en Corvette
Artikel is van gister maar wil hem nog wel even delen.
https://www.ad.nl/rotterd...-worden-gemaakt~a5449ab9/
Mirror
Mirror
Een foto zal wel heel welkom zijn bij dit stuk, om een mening te vormen.DoeEensGek schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:56:
Artikel is van gister maar wil hem nog wel even delen.
Mirror
Nou, die deed helemaal niks hoor. Zijn vlag bleef gewoon naar beneden.Deadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:13:
Goede assistent
Scheids of een snelle VAR
Edit: dubbel
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 06-03-2019 22:15 ]
https://sportnieuws.nl/vo...oord-en-gaat-naar-finale/PWM schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:13:
[...]
Een foto zal wel heel welkom zijn bij dit stuk, om een mening te vormen. als
Nou, als dat Anne moet voorstellen ben ik de paashaas.
We hebben wat dom volk zitten. Voor de spreekkoren richting van Gaal schaam ik mij nog. Maar dit
Geen idee hoe Anne Frank er uit zag, maar ik zie wel de (verborgen) ster op de schouder van het meisje op het spandoek.....PWM schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:18:
[...]
Nou, als dat Anne moet voorstellen ben ik de paashaas.
We hebben wat dom volk zitten. Voor de spreekkoren richting van Gaal schaam ik mij nog. Maar dit
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik niet. En de ster zat op de borst. Verder hebben Joden in dit soort karikaturen een haakneus (de columnist heeft het over haar neusST10©DE schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:21:
[...]
Geen idee hoe Anne Frank er uit zag, maar ik zie wel de (verborgen) ster op de schouder van het meisje op het spandoek.....
Nu ik beter naar kijk zie ik meer gelijkenis met een wallace en grommit film over dat konijn. Maar de ster blijf ik zien.PWM schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:28:
[...]
Ik niet. En de ster zat op de borst. Verder hebben Joden in dit soort karikaturen een haakneus (de columnist heeft het over haar neus). De beste man is een beetje van het padje. En dekt zichzelf al in, in het stukje.
Maar dat zal ook niet iedereen zien. Nu ben ik wel benieuwd wat hun inspiratie was......
[ Voor 9% gewijzigd door ST10©DE op 06-03-2019 22:35 ]
Hij heeft nog geen geld voor de kapper zo te zien
Hij mag die 3e er wel in trappen. Weg met PSG!
Verwijderd
Op zich missen ze (we) ook Pogba, Herrera, Martial, Sanchez (die mis je eigenlijk niet) Mata en Matic. Vooral dodelijk is dat het volledige 1e keus middenveld geblesseerd is. Dat ze zo ver gekomen zijn (met meer geluk dan wijsheid) is al een wonder.PWM schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:45:
Uit niks de tweede helft blijkt dat Man U nog een doelpunt nodig heeft. Hebben niks laten zien.
Chong en Greenwood zijn nog lang niet klaar voor het eerste elftal. Althans op dit niveau.
Edit: Oh doe die penalty dan. Dat is echt de beste manier voor PSG om eruit te vliegen. Totaal geen peanlty natuurlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2019 22:49 ]
Oei! VAR, spannend. Durft ie hem te geven? Vind het niet echt een penalty.
WAs geen penalty maar ik klaag niet als hij hem geeft
Jouw tv is sneller
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Phoe tja is het hands
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hoezo is dat geen penalty?? Schot op doel arm breder. bal ertegen en wijkt af...
100% penalty
yes.
100% penalty
yes.
[ Voor 4% gewijzigd door readytoflow op 06-03-2019 22:51 ]
PSG moet zich schamen dat het zover gekomen is
Hij draait weg en beweegt niet naar de bal met arm... Nooit niet een penalty natuurlijk..
Zou manu meer betaald hebben dan psg ?
Zou manu meer betaald hebben dan psg ?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Goede beslissing van de scheids, moet je gewoon geven. Wat een geluk heeft manchester, missen een half team...
Psg had het wel eerder moeten afmaken natuurlijk
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat is ook weer waar.Deadsy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:51:
PSG moet zich schamen dat het zover gekomen is
Maar qua voetbal.... Ongelooflijk onterecht
Ondanks dat ik ook voor manutd ben
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 06-03-2019 22:52 ]
Tja, VAR, je ziet alles vertraagd, etc. Dit gaat nog vaker voorkomen.PWM schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:50:
Belachelijk
PSG wilde niet voetballen, vond 1-2 mooi.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat schot ging never richting goal toch? Leek mij althans.
PSG was echt stuk beter, maar moet je maar scoren.
PSG was echt stuk beter, maar moet je maar scoren.
Nu moeten ze deze zomer weer 400mln uitgeven
Breder? Dat viel toch wel mee?readytoflow schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:51:
Hoezo is dat geen penalty?? Schot op doel arm breder. bal ertegen en wijkt af...
100% penalty
Waarom nam Lukaku hem niet?
Tja, nu Cavani pas.
Arm maakt niet echt een afwijkende beweging. Nooit een bewuste handsbal. Maar ja boeiend!readytoflow schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:51:
100% penalty
yes.
Ik heb een hekel aan PSG omdat het een club is met veel te veel geld maar hier worden ze toch echt genaaid hoor. Die arm gaat niet naar de bal maar de bal naar de arm.
Lekker hoor. Die bal was huizenhoog over gegaan, maar ja.. Moet je maar geen hands maken.
Ik snap de penalty wel, PSG krijgt deksel op z'n neus.
⏩ PVOutput☀️
Hahahaha neymar, kan ie nog meer huiliehuilehuilie gaan doen
FC Qatar ... wordt je met 20 punten verschil ieder jaar kampioen, weer niet gelukt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Porto Roma wordt verlenging, mooi nog half uur extra voetbal.
⏩ PVOutput☀️
Fijn dat PSG eraf is, maar echt een blunder van formaat.
Edit
Volgens regels volgend seizoen wel een penalty
Edit
Volgens regels volgend seizoen wel een penalty
[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 06-03-2019 22:55 ]
+30.loekf2 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:54:
FC Qatar ... wordt je met 20 punten verschil ieder jaar kampioen, weer niet gelukt.
Elk jaar de titel winnen is echt al dat geld waard. Toch?
Het zijn allemaal rijke koopteams natuurlijk... maar PSG... pff. Dat spant de kroon. En dan zijn ze nog Frans ook. Dus heb wat vooroordelen. Buffon en DiMaria. Die gun ik het wel. maar gewoon het team PSG. neh. sorry.
Laatste 5 minuten zijn zowaar nog leuk ook. kan zo nog 2-3 worden
Laatste 5 minuten zijn zowaar nog leuk ook. kan zo nog 2-3 worden
Ik vind het geen penalty, belachelijke beslissing.
Niet dat het me wat uitmaakt, ben niet echt een fan van PSG maar op deze manier eruit zou zuur zijn.
Niet dat het me wat uitmaakt, ben niet echt een fan van PSG maar op deze manier eruit zou zuur zijn.
Net zo als 2 weken geleden bij Ajax geeft de combi Skomina en de VAR interessante resultaten, laat wel zien hoe hij de regels interpreteert.
Wel ballen hoor die Scolina, maar een van de betere scheidsrechters op dit moment.Quad schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:53:
Lekker hoor. Die bal was huizenhoog over gegaan, maar ja.. Moet je maar geen hands maken.
Solskaer mag zo langzamerhand wel een klein standbeeldje voor Old Trafford, wat een verademing met Mourinho.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Om te schamen dat ze zoveel moeite hebben met de reserves van United
Nou barcelona nog eruit door lyon en het is kompleet
Van wat ik heb gezien, kan United best leuk ballen. Maar wil er met Ajax wel graag tegen komen. Liever dan Roma en Porto. Fanatisme zal tegen die ploegen anders zijn.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Mwah dit is iets belachelijker! Gisteren was echt wel sensationeler!Grindtegel schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:57:
Dit is nog sensationeler dan gisteren
United is ook aardig FC geld
Dat ze pas zo laat Cavani brengen zegt toch genoeg
Ik zal ze ook niet missen, maar de manier waarop is discutabel.
Tuchel mag zijn koffertje vast gaan inpakken.
Paris was in 2011 (?) bijna dood en begraven. Toen kwamen de sjeiks en was het plots een topclub. Nee mijn ding is het niet.
Prachtig. PSG dus niet mijn ding. En zonder Mourinho gaat MU weer langzaam bergop. En Ajax kan beter MU hebben dan PSG denk.
Maar...t.o.v. gisteren was het een lange zit hoor pff.
Maar...t.o.v. gisteren was het een lange zit hoor pff.
En als die sjeiks de kraan dicht draaien zakken ze volledig wegTyphone schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:59:
[...]
Paris was in 2011 (?) bijna dood en begraven. Toen kwamen de sjeiks en was het plots een topclub. Nee mijn ding is het niet.
Er is met name geld verdampt aan ontslagpremies van trainers en bijhorende matige aankopen. Niet echt goed beleid sinds Ferguson.
Ja maar niet een sjeik die elk jaar de verliezen aanvult of sponsors weer sponsert om de fair play regels te omzeilen. Ik speculeer even hier, Man City is hier niet vies van.
En wat zijn precies de regels voor hands? Ik dacht niet dat het opzettelijk moest zijn. Hij maakt wel zijn lichaam breder met zijn arm. De bal ging redelijk richting doel. Ik vind het geen gekke beslissing.
FC geld is elk "top" team tegenwoordig, maar het is altijd mooi om een frans team te zien sneuvelen en al helemaal met een huilebalk nepperd erbij
Dit. Da's pas wraak.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Dit topic is gesloten.